En voor de rest die een aanbieding heeft gemist: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisboe.i schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:50:
Hoe duur was de Pyro SE SSD?
Geloof maar dat er veel mensen die op kantoor zitten (zoals ik) de site in de gaten houden. Ik zag bij mijn collega ook zwaailichten op zn scherm.geert19 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:48:
[...]
alle huisvrouwen zijn aan t werk, scholieren op school, studenten nouwjah of pitten of in college zoals ik. word wel sneller in loop van de dag
Oja tuurlijk, daar keek ik net nog.Taab schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:51:
[...]
En voor de rest die een aanbieding heeft gemist: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Wel een magere korting zeg.
Sorry ik zie het al
[ Voor 91% gewijzigd door Chrizzly op 21-05-2012 09:55 ]
Toch jammer dat het telkens dezelfde merken/producten zijn die langs komen. Veel is op voorhand al te voorspellen.
DORA!Freakster86 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:55:
Toch jammer dat het telkens dezelfde merken/producten zijn die langs komen. Veel is op voorhand al te voorspellen.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Stereo speakersetje van Logitech zonet toch maar besteld, stereo, ad2p, heerlijk voor in de tuin (I hope...)
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
ik ook, gaan mee naar spanjecoyote1980 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:56:
Stereo speakersetje van Logitech zonet toch maar besteld, stereo, ad2p, heerlijk voor in de tuin (I hope...)
[ Voor 20% gewijzigd door spartacusNLD op 21-05-2012 10:00 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
duurt wel lang nu zeg.
Kom op Ibood, papa heeft een wireless router nodig!
Teveel van hetzelfde vooral, veel mediaplayers...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Waag het niet om hem voor mijn neus weg te halenAwaken1 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:00:
duurt wel lang nu zeg.
Tomorrow is not today!
Eenmaal aangekomen op school... NOG STEEDS GEEN BOX
Verwijderd
Ga hem nu alleen maar kopen om jou lastig te vallenSpacey23 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Waag het niet om hem voor mijn neus weg te halen
Ik heb wel een mediaplayer nodig maar niet voor €99,95
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Zijn er mensen die die Bamboo tablet besteld hebben?
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Crap!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
[...]
Ga hem nu alleen maar kopen om jou lastig te vallen
Tomorrow is not today!
ja!Mattie112 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:03:
Zijn er mensen die die Bamboo tablet besteld hebben?
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Vorige keer ookal zoveel media spelers. iedereen heeft er ondertussen al een!
Popbox is anders wel een mooie streamer!
Untappd: Kapitein_Merijn
Back !!
I stream wel van mijn eigen computer. Alles is hier aangelsoten op een gigabit thuisnetwerk
I stream wel van mijn eigen computer. Alles is hier aangelsoten op een gigabit thuisnetwerk
Hoor je direct een mail te krijgen over je bestelling?
Ik heb dat logitech speakertje besteld, maar heb geen bevestiging gekregen....
Ik heb dat logitech speakertje besteld, maar heb geen bevestiging gekregen....
Ik ook nog niet (tablet), wel een mail van paypal dat het betaald is.
Dit is anders wel een heel mooi mediaspelertje/streamer.Zondagskindje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
Ik heb wel een mediaplayer nodig maar niet voor €99,95
Gold award op hardware.info en 25 euro voordeel erop.
Gewoon om moe van te worden. Het gaat nou eenmaal om die box..hostler schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:02:
Eenmaal aangekomen op school... NOG STEEDS GEEN BOX
zoals het nu gaat staat de rest van de dag deze popbox in de verkoop
Doe er wat aan zou ik zeggengeert19 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:11:
zoals het nu gaat staat de rest van de dag deze popbox in de verkoop
Er is nog niks voorbij gekomen bij de gemiste aanbiedingen, ik wacht even op de JAMO 426 setje, eventueel met een versterker erbij, ONKYO509 hopelijk
Alle vragen hebben een antwoord
heeft iemand toevallig ervaring met die logitech speakers die net voorbij kwamen?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
kan iemand met te veel geld ff alle popboxen opkopen zodat we verder kunnen ?
Misschien een stomme vraag, maar iedereen heeft het over die box. Is dit een verassingsbox oid? En waarom is het zo populair?
Zie de TSDjerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
Misschien een stomme vraag, maar iedereen heeft het over die box. Is dit een verassingsbox oid? En waarom is het zo populair?
De waarde van de spullen die erin zitten is vaak veel hoger dan wat je voor de box betaalt.Djerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
Volgens mij komen de boxen niet. Las net op de iboodforum en die heeft het gelezen bij twitter.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:11:
[...]
Gewoon om moe van te worden. Het gaat nou eenmaal om die box..Meer wil ik niet, maar ook absoluut niet minder.. xD
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Omdat de waarde van de (onbekedne) spullen die er in zit vaak veel hoger ligt dan de prijs van de box zelf. En mensen gewoon van surprises houdenDjerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
Dat is inderdaad een verassingsbox, en juist daarom is ie zo populair.Djerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
http://lmgtfy.com/?q=iboot+boxDjerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 21-05-2012 10:14 ]
Djerro, zie startpost + zoek eens op youtube naar 'ibood unboxing'
Ik heb nog zo gewaarschuwdMalarky schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:16:
[...]
De boxen komen pas morgenochtend, dus als je het daar om te doen is kan je beter nog wat slaap pakken.
@Djerro123
Zoek en gij zult vinden
Zoek en gij zult vinden
omdat je niet weet wat je koopt, een kat in de zak of een pakket ter waarde van $$$$$$Djerro123 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:13:
maar het altijd de vraag of je er wat aan hebt...
ora et labora
Iemand die nog van zn dirty devil stofzuiger af moet?
Niet geheel bagger toch? Doe mij maar intel, maartoch...
wel nette prijs maar geen geld voor en niet nodig, en nee nog steeds geen box
Ben zelf voor laptops ook voor intel, iets zuiniger naar mijn ervaring. Daarnaast wil ik ook graag Nvidia ivm dual GPU en LinuxNinjaTuna schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:18:
Niet geheel bagger toch? Doe mij maar intel, maartoch...
Leuk ding, voor 499 voor mn zusje gekocht web tijdje geleden (:
Nee en die komt er ook niet (volgens bericht iboodforum om 9.09 uur blz 31 en twitter)Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:19:
Zo, ik ben weer wakker hoor.... nog steeds geen Box voorbij gekomen?!
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Aaah, thanks for the update!pinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Nee en die komt er ook niet (volgens bericht ibood om 9.09 uur en twitter)
link naar dit bericht?pinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Nee en die komt er ook niet (volgens bericht iboodforum om 9.09 uur blz 31 en twitter)
Is die dual GPU in dit ding een combinatie van APU en dedicated GPU in CFX?
Dat zegt niet alles, in het verleden hebben ze ook wel eens "alsnog" een box gedaan ondanks eerdere berichten dat die niet kwam. uiteindelijk weet je het pas zeker als de hunt voorbij ispinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Nee en die komt er ook niet (volgens bericht iboodforum om 9.09 uur blz 31 en twitter)
Kan dat bericht anders niet vinden op twitter hoor.pinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
[...]
Ik zie dat er een blauwe balk vol loopt, als deze vol is, is de hunt dan afgelopen? (wat bijna zo is)
Link: http://nl-nl.forum.ibood....t-page-31/#comment-494883
Geloofwaardig hoor, een user die het zegt?
heb weer eens wat leuke dingen gemist
Hopelijk komen de boxen nog:)
Hopelijk komen de boxen nog:)
ik kan t ook niet vinden op twitter dus een link zou wel handig zijn
Ben toch wel benieuwd naar dit twitter bericht, kan het niet zo snel vinden..pinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:20:
[...]
het is een leeglopende balkkrullerbruller schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
Ik zie dat er een blauwe balk vol loopt, als deze vol is, is de hunt dan afgelopen? (wat bijna zo is)
Ik ook niet, en ook op het forum is het slechts een user die het van horen zeggen heeft. Geen bericht van iBood zelf, slechts een rumour. Ik blijf wachten, na het zien van de filmpjes wil ik ook een boxCh3cker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Ben toch wel benieuwd naar dit twitter bericht, kan het niet zo snel vinden..
Lijkt me ook niet dat ze dat van te voren gaan aankondigen.Ch3cker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Bericht is nog in de maakCh3cker schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Misschien even iets anders jongens, maar ik krijg de melding dat de verbinding met ibood bij mij NIET veilig is en ik zie dat er door https in mijn adresbalk een groot rood kruis staat. Hebben meer mensen dit?
Die balk loopt juist leeg, en is een voorraad indicatie voor het aangeboden product.krullerbruller schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
Je weet niet hoe lang de hunt duurt. De vorige keren was dit steeds tot 23:59, maar in het verleden was dit ook vaak in de loop van de middag. Het is net hoe snel ze door de producten heen zijn.
Ff van HTTPS naar normale HTTP gaan. Dus het S'je weghalen in je URL.BFmango schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:26:
Misschien even iets anders jongens, maar ik krijg de melding dat de verbinding met ibood bij mij NIET veilig is en ik zie dat er door https in mijn adresbalk een groot rood kruis staat. Hebben meer mensen dit?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
mijn ibood geeft hij gewoon als veilig weer.
Nergens last van hier, als ik op bestellen klik krijg ik gewoon netjes https-adres, zonder melding (firefox)BFmango schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:26:
Hmm, had hier op mijn werk de browser van mijn Samsung Galaxy SII open gezet, en het scherm continu aangehouden (met ibood site open natuurlijk), maar daar wordt mijn telefoon toch wel heel erg warm van..
Maar een andere manier bedenken om de boel in de gaten te houden dan
Zo, ook weer aanwezig.. al even, maar zet nu het forum er maar weer bij aan
.
Iemand die van zijn Dutchtronics Wireless Keyboard afmoet? Was net te laat..
http://nl-nl.forum.ibood....nt-page-3/#comment-493785boe.i schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Link: http://nl-nl.forum.ibood....t-page-31/#comment-494883
Geloofwaardig hoor, een user die het zegt?
Een modje die het zegt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon in-private, valt niet makkelijk te tracenThe_Fes schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:28:
Hmm, had hier op mijn werk de browser van mijn Samsung Galaxy SII open gezet, en het scherm continu aangehouden (met ibood site open natuurlijk), maar daar wordt mijn telefoon toch wel heel erg warm van..
Ik heb ervaring haha
001100100010101101011101001
Gaat ie niet van kapot hoorThe_Fes schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:28:
ibood App werkt wel redelijk goed. mn galaxy s werd er ook niet warm vanThe_Fes schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:28:
Laptop gaat niet hard, maar is dan ook een overpriced product...
Dat die Misschien niet langskomt.Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
http://nl-nl.forum.ibood....nt-page-3/#comment-493785
Een modje die het zegt?
Ze zeggen altijd dat het kán dat er geen box langs komt in een hunt. Er heeft nog nergens gestaan dat er deze hunt geen boxen langs zullen komen.Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Een modje die het zegt?
Had toch wel verwacht dat zo'n laptop sneller zou gaan.
Het probleem is niet dat ik niet op de site mag, maar dat ik mijn scherm voor andere dingen wil gebruiken dan de ibood site.. Er moet ook nog wel gewerkt wordenJo3y schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Gewoon in-private, valt niet makkelijk te tracen
Ik heb ervaring haha
Slechts een opmerking dat het niet elke hunt voorbij komt, niet een bevestiging dat het deze hunt niet voorbij gaat komen.Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Een modje die het zegt?
Daarom, hij kan langs komen, maar hoeft ook weer niet
.
⏩ PVOutput☀️
Dat ken ikThe_Fes schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:30:
[...]
Het probleem is niet dat ik niet op de site mag, maar dat ik mijn scherm voor andere dingen wil gebruiken dan de ibood site.. Er moet ook nog wel gewerkt worden
achj, afentoe beetje ctrl_tabb
De jackpot kan toch ook vallen, maar hoeft toch ook niet. Het is geen bevestiging in ieder geval.Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Een modje die het zegt?
Keep dreamingJo3y schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Gewoon in-private, valt niet makkelijk te tracen
Ik heb ervaring haha
Verwijderd
Hihi, ik had trouwens gedroomd dat ik een box aan het uitpakken was...
#volgendekeertochminderf5eneneerdernaarbed!

Niemand die een laptopje wilt? 100,- onder goedkoopste reguliere winkelprijs, netjes toch?
⏩ PVOutput☀️
... Geloof mij, in de meeste gevallen word dit minder snel opgevangen,
en ten tweede, alles valt te tracen
[ Voor 3% gewijzigd door Jo3y op 21-05-2012 10:33 ]
pricewatch: Logitech Z515 Wireless Speaker (Zwart)
zijn deze alleen voor IOS ??? het een One X .... werk dat wel>?
Gewoon via a2dp, werkt ook met de One X jup.spartacusNLD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:33:
⏩ PVOutput☀️
Ja, alleen niet wireless. Wireless is met een USB Ontvanger.spartacusNLD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:33:
Werkt met BT, dus zou gewoon moeten werken.
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 21-05-2012 10:35 ]
Tis toch gewoon bluetooth?spartacusNLD schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:33:
dat hoopte ik ook maar op verschillende site (bijv redcoon) staat er speaker voor ipad iphone..
This alleen dat je waarschijnlijk iets beters koopt voor hetzelfde geld of ietsjes meer...Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:32:
Niemand die een laptopje wilt? 100,- onder goedkoopste reguliere winkelprijs, netjes toch?
Snap het ook niet. Mijn vrouw moet er nog een hebben maar als 't zo traag gaat.... of zouden ze er heel veel hebben?Quad schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:32:
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!