Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:54:
[...]

Ik voelde me ook helemaal niet aangevallen wilde alleen aangeven dat de reden om geen open spaces te gebruiken vanwege de zwarte sneeuw opgelost kon worden. Natuurlijk rij ik met de limiter op 90 naar het oosten. Al heb ik soms wel zoiets van pfff het gaat wel langzaam maar dan sluit ik het weer af ga ik wat anders doen totdat ik er weer zin in heb. Vind het nogal onrealistisch om 150 te gaan jakkeren over de snelweg in het verre oosten. Ik baal er wel van dat het in de sneeuw niet sneller kan als 40km/h zou daar graag een mod voor hebben dat de sneeuw wel glad is maar mijn topsnelheid niet word verlaagd.
150km/h met de vrachtwagen vinden Russen helemaal niet zo onrealistisch hoor :X :+

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 22-07-2015 15:01 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
Ja helemaal mee eens, ik rij ook altijd met de limiter omdat ik dat ook een stuk realischtischer vind. Inderdaad gaat het soms wat langszaam op sommige saaie, lange weggetjes.

@ Koenvh, die russen neem ik maar niet als voorbeeld :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:02:
Ja helemaal mee eens, ik rij ook altijd met de limiter omdat ik dat ook een stuk realischtischer vind. Inderdaad gaat het soms wat langszaam op sommige saaie, lange weggetjes.

@ Koenvh, die russen neem ik maar niet als voorbeeld :D
Wit-Rusland dan?

(Met muziek 8) )

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb jullie tip opgevolgd om me te gedragen als een Rus en met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xc7fTRR.png

En nog veel veilig kilometers. Proost

*plaatje is van een oude screenshot met de Dutchmap als je Maastricht inrijd je gelijk knal op een onzichtbare muur waarbij je altijd de maximale schade kreeg.

[ Voor 31% gewijzigd door CyberCow op 22-07-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Waar zou die gast in het laatste filmpje rond 4.40 nou mee gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:09:
Ik heb jullie tip opgevolgd om me te gedragen als een Rus en met dit als resultaat:

[afbeelding]

En nog veel veilig kilometers. Proost

*plaatje is van een oude screenshot met de Dutchmap als je Maastricht inrijd je gelijk knal op een onzichtbare muur waarbij je altijd de maximale schade kreeg.
Ook leuk :P
martijnm71 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:12:
Waar zou die gast in het laatste filmpje rond 4.40 nou mee gooien :D
Stenen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Gekke russen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je had door dat ze daarvoor al 't vuur op 'm hadden geopend? En niet zo'n beetje ook :P
(vanaf 2:00)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:18:
[...]

Je had door dat ze daarvoor al 't vuur op 'm hadden geopend? En niet zo'n beetje ook :P
(vanaf 2:00)
Ik was even snel aan het kijken voor ik aan het werk moest :D

Meest sensationele gedeelte gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:04:
[...]

Wit-Rusland dan?

[video]
(Met muziek 8) )
helemaal gek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C9rsK1r.png

Hoeveel geluk kun je hebben. Heb nog 8km met een lege tank uit kunnen rijden. Maar de tank zit weer vol voor de volle 1250litertjes diesel voor nog geen €800,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

CyberCow schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:13:
[afbeelding]

Hoeveel geluk kun je hebben. Heb nog 8km met een lege tank uit kunnen rijden. Maar de tank zit weer vol voor de volle 1250litertjes diesel voor nog geen €800,-.
Kijk. Das tanken voor een habbekrats :+ .

@hierboven. Ik wist wel dat (Wit) Russen gek waren maar dit gaat wel boven mijn hoofd wat die gasten doen op de wegen...

[ Voor 14% gewijzigd door MarcRvB op 24-07-2015 07:53 ]

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Klopt het dat de promods website er al een paar dagen uitligt?

EDIT: Zie net op de scs forums dat de hd van de server gecrashed is.

[ Voor 36% gewijzigd door Sn3gG3l op 25-07-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:48:
Klopt het dat de promods website er al een paar dagen uitligt?

EDIT: Zie net op de scs forums dat de hd van de server gecrashed is.
Ik wilde net een update plaatsen hier.

Ben een paar dagen weggeweest (weekend skiën) en nu kreeg toen we al onderweg waren de melding dat de server off-line was.
Na wat gepriegel via m'n smartphone (geen laptop bij de hand) Leaseweb in Haarlem weten te bereiken en ze hebben geconstateerd dat de koppen van de harde schijf gecrashed zijn.

We hebben wel backups van de data maar die lopen 24 uur achter. Het chronische probleem is dat de server langzaam is geconfigureerd over een periode van 2 jaar en dat we alle serverinstellingen kwijt zijn.
Het zal wellicht nog een week duren voordat we hem weer online kunnen krijgen :(

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

@Scul, balen zeg... sterkte met het weer opbouwen van de site/server!!!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Da's balen...

En mijn vraag of ik nu een update heb gemist van promods om het te laten werken onder 1.91 is nu ook niet helemaal op zijn plek...

[ Voor 83% gewijzigd door martijnm71 op 26-07-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:26:
Da's balen...

En mijn vraag of ik nu een update heb gemist van promods om het te laten werken onder 1.91 is nu ook niet helemaal op zijn plek...
Gisteren gespeeld en alles werkte gewoon, ook met nieuwe update.

Edit 18:15: viel net door de weg in de buurt van Graz, misschien is toch niet alles ok :p

[ Voor 13% gewijzigd door Sn3gG3l op 26-07-2015 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sn3gG3l schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:53:
[...]

Gisteren gespeeld en alles werkte gewoon, ook met nieuwe update.

Edit 18:15: viel net door de weg in de buurt van Graz, misschien is toch niet alles ok :p
Spel crashed bij mij na het laadscherm, mods staan ook in de goeie volgorde en zijn groen. Kortom ik snap het even niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
martijnm71 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:02:
[...]

Spel crashed bij mij na het laadscherm, mods staan ook in de goeie volgorde en zijn groen. Kortom ik snap het even niet :P
Ik reed net een andere route na die crash bij graz en crashte daarna nog een keer vlakbij Hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Hmzzzz, ik heb verse input nodig, mijn hersens zijn gaan :')

Heb de modfolder leeggehaald en alles stuk voor stuk weer terug gezet, alles laad blijf alleen met dit probleem zitten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1eR1Ngf.jpg

Ik mis alle verbindingen tussen poland rebuild en rusmap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
Mijn mod scherm (voor wat betreft volgorde instellen):

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~eddie/temp/mod_klein.png

[ Voor 11% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 26-07-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Puik, ga ik dadelijk even naar kijken, bedankt voor het meedenken alvast :)

Apart trouwens dat je promods als laatste laad. Dacht dat die als eerste moest worden geladen?

[ Voor 39% gewijzigd door martijnm71 op 26-07-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Het werkt weer :)

En ik ga stoppen voor vandaag, nu hebben de nieuwste jazzycat packs er geen zin meer in :'( :F

[ Voor 74% gewijzigd door martijnm71 op 26-07-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws, we hebben de server aan de praat kunnen krijgen op een reserve harde schijf, dus alles draait weer en we kunnen weer verder werken.

Later in de week zal iemand echter naar de serverruimte in Haarlem moeten om de brakke HD te vervangen en dan zal de server weer even offline moeten.

We hebben nu een beta-versie voor ETS2 1.19, het probleem in de regio tussen Graz en Hongarije is dat de mapsectoren niet aansluiten en als je daar dus rijdt met ProMods 1.95 val je dwars door de grond.
Ook zijn er problemen met rode stoplichten in Scandinavië.
Deze issues zullen in ProMods 1.96 opgelost worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Fijn om te horen dat jullie weer ongeveer up zijn :)

En nog fijner dat het probleem bij Graz wordt opgelost, ETS2 helden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Na lang niet kunnen rijden ivm defecte graka in andere pc (off-the-shelf HP workstation met i3 en aftermarket R7 250 2Gb) geen zin gehad in het vervangen van de Graka alleen. Wilde nu wel wat meer eye-candy en wat meer games kunnen spelen op een betere manier. Dus nieuwe PC bij elkaar gepuzzelt en nu weer "mobiel". En jezus. Alles op High (Ultra vind hij niet helemaal prettig iets wat vreemd is en nog even naar gekeken gaat worden) en 200% scaling en oh mijn god wat een compleet andere beleving ineens. Nu kan ik weer elke avond ter ontspanning een lange trip door Europa plannen. Volgende stap zal worden custom game rig met meerdere monitoren. Dat word meerjaren plan :X

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

ScuL schreef op maandag 27 juli 2015 @ 01:04:

Later in de week zal iemand echter naar de serverruimte in Haarlem moeten om de brakke HD te vervangen en dan zal de server weer even offline moeten.
Doe er gelijk even een RAID5 config in, dan verlies je nooit meer wat (tenzij heel het Leaseweb gebouw in de hens gaat ofzo...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb gisteren nog ten noorden van Graz naar Hongarije proberen te rijden. Daar viel ik echter ook ergens door de map. Zullen de patch maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ze zitten sowieso niet stil bij promods, las net op Twitter dat de E67 van Polen naar Estland bijna klaar hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:09:

[afbeelding]
je moet niet alleen rijden als een Rus maar zuipen als een rus ook , anders ga je veel te gespannen het verkeer in :)

maar wat begreep ik nu , inde laaste update kan ej zelf aan geven hoe je via de GPS wil rijden , dus zelf weer route plannen :)

net zo als in de eerste series van de trucksim

welke mappen zijn de laatste versie vvan promods en rusmap

ik heb 1.5.7 van rusmap , en promods 191

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 27-07-2015 14:01 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand wanneer dat Promods Spanje gaat bouwen. Dat lijkt me ook erg mooi om daar doorheen te rijden. Bedoel dit niet als een verzoek want weet dat de mannen van Promods het druk genoeg hebben al mag resultaat er wel altijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Sinds een dag of twee zijn ineens alle trucks in het spel, geparkeerd en rijdend, verandert in Amerikaanse trucks. Ik heb zelf 6 verschillende Amerikaanse truck mods toegevoegd en die zie ik nu rijden in plaats van de originele trucks.

Ik heb wel een vermoeden welke mod daar verantwoordelijk voor is, maar laat het voorlopig zo. Levert verder geen problemen op in het spel en is wat mij betreft een leuk voorproefje van ATS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:45:
Weet iemand wanneer dat Promods Spanje gaat bouwen. Dat lijkt me ook erg mooi om daar doorheen te rijden. Bedoel dit niet als een verzoek want weet dat de mannen van Promods het druk genoeg hebben al mag resultaat er wel altijd zijn.
Andorra en Barcelona staan op schema voor ProMods v2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ravw schreef op maandag 27 juli 2015 @ 13:42:
[...]
maar wat begreep ik nu , inde laaste update kan ej zelf aan geven hoe je via de GPS wil rijden , dus zelf weer route plannen :)
Waar heb je die informatie vandaan? Ik zie daar nergens een melding van.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:27:
[...]

Waar heb je die informatie vandaan? Ik zie daar nergens een melding van.
ik dacht het ook ergens gelezen te hebben , maar kan het nu ook niet meer vinden

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jnQe51p.png
Lekker veilig met de trein die even oversteekt zonder dat de bomen dicht gaan. Maar goed heb het overleeft.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7kIeDfG.png
Denk je de trein overleeft te hebben rij je later (bijna) het einde van de wereld tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 22:48
Mijn vriendin wou ook eens even spelen en ze passeerde net aan datzelfde stukje :p Daar vloog mijn vrachtwagen dan.

Nog een vraag: kan het dat het uitschakelen van schade via de promod195 def file niet meer werkt? Heb de juiste def file, maar ik heb nog altijd schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nauwlijks 12 uren terug van vakantie en gelijk een opname gemaakt! Mijn eerste ETS2 opname:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EVUi3u4R8Ws]

Gelijk ook maar een tweede geüpload:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MJbouvL7HHQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 19:44
Ik volg dit topic al een tijdje en draai zelf de vanilla game inclusief alle Scandinavia en Going East. Nou wil ik binnenkort promods en misschien andere mods toevoegen. Kan ik deze mods dan ook gebruiken in mijn huidige game? Of moet ik daarvoor een nieuwe game starten om de mods te gebruiken?

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
kan gewoon binnen je huidige game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wel twee grote tips;
1) Maak een losse backup van je profiel voordat je de mods toevoegd
2) Voeg 1 mod(pakket) per keer toe. Kijk hoe het gaat. Rij even een rondje en accepteer wat jobs. Gaat het goed? Dan de volgende mod pas installeren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een tip: Controleer de volgorde van anderen, dan hoef je niet het wiel opnieuw uit te vinden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
lIk snap de volgorde niet helemaal, kan iemand dat uitleggen??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:39:
Het kan wel eens zijn als je de ene mod eerder doet laden als de andere ze niet werken. De oplossing hiervan is de naam te veranderen. De volgorde die word geladen is namelijk alfabetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:55:
[...]

Het kan wel eens zijn als je de ene mod eerder doet laden als de andere ze niet werken. De oplossing hiervan is de naam te veranderen. De volgorde die word geladen is namelijk alfabetisch.
Sinds 1.19 niet meer.
pwillemske schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:39:
De mod die voor de andere mod komt, krijgt voorrang. Als je dus twee mods activeert, waarvan gegevens overlappen, zullen de gegevens van de bovenste mod gebruikt worden ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ah zo! Ik kan helaas niet meer spelen, mijn C schijf zit helemaal vol en kan dus niet eens internetten. Na de vakantie een 2e ssd voor alleen windows 10 :) Ik kan het spel ook niet updaten, hij gaat als ik afgesloten heb weer naar 1.18.1 :(

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe DAF :)

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/374/19961401890_57b911233a_c.jpgeurotrucks2 2015-07-30 16-12-50-780 by LaFuAzz, on Flickr

Ben ook nog op 1.18, veel mods zoals ProMods zijn nog niet geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Promods doet het prima op 1.19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zolang je niet in Hongarije komt :X Maar daar zijn de heren mee in de weer.

Ben wel benieuwd of SCS iets gaat doen met eigen trailers. Loopt nu een topic op het forum daar om ideeën op de te doen. Hopelijk leest SCS die en proberen ze er iets van te maken. Het company gedeelte kan namelijk uitgebreider. Denk ook dat dat na jaren een leuke extra uitbreiding kan zijn. Het topic heeft al geoppert om niet naar contracten te kijken maar puur naar trailers en losse vracht. Ik moet zeggen een goed idee.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Promods werkt idd niet goed met 1.19. In de buurt van Hongarije val je door de map. Promods zal dit binnen 1-2 weken fixen (geven ze in ieder geval aan) Was voor mij weer een mooie gelegenheid om mijn vanilla profiel weer eens op te starten en daarmee te gaan trucken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Sn3gG3l schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:24:
Promods werkt idd niet goed met 1.19. In de buurt van Hongarije val je door de map. Promods zal dit binnen 1-2 weken fixen (geven ze in ieder geval aan) Was voor mij weer een mooie gelegenheid om mijn vanilla profiel weer eens op te starten en daarmee te gaan trucken :)
Ik ontwijk gewoon ritten richting hongarije. Ik heb wel in Frankrijk dat er vaak een crash volgt. Dit is meestal met ritten in Bretagne.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De huidige versie ProMods op 1.19 draaien heeft de volgende problemen:
* Mapconflict tussen Graz (Oostenrijk) en zuid-Hongarije (je valt van de kaart of crasht)
* Stoplichten in Scandinavië en sommige vangrails zijn rood
* AI opleggers zijn allemaal van hetzelfde type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
MR_VIPER schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 11:19:
[...]

Ik ontwijk gewoon ritten richting hongarije. Ik heb wel in Frankrijk dat er vaak een crash volgt. Dit is meestal met ritten in Bretagne.
Ik vind het geen ramp om even met mijn vanilla profiel te tijden, liever dat stabiel dan dat ik krampachtig bepaalde gebieden moet ontwijken. Ik laat de mensen van promods rustig hun werk doen. Jazzycat heeft trouwens al zijn packs geupdate voor 1.19, voor de liefhebber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

ScuL schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 15:35:
De huidige versie ProMods op 1.19 draaien heeft de volgende problemen:
* Mapconflict tussen Graz (Oostenrijk) en zuid-Hongarije (je valt van de kaart of crasht)
* Stoplichten in Scandinavië en sommige vangrails zijn rood
* AI opleggers zijn allemaal van hetzelfde type
Dit zal alleen zijn met alleen promods geïnstalleerd. Ik heb jazzycat aan staan en ik heb wisselende trailers bij AI.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 23:07
Is er iets gewijzigd in de autosave dat jullie weten? Ik had eerder vanavond een stukje gereden en had 'm even op de vluchtstrook geparkeerd en afgesloten. Normaliter zou dat tot een autosave moeten leiden. Toen ik het spel weer startte stond ik echter weer gezellig aan het begin van de rit bij de IK(E)A met m'n 3000kg aan bloempotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees zo hier en daar iets over ProMods. De video's geven niet echt uitsluitsel - wat houdt dat precies in? Pakken die in hun modpacks en maps eindelijk de vrij onlogische wegenopzet van het originele spel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:51:
Ik lees zo hier en daar iets over ProMods. De video's geven niet echt uitsluitsel - wat houdt dat precies in? Pakken die in hun modpacks en maps eindelijk de vrij onlogische wegenopzet van het originele spel aan?
Zo ongeveer ja. Promods is een alternatieve, realitischere, map voor eurotruck. De wegen en steden zijn veel accurater dan de base game en bovendien gevarieerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:51:
't Is een mapmod, Het voegt extra gebieden toe aan de originele map, en vervangt bepaalde gebieden (west-Duitsland bijvoorbeeld). Hier is een lijstje: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7fSf8eU.png(bron: http://www.promods.net/compat.php)

Zeker aan te raden ;)
Mocht je willen, kun je 'm combineren met Poland Rebuilding (Vernieuwd Polen) en RusMap (Wit-Rusland en Rusland toegevoegd)

Als je een volledig nieuwe map wilt, probeer dan Hungary Map of The Dutch Map

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 01-08-2015 23:00 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:55:
't Is een mapmod, Het voegt extra gebieden toe aan de originele map, en vervangt bepaalde gebieden (west-Duitsland bijvoorbeeld). Hier is een lijstje: [afbeelding](bron: http://www.promods.net/compat.php)
Aan extra gebieden en dergelijke heb ik vooralsnog niet zoveel - zo ver zit ik nog niet in het spel. Wat mij wel een hoop kan schelen is dat alles net te klein voelt. Net alsof de wereld een factor 0,8 of 0,6-versie is van het echte werk. Wegen voelen altijd net te krap. Tel daar de rare op- en afritten bij en de ervaring is net niet wat ik zou hopen dat het is.

Als deze mod daar iets aan doet ben ik helemaal voor, want verder ligt het spel me wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:03:
[...]

Aan extra gebieden en dergelijke heb ik vooralsnog niet zoveel - zo ver zit ik nog niet in het spel. Wat mij wel een hoop kan schelen is dat alles net te klein voelt. Net alsof de wereld een factor 0,8 of 0,6-versie is van het echte werk. Wegen voelen altijd net te krap. Tel daar de rare op- en afritten bij en de ervaring is net niet wat ik zou hopen dat het is.

Als deze mod daar iets aan doet ben ik helemaal voor, want verder ligt het spel me wel :Y
Wat jij beschrijft dat is op te lossen door Hongarije map te gaan gebruiken. Ik heb deze map nog nooit gespeeld maar het schijnt een map te schijn met een andere schaal.

Verder Promods met Ruslandmap en Openspaces dan is het allemaal niet zo heel klein. Er zitten ritten tussen van 8000km waar je toch echt een flink aantal uren mee zoet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:09:
Verder Promods met Ruslandmap en Openspaces dan is het allemaal niet zo heel klein. Er zitten ritten tussen van 8000km waar je toch echt een flink aantal uren mee zoet bent.
Let wel dat het niet alleen om de duur van de ritten gaat, maar vooral ook om de opzet van de weg. Die voelt in het gewone spel net niet correct, waardoor er een hoop immersie verloren gaat. Als de maps die jij aanraadt datzelfde hebben, maar dan op een grotere schaal, schiet het nog niets op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:03:
[...]

Daar is wel iets aan gedaan, in Duitsland bijvoorbeeld. Echter zijn de standaardgebieden vaak nog wel met nauwe afritten e.d.

(Mocht je het gevoel hebben dat de wereld zelf te klein is, dat afstanden te kort zijn e.d., kun je Hungary Map proberen. Dat is een map die schaal 1:3 gebruikt, in plaats van 1:18.)

Daarnaast, er zijn veel krappe wegen e.d, maar da's toch juist leuk? :D

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:14:
Daarnaast, er zijn veel krappe wegen e.d, maar da's toch juist leuk? :D
Voor mij niet :) Ik wil rijden omdat ik van rijden houd en dan moet het gewoon zoveel mogelijk op de realiteit lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Zo heel erg "simulator" is ETS2 dan ook eigenlijk niet :+

Gelukkig maar eigenlijk, moet er niet aan denken om voor een 1600km route echt 20+ uur achter het stuur te zitten.

Moet het vooral op het eggie lijken, zou ik toch Promods + Poland Rebuilding + Rusmap downen, en proberen vooral in die gebieden te rijden, en het Scandinavie van SCS is ook zo gek nog niet.

Eigenlijk is het: hoe ouder de map, hoe slechter. Daarom zijn vooral veel stukken van Duitsland en Engeland behoorlijk matig.

IJsland en Schotland daarintegen zijn lekker nieuw van PM, en dat is echt mooi gedaan.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Voor mij niet :) Ik wil rijden omdat ik van rijden houd en dan moet het gewoon zoveel mogelijk op de realiteit lijken.
Volgens mij zitten we dan wel op dezelfde lijn. ik wil het ook zo realistisch mogelijk.
Ik dacht dat je bedoelde dat je alleen maar op brede wegen e.d. wil rijden.

Overigens heb ik niet het gevoel dat wegen te smal zijn. Op- en afritten daarentegen, tja, da's geen succes.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:20:
Zo heel erg "simulator" is ETS2 dan ook eigenlijk niet :+

Gelukkig maar eigenlijk, moet er niet aan denken om voor een 1600km route echt 20+ uur achter het stuur te zitten.

Moet het vooral op het eggie lijken, zou ik toch Promods + Poland Rebuilding + Rusmap downen, en proberen vooral in die gebieden te rijden, en het Scandinavie van SCS is ook zo gek nog niet.

Eigenlijk is het: hoe ouder de map, hoe slechter. Daarom zijn vooral veel stukken van Duitsland en Engeland behoorlijk matig.

IJsland en Schotland daarintegen zijn lekker nieuw van PM, en dat is echt mooi gedaan.
Echt 20 uur onderweg zijn, en een map op schaal 1:1. Dat zou ik wel erg leuk vinden :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het klinkt opzich leuk, maar, ik denk dat het dan al snel saai wordt, zo heel spannend is de Duitse Autobahn nou ook weer niet, en ook al die bossen in Zweden wordt je naar een tijdje wel zat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:26:
Echt 20 uur onderweg zijn, en een map op schaal 1:1. Dat zou ik wel erg leuk vinden :)
Doe mij dat ook maar, desnoods in stukken. Het hele vracht vervoeren en de spelopzet kan me eigenlijk bar weinig schelen, ik wil gewoon lekker kunnen sturen.

In verband daarmee: kennen jullie goede auto- en vooral ook busjes-mods? Er zijn er bakken beschikbaar, maar de meeste rijden en klinken gewoon als een vrachtwagen. Wederom, niet erg goed voor de immersie. Echte kwaliteit heb ik dan eigenlijk ook nog niet gezien en zeker niet kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinHood schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:29:
Het klinkt opzich leuk, maar, ik denk dat het dan al snel saai wordt, zo heel spannend is de Duitse Autobahn nou ook weer niet, en ook al die bossen in Zweden wordt je naar een tijdje wel zat :+
Dan is open spaces niks voor je. Soms zitten er stukken bij als je snel bent kan je even naar de koelkast rennen om snel wat te drinken te pakken en als je dan terug komt dan rij je nog op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Doe mij dat ook maar, desnoods in stukken. Het hele vracht vervoeren en de spelopzet kan me eigenlijk bar weinig schelen, ik wil gewoon lekker kunnen sturen.

In verband daarmee: kennen jullie goede auto- en vooral ook busjes-mods? Er zijn er bakken beschikbaar, maar de meeste rijden en klinken gewoon als een vrachtwagen. Wederom, niet erg goed voor de immersie. Echte kwaliteit heb ik dan eigenlijk ook nog niet gezien en zeker niet kunnen downloaden.
Niet dat ik weet, helaas. Vooral qua gevoel kloppen ze allemaal eigenlijk niet.
Probeer anders City Car Driving ;) (Geen mod, maar een ander spel).

Je kunt ook mods voor geld en XP gebruiken, zodat je sneller langere ritten kunt maken :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Volgens mij zoek jij een ander spel :p Test Drive Unlimited misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 15:15:
[...]

Volgens mij zoek jij een ander spel :p Test Drive Unlimited misschien iets?
Nouja, ik zou het ook wel 'ns leuk vinden om met een auto in ETS2 rond te rijden. De map is namelijk schitterend.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ik ben nieuw in dit spel en op dit forum.
Ik heb tot nu toe met alleen snelle ritten een bedrag van €50.000 bij elkaar gespaard, met MOD's enzo gaat me nog een beetje te ver maar ik wel wel 1 uitbreiding doen: ik wil graag mn iPad als dashboard gebruiken. Met github ofz kwam ik niet ver, na het bestand gedownload te hebben in dropbox wist ik niet meer wat ik moest doen. Ik wil graag het dashboard zodat ik beter kan zien hoe snel ik rijd, brandstofniveau, huidige cc snelheid enz enz. Maar hoe?

En wat is een goed merk voor trucks, ik vind zelf Volvo wel lekker rijden maar waar zit een dealer en hoe duur zijn ze (toen gevraagd werd welke truck je zou willen heb ik Mercedes gezegt maar Volvo rijd lekkerder) iemand tips voor een goede eerste truck?

Alvast bedankt,
Haasjehup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:10:
Hey allemaal,

Ik ben nieuw in dit spel en op dit forum.
Ik heb tot nu toe met alleen snelle ritten een bedrag van €50.000 bij elkaar gespaard, met MOD's enzo gaat me nog een beetje te ver maar ik wel wel 1 uitbreiding doen: ik wil graag mn iPad als dashboard gebruiken. Met github ofz kwam ik niet ver, na het bestand gedownload te hebben in dropbox wist ik niet meer wat ik moest doen. Ik wil graag het dashboard zodat ik beter kan zien hoe snel ik rijd, brandstofniveau, huidige cc snelheid enz enz. Maar hoe?

En wat is een goed merk voor trucks, ik vind zelf Volvo wel lekker rijden maar waar zit een dealer en hoe duur zijn ze (toen gevraagd werd welke truck je zou willen heb ik Mercedes gezegt maar Volvo rijd lekkerder) iemand tips voor een goede eerste truck?

Alvast bedankt,
Haasjehup
Je kunt bij het kiezen van het profiel op "profiel wijzigen" drukken, en de Volvo kiezen. Prijs zal rond de €85.000 liggen. Qua eerste truck: Koop wat je wilt, ze kosten allemaal veel geld ;)

Voor je iPad kun je https://github.com/Funbit/ets2-telemetry-server gebruiken. Handleiding staat eronder. Simpelweg laten installeren, vervolgens uitvoeren op je tablet naar COMPUTERNAAM:25555 gaan in Safari.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, deel 1 snap ik. Maar ik kom nog steeds niet verder dan downloaden in Dropbox, maar ik kan hem niet unzippen en daarna snap ik het niet meer. Ben ik nou zou dom of...
Ik doe dit nu allemaal op mn iPad, moet ik het op de laptop downloaden en dan op mn iPad gaan naar COMPUTERNAAM:25555?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:52:
Bedankt, deel 1 snap ik. Maar ik kom nog steeds niet verder dan downloaden in Dropbox, maar ik kan hem niet unzippen en daarna snap ik het niet meer. Ben ik nou zou dom of...
Ik doe dit nu allemaal op mn iPad, moet ik het op de laptop downloaden en dan op mn iPad gaan naar COMPUTERNAAM:25555?
Je downloadt 'm op je laptop, en installeert hem. Vervolgens open je het programma, en zie je een link naar het dashboard (<COMPUTERNAAM>:25555 of het IP-adres, in mijn geval DELTA:25555 of 192.168.10.16:25555). Die link voer je in in Safari op je iPad. Als het programma dan draait, en je start ETS2, zul je de teller e.d. op je iPad zien verschijnen :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:40

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:52:
Je pakt het uit en installeert het op de pc waar je ETS2 hebt geïnstalleerd. Daarna start je server executable.
Op je tablet zorg je vervolgens dat je in je eigen WiFi netwerk zit. Dan typ je daar in Safari (browser) de naam of het IP van je computer met :25555

Gezien je vragen, lijkt mij dit ook handig:
je interne IP adres kun je vinden door Command prompt te starten (windowsknop + R) en typ 'cmd' druk vervolgens op enter.
Typ dan in 'ipconfig' Daar staat dan Ethernet adapter:
IPv4 Address: . . . . . . . . . . . . . .: xxx.xxx.xxx.xxx

Dan kopier/typ je in je tablet browser xxx.xxx.xxx.xxx:25555

[ Voor 20% gewijzigd door Ircghost op 02-08-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle twee bedankt, nu snap ik het. De computer is al aan het opstarten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Een leuk afleverpunt in Polen bij de plaats Przemysl

Afbeeldingslocatie: https://www.flickr.com/photos/pictofan/20242238901/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben even een paar uur bezig geweest met 18 Wheels of Steel American Long Haul
maar man man wat mis ik veel dingen in 1 keer bij eurotrucks 2 :)

1 Weegschalen ... ( was door gereden gelijk een boete ) wegen verplicht :)
2 verkeerd weggebruikt wordt bestraft als je de politie te snel ziet
3 27 MC in de wagen die werkt :) ( vragen aan truckers wat voor weer er aan komt , of het druk is op de route
4 niet direct een GPS , Tom Tom aanboord heben maar die moeten kopen
beginnen met een kale truck en niet veel vermogen inc remmen die werken pas na 500 meter.

5 Echt file rijden is het daar

ik hoop dat ze dit weer terug gaan brengen allemaal met die USA trucks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Tja, die games waren in sommige dingen inderdaad uitgebreider dan ETS2, ETS2 doet andere dingen weer een stuk beter, echte trucks, meer vracht, grotere, realistischere wereld, toch wat meer "sim" voor mijn gevoel etc.

Sowieso zijn weegschalen volgens mij behoorlijk zeldzaam in Europa, er zijn wel weegpunten, en bij bedrijven zijn soms weegschalen, maar langs de snelweg iig niet. De VS heeft ze bij iedere staatsgrens.

In de VS rijden ook veel meer oude trucks, de eisen zullen daar gewoon veel minder streng zijn, hier op de weg zie je zelden oude modellen, de emissie-eisen zijn veel strenger, eigenlijk zie ik alleen kermis en circustrucks die behoorlijk oud zijn, en soms een oude paardentruck uit de jaren 90, verder allemaal nieuw spul. De oude Volvo FH zie ik bijv. nauwelijks, en ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst een Magnum of Premium op de weg zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig vorige week nog twee Magnums gezien. Het blijft een aparte verschijning. De Premium heb ik echt nog maar één keer gezien. Laatst ook nog een hele dikke Scania R620 gezien met allerlei toeters en bellen en een hele mooie beschildering van de Joker uit Batman! Ik wist niet wat ik zag, dat was ETS IRL :) Het was op de snelweg dus ik kon helaas niet even een fotootje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:50:
Toevallig vorige week nog twee Magnums gezien. Het blijft een aparte verschijning. De Premium heb ik echt nog maar één keer gezien. Laatst ook nog een hele dikke Scania R620 gezien met allerlei toeters en bellen en een hele mooie beschildering van de Joker uit Batman! Ik wist niet wat ik zag, dat was ETS IRL :) Het was op de snelweg dus ik kon helaas niet even een fotootje maken.
Die Premium is ook een apart ding. Ben hem wel eens tegen gekomen, maar ze zijn toch vooral voor korte afstanden e.d.
Ik kom toch regelmatig nog oude vrachtwagens tegen, maar niet veel ouder dan Euro4.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Magnums, Premiums en de oude Volvo FH zie ik hier nog genoeg rijden.... maar ja ik woon ook in een transportgebied. Het wordt wel minder maar dat ligt gewoon aan de euro norm. De Renault Range T staan hier op een rijtje bij de dealer. Zie heel veel Iveco's (Stralis vooral, absoluut geen Strator), DAF's en Scania's rijden. De nieuwe Mercedes Actros begint ook wel populair te worden (begin ik steeds meer te zien). De vrachtwagens die je hier niet of nauwelijks zie rijden zijn Amerikanen en Russische trucks. De eerste Kamaz moet ik hier nog zien rijden. Zullen vast niet aan de euro norm voldoen ;)

Weet iemand hier trouwens een bier trailer only pack (1.19) ? En nee dan heb ik het niet over mijn six-pack in de koelkast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:48
Ik zag donderdag een Kamaz 5460 rijden! Weliswaar op Oekraïens kenteken maar dan nog wel grappig om te zien terwijl je ze normaal alleen op Russische dashcamfilmpjes voorbij ziet rijden.

[ Voor 0% gewijzigd door pretpik op 03-08-2015 12:14 . Reden: Verkeerd typenummer ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:26:
Magnums, Premiums en de oude Volvo FH zie ik hier nog genoeg rijden.... maar ja ik woon ook in een transportgebied. Het wordt wel minder maar dat ligt gewoon aan de euro norm. De Renault Range T staan hier op een rijtje bij de dealer. Zie heel veel Iveco's (Stralis vooral, absoluut geen Strator), DAF's en Scania's rijden. De nieuwe Mercedes Actros begint ook wel populair te worden (begin ik steeds meer te zien). De vrachtwagens die je hier niet of nauwelijks zie rijden zijn Amerikanen en Russische trucks. De eerste Kamaz moet ik hier nog zien rijden. Zullen vast niet aan de euro norm voldoen ;-)

Weet iemand hier trouwens een bier trailer only pack (1.19) ? En nee dan heb ik het niet over mijn six-pack in de koelkast.
Veel drinken en je ziet het verschil niet meer. :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:11:
[...]

Let wel dat het niet alleen om de duur van de ritten gaat, maar vooral ook om de opzet van de weg. Die voelt in het gewone spel net niet correct, waardoor er een hoop immersie verloren gaat. Als de maps die jij aanraadt datzelfde hebben, maar dan op een grotere schaal, schiet het nog niets op :P
Probeer eens in de console 'warp 0.8' of 'warp 0.9' in te voeren, dan gaat de wereld om je heen zeg maar een stuk langzamer, dus als je 80 rijdt heb je niet meer het gevoel dat je 120 rijdt maar dat je echt 80 rijdt.

Tutorial hoe je de console moet aanzetten: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Probeer eens in de console 'warp 0.8' of 'warp 0.9' in te voeren, dan gaat de wereld om je heen zeg maar een stuk langzamer, dus als je 80 rijdt heb je niet meer het gevoel dat je 120 rijdt maar dat je echt 80 rijdt.

Tutorial hoe je de console moet aanzetten: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852
Kijk, die vraag lag al een tijd op mijn tong. Ik heb soms inderdaad het gevoel dat ik 120 rij als ik 80 km/uur rijdt. Dus rij tegenwoordig vaak langzamer dan aangegeven op de borden. Ga vanavond de instelling wijzigen, bedankt :D

Wordt dan trouwens ook de tijd aangepast bij snelle leveringen?

EDIT: volgens mij kan je jammergenoeg die warp speed niet in het config bestand vastzetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 03-08-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Klopt, dat is een oplossing. Er is ook nog een andere oplossing, zoals een FOV mod. (http://steamcommunity.com...filedetails/?id=181951533, ik gebruik 50)

Daardoor zit alles een stuk dichterbij, en voelt alles ook langzamer.

Ter vergelijking:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C6Y-x3p0ydI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=as4sN7iNND8]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Koenvh schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Veel drinken en je ziet het verschil niet meer. :+
Absoluut en dan heb ik ook niet meer in de gaten hoe hard of langzaam alles gaat. Zoals met die aanpassing hierboven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 16:22:
[...]

Absoluut en dan heb ik ook niet meer in de gaten hoe hard of langzaam alles gaat. Zoals met die aanpassing hierboven :o
Ik zeg: Doen :P

Maar het is zeker wennen, vooral omdat je snel de neiging hebt om te hard te rijden. Ik rijd eigenlijk altijd 80~90km/h op de snelweg, maar de bovenste lijkt veel sneller te gaan.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Guy Eddie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:37:
[...]

Kijk, die vraag lag al een tijd op mijn tong. Ik heb soms inderdaad het gevoel dat ik 120 rij als ik 80 km/uur rijdt. Dus rij tegenwoordig vaak langzamer dan aangegeven op de borden. Ga vanavond de instelling wijzigen, bedankt :D

Wordt dan trouwens ook de tijd aangepast bij snelle leveringen?

EDIT: volgens mij kan je jammergenoeg die warp speed niet in het config bestand vastzetten.
Warp is niet echt een instelling, het is meer iets wat je iedere keer intypt als je de game start (het werkt niet in de menu's, alleen als je kan rijden met de truck), maar daarvoor heb je de console nodig, dat is een instelling die je moet veranderen, zodat als je op de acute key onder esc de console tevoorschijn komt. En in de console typ je de code 'warp 0.X'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 18:44
Meer mensen bij wie er totaal geen AI meer rijd? Draai de nieuwe versie van ETS2 +going east+scandinavia, promods en rusmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCS heeft wat veranderd in de hoeveelheid AI in 1.19..
We weten nog niet precies wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ScuL schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 01:07:
SCS heeft wat veranderd in de hoeveelheid AI in 1.19..
We weten nog niet precies wat
Zie of lees: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?p=414101#p414101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Ziet er goed uit mensen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Squirrel aka Paul gaat er toch ook iets mee doen tijdens gamescom, mocht hij er niet mee rijden ofzo? Staat me vaag iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hij gaat er mee rijden iig. Heeft hij zelf aangegeven.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 11:59
martijnm71 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:04:
Squirrel aka Paul gaat er toch ook iets mee doen tijdens gamescom, mocht hij er niet mee rijden ofzo? Staat me vaag iets van bij.
zie ook:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Pagina: 1 ... 119 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.