Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 08:29

TNJ

Frugalite

PauseBreak schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:46:
[...]

Ah, lekker doorrijden zonder te betalen dus >:)
Pas maar op, want het visuele poortje is er dan wel niet, het collision model zou er wel nog kunnen zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:31

PauseBreak

derp!

TNJ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Pas maar op, want het visuele poortje is er dan wel niet, het collision model zou er wel nog kunnen zijn. >:)
Haha, "gelukkig" is mijn pc on the fritz dus gamen wordt 'm voorlopig niet :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 14:29
TNJ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:57:
[...]

Ik heb juist gelezen dat dit een nieuwe feature is. Zoals het in het echt ook gaat bij vrachtwagens is dat zij zo'n kastje bij de ruit hebben waardoor tol automatisch wordt betaald. Ik meen in het Scandinavian DLC promo filmpje of in de 1.17.1 update log dat gelezen te hebben.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, je kan nu op de meest rechter baan doorrijden, zonder boompjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt? Vanavond maar eens proberen dan, gaaf!

Oh, gisteravond nog wat ontdekt toen ik 10 nieuwe vrachtwagens wilde aanschaffen. Als je de online Scania dealer in Aberdeen aanklikt crashed het spel...

Het is dus DAF geworden :P

[ Voor 70% gewijzigd door FastFred op 11-05-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Let wel op ik heb dat ook gemerkt en ben toen kei hard tegen een onzichtbare muur aan gereden. Was gewoon niet grappig. Gelukkig net een save game geklikt dus ik kun toen weer terug voor dat ik tegen die muur aangereden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:23:
Klopt, je kan nu op de meest rechter baan doorrijden, zonder boompjes. :)
Ook gewoon met 90 km/h? Of krijg je dan een snelheidsboete :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
moosterbaan schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:21:
Let wel op ik heb dat ook gemerkt en ben toen kei hard tegen een onzichtbare muur aan gereden. Was gewoon niet grappig. Gelukkig net een save game geklikt dus ik kun toen weer terug voor dat ik tegen die muur aangereden was.
Dat is ook de reden dat ik vooralsnog altijd stop bij de slagboom.... :P

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:50

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Valt mij een beetje tegen qua geluid en accessoires. Geen lampjes op de ranger sideskirts, weinig uitlaatopties en geen keuze in sunvisors en ook had ik graag de langere sideskirts willen zien bij de andere chassis opties zoals bij het oude model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Saybia schreef op maandag 11 mei 2015 @ 18:45:
[...]

Valt mij een beetje tegen qua geluid en accessoires. Geen lampjes op de ranger sideskirts, weinig uitlaatopties en geen keuze in sunvisors en ook had ik graag de langere sideskirts willen zien bij de andere chassis opties zoals bij het oude model.
daar heb je helemaal gelijk in, erg weinig standaard opties. hopelijk komt de community weer met wat leuke mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Meh, ik heb een tijd lang de Actros van Danz in gebruik gehad. Doet niet onder voor de versie van SCS.
Eigenlijk nog mooier :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uvjltbp.png
Btw, hij heeft nog een mooie truck.. Mercedes-Benz Antos '12

[ Voor 14% gewijzigd door Odessa op 11-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ik vermaak me nog prima met mijn nieuwe Scania
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DsDyEFll.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZiQGw4hl.jpg
Scania R & Streamline Modifications V1.2
50k Wheels Pack v117 (ook voor andere merken)

wat zijn de banden fantastisch gedaan door 50k _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bezig met een ritje Reykjavik - Verona. Net de boot naar Denemarken gepakt en toen afgesloten. :) (nog geen Scandinavie DLC gekocht trouwens, wacht nog even tot het verplicht is voor promods)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Blijft toch een mooi project. Geeft een heel ander gevoel van rijden( beetje wazige uitleg, ik weet het :) ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 17:50:
[...]

Blijft toch een mooi project. Geeft een heel ander gevoel van rijden( beetje wazige uitleg, ik weet het :) ))
Klopt. De standaard map is mooi, maar steden zijn klein, en het is grotendeels een snelwegsimulator. Hier zitten maar drie snelwegen in, en heel veel tussendoorweggetjes en steden (met om de haverklap verkeerslichten) :)

Toch leuk om te zien dat omdat dit topic getagd is met "TrackIR" ik nu ook karmakoning ben voor TrackIR :+ O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Koenvh op 12-05-2015 18:06 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk zou het mooi zijn als er een format was waar dat iedereen zijn steden op kon toevoegen en dat aan kon sluiten op de snelwegen van promods. Dit is natuurlijk niet haalbaar maar zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:25:
Eigenlijk zou het mooi zijn als er een format was waar dat iedereen zijn steden op kon toevoegen en dat aan kon sluiten op de snelwegen van promods. Dit is natuurlijk niet haalbaar maar zou wel leuk zijn.
Zou leuk zijn, maar dan zit je nog steeds met de schaal... 1:18 is niet gemaakt voor veel steden, maar voor snelwegen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:40:
[...]

Zou leuk zijn, maar dan zit je nog steeds met de schaal... 1:18 is niet gemaakt voor veel steden, maar voor snelwegen
Ohh nu weet ik dus de schaal die het spel hanteerd. dus een uur in het spel zou dus ook maar 3m20s duren. Grappig zal eens een keer op letten. Maar in de steden gaat de tijd en de afstand toch ook een stuk minder snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:44:
[...]

Ohh nu weet ik dus de schaal die het spel hanteerd. dus een uur in het spel zou dus ook maar 3m20s duren. Grappig zal eens een keer op letten. Maar in de steden gaat de tijd en de afstand toch ook een stuk minder snel?
Klopt, steden zijn 1:3 geloof ik.. Maar dan past 't niet meer op de kaart

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Gewoon de hele kaart in 1:3 zetten :+

"Even" van Zuid Frankrijk naar Stockholm rijden :+

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:54:

Dat zou gaaf zijn :D

Ah en BlackOpen heeft een nieuwe versie van zijn
Improved Weather Reload r6
Eens kijken wat dat brengt.. naast een trage download :+

[ Voor 31% gewijzigd door Odessa op 12-05-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje ik heb nu MP3 in mijn muziek mapje zitten maar ik krijg de nummers te zien maar af spelen doet hij niet ???

wat doe ik fout

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 18:54:

Ik stem voor, alleen wel meer tussendoorwegen, anders voelt het alsof je op vakantie gaat...

Voor een map met schaal 1:4, probeer Hungary map

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hungary map ging ik al eens uitproberen, net als Rusmap, The Dutch Map en nog wel wat meer dingen.

Maar momenteel zijn GTA V, pCARS en Dirt Rally ook heel leuk, en het blijkt dat er maar 24 uur in een dag zitten, een dag waarop je ook andere dingen moet doen dan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:25:
Hungary map ging ik al eens uitproberen, net als Rusmap, The Dutch Map en nog wel wat meer dingen.

Maar momenteel zijn GTA V, pCARS en Dirt Rally ook heel leuk, en het blijkt dat er maar 24 uur in een dag zitten, een dag waarop je ook andere dingen moet doen dan gamen.
's Nachts is nog veel ongebruikte tijd beschikbaar O-)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Koenvh schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:31:
[...]

's Nachts is nog veel ongebruikte tijd beschikbaar O-)
Mijn dag/nacht ritme is al officieel niet best, dat maakt het alleen maar erger :+

Ach, wss ben ik weer helemaal hooked als ik een stuurtje heb, al moet ik eerst nog een leuke DFGT vinden, voor weinig, liefst in de buurt, liefst niet aangevreten.

GTA V verveelt mij al een beetje, zit niet eens heel veel uur in, iets van 150 uur aan ETS2 en het verveelt nog steeds niet, somehow blijft het gewoon leuk, de AI maakt het immers altijd spannend :+

En natuurlijk: mod it till you break it :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:43:
[...]

Mijn dag/nacht ritme is al officieel niet best, dat maakt het alleen maar erger :+

Ach, wss ben ik weer helemaal hooked als ik een stuurtje heb, al moet ik eerst nog een leuke DFGT vinden, voor weinig, liefst in de buurt, liefst niet aangevreten.

GTA V verveelt mij al een beetje, zit niet eens heel veel uur in, iets van 150 uur aan ETS2 en het verveelt nog steeds niet, somehow blijft het gewoon leuk, de AI maakt het immers altijd spannend :+

En natuurlijk: mod it till you break it :+
Niet slapen is ook een regelmatig ritme :*)

Er staan er best een aantal op Marktplaats, dus er zal vast wel een goede tussen moeten zitten.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

true en true, maar ik woon in the middle of nowhere, dat ligt vlakbij Heerenveen, en vaak is daar weinig te vinden, die Friezen ben suunig. Als ik iets van MP ofzo haal, is dat eigenlijk altijd buiten de provincie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:52:
true en true, maar ik woon in the middle of nowhere, dat ligt vlakbij Heerenveen, en vaak is daar weinig te vinden, die Friezen ben suunig. Als ik iets van MP ofzo haal, is dat eigenlijk altijd buiten de provincie.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, ik dacht dat ze wat goedkoper waren, blijkbaar is 60-65 euro een goede prijs geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:58:
Hmm, ik dacht dat ze wat goedkoper waren, blijkbaar is 60-65 euro een goede prijs geworden.
Het is natuurlijk ook naar een vraagprijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:19
Ah kom ik terug van vakantie blijkt de nieuwe DLC uit te zijn. Vanavond maar is even aanschaffen. Uit jullie verhalen en screens kan ik wel de conclusie trekken dat het een leuke DLC is :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weten. Waar Going East eigenlijk meer van hetzelfde was, is Scandinavië écht vernieuwend. Ik ben daar nooit geweest irl maar het schijnt wel 'spot on' te zijn volgens Promods. Je hebt in ieder geval echt het gevoel ergens anders rond te rijden. Andere wegen, een hoop nieuwe gebouwen en bedrijven. Ben sinds de release heel ff in het meest noordelijke stadje in Polen geweest en daarna weer vliegensvlug terug naar Zweden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:05:
Zeker weten. Waar Going East eigenlijk meer van hetzelfde was, is Scandinavië écht vernieuwend. Ik ben daar nooit geweest irl maar het schijnt wel 'spot on' te zijn volgens Promods. Je hebt in ieder geval echt het gevoel ergens anders rond te rijden. Andere wegen, een hoop nieuwe gebouwen en bedrijven. Ben sinds de release heel ff in het meest noordelijke stadje in Polen geweest en daarna weer vliegensvlug terug naar Zweden :P
Heel herkenbaar. Had ook een vrachtje naar Gdansk en dan als de sodemieter op de boot terug!! :9
Probeer zoveel mogelijk daar rond te rijden.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haha tof. Vanavond binnen halen en dan even kijken wat ik ga doen. Ben nu nog onder weg naar Polen geloof ik.. of Tjechie ik weet het niet eens meer (tijdje niet meer gespeeld). Ben nu wel bijna level 10 en kan eventueel mijn 1e truck kopen. Denk dat ik dit keer voor de Mercedes ga (mits dit merk nu echt ingame is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:09:
[...]
Denk dat ik dit keer voor de Mercedes ga (mits dit merk nu echt ingame is)
Ik zou nog héél even wachten... 1.18 komt op zeer korte termijn uit (deze of volgende week) en de nieuwe Actros zit daarbij, mét officiële licentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:30

Pykow

Angelo OTR

ongeveer 3 jaar geleden ben ik voor het laatst met de auto naar Oslo geweest en DAMN wat was dat genieten.
de overtocht tussen Duitsland en denemarken was voor mij de 1ste keer met de auto (1x met een bus reis naar engeland geweest) en vervolgens door de tunnel en over de brug naar zweden wat echt genieten was.

en ja ik kwam ook genoeg IKEA's tegen in zweden, bij götenborg was het niet te missen.

Ik ben zelf ook nog op het eiland utoya geweest waar toen kinderen zijn neergeschoten.
Het was de 1ste dag dat het eiland weer open was en er was een pers bijeenkomst.
Echter waren wij net te laat (Wij wisten hier helemaal niets vanaf en het was dus puur toeval), maar desalniettemin zijn we toch nog op een bootje geklommen omdat ze nog de laatste spullen moesten ophalen van het eiland. Ik liep toen over het eiland waar het drama heeft plaatst gevonden en dat was indrukwekkend. Vervolgens heeft een man ons een rondje laten varen om het eiland en heeft mij zijn schokkende verhaal verteld wat er is gebeurd en wat hij allemaal heeft zien gebeuren.

Hieronder niet de beste beelden, maar dit was ik dus op het eiland.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zl6F-Boe554]

Al met al ben ik dus een week in noorwegen geweest en de sfeer die ETS2 laat zien in zijn game, geeft mij hetzelfde gevoel als toen ik er was. Geweldig om daar te zijn.

ik heb meer ritjes gemaakt met de auto maar Zuid-spanje, Kroatië, Italië, England, maar toch was dat een stuk minder om mee te maken.

ETS2 is zo leuk voor mij omdat ik de sfeer in de game kan relateren aan de sfeer die ik in real life heb meegekregen. Het is dan gewoon leuk om alle steden langs te rijden. Going east heb ik niks mee, ik ben zelf nog nooit naar het oosten geweest.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:15:
[...]

Ik zou nog héél even wachten... 1.18 komt op zeer korte termijn uit (deze of volgende week) en de nieuwe Actros zit daarbij, mét officiële licentie :)
Super! Dan rijden we gewoon nog even door met de 'huur' auto's en starten we in 1.18 met de Actros 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Br3wmaster schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:18:
[...]

Super! Dan rijden we gewoon nog even door met de 'huur' auto's en starten we in 1.18 met de Actros 8)
Open beta komt ook een dezer dagen uit, kun je alvast beginnen ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
:z Ik moet me echt is wat meer bezig houden met het lezen van nieuws over deze game :9 . Zijn toch een behoorlijk aantal zaken die ik eigenlijk wel had kunnen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de IWR weer toegevoegd. Het was voor mij eerst een reden om niet over te gaan naar versie 1.17. Maar toch gedaan en geen spijt van gehad. Nu IWR het weer doet voor 1.17 is het spelletje weer helemaal af. De Poland rebuilding waar iedereen het over heeft zou ik ook er wel bij willen hebben. Hoe meer wegen hoe beter het is alleen de Promods gaat niet meer weg. Vooral West Duitsland zo herkenbaar echt mooi gemaakt. En voor degene die IWR nog niet getest hebben het geeft geen enkel probleem bij 1.17 ook niet voor belasting van de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:08:
Ik heb de IWR weer toegevoegd. Het was voor mij eerst een reden om niet over te gaan naar versie 1.17. Maar toch gedaan en geen spijt van gehad. Nu IWR het weer doet voor 1.17 is het spelletje weer helemaal af. De Poland rebuilding waar iedereen het over heeft zou ik ook er wel bij willen hebben. Hoe meer wegen hoe beter het is alleen de Promods gaat niet meer weg. Vooral West Duitsland zo herkenbaar echt mooi gemaakt. En voor degene die IWR nog niet getest hebben het geeft geen enkel probleem bij 1.17 ook niet voor belasting van de pc.
Is het ook mogelijk IWR te gebruiken zonder dat de kleuren aangepast worden? Ik houd daar niet zo van namelijk, maar ik zou wel graag meer weer zien. (Vooral nu er meerdere standen voor de ruitenwisser zijn. Wat is het nut van de langzame stand wanneer het altijd hard regent?)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Welke kleuren worden dan veranderd? Bij mij veranderde eigenlijk alleen het werk, en daardoor de belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:08:
Welke kleuren worden dan veranderd? Bij mij veranderde eigenlijk alleen het werk, en daardoor de belichting.
Zelf kreeg ik het gevoel dat alles overgesatureerd was. Kan aan mij liggen, maar volgens mij gebeurt er wel degelijk meer dan alleen het weer. Toch maar weer eens proberen, alleen jammer van die 200KB/s. :X (Al een mirror gevonden gelukkig)
VasZaitsev schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:17:
Hmm, had ik toen der tijd geen last van. Welke versie had je? Misschien heeft iemand iets erbij gespijkerd.
Hmm.. Zo te zien had ik deze: http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r5/

[ Voor 35% gewijzigd door Koenvh op 13-05-2015 21:20 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, had ik toen der tijd geen last van. Welke versie had je? Misschien heeft iemand iets erbij gespijkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:09:
[...]

Zelf kreeg ik het gevoel dat alles overgesatureerd was.
Hmm, ik had daar geen last van.
FastFred schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Ik heb in 1.17 zowel zware als lichte regenbuien gehad inmiddels...
yup, hier ook.
CyberCow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:08:
Ik heb de IWR weer toegevoegd.
Heb jij last van "flikkeringen" van de schaduw in het gras? Ik wel en het is best wel vervelend.
S'avonds is het wel heel mooi btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Ik heb in 1.17 zowel zware als lichte regenbuien gehad inmiddels...
Ik nog niet.. Ik heb zojuist IWR gedownload, en nu werkt alles wel naar behoren. Ziet er goed uit! :)

Edit:
Ik heb zojuist nog een video van ETS2 Hungary map gemaakt, met IWR 's nachts. Dat ziet er goed uit :9

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=elMWOAVfDYQ]

[ Voor 23% gewijzigd door Koenvh op 13-05-2015 23:52 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:52:
/me woont ook vlakbij Heerenveen en ervaart exact dezelfde problemen op marktplaats. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Koenvh schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:56:
[...]

Ik nog niet.. Ik heb zojuist IWR gedownload, en nu werkt alles wel naar behoren. Ziet er goed uit! :)

Edit:
Ik heb zojuist nog een video van ETS2 Hungary map gemaakt, met IWR 's nachts. Dat ziet er goed uit :9

[video]
Leuke clip. Op basis van het bochtenwerk vermoed ik dat je zonder trailer reed.
Klopt dat?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

YES!

http://ets2.lt/en/scania-silver-griffin-skin/

Afbeeldingslocatie: http://ets2.lt/wp-content/uploads/2015/05/Silver-Griffin.jpg

De eerste uitvoering door iemand. Kennelijk nog niet optimaal gezien de comments. Maar hoop dat er een verbterde komt.

[ Voor 30% gewijzigd door MR_VIPER op 14-05-2015 08:23 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 07:38:
[...]

Leuke clip. Op basis van het bochtenwerk vermoed ik dat je zonder trailer reed.
Klopt dat?
Nee, alle twee de ritten met trailer. De tweede rit was een trailer van wel 4t :+

Maar reed ik zo aggresief dan? :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:

Heb jij last van "flikkeringen" van de schaduw in het gras? Ik wel en het is best wel vervelend.
S'avonds is het wel heel mooi btw
Ik heb daar geen last van. Wel als ik in Rusland kom dat er vrachtwagens langs de weg staan met soms een stuur aan de voorkant uitstekend. Maar weet niet of dat door deze mod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil zo graag ATS gaan spelen dat ik eens ben gaan zoeken naar mijn 18 Wheels of Steel Convoy cd's (de nieuwste 18WoS die ik heb). Maar die graphics.... Ik wacht nog wel even :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Koenvh schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Nee, alle twee de ritten met trailer. De tweede rit was een trailer van wel 4t :+

Maar reed ik zo aggresief dan? :)
Nee dat niet, gewoon normaal. Maar bijvoorbeeld bij 32:02 zie je dat je linksafslaat en voor m'n gevoel wat krap langs de paaltjes, vandaar m'n vermoeden dat je zonder trailer reed.

Zelf ook net ritje gedaan van Linköping naar Oslo met wat melk

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/oslo/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/oslo/2.jpg

Eenmaal in Oslo aangekomen een lekker uitdagende parkeerplek.
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/oslo/3.jpg

Ik besloot achteruit in te steken, net als IRL ook hier toeterende auto's.
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/oslo/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/oslo/5.jpg

Ritje van ongeveer 600km maar wel volop genieten van de wisselende landschappen. Olso is trouwens grooooot. Wel een verschil met Promods.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Nee dat niet, gewoon normaal. Maar bijvoorbeeld bij 32:02 zie je dat je linksafslaat en voor m'n gevoel wat krap langs de paaltjes, vandaar m'n vermoeden dat je zonder trailer reed.

Zelf ook net ritje gedaan van Linköping naar Oslo met wat melk

[afbeelding]
[afbeelding]

Eenmaal in Oslo aangekomen een lekker uitdagende parkeerplek.
[afbeelding]

Ik besloot achteruit in te steken, net als IRL ook hier toeterende auto's.
[afbeelding]

[afbeelding]

Ritje van ongeveer 600km maar wel volop genieten van de wisselende landschappen. Olso is trouwens grooooot. Wel een verschil met Promods.
Mooie foto's van je rit maar bedoel je met Oslo is groot en het een verschil is met Promods dat de DLC mooier is geworden als Promods was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://prntscr.com/753j2b
http://prntscr.com/753j7b

Daar is hij dan!

kleine tip: doe niet vol gas achteruit, hij gaat zo'n beetje 50kmh in zn reverse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
CyberCow schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 15:45:
[...]

Mooie foto's van je rit maar bedoel je met Oslo is groot en het een verschil is met Promods dat de DLC mooier is geworden als Promods was?
Dank voor je reactie d:)b ,voorheen was Oslo gewoon een blok/vierkant. Nu ligt Oslo meer uit elkaar. Dus westelijk een industriegebied met deze supermarkt een Ikea en nog een garage en wat rustplekken. Dan noordelijk een enorme have waar de ferry naar Götenborg gaat en dan oostelijk ook nog een groot industrie complex met flink wat bedrijven en rustplaatsen/hotels. Het is denk ik ongeveer 10 min toeren (echte tijd) van helemaal west naar oost.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 17:29:
[...]

Dank voor je reactie d:)b ,voorheen was Oslo gewoon een blok/vierkant. Nu ligt Oslo meer uit elkaar. Dus westelijk een industriegebied met deze supermarkt een Ikea en nog een garage en wat rustplekken. Dan noordelijk een enorme have waar de ferry naar Götenborg gaat en dan oostelijk ook nog een groot industrie complex met flink wat bedrijven en rustplaatsen/hotels. Het is denk ik ongeveer 10 min toeren (echte tijd) van helemaal west naar oost.
Dat is dan wel heel erg mooi geworden hadden ze bij iedere stad moeten doen. Maar ze gaan neem ik aan verder dus dat kan dan nog wel mooi worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:45:
[...]

[...]
Ah, dat. Klopt, dat lijkt heel apart, zo krap. Echter probeer ik zo min mogelijk te sturen, dus niet doorrijden en 90 graden de hoek omgaan, maar meer geleidelijk. Het past allemaal wel (net) :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
public beta 1.18 aan het downloaden. 593mb :)

The 1.18 Update also brings several additional bug fixes based on reports since the release of 1.17 update and Scandinavia expansion:
new truck - Mercedes-Benz New Actros
Mercedes-Benz brand is in the game
Improved vegetation (prefab vegetation distances, rebalanced vegetation LODs, more settings)
DRL for Iveco Hi-Way, Mercedes-Benz New Actros, Volvo FH, DAF XF Euro6
new trailer skins
new radios
support for weather-based pedestrian spawning, support for multiple animations
modellab – drawing of bounding volumes, support for opening models from mods
over thousand minor fixes in models and in the map
known issue: New Actross sfx still needs rebalancing

[ Voor 97% gewijzigd door efan op 14-05-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-10 11:05
Welke Volvo mod gebruik je want ik heb ohaha erin gezet maar die doet het niet...

Leuke manier van inparkeren overigens :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plaatjes van vandaag :) Flink wat km's gereden, de Scania is de 230.000km inmiddels voorbij, de DAF zit bijna 90.000km. In dit hele profiel heb ik er bijna 500.000km op zitten 8)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ERDUK0aaX02u6jJRLkCksQ5u/medium.png

Lange rit voor de boeg :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dMLO8N657UftILAEEytqpbWG/medium.png

Ai, ik zie nu pas dat deze behoorlijk mislukt is, mijn Scania had scherp moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6Tm09Uf3iAF3XCj2Mc9zWzMB/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Xhl2cpOpcNmZGKJZOEecsmw8/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DiJn5SLQyNjpNf1Lpj9AZl71/medium.png

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 14-05-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Leuk weer al die screens. Gister de nieuwe DLC gekocht en vanavond de hele avond de tijd om die te spelen. Misschien moet ik met mijn nieuwe profiel ook maar is wat screenshots gaan posten :) .

Vind het toch altijd leuk om de verhalen van andere te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:55:
de Scania is de 230.000km inmiddels voorbij, de DAF zit bijna 90.000km. In dit hele profiel heb ik er bijna 500.000km op zitten 8)
Indrukwekkende kilometerstand. Rijdt jij met of zonder begrenzer? Zelfs zonder begrenzer blijft het een prestatie.
Gisteren wat kilometers gemaakt met de nieuwe Actros, in 1.18 beta. Ik vind het een erg mooie truck om te zien, interieur is wat minder. De instrumenten in het dashboard zijn ook niet allemaal goed te lezen, zelfs met image scaling op 300% en ingezoomd mbv TrackIR.Maar hij rijdt prima. Hij is ook superstil, zelfs met de zwaarste motor. Uiteraard ook even wat fotootjes gemaakt.

Op weg naar m'n trailer...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XQxUBW6l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2B5FSNol.jpg

Maar eerst nog even poseren voor een hotel, gewoon omdat het kan...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QffvRXBl.jpg

Op weg naar Stockholm met 20 ton dierenvoeding...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aHChyUal.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/21boZprl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5696fMel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aWKSYO9l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HaOILNNl.jpg

Een wat oubollig interieur maar wel met satnav...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vybCBMnl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
timmie271 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:58:
[...]

Welke Volvo mod gebruik je want ik heb ohaha erin gezet maar die doet het niet...

Leuke manier van inparkeren overigens :9.
De Volvo die je ziet is de Ohaha. Welke gebruik jij dat hij het niet doet? Ik heb ETS2 1.17.1 met DLC-East/Scan en hij werkt prima. Toevoegen aan de modlijst en in de showroom de ohaha versie selecteren en verbouwen maar :9
FastFred schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:55:
Plaatjes van vandaag :) Flink wat km's gereden, de Scania is de 230.000km inmiddels voorbij, de DAF zit bijna 90.000km. In dit hele profiel heb ik er bijna 500.000km op zitten 8)

[afbeelding]

Lange rit voor de boeg :)
[afbeelding]

Ai, ik zie nu pas dat deze behoorlijk mislukt is, mijn Scania had scherp moeten zijn.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie shots, met name de laatste is erg gaaf.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 25-06-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Let op dat die €15 alleen de DLC is, zonder de game.

En ja, het is wel wat. Ik vind het na een week op kantoor werken wel leuk om even twee uurtjes rond te karren met een vrachtwagen. Wel met een stuurtje en track-ir headtracking.
Met muis/toetsenbord spelen neemt het grootste deel van de charme weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:41:
is het nou eigenlijk wat deze game? of alleen voor truckers? 8)7
ik heb euro truck 2 gezien met wat dlc erbij, hou wel van een beetje cruisen :)..

http://www.g2play.co.nl/category/16511/euro-truck-simulator-2-scandinavia-dlc-steam-cd-key/

iemand de game voor minder zien staan? en scandinavie wel een leuke dlc? of kan k beter een andere kiezen?
Ik raad de game zeker aan. Als je zelf nog twijfelt kun altijd eerst nog de demo downloaden en beetje rond rijden. Als het je bevalt kan je het best zo'n bundel kopen, ook op Steam vaak in de aanbieding. De DLC Going East is mooi, maar DLC Scandinavië is nog vele male mooier.

Ik heb zou het zeker aanraden, ook als je geen trucker bent 8)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de tip mannen! en goed opgelet fricky! was mij niet eens opgevallen :P
had beter eerst nog een bakkie bij de pomp kennen halen als een echte trukkert :D

stuurtje en die dinge wil ook wel!! cruise maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:05:
[...]

Indrukwekkende kilometerstand. Rijdt jij met of zonder begrenzer? Zelfs zonder begrenzer blijft het een prestatie.
Ik heb nog nooit zonder begrenzer gereden, vind het niet realistisch om met 120km/h over de snelweg te vliegen. Ik heb meestal de cruise control op 85km/h staan en dan op m'n 2e scherm lekker een film of serie kijken, dan vliegen de km's zo voorbij.

Rijden en film kijken gaat trouwens wat minder goed als je aan slaap toe bent, dan wordt het rijgedrag wat slordig en daar heb ik een hekel aan.
EasyJet schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:06:
Mooie shots, met name de laatste is erg gaaf.
Thanks, zelf ben ik juist groot fan van de eerste.

[ Voor 26% gewijzigd door FastFred op 15-05-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-10 11:05
Had eerst een mod versie daarvan dat je er zelf .scs bestanden van moest maken, maar dat ging dus niet helemaal goed..

Heb nu die nieuwste versie gedownload en die is gelijk .scs dus nu is het wel goed :).
FastFred schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Ik heb nog nooit zonder begrenzer gereden, vind het niet realistisch om met 120km/h over de snelweg te vliegen. Ik heb meestal de cruise control op 85km/h staan en dan op m'n 2e scherm lekker een film of serie kijken, dan vliegen de km's zo voorbij.
Ik rij meestal netjes op cruisecontrol 80-90 maar als de weg leeg is wil ik hem toch wel eens doorjagen naar de 130-140 O-). Slurpt wel flink overigens :+.

[ Voor 45% gewijzigd door timmie271 op 15-05-2015 12:06 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren trouwens de Actros review van Squirrel gezien en hij valt me behoorlijk tegen. Is de hoeveelheid tuningparts al verbeterd? Squirrel kon niet eens nummerborden achter de voorruit zetten, of een ander zonnescherm boven de ruit. De traptredes had ie maar 2 opties in, de varianten met meer dan 2 assen hadden geen zijskirts zoals de XF 106 die wel gekregen heeft met 1.17.1 en zo nog wel een paar punten die me opvielen.

Kan iemand die de 1.18 update heeft dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:10:
geen zijskirts zoals de XF 106 die wel gekregen heeft met 1.17.1 en zo nog wel een paar punten die me opvielen.

Kan iemand die de 1.18 update heeft dit bevestigen?
De opties zijn over het algemeen iets minder maar sideskirts zijn er wel degelijk (zie mijn foto's) Zelfs met alle chassis typen voor zover ik kon zien. Skirts worden dan uiteraard wel wat korter dan met een 4X2 chassis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook de Mercedes-Benz aangeschaft, maar valt me toch tegen. Van buiten ziet het er prima uit, van binnen een stuk minder. Ik blijf bij m'n Volvo :Y)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu ruim 300.000km gereden met de MAN vind het eigenlijk zonde om over te stappen naar de nieuwe Actros al is dat wel een heel erg mooie vrachtwagen. We zullen zien wat het gaat worden en anders blijft die met 0km in de garage staan.

Heeft iemand enig idee wat Promods nu aan het maken is en de makers van ETS de volgende DLC op gaan richten?

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 15-05-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ah waarom heb ik geen vrij genomen vandaag |:( . Had ik nu lekker kunnen touren met de nieuwe Actros.
Hoop dat ik wel gelijk een ritje naar het hoge noorden krijg om te zien wat SCS er van gebakken heeft met de nieuwe DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
CyberCow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:12:
Ik heb nu ruim 300.000km gereden met de MAN vind het eigenlijk zonde om over te stappen naar de nieuwe Actros al is dat wel een heel erg mooie vrachtwagen. We zullen zien wat het gaat worden en anders blijft die met 0km in de garage staan.

Heeft iemand enig idee wat Promods nu aan het maken is en de makers van ETS de volgende DLC op gaan richten?
Volgens mij komt er wel een Promods update waarbij de vorige versie (Faroer, IJsland + overige steden) weer compatibel zijn met de DLC Scandinavië. Als ik kijk op het Promods forum lijkt het erop dat er meer richting Spanje/Portugal wordt uitgebreid.

Ik zelf zou het wel gaaf vinden als er een DLC komt voor Zuid-Europa. Bijvoorbeeld Slovenië, Croatië, Macedonië, Griekenland. Zodat je bijvoorbeeld de boot van Ancona naar Griekenland kan nemen.

Ach.... je moet wat te wensen overhouden 8)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:19:
[...]

Volgens mij komt er wel een Promods update waarbij de vorige versie (Faroer, IJsland + overige steden) weer compatibel zijn met de DLC Scandinavië. Als ik kijk op het Promods forum lijkt het erop dat er meer richting Spanje/Portugal wordt uitgebreid.

Ik zelf zou het wel gaaf vinden als er een DLC komt voor Zuid-Europa. Bijvoorbeeld Slovenië, Croatië, Macedonië, Griekenland. Zodat je bijvoorbeeld de boot van Ancona naar Griekenland kan nemen.

Ach.... je moet wat te wensen overhouden 8)
Promods zich richten op zuid Frankrijk, Spanje en Portugal. DLC voor zuidoost europa. Rusmap een vette update zodat je ook echt richting Sochi kan rijden of oostelijker naar de Oeral heb je gelijk de echte grens van EUROtruck simulator. Maar ja dromen zijn dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:30

Pykow

Angelo OTR

CyberCow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 14:45:
[...]

Promods zich richten op zuid Frankrijk, Spanje en Portugal. DLC voor zuidoost europa. Rusmap een vette update zodat je ook echt richting Sochi kan rijden of oostelijker naar de Oeral heb je gelijk de echte grens van EUROtruck simulator. Maar ja dromen zijn dromen.
TSM installeren als deze werkt met de nieuwe dlc. Dan kan je naar spanje maar is geen top mod

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Pykow schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:22:
[...]

TSM installeren als deze werkt met de nieuwe dlc. Dan kan je naar spanje maar is geen top mod
Ik vind TSM juist sterk verbeterd de laatste tijd. Voor mij niet zo goed als PM maar echt slecht vind ik hem ook niet meer. Ze hebben echt wel vooruitgang geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Speel ik een ETS2MP, wordt ik lekker geblockt :(

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De nieuwe Actross ziet er goed uit, maar vooral de stilte moet nog wel even wennen. Het is alleen jammer dat ik de linkerspiegel niet goed kan zien, zonder de stoel een heel stuk naar achteren te schuiven. Dit is in de XF 106 beter voor elkaar. Het zal wel komen door mijn 16:10 scherm.

De belichting is sinds 1.17 trouwens prachtig, vooral 's ochtends en 's avonds is het echt genieten.
ETS2 München

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Gisteren voor het eerst weer MP opgestart omdat ik bijna in slaap val van SP rijden (heb al heeeel wat uurtjes en KM'tjes erop zitten in alle profielen bij elkaar) maar mij werd de melk al meteen zuur toen ik zag dat ten eerste de servers bijna vol zitten, dat het zo onstabiel is als de pest, en dat de Oostblokkers nog erger lijken te zijn dan eerst.

Buiten dat MP 1 grote chaos is, doen Admins ook nog eens helemaal niks.
Mercedes heb ik even geprobeerd, maar hij bevalt mij eigenlijk niet echt, ziet wel aardig uit maar ik ben zo gewend aan mijn Scania dat ik nergens anders met een beetje plezier in kan rijden.

Trouwens, die karma tags snap ik de ballen van. Hoe kan ik nu een Logitech tag krijgen? Is dat gewoon de hoeveelheid berichten waarin ik het woord "Logitech" zeg bij elkaar opgeteld? Is er ergens een overzicht met welke karma-tags je hebt?

[ Voor 13% gewijzigd door Kuusj op 15-05-2015 20:19 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

kuusj98 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 20:17:
[...]

Gisteren voor het eerst weer MP opgestart omdat ik bijna in slaap val van SP rijden (heb al heeeel wat uurtjes en KM'tjes erop zitten in alle profielen bij elkaar) maar mij werd de melk al meteen zuur toen ik zag dat ten eerste de servers bijna vol zitten, dat het zo onstabiel is als de pest, en dat de Oostblokkers nog erger lijken te zijn dan eerst.

Buiten dat MP 1 grote chaos is, doen Admins ook nog eens helemaal niks.
Mercedes heb ik even geprobeerd, maar hij bevalt mij eigenlijk niet echt, ziet wel aardig uit maar ik ben zo gewend aan mijn Scania dat ik nergens anders met een beetje plezier in kan rijden.
Ik heb ze report en ja de admins doen geen flikker!

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchredgaming op 16-05-2015 12:33 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
hallo ik heb ets2 scandinavie dlc gekocht en heb 1.18 en heb promods 1.9.1 , maar het spel werkt niet als ik op mijn profiel in het spel aanklikt dan ga hij naar het menu en komt er te staan ets2 werkt niet meer
iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:59
timano schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 17:05:
hallo ik heb ets2 scandinavie dlc gekocht en heb 1.18 en heb promods 1.9.1 , maar het spel werkt niet als ik op mijn profiel in het spel aanklikt dan ga hij naar het menu en komt er te staan ets2 werkt niet meer
iemand een oplossing ?
Promods gaat nog niet samen met de scandinavië DCL, zoals hierboven vaak is besproken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 07:37
De lol van de multiplayer is er bij mij ook wel af. Jammer. Er is daar ook veel wisseling geweest in het team en dergelijke. Ik hoop dat SCS ooit met een goede local MP komt, met kleine servertjes van 5 a 10 man. Vergelijkbaar met FS2015, maar dan met AI, en je mede truckers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff snel een vraagje de nieuwe mercedes is die alleen nog beschikbaar voor mensen met steam ? ik zag namelijk op de website staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment idd alleen op Steam met de public beta van 1.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet zeker het spel via steam update voor 1.18 want op de site staat 1.18 er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Steam moet je onder de eigenschappen van ETS2 en dan bij beta selecteren dat je de public beta wilt hebben. Hij is nog niet officieel uit, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ga ik even de eigenschappen opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de eigenschappen opgezocht alleen staat er niks van update. heb ook dit filmpje van youtube gekeken : YouTube: How to install patch 1.4.1 on Steam | Euro Truck Simulator 2 . Maar de tabs die hij heeft heb ik niet Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tmA4Rojl.png

EDIT:
kan het misschien zijn dat ik ets2 niet via steam heb gekocht?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een snelkoppeling. Zo te zien heb je ETS2 dan nog niet via Steam. Waar heb je hem origineel gekocht? Je kan je product key gebruiken om hem toe te voegen aan je Steam library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zie ook onderstaande handleiding:

https://support.steampowe...ef=5414-TFBN-1352&l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem via bol,com gekocht. Thanks voor de handleiding ga ik naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt. ETS2 is nu opnieuw aan het instaleren.
Pagina: 1 ... 107 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.