Ja inderdaad, ik heb em volgens mij ook voor €3,50 ofzo gekocht via daar of g2play weet niet meer zeker maar kostte in ieder geval geen drol!hoi1234 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:18:
[...]
Zoals ik al eerder zei moet je gewoon een koopje afwachten op g2a kost hij blijkbaar €2.25 en als je actiejode sqrl gebruikt krijg je zelfs 3% korting. Moet je wel even kijken of het met of zonder belasting is. (Denk zonder, maar dan nog een koopje) heb je voor +- €2.75 going East. En dat samen met de uren speel plezier die je hebt is het je geld echt waard. (Zou trouwens wel via PayPal betalen voor het geval dat)
Is het überhaupt wel een foto? Ziet er meer uit als een render als je het mij vraagtKoenvh schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:18:
[...]
Zet er een mooie foto van een vrachtwagen bij en het is weer ontopic.
[afbeelding]
(Valt het ook iemand anders op dat hij aan de verkeerde kant van de weg rijdt?)
Ik rij nu zelf ook een tijdje, maar ik krijg mijn stuur nooit altijd goed ingesteld en ook heb ik vaak problemen met de camera.
ik speel maar op 1 scherm met een resolutie van 1920x1080 (Full HD), maar op kruisingen is het soms veel gepuzzel om teveel handelingen uit te voeren.
Oja ik gebruik een Logitech G27 en ik rij automatisch omdat ik het schakelen nog niet onder de knie heb.
met een personen auto weet ik precies in welke versnelling ik een bocht kan nemen, maar met ETS2, is het allemaal niet wat anders en vindt ik nooit de juiste versnelling.
of je zit net 1 versnelling te hoog of 1 te laag waardoor je niet vlot doorgaat.
en met de G27 ook vaak last dat ik hem in een versnelling zet, maar dat hij hem dan op Neutraal laat staan.
Dus mijn vraag welke settings gebruiken jullie, zodat ik wat ideen op kan doen.
ik speel maar op 1 scherm met een resolutie van 1920x1080 (Full HD), maar op kruisingen is het soms veel gepuzzel om teveel handelingen uit te voeren.
Oja ik gebruik een Logitech G27 en ik rij automatisch omdat ik het schakelen nog niet onder de knie heb.
met een personen auto weet ik precies in welke versnelling ik een bocht kan nemen, maar met ETS2, is het allemaal niet wat anders en vindt ik nooit de juiste versnelling.
of je zit net 1 versnelling te hoog of 1 te laag waardoor je niet vlot doorgaat.
en met de G27 ook vaak last dat ik hem in een versnelling zet, maar dat hij hem dan op Neutraal laat staan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
IWR wordt bij mij als 1 na laatste geladen volgens mij, het zorgt er vooral voor dat er meer, en wat mooier, weer is, maar sneeuw zit er niet bij, denk eerder aan:Defqonwolf schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:05:
Trouwens vraagje over IWR.. Ik heb daar dus nog niks van gezien he.. geen regen, sneeuw, veel zon ofzo.. moet ik die ook laden net voor de promods of hoe zit dat?
Meer soorten mist: dikke ochtendmist, nevel over de hele dag, matige mist.
Meer soorten regen die ook realistischer verloopt: het begint zachtjes te spetteren en kan eindigen in een zware onweersbui, ook glimmen de wegen van de regen en komt er spray van de banden.
Meer bewolking, en ook daar meer tussensoorten. Soms rijdt je heel even in de schaduw van een wolkje, soms zie je alleen wat dunne slierten, maar als er in de nacht zware bewolking is, is het ook echt donker.
Hoeveelheid regen kun je ook instellen in het spel zelf, bij mij staat die wat hoger dan normaal, omdat het anders wel heel weinig regent. Ook zijn er volgens mij weerzones in het spel, waardoor het weer verschilt van plaats tot plaats. De paar keer dat ik in IJsland was, was er bijv. veel regen.
People as things, that’s where it starts.
Ok thanks ga ik em net voor promods laden en kijken of het dan beter isVasZaitsev schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:14:
[...]
IWR wordt bij mij als 1 na laatste geladen volgens mij, het zorgt er vooral voor dat er meer, en wat mooier, weer is, maar sneeuw zit er niet bij, denk eerder aan:
Meer soorten mist: dikke ochtendmist, nevel over de hele dag, matige mist.
Meer soorten regen die ook realistischer verloopt: het begint zachtjes te spetteren en kan eindigen in een zware onweersbui, ook glimmen de wegen van de regen en komt er spray van de banden.
Meer bewolking, en ook daar meer tussensoorten. Soms rijdt je heel even in de schaduw van een wolkje, soms zie je alleen wat dunne slierten, maar als er in de nacht zware bewolking is, is het ook echt donker.
Hoeveelheid regen kun je ook instellen in het spel zelf, bij mij staat die wat hoger dan normaal, omdat het anders wel heel weinig regent. Ook zijn er volgens mij weerzones in het spel, waardoor het weer verschilt van plaats tot plaats. De paar keer dat ik in IJsland was, was er bijv. veel regen.
Ja ga dat ook wat hoger zetten.. heb nu 6000 km gereden met me truck en nog geen 1 keer regen gehad..
In de regen rijden lijkt me ook wel eens leuk
Heeft iemand btw nog goeie site waar ik een Scania T mod kan downloaden die werkt met huidige patch?
Heb er wel al paar gevonden maar die zijn al van halverwege 2014 dus weet niet of die nog werken?
[ Voor 7% gewijzigd door Dopiej op 10-04-2015 14:15 ]
Als ik zoek op Scania T krijg ik alleen maar mods...(duh) ik bedoel skins
@roadrunner, hoelang duurt die trip, aangezien het niet helemaal logisch is, denk ik
@roadrunner, hoelang duurt die trip, aangezien het niet helemaal logisch is, denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door pwillemske op 10-04-2015 14:57 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=151394Defqonwolf schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:08:
[...]
Ok thanks ga ik em net voor promods laden en kijken of het dan beter is
Ja ga dat ook wat hoger zetten.. heb nu 6000 km gereden met me truck en nog geen 1 keer regen gehad..
In de regen rijden lijkt me ook wel eens leuk
Heeft iemand btw nog goeie site waar ik een Scania T mod kan downloaden die werkt met huidige patch?
Heb er wel al paar gevonden maar die zijn al van halverwege 2014 dus weet niet of die nog werken?
die trip is hooguit een paar km en de rest is gewoon varenpwillemske schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:57:
Gamertag: timmie271
Haha dat kan ooktimmie271 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:11:
[...]
die trip is hooguit een paar km en de rest is gewoon varen
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Thanks ik ga er thuis gelijk naar kijken (hier op werk geblocked die site -.-)
Verwijderd
Oh ik heb 'm uiteindelijk niet gedaan, zou meer kosten dan opleveren. Ik vond het wel ff geinig om te posten. Zou uiteindelijk een kwartiertje rijden geweest zijn denk ikpwillemske schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:57:
Heeft iemand ervaring met Truck Sim map?? Ik heb al verschillende negatieve dingen gezien, zoals dat de kwaliteit van de map slecht zou zijn...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Valt wel mee, maar de kwaliteit is niet overal even geweldig... Probeer en oordeel zelfpwillemske schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:35:
Heeft iemand ervaring met Truck Sim map?? Ik heb al verschillende negatieve dingen gezien, zoals dat de kwaliteit van de map slecht zou zijn...
🠕 This side up
Ben aan het downloaden, maar het internet is niet super op dit moment, helaasKoenvh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:47:
[...]
Valt wel mee, maar de kwaliteit is niet overal even geweldig... Probeer en oordeel zelf

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Aanremmen, met twee knoppen op het stuur naar links/rechts kijken, en oversteken. (Met handbak ook nog koppeling in en schakelen)Pykow schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:55:
Ik rij nu zelf ook een tijdje, maar ik krijg mijn stuur nooit altijd goed ingesteld en ook heb ik vaak problemen met de camera.
Ik gebruik zelf eigenlijk alleen 3-5-7-9-11... Gewoon een kwestie van horen/zien wanneer het lijntje tegen het rood aankomt, en twee versnellingen hoger gaan (kan ook eerder, maar ik rijd nogal vlotOja ik gebruik een Logitech G27 en ik rij automatisch omdat ik het schakelen nog niet onder de knie heb.

Toevallig last vast lag spikes? Dan werkt schakelen ook niet namelijk...en met de G27 ook vaak last dat ik hem in een versnelling zet, maar dat hij hem dan op Neutraal laat staan.
Daarnaast: Druk je de koppeling wel ver/lang genoeg in?

Hopelijk helpt dat, anders wil ik ook wel mijn controls.sii sturen
🠕 This side up
Zucht, eindelijk klaar met downloaden van TSM, heb ik niet genoeg schijfruimte...nu kan ik heel ETS2 gaan verwijderen en opnieuw downloaden...aangezien de mods bij documenten komen te staan en die map staat in C: , en dat is een partitie waar ik nog maar 1,36gb over heb. Is er een andere manier om mods werkend te laten krijgen??
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Symlinks gebruikenpwillemske schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:29:
Zucht, eindelijk klaar met downloaden van TSM, heb ik niet genoeg schijfruimte...nu kan ik heel ETS2 gaan verwijderen en opnieuw downloaden...aangezien de mods bij documenten komen te staan en die map staat in C: , en dat is een partitie waar ik nog maar 1,36gb over heb. Is er een andere manier om mods werkend te laten krijgen??
http://www.howtogeek.com/...inks-on-windows-or-linux/
🠕 This side up
Dankje, komen bij jullie de mods ook in documenten te staan als je de verkenner opent?? Of is dit een instelling...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik stel dit zeer op prijs en zal er morgen even mee gaan spelen.Koenvh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:58:
[...]
Aanremmen, met twee knoppen op het stuur naar links/rechts kijken, en oversteken. (Met handbak ook nog koppeling in en schakelen)
[...]
Ik gebruik zelf eigenlijk alleen 3-5-7-9-11... Gewoon een kwestie van horen/zien wanneer het lijntje tegen het rood aankomt, en twee versnellingen hoger gaan (kan ook eerder, maar ik rijd nogal vlot)
[...]
Toevallig last vast lag spikes? Dan werkt schakelen ook niet namelijk...
Daarnaast: Druk je de koppeling wel ver/lang genoeg in?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopelijk helpt dat, anders wil ik ook wel mijn controls.sii sturen
ik heb geen last van lag spikes
Het is gelukt, ik heb gewoon de map documenten verplaatst van zijn locatie
. (van C: naar D:)
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Bij mij crasht de game als ik IWR toevoeg. Wat doe ik fout?
zzzz staat er al voor dus waar ligt het dan aan?
zzzz staat er al voor dus waar ligt het dan aan?
Ik wil graag een stuur kopen voor een meer realistisch gevoel, ik las hier in het topic (ooit) eens iets over de graden, maar wat ben ik vergeten. Kan ik dit stuur gebruiken? pricewatch: Speedlink DRIFT O.Z. Racing Wheel Oranje, Zwart, PC
Voor dat geld kan ik je aanraden om te kijken naar een tweedehands Driving Force GT, een stuk beter en kan echt 900+ graden om.
Dat soort goedkope troep zorgt ervoor dat je heel snel klaar bent met je stuurtje.
Dat soort goedkope troep zorgt ervoor dat je heel snel klaar bent met je stuurtje.
Voor de geïnteresseerden, een video van Reykjavík naar Tórshavn. Er gebeurt niet veel bijzonders eigenlijk.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vww5Y1I_QAs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vww5Y1I_QAs]
🠕 This side up
Ook prettig, ETS blijft hangen omdat ie weer eens lekker lang doet over de autosave, waardoor ik ondertussen tegen aan auto klap, en de autosave is nutteloos want hij pakt het moment net 0,1 sec ná het ongeluk, waardoor mijn vracht 3% schade heeft.
Echt, dat autosaven moet beter kunnen.
Edit
Bah, loopt weer lekker kut vannacht, garage gekocht, stapel trucks gekocht, ga tukkie doen, wil de map openen om zo bij vracht uit te komen en bam, crash to desktop, slinger de boel weer aan en ik kan overnieuw die garage en alle trucks kopen
Dan loopt het weken heerlijk, weinig fps drops, weinig gezeur met crashes en half-vastlopende autosaves, en dan opeens is de boel weer vreselijk gevoelig voor black screens, is een autosave altijd een kans op vastlopen en crasht ie gewoon ook vrij random.
Edit
Bah, loopt weer lekker kut vannacht, garage gekocht, stapel trucks gekocht, ga tukkie doen, wil de map openen om zo bij vracht uit te komen en bam, crash to desktop, slinger de boel weer aan en ik kan overnieuw die garage en alle trucks kopen
Dan loopt het weken heerlijk, weinig fps drops, weinig gezeur met crashes en half-vastlopende autosaves, en dan opeens is de boel weer vreselijk gevoelig voor black screens, is een autosave altijd een kans op vastlopen en crasht ie gewoon ook vrij random.
[ Voor 47% gewijzigd door RobinHood op 11-04-2015 01:44 ]
Cool weer een nieuwe video! Binnenkort post ik trouwens ook een video waar ik nu mee bezig ben. Maar heb nu weinig tijd voor ets 2.Koenvh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:22:
Voor de geïnteresseerden, een video van Reykjavík naar Tórshavn. Er gebeurt niet veel bijzonders eigenlijk.
[video]
Nog één vraag: knip jij ook stukjes uit de opnames, zo ja, hoe?
Hoe verzin je het?

Verder bevalt TSM echt prima! Ik ben al een keer naar griekenland geweest, was een mooi ritje
-EDIT-
Weet iemand een mooi v8 geluidje die bij deze mod past (en samenwerkt natuurlijk):
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=151394

Verder bevalt TSM echt prima! Ik ben al een keer naar griekenland geweest, was een mooi ritje
-EDIT-
Weet iemand een mooi v8 geluidje die bij deze mod past (en samenwerkt natuurlijk):
[ Voor 13% gewijzigd door pwillemske op 11-04-2015 09:16 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Je zou deze eens kunnen proberen..pwillemske schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:55:
Scania V8 & L6 sound mod UPDATED to Version 7.3
Thx, ik zal is kijken!Odessa schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 09:50:
[...]
Je zou deze eens kunnen proberen..
Scania V8 & L6 sound mod UPDATED to Version 7.3
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dat schakelgeluid is vreselijk
Nou, heb ik een Scania T 8x4/4 gekocht, met 730pk, blijkt 8x4/4 niet genoeg te zijn voor een zware vracht. Hij heeft niet genoeg grip om goed te kunnen sturen

[ Voor 49% gewijzigd door pwillemske op 11-04-2015 11:43 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Geen autosave problemen op het moment gelukkig. Ik had ook problemen met vrachtwagens in bulk kopen, geen idee waarom.VasZaitsev schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:01:
Ook prettig, ETS blijft hangen omdat ie weer eens lekker lang doet over de autosave, waardoor ik ondertussen tegen aan auto klap, en de autosave is nutteloos want hij pakt het moment net 0,1 sec ná het ongeluk, waardoor mijn vracht 3% schade heeft.
Edit
Bah, loopt weer lekker kut vannacht, garage gekocht, stapel trucks gekocht, ga tukkie doen, wil de map openen om zo bij vracht uit te komen en bam, crash to desktop, slinger de boel weer aan en ik kan overnieuw die garage en alle trucks kopen![]()
Nee, ik knip niet. Ik druk op opnemen en switch naar ETS2, vandaar ook dat zwarte beeld de eerste twee seconden.hoi1234 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:39:
[...]
Cool weer een nieuwe video! Binnenkort post ik trouwens ook een video waar ik nu mee bezig ben. Maar heb nu weinig tijd voor ets 2.
Nog één vraag: knip jij ook stukjes uit de opnames, zo ja, hoe?
🠕 This side up
Tijd voor een nieuwe pc, heb ik nog nooit last van gehad.VasZaitsev schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 01:01:
Edit
Bah, loopt weer lekker kut vannacht, garage gekocht, stapel trucks gekocht, ga tukkie doen, wil de map openen om zo bij vracht uit te komen en bam, crash to desktop, slinger de boel weer aan en ik kan overnieuw die garage en alle trucks kopen![]()
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Of het licht aan zijn opslag medium. Ik heb er geen last van omdat ik ETS2 op mijn ssd heb gezet. Misschien staat die van VasZaitsev wel op zijn HDD. Een nieuwe pc lijkt me raar, aangezien ETS2 eigenlijk een best licht spel is wat je op menig laptop nog wel op Ultra kan spelen. Met mijn oude pc (6 jaar oud) had ik er ook geen last van en kon ik op ultra spelen, welliswaar zonder mods, maar toch

[ Voor 17% gewijzigd door pwillemske op 11-04-2015 12:21 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Verwijderd
Een ssd maakt idd een wereld van een verschil. Autosaving hoor je dan niet eens te merken.
Ik heb het gewoon op me HDD staan, van die autosaves merk ik niet zoveel. Echter duurt het inladen na het gekozen hebben van een rit wat lang.
Game staat op de enge HDD, autosavet naar een andere HDD, SSD komt zodra W10 in het zicht van de haven is.
Zoals ik al zei, het gaat tijden goed, eergister ook veel gereden, en zo goed als niks van autosaven gemerkt, maar gister dus niet.
En met mijn systeem is weinig mis, kijk maar in mijn inventaris, als ik mijn CPU eems overclock is het gewoon een echte high-end gamebak.
Laden gaat ook lekker traag, zeker met die sloot mods die ik heb, maarja, dat krijg je als je iets van 10GB aan mods moet inladen.
Zoals ik al zei, het gaat tijden goed, eergister ook veel gereden, en zo goed als niks van autosaven gemerkt, maar gister dus niet.
En met mijn systeem is weinig mis, kijk maar in mijn inventaris, als ik mijn CPU eems overclock is het gewoon een echte high-end gamebak.
Laden gaat ook lekker traag, zeker met die sloot mods die ik heb, maarja, dat krijg je als je iets van 10GB aan mods moet inladen.
Ik heb dan geen 10gb aan mods
. Het voordeel bij mij is dan weer wel dat ik uiteindelijk alles op dezelfde HDD staat
.
Helaas moest ik achteruit terug door de McDrive

En deze AI-meneer moest zo nodig dat hij z'n wagen maar hier even parkeerde...

En deze AI-meneer moest zo nodig dat hij z'n wagen maar hier even parkeerde...

[ Voor 37% gewijzigd door HallonRubus op 11-04-2015 20:53 ]
Ik heb dat ook weleens geprobeerd en toen kon ik een paar keer steken omdat achteruit ook geen optie was
Maarre was het eten wel lekker?
Ik was een beetje boos...
Dit doe ik anders nooit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q-bq3JvA6eQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q-bq3JvA6eQ]
Haha! Dit komt me bekend voor...als er trucks op een "normale" weg zeer langzaam rijden en er veeltegemoetkomend verkeer rijd, haal ik rechts in en frot ik 'm er tussen als er een vangrail of paaltjes aankomen.Odessa schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:12:
Ik was een beetje boos...Dit doe ik anders nooit
[video]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Jammer alleen dat wss de rest van het spel, het originele dus, veel minder mooi zal zijn vergeleken met dit.
Maar als ik hem zo eens zie rijden, denk ik eraan om toch eens een leuk stuurtje te halen, het lijkt mij een stuk makkelijk dan tobo.
Hij heeft toch een stuur?? Tenminste, ik bestuur mijn truck met tobo en dat gaat niet zo vloeiend...VasZaitsev schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:09:
Maar als ik hem zo eens zie rijden, denk ik eraan om toch eens een leuk stuurtje te halen, het lijkt mij een stuk makkelijk dan tobo.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dat zeg ik toch ook? Hij rijdt een stuk soepeler, vandaar dat ik ook eens ga kijken naar een stuur, want ik wil ook zo soepel rijden
Gaat wel een DF:GT worden, de G25 en G27 zijn mij te duur.
Ah zo, ik dacht dat jij bedoelde dat hij maar is een stuur moest halenVasZaitsev schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:12:
Dat zeg ik toch ook? Hij rijdt een stuk soepeler, vandaar dat ik ook eens ga kijken naar een stuur, want ik wil ook zo soepel rijden![]()

Maar wacht ff, jij bent hier toch diegene die mega veel ETS2 speelt en zowat in iedere stad een garage heeft staan?? Waarom heb jij nog geen stuur

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Koen speelt volgens mij meer hoor, ik heb dan wel 400+ uur staan, minstens 100 uur, waarschijnlijk wel meer, kun je eraf trekken omdat ik ook vrolijk wegloop van mijn spel en wat anders doe, en gewoon vergeet dat ik nog een game heb openstaan
En heb momenteel in dit profiel maar 20 garages ofzo
En tobo vind ik prettig genoeg spelen, maar nu ik Squirrel zo eens zie rijden, zit er toch weer aan te denken om eens een stuurtje te halen.
Maarja, ik wil nog zoveel dingen hebben
.
En tobo vind ik prettig genoeg spelen, maar nu ik Squirrel zo eens zie rijden, zit er toch weer aan te denken om eens een stuurtje te halen.
Maarja, ik wil nog zoveel dingen hebben
Tja, ik had een stuurtje, deze is kapot gegaan (was een goedkope speedlink of iets dergelijks).VasZaitsev schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:18:
Koen speelt volgens mij meer hoor, ik heb dan wel 400+ uur staan, minstens 100 uur, waarschijnlijk wel meer, kun je eraf trekken omdat ik ook vrolijk wegloop van mijn spel en wat anders doe, en gewoon vergeet dat ik nog een game heb openstaanEn heb momenteel in dit profiel maar 20 garages ofzo
![]()
Maarja, ik wil nog zoveel dingen hebben.
En dat probleem heb ik ook; ik wil ook zoveel dingen hebben. Ik heb met mezelf afgesproken dat een nieuw scherm een hogere prioriteit heeft dan een stuurtje aangezien ik de power van mijn videokaart wel eens wil benutten en dat nu niet doe met een 720p tv'tje...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Het lijkt niet zoveel soepeler te gaan met stuur, maar het voelt natuurlijk heel anders. En met een toetsenbord, stuur zonder te kijken en je vliegt de bocht uit, met een stuurtje gaat dat iets langer goed.
De DLC ziet er goed uit, maar je ziet wel dat ze veel inspiratie uit de mods hebben gehaald. Die supermarkt en zo'n loading bay achter de winkel ben ik in de Dutch map bijvoorbeeld al tegengekomen, en de rest is natuurlijk geïnspireerd op Promods. Je ziet wel duidelijk dat er veel moeite in is gestoken, maar dat moesten ze wel, anders is er geen reden om de DLC te kopen boven gratis Promos installeren.
Als ETS3 er qua graphics ook zo uit gaat zien zou ik al tevreden zijn, dan kunnen ze extra veel tijd aan de AI en economy besteden
De DLC ziet er goed uit, maar je ziet wel dat ze veel inspiratie uit de mods hebben gehaald. Die supermarkt en zo'n loading bay achter de winkel ben ik in de Dutch map bijvoorbeeld al tegengekomen, en de rest is natuurlijk geïnspireerd op Promods. Je ziet wel duidelijk dat er veel moeite in is gestoken, maar dat moesten ze wel, anders is er geen reden om de DLC te kopen boven gratis Promos installeren.
Als ETS3 er qua graphics ook zo uit gaat zien zou ik al tevreden zijn, dan kunnen ze extra veel tijd aan de AI en economy besteden
Rij ook niet met stuur maar zou het wel willen, maar heb gewoon te weinig tijd om te spelen dus hou ik het bij muis/toetsenbord om te rijden
Misschien als ik meer ga spelen dat ik de vriendin zo ver krijg dat ik stuur mag kopen.. maar nu speel ik ook nog teveel andere games
BF4, FIFA 15 en nog paar andere
Eerst ETS2 met toetsenboard gespeeld, maar dat was toch gewoon een stuk minder dan met een stuur.
ik ben toen gelijk voor de G27 gegaan en ook al rij ik niet heel erg veel, het is wel een fijn stuurtje.
De prijs had ik er wel voor over.
ik ben toen gelijk voor de G27 gegaan en ook al rij ik niet heel erg veel, het is wel een fijn stuurtje.
Idem, ik gebruik 'm zelden maar voor die keren dat ik ETS2 speel is een stuurtje erg aangenaam!Pykow schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:40:
Eerst ETS2 met toetsenboard gespeeld, maar dat was toch gewoon een stuk minder dan met een stuur.
Het uit de kast halen en aansluiten is alleen zo veel werk
[ Voor 6% gewijzigd door TommyGun op 13-04-2015 11:11 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik gebruik al een jaar een xbox360 controller, voldoet voor mij prima.
Verwijderd
Die van mij hangt eigenlijk altijd aan mijn bureau. Als ik 'm niet gebruik, schuif ik 'm opzij. Schroef los -> schroef vast. Het is niet netjes, zéker niet in de woonkamer zoals bij mijTommyGun schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:10:
[...]
Het uit de kast halen en aansluiten is alleen zo veel werk
Heb ik ook al is geprobeerd maar krijg het niet onder de knie daarmee te rijden..Carfanatic schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:26:
ik gebruik al een jaar een xbox360 controller, voldoet voor mij prima.
G27 had ik al voor ik met ETS2 begon maar wat ben ik blij dat ik hem heb zeg. Pas voor de grap even met tobo gespeeld maar daar kan ik toch niet aan wennen
.
Gister mijn bedrijf uitgebreid naar de grootse variant. Nu nog even sparen voor wat Trucks en dan maar is kijken in welk land we een 2e bedrijfje gaan kopen
Gister mijn bedrijf uitgebreid naar de grootse variant. Nu nog even sparen voor wat Trucks en dan maar is kijken in welk land we een 2e bedrijfje gaan kopen
PSN: Brwmaster
Misschien dat ik er ooit ook een ga kopen xD mja als je samenwoont en vriendin hebt die het nu van gamen niet inzietBr3wmaster schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:14:
G27 had ik al voor ik met ETS2 begon maar wat ben ik blij dat ik hem heb zeg. Pas voor de grap even met tobo gespeeld maar daar kan ik toch niet aan wennen.
Ik wil niet stoken, maar dat klinkt als de verkeerde vriendin
. Gelukkig vind de mijne het wel leuk als ik game, zolang ze zelf ook af en toe city building games mag doen op mijn pc
.
Verwijderd
Ik neem aan dat je een eigen bron van inkomsten hebt en dat je zelf uit mag maken hoe je je verdiende pegels besteedt? Of is dit nu een hele rare gedachtekronkel van mij?Defqonwolf schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:24:
[...]
Misschien dat ik er ooit ook een ga kopen xD mja als je samenwoont en vriendin hebt die het nu van gamen niet inzietDan gaat die nooit akkoord dat je stuur van 200 euries ga kopen
(maar wel dat zij een paar paar schoenen van 120 euro koopt -.-) vrouwen he
Ik gebruik zelf ook de G27 vind het wel een fijn stuur gebruik met 900graden instellingen ook al komt dat niet geheel overeen met het spel maar goed heb niet voor niets zo'n grote uitslag van het stuur. Wat wel jammer is dat je echt merkt dat het over tandwielen heen gaat het sturen dus als deze kapot gaat komt er toch een andere Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition maar dan wel met de huidige shifter. Sorry dat ik offtopic ben gegaan maar hoop dat mensen er wat aan hebben.
Verwijderd
Als je in de Logitech instellingen het stuur op 780 graden zet, werkt het stuur 1:1 ingameCyberCow schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:45:
Ik gebruik zelf ook de G27 vind het wel een fijn stuur gebruik met 900graden instellingen ook al komt dat niet geheel overeen met het spel maar goed heb niet voor niets zo'n grote uitslag van het stuur.
Alles op de gezamenlijke rekening heVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:42:
[...]
Ik neem aan dat je een eigen bron van inkomsten hebt en dat je zelf uit mag maken hoe je je verdiende pegels besteedt? Of is dit nu een hele rare gedachtekronkel van mij?
Nja als ze zelf nou wel beetje van spellen zou houden zou het wel gaan mja ze heeft er een hekel aan
Achja, ik speel meestal ook maar met periodes hoor, nu speel ik weer veel ETS2 en misschien over 3 weken niet meer, zal ooit nog wel is kijken voor stuurtje op de kop te tikken
Verwijderd
Ah vandaar, heb zelf geen vriendin maar ik moet er niet aan denken om één gezamelijke rekening te hebben. Ik wil toch echt een potje voor mijzelf erbij.
Maar goed, off topic
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 13:11 ]
Nja heeft wel z'n voordeel dat gewoon alles op 1 hoop komt niet alsmaar gedoe van betaal jij of ik? Tenslotte wonen we samen en gaan we toch wel trouwen en willen kinderen samen. In een relatie moet je geven en nemenVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:10:
Ah vandaar, heb zelf geen vriendin maar ik moet er niet aan denken om één gezamelijke rekening te hebben. Ik wil toch echt een potje voor mijzelf erbij.Maar goed, off topic
Back on topic:
Normaal werken alle jazzycats trailer mods toch met elkaar in combinatie wel? Heb de collection mod, railway en military mod alleen van die laastse 2 heb ik nog geen opleggers gezien.. iemand die weet hoe dit komt?
Ik heb het probleem ook maar volgens mij overrulen ze elkaar dus iets. dus wat later opgestart word daar krijg je er meer van en zo door.Defqonwolf schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:14:
[...]
Nja heeft wel z'n voordeel dat gewoon alles op 1 hoop komt niet alsmaar gedoe van betaal jij of ik? Tenslotte wonen we samen en gaan we toch wel trouwen en willen kinderen samen. In een relatie moet je geven en nemenVind het jammer maar is geen ramp, en kan het best begrijpen voor 200 euro iets kopen wat je niet heel veel gaat gebruiken
![]()
Back on topic:
Normaal werken alle jazzycats trailer mods toch met elkaar in combinatie wel? Heb de collection mod, railway en military mod alleen van die laastse 2 heb ik nog geen opleggers gezien.. iemand die weet hoe dit komt?
ok, ga ik wel is wat afwisselenCyberCow schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:20:
[...]
Ik heb het probleem ook maar volgens mij overrulen ze elkaar dus iets. dus wat later opgestart word daar krijg je er meer van en zo door.
Mijn vrouw is ook niet zo van het gamen maar in overleg kan ik zulke uitgaven gelukkig wel doenDefqonwolf schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:24:
[...]
Misschien dat ik er ooit ook een ga kopen xD mja als je samenwoont en vriendin hebt die het nu van gamen niet inzietDan gaat die nooit akkoord dat je stuur van 200 euries ga kopen
(maar wel dat zij een paar paar schoenen van 120 euro koopt -.-) vrouwen he
Maar goed dit onderwerp was alweer afgesloten zo te zien
Haha inddBr3wmaster schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:24:
[...]
Mijn vrouw is ook niet zo van het gamen maar in overleg kan ik zulke uitgaven gelukkig wel doen.
Maar goed dit onderwerp was alweer afgesloten zo te zien. Besloten dat mijn volgende bedrijf in Londen ga huisvesten. Misschien dat ik dan ook nog wat vaker in de UK kom
Ik ga denk ik eerst eens wat lange ritten doen waarmee ik veel verdien
Net me Volvo ingeruild voor een Scania T
Heb 4 sterren in high value en 3 in lange afstand nu volgens mij
1 ding wel makkelijk, heb nu rusland ontdekt omdat ik met free roaming camera daar naartoe ben gegaan. Had anders geen ritjes richting daar gehad denk ik
Ik krijg vaak wel ritjes naar de UK maar neem ze nooit aan
. Ben er nu 1 keer doorheen gereden maar dat was omdat ik vanaf IJsland naar Frankrijk moest. Vind het altijd wel leuk om aan de andere kant van de weg te rijden
Ik snap nog steeds niet wat Free roaming camera is...kan iemand mij dat uitleggen??
Verder ben ik nu bezig met een ritje vanuit Caïro (Egypte) naar ergens in Duitsland met mijn nieuwe 10x6 Scania T met 730pk. Ik kan er wel tegenaan, nu maar is gaan denken over het eigen bedrijfje
.
Verder ben ik nu bezig met een ritje vanuit Caïro (Egypte) naar ergens in Duitsland met mijn nieuwe 10x6 Scania T met 730pk. Ik kan er wel tegenaan, nu maar is gaan denken over het eigen bedrijfje
Lord-The-Gamer (L-T-G)
pwillemske schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:13:
[...]
Ah zo, ik dacht dat jij bedoelde dat hij maar is een stuur moest halen.
Maar wacht ff, jij bent hier toch diegene die mega veel ETS2 speelt en zowat in iedere stad een garage heeft staan?? Waarom heb jij nog geen stuur

Ik heb inderdaad elke garage die te koop is in standaard, ProMods en Rusmap.
(En een G27)
Klinkt herkenbaar.VasZaitsev schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:18:
Koen speelt volgens mij meer hoor, ik heb dan wel 400+ uur staan, minstens 100 uur, waarschijnlijk wel meer, kun je eraf trekken omdat ik ook vrolijk wegloop van mijn spel en wat anders doe, en gewoon vergeet dat ik nog een game heb openstaanEn heb momenteel in dit profiel maar 20 garages ofzo
![]()
Maarja, ik wil nog zoveel dingen hebben.
Je drukt op 0, gebruikt het numpad om te bewegen en laat je met F9 vallen.pwillemske schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:52:
Ik snap nog steeds niet wat Free roaming camera is...kan iemand mij dat uitleggen??
Verder ben ik nu bezig met een ritje vanuit Caïro (Egypte) naar ergens in Duitsland met mijn nieuwe 10x6 Scania T met 730pk. Ik kan er wel tegenaan, nu maar is gaan denken over het eigen bedrijfje.
🠕 This side up
Huh? Oke dan, beetje erg vreemd maar goed.Koenvh schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:55:
[...]
![]()
Ik heb inderdaad elke garage die te koop is in standaard, ProMods en Rusmap.
(En een G27)
[...]
Klinkt herkenbaar.
[...]
Je drukt op 0, gebruikt het numpad om te bewegen en laat je met F9 vallen.
En wat voor trucks geef jij je chauffeurs dan??
[ Voor 6% gewijzigd door pwillemske op 13-04-2015 14:57 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852pwillemske schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:52:
Verder ben ik nu bezig met een ritje vanuit Caïro (Egypte) naar ergens in Duitsland met mijn nieuwe 10x6 Scania T met 730pk. Ik kan er wel tegenaan, nu maar is gaan denken over het eigen bedrijfje.
Free roaming camera stukje!
Als je developer aanzet volgens mij kan je op 0 drukken en dan heb je een soort free camera waarmee je rond kan kijken. Met numpad toetsen dan.
Als je dan op ~ drukt naast de 1 kan je daar bijv. goto moscow intoetsen en dan kom je in moscow. Als je dan op F9 drukt (wel op straatniveau) zet hij je truck daar neer, zo kan je die stad discoveren en daar opdrachten aannemen.
Wel op letten als je dat doet als je bijvoorbeeld een rit van Rotterdam hebt naar Moscow en je doet het op die manier krijg je geen xp maar alleen maar je geld (aangezien je geen km's hebt gereden.)
[ Voor 5% gewijzigd door Dopiej op 13-04-2015 15:22 ]
Ik gebruik dat vooral als de AI weer eens voor aan chaos zorgt op een op/afrit, of als mijn "Neustruck" niet langs een tolpoortje kan, of gezien ik nog 1.9 van PM draai, de poortjes zonder "druk enter om door te kachellen symbooltje" hebben.
Ik geef mijn chauffeurs lekker dure trucks, minimaal met een deftig slaapgedeelte, dus de 2de of 3de cab, ook vaak 6x2 taglift, en de eerste truck, het vlaggenschip van die garage, kan ook nog wel nog wat luxer zijn [8x4 bijvoorbeeld] en bijna allemaal krijgen ze een dure paintjob.
Waarom?
Om dat geld eens op te stoken, ik verdien nu iets van 6 ton per dag.
Ik geef mijn chauffeurs lekker dure trucks, minimaal met een deftig slaapgedeelte, dus de 2de of 3de cab, ook vaak 6x2 taglift, en de eerste truck, het vlaggenschip van die garage, kan ook nog wel nog wat luxer zijn [8x4 bijvoorbeeld] en bijna allemaal krijgen ze een dure paintjob.
Waarom?
Om dat geld eens op te stoken, ik verdien nu iets van 6 ton per dag.
De hele economy van het spel is gewoon onzin. Doe het goed of doe het niet in de volgende versie. Als je genoeg startkapitaal hebt hoef je niks te doen aan je bedrijf, even in 2 minuten een truck kopen en een chauffeur inhuren en klaar. Ik heb al iets van 2 in-game maanden niet naar mijn bedrijf omgekeken.
Om een paar betere dingen te verzinnen:
- Tweedehands trucks (die snellere slijtage hebben)
- Trucks leasen (duurder op lange termijn)
- Zelf een trailer moeten kopen om bijvoorbeeld een losse container op te kunnen halen ergens
- Distributiecentra kunnen kopen om voor extra opdrachten te zorgen, maar waarbij je actief klanten moet werfen
Ja het kopen van trailers is iets waar volgens mij al naar wordt gekeken. Een tijd terug was er ook iets te lezen op SCS Blog over afzetbakken en dubbele trailers en dergelijke, en ook het kopen van trailers werd daar genoemd als mogelijke vervolgstap. Zou mijns inziens in ieder geval het spel veel uitdagender maken en ook een soort 'management' dimensie toevoegen.
Als het spel die kant op kan dan zou het ook mooi zijn als je een soort van overslaggebouwen kan kopen en ladingen over verschillende chauffeurs kan managen om te proberen per rit het meer waard te gaan worden. Gevaar daarin is dan wel dat het spel minder nadruk op het rijden zou krijgen wat ook wel weer jammer is.
Ik heb allemaal goedkope vrachtwagens rijden maar heeft ooit iemand een keer een van zijn eigen trucks rond zien karren?
Ik heb allemaal goedkope vrachtwagens rijden maar heeft ooit iemand een keer een van zijn eigen trucks rond zien karren?
het is heel makkelijk om daarmee te rijden je moet hem alleen wel even goed instellenDefqonwolf schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:41:
[...]
Heb ik ook al is geprobeerd maar krijg het niet onder de knie daarmee te rijden..
Ik op mijn vorige account in ieder geval niet. En daar had ik iets van 25 trucks. Niet heel veel dus. Misschien heeft Koenvh zijn trucks wel is zien rijden??CyberCow schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:56:
Als het spel die kant op kan dan zou het ook mooi zijn als je een soort van overslaggebouwen kan kopen en ladingen over verschillende chauffeurs kan managen om te proberen per rit het meer waard te gaan worden. Gevaar daarin is dan wel dat het spel minder nadruk op het rijden zou krijgen wat ook wel weer jammer is.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Nee, je eigen trucks zie je niet rijden in het spel.
Nee, merp!
nou, als je gaat modden soort vanPauseBreak schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:53:
Nee, je eigen trucks zie je niet rijden in het spel.
Ik denk dat dat toch ook wat te moeilijk is voor mensen die gewoon willen rondkarren, wat ze imo beter kunnen doen is verschillende moeilijkheden in het spel doen.sdk16420 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:43:
De hele economy van het spel is gewoon onzin. Doe het goed of doe het niet in de volgende versie. Als je genoeg startkapitaal hebt hoef je niks te doen aan je bedrijf, even in 2 minuten een truck kopen en een chauffeur inhuren en klaar. Ik heb al iets van 2 in-game maanden niet naar mijn bedrijf omgekeken.
- Tweedehands trucks (die snellere slijtage hebben)
- Trucks leasen (duurder op lange termijn)
- Zelf een trailer moeten kopen om bijvoorbeeld een losse container op te kunnen halen ergens
- Distributiecentra kunnen kopen om voor extra opdrachten te zorgen, maar waarbij je actief klanten moet werfen
Het meest makkelijke is gewoon alleen maar quickjobs kunnen aannemen, geld is eigenlijk totaal onbelangrijk, maar je verdient per rit ook vrij weinig.
Daarna eigen rijder moeten zijn met een eigen thuishonk, maar geen eigen trailer en dus zelf je reparaties moeten betalen etc. Je verdient meer, maar nog steeds niet heel veel.
Daarna eigen rijder met eigen trailers en daar dus kosten over, meer winst onderaan de streep.
Dan iets zoals nu is, maar dan met ongeveer 20-30% van de inkomsten.
En als moeilijkste gewoon alle toeters en bellen, onderaannemers, distrubitiecentra, reputatie die mee gaat tellen: noobie chauffeurs mogen niet direct een 75 tons dumptruck wegtrekken etc.
Zo zorg je ervoor dat mensen die gewoon wat willen trucken, en het spel nog niet echt kennen, gewoon lekker onbezorgd kunnen rondrijden, maar dat mensen die het spel al kennen en wat meer willen werken met de financiele kant ook aan hun trekken kunnen komen.
En zodat mensen makkelijk kunnen switchen, dat je kan switchen van moeilijkheidsgraad zodra je een eigen truck, garage + trailers, eerste grote garage + trucks kunnen kopen en distributiecentrum kan kopen.
Nu kun je na 5 vrachten een half miljoen lenen, eigen truck, garage en nog eens 2 andere trucks kopen, waardoor het eigenlijk direct behoorlijk makkelijk is.
Maarja, zo'n "complex" systeem kan nog wel wat teveel zijn voor SCS, het is geen EA ofzo
https://youtu.be/W6s-tdo4hNo
[ Voor 50% gewijzigd door jalihaag op 13-04-2015 21:53 ]
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Gaaf filmpje, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de navigatie bovenin het scherm te zien?
Zoals je liet zien bij dat ene tolpoortje...
Alvast bedankt voor je antwoord!
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Is een mod hier de link:https://mega.co.nz/#!cxMSlIaR!9cB15nl86znjPcziTQgBzut-kJ2XTzzjWmDkbBMaDvErikdegraaff schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:43:
[...]
Gaaf filmpje, hoe heb je het voor elkaar gekregen om de navigatie bovenin het scherm te zien?
Zoals je liet zien bij dat ene tolpoortje...
Alvast bedankt voor je antwoord!
Gelukkig niet, dan had de game 40 euro gekost, DLC's die bij release van de game al klaar liggen 20 euro en was de ontwikkeling na een jaar stop gezet.VasZaitsev schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:34:
[...]
Maarja, zo'n "complex" systeem kan nog wel wat teveel zijn voor SCS, het is geen EA ofzo
Petje af voor SCS
Gisteren toch maar die Scania T ingeruild voor een nieuwe Volvo FH. Heb alleen de 4x2 gehouden ivm capaciteit van de tank.
Nu is mijn vraag wat is het nut bijv. van 6x2 te hebben?
Stabiliteit voornamelijk, en als je een taglift hebt kun je bij een niet te zware load die ook nog omhoog doen en alsnog snel kunnen kerenDefqonwolf schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:45:
Gisteren toch maar die Scania T ingeruild voor een nieuwe Volvo FH. Heb alleen de 4x2 gehouden ivm capaciteit van de tank.
[ Voor 15% gewijzigd door Ircghost op 14-04-2015 08:59 ]
OKIrcghost schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:59:
[...]
Stabiliteit voornamelijk, en als je een taglift hebt kun je bij een niet te zware load die ook nog omhoog doen en alsnog snel kunnen keren.
Verwijderd
Ik heb bijna altijd 4X2, omdat ik dat persoonlijk mooier vind, met sideskirts erbij. Nooit echt last gehad van instabiliteit. Ik rijd altijd rustig. Ik ga voor de looks, veiligheid is van ondergeschikt belang. Niet aan mijn personeel doorvertellen
Valt mij sowieso op dat de Scania T erg stabiel is, fijn ding om mee te rijden in 6x4 opstelling, wel aan de lange kant, maar dat waren mijn 10x4 en 8x4 Volvo's ook.
Mijn hele korte uitstapje terug naar een "normale" truck vond ik helemaal niks, krijg ook meer FPS als ik de Scania gebruik in plaats van een andere truck.
Mijn hele korte uitstapje terug naar een "normale" truck vond ik helemaal niks, krijg ook meer FPS als ik de Scania gebruik in plaats van een andere truck.
Heb em juist ingeruild omdat ik em te log vond, mja heb ook nog niet alle motors enzo unlocked maar vind zo'n nieuwe volvo of DAF er wel vet uit zienVasZaitsev schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:10:
Valt mij sowieso op dat de Scania T erg stabiel is, fijn ding om mee te rijden in 6x4 opstelling, wel aan de lange kant, maar dat waren mijn 10x4 en 8x4 Volvo's ook.
Vergeleken met de DAF trekt hij inderdaad wat traag op, gezien de Scania een langere bak heeft, maar de DAF heeft stock veel minder max pk dan de max van Scania's en Volvo's, en dat merk je wel als je 50t aan het trekken bent.
Ik heb nu de grootste MAN truck met mooie kerstmis paint, rijdt erg lekker.. heerlijk grote voorruit ook
Dit topic is gesloten.