Toch nog wat bugjes ontdekt in 1.17...
In de XF 106 loopt het wijzertje van de brandstofmeter wel terug, maar van die blauwe LED'jes dooft alleen de bovenste na een tijdje rijden. Spel herstarten of een keer gaan tanken helpt niet. Nog niet met andere trucks getest of die vergelijkbare problemen hebben.
Verder vind ik het 's nachts nu te licht, het is nog maar 2 uurtjes echt donker ofzo. Overdag vind ik het dan weer niet licht genoeg, het blijft 'bewolkt'. HDR heb ik dan wel al tijden uitstaan want dat vind ik de boel helemaal verpesten, wordt het zo flets van.
Er is iets veranderd aan de koplampen van de XF 106 wat me ook niet bevalt, maar kan er niet de vinger op leggen wat dat precies is...
De nieuwe engine sounds van de XF 106 zijn veel te stil en vond de oude veel beter (alweer, was met de Scania V8 geluiden ook toen ze die veranderden). Vind de geluiden van de verende stoel wel erg leuk, net als de krakende versnellingsbak als je te snel schakelt (H-shifter: koppeling in, gas los > pook van 6 naar N, even wachten > en dan naar 8 > koppeling los, gas erop. Als je de pook in één keer doordrukt en dan koppelt, dan ga je tanden poetsen), windruis en volgens mij ook bandenruis.
Oh, en als je grafische instellingen veranderd (HDR aan/uit, of scaling veranderen tot nu toe) dan vernachelt ie de beeldverhouding en wordt alles wazig. De setting dan weer terug zetten werkt niet, moet ik het spel voor herstarten om het weer normaal te krijgen.
Mixed feelings over deze update dus...
Mijn ETS2 setup:
ETS2 1.17.1
Promods 1.91 met 1.17.1 fix
Going East
BDF tandem truck (uitgeschakeld)
Scania T Longline
Baobab tree
Leeftijd van profiel en installatie van ETS2: bijna anderhalf jaar
[
Voor 5% gewijzigd door
FastFred op 07-05-2015 22:26