Ohhh dat wist ik niet ben nog niet zo lang goddelijke kampioen. Heeft ook wel even geduurd voordat ik dat ben geworden. Denk dat de meeste mensen ook niet tot dit komen. Welk level zit jij dan?FastFred schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:59:
Jammer dat Goddelijke Kampioen tot nu toe het hoogste level is dat je halen kunt. Hij levelt wel verder, maar andere titels krijg je niet meer
Je hebt wel takke veel brandstof gebruikt of ligt dat nou aan mij? Bijna 1 op 3..CyberCow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:40:
[afbeelding]
Dit schiet wel lekker op zo met de puntjes.
Verwijderd
Hele zware vracht misschien? Ik had laatst bijna 1 op 1 toen ik een 70+ ton trein van Rotterdam naar Le Havre moest slepen.Ircghost schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Je hebt wel takke veel brandstof gebruikt of ligt dat nou aan mij? Bijna 1 op 3..
Verwijderd
Die ADR vrachten zijn doorgaans niet zo heel zwaar. Misschien rijdt hij zonder begrenzer?
Of gewoon constant in het rode gebied tijdens optrekkenVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:20:
Die ADR vrachten zijn doorgaans niet zo heel zwaar. Misschien rijdt hij zonder begrenzer?
Nee, merp!
Volgens mij ben ik level 127 of daar in de buurtCyberCow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:57:
[...]
Ohhh dat wist ik niet ben nog niet zo lang goddelijke kampioen. Heeft ook wel even geduurd voordat ik dat ben geworden. Denk dat de meeste mensen ook niet tot dit komen. Welk level zit jij dan?
Als je maar lang genoeg speelt kom je er vanzelf. Ik zit rond de 140 geloof ik.CyberCow schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:57:
[...]
Ohhh dat wist ik niet ben nog niet zo lang goddelijke kampioen. Heeft ook wel even geduurd voordat ik dat ben geworden. Denk dat de meeste mensen ook niet tot dit komen. Welk level zit jij dan?
🠕 This side up
Ik had redelijk zware vracht 25ton. Maar het vele brandstofverbruik wat ik heb gehad komt omdat ik een heel stuk in het hoge noorden van Rusland heb moeten karren in de sneeuw. Daar stijgt het brandstofverbruik enorm door. Normaal is het verbruik net iets onder de 1 op 3 omdat ik ook met een EURO5 motor rij met een 680pktjes en 8 cilinders. Oja begrenzer staat wel aan moet wel zeggen ik altijd wel op de 90 blijf hangen.Ircghost schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Je hebt wel takke veel brandstof gebruikt of ligt dat nou aan mij? Bijna 1 op 3..
[ Voor 8% gewijzigd door CyberCow op 17-08-2015 18:38 ]
Waar zit die sneeuw precies, ben laatst de meest noordelijke route in rusmap gereden en niets tegengekomen
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=177294martijnm71 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:59:
Waar zit die sneeuw precies, ben laatst de meest noordelijke route in rusmap gereden en niets tegengekomen
🠕 This side up
Ik gebruik ook rusland open spaces. Severodvinsk, Arkhangelsk en Kholmogory daar kwam ik langs. Maar als je de open spaces map gebruikt dan wel even de patch erbij downloaden anders krijg je zwarte sneeuw.martijnm71 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:59:
Een verbruik van 1:3 is heel normaal hoor. Oke, sommige chauffeurs rijden 1:4 maar zuiniger kan nog niet in het echie. Scania heeft wel aangegeven met hun nieuwe trucks die in 2016 uit komen 1:5 realiteit wordt
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Voeg hier een Homer Simpson "duhhh"
Ik had hem notabene al in de modfolder staan maar nog niet aangezet
U vraagt, wij draaienmartijnm71 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:44:
[...]
Voeg hier een Homer Simpson "duhhh"![]()
Ik had hem notabene al in de modfolder staan maar nog niet aangezet
🠕 This side up
Deze blijft leuk. Misschien is er iemand die een Jumbo Scania kan voorzien van het hoofd van Homer?
Dank je wel
Heb net wat zitten prutsen maar het wordt een weekend projectje, even de laadvolgorde van alles bepalen want nu klapt de game eruit
Kijk hier eens na je moet wel de juiste bestanden toevoegen vooral die van de zwarte sneeuw is belangrijkmartijnm71 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:01:
[...]
Dank je wel
Heb net wat zitten prutsen maar het wordt een weekend projectje, even de laadvolgorde van alles bepalen want nu klapt de game eruit
http://forum.scssoft.com/...hp?f=32&t=177294&start=70
merciCyberCow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:31:
[...]
Kijk hier eens na je moet wel de juiste bestanden toevoegen vooral die van de zwarte sneeuw is belangrijk
http://forum.scssoft.com/...hp?f=32&t=177294&start=70
Verwijderd
Bedankt! 't is alweer een tijd terug dat ik daar op gereden heb. Ik wil alleen altijd vrij snel een eigen truck hebben, en op de Hungary map duurt ook dat wat langermartijnm71 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:22:
[...]
Probeer de Hungary map eens, das echt een pak anders dan de grote map![]()
Veel variatie, dorpjes, grote steden, lastige wegen en lastige laad en losplekken
kuch CheatEngine kuchVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:20:
[...]
Bedankt! 't is alweer een tijd terug dat ik daar op gereden heb. Ik wil alleen altijd vrij snel een eigen truck hebben, en op de Hungary map duurt ook dat wat langer
🠕 This side up
Nee man, haalt de charme compleet weg van die map.
Na 33 uur ritjes voor een ander had ik gisteren 121.000 bij elkaar, genoeg voor een basis Actros en een buffer in het geval van een oepsje.
En het was zo'n tof gevoel om die truck in 33 uur spelen bij elkaar gereden te hebben, kan geen cheat engine tegen op.
Je kan ook geld lenen bij de bank. Uiteindelijk verdien je dat toch wel terug. Ik leen voor elke garage die ik erbij koop leen ik geld bij de bank. Vind dat leuker als van eigen geld kopen zo lijkt het ook meer op een uitbreiding van de onderneming.martijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
Na 33 uur ritjes voor een ander had ik gisteren 121.000 bij elkaar, genoeg voor een basis Actros en een buffer in het geval van een oepsje.
En het was zo'n tof gevoel om die truck in 33 uur spelen bij elkaar gereden te hebben, kan geen cheat engine tegen op.
[ Voor 14% gewijzigd door CyberCow op 18-08-2015 12:07 ]
Je verdient ook een stuk minder, dus een lening is lastig terug te betalen
Ik ga voor 't rijden, dat bedrijfje spelen mag iemand anders doenmartijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
🠕 This side up
Nu de zomer bijna ten einde is denk ik maar weer eens ETS2 te gaan spelen. De Scandinavia DLC heb ik inmiddels gekocht en ziet er fantastisch uit. Vanavond maar weer eens Promods + Rusmap installeren. Dat gaan weer lange ritjes worden
Ik ook, hoeveel trucks ik heb boeit me niet maar vond het erg leuk om met elk ritje weer een paar honderd en later een paar duizend per rit binnen te halen. Had meer dan ooit het gevoel dat ik iets op aan het zetten was.Koenvh schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:40:
[...]
Ik ga voor 't rijden, dat bedrijfje spelen mag iemand anders doen
En als je voor het rijden gaat moet je het juist zonder lening doen, ik had 85 ritten en 33 uur nodig om een eigen truck te kopen
Nu sparen voor extra lampen
Lening? Gewoon 33 miljoen erbijmartijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:20:
[...]
Ik ook, hoeveel trucks ik heb boeit me niet maar vond het erg leuk om met elk ritje weer een paar honderd en later een paar duizend per rit binnen te halen. Had meer dan ooit het gevoel dat ik iets op aan het zetten was.
En als je voor het rijden gaat moet je het juist zonder lening doen, ik had 85 ritten en 33 uur nodig om een eigen truck te kopen
Nu sparen voor extra lampen
Rijden vind ik leuk, dat eigen bedrijfje opzetten hoeft van mij niet. Geef mij maar m'n Volvo FH16 2012 en ik vind 't prima
🠕 This side up
het is alleen jammer dat je in het begin niet gewoon moet lenen om een truck te kopen , dus gelijk beginnen met je eigen truck , dit mag dan wel een oud barrel zijn maar het is juist leuk om dan na een 40 tal ritten je lening afbetaalt te hebben en je oude barrel op te knappen .. dus meer waarde geven er aan en daarna eens een echte nieuwe kopen ..CyberCow schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:06:
[...]
Je kan ook geld lenen bij de bank. Uiteindelijk verdien je dat toch wel terug. Ik leen voor elke garage die ik erbij koop leen ik geld bij de bank. Vind dat leuker als van eigen geld kopen zo lijkt het ook meer op een uitbreiding van de onderneming.
en zo ook met docks er in ... dta ej gewoon een soort van opslag plaats heb waar je goederen kan verhandelen , of onder weg vlak voor de grens even een pakketje mee moet nemen van een klant
met de kans op dat je gepakt word en je truck inbeslag word genomen , met alle gevolgen van dien
volgens mij zat dit wel in een ander deel van een truck sim ... ( Rig n Roll dacht ik )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik vind het zo mooi hoe we met z'n allen hetzelfde spel spelen maar elk op onze compleet eigen manier
Dat is zeker mooimartijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:16:
Ik vind het zo mooi hoe we met z'n allen hetzelfde spel spelen maar elk op onze compleet eigen manier
Nou ja, uiteindelijk rijden we allemaal.martijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:16:
🠕 This side up
weet iemand of er ook een mod van een Daf 3300 is voor ETS2 of ouder ?
of andere trucks uit de jaren 70 80
[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 18-08-2015 19:00 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja, duh
Maar de een gaat het echt om het rijden in zo dik mogelijke slagschepen en figuren als ik zitten weer keihard te rollplayen dat ze zich van onder af naar boven werken en helemaal lyrisch worden van hun eerste actros met lage cabine
Ik weet dat er wat oudere volvo's zijn maar een 3300 ben ik nog niet tegen gekomen.ravw schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:56:
Neus anders eens door de trucks die hier staan: http://ets2downloads.com/category/trucks
Truck it like you mean it
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Verwijderd
De Scania 143m uit '87 is ook een leuke. Deze werkt ook icm Bennekeben's Scania V8 sound mod Sowieso een aanrader wanneer je een Scania V8 van RJL (ook Scania T) of met een andere ondersteunde mod rijdt!ravw schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:56:
Ik ben weer een nieuw profiel begonnen. Klopt het dat de Jazzycat railway trailers en andere trailers/gewichten hoger dan 25 ton in eerste instantie niet zichtbaar zijn?
Lekker trouwens weer een nieuw profiel, nieuwe uitdaging en met 360pk met beide voetjes op de grond!
Lekker trouwens weer een nieuw profiel, nieuwe uitdaging en met 360pk met beide voetjes op de grond!
Zou kunnen dat je eerst meer punten in heavy cargo moet plaatsen na levelen.bartus1989 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:55:
Ik ben weer een nieuw profiel begonnen. Klopt het dat de Jazzycat railway trailers en andere trailers/gewichten hoger dan 25 ton in eerste instantie niet zichtbaar zijn?
Is er al nieuws over het updaten van deze thread (bijgewerkte startpost en/of nieuwe thread) ?
Volgens mij ligt dat even stil, volg thread bijna dagelijks maar al tijdje niets meer over gelezen. Kan ook met vakantieperiode te maken hebbenNice Guy Eddie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:27:
Is er al nieuws over het updaten van deze thread (bijgewerkte startpost en/of nieuwe thread) ?
Verwijderd
We zijn er nog steeds mee bezig. Vakantieperiode heeft er idd ook mee te maken. Zal op korte termijn verder worden opgepakt.
Een Actros, nee dank je. Mijn favoriete truck is nog steeds een laagdaks DAF XF 106 4x2 met 460pkmartijnm71 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:35:
[...]
Ja, duh
Maar de een gaat het echt om het rijden in zo dik mogelijke slagschepen en figuren als ik zitten weer keihard te rollplayen dat ze zich van onder af naar boven werken en helemaal lyrisch worden van hun eerste actros met lage cabine
Wou een interieur hebben met een zichtbare GPS op een drie monitor setup. Op een of andere manier mist de game op die manier een heel stuk dashboard en interieur wat je wel ziet als je normale resolutie ziet en dan kon ik kiezen voor een Iveco, een Actros of een FH16 (ouder model) en aangezien ik de eerste niets vind en de laatste is mijn standaardtruck in mijn main game dus werd het de Actros, wel een ontzettend fijne truck trouwens, geen spijt van.FastFred schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:24:
[...]
Een Actros, nee dank je. Mijn favoriete truck is nog steeds een laagdaks DAF XF 106 4x2 met 460pk
en ze zeggen dat als je de hele dag achter het raam zit niet rijk zal worden
daar denken vele echte beroeps lui anders over .. de bijnaam is dan ook knaktros het wil nog wel eens dat hij doormidden wil breken .. voor al bij de wat oudere modellenmartijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:59:
[...]
de Actros, wel een ontzettend fijne truck trouwens
volvos en scanias lijken dan bij vele weer goed te zijn mits het over korte ritten gaat maar is het een lange rit dan vervallen de scanias wel wat meer ivm de slaapruimte
mij zal je ook niet horen klagen mits ze me een leuke volvo geven dan

alhoe wel een Scania ..... er ook natuurlijk wel er bruut er uit kan zien
[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 19-08-2015 18:27 ]
Ik weet er alles van, ben een voormalig trucker, altijd Daf of Scania gereden, denk dat ik door ex collegas gevierendeeld zou worden als ze weten dat ik een Mercedes rijravw schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:16:
[...]
en ze zeggen dat als je de hele dag achter het raam zit niet rijk zal worden
[...]
daar denken vele echte beroeps lui anders over .. de bijnaam is dan ook knaktros het wil nog wel eens dat hij doormidden wil breken .. voor al bij de wat oudere modellen
volvos en scanias lijken dan bij vele weer goed te zijn mits het over korte ritten gaat maar is het een lange rit dan vervallen de scanias wel wat meer ivm de slaapruimte
mij zal je ook niet horen klagen mits ze me een leuke volvo geven dan
[afbeelding]
alhoe wel een Scania ..... er ook natuurlijk wel er bruut er uit kan zien
[afbeelding]
Gewoon glashard liegen: "Ik rijd in een Renault Premium"martijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:30:
[...]
Ik weet er alles van, ben een voormalig trucker, altijd Daf of Scania gereden, denk dat ik door ex collegas gevierendeeld zou worden als ze weten dat ik een Mercedes rij
🠕 This side up
ja hallo tupeware hoort niet op de weg maar in de keuken ...Koenvh schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:32:
[...]
Gewoon glashard liegen: "Ik rijd in een Renault Premium"
Dan bellen ze de lokale GGZKoenvh schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:32:
[...]
Gewoon glashard liegen: "Ik rijd in een Renault Premium"
Heb ooit een nieuwe truck geweigerd omdat het een Renault was, baas wou experimenteren en wou mij als proefkonijn, heb vriendelijk bedankt
en een Magnum in de vriezerravw schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:33:
[...]
ja hallo tupeware hoort niet op de weg maar in de keuken ...
🠕 This side up
En toen kreeg je een Iveco in je handen gedrukt?martijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:33:
[...]
Dan bellen ze de lokale GGZ![]()
Heb ooit een nieuwe truck geweigerd omdat het een Renault was, baas wou experimenteren en wou mij als proefkonijn, heb vriendelijk bedankt
Dubbel
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 19-08-2015 18:35 ]
🠕 This side up
Laatste generatie Magnum was een waterbed om te rijden maar wat een ruimte had dat ding, ooit een weekje mee gehad, echt niet verkeerd.
Alleen dat afstapje, ben in die week twee keer uit de truck geflikkerd
ja een bergbeklimmers uitrustig er bij geven is geen overbodige luxe ,, zeker als je dan ook nog eens kort ben ( ik zelf 1,75martijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:35:
[...]
Laatste generatie Magnum was een waterbed om te rijden maar wat een ruimte had dat ding, ooit een weekje mee gehad, echt niet verkeerd.
Alleen dat afstapje, ben in die week twee keer uit de truck geflikkerd
Maandje later een nieuwe DAFKoenvh schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:35:
[...]
En toen kreeg je een Iveco in je handen gedrukt?![]()
Dubbel![]()
Jeps, ik iets van 1,90 en had er moeite mee. Maar qua interieur en leefruimte echt tot nu toe nog niet overtroffen.ravw schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:36:
[...]
ja een bergbeklimmers uitrustig er bij geven is geen overbodige luxe ,, zeker als je dan ook nog eens kort ben ( ik zelf 1,75
nee dat weet ik ooit eens mogen zitten in zo'n ding. een klant ( vrouwelijk) reed in zo.n ding .. wat leuk was datmartijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:37:
[...]
Jeps, ik iets van 1,90 en had er moeite mee. Maar qua interieur en leefruimte echt tot nu toe nog niet overtroffen.
ze was zelf maar 1,65 was .....
en de meeste lui van de laad en los plekken waar ze kwam denken altijd dat ze in een bestel bus kwam aanrijden als ze vraagt waar kan ik hem neer zetten om te lossen
wel leuk als ze dan even zo'n magnum achter uit neer zet en waar vele bestuurders nog rood van schaamte aanlopen
en wat waren de andere vrachtauto's in eens klein als je met zo'n ding er nast ging staan .....
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 19-08-2015 18:46 ]
Dames doen onverwachte dingen, we klooiden na werktijd of zaterdagmorgen (poetsen!) nog wel eens op het terrein en een van de dingen die we deden was achteruit proberen te zetten met twee aanhangers op een molenstel.
Nu is achteruit rijden met een molenstel al iets wat je moet kunnen maar met twee is hard richting onmogelijk, maar onze enige vrouwelijke collega deed het en veel mannelijke collega's (lees iedereen, incl ik
) konden er of geen bal of een klein stukje.
Nu is achteruit rijden met een molenstel al iets wat je moet kunnen maar met twee is hard richting onmogelijk, maar onze enige vrouwelijke collega deed het en veel mannelijke collega's (lees iedereen, incl ik
ach je heb ze er bij .......martijnm71 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:53:
Dames doen onverwachte dingen, we klooiden na werktijd of zaterdagmorgen (poetsen!) nog wel eens op het terrein en een van de dingen die we deden was achteruit proberen te zetten met twee aanhangers op een molenstel.
Nu is achteruit rijden met een molenstel al iets wat je moet kunnen maar met twee is hard richting onmogelijk, maar onze enige vrouwelijke collega deed het en veel mannelijke collega's (lees iedereen, incl ik) konden er of geen bal of een klein stukje.
ik vraag me trouwens af of er met ETS 2 ook vrouwelijke simmer zijn ..
Ik hoop dezeik vraag me trouwens af of er met ETS 2 ook vrouwelijke simmer zijn ..
Heb meer van haar filmpjes gezien, is wel leuk
Verwijderd
Leuk kanaal. Net even een video van haar gezien waarin ze ergens in Nederland een gloednieuwe graafmachine op haar trailer moet rijden terwijl ze daar nog geen ervaring mee had. Klusje duurde 4 uur. En daarna op weg naar Polen
Fototijd!
Hoeveel afstand moet je houden? (Snelheid ca. 90km/h)
ets2_01787 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01761 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01792 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01791 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01790 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01779 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01777 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01787 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01761 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01792 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01791 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01790 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01779 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01777 by Koen Vh, on Flickr
🠕 This side up
Verwijderd
De ambulance rijdt alvast meeKoenvh schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 02:04:
Fototijd!
[afbeelding]ets2_01787 by
heerlijk wat fout.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:35:
[...]
De Scania 143m uit '87 is ook een leuke. Deze werkt ook icm Bennekeben's Scania V8 sound mod Sowieso een aanrader wanneer je een Scania V8 van RJL (ook Scania T) of met een andere ondersteunde mod rijdt!
Ken het kanaal inderdaad. Zij is ook wel leuk om naar te kijkenNice Guy Eddie schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 20:00:
[...]
Ik hoop deze![]()
[video]
Heb meer van haar filmpjes gezien, is wel leuk
beter dan een behaarde truckerFastFred schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:30:
[...]
Ken het kanaal inderdaad. Zij is ook wel leuk om naar te kijken
heb altijd veel respect voor de dames onderons als ze zo'n ding besturen
moest vandaag wel weer lachen om een vuilniswagen bestuurder
ze waren de weg aan het opbreken en aleen toegang voor de lijnbussen ....
komt zo'n vuilnis wagen aan die rijd dus gewoon door zonder de omleiding te volgen en gaat dus over het gedeelte heen wat alleen voor de lijnbussen is ....
wordt aangehouden door een agent in burger , die bestuurder van ik ben van de gemeente dus ik mag door rijden ....
waarop die agent heel droog zegt: ik ben van de gemeente politie en ik mag jou een bekeuring uit schrijven , en zo gezegt zo gedaan
die vuilniswagen bestuurder was niet echt vrolijk toen hij weg reed , en het leukste was nog ze hadden hem van voor klem gezet met een shovel dus hij mocht nog even achter uit terug .................
dat was voor vele omstanders nog eens veel lol , die bestuurder zal wel minder plezierig zijn
Ah, Iwona 
Klopt, thnx!Sn3gG3l schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:38:
[...]
Zou kunnen dat je eerst meer punten in heavy cargo moet plaatsen na levelen.
Heb ik ook gezien, was in de haven bij Ijmuiden pal naast de veerboot terminal.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:25:
Leuk kanaal. Net even een video van haar gezien waarin ze ergens in Nederland een gloednieuwe graafmachine op haar trailer moet rijden terwijl ze daar nog geen ervaring mee had. Klusje duurde 4 uur. En daarna op weg naar Polen
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 20-08-2015 20:28 ]
Verwijderd
Sodeju, dat is even iets anders dan een containertje aardappels afleveren
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TNnQD9VxoTM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TNnQD9VxoTM]
Flinke jongen idd, grootste wat ik in ets gezien heb is treinstel van 75tonVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:12:
Sodeju, dat is even iets anders dan een containertje aardappels afleveren
Ik heb ook wel 'ns een molenwiek als mod gehad. Niet heel zwaar, wel erg lang. Maar met de wegen in ETS2 hoef ik toch niet zo'n lading (en de AI getuigt ook niet van veel respect
)
🠕 This side up
Ja same here, is van die heavy cargo map, best lastig manoeuvreren met dat ding.Koenvh schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:08:
Ik heb ook wel 'ns een molenwiek als mod gehad. Niet heel zwaar, wel erg lang. Maar met de wegen in ETS2 hoef ik toch niet zo'n lading (en de AI getuigt ook niet van veel respect)
Edit: ga nu van Zweden naar Dijon rijden, stream open via Steam: Community --> Broadcasts
[ Voor 10% gewijzigd door Sn3gG3l op 22-08-2015 13:35 ]
ach een klein buisje afleveren is ook niet meer in tegenwoordigVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 22:12:
Sodeju, dat is even iets anders dan een containertje aardappels afleveren![]()
[video]
YouTube: Schwertransport 27-6-2011 6.AVI
Ik ontdekte vandaag (inmiddels gisteren) ineens dat ik sinds de Scandinavië DLC niet meer in Noorwegen gereden had.
Damn, dat had ik veel eerder moeten doen, heb het stukje van Kristiansand naar Bergen gereden, prachtig
Misschien volgend jaar een roadtrip door Noorwegen plannen, toch al weer 9 jaar geleden dat ik daar geweest ben. Over 2 weken staan de Italiaanse Alpen op de planning
Oh, en mijn Scania is de 250.000km voorbij
Damn, dat had ik veel eerder moeten doen, heb het stukje van Kristiansand naar Bergen gereden, prachtig
Misschien volgend jaar een roadtrip door Noorwegen plannen, toch al weer 9 jaar geleden dat ik daar geweest ben. Over 2 weken staan de Italiaanse Alpen op de planning
Oh, en mijn Scania is de 250.000km voorbij
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 23-08-2015 03:16 ]
ben ik lekker op weg naar bergen , en word ik in eens ingehaald door een truck , en dat nog wel in een tunnel

en ja wel ook nog eens een vrouwelijk bestuurder

en ja wel ook nog eens een vrouwelijk bestuurder

Even een waarschuwing, 1.20 staat op stapel bij SCS.
Ze hebben weer iets omgegooid wat betreft de beplanting wat er voor zorgt dat alle makers van map mods de hele map over moeten om alle bosjes/bomen/beplanting te controleren .. Het lijkt wel alsof ze het expres doen
Maps voor 1.19 gaan NIET werken op 1.20. ProMods 1.97 komt er aan dus
Ze hebben weer iets omgegooid wat betreft de beplanting wat er voor zorgt dat alle makers van map mods de hele map over moeten om alle bosjes/bomen/beplanting te controleren .. Het lijkt wel alsof ze het expres doen
[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 23-08-2015 09:16 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
kunnen we niet even een hovenier er heen sturen om het allemaal op orde te krijgen , maar wat gaan ze nu weer met de beplanting doen dan ?ScuL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:10:
Even een waarschuwing, 1.20 staat op stapel bij SCS.
is het puur voor de modders of gaan ze ook nog wat zichtbaar aan de beplanting doen , meer variatie of wat zijn ze vanplan
Volgens het technisch manifest is de manier waarop beplanting wordt opgeslagen op de kaart veranderd wat meer flexibiliteit moet geven voor map makers. Het lijkt erop dat beplanting dichter bij de weg er beter gaat uitzien en verderop iets simpeler wordt weergegeven wat de snelheid (fps) van het spel ten goede komt
aha mooi .... maar kunnen jullie de nummering van pro mods niet gelijk laten met die van Ets 2?ScuL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:02:
Volgens het technisch manifest is de manier waarop beplanting wordt opgeslagen op de kaart veranderd wat meer flexibileit moet geven voor map makers. Het lijkt erop dat beplanting dichter bij de weg er beter gaat uitzien en verderop iets simpeler wordt weergegeven wat de snelheid (fps) van het spel ten goede komt
want nu word het 1,97 , waarom niet gewoon versie 1,20 dat is makkelijk voor mensen om de goede versie in de goede Ets 2 te zetten ..
misschien een idee om ook te zorgen dat als je promod installeer om die blockkades weg te halen , die XXXX die je nu overal ziet ... want nu moet je er een speciale mod er voor down loaden ..
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 23-08-2015 10:38 ]
Tuurlijk niet, die rijd Volvo, een FH 500 volgens mij
hallo mensen is het weer open dag bij ikea .........

Verwijderd
Da's waar ook... maar misschien is ze gepromoveerd, dat ze nu een Scania heeft gekregen... kom er maar in KoenFastFred schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:17:
[...]
Tuurlijk niet, die rijd Volvo, een FH 500 volgens mij
nu we het over Scania hebben , rijd nu wel in een oud beestjeVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Da's waar ook... maar misschien is ze gepromoveerd, dat ze nu een Scania heeft gekregen... kom er maar in Koen
Is het idee van promoveren niet dat je erop vooruit gaat?Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Da's waar ook... maar misschien is ze gepromoveerd, dat ze nu een Scania heeft gekregen... kom er maar in Koen
Dat bedoelde je toch?
Mooi dat dat nu wat minder fps gaat kosten, aangezien bij mij alles op hoog staat, behalve vegetatiedichtheid. Minder leuk dat ik nu weer moet wachten tot ProMods + Poland Rebuilding + RusMap + Hungary Map geüpdatet zijnScuL schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:02:
Volgens het technisch manifest is de manier waarop beplanting wordt opgeslagen op de kaart veranderd wat meer flexibiliteit moet geven voor map makers. Het lijkt erop dat beplanting dichter bij de weg er beter gaat uitzien en verderop iets simpeler wordt weergegeven wat de snelheid (fps) van het spel ten goede komt
Nu hoop ik maar dat 1.20 niet al te veel leuke dingen heeft die ervoor zorgen dat ik toch wil upgraden.
🠕 This side up
Verwijderd
Ik denk dat ze ondertussen écht met een Scania rijdt, check facebook maar eensVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Verwijderd
Dat is idd de reactie die ik verwachte van onze Volvo man.Koenvh schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Is het idee van promoveren niet dat je erop vooruit gaat?![]()
Dat bedoelde je toch?![]()
![]()
Ik zie dat ze zowel met Volvo als Scania's rijden daar. Ze konden het er blijkbaar ook niet over eens worden.Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Ik denk dat ze ondertussen écht met een Scania rijdt, check facebook maar eens
https://www.facebook.com/...267138350/?type=3&theater
Ah de 143m, leuke mod. Gebruik je ook Bennekebens V8 sound mod? Ook echt een aanrader. Komt aardig dicht in de buurt van een echte V8.ravw schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:21:
[...]
nu we het over Scania hebben , rijd nu wel in een oud beestje
[afbeelding]
ja die mod heb ik er in zitten , voor al dat schakel geluid is erg gaaf , het is net of ze hem in die versnelling gooienVerwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:22:
Ah de 143m, leuke mod. Gebruik je ook Bennekebens V8 sound mod? Ook echt een aanrader. Komt aardig dicht in de buurt van een echte V8.
Volvo MAN*Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 15:22:
[...]
Dat is idd de reactie die ik verwachte van onze Volvo man.
[...]
Allebei met plezier in gereden. De Scania doet me niet zo veel eigenlijk, maar da's persoonlijk
(En dat beige interieur van de Volvo vind ik ook mooi staan, geen idee waarom je zou "upgraden" naar de grijze variant)
Sinds wanneer ben ik de Volvo man eigenlijk?
🠕 This side up
hier nog even een mooi uitzicht
Noorwegen is een mooi land, alleen niet iedereen kan er even goed rijden (inclusief ik)
🠕 This side up
De leukste feature is GPS routes pinnen. Je kan pinnetjes op de kaart zetten en zo de GPS via jouw gekozen wegen laten leidenKoenvh schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:
Nu hoop ik maar dat 1.20 niet al te veel leuke dingen heeft die ervoor zorgen dat ik toch wil upgraden.
Eindelijk! Daar zat ik op te wachtenScuL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
De leukste feature is GPS routes pinnen. Je kan pinnetjes op de kaart zetten en zo de GPS via jouw gekozen wegen laten leiden
Toch jammer dat ik daar weer op zal moeten wachten, maar het is wel ideaal dat je zelf de route kan plannen.
Is er al ergens een lijstje geplaatst, of is dit een Tweakers scoop?
(Ik heb namelijk nog geen lijstje gezien op de blog of het forum)
[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 24-08-2015 00:37 ]
🠕 This side up
AWESOME! Met zeer zware en hoge ladingen nu om de tolpoorten heen. Verademing.ScuL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
De leukste feature is GPS routes pinnen. Je kan pinnetjes op de kaart zetten en zo de GPS via jouw gekozen wegen laten leiden
*empty*
Laat maar komen die patch! Gelukkig heb ik ook een vanilla profiel en kan ik daar ook mee trucken. Afgelopen weekend daar ook meer mee gereden, wil toch nog eens die 100% halen. Zit nu alleen pas op 52% ofzo :<Koenvh schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:
[...]
Is het idee van promoveren niet dat je erop vooruit gaat?![]()
Dat bedoelde je toch?![]()
![]()
[...]
Mooi dat dat nu wat minder fps gaat kosten, aangezien bij mij alles op hoog staat, behalve vegetatiedichtheid. Minder leuk dat ik nu weer moet wachten tot ProMods + Poland Rebuilding + RusMap + Hungary Map geüpdatet zijn![]()
Verwijderd
Oh gewoon, omdat je meestal Volvo rijdt
Top! Enkel deze feature is al reden genoeg om te upgraden. Dit is ook enorm handig om eindelijk eens stappen te maken met de map discovery. De GPS stuurt mij nu iedere keer over dezelfde saaie snelwegen. Nu maar hopen dat mijn enorme berg mods nog werken. De meeste kan ik inmiddels niet meer missen.ScuL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 09:43 ]
Het komt ook doordat de Volvo goed past op mijn drie monitoren. Bij sommige valt een spiegel net op de rand van de monitoren, of is de spiegel voor de voorkant niet meer zichtbaar.Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:39:
[...]
Oh gewoon, omdat je meestal Volvo rijdtMaar niks mis mee natuurlijk, ieder zijn eigen favo truck. Ik ga er binnenkort ook maar eens wat meters mee maken, met de Ohaha mod.
[...]
🠕 This side up
No way!ScuL schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
Balen dat ik dan weer moet wachten tot Promods zo ver is...
Dus als je nog een aantal wegen moet hebben om de map 100% ontdekt te hebben dan stippel je gewoon een route uit langs al die plekken
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 24-08-2015 10:45 ]
Hoe heb jij het met de 3 monitor setup opgelost met GPS?Koenvh schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:33:
[...]
Het komt ook doordat de Volvo goed past op mijn drie monitoren. Bij sommige valt een spiegel net op de rand van de monitoren, of is de spiegel voor de voorkant niet meer zichtbaar.
Bij de meeste trucks zit het GPS te laag om permanent in beeld te hebben.
Maar bij de Volvo nietmartijnm71 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:30:
[...]
Hoe heb jij het met de 3 monitor setup opgelost met GPS?
Bij de meeste trucks zit het GPS te laag om permanent in beeld te hebben.
ets2_01723 by Koen Vh, on Flickr
🠕 This side up
Dit topic is gesloten.
![]()