Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.311 views

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 20:22
jah doh :+

Maar serieus, mijn auto doet in het echt ook niet zo idioot .. die zou je zelfs los kunnen laten. Hoef je met AC niet te proberen .. dus slechte SIM wat dít betreft .. dus daar zal vast wel iets op gevonden zijn lijkt me?!

[ Voor 23% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-01-2016 13:31 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 10:48
Force feedback te hoog staan?

Welk stuur heb je en welke instellingen?

iRacing Profiel

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

Minimum force lager in ffb menu

• Alfa Novanta
niet lachen :+

Logitech Wingman Formula Force GP
Afbeeldingslocatie: http://media.ldlc.com/ld3/zoom/2001/LD0000443386.jpg

onder Windows 10 hé :P

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-01-2016 14:31 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• MartijnA3
En je instellingen in AC?

Maar als je het echt leuk vindt, kijk dan naar een G27 op marktplaats. Rond de EUr 150 heb je een mooie. Maakt echt een wereld van verschil.

iRacing Profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 09:12
Server is al up. Met iets langere practise. Kan zijn dat ik namelijk pas rond kwart over acht er ben.
DutchDevil79 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:58:
Morgen weer een programma in elkaar gedraaid. Deze keer weer wat moderne auto's.

Datum: Donderdag 14 Januari 2016:
Aanvang: 20:00

Naam: GoT Fun Server

Teamspeak server:149.210.183.21

Race 1:
Abarth 500 Assetto Corse op Nurburgring Short
Kwal.: 20 min.
Race laps: 10

Race 2:
GT3 op Tor Poznan
Kwal.: 30 min.

Race 3:
Pagani Huayra op Dijon Prenois

Benodigde downloads:

Tor Poznan:
http://www.racedepartment...ads/tor-pozna%C5%84.6118/

Dijon-Prenois:
http://www.mediafire.com/...005+v1.02+by+Rainmaker.7z

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Spotter app:
http://www.racedepartment.com/downloads/spotter.2307/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...-5-x-in-game-no-pin.5656/

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
Okay, I'm in :)

maar ff kijken of ik nog mee doe met de Pagani. Was best wel brak vandaag op't werk.

• Alfa Novanta
waarom kan ik geen GT3 auto kiezen?

edit:
shit, die Audi is uit Dreampack 2 :(

nah .. momentje .. ff kopen/leechen/installeren

kloar :)

wrom doet de Ferrari niet mee? :'(

[ Voor 76% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-01-2016 21:01 ]

• MartijnA3
Zit er een wachtwoord op de server? Eerste keer dat ik online probeer te gaan, maar ik kom terug naar t menu...

Lag aan de spotter app blijkbaar, had ik net geinstalleerd, maar spelde knalde er ook bij single player uit.

Wat stottert alles online, kan ik daar wat aan doen? :?

[ Voor 43% gewijzigd door MartijnA3 op 14-01-2016 21:45 ]

iRacing Profiel

• FSPro
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-11 16:54
ing._Buttje schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:55:
waarom kan ik geen GT3 auto kiezen?

edit:
shit, die Audi is uit Dreampack 2 :(

nah .. momentje .. ff kopen/leechen/installeren

kloar :)

wrom doet de Ferrari niet mee? :'(
Bedoel je de 458? Omdat dat een GT2 auto is. :*)

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 13:13
Goed, jongens...

Ik ben alweer een hele tijd bezig met AC, sinds kort ook weer het volgende appje geinstalleerd op mijn telefoon als extra dashboardje:

Google Play: HUD Dash

Nou heb ik daar dus de bandentemp widget van aanstaan, om eens te kijken of de banden een beetje warm willen worden. (omdat ik met vrijwel iedere auto gewoon het gevoel had dat de auto niet lekker wilde pakken)

Nou zie ik dus, dat ik het nieteens voor elkaar krijg om de banden goed warm te krijgen, blijf constant rond de 50 ~ 60 graden hangen, terwijl een setje warme bandjes vanaf een graad of 85~90 zit.

Hoe krijg ik dit gefixt? Ga ik niet hard genoeg, zijn de settings out of the box niet goed genoeg?

• Alfa Novanta
pff ... met de Pagani een nieuw record .. 1:27:131 -2,687 .. dat was peentjes zweten :+
FSPro schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:49:
Bedoel je de 458? Omdat dat een GT2 auto is. :*)
ow .. wat achterlijk, ik zoek toch echt op gt3 en dan komt die er ook voor! Dus ik oefenen met dat hok :X

Maar de McLaren reed ook wel vet :)

[ Voor 63% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-01-2016 22:37 ]

• Alfa Novanta
Die zijn nu beter :)

Ik heb de "gain" verlaagd (15%?) en de FF effecten "road" ook omlaag gezet, 20% oid?

Maar de Fiat en McLaren lagen stabiel .. de Pagani neigde toch nog te gaan slingeren op het rechte eind en dat lag niet puur aan de brute force :+
Maar als je het echt leuk vindt, kijk dan naar een G27 op marktplaats. Rond de EUr 150 heb je een mooie.
klopt .. overweeg ik op zich ook wel, maar dan moet het wel iets "brengen"
Maakt echt een wereld van verschil.
kun je dat onder woorden brengen? Ik heb er geen beeld bij.

Ik zou graag door het stuur willen voelen wat de voorwielen doen en of de kont gaat glijden .. dat laatste gaat nog wel, maar vooral dat eerst, ik zou onderstuur willen kunnen voelen.

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Onderstuur kan ik met mijn g25 goed voelen. De weerstand loopt op tot het punt van slip waarna hij wegvalt.
Je kan de pedals app een keer aanzetten tijdens het rijden, daar zit namelijk een balkje in die de force feedback weergeeft. Als deze rood kleurt heb je clipping wat betekent dat het stuur maximale kracht geeft, als dat gebeurt moet je de FF lager zetten.

Flickr - Strava

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

ing._Buttje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:49:
[...]

Die zijn nu beter :)

Ik heb de "gain" verlaagd (15%?) en de FF effecten "road" ook omlaag gezet, 20% oid?

Maar de Fiat en McLaren lagen stabiel .. de Pagani neigde toch nog te gaan slingeren op het rechte eind en dat lag niet puur aan de brute force :+

[...]

klopt .. overweeg ik op zich ook wel, maar dan moet het wel iets "brengen"

[...]

kun je dat onder woorden brengen? Ik heb er geen beeld bij.

Ik zou graag door het stuur willen voelen wat de voorwielen doen en of de kont gaat glijden .. dat laatste gaat nog wel, maar vooral dat eerst, ik zou onderstuur willen kunnen voelen.
Het is wat lastig onder woorden te brengen, maar een goed (en groter) stuur zorgt ervoor dat je zoveel beter en voornamelijk preciezer kan racen. Als de FF goed werkt, voel je ook veel beter aan waar je de auto dreigt te verliezen. Zo had ik bijvoorbeeld bij mijn eerste stuurtje geen FF, daardoor kon ik eigenlijk niet driften omdat ik niet voelde wat het aangrijppunt was. Daarna had ik wel een stuurtje met FF, maar stond het verkeerd ingesteld, toen was het nog steeds moeilijk, toen ik het goed had ingesteld kon ik heerlijk driften.

Ook met de betere instellingen en het betere stuur reed ik letterlijk een stuk betere rondetijden.

• Alfa Novanta
geloof ik best :)

het valt vaak niet mee om uit de setup van een auto 5 seconden eraf te rijden .. maar als je de baan "voelen" kunt, dan maakt dat wel een wereld van verschil wat vast seconden bedraagt.

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:38
Gister via ExclusieRacingSeries.nl mijn tweede race gereden, wat gaaf! :)

Kwalificatie: YouTube: ERS Ferrari 458 Cup Assetto Corsa Ronde 8/15 - Albert Park - Sprint Race
Hoofdrace: YouTube: ERS Ferrari 458 Cup Assetto Corsa Ronde 8/15 - Albert Park - Hoofd Race

Best trots op het resultaat! :9

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

hahaha onze post toevallig precies op dezelfde tijd geplaatst....niet normaal toevallig zeg!

• Danielson
LOL! :) Inderdaad, leuk om de race zo terug te zien! Ook netjes gereden Brent!

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

thx en...gvd...wat was jij weer snel Daniel !

• Danielson
Doe mijn best O-)

Klopt dat trouwens van jou sponsor wat ze tijdens de hoofdrace vertelden? Nice man!

• DutchDevil79
Wij hosten hier nu al een jaar of zo standaard op Donderdag avond. Dus leuk dat jullie een serie hebben op Donderdag maar dat valt samen op de dag dat wij dus rijden.

Normaal vind ik het geen probleem als mensen hier reclame maken voor hun league of hosting hoe meer races er worden gehouden in AC hoe beter. Maar dit vecht wel erg met onze hosting. Ziet er ook een beetje uit als reclame maken want naast deze posts zijn jullie niet echt actief in dit topic.

iRacing Profiel

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

@ DutchDevil79: dacht dat dit een open forum was en dat er dus geen belangen bij was, bij deze dan excuses, wist hier niet van.

• DutchDevil79
Tuurlijk is het open discussie hier. Maar het is wel een beetje schoppen tegen de hosting hier als je precies op die dag hier beetje zieltjes gaat winnen.
Denk dat als ik een post plaats op forum van ERS dat wij Donderdag hele leuke racjes organiseren ik ook meteen een rotschop krijg daar.

iRacing Profiel

• Ircghost

Ircghost

*Ik reageer nu deels als user (niet mijn deel van Tweakers)

@DutchDevil ik snap dat je het als vervelend vind dat zij ook hosten op donderdag, maar topics op Tweakers zijn per definitie niet gebonden aan 1 league. Als zij hier willen discussiëren over die races, dan is dat meer dan welkom. Zolang het niet gewoon simpelweg linkjes hosten zijn, dan is het prima.

• DutchDevil79
Laat ze dan ook actief hier aanwezig zijn naast die linkjes naar hun site posten. Er zijn hier zat discussies en mensen die hulp vragen. Maar daar zie ik ze niet op reageren. Alleen ff filmpje en linkje posten naar hun site.

Maar goed ik heb gezegd hoe ik erover denk. Dat wou ik alleen ff kwijt. Vond het gewoon niet zo netjes.

Ontopic:

De racejes gister waren weer gezellig. Eerste race in de Abarth had ik een slechte start en moest ik door wat foutjes in het middenveld opereren maar wel leuk kunnen vechten.
Race 2 op Poznan werd ik in bocht 1 gesandwitched waardoor de race alweer een inhaal race werd. Nog aardig wat mensen in kunnen halen alleen kwam ik nog met Joost in contact waardoor ik weer wat plekken verloor.
Race 3 met de Pagani was voor mij de minste race. Uit eindelijk vrij alleen op p4 geëindigd. Kon de top 3 niet bij houden op het begin omdat ik paar bochten nog verkeerd nam. Aan einde wel ongeveer zelfde pace maar gat was toen al te groot.

[ Voor 49% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-01-2016 14:04 ]

iRacing Profiel

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ik lette helemaal niet op voorgaande postes, was dus ook niet op de hoogte van een race op een donderdag...maar dan nog helemaal geen kwade bedoeling hoor!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:46
^^ dus jullie gaan verplaatsen })

Ik snap de eerste reactie van DutchDevil wel, ja het is een open forum, maar toch ook weer een community met vaste prik op donderdag. Dus misschien kan er een compromis besloten worden.

discogs

• Ircghost

Ircghost

Het lijkt mij van den zotte dat er niet gespost mag worden door community a omdat community b al iets op een donderdag heeft. De enige compromis die ik mij kan voorstellen is dezelfde regel die al geldt voor heel Tweakers: puur werving & reclame maken mag niet. Zolang er ruimte wordt gecreëerd voor discussie over het onderwerp dan is het toegestaan. Sterker nog, een 'gesloten' community binnen een topic mag juist niet op Tweakers.

• s-man58
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2019
Hallo zoek hulp voor AC
ik Heb n OSW wheel werkt in alle simulaties maar niet in AC. Als ik stil sta met n auto en ik draai aan mijn stuur dan draait ingame stuur helemaal perfect echter zodra ik ga rijden dan draait ingame stuur slechts n fractie en ik kom dus geen enkele bocht door zelfs bij wegrijden geen of nauwelijks beweging naar links of rechts , heb al van alles geprobeerd maar krijg t niet in orde.
Iemand met de oplossing is zeer welkom.

• Ircghost

Ircghost

s-man58 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:27:
Hallo zoek hulp voor AC
ik Heb n OSW wheel werkt in alle simulaties maar niet in AC. Als ik stil sta met n auto en ik draai aan mijn stuur dan draait ingame stuur helemaal perfect echter zodra ik ga rijden dan draait ingame stuur slechts n fractie en ik kom dus geen enkele bocht door zelfs bij wegrijden geen of nauwelijks beweging naar links of rechts , heb al van alles geprobeerd maar krijg t niet in orde.
Vervelend om te horen! Je zegt dat je al van alles hebt geprobeerd, dat is voor ons echter een beetje glazen bollen werk, dus zou je ons kunnen vertellen wat je al geprobeerd hebt, zodat wij kunnen kijken waar wij je kunnen helpen?

• DutchDevil79
Ik zou deze post even door nemen. Dat is van het officiële forum. Waar alle gebruikers van OSW wheels in posten.

http://www.assettocorsa.n.../osw-owners-thread.28560/

iRacing Profiel

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Ircghost schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:26:
Het lijkt mij van den zotte dat er niet gespost mag worden door community a omdat community b al iets op een donderdag heeft. De enige compromis die ik mij kan voorstellen is dezelfde regel die al geldt voor heel Tweakers: puur werving & reclame maken mag niet. Zolang er ruimte wordt gecreëerd voor discussie over het onderwerp dan is het toegestaan. Sterker nog, een 'gesloten' community binnen een topic mag juist niet op Tweakers.
Ik begrijp wel dat er enige vorm van 'rivaliteit' ontstaat, want als je veel tijd steekt in het organiseren van races dan zie je het liefst zoveel mogelijk mensen aan de start staan. Been there, done that.

Wat dat betreft is het ook wel jammer de community een beetje versplintert, maar zo heeft iedereen wel weer z'n eigen pakket te bieden. De één racet liever op de donderdag, de ander liever op de maandag, de ene organisatie ziet wat meer door de vingers dan de ander, etc etc.

Ik denk dat ERS en de donderdagavond races hier op GoT elkaar niet echt bijten omdat er m.i. nog wel een verschil in niveau en toegankelijkheid zit. Ieder zal daarin zijn voorkeur hebben :) Had zelf overigens ook in de planning om wat races bij ERS te gaan doen, maar ik heb van de 10 donderdagen tot noch toe maar 1x tijd gehad. :Y)

• MartijnA3
Zo, gisteren de potmeter van mijn gaspedaal gereinigd, rijdt gelijk een seconde van m'n pb in de Ferrari GT2 op Spa af. Zat gewoon roest op.

iRacing Profiel

• Danielson
LOL! :) Welke tijd rij je nu?

• MartijnA3
2.20.5, maar moet nog sneller kunnen, heb nog geen foutloos rondje gereden.

Als ik naar YouTube filmpjes kijk, dan heb ik hetzelfde als ik bij iRacing had: ik snap niet hoe de echt snelle gasten zó laat kunnen remmen, daar verlies ik veel tijd.

edit: even nogmaals geprobeerd: 2:18.948

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnA3 op 17-01-2016 14:23 ]

iRacing Profiel

• lezut
Laat me raden, Logitech? Altijd ge-emmer met die potmeters :')

Laat remmen moet overigens geen doel op zich zijn. Ik merk vaak dat ik mij daar wel toe laat verleiden maar vervolgens juist tijd verlies omdat ik mn apex mis.

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

MartijnA3 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:50:
2.20.5, maar moet nog sneller kunnen, heb nog geen foutloos rondje gereden.

Als ik naar YouTube filmpjes kijk, dan heb ik hetzelfde als ik bij iRacing had: ik snap niet hoe de echt snelle gasten zó laat kunnen remmen, daar verlies ik veel tijd.

edit: even nogmaals geprobeerd: 2:18.948
Zou ik effe opzoeken wat trail braking is en goed op de motor remmen helpt ook.
Setup speelt ook een rol.

hoidoei

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
s-man58 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:27:
Hallo zoek hulp voor AC
Dat klinkt mij als 'speed sensitive steering'? wordt gebruikt voor het sturen met controller (xbox/PS controller). Had hetzelfde voor in de F1 games van codemaster als mijn 'type controller' op "joypad" staat ingesteld. Geen idee hoe de OSW herkend wordt in AC, maar hoe staan je instellingen in dit scherm?
Afbeeldingslocatie: http://simhqmotorsports.com/wp-content/uploads/2013/12/AC-force-feedback.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Tokkes op 17-01-2016 15:06 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• MartijnA3
Remcom00 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:57:
[...]

Zou ik effe opzoeken wat trail braking is en goed op de motor remmen helpt ook.
Setup speelt ook een rol.
Ik heb de Nixim brake mod en heb nu de brake curve op 1 gezet, helpt al veel.

iRacing Profiel

• SvenUilhoorn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-04 00:02
Eerste twee weken van de Trackday Toys Trophy, Zondag's 21:00 NL tijd, zitten er al weer op. Vandaag was Modena aan de beurt. Heb zelf drie spannende races gehad (vorige week was 't niet zo boeiend voor mij).

Eerste race de hele race achter de #2 blijven hangen. Tweede race na contact van 7 na 2 (laatste bocht, fotofinish). Derde heat vanaf p2, veel betere start dan p1 en vanaf daar verdedigd voor de winst.

Highlights van de eerste week, Imola:

Highlights van Modena volgen later deze week!

Als 't je wat lijkt, check http://etcc.ridedomain.com/index.php?board=363.0
Geen ABS/TCS/STM, geen booking, custom skins op aanvraag, deels fixed setups (banden, fuel en E30 qua opties gelijk aan de rest), respect op 't circuit naar anderen boven alles.

• lezut
Heb afgelopen dagen wat gestoeid met Minorating, maar ik vind het nog een beetje tegenvallen. Heb 2 GT3 servers geprobeerd, maar deze zaten alsnog vol met mensen die a. geen snelheid en b. weinig fatsoen hadden. Kon relatief makkelijk naar de overwinning rijden in een server met 24 man, als je een beetje tussen de mensen doorzigzagde die net van de baan af waren gestuiterd en zonder te kijken de auto weer voor mijn neus neergooiden.

Ik zat overigens ook al verbazingwekkend snel op Minorating A/B naar mijn mening.

• DutchDevil79
Programma voor Donderdag 21 Januari:

Race 1:
Abarth 1000TC op Mid Ohio

Race 2:
Caterham Academy op Knockhill

Race 3
GT2/GTE op Bathurst
Race laps: 6

Benodigde downloads:

GTL Abarth 1000TC:
http://www28.zippyshare.com/v/phGbgI7z/file.html

Mid Ohio:
http://www.mediafire.com/...1dhdco0hs/midohio+accc.7z

Caterham:
http://www.racedepartment...ds/caterham-academy.6794/

Knockhill:
http://www28.zippyshare.com/v/P9qXszXk/file.html

Bathurst:
http://www.mediafire.com/...47kd/acu_bathurst_1.01.7z

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Spotter app:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

• GWBoes
  • Nu online
Ik zie in de preview van de console versie van AC plaatjes van een ferrari f1 (2014?) en de FXX K . Is het ook al bekend of/wanneer deze naar de pc versie komen?

Flickr - Strava

• kevz
  • Laatst online: 04:23
Zeer waarschijnlijk samen met de console release, of misschien in een grote patch/update vlak er voor. De console release moest in ieder geval uiterlijk halverwege 2016 gebeuren.
Maar je weet 't nooit heh... Kunos loopt vaak wat over de deadlines heen. Het is een enorm grote onderneming om de AC singleplayer vermakelijk te maken voor de 'gemiddelde consoler met sim racing interesse' vergeleken met wat we nu hebben.
In ieder geval zullen er wel wat circuits bij komen en sowieso een leuk aantal auto's om de console release completer te maken :)

Mijn YouTube

• Alfa Novanta
Bathurst download hier maar met 18kB/s-30kB/s ... als dat morgen niet anders is, ga ik dat niet redden
edit: binnen oOo

GT2/GTE .. wederom filtert AC weer een beetje vreemd ..

GTE incl. GT2 en GT3 auto's 8)7
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UGM2T8B35AH2eiA0gmQnUIcn/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/W6zEeW5bK3wOuA0S7ysGkQU0/full.png

Zijn de vraagtekens ook te kiezen auto's?

GT2 incl 2 vreemde auto's
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/20ZUEsDxaNDw0Hflh4TYlHmJ/full.png

.. zijn dat toch auto's die we morgen kunnen kiezen?

edit:
Hoe zit het nu eigenlijk met de hulpmiddelen tijdens zo'n race?

Ik heb de settings als volgt ..

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6vrcV4QL9OsEpEEnJXGyDfAP/full.png

ABS en Traction Control op factory .. maar die andere opties?

En dan met name Stability control?! Ik heb die Off .. maar die kan t/m 100% .. ik denk dat ik dan aardig betere tijden rijden zou .. waar hebben jullie dat op ingesteld in de race?

Je ziet het, ik kom niet verder dan 2:27 op Spa :-(

[ Voor 96% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-01-2016 07:29 ]

• Danielson
Je hebt de settings aardig standaard staan. Stability control heeft volgens mij iedereen uit staan, maar servers accepteren deze setting over het algemeen ook niet.

2:27 op Spa? Ik zit zelf op 2:16, volgens mij moet je goed naar je setup kijken. Uit mijn hoofd rij ik met aero settings op 2/3, begin daar eens mee.

• Alfa Novanta
mjah dat bedoel ik .. het verschil is 9 seconden op een baan die ik kan dromen .. probeer dat maar eens uit een setup te halen .. dat valt niet mee! Dus dan verwacht je haast dat er een probleem zit in de controller settings of bijvoorbeeld hulpmiddelen aan/uit. En ook omdat het in de races niet anders is .. kom steeds achteraan met een verschil van ~10 sec/ronde. naar de kop. Maargoed, die banen/auto's zijn doorgaans nieuw voor me.. misschien kwestie van oefenen/leren.

vanavond eerst weer lekker vlammen :9
Heb zin in die GT2 heat!! 6 ronden op Bathurst! 6,2 km en 700m hoogteverschil met een auto die goed ligt! :9~

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/df/Mount_Panorama_Circuit_Map_Overview.PNG

en ik ken hem al van Real Racing :+

(ben ik niet btw)

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-01-2016 08:47 ]

• DutchDevil79
Ik wou de BMW GT2, Ferrari 458 GT2 en Corvette GTE pakken voor race 3. Zou volgens mij in de buurt van elkaar moeten liggen. Of er moeten mensen zijn die pack met de Corvette niet hebben.

iRacing Profiel

• Ircghost

Ircghost

Bathurst ken ik ook van RR inderdaad! Ik heb altijd zo'n hekel aan bocht 18, kom er nooit lekker doorheen om een of andere reden. Verder wel een hele mooie track, ook lekker hard op de straight.

• Danielson
ing._Buttje schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:41:
mjah dat bedoel ik .. het verschil is 9 seconden op een baan die ik kan dromen .. probeer dat maar eens uit een setup te halen .. dat valt niet mee! Dus dan verwacht je haast dat er een probleem zit in de controller settings of bijvoorbeeld hulpmiddelen aan/uit. En ook omdat het in de races niet anders is .. kom steeds achteraan met een verschil van ~10 sec/ronde. naar de kop. Maargoed, die banen/auto's zijn doorgaans nieuw voor me.. misschien kwestie van oefenen/leren.
Zomaar wat, maar zijn je pedalen wel goed? Kun je wel 100% gas geven? Heb je geen replay van je ronde? Wil best eens kijken waar je tijd laat liggen.

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:10:
Ik wou de BMW GT2, Ferrari 458 GT2 en Corvette GTE pakken voor race 3. Zou volgens mij in de buurt van elkaar moeten liggen. Of er moeten mensen zijn die pack met de Corvette niet hebben.
die gele bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/20ZUEsDxaNDw0Hflh4TYlHmJ/full.png

zo ja, dan heb ik die :+

Ircghost schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:46:
Bathurst ken ik ook van RR inderdaad! Ik heb altijd zo'n hekel aan bocht 18, kom er nooit lekker doorheen om een of andere reden. Verder wel een hele mooie track, ook lekker hard op de straight.
Typisch .. opzich is die gewoon linksaf.

the Esses/the Clipper vind ik lastiger te nemen omdat er ook hoogteverschil in zit en deels onzichtbaar is.
Danielson schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:07:
Zomaar wat, maar zijn je pedalen wel goed? Kun je wel 100% gas geven?
ik heb de slider/marker wel naar links moeten schuiven naar 90% oid, zodat de maximale uitslag overéénkomt met zijn rechter slider/marker. De Ferrari GT2 doet bij mij maximaal 250~255km/u op het rechte eind van Spa heuvelop na Eau Rouge met minimaal neerwaartse druk.
Heb je geen replay van je ronde? Wil best eens kijken waar je tijd laat liggen.
euh .. ik hoop het, anders moet ik even opnieuw gaan knallen :P

hoe vind ik die replay? Of moet ik een screencapture maken?

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-01-2016 12:18 ]

• kevz
Replays in Assetto Corsa kan je alleen opslaan als je terug naar de launcher/menu gaat, en bij het scherm waar je je rondetijden ziet zie je rechtsboven in beeld save replay of iets wat daar op lijkt.

Maar.... AC schrijft maar 1 replay bestand aan die direct word overschreven als je van sessie veranderd. Dat betekend als je een race hebt gereden, en aan het eind van die race gaat de server over op practice, dan word je replay weggegooid en gaat hij de practice opnemen. Als je een replay wil opslaan van een online race zul je dus altijd voordat de server van sessie veranderd al ESC en Exit aangeklikt moeten hebben.

Ik geloof dat er wel een custom app is waarvan ik de naam niet weet, maar die heb ik zelf dus nooit geprobeerd :P

Mijn YouTube

• Alfa Novanta
misschien is een screencapture zo gek nog niet :+

• DutchDevil79
Yep de ander is geen corvette hey. >:)

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
nouja misschien had jij nog een paarse met witte stippen ... dan heb ik hem niet :P

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er zijn al vele opmerkingen over gemaakt, maar ik heb toch nog steeds ruzie met m'n G25 icm AC.

Heb in de profiler netjes 900 graden aangeklikt, en ook in AC zelf voor 900 graden gekozen.

Maar als ik dan begin met rijden, lijkt ie alsnog op270 graden te staan. Voel de 'klik' duidelijk.

Als ik dan de hardware-'tweak' doe naar 900 graden, komt het stuur redelijk overeen met wat er op het scherm gebeurt, maar is het weer onbehoorlijk veel sturen om de bocht om te komen. Wat doe ik verkeerd

edit:: nevermind, Profiler verwees naar de verkeerde exe :X

[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 21-01-2016 16:40 ]

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:07

Mystikal

It never hurts to help!

Ik snap inderdaad ook niet dat de Ferrari 458GT2 maar rond de 235 doet met de standaard setup op Spa. Wat halen jullie voor topsnelheden met deze auto? Voor mijn gevoel moet die toch een stuk harder kunnen?

Basement Bios ---- Exo-S

• Alfa Novanta
Moah, vergis je niet .. die weg loopt flink omhoog IRL hoor!
We hebben vroegah er al eens met een Alfa Romeo 75 1.8 Turbo @ 155pk/226 Nm gereden en die doet normaal ook ~220 km/u .. maar kwamen met 3 man niet verder dan 160km/u!! Of was het 180 ... noujah :P

edit:
wow .. 258km/u met een 2:15 als laptime _O_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XWYr4WB9WIQ]

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-01-2016 16:02 ]

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

kevz schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:31:
Replays in Assetto Corsa kan je alleen opslaan als je terug naar de launcher/menu gaat, en bij het scherm waar je je rondetijden ziet zie je rechtsboven in beeld save replay of iets wat daar op lijkt.

Maar.... AC schrijft maar 1 replay bestand aan die direct word overschreven als je van sessie veranderd. Dat betekend als je een race hebt gereden, en aan het eind van die race gaat de server over op practice, dan word je replay weggegooid en gaat hij de practice opnemen. Als je een replay wil opslaan van een online race zul je dus altijd voordat de server van sessie veranderd al ESC en Exit aangeklikt moeten hebben.

Ik geloof dat er wel een custom app is waarvan ik de naam niet weet, maar die heb ik zelf dus nooit geprobeerd :P
Ja ik gebruik Replay Grabber, super handig !!! (blijft nog wel dat je op tijd de server moet verlaten maar het wordt niet meer overgeschreven: http://xgn.com.au/index.php?topic=598.0)

[ Voor 7% gewijzigd door Brandon Weber op 21-01-2016 17:28 ]

• DutchDevil79
Room is up!
DutchDevil79 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 00:40:
Programma voor Donderdag 21 Januari:

Race 1:
Abarth 1000TC op Mid Ohio

Race 2:
Caterham Academy op Knockhill

Race 3
GT2/GTE op Bathurst
Race laps: 6

Benodigde downloads:

GTL Abarth 1000TC:
http://www28.zippyshare.com/v/phGbgI7z/file.html

Mid Ohio:
http://www.mediafire.com/...1dhdco0hs/midohio+accc.7z

Caterham:
http://www.racedepartment...ds/caterham-academy.6794/

Knockhill:
http://www28.zippyshare.com/v/P9qXszXk/file.html

Bathurst:
http://www.mediafire.com/...47kd/acu_bathurst_1.01.7z

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Spotter app:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Blijkbaar is mediafire wat langzaam Hier linkjes voor Mid Ohio en Bathurst op Zippyshare

http://www117.zippyshare.com/v/P3RofCPT/file.html

http://www65.zippyshare.com/v/y00jUVp6/file.html

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
Abarth: moah

Caterham: :X :X :X

Bathurst: SCHITTEREND !!!! :9~ O+ O+ .. echt genoten!!! (die wagens liggen tenminste!)

btw, misschien kunnen we een dag eerder het programma krijgen? Heb nu geen kans gehad de banen en auto's te proberen dus dan moet je alles nog tijdens de qualy zien te fixen .. da's best kort :X

bedankt weer voor de fijne races!!

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-01-2016 22:28 ]

• Shva
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

mooie baan cker, alleen voor racen is ie erg tricky.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Fantastisch nieuwe mod. De Ferrari F2002. Direct uitgelaten op Spa. :)

http://www.racedepartment.com/downloads/ferrari-f2002.8703/

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 23-01-2016 17:43 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MartijnA3
1:49.130
Lastig om echt hard te gaan, het gaat zó snel in een F1 auto. wel gaaf.

iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb die f2002 geinstalleerd, maar hij komt niet van zijn plek.
Alles reageert, maar ik sta met rokende banden op zijn plek.:?

• MartijnA3
handrem? :9

Serieus, geen idee, sorry.

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
doet het hier prima.

Losse sectortijden van 3 verkenningsrondjes opgeteld 2:09 .. nu nog op de baan blijven en wat later remmen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-01-2016 09:03 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, ik snap er ook niks van.
Dacht eerst de ride height, maar ook op Max werkt dat niet. Heel vreemd.

• aveenhuysen
  • Laatst online: 18-11 15:05
MikeyMan schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:11:
Heb die f2002 geinstalleerd, maar hij komt niet van zijn plek.
Alles reageert, maar ik sta met rokende banden op zijn plek.:?
Op alle banen is dat het geval?

Spa F!2002 1.49.452 na 6 rondjes oefenen (defaults setup M banden)

[ Voor 11% gewijzigd door aveenhuysen op 24-01-2016 22:49 ]

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb niet alles geprobeerd, maar volgens mij overal ja.

• aveenhuysen
MikeyMan schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:07:
Heb niet alles geprobeerd, maar volgens mij overal ja.
Erg vreemd hoor, al opnieuw geinstalleerd en opnieuw uitgepakt? Met andere mods ook al last van gehad?

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, dat ga ik maar even doen.
Andere mods doen het prima, het is echt die F2002 die gek doet.

• Alfa Novanta
ing._Buttje schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:22:
doet het hier prima.

Losse sectortijden van 3 verkenningsrondjes opgeteld 2:09 .. nu nog op de baan blijven en wat later remmen :P
1:53:839 .. toch ff zo'n 15 seconden vanaf gereden :)

.. maar om nog onder de 1:50 te komen wordt nog wat!
Toch rem ik soms nog steeds te vroeg .. bizar hoe snel dat remt zonder morren :9

• aveenhuysen
ing._Buttje schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:45:
[...]

1:53:839 .. toch ff zo'n 15 seconden vanaf gereden :)

.. maar om nog onder de 1:50 te komen wordt nog wat!
Toch rem ik soms nog steeds te vroeg .. bizar hoe snel dat remt zonder morren :9
Vind hem toch wel lekker rijden die F12002, geen wonder dat die Schumacher zo snel was. :P :P :P

Acceleren, remmen, bochtsnelheid allemaal redelijk onder controle te houden als je netjes rijdt. Op de limiet wordt het allemaal wat linke soep. Wie rijdt er met TC aan en hoeveel? Reed Schumacher toen met TC?

• GWBoes
  • Nu online
tussen 2001 en 2008 was tc toegestaan (opgezocht, ben niet zo gek dat dat parate kennis is :P) dus ga er maar van uit dat hij met volle automatische gaspiloot reed.

Flickr - Strava

• aveenhuysen
GWBoes schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:19:
tussen 2001 en 2008 was tc toegestaan (opgezocht, ben niet zo gek dat dat parate kennis is :P) dus ga er maar van uit dat hij met volle automatische gaspiloot reed.
Bedankt voor de info. Heb die ook maar laten staan waar die default op staat TC 3/5.

• kevz
Bijna elke coureur gebruikt traction controle of ABS als het toegestaan is. Voornamelijk in de F1 stellen ze het zo in dat ze met 1 knop de settings aanpassen op de volgende bocht, zoals je bij Schumi inderdaad vaak zag dat hij tijdens het racen heel vaak aan z'n stuurknoppen zat :)

Nu weet ik niet tot hoe verre de F1 nog dat soort dingen toestaat.... Maar de grootste/snelste klasse raceauto's verwacht ik eigenlijk zonder TC/ABS of andere hulpmiddelen :P

Mijn YouTube

• Alfa Novanta
ik zat nog ff te denken ..

de laatste keer dat ik met een F1 auto Spa helemaal grijs gereden heb was met Grand Prix 3 van Microprose .. ca. 15 jaar geleden :o

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/23/Grand_Prix_3_Coverart.png

Assetto Corsa anno 2016
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8bgwywCp9bM]

Grand prix 3

en daarvoor uiteraard Grand Prix 2 ;)

O+

edit:
voor de volledigheid nog even Assetto Corsa toegevoegd en chronologisch onder elkaar gezet.

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-01-2016 15:40 ]

• aveenhuysen
ing._Buttje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:53:
ik zat nog ff te denken ..

de laatste keer dat ik met een F1 auto Spa helemaal grijs gereden heb was met Grand Prix 3 van Microprose .. ca. 15 jaar geleden :o
Heb ik ook nog ergens liggen. Ging altijd met een goede vriend naar zijn oom en deden we altijd een opwarmrondje en daarna een volle ronde volgas en kijken wie het beste was op de diverse circuits. Toen bestond dat online amper en zeker geen 100mb verbindingen ;) ;) ;)

• Alfa Novanta
Was mijn eerste LAN ervaring, GP2 met buurman via Coax :)

• DutchDevil79
Programma voor Donderdag 28 Januari:

Race 1:
BMW M3 E30 group A op Vallelunga Club

Race 2:
Porsche 991 GT3 cup op Brands Hatch

Race 3
Ferrari F2002 op TT Circuit Assen

Benodigde downloads:

Porsche 991 GT3 cup:
http://www12.zippyshare.com/v/CSP6WCZA/file.html

Ferrari F2002:

TT Circuit Assen:
http://www.racedepartment...ds/tt-circuit-assen.4536/

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Spotter app:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, issue met de F2002 is opgelost. Bleek een oude versie te hebben.
Na een rondje of 10 zit ik nu op 1:54 op Spa.
Kan me ergens niet voorstellen dat het zo makkelijk is om zo'n rondetijd te halen in een F2002.
Als je zag hoe Hammond aan het stoeien was om een Renault het circuit over te jagen.

Blijf overigens ruzie houden met m'n G25. Heb de profiler verwezen naar ACS.exe, en de setting op 900 graden gezet. Tevens ingesteld dat de game de instellingen tijdelijk mag overschrijven.
Ook in game heb ik 900 graden aangezet. Maar telkens schiet ie terug naar 270.

Iemand een idee wat hieraan te doen is?

• Alfa Novanta
danku! _O_

Naast Zandvoort het andere circuit waar ik IRL op gereden heb met clubdagen O+ O+
Race 1:
Standaard of DTM spec?
Autosport versie neem ik aan?

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-01-2016 23:39 ]

• GWBoes
  • Nu online
Ik haal redelijk makkelijk al 1:50.5 op spa met de f2002. gewoon op pro met soft tires en licht aangepaste aero. zonder fouten moet dat wel naar de 49-48 gaan.

Flickr - Strava

• DutchDevil79
[quote]ing._Buttje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:56:
[...]

Standaard of DTM spec?

[...]

Autosport versie neem ik aan?

[/quot

De group A versie dus. Die heb je ook van de E30.

En ja de autosport versie van Assen doen we. :)

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
wat is dit? verkloot de kwoot? :+
En ja de autosport versie van Assen doen we. :)
maar dan heb ik iig op de juiste baan geoefend :P

en wat ik bedoel, de E30 group A is er met standaard spec en DTM spec .. scheelt een kudde paarden

maar of het nou ging om deze in een standaard en DTM versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/wp-content/uploads/2013/09/BMWM3E30grA.jpg

of versus deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/wp-content/uploads/2013/09/BMWM3E30.jpg

.. kan ik nu even niet nagaan. Ik heb geen AC op mijn werk 8)7

Ik kon bij de selectie op het sleuteltje klikken en kiezen uit DTM en STD

zoiets, maar dan dus van de E30 Group A versie!

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/CWXPaq57dF4/maxresdefault.jpg

Ging volgens mij om 350 pk versus >400 pk .. ik heb gisteren getest met de tamste versie omdat >400 pk mij wat absurd leek op zo'n kort baantje.

Iemand die even AC aanslingeren kan?

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-01-2016 10:54 ]

• aveenhuysen
ing._Buttje schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:53:
[...]

....

Iemand die even AC aanslingeren kan?
We hebben:

BMW M3 E30 STD 238pk 248kmh / D 343pk 250+kmh / S1 238pk 248kmh

BMW M3 E30 Group A STD 290+pk 280+kmh / DTM 350+pk 280+kmh

• Alfa Novanta
ja zie .. dan heb ik het wel goed gezien, de 290+ pk en de 350+ pk versie.

Welke gaan wij vanavond uitlaten? :9

Btw: die F1 2002 uitlaten op Assen is echt EPIC!!!1111 _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-01-2016 12:29 ]

• DutchDevil79
Als het de DTM was had ik dat er wel bij geschreven. Group A was de naam van de E30 die in het BTCC ree. De DTM is een upgrade welke geen group A meer heet en alleen bedoelt was voor de DTM van de jaren 90.
Maar zonder verwarring dus de gewone Group A met 290PK.

iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:42:
Goed, issue met de F2002 is opgelost. Bleek een oude versie te hebben.
Na een rondje of 10 zit ik nu op 1:54 op Spa.
Kan me ergens niet voorstellen dat het zo makkelijk is om zo'n rondetijd te halen in een F2002.
Als je zag hoe Hammond aan het stoeien was om een Renault het circuit over te jagen.

Blijf overigens ruzie houden met m'n G25. Heb de profiler verwezen naar ACS.exe, en de setting op 900 graden gezet. Tevens ingesteld dat de game de instellingen tijdelijk mag overschrijven.
Ook in game heb ik 900 graden aangezet. Maar telkens schiet ie terug naar 270.

Iemand een idee wat hieraan te doen is?
Ok, laat ik de vraag dan anders formuleren.
Hoort het zo te zijn dat Assetto Corsa standaard terugschakelt naar 270graden voor bijvoorbeeld die f2002?

In dat geval is het ding haast onstuurbaar, en komt de 'draaiing' op het scherm niet overeen met de draaiing van mijn stuur.
Op 900graden is dat wel het geval, maar die moet ik dus met de knoppencombinatie forceren.

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:28:
Als het de DTM was had ik dat er wel bij geschreven. Group A was de naam van de E30 die in het BTCC ree. De DTM is een upgrade welke geen group A meer heet en alleen bedoelt was voor de DTM van de jaren 90.
Maar zonder verwarring dus de gewone Group A met 290PK.
Okay, goed gegokt :)

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:03
MikeyMan schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:22:
[...]

Ok, laat ik de vraag dan anders formuleren.
Hoort het zo te zijn dat Assetto Corsa standaard terugschakelt naar 270graden voor bijvoorbeeld die f2002?

In dat geval is het ding haast onstuurbaar, en komt de 'draaiing' op het scherm niet overeen met de draaiing van mijn stuur.
Op 900graden is dat wel het geval, maar die moet ik dus met de knoppencombinatie forceren.
Wanneer ik AC de draaiing van mijn stuur (DFGT) laat bepalen, volgt deze eigenlijk altijd de door de wagen opgegeven hoek. 900 graden voor een F1 lijkt me trouwens erg veel, zou dat niet meer iets van 500 moeten zijn?

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, ik vind het persoonlijk ook erg veel, maar het 'on screen stuur' volgt dan wel exact mijn stuurtje.
Als ik begin met rijden, zet ie nu zelfs met een standaard productieauto (Z4) de stuurhoek veel te krap. En dan staat een kwart slag draaien aan mijn stuur gelijk aan ongeveer driekwart slag op het scherm. Lijkt me ook niet de bedoeling.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-11 12:25
Zelfde hier met mijn DFGT werkt het zonder aanpassing goed. volgens mij is het niet mogelijk de stuurhoek in te stellen.

Heb je de speed-sensitive steering slider (oid) wel helemaal naar links staan ?

• DutchDevil79
Room is up
DutchDevil79 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:21:
Programma voor Donderdag 28 Januari:

Race 1:

Race 2:
Porsche 991 GT3 cup op Brands Hatch

Race 3

Benodigde downloads:

Porsche 991 GT3 cup:
http://www12.zippyshare.com/v/CSP6WCZA/file.html

Ferrari F2002:

TT Circuit Assen:
http://www.racedepartment...ds/tt-circuit-assen.4536/

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Spotter app:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 11:59
Zie nu pas dat race 2 gereden wordt op circuit uit dreampack3. 8)7 Ik sluit race 3 wel weer aan.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• Alfa Novanta
aaah jammer :'(

Pagina: 1 ... 86 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.