Gare kaartspellen...
nahhh... dit gaat te ver..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ahh vet! Analoge spellen!
Hoe werkt dat ook al weer? Iets met pinch to zoom of zo.
Hoe werkt dat ook al weer? Iets met pinch to zoom of zo.
i know, zijn vette dingen:)djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:33:
[...]
Volgens mij niet heb er wel 1 gekocht.
Heb er goeie ervaring mee alleen die van mij waren mee gewassen:P tot 3x aan toe en dat vonden ze niet zo grappig.
maar ik wil gaan slapen xD moet mijn kamer nog ombouwen voor ik ga slapen... pc moet eruit
spartacusNLD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:36:
nahhh... dit gaat te ver..

Dit worden weer een paar scene's van Game of Thrones, zo snel even tussendoor haha. Was rond 22:00 al begonnen zucht..
Yes. Gekochttoetboink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:35:
Gare kaartspellen...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Leuk voor verzamelaars maar niet voor mij:P
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
daar kun je een raspberry pi voor kopen, die heeft 10*10^10000000000000 meer CPU power
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
Verwijderd
en wie is de JE hier? dan kunnen we die misschien even in slaap sussenVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:33:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de box komt wanneer je gaat slapen!
Hmm, gezien het feit dat de bordspellen uit een eerdere aanbieding vorig jaar nog in cellofaan zitten, sla ik deze over ;p
Heb ik nou een hangmat gemist? Laatst lekker in het bos in de zon gelegen in een hangmat, raad het aan!
Wat voor eentje was het?
Wat voor eentje was het?
Een blauwe.citruspers schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:37:
Heb ik nou een hangmat gemist? Laatst lekker in het bos in de zon gelegen in een hangmat, raad het aan!
Wat voor eentje was het?
Hammockcitruspers schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:37:
Wat voor eentje was het?
He. Jij ook hier
Gewoon radio aan koffie en energy drink en wachten tot de pauze komt vannacht.
iPad staat naast me Laptop licht binnen 1 meter en ingelogd
iPad staat naast me Laptop licht binnen 1 meter en ingelogd
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
van parachute zijde stof, heel mooi blauw.citruspers schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:37:
Wat voor eentje was het?
PSN ID: Aapzak
Kan iBood alsjeblieft zo`n fun pakket erop knallen voor pinokkia! het niveau begint nu heel erg in te zakken
Niet poepen?ShitHappens schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:38:
Plassen dan maar.

Doe maar rustig aan die game gaat niet zo snel!ShitHappens schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:38:
Plassen dan maar.
Ik haak af bij deze traag lopende analoge spellen... Mijn baas en uiteindelijk ook een trainer wachten morgenvroeg op mij namelijk.
Al de hele dag... waste of precious time. SUE IBOOD!
SHUT UP AND GIVE ME MY IBOOD BOX!
Brummetje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:38:
[...]
Kan iBood alsjeblieft zo`n fun pakket erop knallen voor pinokkia! het niveau begint nu heel erg in te zakken
Stuurde ibood maar push berichtjes:D dat was pas makkelijk....
Heeft iemand een linkje naar die hangmat...en wat kostte hij?
Zit er nu inVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:39:
komt er ook een pauze (door ibood ingelast) tijdens de hunt dan?
Verwijderd
Goed, het is na twaalven...tijd om te checken wat de mede-tweakers op dit late uur drinken. Ik trap af met:

Arjan Robben, jij hier? Of iemand anders van het Nederlands elftal? stiekem?Joen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:39:
Ik haak af bij deze traag lopende analoge spellen... Mijn baas en uiteindelijk ook een trainer wachten morgenvroeg op mij namelijk.
http://www.ibood.com/nl/n...t_van_parachutestofzijde/citruspers schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:40:
Heeft iemand een linkje naar die hangmat...en wat kostte hij?
20 eur i believe
[ Voor 3% gewijzigd door Tomassie91 op 22-05-2012 00:41 ]
Zo dat ging ff snel in een keer. Hoppaaa. Wel hopen dat deze bagger niet in de box gaat komen.
Ben jij nog niet moe
Aberlour 15
Internet plaatje:Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:40:
Goed, het is na twaalven...tijd om te checken wat de mede-tweakers op dit late uur drinken. Ik trap af met:
[afbeelding]

Net koffie en nu een lekker koud biertje!
JW BlackVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:40:
[afbeelding]
Toch iemand die de spelletjes heeft gekocht
addict
nog maar een halve liter erdinger openmaken dan
Bijna weg! Next!!!!!!!
Een gewone maandag- op dinsdagnacht dus
Daar worden we ook vrolijk van!
Nee hoor, die balk loopt uit zichzelf leeg als het te lang duurt.. Anders staan we er eeuwig naar te kijkendjkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:42:
Toch iemand die de spelletjes heeft gekocht
Doe mij maar chocomelk met whiskeyHjsurk schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:41:
Een lekkere Ice Tea.
Heb een lekkere hertog Jan!
Verwijderd
Sorry, afgelopen vrijdag naar de Bierschuur in Poppel (Be) geweest en kon me helaas niet inhouden bij het whisky-schapFrml schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:41:
[...]
JW Black, jammer genoeg niet zo lekker als die van jou!
Allnet 500Mbit HomePlugAV Mini Ethernet Adapter starterkit, meh
Thanks. Balen, die had ik wel gewild, m'n surinaamse hangmat is nogal zwaar.
Kudos voor wie die Balvenie Doublewood postte trouwens, die had ik ook een paar hunts geleden
Das ook een lekkere combi

Nu heb je echt bewezen dat je een vrouw bent: GADVERDAMME WAT EEN VERSPILLING!
Vorige iBood heb jij je nachtrust al gehadVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:42:
[...]
jawel joh.. kutibood! Ik ga zo wel slapen.. heb afgelopen nacht al doorgehaald..
Ik haat ethernet-over-powerdingen.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Dat is pas lekker als Shotje!Tomassie91 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:43:
[...]
werkt voor geen meter in nieuwbouw woningen.toetboink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:43:
Allnet 500Mbit HomePlugAV Mini Ethernet Adapter starterkit, meh
Me 2 trek wel een kabel! wat een ellende die dingenNoxiuZ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:44:
Ik haat ethernet-over-powerdingen.
En al helemaal niet in oude woningen.
Slechte kabels enz enz. gewoon on dingen.
Ik heb het hier liggen: ik huur en mag niet trekken van mn huisbaasdjkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:44:
[...]
Me 2 trek wel een kabel! wat een ellende die dingen
Ja ze spammen de hele eib00t voldjkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:44:
[...]
Me 2 trek wel een kabel! wat een ellende die dingen
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Zeker de moeite waard!!!
Hier ook ja... op hoeveel staat de dagbanteller deze keer ?
Heerlijk, wat kostte die daar als ik vragen mag?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:43:
[...]
Sorry, afgelopen vrijdag naar de Bierschuur in Poppel (Be) geweest en kon me helaas niet inhouden bij het whisky-schap
In oude woningen ook niet, voor internet of een netwerkprinter ofzo werkt het super, maar voor het streamen van full hd films werkt het niet... ik heb er nog 4 liggen van belkin hier als er iemand interesse heeft
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Chocomelk met cognacTomassie91 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:43:
[...]
Houd alsjeblieft op over bier en andere overheerlijke drankjes. (vieux cola)
Ik heb morgen examen -.-
Ik heb morgen examen -.-
Iedereen die in de IT consumenten branche werkt dat die dingen stuk voor stuk zuigen. Bij hoeveel mensen ik al wel niet geweest ben waar ze het nooit goed gedaan hebben of een tijd lang en toen nooit meer fatsoenlijk wilde werken.
Toch roep ik een ieder op deze een kans te gunnen.
Toch roep ik een ieder op deze een kans te gunnen.
Das echt klote werken een paar goeie accespoints (apple) niet beter?Tomassie91 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:45:
[...]
Ik heb het hier liggen: ik huur en mag niet trekken van mn huisbaas
Dat streamen werkt al helemaal niet je kunt blij zijn als je er een youtube filmpje over kunt kijken.nixjuh schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:45:
[...]
In oude woningen ook niet, voor internet of een netwerkprinter ofzo werkt het super, maar voor het streamen van full hd films werkt het niet... ik heb er nog 4 liggen van belkin hier als er iemand interesse heeft
Ik heb in mijn woning van '84 helemaal geen problemen gehad (gamen/downloaden, 2 etages)djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:45:
[...]
En al helemaal niet in oude woningen.
Slechte kabels enz enz. gewoon on dingen.
en bij mijn ouders met een nieuwe woning ook niet.
(merk devolo en sitecom daarvoor)
[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 22-05-2012 00:47 ]
Rare zinTomassie91 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:45:
[...]
ik huur en mag niet trekken van mn huisbaas
Try not to become a man of success but a man of value.
Nope, door 4 dikke, bewapende betonnen muren kom je echt niet heen...djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:46:
[...]
Das echt klote werken een paar goeie accespoints (apple) niet beter?
Gewoon een flinke antenne erop schroeven. Anders een kabel door bestaande gaten leiden?
Ik ga ff naar de wc jongens. Zitten jullie klaar voor de box?
Met oud bedoelde ik in dit geval '29nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:46:
[...]
Ik heb in mijn woning van '84' helemaal geen problemen gehad (gamen/downloaden, 2 etages)
en bij mijn ouders met een nieuwe woning ook niet.
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Totally offtopic, maar is er trouwens nog een iBood box langs geweest? Heb de hele dag niks anders gedaan dan werken enzo, dus heb het niet kunnen volgen namelijk
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Hij is wel lekker snel weg dit onding.
Lekker Lekker. Drink zo goed als alles ;):D
De gekste combi's heb ik al gehad!
Voor de WC box ?jip_86 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:47:
Ik ga ff naar de wc jongens. Zitten jullie klaar voor de box?
Is het niet zo dat oude huizen veel hout hebben en dat hout heel goed 2.4GHz straling absorbeert?
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!