Krijg er honger van
Die hebben we nog niet gezien een poffertjes pan
Haha dat zei ik vanochtend al, maar toen moest ik een aluhoedje op gaan zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:34:
Dat is gewoon schijn van schaarste wekken zodat menen het kopen. Zelfde als in de supermakrt als ze een aanbieden hebben en dan zeggen maximaal 2 per persoon puur marketing strategie.
Bij supermarkten is dat meestal zodat horeca/bedrijven er geen inkopen gaan doen...de prijzen in supermarkten liggen met aanbiedingen lager dan bij drankenhandels e.d. ;-)
Ja honing van me. Maar hij had z'n post geedit.
komt weer peper en zoutstel aanPalm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:38:
Krijg er honger van
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
ja suikertje, maar je quote de geedite posthostler schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:38:
[...]
Ja honing van me. Maar hij had z'n post geedit.
Vorige week nog 7up blikjes gehaald voor 18 cent per blikjeMr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:38:
[...]
Haha dat zei ik vanochtend al, maar toen moest ik een aluhoedje op gaan zetten.
Bij supermarkten is dat meestal zodat horeca/bedrijven er geen inkopen gaan doen...de prijzen in supermarkten liggen met aanbiedingen lager dan bij drankenhandels e.d. ;-)
Ja soepstengel, maar het is al laat!dirkjesdirk schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:39:
[...]
ja suikertje, maar je quote de geedite post
Of die 4 pit WOK pan ding geval ...
kan je ook minipannenkoekjes op bakken
kan je ook minipannenkoekjes op bakken
niceilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:39:
[...]
Vorige week nog 7up blikjes gehaald voor 18 cent per blikje
50% korting?!
* dirkjesdirk eet soepstengel op. Lekker
maar is wel triest, kratje hertog jan kost gewoon 13euries excl statiegeld voor horeca bij de drankhandel.... en ja als zo'n supermarkt het dan voor 8 aanbiedt...
Ja bij de Emte
THT tot 2013 dus maar meteen 13 trays ingeslagen voor de komende zomer.
hebben we hier nietilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Ja bij de Emte
THT tot 2013 dus maar meteen 13 trays ingeslagen voor de komende zomer.
Ze zijn 2+1 Gratis bij de Boni Supermarkten deze week.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Komt op hetzelfde neer.joosthaarman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:44:
Volgende week vanaf woensdag 3 halen 2 betalen bij c1000
die hebben we ook nietYorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:43:
[...]
Ze zijn 2+1 Gratis bij de Boni Supermarkten deze week.
oh! c1000 wel... maar die zijn weer zo verrot duur dat het niet uitmaakt
Die actie is deze week, vanaf morgen.joosthaarman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:46:
Hoow dacht ff dat het over bier gingIk bedoel 3 halen 2 kraten betalen voor bier
oh damn... mij beetje blij maken met een dooie mus..
maar goed ik heb gister mijn laatste biertjes opgedronken... hertog jan ook dus?
maar goed ik heb gister mijn laatste biertjes opgedronken... hertog jan ook dus?
Waarschijnlijk hebben ze door dat dit uberhaupt het enige is wat verkocht wordt (ipv al die andere meuk) en laten ze hem daarom maar even staan zodat de Hunt niet een volledige flop wordt...DaanDH schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:47:
Het schiet niet op...
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Jups!Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:48:
Als je dat een A-merk kan en mag noemen, dan wel ja.Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:48:
Als jij deze opmerking plaatst ben ik erg benieuwd naar jouw definitie van een A-merkYorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Als je dat een A-merk kan en mag noemen, dan wel ja.
It's OK if you disagree with me, I can't force you to be right..
die usb sticks duren nog vrij lang ook..
Foei Hertog Jan is een van de beste bieren op de markt.Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Als je dat een A-merk kan en mag noemen, dan wel ja.
Kom nog een nieuwe voor ik naar huis rij
[ Voor 9% gewijzigd door Rerder op 22-05-2012 16:53 ]
Iets wat wel te zuipen is.Roxsman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Als jij deze opmerking plaatst ben ik erg benieuwd naar jouw definitie van een A-merk
spoiler:
Note to myself: Bier is helemaal niet te zuipen.
Hopen dat die 360 lens voor de Iphone4 weer voorbij komt...
De eerste op een warme zomerdag in de zon is wel lekker. Och heb nu al zin in een coranatjeYorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:52:
[...]
Iets wat wel te zuipen is.
spoiler:Note to myself: Bier is helemaal niet te zuipen.
Verwijderd
Stiekem is dat nog best wel cool. Alleen kan je dat alleen maar online gooien in flash?B___MAN schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:53:
Zometeen ruzie over bier in het iBOOD topic.. dit is mijn favoriete plekje op GOT
Verwijderd
Ik wist niet eens dat 7'up nog bestond.. drink ik zelf niet maar vroeger zei opa was er veel recklame op tv..
zeker vet en ook wel een beste prijs maar heb geen iPhone....Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Stiekem is dat nog best wel cool. Alleen kan je dat alleen maar online gooien in flash?
Dat krijg je met dit soort aanbiedingenMr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:54:
Zometeen ruzie over bier in het iBOOD topic.. dit is mijn favoriete plekje op GOT
Of die DVD van Toy StoryB___MAN schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:53:

Rustig maar we zijn alleen even een mening verschil aan het uitpraten. Pak jij maar een snoepje uit de kast.Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:54:
WTF is GOT? Het is GoT met G... o... T... Een kleine o, geen grote.Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:54:
Iedereen werkt al volledig in de cloud!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:55:
Kom op mensen. 't Zijn prima USB-stickies.
Kopen!
spoiler: titlesnel de volgende
GOT is analfabeet.Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:55:
[...]
WTF is GOT? Het is GoT met G... o... T... Een kleine o, geen grote.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
in dat geval zou WtF ook beter zijnYorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:55:
[...]
Kom kom doe eens lief het zal vast een typ fout zijn.Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:55:
[...]
Zo! Niks gemist dus.ilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:27:
[...]
tot straks
Weet iemand trouwens nog een leuk boek in de trand van de hongerspelen ?
2 uur weg geweest en raad eens......
Niets gemist!!!!
Wat een *piep* hunt
Niets gemist!!!!
Wat een *piep* hunt
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Hey niks gemist nee en nu ga ik weg mag jij de wacht voor me houden.
aan alle mensen met hunt ervaring, is het altijd zo klote met de aanbiedingen??
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
neen
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
alweer die usb sticks
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ik ga nu naar huis. Dus nu zal de box wel komen...
Niet zo aanstellen, genoeg moois langs geweest!spartacusNLD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:57:
aan alle mensen met hunt ervaring, is het altijd zo klote met de aanbiedingen??
Nog steeds bedoel je...
Bommen en Granaten! koop die kneut nou eens!
...
ben benieuwd naar de volgende zooi aanbieding
...
ben benieuwd naar de volgende zooi aanbieding
Nice USB sticks besteld! van de week m'n oude kwijt geraakt, deze komen dus mooi van pas!
haha xD echt episch deze thread.. ik post niet zo vaak omdat de striktheid qua beleid me niet aanstaat, evenals de attitude van sommige gebruikers..
maar hier is het heel anders?
Het is wel gezellig met die iBood of niet? Volgens mij mag ik blij zijn dat ik er geen tijd voor had, weinig gemist zo te zien...
hadden ze gister ook al
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
ja maar ook alweer, gisteravond 2x voorbij zien komen deze...
Het is hier heel gezellig hoor!Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:58:
haha xD echt episch deze thread.. ik post niet zo vaak omdat de striktheid qua beleid me niet aanstaat, evenals de attitude van sommige gebruikers..

Het ene leuke ding dat ik wilde hebben kon ik niet kopen vanwege een error in het betaal scherm.Ibidem schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Niet zo aanstellen, genoeg moois langs geweest!
En om nu de hele dag de site te blijven checken in afwachting op die ene mooie aanbieding nee danke.
Er zit ook absurd veel herhaling in alsof ze de zooi echt kwijt moeten raken.
Mits je erkent dat Hertog Jan het beste bier is in Nederland
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Olloclip is leukerB___MAN schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:53:
Klopt, komen trol-pics en meme's voorbij... mijn gevoel zegt me dat je in de meeste threads dan gewoon een ban zou krijgen
Zo, 5 uur tijd om te gaan, de rest van de aanbiedingen geloof ik wel!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Joarie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:

Mocht er nog een box komen, dan kun je je alvast voorstellen wat voor zooi erin zal komen... Desalniettemin zou ik er wel één bestellen
Dat mag ook alleen in slowchats volgens mijMr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Klopt, komen trol-pics en meme's voorbij... mijn gevoel zegt me dat je in de meeste threads dan gewoon een ban zou krijgen
lastig.. Palm is ook erg goed te pruimen...Joarie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:
Wat een 9 tot 5 mentaliteit bespeur ik hier weer :)!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
zo,, nu naar huis, vanavond maar weer even verder kijken
Of erken dat bier ranzig is.Joarie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:
Ik ga m'n best doen. Eerste biertje (A-merk) is al open.ilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Hey niks gemist nee en nu ga ik weg mag jij de wacht voor me houden.
Verwijderd
Jupiler is wel favoriet. Of gewoon heineken.. of grolsch of hertog of.. witbier is nog lekkerder.. of ouzo.. of..
Waar blijft nu die

Ik wil die

Hopelijk snapt iBood iBoos het nu

Ik wil die

Hopelijk snapt iBood iBoos het nu
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
oh waarom wist ik dat niet?Palm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:00:
in de huiskamer komt ook genoeg onzin voorbij
Mijn ervaring is, vraag stellen... 10 regelnazi's die beginnen van "lees topic door"... wat dus aangeeft dat zij het weten, in die tijd hadden ze mij ook gewoon een antwoord kunnen geven... ;p
Bij Jupiler moet je zo vaak opstaan.. kleine *flesjes..Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:02:
Jupiler is wel favoriet. Of gewoon heineken.. of grolsch of hertog of.. witbier is nog lekkerder.. of ouzo.. of..
misschien stel je wel hele domme vragen dan?Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:03:
[...]
oh waarom wist ik dat niet?
Mijn ervaring is, vraag stellen... 10 regelnazi's die beginnen van "lees topic door"... wat dus aangeeft dat zij het weten, in die tijd hadden ze mij ook gewoon een antwoord kunnen geven... ;p
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
dat is het pluspunt van grolsch met 33cl flesjes of beugels met 45clRoxsman schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:03:
[...]
Bij Jupiler moet je zo vaak opstaan.. kleine *flesjes..
Ik reageer nooit op GoT, kom ik net achter. Aangemeld in 2005, alle berichten in dit topic.Mr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:03:
[...]
oh waarom wist ik dat niet?

Als je geluk hebt, de exportbeugeld; 50cl.TheMrOcean schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:04:
[...]
dat is het pluspunt van grolsch met 33cl flesjes of beugels met 45cl
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!