refurb apple producten en die groot inkopen, daar doen ze goeie zaken mee denk.
D'r is al een leuke aanbieding met 5 boxen langsgeweestHoodyXL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:36:
[...]
Dat was nou ook weer niet de bedoelingHoopte op een leuke tablet, 256gb ssd, meerdere boxen en eventueel een laptop.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Die was wel leuk jaShinascus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:37:
hier tegen de verveling
http://www.dumpert.nl/med...uigen_is_ook_een_vak.html
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
inderdaad, zoveel tassen zie ik nog niet eens als ik met mn vriendin ga winkelen
Dit was mijn eerste Hunt en waarschijnlijk ook mijn laatste. Erg teleurstellend, had er meer van verwacht.
Dan maar even Game of Thrones S02E08 720p binnenhalen. Arrr
En passen er naast een laptop met snoeren etc ook nog 2 dikke studieboeken bij?TMoose schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:33:
Ja, Die rugzak heb ik al via de reguliere ibood. Prima ding verder, maar 1-tje is wel g\enoeg
die is naishostler schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:39:
Dan maar even Game of Thrones S02E08 720p binnenhalen. Arrr
.....
[ Voor 91% gewijzigd door NotSoSteady op 21-05-2012 17:41 . Reden: ... ]
Je plaatje doet het niet.
Met vriendelijke groet, Nander.
Ah jij gaat vragen dan ik ook....guid0o schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:39:
[...]
En passen er naast een laptop met snoeren etc ook nog 2 dikke studieboeken bij?
8 boeken, a4 map 23 rings, broodbak, Past dat denk je?
zal wel een refurbished plaatje geweest zijn
Tja, het kan niet altijd feest zijn he.Zerfox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:39:
Dit was mijn eerste Hunt en waarschijnlijk ook mijn laatste. Erg teleurstellend, had er meer van verwacht.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
ik zou voor epubs en wat kleingeld voor de kantinejufrouw gaanfotografie999 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:40:
[...]
Ah jij gaat vragen dan ik ook....
8 boeken, a4 map 23 rings, broodbak, Past dat denk je?
2 8cm dikke hardcover naslagwerken op A4(+) formaat gaat niet lukken, maar een paar O'reilly's en een stapeltje printouts gaat prima samen met mijn 15.5" VAIO in een stevige sleeve.guid0o schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:39:
[...]
En passen er naast een laptop met snoeren etc ook nog 2 dikke studieboeken bij?
Zeg dat wel...330 euro incl voor een refurb iPad 2 16GB Wifi vind ik vrij veel jathijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:37:
refurb apple producten en die groot inkopen, daar doen ze goeie zaken mee denk.
@NotSoSteady; Pfft, lame post :3 Door dat soort shit kan ik straks op werk niet meer op GoT
Oke thanks voor de info, dan is die tas niks voor mij. Wil naast me laptop ook nog wel wat andere dingen mee zeulen.TMoose schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:42:
[...]
2 8cm dikke hardcover naslagwerken op A4(+) formaat gaat niet lukken, maar een paar O'reilly's en een stapeltje printouts gaat prima samen met mijn 15.5" VAIO in een stevige sleeve.
Ik had op zijn minst gehoopt de kans te krijgen om een box binnen te halen.

ah, niks gemist op de rit naar huis, heeft me weer 3 kwartier bespaart
.
Dat is inderdaad redelijk enthousiast, maar denk dat ze er best geld mee kunnen verdienen.Snoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:42:
[...]
Zeg dat wel...330 euro incl voor een refurb iPad 2 16GB Wifi vind ik vrij veel ja
De dag is nog niet voorbij.Zerfox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:43:
[...]
Ik had op zijn minst gehoopt de kans te krijgen om een box binnen te halen.
Dat is volgens mij dezelfde prijs als wat Apple ervoor vraagt.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:43:
[...]
Dat is inderdaad redelijk enthousiast, maar denk dat ze er best geld mee kunnen verdienen.
Geloof je het zelf? Ik heb juist vanavond nog dingen te doen, die ik deze vroege ochtend heb uitgesteld.
Vorige keren, (zoals ik heb gelezen) waren de dozen vrijwel allemaal rond 2t/m4 uur?
Ben er wel een beetje klaar mee, denk dat het toch maar eventjes CS:GO gaat worden
Heb diverse mensen gemailt die die boeken maken/verspreiden maar helaas geen epubs. Tas vandaag was 10kilo en dat is dan excl laptop.D-mone schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:41:
[...]
ik zou voor epubs en wat kleingeld voor de kantinejufrouw gaan
Inderdaad, 319 euro, maar bij Apple betaal je geen verzendkosten.NotSoSteady schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:44:
[...]
Dat is volgens mij dezelfde prijs als wat Apple ervoor vraagt.
er is echt niemand die zo's tas gaat kopen hé.
Cs go is er toch nog niet ?Shinascus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:45:
Ben er wel een beetje klaar mee, denk dat het toch maar eventjes CS:GO gaat worden
001100100010101101011101001
Zijn ook een keer om 23:xx geweest dus.Zerfox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:44:
[...]
Geloof je het zelf? Ik heb juist vanavond nog dingen te doen, die ik deze vroege ochtend heb uitgesteld.
Vorige keren, (zoals ik heb gelezen) waren de dozen vrijwel allemaal rond 2t/m4 uur?

Ik ga er ook niet op wachten, mag graag kijken hoe de dromen van sommigen hier uit elkaar spatten omdat er misschien geen box is.
Is een closed beta. Voor de lucky bastards die een key hebben gekregen
Had me op iets van 10 sites opgegeven, steam survey, en paar prijsvragen. Uiteindelijk 1 te pakken gehad.
Hmm, achjaZerfox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:46:
[...]
Is een closed beta. Voor de lucky bastards die een key hebben gekregen
Er zijn games waar ik liever beta key voor heb
001100100010101101011101001
Via een Steam survey ja, moest je wat dingen invullen over Counter-Strike in het algemeen.
Maar de kans dat je zo'n key krijgt is even groot als dat er nu nog boxen komen.
keys voor de hunt zouden ook mogelijkheden bieden
Oh dat doen ze zeker, maar dat geldt niet alleen voor die iPad. De adviesprijzen die ze er telkens neerzetten werken natuurlijk psychologisch door op veel mensen die vervolgens in een waan van koop- en hebzucht het bestellen. iBood profiteert tijdens deze hunts optimaal van de 'domheid' van de mens.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:43:
[...]
Dat is inderdaad redelijk enthousiast, maar denk dat ze er best geld mee kunnen verdienen.
Als ik iemand met zo een tas op straat zie binnenkort bedank ik hem ff.
inderdaad, en vergeet de hebberigheid en angst niet
zo tas is weg... nu weer iets met een stekker/usb
zo een apparaat is er ook elke keer of niet?
Nee draadlooosnexhil schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:49:
zo tas is weg... nu weer iets met een stekker/usb
Jeej, weet iets nutteloos
Rare vogel in spe
Voor de mensen die interesse hebben, de CS:GO beta is helemaal KUT.
Ziet er gelikt uit en klinkt leuk maar speelt ongeveer net zo vlot als je oma een marathon loopt.
Verbeteringen komen er zo onderhand wel maar het is nog steeds niet heel erg wauw.
Denk dat als ze deze puntjes fixen dat het verder een prima spel gaat worden
Ziet er gelikt uit en klinkt leuk maar speelt ongeveer net zo vlot als je oma een marathon loopt.
Verbeteringen komen er zo onderhand wel maar het is nog steeds niet heel erg wauw.
Denk dat als ze deze puntjes fixen dat het verder een prima spel gaat worden
ah, de FM transmitter.
vroeger maakten ze echte telefoons waar dit gewoon in zat
vroeger maakten ze echte telefoons waar dit gewoon in zat
1dagjeskoopjes is iets sneller dan vxv, voor degene die perse op de box wachten;)
Ja, altijd veel van die mrHandsfree spullen.HoodyXL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:49:
zo een apparaat is er ook elke keer of niet?
Die dingen kan je voor 5 euro bij de Action kopen.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Ooh was het 4, kan ookDynion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:50:
waren die niet 4 euro bij de action?
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
En wederom een faal product...
Kan ik effe rustig m'n dochter ophalen. De rit naar huis ook overleeft zonder iets te missen...
Achteraf gezien had ik de hele dag wel kunnen missen....
Kan ik effe rustig m'n dochter ophalen. De rit naar huis ook overleeft zonder iets te missen...
Achteraf gezien had ik de hele dag wel kunnen missen....
Het lijkt de hele dag wel Action ibood hunt
ik weet het ook niet... ze zijn in ieder geval goedkoper daar=)
Ik begin een bloed hekel te krijgen aan die Mr. Handsfree

Maar die blijf ik erbij posten

hahaha... lijkt wel of stewie ook een mister handsfree achterin heeft zitten
On-mogelijk! Ze verkopen ze al voor 30euro onder advies prijsDynion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:51:
ik weet het ook niet... ze zijn in ieder geval goedkoper daar=)
Ik zat er al op te wachten. Scherp blijven.Shinascus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:51:
Ik begin een bloed hekel te krijgen aan die Mr. Handsfree
[afbeelding]
XBL: Sgt Rik NL
Wat een troep komt er langs, prachtig. En het balkje gaat nog redelijk hard ook.
Enige wat nog rest is een doos vullen met andere troep en die binnen een paar seconden uitverkocht zien raken.
Enige wat nog rest is een doos vullen met andere troep en die binnen een paar seconden uitverkocht zien raken.
PSN ID: Aapzak
Vooruit, ook maar zo'n ding gekocht. Om toch ook maar mee te doen.
Geen idee wat er mee te doen eigenlijk
Edit: shit. Komt nog 6 euro bij
Dom
Geen idee wat er mee te doen eigenlijk
Edit: shit. Komt nog 6 euro bij

[ Voor 16% gewijzigd door dirkjesdirk op 21-05-2012 17:54 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Ongelooflijk eigenlijk. De hele dag als een idioot ibood.nl refreshen om voor de 4e hunt tot de conclusie te komen dat er echt alleen maar rommel op staat
Prima, eindelijk eentje waar ik met een gerust hart van naar huis ging
ik vond hem ook wel redelijk eenvoudig:p
Vannacht trouwens ook hoor, niks gemistAghanim schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:55:
Ongelooflijk eigenlijk. De hele dag als een idioot ibood.nl refreshen om voor de 4e hunt tot de conclusie te komen dat er echt alleen maar rommel op staat
Echt om te janken deze hunt.. Een hoop productiviteit weggegooit vandaag.
Ach, ik zit toch de hele avond nog apathisch te kijken of ik niet per ongeluk iets moois mis. De grap is dat ik werkelijk helemaal niks nodig heb, kan me niks bedenken wat ik nog niet heb dat op iBood verkocht wordt (ja behalve Mr. Handsfree
Nee hoor, zodadelijk ook nog.. let maar oprejer schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:57:
wat een bagger hunt tot nu toe.
komop huismoedertjes, het komt nu allemaal op jullie aan
Wat een zuigaanbieding.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Net toen ik dacht dat het dieptepunt wel bereikt was.......
Dit zuigt.
Dit zuigt.
Okee een stofzuiger voor degene die die vacuum zakken hebben gekocht.
De schuld van degene die dit dumpert filmpje net postte: http://www.dumpert.nl/med...uigen_is_ook_een_vak.html
als die ook onder de lakens zuigt is het een top aanbieding
Met al dat productiviteitsverlies is alle ventuele winst weer snel verdampt. Vooral als je niks koopt.toetboink schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:57:
Echt om te janken deze hunt.. Een hoop productiviteit weggegooit vandaag.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Sorry!!!toetboink schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:59:
De schuld van degene die dit dumpert filmpje net postte: http://www.dumpert.nl/med...uigen_is_ook_een_vak.html
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!