dat bevordert de verkoop niet jongens...
Ja levertijd onbekend..Nitramuse schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:52:
89 in de PW! Trololololol
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Geef haar een iPhone ofzo met sleep cycle. Dat helpt zelfs mij ( normaal had ik 5 wekkers nodigoinkoink12 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:51:
[...]
Geloof me! een vrouw/vriendin met variabele diensten met zo'n ding zodat jij niet wakker wordt van zo'n ouderwetse kutwekker
om de verkoop te stimuleren. te updaten naar android 9.0
Het hele systeem is volgens mij zo lek als een mandje. Als ik op de iDeal pagina terecht kom dan ga ik er van uit dat er eentje gereserveerd is voor mij maar ondertussen loopt het metertje gewoon door totdat het product uitverkocht is. Als ik het annuleer dan zie ik die meter ook niet teruglopen, maar blijft het op uitverkocht staan. Wordt het product nu wel of niet gereserveerd als je op de iDeal pagina terecht bent gekomen?
Deze wordt wel voor jouw gereserveerdSnoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:56:
Het hele systeem is volgens mij zo lek als een mandje. Als ik op de iDeal pagina terecht kom dan ga ik er van uit dat er eentje gereserveerd is voor mij maar ondertussen loopt het metertje gewoon door totdat het product uitverkocht is. Als ik het annuleer dan zie ik die meter ook niet teruglopen, maar blijft het op uitverkocht staan. Wordt het product nu wel of niet gereserveerd als je op de iDeal pagina terecht bent gekomen?
Geen nood
aarghh net besteldVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:56:
leuk voor de leken die er straks achter komen dat er geen google market is xD

is wel met een apk te krijgen hoor
Die goeie ouwe tijd met die babyrugtas die er 3 uur op stondVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:57:
pfff, het valt echt tegen deze keer. Om 04:00 ben ik te bed...
who knows, spannend he?Snoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:56:
Dan zijn er al een heleboel producten voor niks gereserveerd en dus waren er een heleboel producten helemaal niet uitverkocht
de tweakers server tijd klopt trouwens niet?
Loopt steeds ene halve minuut voor.
Loopt steeds ene halve minuut voor.
Waarom denk je dat alles 10x terug komt?Snoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:58:
[...]
Dan zijn er al een heleboel producten voor niks gereserveerd en dus waren er een heleboel producten helemaal niet uitverkocht
dan pak je laptop maar dit ging nog langzaam.Beakzz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 03:59:
Oei dat leken me leuk oordoppen op te rennen. Dat ging ff te snel op mijn mobiel
Trusten!Snoop schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:00:
[...]
haha ja oke dat is waar.Mensen ik heb het wel gezien, Ik wens u alleen een goede nacht!
Laatste product, dan ga ik toch echt slapen
Hahaha...wtf...... Doen ze dit met opzet?
Ik ben er vandoor. Happy hunting nog allemaal en tot morgen (straks) om verder te hunten.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow16 op 21-05-2012 04:02 ]
Dit moet echt de saaiste hunt in tijden zijn geweest tot nu toe, holy fok.
naja er was wel veel commentaar dat alle goede deals s'nachts kwamen.Nitramuse schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:01:
Hahaha...wtf...... Doen ze dit met opzet?
Maarja het loopt nu allemaal nog redelijk door zit niet uren tegen en parfumerie aantekieken
Dit hebben die huismoeders al thuis liggenVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:02:
zo te zien duizenden vershoud bakken
Verwijderd
nee maar deze hunt is gewoon prut..vorige hunt was een goedmakertje dit is echt 10 keer niks..denk dat er zelfs geen box komt.
die bakken hebben niet geholpen de aanbiedingen "vers" te houden deze keer merk ik :-s
Updating..............
Tadum *TSH*Enthroned schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:03:
die bakken hebben niet geholpen de aanbiedingen "vers" te houden deze keer merk ik :-s
net een hele stapel boxen voorbij gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door ukoker op 21-05-2012 04:06 ]
Ik ga toch echt wel slapen voor het licht begint te worden, denk ik..
de vorige hunt was om deze tijd al afgelopen
Serieus, elke 10 seconden een nieuwe deal
Bij een NAS is die instant uitverkocht.. Dat is knap
Vorige hunt liep tot 12u?painkill schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:08:
de vorige hunt was om deze tijd al afgelopenSerieus, elke 10 seconden een nieuwe deal
Signature
Nee he, dit was vorige keer ook zo.. instant uitverkocht door een bug.
[ Voor 32% gewijzigd door painkill op 21-05-2012 04:09 ]
Laatst bekende laagste prijs € 612,- op dinsdag 13 december 2011.
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Verwijderd
Dat was een Rushpainkill schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:08:
de vorige hunt was om deze tijd al afgelopenSerieus, elke 10 seconden een nieuwe deal
Verwijderd
The connection has timed out
The server at order.ibood.com is taking too long to respond.
Uhh ?
The server at order.ibood.com is taking too long to respond.
Uhh ?
whatever, beide zijn eigenlijk maar grote onzin..
ik ga naar bedje toe veel plezier allemaal nog
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
rustig hier, nog mensen online?
jup
*meld zich* , ik zoek nog een reden om wakker te blijven..
half...contemplating of ik maar naar bed moet gaan...
volgens mij kijken mensen puur naar de korting en kopen het maar om door te verkopen
ben er ook nog een beetje bij
Updating..............
ik ga gewoon door tot de box totdat ik zonlicht zie..
al twee keer gehad dat de voorraad al weer weg is. Het gaat net te hard.
kun jij ook doen, accountjes maken en dingen kopen, als de volgende er is annuleren.
Verwijderd
de box komt misschien niet eens, ik heb eerder een hunt meegemaakt waar de box niet in voorkwam.
Hij loopt gewoon weer helemaal vol die balk...
En zo komen de aanbiedingen van 10 min geleden gewoon nog een keertje
Beakzz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:16:
Damn , de vogels beginnen hier alweer te tetteren !
Haha , ik heb het al vanaf wo op do nacht. Als ik vrij ben leef ik zo goed als andersomPractics schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:17:
[...]
hier ook en dat zelfde geluid komt me bekent voor van 24uur geleden
Naja soms zit het mee soms zit het tegen, de laatste hunt gewoon we gemist. die hun daarvoor niet kunnen doen omdat voor dat de hunt begon al meer dan 32uur wakker was. Dus deze pak ik zo volledig mogelijk mee.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:17:
Remind me never to do this again..
36 uur wakker op 5 uurtjes slaap moet kunnen zo af en toe.
Yesh. Na deze vertrek ik maar. Een batterij lader...jongejonge...
Jaja lekker besparen met je alkaline baterijen opladenNitramuse schreef op maandag 21 mei 2012 @ 04:20:
Yesh. Na deze vertrek ik maar. Een batterij lader...jongejonge...

zijn die produkten trouwens nieuw of refurbished ?
beide
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
meestal nieuw, maar het staat erbij als het niet zo is
Nilfisk stofzuigers zijn de bom
En daarbij verlaat ik de boel...
En daarbij verlaat ik de boel...
[ Voor 36% gewijzigd door Nitramuse op 21-05-2012 04:27 ]
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!