Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 08:06
Iemand die de map eigenlijk al op 100% heeft staan?

Ik zit nu op 72,5% ongeveer, maar kwam gisteren ook op bospaadjes terecht die helemaal niet op de map staan maar wel meegeteld worden :?.

Was overigens in de scandinavia DLC..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:51:

Ik zit nu op 72,5% ongeveer, maar kwam gisteren ook op bospaadjes terecht die helemaal niet op de map staan maar wel meegeteld worden :?.

Was overigens in de scandinavia DLC..
Nee, en nu met de laatste update van RusMap kan ik daar ook weer opnieuw beginnen :/

Als het goed is moet van de originele map wel alles te halen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 10-07-2015 13:49 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Koenvh schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Nee, en nu met de laatste update van RusMap kan ik daar ook weer opnieuw beginnen :/

Als het goed is moet van de originele map wel alles te halen zijn.
Ben met mijn account voor multiplayer (zonder mods dus :9) bezig om die 100% te halen, maar als er allemaal van die weggetjes zijn die niet op de map staan gaat het wel lastig worden denk ik 8)7 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Vraag mijn eigen af of er geen mod is zo dat je zelf je rusttijden kan kiezen.Iedere keer 8 uur schiet ook niet echt op.Al was het maar dat je 2x 4 uur kan rusten.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:51:

Ik zit nu op 75% Wat ik mij afvraag is of het noodzakelijk is om ook alle bedrijventerreinen, dealers etc. op te
gaan, want als je daar langs rijdt blijven deze grijs. Zo ook de zijweggetjes naar pompstations. Echt een helse klus om alle hoekjes van de map te verkennen en een beetje pointless, als het alleen om het voltooien gaat.

Ik rijd nu trouwens rond met de Mercedes-Benz 1519-1525 mod Erg leuk ding om te rijden en hij klinkt ook goed! Aanrader voor als je eens iets anders wilt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hHm5wwDl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Iqd00kkl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pQOYk6Il.jpg

Hier nog een reviewtje van Squirrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:07:
[...]
Ik zit nu op 75% Wat ik mij afvraag is of het noodzakelijk is om ook alle bedrijventerreinen, dealers etc. op te
gaan, want als je daar langs rijdt blijven deze grijs. Zo ook de zijweggetjes naar pompstations. Echt een helse klus om alle hoekjes van de map te verkennen en een beetje pointless, als het alleen om het voltooien gaat.
Ik doe het veelal met vracht achter me vrachtwagen en in de dorpjes zet ik de trailer gewoon ergens neer om op alle terreinen te rijden :9.
Gewoon omdat het kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:09
jalihaag schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:07:
Vraag mijn eigen af of er geen mod is zo dat je zelf je rusttijden kan kiezen.Iedere keer 8 uur schiet ook niet echt op.Al was het maar dat je 2x 4 uur kan rusten.
Iets meer variatie zou niet gek zijn. Een blikje red bull kopen bijv zodat je nog een half uurtje door kan om je rit nog even af te kunnen maken zou ook wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of dronken rijden zoals de polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 20:33
Ik heb weinig wensen want ik vind ETS super, echter 1 ding vind ik jammer dat het er niet in zit en dat zijn bakwagens (evt. met aanhangers), ik bedoel de wereld bestaat niet alleen uit trekker/trailers. Een mooie bakwagen moet toch te doen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.ebovanweel.com/wp-content/uploads/2014/08/Koel-vries-carrosserie-DAF-XF-EURO-6.jpg

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje terug hadden ze er al eens over geschreven op hun blog en onlangs hebben ze er ook naar gehint. Het zit er dus wel aan te komen in een toekomstige update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hopelijk krijg je die wipkarretjes dan alleen als je met een bakwagen rijd :9.
Met de mods krijg je ze altijd en soms alleen maar ondanks dat je met een normale trekker rijd :+.

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 11-07-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 20:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets? http://ets2.lt/en/daf-xf-e6-tandem/
Toch wel jammer dat ze niet in het verkeer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:48:
Zoiets? http://ets2.lt/en/daf-xf-e6-tandem/
Toch wel jammer dat ze niet in het verkeer zijn
Ja, maar als mod doe je me daar geen plezier mee. Het moet wel geheel origineel geintegreerd zijn in ETS.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat snap ik, maar daar zijn ze al mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:51:
[...]

Ja, maar als mod doe je me daar geen plezier mee. Het moet wel geheel origineel geintegreerd zijn in ETS.
Het is mooier als het geïntegreerd is, maar die mod werkt waarschijnlijk ook prima.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Welk team was ook alweer bezig om de verbinding van Tartu naar Pskov te maken, was dat nou promods of het team van rusmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Promods

Andere vraag , iemand hier met een Thrustmaster t300rs stuur icm ets2? Zoek een nieuw stuur dat zowel voor pc als ps4 kan gebruiken. En is volgende week in aanbieding bij MM.
Dan kan ik mijn Logitech driveforce gt verkopen....

Alvast bedankt voor input/info

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:58
martijnm71 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:28:
Welk team was ook alweer bezig om de verbinding van Tartu naar Pskov te maken, was dat nou promods of het team van rusmap?
Team ProMods dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ah, mooi :)

Lijkt me tof om zo door te rijden in plaats van het hele stuk weer omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

:9
jin schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:37:
Promods

Andere vraag , iemand hier met een Thrustmaster t300rs stuur icm ets2? Zoek een nieuw stuur dat zowel voor pc als ps4 kan gebruiken. En is volgende week in aanbieding bij MM.
Dan kan ik mijn Logitech driveforce gt verkopen....

Alvast bedankt voor input/info
Ik heb een T500RS en die werkt iig prima icm ETS2

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martijnm71, het wordt nog beter want we bouwen ook de E67 corridor (Tallin (EST)->Pärnu (EST)->Riga (LV) ->Panevezys (LT) ->Kaunas (LT) ->Suwalki (PL))

Hierbij de officiële aankondiging;
http://blog.promods.net/2...d-rebuilding-and-promods/

ProMods en Poland Rebuilding worden 1 mod vanaf versie 2.0.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ScuL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:03:
@Martijnm71, het wordt nog beter want we bouwen ook de E67 corridor (Tallin (EST)->Pärnu (EST)->Riga (LV) ->Panevezys (LT) ->Kaunas (LT) ->Suwalki (PL))

En ik was lettterlijk al zo blij als een kind geweest met een zandpaadje en dan schudden jullie dit even uit de mouw. Super, kan niet wachten.

En goed nieuws van die samenvoeging, had het al gehoord in het interview met Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:22
ScuL schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:03:

Super goed nieuws!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Volgens mij is de boete voor schade aan de trailer behoorlijk omhoog gegaan in de tijd dat ik niet speelde, net een trailer met 6% schade afgeleverd. vooral met dank aan de AI en krappe snelwegopritten, en ik kreeg daardoor maar iets van 60% van het loon, ook kostte het mij iets van 1000xp. En dat voor een niet-breekbare vracht.

Dat doet best wel pijn, er hoort uiteraard best een consequentie aan schade te zitten, maar door 6% schade 40% moeten inleveren is een beetje overkill imo.

Tijd voor een mod dus :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Of beter leren rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zolang Frankrijk zo krap is, en meesturende trailers niet bestaan, is het soms knap onmogelijk om geen schade te rijden, je pakt heel snel een vangrailtje mee, en dat kost je zo 1-2% schade.

Over AI die op een kruispunt vrolijk op je in rijdt niet te spreken :/

Hoe het nu is, is het imo te heavy, leuk als je toch al geld genoeg hebt, maar gezien ik weer met een nieuw profiel ben begonnen, kan ik zulke hoge boetes missen als kiespijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er is weer en nieuwe open beta (1.19) met onder andere een Mod Manager en wat nieuwe steden in Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Wat doe je dan ook in Frankrijk ;) Ik mijdt die landen waar je niet fatsoenlijk de snelweg op kan. Kwam dit ook tegen gisteren in Noorwegen of Zweden, dan pas ik op die landen mijn vracht aan, dus meestal 1 container - korte trailer - of ik rij voorlopig alleen Duitsland waar het lekker onbezorgd rijden is (althans in het begin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Heb de 1.19 beta maar uitgeschakeld. Leuk de mod manager enzo. Maar al mijn profielen crashen en kunne bepaalde mods niet vinden... Promods adviseert ook om de 1.19 beta even te negeren....

Terug naar stabiele 1.18.x. :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:26

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

cbr600f4i schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:01:
[...]

Wat doe je dan ook in Frankrijk ;) Ik mijdt die landen waar je niet fatsoenlijk de snelweg op kan. Kwam dit ook tegen gisteren in Noorwegen of Zweden, dan pas ik op die landen mijn vracht aan, dus meestal 1 container - korte trailer - of ik rij voorlopig alleen Duitsland waar het lekker onbezorgd rijden is (althans in het begin).
Ik rij eigenlijk alleen maar in moeilijke nauwe landen, vind ik juist 100x leuke dan die saaie duitse wegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik rijd in alle landen, met alle trailers. Of het nou een weggetje ergens in Rusland is, de snelweg in Duitsland of een weg in IJsland, het maakt mij niet uit :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Of gewoon alarmlichten en zwaailichten aanzetten om vervolgens gewoon de andere rijbaan ook te kunnen gebruiken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ircghost schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:12:
[...]

Ik rij eigenlijk alleen maar in moeilijke nauwe landen, vind ik juist 100x leuke dan die saaie duitse wegen. :)
Dat is uiteraard ook leuker, maar ik rij met toetsenbord en dat rijmt niet helemaal met nauwe weggetjes :)

Wat rijdt die nieuwe DAF trouwens lekker, geweldige wagen!

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 14-07-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Ik rij ook met alles wat los en vast zit. Heb onlangs de nieuwe Mercedes gekocht, ook wel mooi ding maar denk dat ik binnenkort toch weer terug ga met naar mijn Volvo met 2 ton op de teller.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die krappe weggetjes zijn zeker leuk, maar met oversize trailers gewoon behoorlijk frustrerend van tijd tot tijd, zeker nu de schade zoveel uitmaakt.

Dan maar schade uitzetten als ik dat soort vrachten heb.

Overigens vind ik die patchnotes wel interessant, vooral als Manual control for automatic transmission (shifting hints, switch between manual/auto) is wat ik denk/hoop wat het is: net als 18 WoS AA ook in automaat handmatig kunnen schakelen, wel zo prettig op steile stukken en IJsland, want de automaat faalt dan toch wel een beetje.

En die nieuwe Mercedes is momenteel mijn truck, rijdt best nice, leuke power opzich, maar wil nu wel wat anders, wordt wel weer een MAN of Volvo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy_BuMBuM
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
timmie271 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:23:
Of gewoon alarmlichten en zwaailichten aanzetten om vervolgens gewoon de andere rijbaan ook te kunnen gebruiken :+.
Bij mij rijdt de ai dan altijd lekker rechts voorbij om zo leuk aan de binnenkant vast te komen zitten😓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bij mij nemen ze altijd gelijk een kilometer afstand :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Wat is de Hungary map toch leuk om te rijden, zeker als afwisseling, het voelt wat natuurlijker aan en niet de hele tijd snelwegsimulator die de grote maps soms wel zijn (tenzij ze zijn aangepakt door promods of een andere mapmaker).

Enige nadeel van die map is dat het geld verdienen zooooo ontzettend langzaam gaat _O- Probeer mezelf nog voor te houden dat het leuk is om elke rit als een proefrit te zien maar een of andere moneycheat zou me nu wel van pas komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
cbr600f4i schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:54:
[...]

Dat is uiteraard ook leuker, maar ik rij met toetsenbord en dat rijmt niet helemaal met nauwe weggetjes :)

Wat rijdt die nieuwe DAF trouwens lekker, geweldige wagen!
Toetsenbord is bout, als het al geen stuur is zou ik toch zeker een paar tientjes investeren in een 360 controller voor de pc. Wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:01:
Wat is de Hungary map toch leuk om te rijden, zeker als afwisseling, het voelt wat natuurlijker aan en niet de hele tijd snelwegsimulator die de grote maps soms wel zijn (tenzij ze zijn aangepakt door promods of een andere mapmaker).

Enige nadeel van die map is dat het geld verdienen zooooo ontzettend langzaam gaat _O- Probeer mezelf nog voor te houden dat het leuk is om elke rit als een proefrit te zien maar een of andere moneycheat zou me nu wel van pas komen :')
Maar dat is valsspelen, gewoon eerlijk blijven rijden. Hoe denk je dat ik aan m'n miljoenen in Hungary Map ben gekomen? O-) :$ (Geen mods B) )

Overigens ben ik het wel met je eens, Hungary Map voelt een stuk echter. Vooral Boedapest is leuk om in te rijden, zo ontzettend groot. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 14-07-2015 23:42 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
martijnm71 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:02:
[...]
Toetsenbord is bout, als het al geen stuur is zou ik toch zeker een paar tientjes investeren in een 360 controller voor de pc. Wereld van verschil.
Ik heb dat vlaggeschip van Logitech gehad en weer verkocht, maar ik zit liever in mijn luie stoel met de laptop dan achter de tafel of bureau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:42:
[...]

Maar dat is valsspelen, gewoon eerlijk blijven rijden. Hoe denk je dat ik aan m'n miljoenen in Hungary Map ben gekomen? O-) :$ (Geen mods B) )

Overigens ben ik het wel met je eens, Hungary Map voelt een stuk echter. Vooral Boedapest is leuk om in te rijden, zo ontzettend groot. :P
Respect voor je geduld en ik vraag me af hoeveel uur je er dan wel niet hebt ingestoken.

Of je moet me gezien de smileys even een linkje geven naar die manier om geld te verdienen.

Een van beide :')

Dit zou echt de ideale plek voor de Fry meme zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik heb met mijn game / profiel ook eerlijk gespeeld en zit op een paar miljoen.

Zodra je wat mensen in dienst heb moet je 2 garages kopen zo ver mogelijk uit elkaar. En om dan snel wat geld te verdienen ga je snel reizen tussen deze 2 locaties. Dan stroomt het geld vanzelf binnen.

Prima manier op wat geld te verdienen :P En volledig legitiem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Aan de slag dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik hou ook liever van zo puur mogelijk spelen. Dus met schade, met de limiter erop en geen geteleport of andere zaken. Het staat iedereen uiteraard vrij om te spelen hoe hij of zij wil maar het is wel een simulator he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 10:12:
Ik hou ook liever van zo puur mogelijk spelen. Dus met schade, met de limiter erop en geen geteleport of andere zaken. Het staat iedereen uiteraard vrij om te spelen hoe hij of zij wil maar het is wel een simulator he ;)
Ik rij ook graag realistisch, heb alles aan behalve de slaapdingen, dat plan ik liever zelf, probeer meestal rond een uurtje of 9 in de avond (ingame time) een parkeerplaats op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik vind juist de slaaptijden het zo realistisch maken. Je mag nou eenmaal maar een max aantal uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearWizz schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:52:
Ik vind juist de slaaptijden het zo realistisch maken. Je mag nou eenmaal maar een max aantal uur rijden.
Ik ben door mijn werk al gebonden aan rij en rusttijden dan wil ik in een game nog een beetje vrije keuze hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
martijnm71 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Ik ben door mijn werk al gebonden aan rij en rusttijden dan wil ik in een game nog een beetje vrije keuze hebben :P
Haha true true :P ieder speelt op zijn eigen manier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:08:
[...]

Ik vind die rusttijden ook realistisch. Bovendien is het altijd een sport om je plekken zo uit te kiezen dat je niet soms hele tijd in de nacht aan het rijden bent. Valt me wel op dat met IWR mod het een stuk vaker, langer en heviger regent. Vooral dan in de nacht is het stuk donkerder dan met originele lightning. Zonsop- en ondergangen zijn wel prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:13:
[...]

Respect voor je geduld en ik vraag me af hoeveel uur je er dan wel niet hebt ingestoken.

Of je moet me gezien de smileys even een linkje geven naar die manier om geld te verdienen.

Een van beide :')

Dit zou echt de ideale plek voor de Fry meme zijn :D
Mijn eigen profiel met de standaard map + ProMods + Poland Rebuilding + RusMap is wel eerlijk op die miljoenen uitgekomen. Hungary Map daarentegen... Dat duurde me net te lang, en ik wil ook graag langere ritten, dus ook gelijk m'n XP een boost gegeven. Met CheatEngine gedaan trouwens. (http://www.cheatengine.org/), maar er zijn vast mods voor :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Doet de def file van Promods überhaubt iets? Ik heb schade erin uitgezet en een paar kleurtjes veranderd, maar er in-game is er niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 13:41:
[...]

Mijn eigen profiel met de standaard map + ProMods + Poland Rebuilding + RusMap is wel eerlijk op die miljoenen uitgekomen. Hungary Map daarentegen... Dat duurde me net te lang, en ik wil ook graag langere ritten, dus ook gelijk m'n XP een boost gegeven. Met CheatEngine gedaan trouwens. (http://www.cheatengine.org/), maar er zijn vast mods voor :P
Ik kan gelukkig trots melden dat zowel mijn vanilla profile als mijn main profile met promods en Poland rebuilding totally legit zijn! Langere ritten komen vanzelf en ook al vrij snel, zeker als je alles meteen in lange afstand gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:10:
[...]

Ik kan gelukkig trots melden dat zowel mijn vanilla profile als mijn main profile met promods en Poland rebuilding totally legit zijn! Langere ritten komen vanzelf en ook al vrij snel, zeker als je alles meteen in lange afstand gooit.
Ja, maar probeer dat eens met Hungary map ;)
Een rit van 80km duurt ongeveer 1,5 uur in 't echt... En je krijgt evenveel geld/XP voor die 80km als de 80km die je in vanilla in 5 minuten rijdt. Als je €8 000 voor een opdracht krijgt mag je al gelukkig zijn

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 15-07-2015 16:16 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:13:
[...]

Ja, maar probeer dat eens met Hungary map ;)
Een rit van 80km duurt ongeveer 1,5 uur in 't echt... En je krijgt evenveel geld/XP voor die 80km als de 80km die je in vanilla in 5 minuten rijdt.
Ok dat klinkt al iets meer die-hard, al is een beetje grinden/farmen in games me niet vreemd. Maar als de xp/afstand ratio niet is aangepast dan neemt het wel Chinese properties aan :p Heb zelf Hungary Map nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

is er nu al een mod of iets dergelijks gesignaleerd om je Route Advisory scherm naar een tablet of extern scherm te verbannen ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vso schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:29:
is er nu al een mod of iets dergelijks gesignaleerd om je Route Advisory scherm naar een tablet of extern scherm te verbannen ?
Nee. (Behalve dit: https://github.com/mkoch227/ets2-mobile-route-advisor )

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 15-07-2015 16:31 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:10:
[...]

Klopt, mijn hoofdprofiel is ook gewoon helemaal zonder valsspelen in 2 jaar naar dik een miljoen enzo. Maar langere ritten in op de hungary map leveren iets van 6000-7000 euro op terwijl langere ritten op de gewone map makkelijk een ton of meer kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:16:
[...]

Ok dat klinkt al iets meer die-hard, al is een beetje grinden/farmen in games me niet vreemd. Maar als de xp/afstand ratio niet is aangepast dan neemt het wel Chinese properties aan :p Heb zelf Hungary Map nog nooit geprobeerd.
Het is de moeite waard om eens te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Het is de moeite waard om eens te proberen :)
Thanks voor de tip, twijfel of ik in vanilla profiel voor 100% wil gaan maar als je PM en PR zijn die vanilla wegen zo saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sn3gG3l schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:13:
[...]

Thanks voor de tip, twijfel of ik in vanilla profiel voor 100% wil gaan maar als je PM en PR zijn die vanilla wegen zo saai :P
Ik ben bezig om in de vanilla 100% wegen te verkennen :). Zit nu over de 76% :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor hier nou de hele tijd over vanilla maar is dat een map-mod? Of wat is het kan het niet vinden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:06:
Ik hoor hier nou de hele tijd over vanilla maar is dat een map-mod? Of wat is het kan het niet vinden eerlijk gezegd.
Wikipedia: Plain vanilla
Wikipedia: Vanilla software

Simpelweg zonder mods of andere aanpassingen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 16-07-2015 14:09 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja logies dat ik die mod dan niet kan vinden haha. Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
timmie271 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:44:
[...]

Ik ben bezig om in de vanilla 100% wegen te verkennen :). Zit nu over de 76% :+.
echt alleen basismap of ook going east en scandinaviadlc erbij? heb in mijn vanilla profiel wel die twee dlc erbij maar dan is het nog een behoorlijk werk, zeker met scandinavia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sn3gG3l schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:52:
[...]

echt alleen basismap of ook going east en scandinaviadlc erbij? heb in mijn vanilla profiel wel die twee dlc erbij maar dan is het nog een behoorlijk werk, zeker met scandinavia.
Met de 2 DLC erbij :9.

Moet nog een redelijk groot deel van Scandinavia en een gedeelte in het noorden van italië dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Netjes, vooral scandinavie zal wel een karweitje zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen een upgrade naar 4GB ram en een HD7750. Hopen dat de graphics wat omhoog kunnen en de lagg weg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sn3gG3l schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:15:
Netjes, vooral scandinavie zal wel een karweitje zijn :P
Gewoon een paar keer bewust wat omrijden helpt weleens :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van alles op zijn laagst naar ultra gegaan met de upgrade. Ik ben blij. :D

Trouwens, wilde die Scandinavia DLC kopen, maar vind €18 toch wat veel. :P iemand die ergens een leukere deal gezien heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:50:
Van alles op zijn laagst naar ultra gegaan met de upgrade. Ik ben blij. :D

Trouwens, wilde die Scandinavia DLC kopen, maar vind €18 toch wat veel. :P iemand die ergens een leukere deal gezien heeft? :?
http://www.g2play.net/cat...dinavia-dlc-steam-cd-key/
Zoiets? :)

Onder de €10 heb ik ze nog niet gezien.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

thx!

iemand zag het nut ervan in :)

iemand nog eventueel advies over een triple monitor setup met een
GIGABYTE GV-R736OC-2GD, Grafische kaart, AMD Radeon R7 360

voor ets2 ?

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
vso schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:19:
[...]

thx!

iemand zag het nut ervan in :)

iemand nog eventueel advies over een triple monitor setup met een
GIGABYTE GV-R736OC-2GD, Grafische kaart, AMD Radeon R7 360

voor ets2 ?
Is een instapkaart dus daar ga je geen goede framerates meehalen op triple monitor setup. Ligt er natuurlijk aan wat voor settings je wil spelen, wat voor pc je al hebt en hoe groot je monitoren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoopte eigenlijk onder de €10. Dat heb ik betaald voor de volledige game inclusief going East. :P dus voelt raar om meer te betalen voor DLC.

Dat word dus nog even wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Hoopte eigenlijk onder de €10. Dat heb ik betaald voor de volledige game inclusief going East. :P dus voelt raar om meer te betalen voor DLC.

Is het dubbel en dwars waard! Ik heb 18e voor de dlc betaald, ook meer dan base game maar who cares. Je support tevens SCS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Klopt. In de Steam Sale was de hele bundel voor €12 te krijgen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Klopt. In de Steam Sale was de hele bundel voor €12 te krijgen.
Dat heb ik helaas gemist. :'( nouja kan hem ook wel gewoon voor €18 kopen. Is het geld wel waard. Heb al 200+ uur in deze game zitten en nog lang niet uitgespeeld. Binnenkort maar ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:20

SpeedfreakR

Zoeffff.....

BAM
Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia Add-On:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=30911

Onder de 10 eu (heb hem zelf ook hier gekocht)

[ Voor 11% gewijzigd door SpeedfreakR op 17-07-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpeedfreakR schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:29:
BAM

Game mania die iets goedkoop heeft. That's a first. :P dit zal een Disc versie zijn, kan ik die gewoon toevoegen aan mijn Steam account?

Edit: laat maar. Beter lezen.... Is een steam code.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:20

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 14:34:
[...]

Game mania die iets goedkoop heeft. That's a first. :P dit zal een Disc versie zijn, kan ik die gewoon toevoegen aan mijn Steam account?

Edit: laat maar. Beter lezen.... Is een steam code.
Stond er ook van te kijken 8)7
Nee zit een kaartje in met download code die je direct in steam invoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BAM

d:)b

Het verbaast me dat Gamemania 'm goedkoper heeft.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

Sn3gG3l schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:30:
[...]
Is een instapkaart dus daar ga je geen goede framerates meehalen op triple monitor setup. Ligt er natuurlijk aan wat voor settings je wil spelen, wat voor pc je al hebt en hoe groot je monitoren zijn.
Valt me eigenlijk mee, hoewel de drivers en dergelijke toch erg buggy zijn,
- opstarten met openGL (directx crasht)
- bepaalde grafische settings doen de computer herstarten.
Waaraan dit ligt ? ... windows 8.1 volledig geupdate. (ets2 laatste versie/geen beta)

Als we kunnen spelen moet ik zeggen dat 3 schermen een verbetering is, al heb je wel te maken met (teveel) schoonheids fouten.
- grote van de spiegels (links)
- rechterscherm maakt een vreemde curve (rechts gaat naar voren ipv naar natuurlijk in 1 lijn door)
- je kijk/camera hoek staat van boven naar beneden ... ipv rechtvooruit ..

Nu hunten hoe we de fouten eruit krijgen v.d crash, Eerst maar eens schone installatie etc.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
vso schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Valt me eigenlijk mee, hoewel de drivers en dergelijke toch erg buggy zijn,
- opstarten met openGL (directx crasht)
- bepaalde grafische settings doen de computer herstarten.
Waaraan dit ligt ? ... windows 8.1 volledig geupdate. (ets2 laatste versie/geen beta)

Als we kunnen spelen moet ik zeggen dat 3 schermen een verbetering is, al heb je wel te maken met (teveel) schoonheids fouten.
- grote van de spiegels (links)
- rechterscherm maakt een vreemde curve (rechts gaat naar voren ipv naar natuurlijk in 1 lijn door)
- je kijk/camera hoek staat van boven naar beneden ... ipv rechtvooruit ..

Nu hunten hoe we de fouten eruit krijgen v.d crash, Eerst maar eens schone installatie etc.
Je kan binnen ETS2 heel wat aanpassen aan de triple monitor setup sinds de vorige patch. en je camera standpunt kan je aanpassen via F4 (zit hoogte en hoek)

Zie: http://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearWizz op 20-07-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Niet online

vso

tja...

NoFearWizz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:07:
[...]
Je kan binnen ETS2 heel wat aanpassen aan de triple monitor setup sinds de vorige patch. en je camera standpunt kan je aanpassen via F4 (zit hoogte en hoek)

Zie: http://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php
1.18 bedoel je ? dan heb ik via de console met die link getest en met f4 natuurlijk maar de camera view is nog steeds warped.

Wat ik niet vind is de FOV "grote" dus 40 of 50 graden / camera settings etc dan zal ik wellicht een mod in moeten duiken?

Nadeel de computer in kwestie staat 60km verder :( gelukkig wel handige whizkid in de buurt daarvan .. _/-\o_

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
vso schreef op maandag 20 juli 2015 @ 13:20:
[...]

1.18 bedoel je ? dan heb ik via de console met die link getest en met f4 natuurlijk maar de camera view is nog steeds warped.

Wat ik niet vind is de FOV "grote" dus 40 of 50 graden / camera settings etc dan zal ik wellicht een mod in moeten duiken?

Nadeel de computer in kwestie staat 60km verder :( gelukkig wel handige whizkid in de buurt daarvan .. _/-\o_
de FOV kan je instellen als je op die pagina kijkt kan je per monitor de horizontale FOV instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:26

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

BAM

Nice! Ga daar woensdag maar even langs! Die is neem ik aan gewoon te activeren in steam toch? Nevermind, staat er duidelijk bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 21-07-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de DLC opgehaald bij GM. :) bevalt goed, is bijna promods kwaliteit in tegenstelling tot vanilla en going east. Eerst even een paar ritjes in Scandinavia gedaan zonder promods aan, vanavond even het huidige ritje afmaken en daarna promods en rusmap weer aanzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

En ik ben weer terug uit Finland :) .

Het zag er net uit als Finland promods alleen zonder die 90.000 hesburgers (een soort Finse mac) die daar zitten in dat land :P .

Heb ik nog iets belangrijks gemist? Update promods, Rusmap en poland rebuilding?

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:10:
Vandaag de DLC opgehaald bij GM. :) bevalt goed, is bijna promods kwaliteit in tegenstelling tot vanilla en going east. Eerst even een paar ritjes in Scandinavia gedaan zonder promods aan, vanavond even het huidige ritje afmaken en daarna promods en rusmap weer aanzetten. :)
Altijd leuk om te horen :)

Let wel op dat je ProMods 1.95 nodig hebt voor de DLC

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
MarcRvB schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:23:
En ik ben weer terug uit Finland :) .

Het zag er net uit als Finland promods alleen zonder die 90.000 hesburgers (een soort Finse mac) die daar zitten in dat land :P .

Heb ik nog iets belangrijks gemist? Update promods, Rusmap en poland rebuilding?
Jeps, rusmap heeft een fix die je niet moet vergeten.

En ook niet tegelijk activeren.

Ik heb eerst promods geactiveerd, spel ingegaan en afgesloten, daarna Poland rebuilding, weer spel ingegaan en afgesloten en daarna Rusmap.

Elke andere manier crashte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Je moet inderdaad nog een mapfix downloaden en die activeren. Ik heb zelf geen rusmap maar had het wel nodig om de map met Promods en Poland Rebuilding goed weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen heeft het steeds over poland rebuilding en rusland map eraan toe te voegen. Maar rusland open spaces is ook zeer aan te raden. Wel veel lange stukken maar ook bijzondere dingen zoals water en sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:13:
Iedereen heeft het steeds over poland rebuilding en rusland map eraan toe te voegen. Maar rusland open spaces is ook zeer aan te raden. Wel veel lange stukken maar ook bijzondere dingen zoals water en sneeuw.
Ik heb bewust geen Rusmap vanwege die ene saaie lange weg naar Rusland toe en tevens de lange stukken. Wat ik gezien heb van open spaces (missende textures en andere zwarte vlakken) nodigt mij niet echt uit om dat erbij te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Ik heb bewust geen Rusmap vanwege die ene saaie lange weg naar Rusland toe en tevens de lange stukken. Wat ik gezien heb van open spaces (missende textures en andere zwarte vlakken) nodigt mij niet echt uit om dat erbij te installeren.
Psst... Die lange weg is sinds 1.5 opnieuw (en korter) gemaakt, en er zijn nu ook meer alternatieve routes.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:07:
[...]
Psst... Die lange weg is sinds 1.5 opnieuw (en korter) gemaakt, en er zijn nu ook meer alternatieve routes.
Ja en er komen straks nog wat aanpassingen met Promods bij dacht ik gelezen te hebben. Misschien toch eens in de toekomst proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:24:
[...]

Ja en er komen straks nog wat aanpassingen met Promods bij dacht ik gelezen te hebben. Misschien toch eens in de toekomst proberen :)
Klopt, een weg tussen Pskov en Tartu zeg ik zo uit m'n hoofd.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Dat met die zwarte stukken dat is inmiddels opgelost. Ik heb dat toen aangegeven en kort erna een patch kunnen vinden. Maar goed ieder zijn ding.

En weet er iemand nog een uitbereiding op Promods + rusland + open spaces zodat je nog veel grotere routes kan rijden. Dat vind ik namelijk het leukste ritten van >6000km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:39:
[...]

Dat met die zwarte stukken dat is inmiddels opgelost. Ik heb dat toen aangegeven en kort erna een patch kunnen vinden. Maar goed ieder zijn ding.

En weet er iemand nog een uitbereiding op Promods + rusland + open spaces zodat je nog veel grotere routes kan rijden. Dat vind ik namelijk het leukste ritten van >6000km
Ik wilde je ook niet aanvallen hoor :) En inderdaad, ieder zijn ding. Ik rij mijn ritten meestal in 1x dus dan doe ik liever wat kortere ritten. Langste wat ik doe is meestal 2000 max. Rij je wel met limiter of gas je met 150 km/h richting oosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:45:
[...]

Ik wilde je ook niet aanvallen hoor :) En inderdaad, ieder zijn ding. Ik rij mijn ritten meestal in 1x dus dan doe ik liever wat kortere ritten. Langste wat ik doe is meestal 2000 max. Rij je wel met limiter of gas je met 150 km/h richting oosten?
Ik voelde me ook helemaal niet aangevallen wilde alleen aangeven dat de reden om geen open spaces te gebruiken vanwege de zwarte sneeuw opgelost kon worden. Heb het teruggelezen en had het eigenlijk wel een beetje bot verwoord. Mijn excuus daarvoor. Natuurlijk rij ik met de limiter op 90 naar het oosten. Al heb ik soms wel zoiets van pfff het gaat wel langzaam maar dan sluit ik het weer af ga ik wat anders doen totdat ik er weer zin in heb. Vind het nogal onrealistisch om 150 te gaan jakkeren over de snelweg in het verre oosten. Ik baal er wel van dat het in de sneeuw niet sneller kan als 40km/h zou daar graag een mod voor hebben dat de sneeuw wel glad is maar mijn topsnelheid niet word verlaagd.

Oja en de lange rit door Wit Rusland heen kan je ook omrijden over de Oekraine via Brest -> Pins -> Mazyr -> Gomel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door CyberCow op 22-07-2015 14:57 ]

Pagina: 1 ... 118 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.