Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:34:
Ligt het aan mij of zijn de sturen van de vrachtwagens 900 graden geworden??? het stuurt heel raar namelijk allemaal.
Klopt.

http://blog.scssoft.com/2...now-ready-for-public.html
"Steering wheel animation of all trucks updated to 900 degree range"

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dat zat wel in de bèta van 1.17, dus ik denk dat ze nu wel 900 graden zijn ja.

*Koenvh was mij al voor

[ Voor 15% gewijzigd door MRCL op 06-05-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle Creek schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:30:
Ik merk trouwens dat er standaard een 32-bits versie wordt opgestart.
Gebruik je Steam? Dan even in de properties de -64bit parameter toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:05

Eagle Creek

Breathing security

Nop, nog de "oude" Origin-installatie. Maar start hem op vanuit het startmenu.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh dan ff een snelkoppeling maken naar de 64 bit executable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Volgensmij moet er nog wat toegevoegd worden bij de TS

pricewatch: Euro Truck Simulator 2 Scandinavia (Add on), PC (Windows)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik had de public beta van 1.17 en kreeg gister/eergisteren(?) een update van 1.2GB, naar wat ik dacht de final 1.17 versie. Toch zie ik in steam nog steeds [public_beta] achter Euro Truck Simulator 2 staan, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

ido schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:34:
ik had de public beta van 1.17 en kreeg gister/eergisteren(?) een update van 1.2GB, naar wat ik dacht de final 1.17 versie. Toch zie ik in steam nog steeds [public_beta] achter Euro Truck Simulator 2 staan, klopt dat?
Zet bij eigenschappen weer terug naar GEEN

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:35:
[...]

Zet bij eigenschappen weer terug naar GEEN
thanks, dat (+herstart steam) was het inderdaad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

ido schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:38:
[...]

thanks, dat (+herstart steam) was het inderdaad! :)
no problem m8 ;)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 14:29
Ik heb zojuist RUS Map geïnstalleerd, maar hij gooit een beetje de kaart door de war. Hebben jullie dat ook?

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/610it4qqf/ets2_00180.png

Heb in http://forum.scssoft.com/...p?f=32&t=155934&start=330 dit topic gekeken maar daar zie ik recent geen opmerkingen.

Wellicht dat een van jullie weet hoe het opgelost kan worden.

Tijdens een ritje met de Renault met aanhanger verloor ik de controle over het stuur....niet zo'n fraai resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/lhqhmduwz/ets2_00179.png

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
EasyJet schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:08:
Ik heb zojuist RUS Map geïnstalleerd, maar hij gooit een beetje de kaart door de war. Hebben jullie dat ook?

[afbeelding]

Heb in http://forum.scssoft.com/...p?f=32&t=155934&start=330 dit topic gekeken maar daar zie ik recent geen opmerkingen.

Wellicht dat een van jullie weet hoe het opgelost kan worden.

Tijdens een ritje met de Renault met aanhanger verloor ik de controle over het stuur....niet zo'n fraai resultaat.
[afbeelding]
ProMods ná Rusmap laden, kan door middel van zzz_ voor de ProMods bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
iBugged schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:48:
[...]

ProMods ná Rusmap laden, kan door middel van zzz_ voor de ProMods bestanden
Dank ga ik zeker even proberen.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Koenvh schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 22:40:
Nog 1:20 te gaan voor de DLC. *O*
Ben benieuwd! Ik koop hen morgen of in de koop van de week afhankelijk van compatibiliteit met mods. Heb het geld er voor over de previews zijn veel belovend.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog ik weet niet hoe lang te gaan tot ik kan updaten naar 1.17.... Staat nog steeds niet online

Ja hoor, nadat ik de hele avond gereden heb en nu net wil gaan pitten, staat ie online voor de non-steam spelers....

Heb ik weer :P

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 06-05-2015 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:04:
Nog ik weet niet hoe lang te gaan tot ik kan updaten naar 1.17.... Staat nog steeds niet online
Via Steam is die al beschikbaar, en op EuroTruckSimulator2.com ook (http://www.patches-scrolls.de/patch/1481/66552) of via de updater
FastFred schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 23:04:

Ja hoor, nadat ik de hele avond gereden heb en nu net wil gaan pitten, staat ie online voor de non-steam spelers....

Heb ik weer :P
Ach ja, morgen is er weer een dag, en zoveel is ETS2 ook weer niet verbeterd ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Koenvh op 06-05-2015 23:07 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, begin van de avond nog gekeken, maar stond er toen nog niet, in ieder geval Promods alvast naar 1.91 gebracht (zat nog op 1.90) en daarna gaan rijden. Nu wil ik net gaan pitten, staat 1.17 ineens online. Morgenavond maar weer dus :( :)

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 06-05-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Oew, ik ben de update ook aan het binnenhengelen. Benieuwd of de Dutch Map nog goed werkt hierna.
Ik ga er wel vanuit...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Yes. Nieuwe Scandinavia DLC aangeschaft via Steam. Moet ik helaas nog wachten tot vanavond om te spelen :X

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MR_VIPER schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:21:
Yes. Nieuwe Scandinavia DLC aangeschaft via Steam. Moet ik helaas nog wachten tot vanavond om te spelen :X
ja hier nog een.
en vind die 17 euro nog wel te doen ( 35 Euro was iets te veel geweest ) .. en dan nog wel eens "gratis" skin er bij :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:21:
Vreemd, ik kan 'm nog niet kopen via Steam.

EDIT: lol, 5 minuten later ineens wel :) Damn, nu nog een hele dag zeurende collega's aanhoren :O

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ik twijfel om die scandinavia uitbreiding te kopen. Ik ben redelijk tevreden met de promods. Waarom zou ik upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 22:48
Ik heb voorlopig nog maar 1 garage in Antwerpen (stad zit niet in de standaard game) dus wat zou er gebeuren als ik de dlc koop en promods uitschakel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:35
Linus_BE schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:32:
Ik heb voorlopig nog maar 1 garage in Antwerpen (stad zit niet in de standaard game) dus wat zou er gebeuren als ik de dlc koop en promods uitschakel?
Goede vraag, vanochtend ook DLC gekocht maar wil die eigenlijk al wel gaan spelen. Kan je later gewoon Promods weer inschakelen? Gezien DLC en de wijzigigingen zal Promods update wel even duren.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 11:21
Ik heb 2 profielen. Een 'vanilla' profiel, dus zonder mods die ik o.a. gebruik voor de achievements en is gekoppeld aan WOT. Het andere profiel gebruik ik voor mods en daarin staat o.a. Promods en Jazzycats mods.

Vanochtend uiteraard ook DLC Scandinavie gekocht _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
Ik heb vanochtend ook direct DLS Scandinavie gekocht :P Ik ben van plan helemaal vanaf scratch te beginnen. En alles vanaf begin weer opbouwen, en zodra de nieuwe ProMods uitkomt deze installeren.

En dan langzaam aan alleen de mods installeren die ik echt wil hebben. Ik zit alleen nog wel te wachten op de Mercedes-en voor ik weer echt ga starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Sn3gG3l schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Goede vraag, vanochtend ook DLC gekocht maar wil die eigenlijk al wel gaan spelen. Kan je later gewoon Promods weer inschakelen? Gezien DLC en de wijzigigingen zal Promods update wel even duren.
Het antwoord is: 00:01:23.102 : <ERROR> Garage spawn point not found! (antwerp) na het uitschakelen van promods :p Ik ga dus gewoon een garage kopen in een stad die wel in de standaard game zit en dan nog eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
moosterbaan schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:29:
Ik twijfel om die scandinavia uitbreiding te kopen. Ik ben redelijk tevreden met de promods. Waarom zou ik upgraden
Omdat bij ProMods 2.0 de Scandinavië DLC verplicht wordt

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat iedereen heeft ontdekt dat 1.17 uit is gekomen helaas is het daardoor onmogelijk geworden om te downloaden.

Ik kan het nu wel downloaden zonder een tijd van 2 weken maar het bestand is niet compleet. Heeft iemand de update naar 1.17 ergens anders vandaan of hoe hebben jullie dat gedaan?

[ Voor 43% gewijzigd door CyberCow op 07-05-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Linus_BE schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:48:
[...]

Het antwoord is: 00:01:23.102 : <ERROR> Garage spawn point not found! (antwerp) na het uitschakelen van promods :p Ik ga dus gewoon een garage kopen in een stad die wel in de standaard game zit en dan nog eens testen.
Is dat je thuisbasis? Ik heb ook wat steden in promodscities, maar rotterdam is mn thuisbasis. Zal straks ook eens kijken maar zal wel niet werken.

EDIT: lees dat het idd niet gaat werken, duurt paar weken voordat promods dlc met scandinavia dlc is vervangen. Ik denk dat ik maar een nieuw profiel aanmaak.

[ Voor 14% gewijzigd door Sn3gG3l op 07-05-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

O
CyberCow schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:31:
Ik denk dat iedereen heeft ontdekt dat 1.17 uit is gekomen helaas is het daardoor onmogelijk geworden om te downloaden.

Ik kan het nu wel downloaden zonder een tijd van 2 weken maar het bestand is niet compleet. Heeft iemand de update naar 1.17 ergens anders vandaan of hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb de torrent versie van de officiële site gedownload . Was in no time binnen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Wat ik niet helemaal begrijp is:

Mijn ETS2 is een van de site gedownloade versie die later aan steam is toegevoegd. Als ik nu kijk op steam voor de DLC Scandinavië, dan zie ik:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/nfj8all9j/verschil2.jpg

Het lijkt erop dat hij niet ziet dat ik ook al ETS2 heb aangezien hij aangeeft 'paketten die ook ETS2 bevatten'.

Of is dit een truc van steam om te laten lijken dat ze veel korting geven maar je uiteindelijk gewoon €17 aftikt voor de DLC?

Zag het er bij jullie ook zo uit of komt het bij mij doordat het een op steam geactiveerde versie is?

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

EasyJet schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:08:

Mijn ETS2 is een van de site gedownloade versie die later aan steam is toegevoegd. Als ik nu kijk op steam voor de DLC Scandinavië, dan zie ik:
[afbeelding]

Het lijkt erop dat hij niet ziet dat ik ook al ETS2 heb aangezien hij aangeeft 'paketten die ook ETS2 bevatten'.

Of is dit een truc van steam om te laten lijken dat ze veel korting geven maar je uiteindelijk gewoon €17 aftikt voor de DLC?

Zag het er bij jullie ook zo uit of komt het bij mij doordat het een op steam geactiveerde versie is?
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat je bedoeld. Als je dit zou aanschaffen zonder dat je ets2 zelf hebt, kun je er helemaal niks mee.

Als je het niet zou hebben staat er volgens mij een grotere waarschuwing. De dlc is gewoon los dat bedrag, dus ze spelen er verder niet mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
EasyJet schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:08:

....
Ik heb eerst wel even gehad dat ik ETS2 niet kon activeren in steam met mijn key.
Toen eerst even gelaten voor wat het was en na een maandje nog eens geprobeerd toen lukte het wel.

Heb je de key wel goed geactiveerd in steam?

Zodat steam dit aangeeft:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wrFccw3XV2rjeb2yBEfuFXgv/full.jpg

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er mis met die goeie oude tijd. DVD in de computer installeren desnoods met een code en gaan met de V8 Euro 5.

Nu moet je zorgen dat je internet verbinding het doet anders word het al lastig installeren. Dan ergens een spelletje downloaden waarin ik compleet de controle over de updates kwijt raak. En dan het spelletje starten inclusief mods en hopen er geen nieuwe versie is geïnstalleerd die mijn vrachtwagen weer in Rotterdam neerknalt en kan ik met de Euro 6 6pitter de weg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Sn3gG3l schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:50:
[...]

Is dat je thuisbasis? Ik heb ook wat steden in promodscities, maar rotterdam is mn thuisbasis. Zal straks ook eens kijken maar zal wel niet werken.

EDIT: lees dat het idd niet gaat werken, duurt paar weken voordat promods dlc met scandinavia dlc is vervangen. Ik denk dat ik maar een nieuw profiel aanmaak.
Mijn thuisbasis vervangen naar Brussel en al mijn chauffeurs en vrachtwagens naar daar gestuurd en nu werkt het zonder promods en kan ik de dlc proberen :) Ik wou niet opnieuw beginnen dus dan speel ik nu maar even zonder promods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk een snelle download gevonden voor 1.17.... Bijna klaar :) Dan de Promods fix d'r op en knallen met die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt alles wat op 1.16 ook werkte behalve de mooie zonsondergangen met die real weather mod die hier veel word genoemd. Ik kan alleen even niet op de naam komen ervan. Maar daar zal ook wel een nieuwe versie voor komen.

ETS2 1.17
Promods 1.91
RusMap 1.4.8

weet iemand nog een map die je hieraan kan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:29:
Bij mij werkt alles wat op 1.16 ook werkte behalve de mooie zonsondergangen met die real weather mod die hier veel word genoemd. Ik kan alleen even niet op de naam komen ervan. Maar daar zal ook wel een nieuwe versie voor komen.

ETS2 1.17
Promods 1.91
RusMap 1.4.8

weet iemand nog een map die je hieraan kan koppelen?
Ik geloof EAA, maar dat weet ik niet zeker

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Flex0r schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb eerst wel even gehad dat ik ETS2 niet kon activeren in steam met mijn key.
Toen eerst even gelaten voor wat het was en na een maandje nog eens geprobeerd toen lukte het wel.

Heb je de key wel goed geactiveerd in steam?

Zodat steam dit aangeeft:
[afbeelding]
Het plaatje wat jij hebt heb ik exact zo, daarnaast houdt hij ook mijn 'achievements' bij. Daarom wel van mening dat hij goed functioneert.

Komt goed, eerst nog m'n rit in RUSMAP afmaken alvorens de DLC te kopen daarna maar eens rondkijken in Scandinavië

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lijk wel of ik een berggeit ben , loop alleen maar bergen te beklimmen en dat schiet ook niet op met 22T er achter :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog wat bugjes ontdekt in 1.17...

In de XF 106 loopt het wijzertje van de brandstofmeter wel terug, maar van die blauwe LED'jes dooft alleen de bovenste na een tijdje rijden. Spel herstarten of een keer gaan tanken helpt niet. Nog niet met andere trucks getest of die vergelijkbare problemen hebben.

Verder vind ik het 's nachts nu te licht, het is nog maar 2 uurtjes echt donker ofzo. Overdag vind ik het dan weer niet licht genoeg, het blijft 'bewolkt'. HDR heb ik dan wel al tijden uitstaan want dat vind ik de boel helemaal verpesten, wordt het zo flets van.

Er is iets veranderd aan de koplampen van de XF 106 wat me ook niet bevalt, maar kan er niet de vinger op leggen wat dat precies is...

De nieuwe engine sounds van de XF 106 zijn veel te stil en vond de oude veel beter (alweer, was met de Scania V8 geluiden ook toen ze die veranderden). Vind de geluiden van de verende stoel wel erg leuk, net als de krakende versnellingsbak als je te snel schakelt (H-shifter: koppeling in, gas los > pook van 6 naar N, even wachten > en dan naar 8 > koppeling los, gas erop. Als je de pook in één keer doordrukt en dan koppelt, dan ga je tanden poetsen), windruis en volgens mij ook bandenruis.

Oh, en als je grafische instellingen veranderd (HDR aan/uit, of scaling veranderen tot nu toe) dan vernachelt ie de beeldverhouding en wordt alles wazig. De setting dan weer terug zetten werkt niet, moet ik het spel voor herstarten om het weer normaal te krijgen.

Mixed feelings over deze update dus...

Mijn ETS2 setup:

ETS2 1.17.1
Promods 1.91 met 1.17.1 fix
Going East
BDF tandem truck (uitgeschakeld)
Scania T Longline
Baobab tree
Leeftijd van profiel en installatie van ETS2: bijna anderhalf jaar

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 07-05-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 11:45

Edd

FastFred schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:23:
net als de krakende versnellingsbak als je te snel schakelt (H-shifter: koppeling in, gas los > pook van 6 naar N, even wachten > en dan naar 8 > koppeling los, gas erop. Als je de pook in één keer doordrukt en dan koppelt, dan ga je tanden poetsen),
Dit is inderdaad een leuke toevoeging die ik meermaals gehoord heb. Als je schakelt en even wacht tot de hydrauliek zijn werk heeft gedaan, kun je ontkoppelen. In feite hoef je niet eerst naar N.

Wat ik wel zag was een groen icoontje/uitroeptekentje(??) af en toe knipperen boven het tekentje van je lift-as (die brand als je je as omhoog hebt). Weet iemand wat dat is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Bij mij is 1.17 prachtig, snachts heerlijk donker tot een uurtje of 5 en overdag prachtig zonnetje, nog geen bugs gezien terwijl ik in de nieuwe DAF rijdt en ook lekker geluid. Echt een top update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
FastFred schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:23:
Toch nog wat bugjes ontdekt in 1.17...

In de XF 106 loopt het wijzertje van de brandstofmeter wel terug, maar van die blauwe LED'jes dooft alleen de bovenste na een tijdje rijden. Spel herstarten of een keer gaan tanken helpt niet. Nog niet met andere trucks getest of die vergelijkbare problemen hebben.
Was al een tijdje bekend hoor ;) De benzine en AdBlue meters verlopen zoals in het echt. AdBlue (blauwe blokjes) verbruik je niet zo hard als je benzine,... dus geen bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wow! Mijn game loopt nu wonderbaarlijk genoeg wel helemaal toppie :D
Ultra met 200% op 5760x1080 en ik haal 40-50 FPS constant, helemaal blij met deze update.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eerste uurtjes met Scandinavië DLC erop zitten. Ziet er allemaal goed uit. Niet heel bijzonder tov Promods maar gewoon een prima expansion.

ff weer wat fotootjes spammen :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sWRe8VJl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N6yD3YQl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0jdT1eJl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rTwT7wUl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bJhWORwl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X9DJcAkl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:35:
[...]

Was al een tijdje bekend hoor ;) De DIESEL en AdBlue meters verlopen zoals in het echt. AdBlue (blauwe blokjes) verbruik je niet zo hard als je DIESEL,... dus geen bug :+
Voor de update liepen het wijzertje en de blauwe LED'jes gelijk op...

Ander dingetje. Ik wil, als ik de nieuwe DLC heb, mogelijk wacht ik dan nog op de nieuwe Promods, beginnen met een nieuw profiel. Ik wil echter al mijn keybindings en overige instellingen wat betreft grafisch en besturing overzetten vanuit mijn oude profiel. Welke files moet ik daarvoor kopiëren?

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 07-05-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
FastFred schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:58:
[...]

Voor de update liepen het wijzertje en de blauwe LED'jes gelijk op...
Klopt helemaal. Nu in de andere vrachtauto's lopen de meters ook verschillend.

Het weersysteem vind ik nu ook mooi. Dat het 's-nachts niet helemaal donker wordt vind ik niet erg, dan zie ik ook nog iets van de omgeving.
Ander dingetje. Ik wil, als ik de nieuwe DLC heb, mogelijk wacht ik dan nog op de nieuwe Promods, beginnen met een nieuw profiel. Ik wil echter al mijn keybindings en overige instellingen wat betreft grafisch en besturing overzetten vanuit mijn oude profiel. Welke files moet ik daarvoor kopiëren?
controls.sii in ieder geval. De grafische instelling geldt voor de gehele game.

[ Voor 36% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 07-05-2015 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:30:
Bij mij is 1.17 prachtig, snachts heerlijk donker tot een uurtje of 5 en overdag prachtig zonnetje, nog geen bugs gezien terwijl ik in de nieuwe DAF rijdt en ook lekker geluid. Echt een top update
Tot 5 uur donker? Bij mij is het tegen 0:00 een keer fatsoenlijk donker en zie ik rond 3 uur alweer oranje lucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
FastFred schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:06:
[...]

Tot 5 uur donker? Bij mij is het tegen 0:00 een keer fatsoenlijk donker en zie ik rond 3 uur alweer oranje lucht...
Uhh ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Zaterdag heb ik wat tijd om een ritje te rijden. Ik schrok van de prijs.

Er staat op steam wel 17 euro. Maar dlc is iets van 32 euro pfff

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 00:25:
Zaterdag heb ik wat tijd om een ritje te rijden. Ik schrok van de prijs.

Er staat op steam wel 17 euro. Maar dlc is iets van 32 euro pfff
Volgens mij is dat omdat het pakket DLC + skinpack nu €17 is. Volgende week is de DLC zelf waarschijnlijk ook €17.

Ik heb mijn eerste kilometers in de DLC er ook opzitten. Ik ben zeer tevreden, geweldige kwaliteit :D

(Ik hoop stiekem dat SCS ook eens naar de rest van Europa gaat kijken, en wat aanpassingen gaat maken)

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 08-05-2015 02:35 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Hebben meer mensen dat nu ineens de Force Feedback instellingen op zwaardere feedback staan? Ik heb niks aangepast. Alleen Scandinavia geïnstalleerd. Ik ga vanavond nog even naar deze settings kijken. Voorheen stond hij zo ingesteld dat de fans in mijn T500RS niet aansprongen. Nu doen ze dat wel.

Merk ook wel dat er op vreemde momenten nog harde klappen inzitten op het onderstel. Strakke weg geen bobbels of stevige verspringen gezien en toch klapt de ophanging alsof je over een drempel of de stoep gaat.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:44:
Merk ook wel dat er op vreemde momenten nog harde klappen inzitten op het onderstel. Strakke weg geen bobbels of stevige verspringen gezien en toch klapt de ophanging alsof je over een drempel of de stoep gaat.
Heb ik ook een keer gehad. Ik reed wel over een kleine hobbel maar niet hard en de manier waarop de truck reageerde was in mijn ogen wat overdreven. Ik schrok er gewoon van. :o Verder geen gekke dingen aan ffb gemerkt maar ik heb dan ook een G27. Alle settings zijn hetzelfde.
Ik merk trouwens wel dat de performance nu net iets minder is dan met de beta van 1.17 maar dat kan ook gewoon aan de DLC liggen. Er worden een hoop nieuwe textures gebruikt die ws wat veeleisender zijn. Ben verder niet buiten Scandinavië geweest. Zal ik voorlopig ook niet doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
EasyJet schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:18:
[...]

Het plaatje wat jij hebt heb ik exact zo, daarnaast houdt hij ook mijn 'achievements' bij. Daarom wel van mening dat hij goed functioneert.

Komt goed, eerst nog m'n rit in RUSMAP afmaken alvorens de DLC te kopen daarna maar eens rondkijken in Scandinavië
Ja dan staat ie er inderdaad goed in ja, bijzonder dat ie daar dan toch over struikelt op één of andere manier. :S

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
@ Roadrunner; mooie screens ziet er allemaal wel gelikt uit. Weet je of de DLC ook i.c.m. rusmap werkt?

@ all:
Op de facebookpagina van Promods stond het volgende:
Good news, everyone!

It seems that stitching back the landscape together took way less time than expected; what I thought would take a week, I could manage to do in just one evening. Still, we can't distribute it yet, because we still get some errors in the game log we need to iron out. Furthermore, the following changes have been made:
- The Bergen-Hirtshals ferry has been removed. You can only go to Tórshavn from Bergen.
- The ferries from and to Puttgarden temporarily leave from Gedser.
- The ferries from and to Stockholm temporarily leave from Nynashamn.
- The B199 from Flensburg to Esbjerg has been closed.

On the photos below you can see the point near Padborg where the ProMods map ends and where the DLC map begins.

In general, I'm very happy with the developments of today!

We'll keep you updated about further developments of the new DLC compatibility release!
- MandelSoft
Kortom het zou wel eens zo kunnen zijn dat het toch niet zo lang gaat duren voordat er een ProMods fix voor 1.17 + DLC Scandinavië komt.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Waar kan je de Scandinavië dlc het goedkoopste halen? Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saybia schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:25:
Waar kan je de Scandinavië dlc het goedkoopste halen? Iemand een tip?
http://www.allkeyshop.com...ia-cd-key-compare-prices/

Google is je vriend, heb mijne trouwens gewoon op Steam gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyJet schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:14:
@ Roadrunner; mooie screens ziet er allemaal wel gelikt uit. Weet je of de DLC ook i.c.m. rusmap werkt?
Thnx :) Ik heb nog geen andere maps gebruikt dus dat zou ik niet durven zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EasyJet schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:14:

@ all:
Op de facebookpagina van Promods stond het volgende:

[...]

Kortom het zou wel eens zo kunnen zijn dat het toch niet zo lang gaat duren voordat er een ProMods fix voor 1.17 + DLC Scandinavië komt.
Scandinavia + RusMap werkt ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Koenvh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Scandinavia + RusMap werkt ;)
Dat is heel goed nieuws, sta momenteel in Vitebsk met een nieuwe lading maar wil ook graag de DLC kopen. Vond het alleen zonde als RusMAP dan niet zou werken.

Kan ik mooi vanavond alsnog de DLC kopen!

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Ligt het nu aan mij of aan mijn instellingen, heb het gevoel dat het dashboard ineens loeigroot in beeld is, waar ik eerst alles goed kon zien is het nu vrij dominant aanwezig.

Resolutie is hetzelfde gebleven bij mij, dus ikke niet snap :P

Valt me trouwens wel op dat het er nu op een triple monitor prima uitziet, geen rare vervormingen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Sn3gG3l schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:27:
[...]

http://www.allkeyshop.com...ia-cd-key-compare-prices/

Google is je vriend, heb mijne trouwens gewoon op Steam gekocht.
Tnx, mag ik vragen waarom je op Steam de dlc heb gekocht terwijl je het ergens anders goedkoper kan vinden?

Laat maar ik zie het al, zoveel scheelt het niet qua prijs als je de VAT (bij sommige discountsites) erbij zet.

Krijg je de skin als je een key koopt via bv G2A?

[ Voor 19% gewijzigd door Saybia op 09-05-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Saybia schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:40:
[...]

Tnx, mag ik vragen waarom je op Steam de dlc heb gekocht terwijl je het ergens anders goedkoper kan vinden?

Laat maar ik zie het al, zoveel scheelt het niet qua prijs als je de VAT (bij sommige discountsites) erbij zet.

Krijg je de skin als je een key koopt via bv G2A?
Ik heb via Steam vooral via het gemak gekocht en omdat ik nog wat in m'n wallet had. Of je die skins ook bij andere sites krijgt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

Eerst op weg met een Helicopter naar Malmö.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ggqkMnA.jpg

Vervolgens gaan we naar noorwegen om onze ikea meubels af te geven.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XK6U6hQ.jpg

Natuurlijk moeten we het water oversteken
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EpJ3orI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Ik twijfel om de dlc te halen. Hij is namelijk duurder dan wat ik betaald heb voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-10 20:36

Davidson

Porsche fan

Mooie pics Pykow!

Persoonlijk wacht ik zelf nog wel even met de DLC. Speel nu met Promods en zolang die de expansion nog niet nodig heeft vind ik het nog niet nuttig hem te gaan aanschaffen.

Verder is 1.17 een mooie update! Textures zien er beter uit en de weather engine is zeker op vooruit gegaan. Had hiervoor diverse mods hiervoor maar ben nu maar zonder die mods gaan rijden :)

Paar pics. Mijn huidige truck is een top-of-the-line Scania met 730 pk 8)

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/843/00000000000E3348.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/DD4/00000000000EF4DD.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/A1E/00000000000DDE1A.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/531/00000000000EF135.jpg

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke foto's allemaal. Ik doe ook nog even mee...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qC1N3gTl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pPBsNlNl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RXPpBb2l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rCWrlUUl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pa8oAoIl.jpg

Viel mij trouwens op dat er in de opties, bij voorkeursinstellingen voor regio, een verwijzing naar USA zit. Dit zegt denk ik wel iets over wat ze in de toekomst met ETS en ATS van plan zijn. Zou écht supermooi zijn als beide games aan elkaar geknoopt gaan worden straks.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8vv3nyHl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:47:
fen voor regio, een verwijzing naar USA zit. Dit zegt denk ik wel iets over wat ze in de toekomst met ETS en ATS van plan zijn. Zou écht supermooi zijn als beide games aan elkaar geknoopt gaan worden straks.

[afbeelding]
Dat zou wel echt geweldig zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 05-10 20:24
Ik heb de uitbreiding nog niet echt gekocht. Ook geen idee of ik die nog ga kopen :P heb going east destijds wel aangeschaft maar sinds toen zoveel crashes gehad dat ik bijna niet meer heb gespeeld. Net nog wel even de laatste patch gedownload en met een hagelnieuwe Volvo FH wat kilometertjes gereden. Ook qua besturing voelt het heel wat anders, of ik heb lang niet gespeeld haha. Moet er echt aan wennen hoe lang hij erover doet om stil te komen te staan als er een trialer aan hangt wanneer je remt :P

Mijn wagen (klik voor groter)

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/u9xsza533/2015_05_09_00001.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:47:

Viel mij trouwens op dat er in de opties, bij voorkeursinstellingen voor regio, een verwijzing naar USA zit. Dit zegt denk ik wel iets over wat ze in de toekomst met ETS en ATS van plan zijn. Zou écht supermooi zijn als beide games aan elkaar geknoopt gaan worden straks.

[afbeelding]
Ik gok 't niet. Deze instelling is er volgens mij alleen omdat er ook mensen uit de VS ETS2 spelen, en de waardes dan naar lokale eenheden aan kunnen passen.

Die update van Flickr is echt heel handig, nu mag ik eerst 1700 screenshots naar beneden scrollen in 't album. :/

Enfin, drie screenshots, niet uit de DLC:
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8721/17274035590_91f76661e8_c.jpgets2_01712 by Koen Vh, on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/8/7700/17275380729_e21dafbd1e_c.jpgets2_01713 by Koen Vh, on Flickr
Afbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/6/5462/16839087284_7608c26ff0_c.jpgets2_01711 by Koen Vh, on Flickr

[ Voor 42% gewijzigd door Koenvh op 09-05-2015 21:07 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Ik gok 't niet. Deze instelling is er volgens mij alleen omdat er ook mensen uit de VS ETS2 spelen, en de waardes dan naar lokale eenheden aan kunnen passen.
dat zou vreemd zijn , als je het sim gedeelte willen toepassen dan ga je niet in eens de waardes en namen veranderen die hier in Europa zijn ...

Ik vind het zelf ook vreemd rijden als er in eens in Nederland iets met Fahrenheit , MPH wordt aan gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 21:09:
[...]

dat zou vreemd zijn , als je het sim gedeelte willen toepassen dan ga je niet in eens de waardes en namen veranderen die hier in Europa zijn ...

Ik vind het zelf ook vreemd rijden als er in eens in Nederland iets met Fahrenheit , MPH wordt aan gegeven.
Mooie keuze toch? Overigens heeft het geen invloed op de bebording (kijk maar naar de UK), maar wel op het tanken bijvoorbeeld (in US gallons ipv liters). Tja, waarom niet?

Overigens had ik het alleen over eenheden aanpassen, dus liters naar US gallons, tijd van 24 uur naar 12 uur etc...

[ Voor 9% gewijzigd door Koenvh op 09-05-2015 22:44 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nieuwe luchten/effecten zijn echt wel cool. Hoe de zon tussen de bomen door komt is gewoon kick ass :P

http://s17.postimg.org/s06k7z2rz/ets2_00005.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-10 20:04
Hmm zal toch maar eens gaan kijken hoe de game speelt na al deze updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja hoor daar sta je dan 10 min terwijl er niets aan komt :(

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/541900289047073844/1E7160BD41AC96836821890ACC14E2BAFD8AE1DF/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zit toch wel een nadeel aan die nieuwe DLC... Ik wil nu echt niet meer in het "oude" Europa rijden. Dat is nu toch echt wel lelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 10 mei 2015 @ 08:35:
En ja hoor daar sta je dan 10 min terwijl er niets aan komt :(

[afbeelding]
't Is een afweging... 20 minuten of €300,- ;) :>
Odessa schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:56:
Zit toch wel een nadeel aan die nieuwe DLC... Ik wil nu echt niet meer in het "oude" Europa rijden. Dat is nu toch echt wel lelijk hoor.
Mee eens, ik vind het ook jammer dat dat al tijden ongewijzigd is gebleven. Ik hoop dat SCS zelf huidig Europa ook gaat vernieuwen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben nog op zoek naar 2 mods ..

1 is om die border weg te krijgen ( weg af sluiten waar je niet heen mag )
2 is die van radio (real one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:45:
ik ben nog op zoek naar 2 mods ..

1 is om die border weg te krijgen ( weg af sluiten waar je niet heen mag )
2 is die van radio (real one)
1. Eigen creatie, combinatie van Hidden Artifical Roadblock en Abolition of Roadblocks, werkt met de DLC:
http://www.mediafire.com/...icial+Roadblocks+1.17.zip

2. Radiostations kun je zelf toevoegen aan live_streams.sii

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:00:
[...]

1. Eigen creatie, combinatie van Hidden Artifical Roadblock en Abolition of Roadblocks, werkt met de DLC:
Hey da's een leuke mod, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:28:
[...]

Hey da's een leuke mod, bedankt! :)
't Kwam voort uit eigen behoefte, ik houd namelijk niet van limitaties zien... Ik kijk wel op de GPS om te zien dat de weg niet verder loopt. Nadeel is dat je dat soms vergeet :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-10 21:04
Koenvh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:31:
[...]

't Kwam voort uit eigen behoefte, ik houd namelijk niet van limitaties zien... Ik kijk wel op de GPS om te zien dat de weg niet verder loopt. Nadeel is dat je dat soms vergeet :+
nice _/-\o_

post hem op ets2.lt, denk dat er wel meer mensen zijn die je mod zullen waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Odessa schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:56:
Precies waar ik eigenlijk al bang voor was, met ProMods reed ik ook veel liever door PM gebieden.

Ben zelf even gestopt met spelen, wacht even totdat PM werkt met Scandinavia.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:57:
[...]

nice _/-\o_

post hem op ets2.lt, denk dat er wel meer mensen zijn die je mod zullen waarderen :)
Ik heb 'm ingediend, we zullen wel zien. 'k Zag net dat iemand anders er ook al één gemaakt had. :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:00:
[...]

2. Radiostations kun je zelf toevoegen aan live_streams.sii
dankje ik heb hem gevonden :)

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 10-05-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die sinds de laatste updaten ervaart dat remmen en sturen veel minder snel reageert met exact dezelfde instellingen? Knal steeds overal bovenop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:32:
Ben ik de enige die sinds de laatste updaten ervaart dat remmen en sturen veel minder snel reageert met exact dezelfde instellingen? Knal steeds overal bovenop. :'(
Ik heb nergens last van... Maar met een G27 is het eigenlijk altijd redelijk 1:1 geweest.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Sturen is net alsof je een boot probeert te besturen en remmen is ook zo raar, net alsof ze een load-cell willen simuleren door al 50% te remmen als ik m'n dikke teen 5 millimeter tegen dat pedaal duw...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Remmen moest ik ook aan wennen maar ik heb al maanden niet gespeeld dus daar kan het aan liggen :)

Hoorde laatst ergens trouwens dat het sturen met een G27 800 graden 1 op 1 was en dat dat nu tegenwoordig 900 graden is sinds 1 van de laatste patches. Geen idee meer exact hoorde het een paar weken geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
Je logitech stuurtjes kun je instellen. Eerst was het geloof ik 780 graden, maar nu inderdaad 900. Gewoon in de profiler instellen voor het spel en je stuurtje is weer 1 op 1. Speelt erg fijn weg iig. Ik heb de DLC nog niet gekocht, ik kijk de kat nog even uit de boom. Ik speel de laatste tijd niet vaak genoeg om de prijs van 18 euro voor mezelf te rechtvaardigen. Misschien als hij voor 10 euro te koop komt dat ik het ga overwegen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dan met een DS3. Maar heb de dag voor de update nog gespeeld en zowel het sturen als het remmen reageren nu heel anders (veel trager) terwijl er buiten de update helemaal niks veranderd is aan de setup. Maar misschien overdrijf ik of verbeeld ik het mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaan521
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik merkte ook duidelijk dat het sturen veel trager ging. Dit was toen ik in mn Daf XF euro 6 reed. Toen ik switchte naar een Scania streamline voelde het sturen wel weer veel accurater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YdieresiS schreef op maandag 11 mei 2015 @ 07:28:
Je logitech stuurtjes kun je instellen. Eerst was het geloof ik 780 graden, maar nu inderdaad 900.
Klopt, voorheen was enkel 780 graden 1:1 ingame. Gisteren nog een stukje gezien van de Twitch stream van Squirrel. Hij gebruikte ook een mod voor z'n stuur. Werkt op alle sturen overigens, dus ook in de auto >:) Lijkt mij wel relaxt sturen, zéker als je 900 graden wilt gebruiken. Hij reed ook met de nieuwe Actros, die op zeer korte termijn met 1.18 mee komt. Wellicht deze week al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Nu online

Pykow

Angelo OTR

De nieuwe DLC is wel echt een aanrader en ziet er echt netjes uit.
ook de nieuwe verlichting is een sterke verbetering, ik kan nu eindelijk s'nachts nog door mijn spiegels kijken. Lampen van de auto's zijn wat feller geworden en daardoor een stuk duidelijker.

kom nog wel wat bugs tegen van de AI. op een voorangsweg ging een vrachtwagen vol in de ankers.
1. Voertuig had een korte invoegstrook, dus als je had gereden had de auto keurig kunnen aansluiten achter ons.
2. We zaten op een voorrangsweg

Btw ook leuk om te zien dat de steden die ik in Pro-mods heb ontdekt, zijn ook gelijk ontdekt in de DLC haha. dus dan staat er dat ik bergen ontdekt heb, terwijl er geen enkele weg er is ontdekt/bereden.

Vanavond ga ik weer even wat rijden en wat foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog een dingetje in 1.17.1. Een van de banden die je kunt kiezen heeft geen textures aan de binnenzijde.

En de XF 106 heeft nu sideskirts gekregen voor het 6x2/4 chassis zag ik gister.

Ook nog een issue gevonden met de tolpoortjes in het noordwesten van IJsland. Tolpoortjes functioneren wel, maar het rechter poortje heeft geen slagboom.

[ Voor 1% gewijzigd door FastFred op 11-05-2015 11:34 . Reden: autocorrect :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

FastFred schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:33:
Ook nog een issue gevonden met de tolpoortjes in het noordwesten van IJsland. Tolpoortjes functioneren wel, maar het rechter poortje heeft geen slagboom.
Ah, lekker doorrijden zonder te betalen dus >:)

Nee, merp!

Pagina: 1 ... 106 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.