De mensen van Ibood worden nu eens wakker en voegen wat nieuws toe ipv die oude meuk...
Pft, hoe kutter de hunt hoe gezelliger @ GoT

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Kan ze je kop der af zagen als ze dit ooit leest
Don't spoil the joke!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Was ik weer, zeker niets gemist?
Aan de reacties te lezen
Aan de reacties te lezen
Heel veel gezelligheid op GoTHjsurk schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:51:
Aan de reacties te lezen
Verder niet veel nee
Iedereen was gewoon stil toen de box kwam!Hjsurk schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:51:
Aan de reacties te lezen
Niemand die die 284 pagina's onzin gaat lezen!Shinascus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:50:
[...]
Kan ze je kop der af zagen als ze dit ooit leest
[ Voor 22% gewijzigd door boe.i op 22-05-2012 13:52 ]
Welke van de 2 boxen bedoel je?
spoiler:
De Mad Men-box of die andere DVD-box?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
En dan een voldaan gevoel maar toch allemaal troep in de box waarbij je eerder verklaarde er niet dood mee gevonden te willen worden...birdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:45: Ik wil gewoon een box!
Honger...
Geen zin om naar de AH te lopen.
Brood op...
Geen losgeld voor de snoepautomaat...
*Kijkt naar plastic bekertje vol met 10 cent muntjes (office money)... DA SOLUTION!* ff tellen
Brood op...
*Kijkt naar plastic bekertje vol met 10 cent muntjes (office money)... DA SOLUTION!* ff tellen
[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 22-05-2012 13:53 ]
Meeste reacties had ik gister al gelezen
Was nog tot 2 uur online voor niets.

misschien komt er zo wat te eten langs in de hunt!TommyGun schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:53:
Honger...
Brood op...
w00t Cars Dominoset Click n Go
eindelijk iets boeiends!
eindelijk iets boeiends!
CARS!
Geen dora
Geen dora
hier om de tijd wat te doden http://www.thrashermagazi...,viewvideo/video_id,1604/
Zou best geniaal zijn als iBood vanaf nu altijd een hunt heeft i.p.v. 1 product per dag. Dan wordt de meerderheid hier gek :-).
Jeej 2 euro bij elkaar geschraapt, brb (geen Box aub
)
Verwijderd
Afblijven! Is voor mij!Smultie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:55:
Ik blijf hopen op de K3 bellenblaas-set!!
Damn !!, val ik van verveling in slaap ...mis ik gewoon een heggenschaar die ik dus net wel nodig had. Mijn tuin staat nu namelijk vol met heg.
Het zou veel fijner zijn als je al eerder aangeboden artikelen gewoon achteraf alsnog kan kopen. Dan is het wel geen hunt meer, maar dan hoef ik om kwart over 3 's nachts niet mijn bed uit!AvanCade schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:55:
Zou best geniaal zijn als iBood vanaf nu altijd een hunt heeft i.p.v. 1 product per dag. Dan wordt de meerderheid hier gek :-).
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Jammer joh, dat wordt toch opblijven 's nachtsPaT schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
[...]
Het zou veel fijner zijn als je al eerder aangeboden artikelen gewoon achteraf alsnog kan kopen. Dan is het wel geen hunt meer, maar dan hoef ik om kwart over 3 's nachts niet mijn bed uit!![]()
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Het zou fijner zijn maar dat haalt natuurlijk de hele strategie van iBood onderuit zoals het nu is. Juist door de Hunt speciaal te houden, zorg je ervoor dat het een groter publiek trekt.PaT schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
[...]
Het zou veel fijner zijn als je al eerder aangeboden artikelen gewoon achteraf alsnog kan kopen. Dan is het wel geen hunt meer, maar dan hoef ik om kwart over 3 's nachts niet mijn bed uit!![]()
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ja, maar dan is de tijdelijke gekheid betreffende iBood minder. En daardoor ook minder reclame zonder daar zelf wat voor te hoeven doen (als iBood zijnde).PaT schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
[...]
Waarschijnlijk voor hun kinderen?GrooV schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:58:
Aaaaaarggghhhh, dat mensen dit kopen
4 graag!GrooV schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:58:
Aaaaaarggghhhh, dat mensen dit kopen
Tsja... die collega's die de boel voor je in de gaten zouden houden laten het ook enorm afwetenjanvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Jammer joh, dat wordt toch opblijven 's nachts
VOEDSEL
nou me vader kan ik er echt niet heel blij mee maken hoornexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:58:
Deze is voor de Papa's!
Tss, en dan is de frustratie dat alles omvalt aan het einde als je je laatste steentjes aan het weg zetten ben helemaal weg.
Dan is er ook geen lol aan Domino?!
Dan is er ook geen lol aan Domino?!
Ik zou het wel ff proberen...Shinascus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:59:
[...]
nou me vader kan ik er echt niet heel blij mee maken hoor
Je snapt niet waar vraag aanbod curves voor opgaan, daar op baseer je de prijs van een product.BLACKfm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:24:
[...]
Nee, die gedachten ondersteun ik.. not.
Waarom schaarste, als men het wil hebben wordt het wel gekocht. Het idee van goedkoop en schaarste gaat niet op. Veel aanbod en weinig vraag is een lage prijs en visa versa.
iBOOD verkoopt troep waar ze of veel te veel van hebben en/of niemand die het wilt hebben. Wat doen ze, een product schijnlijk goedkoop (waarschijnlijk inkoopprijs) aanbieden, ze laten een metertje lopen alsof het heel goed loopt; waardoor ze de illusie wekken dat het populair is, bijna op (schaarste op=op/uitverkocht) etc. Het is verkoopstrategie.. dat hele metertje, dat hele 'uitverkocht'. allemaal bedrog
gaf hem er vorig jaar een voor vaderdag, mijn oog doet nogsteeds zeer
Toch redelijk benieuwd wat je voor die €2 hebt kunnen scoren
Appelkoek en chocolade van Dove (en nog 20ct over!)Zilverdael80 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Toch redelijk benieuwd wat je voor die €2 hebt kunnen scoren
Hahaha, ik zal in de volgende hunt Aluminiumfolie opnemenMr_Viking schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Je snapt niet waar vraag aanbod curves voor opgaan, daar op baseer je de prijs van een product.
iBOOD verkoopt troep waar ze of veel te veel van hebben en/of niemand die het wilt hebben. Wat doen ze, een product schijnlijk goedkoop (waarschijnlijk inkoopprijs) aanbieden, ze laten een metertje lopen alsof het heel goed loopt; waardoor ze de illusie wekken dat het populair is, bijna op (schaarste op=op/uitverkocht) etc. Het is verkoopstrategie.. dat hele metertje, dat hele 'uitverkocht'. allemaal bedrog
en weg
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
uhm,.. dit heeft niets met complotten te maken? Gewoon slimme trucjes :-)oinkoink12 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Hahaha, ik zal in de volgende hunt Aluminiumfolie opnemen.
Daar heb je geen aluhoedje voor nodig, wat hij zegt is gewoon het geval. Simpele marketingstruc.oinkoink12 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Hahaha, ik zal in de volgende hunt Aluminiumfolie opnemen.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
ahh shit, ik kijk even niet en boem, ik heb de cars domino gemist!!!! K*T!!!!!
we hebben al elektrische molens, met lampjes
een automatische peperstrooier van peugeot
Iemand eigenaar van een Peugeot?
Leuk voor bij de auto..
Leuk voor bij de auto..
ah, vrienden van mij gaan trouwen in augustus...zie al meteen hun cadeau op iBood
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
omg
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Super, ik was net op zoek naar een peper & zoutmolen voor een kleine € 40,-!!
Wazig logo i.t.t.;
Sodeju oute cuisineTommyGun schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
[...]
Appelkoek en chocolade van Dove (en nog 20ct over!)
Het zijn trouwens wel de beste pepermolens die je kunt hebben (merk Peugeot)
Een beetje restaurant heeft ook Peugeot's op tafel staan
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Nou gefeliciteerd dan, heeft iBood jou in ieder geval nog bij kunnen makenjanvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
Ja wel om de 20gr zout/peper ff een grote beurt he!janvanduschoten schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
Ja het zou wat zijn als het voor deze prijs niet ! 1 van de beste zou zijnZondagskindje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:05:
Verwijderd
Goede tip, vanavond even uit eten en de zout en pepermolen in mijn zak meenemenZondagskindje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:05:

Gaaf hé, echt geen geld
Volgende keer ééntje met USB 3.0 doen.
Waarom dan niet meteen met WiFi?
-
[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:33 ]
Een paar jaar geleden was dat FL 100,- ....
Hey Opa
Mijn vriendin zou je serieus blij maken met een peper-en-zoutstel van Peugeot... Alleen ga ik dat dus niet doen.
Was dit ook niet de uitvoering met een LEDje eronder zodat je midden in de nacht nog tenminste de correcte hoeveelheid zout op je eitje kunt dumpen?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Moeten wij dan je vriendin blij makenVisophetdroge schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:
Mijn vriendin zou je serieus blij maken met een peper-en-zoutstel van Peugeot... Alleen ga ik dat dus niet doen.
Zie nergens staan dat er xeon lampen in zitten
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Wel verlaging.jroersma schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:09:
Misschien wel Xenon lampen?jroersma schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:09:
Oorbellen! Helaas hebben we hier geen dames
Ahh daar zijn de oorbellen weer!
Mooi, nu echt wat leuks voor vaderdag!
Daar zijn onze prachtige "diamanten" weer!
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!