XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik zou zelf niet weten wat ik er mee moet
[ Voor 31% gewijzigd door dirkjesdirk op 21-05-2012 16:50 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Hey, je had vertrouwen in je medetweakers zei je daarstraks
hahaha heb je die lamp wijnglazen meuk gemist.. duurde langMr.Barry schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:48:
Ik zit eigenlijk te wachten op een echt mooie bestekset en mooie V&B (of soortgelijke kwaliteit) wijnglazen.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Inderdaad, hoe ironisch dat je een waterdichte camera opnieuw aanbiedt als zijnde 'refurbished'. Wekt toch niet erg veel vertrouwen.bobsquad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:49:
Die reburbish artikelen konden al niet met water overweg en nu worden ze opnieuw verkocht met een laagje kit
Haha, ook ik ken mijn grenzen.albino71 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Hey, je had vertrouwen in je medetweakers zei je daarstraks
[ Voor 23% gewijzigd door Royeboi op 21-05-2012 16:51 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hyves gebruiker zekerShinascus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:49:
handig voor me zusje, kan ze hem gewoon in het toilet laten vallen als ze weer is een foto in de badkamer spiegel maakt. Die vindt dat vast leuker dan der galaxy SII
Er zal er hooguit één box kunnen komen... áls die er komt tenminste. Het verbaast me niets als er helemaal geen boxen komen deze hunt. Dit neem ik wel mee in mn achterhoofd voor de volgende keer en ik denk met mij ook een heleboel andere mensen.dirkjesdirk schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:44:
Maar ze houden de box-hype bewust in leven om veel volgers te hebben tijdens de hunt. Want om nu te zeggen dat de hunt zo spectaculair is nu....
Dit is alleen slim gedaan voor deze hunt, maar bij toekomstige hunts zullen ze hierdoor zeker volgers gaan missen.
Tja, als ze die voor 49 euro aanbieden dan koop ik hem direct....Shinascus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:50:
Sorry doe dan trouwens toch maar gewoon een go pro
voor het geld is het een leuke camera, ik heb er eentje gehad (tot hij gejat werd) en heb begin dit jaar de zx5 gekocht, best tevreden over, alhowel de lens iets meer groothoek had mogen hebben (zoals een gopro)
Waar blijven die foto's
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Een nas wil ik ook wel...Philos31 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:50:
Ik wil een box! Of een Readynas Ultra 6!
Als te al komt. Maar ik heb het met je eens dat als ze karig worden met die boxen de hype snel over is.Snoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:51:
[...]
Er zal er hooguit nog één box kunnen komen... áls die er komt tenminste. Het verbaast me niets als er helemaal geen boxen komen deze hunt. Dit neem ik wel mee in mn achterhoofd voor de volgende keer en ik denk met mij ook een heleboel andere mensen.
Dit is alleen slim gedaan voor deze hunt, maar bij toekomstige hunts zullen ze hierdoor zeker volgers gaan missen.
Daat gaat dus moeilijk want die SII kan niet tegen toilettenAwsom schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:52:
[...]
Waar blijven die foto's? Even kwaliteit vergelijken ..
Ze zijn in hun magazijn wel van de rotzooi afthijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:54:
Ik vraag me wel eens af hoeveel geld ze nou aan zo'n hunt overhouden, volgens mij is dat echt peanuts.
t ruimt lekker op. En in de opslag verdien je er niks aan. Voorraad kost geld hethijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:54:
Ik vraag me wel eens af hoeveel geld ze nou aan zo'n hunt overhouden, volgens mij is dat echt peanuts.
Als je bedenkt dat ze het anders weg moeten gooien(?) is het nog best lonend.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:54:
Die mensen daar zien hun kerstpakket alweer voor hun neus langs gaanthijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:54:
Het is maar de vraag hoeveel van die troep er momenteel in hun magazijn staat, denk redelijk wat ook in extere warehouses. Sowieso duidelijk dat ze (exclusief orderpicken etc.) minstens 2+- euro winst maken op verzendkosten, bij 8.95 wss nog iets meer. als je dan 10.000 producten verkoopt ( bijvoorbeeld ) , tikt dat 'redelijk' aan.UntamedNL schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Ze zijn in hun magazijn wel van de rotzooi af
Bij een sterk kwark glazensetje weet je wel wat je veel tijd hebt.Powder Toastman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:56:
Doe hierna maar een Dora DVD spelert, kan ik rustig even naar huis rijden.... Of een setje kwark glazen ofzo...
People as things, that’s where it starts.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Rare vogel in spe
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Maken ze de winaars nu bekend?Xesxen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:00:
He bah, geen pizza gewonnen
Ooh wacht, kan mijn auto ook.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
En de AVG code niet?thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:00:
deze past wss door de brievenbus slimpies..
Hmmm lekker pizza!!!! : @MarloesdeKrom gefeliciteerd je hebt de pizza gewonnenNeem even contact op via Twitter
Rare vogel in spe
Blijf je buienradar in de gaten houden?
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
mag haar nu al niet, waarschijnlijk eet ze hem niet eens op T_T
PSN ID: Aapzak
Heb geen IRC toegang @ workAapzak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:03:
waarom gebruikt niemand eigenlijk irc voor beetje chatten? Dat werkt toch beter dan een forum misbruiken?
Zo 1990Aapzak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:03:
waarom gebruikt niemand eigenlijk irc voor beetje chatten? Dat werkt toch beter dan een forum misbruiken?
Dit kun je later terug lezenAapzak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:03:
Ik lig dubbel..msnguy: sjezus die is lelijk
Lijkt mij onzin. Ik denk dat zij die €5,95 gewoon aftikken met hun uitleverancier, dat dit een vaste prijs is voor alle pakketten tot een bepaalde afmeting en/of gewicht.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Het is maar de vraag hoeveel van die troep er momenteel in hun magazijn staat, denk redelijk wat ook in extere warehouses. Sowieso duidelijk dat ze (exclusief orderpicken etc.) minstens 2+- euro winst maken op verzendkosten, bij 8.95 wss nog iets meer. als je dan 10.000 producten verkoopt ( bijvoorbeeld ) , tikt dat 'redelijk' aan.
Misschien wel een idee dat ze die prijzen eens opnieuw onderhandelen, want dat kan best nog wat lager.
ora et labora
Dit is een special fast topic, dus nee werkt perfectAapzak schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:03:
Goeie middag trouwens...
lol_trickster_ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:04:
ook voor de mensen die hun post ratio omhoog willen krikken.
Goeie middag trouwens...
PSN ID: Aapzak
Trust me, ik weet wat prijzen van grote ketens, 3-3,5eu per pakketje is echt niet heel bijzonder. realiseer je dat ibood op jaarbasis echt ellende veel pakketjes versturen, die hebben echt wel een onderhandelingspositie..frickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:04:
[...]
Lijkt mij onzin. Ik denk dat zij die €5,95 gewoon aftikken met hun uitleverancier, dat dit een vaste prijs is voor alle pakketten tot een bepaalde afmeting en/of gewicht.
Misschien wel een idee dat ze die prijzen eens opnieuw onderhandelen, want dat kan best nog wat lager.
Gelukkig is die gast zelf wel een fotomodel.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:04:
geniaal ook, zo heerlijk spontane reaktie van een of andere kerel nadat de winnaar bekend gemaakt was:
[...]
Ik lig dubbel..

Bij de eerste hunts kwam de box altijd als laatst, als afsluiter.mrc4nl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:04:
Als nu nog geen box is geweest, kan je er vanuit gaan dat ie niet meer komt.
Daar doe ik het idd voor. Dingen kopen ben je gek
Beetje postter haalt 100-130 posts op één dag
ora et labora
Deze werkt via GPS zoals je TomTom. Deze mag dus wel gebruikt worden in Nederland.Coolreinoudnl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:05:
lol, speedcamera? is toch illegaal binnen nl?
- PS3 Controller met charger
- PS3 320 GB Set
- Samsung 3D Smart TV
Want bij de forum van Ibood mogen ze geen prijzen geven. BTW: de ibood box is niet voorbij gekomen, toch?
Nee, maar wel in Zwitserland en Frankrijk. En die worden ook ondersteund. Gaat in de euro's/francs lopen als je daar gepakt wordt.Coolreinoudnl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:05:
lol, speedcamera? is toch illegaal binnen nl?
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisFreshnesz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:07:
Weet iemand de prijs van de volgende producten die zijn voorbij gekomen in de hunt:
- PS3 Controller met charger
- PS3 320 GB Set
- Samsung 3D Smart TV
Want bij de forum van Ibood mogen ze geen prijzen geven. BTW: de ibood box is niet voorbij gekomen, toch?
[ Voor 100% gewijzigd door painkill op 24-03-2016 20:33 ]
De allerlekkerste bezorglijn van het land?painkill schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:07:
0681320484
Is gewoon langzaam, duurde vanochend 11 sec om te laden vanaf en glasvezel verbinding.
Hunt voorbij : einde slowchat!