Wel leuk die lamp. Kopen dus!
Enorm offtopic, maar levenslang is in Nederland wel levenslang hoor.TMoose schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Zelfs levenslang is in NL niet levenslang...
Maar na 18 jaar wat mij betreft permanent, en zonder mogelijkheid op verlof de TBS kliniek in. (Ik acht de kans trouwens aardig groot dat hij de 18 jaar cel niet levend doorkomt.
Wikipedia: Levenslange gevangenisstrafNederland en Frankrijk zijn de enige landen in Europa waar bij een levenslange gevangenisstraf geen mogelijkheid tot voorwaardelijke invrijheidsstelling bestaat, oftewel waar het echt levenslang betekent.[2] In Nederland kan gratie alleen verleend worden via Koninklijk Besluit, en dit is sinds 1970 maar drie keer gebeurd.
Verwijderd
Toen die wetten werden opgesteld was het niet in iemands hooft opgekomen dat dit zou gebeuren. Dus dat pleit dan wel weer een beetje voor ons Nederlanders, toch?looyenss schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:53:
[...]
het juridische stelsel van NL is nog waardelozer dan deze hunt
Ik zie geen vraagteken?
http://specs.tweak.to/18230
ik heb er eentje op mn kamer, is het hele jaar nog niet aangeweest!
ora et labora
Dus als er geen vraagteken staat is het geen vraag. (...)
magazijn mederwerker vond er weer een paar
ora et labora
Leuk filmpje om de tijd te doden.
YouTube: DollarShaveClub.com - Our Blades Are F***ing Great
Dat zijn mensen die naar de betaalpagina klikken en daar annuleren.mrc4nl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:58:
magazijn mederwerker vond er weer een paar
Die gereserveerde producten komen dan weer vrij.
Niet erg slim, kan je vervolgens 5 minuten niks meer bestellen. Zal toch net dat epische product voorbij komen...frickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:59:
[...]
Dat zijn mensen die naar de betaalpagina klikken en daar annuleren.
Die gereserveerde producten komen dan weer vrij.
BOX meerdere zelfs!!!!!!
ora et labora
Ik wil lid wordenHotFix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:59:
Leuk filmpje om de tijd te doden.
?BLACKfm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:01:
Meh, moet 6 ohm hebben...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Deze speakers zijn 8 ohm... ik heb al 6 ohm speakers staan.. voor het gemak heb ik ze liever allemaal hetzelfde. En in de kleur zwart, dus dat is ook al jammer
Voor je vriendin, als je een hekel aan haar hebt
Eén flesje AfroJack alstublieft.....
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Hehe, eindelijk het forum kunnen vinden. De zoek functie op GoT is niet echt je van het. Moest het handmatig zoeken want de resultaten die terug kwamen waarom allemaal verouderd.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Iets met "Active topics" ..?Tiwazz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:08:
Hehe, eindelijk het forum kunnen vinden. De zoek functie op GoT is niet echt je van het. Moest het handmatig zoeken want de resultaten die terug kwamen waarom allemaal verouderd.
ik ga een examen maken! succes allemaal
Je kon ook aan de linkerkant bij actieve topics kijken
Die wist ik nog niet! Maar het is toch vreemd dat als ik de zoek functie gebruik en iBood invult ik niet de meest recente topic krijg?
1dagskoopjes is down 
Succes met de examens! Ik ga ook zo maar eens...
Of erger nog, als je naar de wc bent. Dan heb je echt zoiets van, was ik maar later gegaan :-)
examen is belangrijker!!!!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:11:
Zal je zien dat die dozen komen als ik mijn natuurkunde examen zit te maken. :\
ora et labora
Verwijderd
Pas gaan als er een nutteloos product isHurricane schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:12:
Of erger nog, als je naar de wc bent. Dan heb je echt zoiets van, was ik maar later gegaan :-)
WE bestellen wel voor je!
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Niet liegen
P.S. Succes met je examen!
Werkt hier gewoonHotFix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:12:
1dagskoopjes is down
Ik zit nu op school maar ben vrij, dus moet zo de bus terug pakken a 50 min. ?!
Mobiele site van ibood gebruiken?
ik heb mn examens al 2 jaar geleden gehaald..
ik zit nu op mn hoogeschool te wachten op mn les
ora et labora
DerpHurricane schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:14:
Mobiele site van ibood gebruiken?

Die impedantie maakt allemaal niet zo veel uit. Die 6 of 8 Ohm is toch nominaal, want over het gehele bereik kan de impedantie best dippen op 4 Ohm en toppen boven de 12 Ohm. Ik zou me er niet blind op staren, maakt de zoektocht alleen lastiger. Met speakers die nominaal 4 Ohm zijn of dippen onder de 3 Ohm kan het lastig worden.BLACKfm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:05:
[...]
Deze speakers zijn 8 ohm... ik heb al 6 ohm speakers staan.. voor het gemak heb ik ze liever allemaal hetzelfde. En in de kleur zwart, dus dat is ook al jammer.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zo te zien zijn er genoeg mensen die een hekel hebben aan hun vriendin/vrouw..:pHotFix schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:07:
Voor je vriendin, als je een hekel aan haar hebt
Ik zit in de lesmrc4nl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:15:
[...]
ik heb mn examens al 2 jaar geleden gehaald..
ik zit nu op mn hoogeschool te wachten op mn les
is er nog weer zo'n site die iemand heeft gemaakt van hier:)?
Try not to become a man of success but a man of value.
Zo dat was examen geschiedenis, het is nu echt geschiedenis.
Heb ik nog wat gemist in de afgelopen 4 uur ?
Heb ik nog wat gemist in de afgelopen 4 uur ?
Volgende bood ga ik douchen ! haha
https://www.youtube.com/@droommotor
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ vind ik toch beter hoor
voorraad was leeg nu weer 1%, zucht, stomme parfum
Die heb ik ooit gekocht via 1dag-fly oid en zijn dus daadwerkelijk mooie glazen, alleen te groot voor mijn vaatwasser.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
deze glazen komen denk ik uit de zelfde fabriek waar blokker glanzen worden gemaakt.
zijn deze ook onbreekbaar?
-edit: zie het al, "extreem hoge breeksterkte"
-edit: zie het al, "extreem hoge breeksterkte"
[ Voor 49% gewijzigd door Thijsg op 21-05-2012 12:23 ]
"Helder en glanzend als glas". Wie verzint die omschrijvingen?
Ik ben douchen, heb het nou gehad met die zooi
https://www.youtube.com/@droommotor
"behouden hun glans en blijven transparant, voor altijd"
mijn vaatwasser gebruikt zandstralen. gaan ze echt niet van glanzen!!!!!
mijn vaatwasser gebruikt zandstralen. gaan ze echt niet van glanzen!!!!!
ora et labora
er komt nu een box aan... wacht nouDenzis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:25:
Ik ben douchen, heb het nou gehad met die zooi
je moet pas gaan douchen als de box net geweest is!
Haha, die glazen waren net op 3 kwart, nu ineens op de helft. Die blauwe balk klopt niet helemaal..
In the window.
Ik heb nog nooit een hint actief gevolgd. Zijn hier kenners die aan kunnen voelen of er nog een airco komt vandaag? (En zo ja, kan je ook voelen hoe laat 'ie komt? Zit straks bij een examen natuurkunde
)
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Hij komt ergens in het midden van je examen, dingen die nodig of handig zijn komen altijd op de momenten dat het totaal niet uitkomt en je ze dus niet kan kopen. Dat is het gevoel wat ik krijg van de ibood hunt
Ja, zo gooi je je eigen glazen in!thedon46 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:29:
[...]
je moet pas gaan douchen als de box net geweest is!

_██_
(ಠ_ృ)
zonde van die 20,-
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon je examen skippen, 20,- besparen op een airco is dat wel waard.jhogervorst schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:31:
Ik heb nog nooit een hint actief gevolgd. Zijn hier kenners die aan kunnen voelen of er nog een airco komt vandaag? (En zo ja, kan je ook voelen hoe laat 'ie komt? Zit straks bij een examen natuurkunde)
Shit, veel te laat door gehad dat de Hunt weer begonnen was.. Heb een nette LED zaklamp nodig voor op vakantie, is al meer dan een paar keer voorbij gekomen zag ik

Geen boxen vandaag zoals het er nu uitziet
[ Voor 78% gewijzigd door Aramiss op 21-05-2012 12:36 ]
duurt echt te lang deze glanzende glazen
jah wie wil der nou glazen, voor de dezelfde prijs of minder heb je die ook wel in de winkel
is dit de lunchpauze of hoe moet ik dat zien?
Verwijderd
Denk het welThijsg schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:37:
is dit de lunchpauze of hoe moet ik dat zien?
Ik gok dat dit de lunchpauze is inderdaad,duurt echt veel te lang nog steeds op 56%
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!