Dat zeg je wel.
ik heb ook 10 jaar in een winkel gewerkt naast mijn studie.
Als je bedoelde dat je 10 jaar in een winkel gewerkt hebt en dat dat deels tijdens je studie was had je dat zo moeten formuleren.
Daarnaast heb ik 'gewoon' bedrijfskunde gedaan, dus van een pretstudie is ook geen sprake...
Geen studie met een bijzonder zware last of moeilijk schema, voor zover ik weet.
Ik word net zo goed ziek van de instelling dat het zo verschrikkelijk lastig is om een baan te vinden. Dan maar in de AH in het weekend hoor. Waar een wil is is een weg.
Dat gaat dus niet, als je om de zoveel weken niet kunt komen werken. Ik kan het schema van mijn studie niet aanpassen, het lijkt me niet de bedoeling mijn dure studie te laten versloffen om vakken te gaan vullen, wel? Zoals ik al zei, voor mij tien anderen die dan wel gewoon kunnen en dan nemen ze ook bij de AH gewoon liever die mensen.
Overigens ben ik veel te oud (lees: te duur) voor een vakkenvuller, alleen de leeftijd al is genoeg om me vriendelijk te bedanken. Ik heb gemerkt dat dat bij veel van dergelijke baantjes opgaat. 16 erin, ~20 er weer uit.
Prachtig dat je het zo goed voor anderen weet te verzinnen, maar blijkbaar heb jij de oplossing dus ook niet. Vanaf de zijlijn roepen dat het zo makkelijk zou kunnen is simpel, maar als je mensen uitlegt hoe of wat weten ze het vaak ook niet meer.
Is dat onvrijwillig geweest?
Ik zie de relevantie niet. Ik sta los van mijn ouders. Op het financiële vlak (en overigens ook andere vlakken) ben ik verantwoordelijk voor mijzelf, voor zover dat redelijkerwijs haalbaar is uiteraard.
Ik wil werken (primair aan mijn studie en secundair voor geld) en zal de rest van mijn leven waarschijnlijk een hoop geld opleveren voor de staat, maar een beetje hulp om daar te komen is niet onredelijk. Ik doe mijn best om de boel te dichten, maar gezien de inkomsten en niet te vergeten de uitgaven (het is een dure studie) is dat gewoon lastig.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 13-09-2012 17:57
]