Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat "Sport" betekend dat ze super cool mega tof zijn hoor. Niet dat ze beter klinken als je aan het rennen bentPowermage schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:11:
Sport doppen
naja, ik heb vanmiddag al nieuwe goede doppen gekocht, mogen mn oude sony's als sportdoppen dienst gaan doen
if it's worth doing, it's worth overdoing - Adam Savage
kunnen ze inbrekertje/overvallertje spelen
ora et labora
koop a-jays... erg leuk spul:) waren een tijdje voor een tientje in de aldi:Phostler schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:11:
Ik zoek eigenlijk iets met een platte kabel
Of ze vallen niet uit als je rare yoga bewegingen maakt? If you know what i mean...Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:12:
Verminderde cable noise misschien? Beter bestand tegen zweet?
Eej die grap maakte je gister ook al!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
#daaaagiboodboxmetmijnreactievermogenvanongeveer1minuut
Y, komt omdat de doos nog niet is geweest en nog geen airco...painkill schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:13:
ik zweet mij echt kapot, meer mensen last van?
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Geen last van. Ben helemaal van top tot teen in het zwart gekleed inclusief zwarte stringpainkill schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:13:
ik zweet mij echt kapot, meer mensen last van?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
picts or gtfutoetboink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:14:
Ik zit hier zonder BH.
TIFTFY
[ Voor 3% gewijzigd door ShitHappens op 22-05-2012 00:16 ]
23.6ºC hier. heb de hele dag alles dicht zitten in een nieuwbouwhuis met best wat beton. Helpt wel.painkill schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:13:
Mijn kamer is 26 graden..
Ik ook maar dat komt omdat ik een man ben..toetboink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:14:
Ik zit hier zonder BH.
Maar hoef die wellness zooi allemaal niet maar ja. Wie heeft er ervaring met vaker tech stuff in zijn box?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Het staat er toch echt heel duidelijk. Beetje domme vraag, vind je ook niet?
Haters...danielkraak schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:16:
[...]
Het staat er toch echt heel duidelijk. Beetje domme vraag, vind je ook niet?
Zelfde hier hoor, obvious troll is obvious.
Kennelijk slaapt ie genoeg om 2 stofjes door elkaar te halen xD
Ja, die bij de Wehkamp gids altijd op de laatste pagina stonden zekerpinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:16:
Wanneer komt er nou eens zo'n pabo funbox? Wil nu eens andere speeltjes
Try not to become a man of success but a man of value.
Voor 't 'dinnetje!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:17:
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
What the!? Survival kit?
Ja. Ik ga een beetje openlijk verkondigen dat ik feestpoeder in mijn neus stop. Dat is illegaal.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Updating..............
ik ben ook high van het witte spulNoxiuZ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:17:
[...]
Ja. Ik ga een beetje openlijk verkondigen dat ik feestpoeder in mijn neus stop. Dat is illegaal.
suiker genaamd
ora et labora
LOL, er zijn hunts van 2 dagen achter elkaar geweest !AW_Bos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:18:
Hej, ze gaan door na 0:00 uur, dat hebben ze nog nooit eerder gedaan, geloof ik?
In België wel.AW_Bos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:18:
Hej, ze gaan door na 0:00 uur, dat hebben ze nog nooit eerder gedaan, geloof ik?
Om het makkelijk te houden denk ik zo even.Enthroned schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:18:
waarom in godsnaam €5,95 verzendkosten voor een paar doppies van 60 gram??!!
Wij allemaal.toetboink schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:14:
Ik zit hier zonder BH.
Dat viel mij ook al op! ze moesten ook nog wat verpakkingsmateriaal kwijt kennelijkEnthroned schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:18:
waarom in godsnaam €5,95 verzendkosten voor een paar doppies van 60 gram??!!
Wil graag de funbox waar de meeste speeltjes inzittenTomassie91 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:17:
[...]
Ja, die bij de Wehkamp gids altijd op de laatste pagina stonden zeker
+1
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Wat nou dan? Te kleine moobs?
Goede humor hier
Laat maar even zien dat je vrouw bent. Kom ik ook uit de kast.pinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
Zijn er ook hier vrouwen aanwezig? Of ben ik de enigste tussen al die hete mannen![]()
zoveel gehoorschade door die doppen!!!
ora et labora
Nou, heet zeker.pinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
Zijn er ook hier vrouwen aanwezig? Of ben ik de enigste tussen al die hete mannen![]()
Nederland is weer warm zeg, loop te koken.
Jij durft te beweren dat je het niet heet hebt? DAN HEB IK DE AIRCO GEMISTpinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
Verwijderd
Weet ik niet, heb de thermometer gemist....pinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
ik uit een doosManiacsHouse schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
[...]
Laat maar even zien dat je vrouw bent. Kom ik ook uit de kast.
ora et labora
enige.pinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:
Try not to become a man of success but a man of value.
Ikkepinokkia schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:21:

28 graden hiero (Limburg)
Gelukkig.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:22:
Je bent niet de enige.
Obvious troll is obvious
Leuke url die daar achter hangt ahahah
http://aldi.nl/aldi_vanaf...052012_48_216_2305_5.html
Hunt voorbij : einde slowchat!