Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Kan je eigenlijk via een acceptgiro betalen bij iBood?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Volgens mij niet en wellicht maar goed ook, want dan kunnen ze allemaal spullen opsturen naar koopzieke mensen die het achteraf toch niet kunnen betalen.Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Daar kan je je niet aan houden met deze prijzen.
Kan je eigenlijk via een acceptgiro betalen bij iBood?
Jammer, krijg vrijdag pas weer geld.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dat is ook wel zo... Loop vanzelf tegen m'n bestedingslimiet van CC aan (staat nu op z'n 40%, inclusief overige uitgaven)Yorin schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Daar kan je je niet aan houden met deze prijzen.
Studenten creditcard for the win gewoon zogen dat je het eind van de maand de kostten kan betalen
ora et labora
Verwijderd
Hier vragen is toch veel makkelijker, daar is een forum tenslotte toch voor?Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:26:
Kijk anders zo even bij 'ik neem er een' wat de betaalmogelijkheden zijn en daarna ga je weer terug naar home.
Waarvan 3 geannuleerd, 1 die niet in Mijn ibood staat en 2 die gewoon blijven staan
Ik kan slecht oordelen gezien ik die topics en reacties niet ken. Maar ik ga er maar van uit dat het allemaal gebaseerd is op eerste keer gebruik. Heb al ruim 10 SSD's gebruikt en ze doen het allemaal nog zonder problemen. OCZ (vertex 1, 2 en 3) en Corsair (P en X), allemaal sandforce controllers.danielkraak schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:24:
[...]
Ja, maar in dit geval is het ook vaak 3 maanden. Ik neem aan dat jij daar ook op doelt?
Als bij mij de eerste keer iets kapot gaat zou ik ook gelijk zeggen dat het kut is. Als ik nu een defecte tegen zou komen hou ik het gewoon op pech en koop ik gewoon de volgende keer nog een SSD met een sandforce controller.
iemand in het bestellingsproces die hem niet wilt?
Hij stond er 5 minuten opDynion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:28:
AAARGH!!!
iemand in het bestellingsproces die hem niet wilt?

Plakfolie! Ik heb zwark houtstukctuur op rol.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:28:
Ik wil die Jamo sub voor €75 maar dan niet in houtskleur. Black ash please....
ora et labora
Ja alleen heb ik al 5 Jamo speakers in black ash en wil het graag identiek houden. Tenzij jij heel goed kunt plakken
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Jakamelotepica schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:
ken je trouwens met ideal betalen heb nog nooit wat besteld maar wel makkelijk om te weten zie niets op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ staan
Die SSD's zijn ook zo klein, ze blijven ze vinden in de hoekjes van het magazijn
Meh sub kan je verbergen.Aghanim schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:29:
[...]
Ja alleen heb ik al 5 Jamo speakers in black ash en wil het graag identiek houden. Tenzij jij heel goed kunt plakken
Of Mischien kan je ruilen met iemand
ora et labora
sherlock, kijk onderaan de ibood homepagekamelotepica schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:
ken je trouwens met ideal betalen heb nog nooit wat besteld maar wel makkelijk om te weten zie niets op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ staan
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Verwijderd
misschien eerst naar de site gaan waar je het product kan kopen?kamelotepica schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:
Zozo, 30 seconden en nu al haast? Heb je de afgelopen... dagen... niet meegemaakt?Painore schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:
Duurt wel erg lang voordat er een nieuwe aanbieding komt..
Wel iets meer dan 30 seconden schatBLACKfm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Zozo, 30 seconden en nu al haast? Heb je de afgelopen... dagen... niet meegemaakt?
5
6
7
8 wachtten duurt te lang
ora et labora
Wat erg, mijn sub staat nu ook achter het gordijn. Helemaal niet over nagedacht dat ik hem toch niet ziemrc4nl schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:31:
[...]
Meh sub kan je verbergen.
Of Mischien kan je ruilen met iemand

Al gaan we binnenkort wel verhuizen dus dan is het altijd maar de vraag of dat dan ook nog geldt. Ik hoop stiekem toch nog op een black ash. Zo niet dan kan de houten ook.
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
btwfonsoy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
Wat houdt dat percentage precies in?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Welk woord staat er voor?fonsoy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
HOI.
hoeveel voorraadfonsoy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
2
3
4
hoedje van
hoedje van
1
2
3
4
hoedje van papier
en als er nu geen box verschijnt
dan kots ik over die hunt.
Hoeveel procent er nog over is.fonsoy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
Hoeveel korting je krijgt, het fluctueert heel erg!fonsoy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:32:
12%
Wel vreemd, op iBood.nl staat er bij mij uitverkocht, terwijl ik via 1dagskoopjes nog in het bestelproces kan komen.
inssdception
Oost west, 127.0.0.1 best!
Bij mij ook, vandaar dat ik me afvroeg wat 't voorsteldekrietjur schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:34:
Leuk die 12%.. maar de ibood site zelf geeft bij mij al de hele tijd uitverkocht aan.
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Tas?
Oordopjes?
misschien moeten ze er wat nieuwe SSD's in doenlooyenss schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:34:
server weer naar de klote?

Yo dawk...
ora et labora
Via http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ ook.
ik niet hoor.. kom gewoon op de pagina dat het uitverkocht is.
Standaard voor de hangmat.
ora et labora
Hoppaa 15% ga toch maar ff wat te eten halen dan.
Untappd: Kapitein_Merijn
Verwijderd
ik kan er nog gewoon 4 kopenkrietjur schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:35:
[...]
ik niet hoor.. kom gewoon op de pagina dat het uitverkocht is.
Hunt voorbij : einde slowchat!