life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
http://specs.tweak.to/18230
Alle vragen hebben een antwoord
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
De printer om ze uit te printenmhindrik schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:21:
Jullie vergeten software om bouwtekeningen te maken. Autocad anyone?
laptop ook goed?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:22:
PC om Autocad op te gebruiken
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Het liefst een HP, dan heb ik ruim voldoende tijd om even in de tuin te gaan zitten. Die dingen zijn niet te verkopen...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:22:
PC om Autocad op te gebruiken
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
want?
haha +1janvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:23:
[...]
Het liefst een HP, dan heb ik ruim voldoende tijd om even in de tuin te gaan zitten. Die dingen zijn niet te verkopen...
Verwijderd
Heel fanatiek om die tv beugel zijn de mensen anders ook nietjanvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:23:
[...]
Het liefst een HP, dan heb ik ruim voldoende tijd om even in de tuin te gaan zitten. Die dingen zijn niet te verkopen...
masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:18:
ik had zo gehoopt op een muur
muur
fixed
beter laat dan nooit
Mijn vader maak je er niet blij mee.... Die heeft z'n set niet nodig. De rechter garage hoek hangt vol met van die dingen alleen dan veeeeel beterMinaril schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:25:
Klusset voor vaderdag?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Een bagger hunt.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:26:
Kom op jonges wat is dit voor hunt!!!
Verwijderd
Bij welke box wil je dat ik begin?ilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:26:
heb ik al iets gemist ?
Nee hoor, ze zijn net pas begonnenilovebol.com schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:26:
heb ik al iets gemist ?
Mannesmann 24-delige gereedschapbox
[ Voor 29% gewijzigd door Bartske op 22-05-2012 15:29 ]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Lekker
nee die komt niet!djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:28:
Is er dan echt geen box deze hunt?
Is geen verrassing deze ze hebben hem al open laten zienBartske schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:28:
Hebben jullie deze box gekocht of wachten jullie op de volgende?
Wat is er mis met suiker ?!janvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:29:
Met melk dan?
Ik hoop heel erg dat de laatste aanbieding in deze hunt een Box betreftdjkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:30:
Jammer jammer dat er geen box komt...
Denk dat iedereen hier zo ongeveer dat hoopt...Zerfox schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:31:
[...]
Ik hoop heel erg dat de laatste aanbieding in deze hunt een Box betreft
Dat is de pest aan dit 'succes' en tevens Thema van iBood,
Valse hoop
Dora dora klik op dora.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
dan krijg je een box met 5 dora mp3 spelers en een muurbeugel zonder muur.
Beugels zijn duur dus doe mij maar, kan ik wel verkopen aan een orthodontistmasterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
Dan gaat hij zonder pardon retour met een leuke brief erbijmasterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
En die brief doelt niet op de inhoud van de box, want dat is het risico. Maar die brief is omdat ik 2 dagen voor niks heb zitten kijken.
Verwijderd
Ach ja, je kan 'm altijd terugsturen he.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:35:
Is zon box het nog wel waard met al die meuk die hier voorbijkomt? Heb je straks een doos vol Mr Handsfrees, bluetooth stekkerdozen en luiertassen.
Das altijd onzinVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:35:
Is zon box het nog wel waard met al die meuk die hier voorbijkomt? Heb je straks een doos vol Mr Handsfrees, bluetooth stekkerdozen en luiertassen.
Signature
diepladers?djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:33:
Denk het ook, of andere meuk: "Cars autootjes die eruit zien als.... di....."
[ Voor 3% gewijzigd door Atomsk op 22-05-2012 15:37 ]
_██_
(ಠ_ృ)
heb je iig maar 1 keer verzendskosten betaaldVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:35:
Ze zien eruit als dildo's
Oké, eens kijken wat voor oordopjes er nu in de aanbieding zijn..
Neen niks gemist...En heb ik wat gemist de afgelopen 1,5 dag? School, en er wat meer van. Oh ja, en slapen verhinderden mij deel te nemen aan de hunt.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ook voor 1 euro bij een pathe kaartje
Nee nikssteyn.elgersma schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:38:
En heb ik wat gemist de afgelopen 1,5 dag? School, en er wat meer van. Oh ja, en slapen verhinderden mij deel te nemen aan de hunt.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Komt omdat je geen 3D bril op hebt!Paradox schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:40:
hij is gewoon PLAT hier .. niets 3D
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Edit, spuit 11
[ Voor 8% gewijzigd door Steyn_E op 22-05-2012 15:41 ]
Dus slechts 15(+6) keer naar de bios, en je hebt hem er al uit!
Verwijderd
die actieve hang idd een flink prijskaartje aanRoyeboi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:41:
Jammer dat 'ie passief is, ik heb een actieve nodig die dingen van Sony zijn stervensduur.
Verwijderd
huh ja, ik snap het ook even niet meer #Ibood
Nu kunnen we meteen door naar de TV!
Klopt, gelukkig kregen we van Sony (zonder te vragen) twee extra 3D brillen thuisgestuurd! Alsnog, we komen er soms wel te kort als er kleine kinderen zijn is het wel geinig om met z'n allen een 3D filmpje op te zetten.Shinascus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:42:
[...]
die actieve hang idd een flink prijskaartje aan
3x Niks?masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:44:
wat heb je aan een 3d bril, muurbeugel en 3d tv zonder muur?
Hunt voorbij : einde slowchat!