Nou wordt het interessant, iemand ervaring mee?
bakje troost is zeker nodig na deze hunt
Doe maar een dubbeleslayerrp schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:59:
bakje troost is zeker nodig na deze hunt
Die Delonghi is best goed. Ik heb em ook thuis.
Eerste Google-hit: voor 329 bij de Wehkamp.
bakkie pleurop
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
30 euries meer via kieskeurig...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:59:
Nou wordt het interessant, iemand ervaring mee?
Dan is het nogsteeds Cecile Sinclair ...nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:59:
[...]
serieus.... misschien eens tijd voor een vriendin?

niet voor iets van 300 euro, wel voor iets van 30 euro;)Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:00:
Oké, ga geen impulsieve aankoop doen voor 30 euro korting..
ik vraag me echt af waar hun die prijzen vandaan halen , ze zitten er elke keer gewoon zo'n 30-200 boven
adviesprijs volgens delonghi gok ik, die gebruikt iedere winkel als absurt vergelijk
da's de adviesverkoopprijs van IboodK03N schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:01:
ik vraag me echt af waar hun die prijzen vandaan halen , ze zitten er elke keer gewoon zo'n 30-200 boven
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
Ik had je duurder geschat.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:01:
539,95 my ass
Hehe net ff op mijn iBOOD gekeken..
eerste bestelling die ik plaatste was op 26-01-2009
eerste bestelling die ik plaatste was op 26-01-2009
Wettelijk verplichtDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:02:
adviesprijs volgens delonghi gok ik, die gebruikt iedere winkel als absurt vergelijk
Blijft het weleens op een produkt steken?
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
slecht......
Gaat toch nog wel hard deze koffiiemaker
jij gelooft dat ze het aantal bestellingen aftellen?Modest71 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:02:
Blijft het weleens op een produkt steken?
zit ook een timer op hoor, dat meot wel want er komt af en toe echt onzin langs en dat zou de hele opzet onderuit halen!
Ik vond hem wéér leuk, Jesper's on a roll!
cker!
kommaardoor met die dinsdagmiddaghumor!
kommaardoor met die dinsdagmiddaghumor!
Niet alweer een BBQ............ FML
Verwijderd
Oh god, rondvliegende clichés..jesper86 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:04:
[...]
zonder slecht, hoe zouden we weten wat goed is.
warm water, waar je thee mee kunt zetten.. jaVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:04:
Zal die ook Thee zetten?
weer de cadac skottelbrai dinges.. ik ben weg.. kansloos dit
weer die nep BBQ.. die is allemaal zooi die we al gezien hebben.. geen nieuw spul meer vrees is
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Handig met dit weer
http://www.kieskeurig.nl/....html?q=Cadac+Safari+Chef
niet de moeite waard.
niet de moeite waard.
kunnen we gelijk zien of er een timer op zit, wie koopt dit ding....
na de fuvuzela kan zuid afrika niet veel goeds meer doen bij me vrees ik:(
na de fuvuzela kan zuid afrika niet veel goeds meer doen bij me vrees ik:(
het is dat ik al een grotere heb maar ik zou echt niets anders meer willen dan een gas BBQThe Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:05:
Handig met dit weer
Lol, krijg ik net een email binnen van de AH
"Alles voor een spontane bbq"
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Verwijderd
Wat voor gasding is dat eigenlijk, iets speciaals voor dat merk? Ziet er niet uit als een normale gasfles?
ik zit met mijn laptop in de tuin en ik ruik wel overal bbq vandaan:(
ik maar wachten op de pizzabrommert
gas bbq is voor mannen die zitten tijdens het plassen en roze polo's dragen.nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07:
[...]
het is dat ik al een grotere heb maar ik zou echt niets anders meer willen dan een gas BBQ
Echte mannen doen hun bbq natuurlijk voeren met de botten van vers geslachte maagden, maar bij gebrek aan beter zijn kolen een goed alternatief.
blup
Dat kan geen toeval zijn!! Kopen!!Modest71 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07:
Lol, krijg ik net een email binnen van de AH![]()
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
NY pizza? OMG GIMME!!!!DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07:
ik zit met mijn laptop in de tuin en ik ruik wel overal bbq vandaan:(
Maar dat smaakt niet hetzelfdenexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07:
[...]
het is dat ik al een grotere heb maar ik zou echt niets anders meer willen dan een gas BBQ
Blauwe polo + breitling en het kloptBezulba schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:08:
[...]
gas bbq is voor mannen die zitten tijdens het plassen en roze polo's dragen.
Echte mannen doen hun bbq natuurlijk voeren met de botten van vers geslachte maagden, maar bij gebrek aan beter zijn kolen een goed alternatief.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het ook wel cewl is met zo'n huge buitenkeuken.Bezulba schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:08:
[...]

dat is een gascartouche gaat 2,5 uur mee.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:07:
Wat voor gasding is dat eigenlijk, iets speciaals voor dat merk? Ziet er niet uit als een normale gasfles?
Heerlijk! Ge-wel-dig gegeten en dan zien dat je niks hebt gemist.... Een koffie machine hahaha
Maagden zal je niet meer vinden in deze tijdperk , tenzij je kinderen wilt slachten maar dan moet je er ook weer zoveel afslachten voordat je een degelijke bbq hebtBezulba schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:08:
[...]
Verwijderd
Haha, je zit wél op Tweakers hè...K03N schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:09:
[...]
Maagden zal je niet meer vinden in deze tijdperk , tenzij je kinderen wilt slachten maar dan moet je er ook weer zoveel afslachten voordat je een degelijke bbq hebt
ik denk dat het "tijd"is om afscheid te nemen van deze hunt...
we hebben het niet over mannelijke maagden
Crap hunt bedoel je. iCrap nieuwe naam?
Voor €20 had ik hem genomen.. maar €25,90 vind ik teveel
en hoe weet jij dat?Raymm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:10:
Dit is een hint: 22.11u komt De Box!
Die naam heeft apple al.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:11:
Crap hunt bedoel je. iCrap nieuwe naam?
Verwijderd
Als je de vrouwen in de ICT ziet, dan zou het me niets verbazen als je ze ook "vrouwelijk" gaat vinden...
frickY schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:11:
Voor €20 €25,85 had ik hem genomen.. maar €25,90 vind ik teveel
Dat zegt niks hoor want de meeste producten komen nog 100 keer voorbij.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:09:
Die BBQ ging als een tierelier!
vandar de vraag, douwen ze de restproducten in een box of is dat wel leuk spul?
Mensen 19.95 + 5.95 = 25.90 niet 24.90
*Ah gelukkig het is al verbeterd.
*Okee dan, tijd is op.
*Ah gelukkig het is al verbeterd.
*Okee dan, tijd is op.
[ Voor 66% gewijzigd door jesper86 op 22-05-2012 18:18 ]
Al het crapspul
De laatste keer had inz ze box hd dune duo, ereader en een dekbedDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:13:
vandar de vraag, douwen ze de restproducten in een box of is dat wel leuk spul?
de consensus is dat ze de dozen al klaar hebben voordat de hunt begint.
blup
En daar doen we het voor, die laatste boxen waren naar mijn mening toch wel erg mooi!fozzie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:14:
[...]
De laatste keer had inz ze box hd dune duo, ereader en een dekbed
ik heb al een dune en een dekbed maar ik denk eraan toch een box aan te schaffen;)
indien ruk retour zegmaar;)
indien ruk retour zegmaar;)
en ja hoor weer boxen
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Er komt zoveel oninteressante zooi voorbij dat ik het niet kan opbrengen om de hunt constant te volgen. Ik kijk af en toe even en zie dan wel of er toevallig wat staat dat ik zou willen hebben.
In de historie zie ik eigenlijk maar één ding staan die al twee keer is langsgekomen waar ik evt. interesse in zou kunnen hebben en dat zijn die Logitech Bluetooth Speakers.
pricewatch: Logitech Z515 Wireless Speaker (Zwart)
Heeft iemand deze toevallig en kan die even laten weten hoe goed je ze dan vindt?
Voor het geval ze nog een keertje langskomen en ik het dan wel zie.
In de historie zie ik eigenlijk maar één ding staan die al twee keer is langsgekomen waar ik evt. interesse in zou kunnen hebben en dat zijn die Logitech Bluetooth Speakers.
Heeft iemand deze toevallig en kan die even laten weten hoe goed je ze dan vindt?
dat zijn speakers, de boxen wacht iedereen op geloof ik;)F.West98 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:17:
en ja hoor weer boxen
Voor 70 koop ik het er niet 'bij'
dit is wel een mooie deal. Kan hem nog niet onder de 170 vinden.
Helaas geen geld en al voldoende speakers, anders was deze het sowieso geworden!
Ik heb hem 2 weken geleden oid gekocht op ibood. Hij bevalt mij prima, maar ik heb hem wel vooral gekocht voor in het park. Niet echt voor thuisgebruik.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:18:
Er komt zoveel oninteressante zooi voorbij dat ik het niet kan opbrengen om de hunt constant te volgen. Ik kijk af en toe even en zie dan wel of er toevallig wat staat dat ik zou willen hebben.
Het wattage valt me alleen een beetje tegen.
Heb hier 2x quadrall 150 wat speakers staan en een 100 watt sub-bass reflex
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Kan/mag dit dan?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:16:
Als de box niks aan is, stuur je hem toch mooi terug?
En een facebook account is niet verplicht toch?
zakmes
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
ja en nee;)
box kan retourn maar ben je je verzendkosten kwijt
box kan retourn maar ben je je verzendkosten kwijt
Verwijderd
Geen idee waarom niet, is toch geen reden voor uitzondering op wet koop op afstand?Modest71 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:22:
[...]
Kan/mag dit dan?
En een facebook account is niet verplicht toch?
3 dollar op DealExtreme, iets mindere kwaliteit, maar wel free shipping, dus of 12 DX messen of 1 iBoodding.
Ach, het verschil tussen 10 en 1000 Watt is 6 dB aan geluidsdruk.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:22:
Het wattage valt me alleen een beetje tegen.
Wat heb je er toen voor betaald? En heeft ie een beetje redelijke lage tonen weergave?me2001 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:22:
[...]
Ik heb hem 2 weken geleden oid gekocht op ibood. Hij bevalt mij prima, maar ik heb hem wel vooral gekocht voor in het park. Niet echt voor thuisgebruik.
Ok dank jullie 
Kán een leuk gokje zijn
Kán een leuk gokje zijn
Das waar maar 7 watt monitor speakers zeg maar k heb me twijfels...Visophetdroge schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 18:24:
[...]
Ach, het verschil tussen 10 en 1000 Watt is 6 dB aan geluidsdruk.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!