Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch nog een keer jullie hulp nodig. Ik heb going east gekocht bij gamergate waar je de dlc niet meer kan downloaden, dus download het nu gewoon via de wensite van scs. Alleen ik kan niet verder zonder de dlc en op de normale manier installeren lukt niet, omdat ie zegt dat de folder niet bestaat. Ook weet ik niet hoe ik de dlc aan steam toe voeg kunnen jullie mij helpen?

EDIT:
Ik zag net dat ik 3x achter elkaar iets heb gepost zal voortaan dan niet meer proberen te doen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:01:
Ik heb toch nog een keer jullie hulp nodig. Ik heb going east gekocht bij gamergate waar je de dlc niet meer kan downloaden, dus download het nu gewoon via de wensite van scs. Alleen ik kan niet verder zonder de dlc en op de normale manier installeren lukt niet, omdat ie zegt dat de folder niet bestaat. Ook weet ik niet hoe ik de dlc aan steam toe voeg kunnen jullie mij helpen?

EDIT:
Ik zag net dat ik 3x achter elkaar iets heb gepost zal voortaan dan niet meer proberen te doen ;)
Code van de DLC aan Steam toevoegen? Kan op dezelfde manier als ETS2.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Weet iemand hoe je de key van Steam naar de retailversie kan krijgen? Andersom kan namelijk wel maar via Steam, geen idee, kan geen key achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:23:
Weet iemand hoe je de key van Steam naar de retailversie kan krijgen? Andersom kan namelijk wel maar via Steam, geen idee, kan geen key achterhalen.
Volgens mij is dat ook niet mogelijk.

EDIT: Fred was me voor :)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 16-05-2015 22:29 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de eerste rit in de mercedes zit er op. Vind het geen hele slechte vrachtwagen. Het dashbord zou wel beter mogen want ik heb geen hele goede kaart maar in de volvo is het stuk beter te lezen. Hij is idd erg stil maar dat vind ik zelf niet zo heel fij ik hoor liever wat om me heen. Heb wel de begrenzer er af gehaalt gewoon om te kijken wat ie kon resultaat: 3 snelheids boetes op een rit van 650km 1 boete voor stoplicht en een boete omdat ik achter op een auto ben geklapt :). Ik ga denk ik wel de remsterkte hoger zetten want de remmen vind ik niet fijn. Ook heb ik even wat foto's gemaakt :)

Zo kreeg ik hem helemaal nieuw:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bid4Zpul.png

En eentje van de voorkant
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F6rhTzGl.png

Gewoon op normale hoogte
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vNFmF5Ll.png

De eerste lading 2 druktanks van een totaal van 12 ton dus lekker licht :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p0qwztol.png

Een mooie snelheid :) heb hem over de 140 gekregen met veel moeite.... en toen kwam er een auto in de weg----> gevolg 2%schade
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DTlts7Gl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Koenvh schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 22:27:
[...]

Volgens mij is dat ook niet mogelijk.

EDIT: Fred was me voor :)
Beiden bedankt voor het antwoord. Vind het wel erg raar dat dit niet kan. Key zou gewoon beschikbaar moeten zijn, je hebt het tenslotte gekocht. Steam heeft hier een optie genaamd "view cd key". SCS zou dit dan toch als ontwikkelaar gewoon beschikbaar kunnen maken of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:00:
[...]

Beiden bedankt voor het antwoord. Vind het wel erg raar dat dit niet kan. Key zou gewoon beschikbaar moeten zijn, je hebt het tenslotte gekocht. Steam heeft hier een optie genaamd "view cd key". SCS zou dit dan toch als ontwikkelaar gewoon beschikbaar kunnen maken of zie ik dat verkeerd?
Ja, je hebt het gekocht.. Maar het werkt toch ook? Op Steam weliswaar.., die beheert de "key" (rechten dat je het programma mag gebruiken) Dat "View CD key" is alleen voor spellen die niet de key door Steam kunnen laten beheren.

Waarom is dat zo? Gebruiksgemak. En natuurlijk kun je een key makkelijker naar een paar vrienden doorsturen.

Dat is ook eigenlijk de reden dat ik spellen die ook buiten Steam beschikbaar zijn buiten Steam haal. (Vooral als ze modbaar zijn)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Waarom heeft SCS nog steeds geen aanpassing gedaan aan de luchthoorns. Dat ze eens de mount aan de voorkant zetten voor het bevestigen van de hoorns. Ziet er toch niet uit.

Zelf ben ik ook weer aan het knutselen geweest met een nieuwe auto.

Scania R730 Modified to Streamline.

Gebruikt:
Scania R & Streamline Modification v 1.2 - http://ets2.lt/en/scania-r-streamline-modification-v-1-2/
Tuning for Scania RS by RJL - http://ets2.lt/en/tuning-for-scania-rs-by-rjl/
4 LED Flash Beacon - http://ets2.lt/en/4-led-flash-beacon/
Bennekebens Sneepels Sound mod v 1.2 - http://ets2.lt/en/bennekebens-sneepels-sound-mod-v-1-2/
Scania Display Rework - http://ets2.lt/en/scania-display-rework/

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3452350/ets2_00006.png

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:29

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ben vorige week begonnen met Euro Truck 2 Multiplayer, Het parkeren wilde niet helemaal lukken maar ik word steeds beter :) , Graag zou ik een Mercedes willen rijden maar ja dat kan natuurlijk nog niet in de multiplayer, Dacht vorige week leuk een rekje voorop met 2 lampjes eraan maar krijg de lampen via het F4 menu niet aan de praat :(. Rij op dit moment een simpele Volvo en ik wil hem verder upgraden maar vraag me af of dit niet zonde is omdat ik toch wil gaan upgraden naar een Mercedes of zal ik hem dan doorpasen naar 1 van mijn 2 medewerkers die toch simpele DAF'jes rijden ?

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
koelebobes schreef op zondag 17 mei 2015 @ 08:24:
ik wil hem verder upgraden maar vraag me af of dit niet zonde is omdat ik toch wil gaan upgraden naar een Mercedes
Weet niet hoeveel geld je op de bank hebt natuurlijk. Je medewerkers gaan er iig niet beter van rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op zondag 17 mei 2015 @ 07:57:
[...]

Waarom heeft SCS nog steeds geen aanpassing gedaan aan de luchthoorns. Dat ze eens de mount aan de voorkant zetten voor het bevestigen van de hoorns. Ziet er toch niet uit.
Je bedoelt voor direct aan de zijkant van de cabine? Zo zie ik ze idd regelmatig irl. Is veel mooier. Er zijn wel mods voor uiteraard. Je kan ook de Ranger light bar kiezen, zodat ze iets meer naar achter geplaatst kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WzhfEtml.jpg

Echt mooi overigens dat je met de nieuwe Actros sideskirts voor alle chassis typen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

@jip_86

30.000 en heb net me eerste loan van 100.000 afbetaald ga nu bezig met mijn 400.000 loan. Hoop alleen dat de waarde van mijn truck omhoog gaat voor de inruil anders maak ik er een globethrotter van + 6 wielen :D

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Nee zo bedoel ik het niet. De aansluitpunten zitten allemaal aan de achterzijde van de hoorn. Dit zorgt ervoor dat de balans verstoord word en de hoorn uitsteekt bij montage op een beugel heb je een uitstekende hoorn dat ziet er niet uit. Echter als men een hoorn zoals er tegenwoordig velen zijn met 2 punten bevestigd zou de voorste gebruikt kunnen worden voor montage zodat het hij niet zover uitsteekt. Niet elke beugel is geschikt voor een hoorn. Dus aansluitpunten op dat zouden voor "kleine" beugels een standaard moeten worden. Met weer die front montage.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Bah, het Scania geluidje is nu wel heel erg verneukt...(ben opnieuw begonnen, en reed met een R440)

En nu rij ik met een Daf XF Euro 6 510pk. Als de truck schakelt stopt de motor (lijkt) en dan gaat ie weer op (volle) toeren draaien, ik vind het echt niet klinken :'(

[ Voor 46% gewijzigd door pwillemske op 17-05-2015 10:36 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 19:54
koelebobes schreef op zondag 17 mei 2015 @ 09:26:
@jip_86

30.000 en heb net me eerste loan van 100.000 afbetaald ga nu bezig met mijn 400.000 loan. Hoop alleen dat de waarde van mijn truck omhoog gaat voor de inruil anders maak ik er een globethrotter van + 6 wielen :D
Dan zou ik lekker sparen voor die actross en je geld in het upgraden van die truck steken. Je truck word zeker niet meer waard dan je er in steekt. Heb zelf nu in een nachtje slapen met gemak een nieuwe truck verdiend, dan word het een ander verhaal natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 14:29
jip_86 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 11:54:
[...]

Dan zou ik lekker sparen voor die actross en je geld in het upgraden van die truck steken. Je truck word zeker niet meer waard dan je er in steekt. Heb zelf nu in een nachtje slapen met gemak een nieuwe truck verdiend, dan word het een ander verhaal natuurlijk ;)
Net als in het echt. In ets2 krijg je bar weinig als je je truck verkoopt. Doorschuiven naar personeel is slimmer. Zelf heb ik een Volvo FH loep axle en een normale een XF E6 en een r500. Daar wissel ik een beetje tussen. Door de variatie blijft het rijden leuk. Maar de Volvo vind ik het fijnst.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Hmmm dan pass ik mijn Volvo door aan een personeelslid maar ik merk wel dat ik in de multiplayer "nooit" meer moe word. Ik reed vanmorgen 6 ritten van 300-400 kilometer maar ik kan al een paar dagen niet meer rusten. Hoeveel ik ook rij.

Ik ga nu gewoon lekker die Volvo door passen en ik hoop dat iemand weet of ik dat rusten kan triggeren want wil eigenlijk wel weer is een keer medewerkers money binnen krijgen

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:00

Eagle Creek

Breathing security

Mooie amber lichtbalk op 't dak!

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Eagle Creek schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:18:
[...]

Mooie amber lichtbalk op 't dak!
Is ook los te krijgen Evolution Beacon http://ets2.lt/en/ets2-evolution-beacon/

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel mooi om hier te lezen dat mensen aan het begin van het profiel zitten en echt rekenen wat economisch beter voor ze is. Vond dat in het begin ook wel leuk het afwegen en uitrekenen is het verstandiger om nog niet te upgraden en daarvoor een lening afsluiten of gewoon wachten. Uiteindelijk is het beste om wel de lening af te sluiten voor een garage met extra rijders. Ooit verdiend het zich terug. Maar aan de andere kant zonde om een groot profiel met meer als 100 auto's links te laten liggen. Veel plezier iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ieder zijn ding. Ik persoonlijk vind het veel leuker om met niets te beginnen. Zo waardeer je je centen meer. ( en die sterkere engine die je dan eindelijk kan kopen :) ) En verder stelt de economie in ets geen bal voor....helaas :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Odessa schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:08:
Ieder zijn ding. Ik persoonlijk vind het veel leuker om met niets te beginnen. Zo waardeer je je centen meer. ( en die sterkere engine die je dan eindelijk kan kopen :) ) En verder stelt de economie in ets geen bal voor....helaas :|
+1 ook ik heb vanaf scratch alles opgebouwd. En nu draait de toko florissant. Soms vindt een chauffeur geen rit maar dan kan ik hebben.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb je gelijk in dat de economie niets voorstelt. Zit nu op het punt daar kan het geld gewoonweg niet opgaan. Verdien 10 miljoen in een week tijd. In een week tijd rij ik ongeveer 3 ritten want vind lange ritten wel veel leuker. Als ik dan op de eindbestemming een garage koop met de duurste vrachtwagens is het 5x2ton plus 4ton voor de grote garage is het 1,4 miljoen. Doe ik dit steeds verdien ik nog meer als dat eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Je kan niet alles hebben met zo'n dev, ik ben al happy dat het spel na al die tijd nog steeds erg grote updates krijgt.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Bummer.. net geupdatet naar de laatste versie, nu crasht het spel bij het laden van m'n profiel.
Maar eens troubleshooten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.18 beta? Gebruik je mods? Anders die eerst even uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Geen beta, gewoon de op de site van de fabrikant gepubliceerde versie.
Na 't verwijderen met promods kan ik weer spelen. Nog geen update van promods zag ik.

Dingen die mij opvielen (misschien al in eerdere builds maar nu gemerkt):
- Loskoppelen van de trailer is niet meer direct, kost nu zo'n 1 á 2 seconden;
- Ruitenwissers met meerdere standen, waaronder interval
- 64-bitsversie draait soepel, verbruikt zo'n 1,6 GB
- Spel draait in Windows Vista-modus, niet Windows 8. Ken de details niet maar wellicht om terugwaartse compatibiliteit te borgen?

[ Voor 6% gewijzigd door Eagle Creek op 17-05-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
CyberCow schreef op zondag 17 mei 2015 @ 15:18:
Daar heb je gelijk in dat de economie niets voorstelt. Zit nu op het punt daar kan het geld gewoonweg niet opgaan. Verdien 10 miljoen in een week tijd. In een week tijd rij ik ongeveer 3 ritten want vind lange ritten wel veel leuker. Als ik dan op de eindbestemming een garage koop met de duurste vrachtwagens is het 5x2ton plus 4ton voor de grote garage is het 1,4 miljoen. Doe ik dit steeds verdien ik nog meer als dat eruit gaat.
er zijn mods die voor "realitscher"ritprijs zorgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Koenvh schreef op zondag 17 mei 2015 @ 02:13:
[...]
Dat is ook eigenlijk de reden dat ik spellen die ook buiten Steam beschikbaar zijn buiten Steam haal. (Vooral als ze modbaar zijn)
Ja en dat is nu precies waar ik mij in vergist heb. Heb geprobeerd om via support (SCS en Valve) een reactie te krijgen maar daar werkt niemand meer volgens mij of ze observeren alleen de mail en lachen erom. Ik voel mij totaal niet serieus genomen als consument. SCS heeft het altijd over het gemak en gebruikersvriendelijkheid van Steam en daarom kocht ik het pakket ook op Steam. Niet wetende dat ik het pakket toch beter op de "oude" manier (via de site van SCS) had moeten kopen . Dus ik heb weer wat geleerd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:33:
Geen beta, gewoon de op de site van de fabrikant gepubliceerde versie.
Na 't verwijderen met promods kan ik weer spelen. Nog geen update van promods zag ik.

Dingen die mij opvielen (misschien al in eerdere builds maar nu gemerkt):
- Loskoppelen van de trailer is niet meer direct, kost nu zo'n 1 á 2 seconden;
- Ruitenwissers met meerdere standen, waaronder interval
- 64-bitsversie draait soepel, verbruikt zo'n 1,6 GB
- Spel draait in Windows Vista-modus, niet Windows 8. Ken de details niet maar wellicht om terugwaartse compatibiliteit te borgen?
Je moet een patch nog aan ETS2 1.17 toevoegen wil het werken met Promods. Een aantal pagina's terug word deze patch gepromoot en daarmee werkt het wel weer. http://www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=6825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saybia schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:35:
[...]
Heb geprobeerd om via support (SCS en Valve) een reactie te krijgen maar daar werkt niemand meer volgens mij of ze observeren alleen de mail en lachen erom. Ik voel mij totaal niet serieus genomen als consument.
Dat Valve een beroerde "support" heeft was alom bekend maar die van SCS is ook vrij waardeloos. Ik heb meerdere malen nette, duidelijke vragen gesteld over verschillende dingen maar nooit een reactie terug gekregen. Die gasten nemen idd de moeite niet om individuele vragen op te pakken. Viel mij ook behoorlijk tegen van ze. Gelukkig is er een vrij grote community waar je meer aan hebt. Maar het probleem dat jij hebt daar is helaas niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

CyberCow schreef op zondag 17 mei 2015 @ 18:16:
[...]

Je moet een patch nog aan ETS2 1.17 toevoegen wil het werken met Promods. Een aantal pagina's terug word deze patch gepromoot en daarmee werkt het wel weer. http://www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=6825
Waarom wordt dit dan niet vermeld bij de download van promods, als een 1.91.1 van mijn part.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op zondag 17 mei 2015 @ 21:36:
[...]

Waarom wordt dit dan niet vermeld bij de download van promods, als een 1.91.1 van mijn part.
Bedankt!
Omdat Scul afwezig is en ze daarom geen nieuwe versie online kunnen zetten ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Dus....................
Klinkt goed georganiseerd :D.

Ach, het is geen commercieel bedrijf, allang blij dat er zulke gave mods zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben na 6 weken de wereld rond te zijn gereisd vorig weekend aangekomen in Nieuw-Zeeland.
Heb op het moment behalve een laptop geen computer (die zit nog in de container) en ook geen huis met breedband internet, dus ik ben beperkt in wat ik kan uploaden. We hebben een beta versie 1.95 aan onze testers gegeven om te kijken of die stabiel is en als dat zo blijkt zal binnen enkele dagen (hooguit een week hoop ik) versie 1.95 beschikbaar zijn. Deze kan ook zonder DLC draaien maar dan mis je Scandinavië.

Deze versie is een eerste stap; het verwijdert het oude Scandinavië uit ProMods en vervangt het door de DLC. Dit is niet het gewenste eindresultaat. Uiteindelijk willen we dezelfde steden hebben als in onze mod en zullen we die ook toevoegen, ook het Scania demo centre moet er weer in, etc. Dat kost echter tijd en komt pas in ProMods 2.0, en die versie zal zo'n 6 maanden op zich laten wachten.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Met welk programma pakken jullie de mods uit?? Bij mij is WinZip verlopen...dus zoek een ander programma...

Gewoon opnieuw geïnstalleerd, nu doet ie het weer :P

[ Voor 22% gewijzigd door pwillemske op 18-05-2015 10:54 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zondag 17 mei 2015 @ 22:08:
[...]

Omdat Scul afwezig is en ze daarom geen nieuwe versie online kunnen zetten ;)
Staat gewoon in het lijstje met topics op het forum van Promods. De nieuwste versie is altijd de bovenste sticky post.

In dit geval is het bovenste topic "[PATCH] Promods 1.91 for ETS2 1.17......"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

pwillemske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:48:
Met welk programma pakken jullie de mods uit?? Bij mij is WinZip verlopen...dus zoek een ander programma...

7Zip FTW, gratisj, lekker snel, lekker klein, lekker overcompleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik echt al jaaaaaaaaaaaren de trialversie van WinRAR. Ik maak geen mods though...
ScuL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:57:
Ik ben na 6 weken de wereld rond te zijn gereisd vorig weekend aangekomen in Nieuw-Zeeland.
Heb op het moment behalve een laptop geen computer (die zit nog in de container) en ook geen huis met breedband internet, dus ik ben beperkt in wat ik kan uploaden. We hebben een beta versie 1.95 aan onze testers gegeven om te kijken of die stabiel is en als dat zo blijkt zal binnen enkele dagen (hooguit een week hoop ik) versie 1.95 beschikbaar zijn. Deze kan ook zonder DLC draaien maar dan mis je Scandinavië.

Deze versie is een eerste stap; het verwijdert het oude Scandinavië uit ProMods en vervangt het door de DLC. Dit is niet het gewenste eindresultaat. Uiteindelijk willen we dezelfde steden hebben als in onze mod en zullen we die ook toevoegen, ook het Scania demo centre moet er weer in, etc. Dat kost echter tijd en komt pas in ProMods 2.0, en die versie zal zo'n 6 maanden op zich laten wachten.
Beuh, dat duurt nog wel even dus.... Ik zal tegen die tijd wel druk bezig zijn met ATS hoop ik.

EDIT: vandaag uit den ouden doosch. De eerste baby stapjes van Promods
ScuL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:55:

Zit er hier iemand die 3D modelling kan doen? Ik ben bezig met het uitbreiden van de map noordwaarts en heb iemand nodig die Deense vangrails & portalen kan maken.

[ Voor 79% gewijzigd door FastFred op 18-05-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Toch nog thx voor de antwoorden :)

Heeft iemand ervaring met The Dutch Map?? Kan ik die gewoon gebruiken met Truck Sim Map??

[ Voor 62% gewijzigd door pwillemske op 18-05-2015 12:21 ]

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:53:
Toch nog thx voor de antwoorden :)

Heeft iemand ervaring met The Dutch Map?? Kan ik die gewoon gebruiken met Truck Sim Map??
Dutch map is een standalone map. De indeling is ook compleet veranderd met de schaal en alles dus de koppeling aan een andere map is niet mogelijk. Verder is de map wel een leuke map omdat je de plaatsnamen kan herkennen. Snelwegen kloppen niet helemaal hoe ze op elkaar aangesloten zijn en het detailniveau is zeker niet te vergelijken met Promods maar het is wel grappig om een keer door bekende plaatsen te karren. Echt herkenbaar zijn die plaatsen overigens niet.

Het klinkt als afkraken maar vind het wel super dat die jongens een map maken van Nederland en zal daarom ook zeker ze niet afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Dankje voor je antwoord! Ik denk dat ik gewoon bij de TSM map blijf, ondanks dat die op sommige stukken echt afgeraffeld is...helaas.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

CyberCow schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Dutch map is een standalone map. De indeling is ook compleet veranderd met de schaal en alles dus de koppeling aan een andere map is niet mogelijk. Verder is de map wel een leuke map omdat je de plaatsnamen kan herkennen. Snelwegen kloppen niet helemaal hoe ze op elkaar aangesloten zijn en het detailniveau is zeker niet te vergelijken met Promods maar het is wel grappig om een keer door bekende plaatsen te karren. Echt herkenbaar zijn die plaatsen overigens niet.

Het klinkt als afkraken maar vind het wel super dat die jongens een map maken van Nederland en zal daarom ook zeker ze niet afkraken.
De snelwegen kloppen wellicht wegens beperkingen v.h spel .. ik vind het inderdaad wel goeie onderneming van ze ..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vso schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:43:
[...]

De snelwegen kloppen wellicht wegens beperkingen v.h spel .. ik vind het inderdaad wel goeie onderneming van ze ..
Dat zou kunnen dat bepaalde dingen niet kloppen door beperkingen. Ik hou me niet bezig met modden van ETS2. Ik download netjes de nieuwste versie van de map en bij Promods doe ik dat door een biertje minder te drinken zoals ze vragen en wat te doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 21:33
Lees hier al enige tijd mee maar nog niet eerder gepost, toch eens een berichtje posten :)

Sinds afgelopen weekend in bezit van een G27 en direct weer aan de slag gegaan met ETS2. Zorgt toch voor een hele andere beleving van de game dan spelen met een controller, logisch uiteraard. In ieder geval ontzettend tof om op deze manier rond te cruisen. Vanavond ook de nieuwe DLC maar aanschaffen, lekker door Scandinavië rijden :9

Welke truck is trouwens aan te raden om als eerst te kopen? Wil niet direct een miskoop doen :+

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
WinterBase schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:58:
Welke truck is trouwens aan te raden om als eerst te kopen? Wil niet direct een miskoop doen :+
quick jobs doen? kun je ze zelf even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 23:57:

Dus 1.95 is eigenlijk een stap terug in vergelijking met 1.91? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:50
Carfanatic schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:00:
[...]

quick jobs doen? kun je ze zelf even uittesten.
De volvo heeft 540pk dus die zou ik aanraden.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:36:
[...]

Die kan je ook upgraden naar de grootste motor uiteindelijk de 750pk. MAN heeft het meest overzichtelijke dashboard. De nieuwe Actros is de mooiste al is dat natuurlijk ook deels smaak. Helaas niet de meest krachtige motoren. Scania zijn de meeste mods voor te vinden zo is er over elke vrachtwagen wel wat goeds te zeggen behalve de Iveco en Renault dat is gewoon troep maar zeer geschikt voor je garages in Rusland en Polen. Veel goed KM gewenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
CyberCow schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:21:
[...]

**zo is er over elke vrachtwagen wel wat goeds te zeggen behalve de Iveco en Renault dat is gewoon troep maar zeer geschikt voor je garages in Rusland en Polen. Veel goed KM gewenst
Haha :) vooroordelen xD al ben ik t wel met je eens hoor. Heb ook niks met Iveco en Renault. Ik heb enkele standaard Volvo's rij zelf in een Volvo FH met 750 PK en de meeste van mijn chauffeurs rijden DAF omdat die gewoon lekker goedkoop is :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Sn3gG3l schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:36:
[...]

Het probleem daarmee is dat de rest altijd zo slap lijkt :P. De volvo is gewoon goedkoop al meteen erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:31:
[...]
De volvo is gewoon goedkoop al meteen erg sterk.
En hij klinkt lekker. Die diepe brom :P Althans, de FH16 Classic. Weet niet meer precies hoe die nieuwere FH klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Ircghost schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Het probleem daarmee is dat de rest altijd zo slap lijkt :P. De volvo is gewoon goedkoop al meteen erg sterk.
Ik vind de Daf XF106 anders ook prima rijden. Ook met de wat minder krachtige motoren. Powerband is erg prettig van dat blok.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scania Streamline met 580pk V8 en de DAF XF 106 510pk zijn mijn favorieten en switch geregeld tussen die twee.

Zoals hierboven ook gemeld wordt is de powerband van de XF 106 erg fijn rijden. Lekker korte versnellingen onderin, is wel even wennen als je van een Scania of Volvo komt, die hebben langere versnellingen en moeten hun acceleratie juist hebben van een hoger koppel.

Iemand trouwens een idee of en hoe het mogelijk is om de XF 106 z'n oude enginesounds terug te geven (pre 1.17.1 dus). Vond dat geluid veel mooier en echter overkomen, sinds de update is ie me veel te stil, reden dat ik nu weer in m'n Scania rij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchredgaming schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Ik heb ze report en ja de admins doen geen flikker!
Nounounou... er word hard gewerkt binnen het admin team hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:52:
[...]

Nounounou... er word hard gewerkt binnen het admin team hoor.
Hoe is jullie verdeling eigenlijk? Bestaan er een beetje online schema's en/of minimale hoeveelheden admins? Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit feedback gekregen op de vele personen die ik heb gereport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:54:
[...]

Hoe is jullie verdeling eigenlijk? Bestaan er een beetje online schema's en/of minimale hoeveelheden admins? Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit feedback gekregen op de vele personen die ik heb gereport.
Er is niet echt een schema, we hebben skypegroepen waarin we mensen kunnen oproepen indien nodig, we kunnen niet iets doen als we niks strafbaars zien gebeuren, op t moment zijn er wat admins op vakantie etc. Ik ben support team leader en zit in het media team en ik/wij zijn druk bezig om wat dingetjes op te nemen.

Normaal check ik iedere dag EU#1 en EU#2 wel, maar op het moment staat er ook een ''Experimental'' server open om dingen op te nemen zoals de aankomende politie-auto.
Dat is waar ik momenteel druk me bezig ben, er staan ook zeker mensen op de lijst om ontslagen te worden vanwege inactiviteit.

YouTube: Testing Police Car with new physics \[1080p60]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:24:
[...]

Staat gewoon in het lijstje met topics op het forum van Promods. De nieuwste versie is altijd de bovenste sticky post.

In dit geval is het bovenste topic "[PATCH] Promods 1.91 for ETS2 1.17......"
Ja, maar ik bedoelde via de standaard manier, niet een patch ;)
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 13:28:
[...]

Dus 1.95 is eigenlijk een stap terug in vergelijking met 1.91? :'(
Heb je SCS's interpretatie van Scandinavië gezien? Ziet er echt goed uit namelijk 8)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op maandag 18 mei 2015 @ 17:59:
[...]

Heb je SCS's interpretatie van Scandinavië gezien? Ziet er echt goed uit namelijk 8)
+ 10 :Y

oh en Scania/Volvo rijders zijn mietjes.. echte truckers rijden Daf! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt dat mailtje dat je hoort te krijgen als er een nieuwe versie van Promods beschikbaar is? Ja, die heb ik nog nooit gehad. En ja heb eenmaal betaald voor de Promods download

Ik kijk zo nu en dan de Scandinavia DLC video's van Keralis, en dat ziet er toch wel heeeeel goed uit. Ik zit te denken de DLC aan te schaffen en gewoon een tijdje zonder Promods te gaan rijden in een nieuw profiel :)

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 18-05-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Heb het gezien ja, nog niet gekocht want nog niet compatible met promods, maar er zijn wel minder steden enzo. Dat vind ik persoonlijk deels dus een achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Odessa schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:22:
[...]

Met enginemods is DAF inderdaad redelijk te doen, al ben ik toch wel erg happy met mijn Scania T, alleen de lengte is soms wat kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoezo met enginemods? Welke enginemods? Ik kan zelf prima uit de voeten met 510pk. Wordt natuurlijk anders als je net als die 13 in een dozijn bureaustoel chauffeurs een 750pk Volvo rijd of gereden hebt, dan is 510pk inderdaad heul weinig.

;)

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 18-05-2015 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:22:
[...]

Echte truckers rijden in 't echt, niet in ETS2 :>

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die rijden in ETS2 terwijl ze ook IRL aan het trucken zijn, als ik zo eens zie hoe ze soms rijden.

En ik rijd maar in een 730pk vrachtwagentje hoor, ook wel handig als je graag met vrachten van 50 ton rijdt, DAF'jes zijn dan traaaaaaaaaag.

* RobinHood heeft nog nachtmerries van een 40t vracht met een stock iveco

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:55:
Die rijden in ETS2 terwijl ze ook IRL aan het trucken zijn, als ik zo eens zie hoe ze soms rijden.

En ik rijd maar in een 730pk vrachtwagentje hoor, ook wel handig als je graag met vrachten van 50 ton rijdt, DAF'jes zijn dan traaaaaaaaaag.

* Koenvh heeft nog nachtmerries van een 40t vracht met een stock iveco
Sommige hellingen zijn wel redelijk steil (erger dan in het echt), dan vind ik een paar extra PK wel zo fijn.

Daarnaast, met 50 ton is de enige optie Scania of Volvo, de rest komt er niet bij in de buurt.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Koenvh schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:52:
[...]

Echte truckers rijden in 't echt, niet in ETS2 :>
RP man...RP. mijn god koen dat valt me weer tegen van jou. :+
Btw was NFC geen echte trucker?
Zit niet te lachen jij...ga met je roze truckje spelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mwah, de 660pk enginemod van de DAF is ook wel aardig leuk, MAN met de beste motor erin is ook leuk, maar hij is zo lelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al eens een Baobab boompje van 58 ton vervoerd met een 460pk Iveco, dat schoot niet echt hard op, maar alsnog niet echt een reden voor mij om percee een Scania of Volvo te kopen... Ik vind de uitdaging juist wel leuk

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 18-05-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik vind de Scania T ook gewoon lekker rijden, en de laatste keer dat ik ETS speelde draaide de T ook veel smoother dan de DAF, bij de DAF had ik veel minder FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck it, DLC gekocht, beginnen met een nieuw profiel en als ik hier op uitgekeken ben weer over naar Promods 2.0 als die uit komt en anders speel ik tegen die tijd wel ATS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATS? Dat zal nog wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

WinRar, onbeperkte trial of 7Zip, gratis.

Zip pak je trouwens gewoon uit met Windows Verkenner, daar heb je sinds Windows XP geen ander programma voor nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Eagle Creek op 18-05-2015 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

CyberCow schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:21:
[...]

Die kan je ook upgraden naar de grootste motor uiteindelijk de 750pk. MAN heeft het meest overzichtelijke dashboard. De nieuwe Actros is de mooiste al is dat natuurlijk ook deels smaak. Helaas niet de meest krachtige motoren. Scania zijn de meeste mods voor te vinden zo is er over elke vrachtwagen wel wat goeds te zeggen behalve de Iveco en Renault dat is gewoon troep maar zeer geschikt voor je garages in Rusland en Polen. Veel goed KM gewenst
Hoe selecteren jullie truck dashboards?
Als ik opdrachten aanneem kom ik soms in heel leuke trucks terecht, met mooie dashboards. Maar ik weet dan nooit precies welke truck dat is. Zonder alle dealers af te moeten rijden was ik toch benieuwd hoe of wat.

Ik rijd nu bv. een Scania maar om te zien hoe de cruise controle staat ingesteld moet ik met I door een menu heen scrollen. Ook heeft deze geen lampje om aan te geven dat de tank leegraakt.

Natuurlijk allemaal detailgeneuzel maar er zijn ook terug waar ik dat wel heb gezien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me vergissen, maar zou ergens dit jaar moeten zijn? Het is in principe gewoon ETS2 met een andere map en trucks. Natuurlijk zit daar ook een berg werk in, maar als je de demo van ATS op het SCS Youtube kanaal bekijkt zijn ze toch al een aardig eind op weg.

Vanavond mijn eerste 1800km gereden met de Scandinavië DLC en ik moet zeggen, die zit verdomde goed in mekaar. Ziet er echt prachtig uit, enig puntje van aandacht is dat de rotondes nu zo groot en ruim zijn dat het geen uitdaging meer is. Vond die kleintjes altijd veel leuker (stelden ook geen bal voor met een standaard trailer, maar wel leuker), ik denk echter dat deze door Promods toegevoegd waren.

Ik draai nu dus

ETS2 1.1.7.1
Going East
Scandinavië
Scania T
Baobab boom

Oh, en als je een nieuw profiel wilt beginnen en je wilt ALLE instellingen overnemen uit een ander profiel, dan moet je de volgende bestandjes overzetten:

config.cfg
controls.sii
gearbox_range.sii
gearbox_range_splitter.sii
gearbox_splitter.sii

Ik denk overigens dat als je met een controller of toetsenbord speelt, je de gearbox_*.sii bestanden niet zult hebben.

[ Voor 69% gewijzigd door FastFred op 18-05-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:04:
[...]
Kan me vergissen, maar zou ergens dit jaar moeten zijn? Het is in principe gewoon ETS2 met een andere map en trucks. Natuurlijk zit daar ook een berg werk in, maar als je de demo van ATS op het SCS Youtube kanaal bekijkt zijn ze toch al een aardig eind op weg.
[video]
Er schoot mij ineens te binnen dat er iets over ATS stond in de WoT newsletter van laatst en je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben!

Our coverage of progress on American Truck Simulator on the blog has dried up a bit in the past couple of months, but that doesn't mean that its development was sidetracked. A lot of focus has been on getting the news out about the Scandinavia expansion, the first major project on the block for release this year. Very soon we'll switch the gears and start showing you a lot more about American Truck Simulator. We believe that we have got enough good-quality content built (and a couple of truck licenses finally about to be signed!) to finally switch into the mode of completing the first-stage release later this year.
Be sure to check out our unedited gameplay video to get a taste of what driving through America from the comfort of your desk feels like in an early alpha version of our upcoming game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"....the first-stage release later this year..."

Ai, betekent dat dat de verschillende staten later pas als DLC's of patches gaan komen? Ben ik dan weer wat minder kapot van...

Het is trouwens ongelofelijk lekker om eens helemaal opnieuw te beginnen met een nieuw profiel. Ik heb besloten dit profiel 100% zonder leningen te doen. So far heb ik iets meer dan € 20.000,- binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbirsk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 23:48
Op zich heb ik er geen probleem als het in verschillende stages gereleased wordt. Als ik het goed begrepen ( correct me if im wrong, om maar een mooie Nederlandstalige uitdrukking te gebruiken ) heb zou de map van ATS op de zelfde schaal zijn als de map van ETS2. Als ik dan van Los Angeles naar bijvoorbeeld Houston kan rijden om een paar maanden later pas de reis te maken van Los Angeles naar New York. Daar heb ik geen problemen mee.

Maar wat mijn angst is dat de eerste reis van Los Angeles naar San Fransisco gaat. Na de DLC nummer 1 gaat hij tot Las Vegas. 2 jaar later komt DLC 2 uit en kan ik tot Salt Lake City.

Nee ik Droom al van Promods project Coast to Coast.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wel wat fouten in;
- Denemarken is zwaar teleurstellend (Århus zit er bijv. niet in, Kopenhagen is erg klein) en heel veel knooppunten zijn niet juist weergegeven
- In Zweden ligt Göteborg te veel landinwaarts en is het ringwegen netwerk niet correct, Stockholm is een mini-stadje vergeleken met wat wij hadden en de autosnelwegen hebben maar 2 banen ipv 4. Ook is de E4 tussen H'borg en J'kpg 2x2 waar er in werkelijkheid ook 2-in-1 stukken zijn.
- Noorwegen is verreweg het beste maar ook daar mist de E39 tussen Bergen en Stavanger en hebben ze een binnelandse route gedaan.

Dit zijn allemaal dingen waar we aanpassingen gaan maken. En uiteraard al onze steden weer terug gaan zetten.

Ook moeten we Finland en Estland er weer in plakken en verbindingen maken met de veerdiensten etc.

Dit gaat dus wel wat tijd kosten. Vandaar de tussentijdse "1.95 quick fix" waar mensen die de DLC hebben in ieder geval ProMods kunnen blijven spelen.
Heb je de DLC niet dan kun je nog met 1.91 uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:15:
[...]

Als ik opdrachten aanneem kom ik soms in heel leuke trucks terecht, met mooie dashboards. Maar ik weet dan nooit precies welke truck dat is. Zonder alle dealers af te moeten rijden was ik toch benieuwd hoe of wat.

Ik rijd nu bv. een Scania maar om te zien hoe de cruise controle staat ingesteld moet ik met I door een menu heen scrollen. Ook heeft deze geen lampje om aan te geven dat de tank leegraakt.

Natuurlijk allemaal detailgeneuzel maar er zijn ook terug waar ik dat wel heb gezien :).
Je kan natuurlijk ook naar de truckdealer toerijden daar een vrachtwagen aanklikken en dan aanpassen klikken. dan kan je ook de hele vrachtwagen bekijken. Is het niets dan niet kopen en weer naar de volgende. En als je wat verder bent en online kan kopen doe je dat via de online ding en hoef je ok niet alles af te reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:43:
[...]

Er zitten wel wat fouten in;
- Denemarken is zwaar teleurstellend (Århus zit er bijv. niet in, Kopenhagen is erg klein) en heel veel knooppunten zijn niet juist weergegeven
- In Zweden ligt Göteborg te veel landinwaarts en is het ringwegen netwerk niet correct, Stockholm is een mini-stadje vergeleken met wat wij hadden en de autosnelwegen hebben maar 2 banen ipv 4. Ook is de E4 tussen H'borg en J'kpg 2x2 waar er in werkelijkheid ook 2-in-1 stukken zijn.
- Noorwegen is verreweg het beste maar ook daar mist de E39 tussen Bergen en Stavanger en hebben ze een binnelandse route gedaan.

Dit zijn allemaal dingen waar we aanpassingen gaan maken. En uiteraard al onze steden weer terug gaan zetten.

Ook moeten we Finland en Estland er weer in plakken en verbindingen maken met de veerdiensten etc.

Dit gaat dus wel wat tijd kosten. Vandaar de tussentijdse "1.95 quick fix" waar mensen die de DLC hebben in ieder geval ProMods kunnen blijven spelen.
Heb je de DLC niet dan kun je nog met 1.91 uit de voeten.
Klopt, maar ik ben ook zeker niet ontevreden. De omgeving van SCS is namelijk schitterend, maar ik miste ook een paar dingen uit ProMods, zoals de ring rond Stockholm... Echter mis ik in ProMods ook dingen uit de DLC. Mijn mening sluit redelijk aan bij die van Maarten, het ziet er goed uit, maar heeft ook zeker ruimte voor verbetering. Maar daar zijn jullie toch voor? :)

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom Denemarken zoveel steden mist. Toen ik voor het eerst op de kaart keek, verbaasde het me dat alle steden in Midtjylland misten

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 19-05-2015 00:42 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Promod mannen succes met het samenvoegen van de DLC en jullie eigen prachtwerk. Ik gebruik promods denk ik nu een half jaar. Hoorde daar eerst wel mensen over praten maar dacht zal wel een of andere vage mod zijn die overhypt is maar dat is niet waar. Maar wat ik me afvraag als je als bakker alleen maar bezig bent met brood bakken heb je geen zin om daarna nog brood te eten. Werkt dat voor de modders ook zo dat na een maandje modden je geen zin hebt om de route te rijden buiten testen om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:35:
[...]

Klopt, maar ik ben ook zeker niet ontevreden. De omgeving van SCS is namelijk schitterend, maar ik miste ook een paar dingen uit ProMods, zoals de ring rond Stockholm... Echter mis ik in ProMods ook dingen uit de DLC. Mijn mening sluit redelijk aan bij die van Maarten, het ziet er goed uit, maar heeft ook zeker ruimte voor verbetering. Maar daar zijn jullie toch voor? :)

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom Denemarken zoveel steden mist. Toen ik voor het eerst op de kaart keek, verbaasde het me dat alle steden in Midtjylland misten
Wij zijn ook zeker niet ontevreden, in tegendeel. De omgevingen zijn geweldig en er zitten heel veel nieuwe modellen in die wij kunnen gebruiken in onze map :) (En niet alleen in Scandinavië).
Ik denk dat de "best of both worlds" aanpak een fantastisch resultaat gaat geven, het kost alleen wat tijd voor het zover is :)

Ik denk dat SCS tijd en moeite heeft willen besparen en daardoor Denemarken heeft "afgeraffeld".
CyberCow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:46:
Promod mannen succes met het samenvoegen van de DLC en jullie eigen prachtwerk. Ik gebruik promods denk ik nu een half jaar. Hoorde daar eerst wel mensen over praten maar dacht zal wel een of andere vage mod zijn die overhypt is maar dat is niet waar. Maar wat ik me afvraag als je als bakker alleen maar bezig bent met brood bakken heb je geen zin om daarna nog brood te eten. Werkt dat voor de modders ook zo dat na een maandje modden je geen zin hebt om de route te rijden buiten testen om?
Ja en nee, ik rij nog steeds met veel plezier maar als je hetzelfde stuk keer op keer moet doen en het ook in de editor al binnenstebuiten kent dan gaat de lol eraf. Maar we werken nu met zo'n groot team dat je regelmatig ook stukken van de andere developers moet testen en dat is dan weer gloednieuw en superleuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Eagle Creek schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:15:
[...]

Dashboards kun je op 2 manieren oppakken. Bij aankoop van een truck zit er een dashboard in die past bij de fabrieks klasse van de wagen. Echter via configureren van de extra opties kun je ook een ander interieur kiezen met extra delen op en in het dashboard. Dan heb je ook nog externe mods die voor aanpassingen kunnen zorgen (ik heb zelf custom dashboard in de samengestelde scania). De makkelijkste methode is dus onthouden welk merk je rijd. Naar die dealer gaan. Truck selecteren. Configureren om niet de standaard truck te kopen en dan interieur aanpassen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

wat zouden jullie adviseren met triple monitor .. 3x dezelfde of 1 grote en 2x kleine ?

Wat mij eigenlijk stoort aan ets2 is dat je niet echt in een standaard simulator game is .. teminste, waarom geen view zonder "dashboard" en stuur? ook irritant dat je de gps niet "extern" hebt ..
als flight/trein sims dat doen waarom niet daarvan afkijken ???

kijk of ik nu in de Dutch map nu gesimuleerd van utrecht naar rotjeknor wil rijden als ik daar 2 uur over wil doen moet dat kunnen (why not ?) buiten de stad loopt de tijd trager dan binnen de stad (of andersom)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ProMods 1.92 zojuist online geslingerd. Deze werkt nog steeds niet met de Scandinavië DLC.
Het is niets anders dan 1.91 en de 1.17 patch, zou ook op 1.18 moeten kunnen draaien.
Maar voor de netheid nu in 1 pakketje.

1.95 komt binnenkort, en die kan wel met de DLC overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:36:
[...]

Wij zijn ook zeker niet ontevreden, in tegendeel. De omgevingen zijn geweldig en er zitten heel veel nieuwe modellen in die wij kunnen gebruiken in onze map :) (En niet alleen in Scandinavië).
Ik denk dat de "best of both worlds" aanpak een fantastisch resultaat gaat geven, het kost alleen wat tijd voor het zover is :)

Ik denk dat SCS tijd en moeite heeft willen besparen en daardoor Denemarken heeft "afgeraffeld".

[...]
Ik ben het zeker met je eens, de sterkste punten van beide combineren :)

Denemarken is volgens mij vooral een doorvoerland naar Noorwegen/Zweden. Net zoals Wit-Rusland in RusMap.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
ScuL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:40:
Ik heb ProMods 1.92 zojuist online geslingerd. Deze werkt nog steeds niet met de Scandinavië DLC.
Het is niets anders dan 1.91 en de 1.17 patch, zou ook op 1.18 moeten kunnen draaien.
Maar voor de netheid nu in 1 pakketje.

1.95 komt binnenkort, en die kan wel met de DLC overweg.
Goed werk Scul! Dank, ben benieuwd naar de Scandinavian DLC compatibele versie.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had blijkbaar een account op het SCS forum, dus me daar maar eens geïntroduceerd.

Ook direct een fix gevonden voor de remlichten die gaan branden als je de handrem er op zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

FastFred schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:04:
[...]

[video]

*knip*
Ziet er heel aardig uit, vooral grafisch, maar als dit de final sounds zijn dan houd ik mijn hart toch echt vast...
Met alle respect, maar die dingen klinken nog erger dan de grasmaaier van mijn buurman.

https://youtu.be/_exowaIfM8s?t=45s :zó klinkt een W900, wel met een Cummins dan, maar toch...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je helemaal gelijk in, motorgeluiden zijn erg lastig na te bootsen op een computer, helemaal als het ook afhankelijk is van opname omstandigheden (snelheid, windruis, toerental, welke versnelling je dan in zit etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:14:
Heb je helemaal gelijk in, motorgeluiden zijn erg lastig na te bootsen op een computer, helemaal als het ook afhankelijk is van opname omstandigheden (snelheid, windruis, toerental, welke versnelling je dan in zit etc.)
Klopt, maar dit kan wel wat beter, wat dieper.

Overigens is RusMap 1.4.9 uit, eigenlijk 1.4.8 + fixes voor 1.17/1.18
http://ets2.lt/en/rus-map-v-1-4-9/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ik heb de TSM, kan ik dan ook gebruik maken van rus-map??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:46:
Ik heb de TSM, kan ik dan ook gebruik maken van rus-map??
Staat erbij dat met de TSM het ook kan. Net als met of zonder de Scandinavia DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:10

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Effe weer een vraag:
Hoe kan het dat mijn promods 1.92 het niet meer doet?
Ik weet bij God niet welke versie ik heb... (waar kan ik dat trouwens vinden?)

Alvast dank!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Hallo andere Euro Truck Tweakers :)

Misschien zag je me wel de laaste tijd op de forums van de desktop aankoop advies of de nieuwsberichten.
Als je me niet kent is het logisch maar ik stel me maar even voor.

Ik ben MarcRvB a.k.a. koning malloot. ik ben 18 jaar en ik heb meer dan 360 uur ETS 2 gespeeld.

Toen ik echter klein was speelde ik al 18 wheels of steel pedel to the medal waar ik aardig van genoten heb. Ook heb ik een paar uur de demo van ETS 1 gespeeld maar heb veder er niks mee gedaan.

3 jaar terug heb ik ETS 2 illegaal gespeeld maar na 3 maanden heb ik het maar gekocht op steam voor €10,- (tis het geld echt waard) vanaf promods 1.5.2 geniet ik alleen meer van ETS 2 en sinds IJsland er is ben is helemaal aan het kwijlen <3.

Ik rij zelf een Volvo FH 16 Globetrotter XL (2014) met als deze specs:
  • Een 750pk moter
  • Een 6x4 chassis
  • 800L bezinnetank
  • 120.000 km+ op de teller
  • Kapot veel lichtjes :P
Daarnaast gebruik ik mods:
  • Promods 1.9.1 + patch 1.16 (ik ga hem zo updaten)
  • Alle jazzycat mods
  • Volvo xtrme tuning (3 mods in 1)
  • (apart profiel) the hungury map 0.9.2.2
  • (apart profiel) The dutch map
Hier een paar leuke foto's na 360 uur ETS 2

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/H600bDJqKQRpzKUcEWW3L2yg/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/yo5QhzvQU8raCCPVI1rjn27T/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/t2EQzMIPrhiJRePMANfFzaW5/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/H0oyMbTKbGYC6CkNkzZ7J0mw/full.jpg?nohitcount=1

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0aksJsPsgGwmLR9c83cEgOhs/full.jpg?nohitcount=1

Ik heb meer foto's op https://secure.tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?map=25493
I know tumbnails. Die komen eraan

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
CyberCow schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:49:
[...]

Staat erbij dat met de TSM het ook kan. Net als met of zonder de Scandinavia DLC
Ik was niet helemaal duidelijk, maar kan dat ook zonder een enkele DLC?? Dus alleen TSM en Rusmap??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcRvB schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:02:
Hallo andere Euro Truck Tweakers :)

...
Welcome to the club :) 360 uur is al aardig wat, ik zit rond de 300. Maareh... benzinetank? :P
Pagina: 1 ... 108 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.