Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.305 views

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
oeps, zojuist met de gt2 auto's uit de server gekicked (iets met 10 second slow down wat ik niet weg kreeg). Niveau ligt hier verder hoger dan ik dacht :)

• Kevin Kater
Excuses nog voor het lange doorremmen in bocht 5 (scherp naar link, nam hem wat wijd), wou even onder de 35kmph rijden om mijn penalty weg te halen. 2 á 3 auto's achter me moesten redelijk flink in de remmen. Reed in een zwarte ferrari.

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

kheb die mod nie.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:12

iRacing Profiel

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-11 21:30
Hoeveel mensen schuren er nou, op een avond zoals vandaag, op de server rond? ben best wel benieuwd. Zijn er nog dingen die je wel of niet mag/kan gebruiken zoals bv. ABS?

• Kevin Kater
NINjak schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:57:
Hoeveel mensen schuren er nou, op een avond zoals vandaag, op de server rond? ben best wel benieuwd. Zijn er nog dingen die je wel of niet mag/kan gebruiken zoals bv. ABS?
10 á 15 ongeveer

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 18:12

Patjeee

Ik woon in Boston MA

is iemand nog online

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Ik ga maandag een driving force GT ophalen voor een klein bedrag. Nu wil ik graag een race game gaan spelen. Wat word er hier meer gespeeld in groepsverband? Assetto Corsa of Project cars? Project Cars ziet er wel mooi uit maar heb het idee dat het toch nog niet helemaal bug free is.

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 18:12

Patjeee

Ik woon in Boston MA

mike30 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 01:17:
Ik ga maandag een driving force GT ophalen voor een klein bedrag. Nu wil ik graag een race game gaan spelen. Wat word er hier meer gespeeld in groepsverband? Assetto Corsa of Project cars? Project Cars ziet er wel mooi uit maar heb het idee dat het toch nog niet helemaal bug free is.
AC online is best wel leuk hoor

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-11 20:13
Dat idee kreeg ik ook. Zie hier in het topic regelmatig downloads van tracks en cars staan. Nog nooit gesimraced dus eerst maar met wat goedkoper materiaal beginnen. Als het bevalt dan zsm een setje t3pa en een th8rs halen. Stuurtje vervang ik als laatste want dat schijnt helemaal niet zo verkeerd te zijn.

• NINjak
Ik ben zelf ook met Assetto Corsa begonnen kreeg het idee (van youtube en andere sites/forums) dat het een behoorlijk goede race-sim was om mee te beginnen, het leuk zou zijn en dat bv. Iracing weer een stap(je) verder is.

Project Cars (heb ik zelf niet) ziet (tenminste, voor mij) er te veel arcade uit en sommige reviews en meningen van sommige sim-racers waren niet best.

Alleen als ik tijd heb ben ik meer druk/doende om meer te onderzoeken en dingen proberen te finetunen dan nog echt aan het "racen" (lees: aan het leren/proberen) te zijn ;)

[ Voor 24% gewijzigd door NINjak op 24-07-2015 08:56 ]

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:36
Was weer een leuk raceavondje gisteren. Met name de combi van de Caterham met de noordelijke layout van Assen was erg leuk om te rijden. Was dankzij de lengte en lagere snelheden ook wat makkelijker onder de knie te krijgen dan de combi van de C7R met de autosport layout.

Heeft iemand nog de replays? Ik ben erg benieuwd naar de 3e bocht in de eerste race. Ik wil graag even nakijken. Dat voelde toen alsof ik nogal getorpedoed werd in die bocht, maar ik zat misschien ook niet goed op te letten.

Verwijderd

Hi allen,

Vanavond is ronde 2 vd Formula Intro, wederom met de Formula Masters en deze maal op Brno.. Heerlijk baantje!

Brno download link:  https://malagoligarage.wo...02/11/brno-circuit-v-1-0/

Formula Master Download:  http://www.racedepartment...formula-master-2009.5272/

Servernaam: GTHQ, raceworld, get real racingteam met wachtwoord ronin..
Open vanaf 19u00 om te oefenen.. 20u00 quali race 1 van 10rondes.. 20u50 opstellen voor race 2 van 10 of 20 rondjes afhankelijk vd opkomst in omgekeerde startopstelling..

Wees welgekomen,
Grtz

Verwijderd

NINjak schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:42:
Ik ben zelf ook met Assetto Corsa begonnen kreeg het idee (van youtube en andere sites/forums) dat het een behoorlijk goede race-sim was om mee te beginnen, het leuk zou zijn en dat bv. Iracing weer een stap(je) verder is.

Project Cars (heb ik zelf niet) ziet (tenminste, voor mij) er te veel arcade uit en sommige reviews en meningen van sommige sim-racers waren niet best.

Alleen als ik tijd heb ben ik meer druk/doende om meer te onderzoeken en dingen proberen te finetunen dan nog echt aan het "racen" (lees: aan het leren/proberen) te zijn ;)
Mijn ervaringen over sims die ik gespeeld heb (meningen):
Live For Speed: Eerste race sim waar ik ingedoken ben. Assetto Corsa lijkt een beetje de spirituele opvolger te zijn. Rijdt lekker maar probeert ook nog toegankelijk te zijn.
Rfactor 1: Leuke sim, sommige mods waren fantastisch. Heb ik minder gespeeld dan LFS
Rfactor 2: Meest pure sim. Leunt op physics, beste AI. Variabele weersomstandigheden, dag nacht cyclus. Veel werk buiten het racen, niet heel gebruiksvriendelijk.
iRacing: Ongeveer anderhalf jaar lid van geweest. Kost geld. Physics zijn niet van het niveau van rFactor 2, wel vergelijkbaar met Assetto. Online systeem is heel goed, beste multiplayer ervaring. Vanwege de prijs moet je wel veel vrije tijd hebben om het rendabel te maken.
PCars: Heb alleen early access tot bijna productie versies gespeeld. Was reden genoeg om het niet te kopen. Mistte de feeling met de auto's die Assetto je wel geeft. Te veel grafische opsmuk, te weinig physics.

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:29:
Hi allen,

Vanavond is ronde 2 vd Formula Intro, wederom met de Formula Masters en deze maal op Brno.. Heerlijk baantje!

..

Servernaam: GTHQ, raceworld, get real racingteam met wachtwoord ronin..
Open vanaf 19u00 om te oefenen.. 20u00 quali race 1 van 10rondes.. 20u50 opstellen voor race 2 van 10 of 20 rondjes afhankelijk vd opkomst in omgekeerde startopstelling..

Wees welgekomen,
Grtz
Ik heb niet meegedaan met de eerste ronde, kan ik nu wel gewoon meedoen? En hebben jullie ook een teamspeak server of gaat alles via de chat?

[ Voor 12% gewijzigd door josje94 op 24-07-2015 19:39 ]

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 11:49
En weer is mijn geluid in Mods weg. De FSX fix heb ik al geprobeerd en die werkt niet meer :-(

• NINjak
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:31:
[...]

Mijn ervaringen over sims die ik gespeeld heb (meningen):
Live For Speed: Eerste race sim waar ik ingedoken ben. Assetto Corsa lijkt een beetje de spirituele opvolger te zijn. Rijdt lekker maar probeert ook nog toegankelijk te zijn.
Rfactor 1: Leuke sim, sommige mods waren fantastisch. Heb ik minder gespeeld dan LFS
Rfactor 2: Meest pure sim. Leunt op physics, beste AI. Variabele weersomstandigheden, dag nacht cyclus. Veel werk buiten het racen, niet heel gebruiksvriendelijk.
iRacing: Ongeveer anderhalf jaar lid van geweest. Kost geld. Physics zijn niet van het niveau van rFactor 2, wel vergelijkbaar met Assetto. Online systeem is heel goed, beste multiplayer ervaring. Vanwege de prijs moet je wel veel vrije tijd hebben om het rendabel te maken.
PCars: Heb alleen early access tot bijna productie versies gespeeld. Was reden genoeg om het niet te kopen. Mistte de feeling met de auto's die Assetto je wel geeft. Te veel grafische opsmuk, te weinig physics.
Toegankelijk zijn is ook best belangrijk en dus is Assetto Corsa een goede race-sim om mee te gaan te gaan beginnen en misschien wel 1 om hele tijd te blijven rijden.

Het is alleen jammer dat mensen je altijd willen "afstraffen" (zoals in bepaalde andere games) als beginneling en ik hoop dat het bij AC het wat vriendelijker er aan toe gaat. Iedereen moet het een keer leren en ja, de een is een stuk, of begrijpt het, beter dan de ander en daar kunnen ook de mindere gamers tussen zitten. Dat je mensen heb die het nooit gaan of zelfs willen begrijpen is altijd jammer want mogelijk onbewust verzieken ze het altijd wel een beetje.

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Het is een tijd geleden dat ik me met Assetto Corsa bezig heb gehouden, Maar zal het nu toch wel weer oppakken.
Als ik weer wat beter gewend ben wil ik ook weer met wat races mee gaan doen, maar eerst maar zorgen dat ik redelijk constant mijn rondjes kan rijden.

Aangezien het een tijd geleden is(gok +/- een half jaar) zal er wel wat zijn veranderd.
Wat zijn de aan te raden plugins om te gebruiken?
Met instellingen ingame nog ergens rekening mee te houden?

En zal nu eerst maar weer eens goed gaan zoeken naar de juiste instellingen voor mijn stuur(Fanatec CSR)

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:08

Koenvh

Hier tekenen: ______

NINjak schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:05:
[...]

Toegankelijk zijn is ook best belangrijk en dus is Assetto Corsa een goede race-sim om mee te gaan te gaan beginnen en misschien wel 1 om hele tijd te blijven rijden.

Het is alleen jammer dat mensen je altijd willen "afstraffen" (zoals in bepaalde andere games) als beginneling en ik hoop dat het bij AC het wat vriendelijker er aan toe gaat. Iedereen moet het een keer leren en ja, de een is een stuk, of begrijpt het, beter dan de ander en daar kunnen ook de mindere gamers tussen zitten. Dat je mensen heb die het nooit gaan of zelfs willen begrijpen is altijd jammer want mogelijk onbewust verzieken ze het altijd wel een beetje.
In welke games gebeurt dat dan? Ik ken zelf vrij weinig spellen waar je echt afgestraft wordt. Zolang je niet mensen van de baan kegelt en aan de kant gaat wanneer mensen je komen lappen, zullen weinig mensen je echt een probleem vinden. 't Kan altijd misgaan, maar meestal is een "sorry" en even op iemand blijven wachten wel genoeg. :)

🠕 This side up

• NINjak
@Koenvh: nou heb je even.... ;)

Dan heb ik het niet over (sim)race games maar over andere populaire games (natuurlijk in multiplayer). Vaak is het dat mensen het niet kunnen hebben als anderen niet doen wat zij (zouden) willen en er vervolgens iets gebeurt waardoor er verloren wordt. Het zijn dan ook vaak "de zeikerds" die zelf vaak slecht zijn in het spel, helemaal alleen voor zichzelf spelen (bv. alleen voor persoonlijke kills gaan terwijl het teambased is) of denken dat ze zelf "god" zijn.

Shootsers: CS (alle versies), CoD (vooral de oudere versies met minder spelers)
MOBA's: DotA (de warcraft mod), DotA2 (van valve)
MMO: WoW (bv. een instance met een pub)
.....zomaar een paar voorbeelden welke ik nu snel kan verzinnen.

Dus goede een rating systeem voor een multiplayer kan dan veel helpen maar dan nog zitten "ze" er tussen.

Voor de goede orde: persoonlijk ben ik niet zo'n speler die wil dat anderen doen wat ik zou willen zien wat ze zouden moeten doen (hopelijk spelen ze wel hoe het bedoeld is) en zeker ook niet iemand die de boel verrot staat te schelden omdat er iets fout gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door NINjak op 26-07-2015 16:11 ]

• DutchDevil79
Heb de server even aangegooid om de Porsche 550 mod te proberen, Wie zin heeft kan joinen:

GoT Fun Server is de naam.

Porsche 550:
https://mega.nz/#!FRkgxYz...H_QmDx8mAEZ-cRZ5zDCA3ruug

Misano:
http://www.mediafire.com/...mipbi5ka/misano_beta2.rar

iRacing Profiel

Verwijderd

Aan degene die er afgelopen vrijdag bijwaren (6) thanks, aan de anderen tot de volgende ;) proficiat Jos met de overwinning..

Videootje gemaakt ondertussen.. Over 2weken Yas Marina - http://www.racedepartment...night-versions-beta.4574/ - met de Formula Abarth, wees welkom maar oefen alvast eens dan.. Tenzij je Jos noemt :D hele leuke combi.. Race wordt in het donker op 12u00 als instelling..

YouTube: AssettoCorsa - Formula Intro by GRRT - Introduction R3 YasMarina + R2 Brno Highlights

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2015 21:26 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 15:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

DutchDevil79 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:19:
Heb de server even aangegooid om de Porsche 550 mod te proberen, Wie zin heeft kan joinen:

GoT Fun Server is de naam.

[video]

Porsche 550:
https://mega.nz/#!FRkgxYz...H_QmDx8mAEZ-cRZ5zDCA3ruug

Misano:
http://www.mediafire.com/...mipbi5ka/misano_beta2.rar
Lekker ruw geluid zeg!

• DutchDevil79
Het kan zijn dat deze week patch 1.2 en de nieuwe content voor AC uitkomt. Hopelijk voor Donderdag dan kunnen we die gaan testen op Donderdag. Lekker paar racejes op Zandvoort instellen. Maar goed is nog niks van bekend dus maar even een programma mocht de update pas Vrijdag komen.

Voorlopig programma (kan veranderen als de update uit is)

Race 1:
Mazda MX5 op Varano
Laps: 10

Race 2:
Caterham Acedemy op Tsukuba
Laps: 10

Race 3:
Lada Granta Cup op Silverstone
Laps: 8

Downloads:

MX 5:
http://www.racedepartment.com/downloads/mazda-mx-5.6635/

Caterham Acedemy:
http://www3.zippyshare.com/v/L4ndxyyw/file.html

Lada Granta Cup:
http://www.racedepartment...a-granta-cup.5963/reviews

Varano:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z

Tsukuba:
http://www.racedepartment.com/downloads/tsukuba.5882/

iRacing Profiel

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Wanneer komt dat bonuspack eigenlijk? Iemand een idee, ik dacht dat het deze maand zou komen? Dan wordt het wel een hele late release..

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

Stefano (main dev) hoopt deze week.

Verwijderd

Ik heb toevallig beelden van Zandvoort gezien. Het is niet helemaal up to date, de oude pitstraat zit er nog in en twee marshalposten langs de baan bestaan niet meer. Het ziet eruit als Zandvoort omstreeks 2011 ongeveer.
Daarnaast staan er teveel bomen naast het circuit, zeker achterop is dat duidelijk te zien. Maargoed, verder klopt alles wel.
Het is dus geen lasergescande baan maar een verdere uitwerking van een gemodde map. De baan zelf zag er echt wel uit als in het echt, camber en hoogteverschillen kloppen wel.
Schijnt dat ze later Donington en Paul Ricard op een zelfde manier toe gaan voegen.
Dus laserscanned tracks zoals Catalunya komen in paid DLC en de non-laserscanned maps met een aantal auto's zijn gratis.

Trouwens, Devil. Wat is de naam van je server? Het lijkt mij leuk om uiteindelijk meer met tweakers te racen aangezien je soms nog wel 'ns kamikaze piloten tegenkomt.

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:46:
Trouwens, Devil. Wat is de naam van je server? Het lijkt mij leuk om uiteindelijk meer met tweakers te racen aangezien je soms nog wel 'ns kamikaze piloten tegenkomt.
DutchDevil79 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:37:

Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

[ Voor 39% gewijzigd door ACC op 29-07-2015 10:59 ]

Verwijderd

Cool, bedankt ik zal het in de gaten houden!

• DutchDevil79
Ok nog steeds niets officieels over een release vandaag of morgen van patch 1.2 en de extra content. us vooralsnog deze programmering voor morgen.

Programma Donderdag 30-07-2015:

Aanvang 19:30

Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Race 1:
Mazda MX5 op Varano
Practise: 30 min.
Kwal.: 10 min.
Race laps: 10

Race 2:
Caterham Acedemy op Tsukuba
Race laps: 10

Race 3:
Lada Granta Cup op Silverstone
Race laps: 8

Benodigde downloads:

MX 5:
http://www.racedepartment.com/downloads/mazda-mx-5.6635/

Caterham Acedemy:
http://www3.zippyshare.com/v/L4ndxyyw/file.html

Lada Granta Cup:
http://www.racedepartment...a-granta-cup.5963/reviews

Varano:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z

Tsukuba:
http://www.racedepartment.com/downloads/tsukuba.5882/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:01

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren ging mijn zoon ook weer eens aan de slag met AC. Nu voor het eerst ook zelf gas geven en remmen (voorheen zat hij bij mij op schoot en deed ik het 'voetenwerk').

Ik moet zeggen dat ik vond dat hij goed reed. Omdat hij wist dat ik het opnam was hij imo wat onvoorzichtiger, daarvoor reed hij nog wat beter. Hij rijdt wel bijna alleen op Valunga omdat dat voor hem nog makkelijk te onthouden is. Binnenkort eens uitbreiden naar een andere baan.

En hij vind het helemaal leuk!

Hij is op alle vlakken een race-fanaat (Mario Kart, Formule 1, Parijs Dakar, zelf karten vanaf zijn 4e, etc).

Hij wil voor zijn verjaardag een playseat :P

[YouTube: https://youtu.be/KvgEbFvXHG4]

Basement Bios ---- Exo-S

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mystikal schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:50:
Gisteren ging mijn zoon ook weer eens aan de slag met AC. Nu voor het eerst ook zelf gas geven en remmen (voorheen zat hij bij mij op schoot en deed ik het 'voetenwerk').

Ik moet zeggen dat ik vond dat hij goed reed. Omdat hij wist dat ik het opnam was hij imo wat onvoorzichtiger, daarvoor reed hij nog wat beter. Hij rijdt wel bijna alleen op Valunga omdat dat voor hem nog makkelijk te onthouden is. Binnenkort eens uitbreiden naar een andere baan.

Hij is op alle vlakken een race-fanaat (Mario Kart, Formule 1, Parijs Dakar, zelf karten vanaf zijn 4e, etc).

[video]
Haha heel gaaf! Ik zou dat alleen van buiten kunnen rijden, ziet er altijd zo vreemd uit! :P

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-11 18:14

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mystikal schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:50:

[video]
In dat opzicht ben ik hetzelfde als je zoon, ben alleen begonnen op een Playstation 1 met een RS Labs FFB stuurtje in Gran Turismo 2 met 4 of 5 jaar, hoe dan ook, ik ben sowieso autogek en zoals men zegt: jong geleerd is oud gedaan.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:47
Een beetje leesvoer van Kunos: https://www.facebook.com/...sa/posts/1192096004150049

Wat 'VERY soon' precies inhoud dat moeten we nog zien. Kan vanavond zijn of morgen of de laatste dag in Juli :')

Mijn YouTube

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ircghost schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:56:
[...]

Haha heel gaaf! Ik zou dat alleen van buiten kunnen rijden, ziet er altijd zo vreemd uit! :P
Dat is inderdaad de volgende stap. Hem leren om binnen in de auto te gaan zitten. Vervolgens ook te laten schakelen. En dan langzaamaan alle 'aids' uitzetten. Maar goed, ik ben bang dat we dan weer een jaar verder zijn. Het is ook niet dat hij er elke dag op zit.
kuusj98 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:04:
[...]

In dat opzicht ben ik hetzelfde als je zoon, ben alleen begonnen op een Playstation 1 met een RS Labs FFB stuurtje in Gran Turismo 2 met 4 of 5 jaar, hoe dan ook, ik ben sowieso autogek en zoals men zegt: jong geleerd is oud gedaan.
Inderdaad, ik ben (op latere leeftijd) met Greg Geoffronds (hoe heette die kerel ook al weer :+) begonnen. Maar ik was zeker niet zo fanatiek als hij!

Real-life doet hij het ook goed... Hier was hij 4 jaar... In een junior kart vanaf 10 jaar (5PK). Hij koos zelf voor de snelste.. 2e keer in een kart ooit... >:) Met name de blik in zijn ogen, zegt dat hij vol in concentratie is. Erg mooi (maar ben als vader bevooroordeeld...). Hij kwam er met nat op zijn rug uit... Het is vrij zwaar sturen voor zo'n manneke... :)

Sem Calla Millor

[ Voor 11% gewijzigd door Mystikal op 29-07-2015 16:49 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:31

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mystikal schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:21:
Inderdaad, ik ben (op latere leeftijd) met Greg Geoffronds (hoe heette die kerel ook al weer :+) begonnen. Maar ik was zeker niet zo fanatiek als hij!

Real-life doet hij het ook goed... Hier was hij 4 jaar... In een junior kart vanaf 10 jaar (5PK). Hij koos zelf voor de snelste.. 2e keer in een kart ooit... >:)

[afbeelding]
Geoff Crammond. Zijn Grand Prix games hebben vaak in de floppy en daarna cd drive gezeten. :)

Mijn 5 jarige neefje kan net een beetje rijden in de open wereld van Burnout Paradise aan. Maar die speelt thuis ook verder geen games.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 12:12
Facebook bericht van assetto corsa

Yes, we know. Lately we left you a bit alone. We understand that lack of news can give a wrong impression, but we have never gone away. We had an awesome experience at E3, that has followed the announcement of Assetto Corsa on console for next year, and we came back with a lot of exciting new opportunities for Assetto Corsa. We are working on more than 30 new cars and new tracks that are being produced for all formats, as well as a completely new interface and new and improved features. It is obvious that the Assetto Corsa project grows more and more and so we decided to enlarge our team, and in the last six weeks we hired new talented people to help us on our task even more. These activities have required all our attention, in order to organise the workflow of the next months. Contemporary, we paid a visit to Brands Hatch circuit for our Laserscan survey of the track, and we also visited the McLaren Technology Centre, as well as the Ferrari Factory. We have exciting news to share about the reasons of these journeys and we will keep you updated in the following months.
In the meantime, after some testing made during the 24H race weekend, we have started to use a new technology and approach to record sounds, directly at Vallelunga race circuit, where our HQ is located. More details will be revealed soon, but we think you will appreciate the new level of sound environment we are achieving.
As you can see, despite of the lack of news, we are working hard behind the scenes. The free bonus pack will not introduce only new exciting content but, more importantly, new features and sensible improvements, in all sectors: artificial intelligence, physics, multiplayer features, graphics and general performance.
The changelog will give you only a rough idea of what you will find under the hood. The updates related to the physics engine and force feedback will allow you to appreciate even more the new cars included in the bonus pack and rediscover the old ones. Our aim is to guarantee you the best driving experience whichever car model you choose to drive, and we continuously work hard to tweak, update and refresh all the previous content available in Assetto Corsa. Other features are a small preview of the updates that will arrive in future, like for example, the glowing brakes,frequently asked by our fans. That is another reason why we taken more time to complete and test the new build.
Regarding the selection of the new cars, the Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde will join the fight versus the 500 Abarth EsseEsse and can also teach a thing or two against some older RWD machinery; the Audi Quattro is a legendary car so loved by car enthusiasts. When it was presented everybody else was struggling to put on the road around 200bhp. The Audi had over 300bhp and 4 wheel drive in the mid 80s! Not enough? We give also a tuned step1 version with locked differentials and “moar powaaah”! The Lamborghini Miura SV is one of the most beautiful car ever created and welcomes the Automobili Lamborghini Brand in Assetto Corsa. It defined the term supercar back in the 60s and now we give you the opportunity to drive this million value piece of car history . The Toyota GT86 has been developed in cooperation with RSR Nurburg, that knows each single secret of this modern hachi-roku (eighty six), a car that makes every car enthusiast yell with excitement and every tyre tremble with fear. Our developers tried hard to learn every aspect of the car dynamics. Some tyres have been sacrificed for the cause… Last but not least, the Nissan GT-R Nismo doesn't need to be introduced: reproducing its dynamic behaviour has been a true and exciting challenge, due to active central differential and the well known performances on the Nordschleife. Thanks to the precious support of RSR Nurburg, the help of engineers that work on the car from around the world and our own research, we have been able to replicate the "Godzilla" at its best.
When? VERY soon!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59
Zit ik er helemaal klaar voor, laatste mod's binnen gehaald, geïnstalleerd. Koffie gezet. Geen contact met Steam te krijgen. 8)7

Update 19:30 uur, hij doet het weer.

[ Voor 13% gewijzigd door Napalm op 30-07-2015 19:30 ]

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Napalm schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:21:
Zit ik er helemaal klaar voor, laatste mod's binnen gehaald, geïnstalleerd. Koffie gezet. Geen contact met Steam te krijgen. 8)7
Nee klopt, klapte er bij mij ook net uit.

hoidoei

Verwijderd

Dan heb ik nog mazzel denk ik. Zie de server nog niet trouwens

• DutchDevil79
Server zou up moeten zijn. Hopelijk steam ook

iRacing Profiel

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Heb al tijdje niet meer in AC geraced, misschien binnenkort weer eens doen als de 1.2 update uit is.

Las net dat Max ook aan Simracing doet:
http://www.motorsport.com...joins-top-simracing-team/

Afbeeldingslocatie: https://igcdn-photos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11330571_100854270267316_1014236768_n.jpg

Zou lijk zijn als hij ook AC gebruikt, maar zal wel Iracing zijn vermoed ik, hij zit bij Team Redline:

Great news for us again!! Dutch Superstar Max Verstappen has joined us, after an incredible rise in real racing, Max joins us to practise and remain at the top of his game. Max later said, "I enjoy simracing outside of Formula 1. Ive been working with Atze for a while already and of course with Team Redline and Fanatec I'll be sharing the virtual track with the fastest simracers in the world which is a great test and the way I like it!" Team manager Atze was equally pleased, "I'm happy and honoured to have Max onboard at Team Redline! Looking forward to continue our sim battles like we did in the F3 last year." "It's great having Max onboard, he was immediately incredibly fast in sim racing a unique natural talent, very proud to have him representing us in the sim racing world." Dom, Team Principal

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:59
Drivers,

Hij was leuk. Zeker de Lada & de Caterham. Helaas geen tijd voor 2e heat. See you next time. (NRTH)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Verwijderd

Pff, is toch lastig bij te houden die kopgroep, standaard zijn ze een seconde sneller XD

• kevz
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:52:
Pff, is toch lastig bij te houden die kopgroep, standaard zijn ze een seconde sneller XD
608 uur Assetto Corsa gespeeld op Steam. Dan valt die seconde toch wel mee :+

Mijn YouTube

Verwijderd

kevz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:57:
[...]

608 uur Assetto Corsa gespeeld op Steam. Dan valt die seconde toch wel mee :+
Haha, ik zit zelf net boven de 100 dus das best wat uurtjes inderdaad. Maargoed, het is wel leuk om eens een avond zo te racen met mods. Nog 'ns wat anders dan GT's op Spa.

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

kevz, wat is je steam naam.

greetz.

jos_theboss. (ook steam naam)

[ Voor 13% gewijzigd door Shva op 30-07-2015 23:28 ]

• DutchDevil79
Gewoon blijven oefenen en dan moet Kevin en Jos dadelijk achter jou aan. >:)

Waren wel leuke racejes gister. Eigenlijk allemaal wel leuke gevechten gehad. In race 1 zelfs laatste 2 rondjes met Jos om en om gewisseld kwa kop positie. Uiteindelijk kwam ik net een bumper lengte te kort op de start finish. (0,1 sec verschil of zo).

Jammer genoeg nog steeds geen nieuws over patch 1.2. Afwachten wanneer die uitkomt. Maar goed heb zelf dit weekend toch geen tijd om hem uitgebreid te testen. Dus wat dat betrefd mag die ook na het weekend komen. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-07-2015 10:31 ]

iRacing Profiel

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:36
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Had graag de MX5 uitgeprobeerd. Ik hoop toch nog op een release van 1.2 vanavond. Ben erg benieuwd naar de GT86 en Zandvoort en zou die graag uittesten morgen, samen met mijn nieuwe koptelefoon :) .

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Release day :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CptYyrw.png

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Verwijderd

Kijken of ik vanavond een leuke verassing in de vorm van een update heb dan.
Hopelijk blijven de mods werken na 1.2

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Blijkbaar wel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kPzri2i.png

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Haha

Lol

• ACC

ACC

19:00 uur komt de update.

ASSETTO CORSA 1.2.0 + FREE BONUS PACK AVAILABLE TODAY AT 10.00 AM Pacific Time / 19.00 CET

The new build 1.2 of Assetto Corsa is finally available for all users on Steam today, at 10.00 AM Pacific Time / 19.00 CET, at the URL
http://store.steampowered.com/app/244210/. The new version provides a considerable update and adds five new cars and one circuit as free bonus content. The free bonus pack does not introduce only new content but, more importantly, new features and sensible improvements, in all sectors: artificial intelligence, physics, multiplayer features, graphics and general performance.
The changelog lists all the updates, fixes and modifications applied to the new build of Assetto Corsa, that now is even more stable, and includes new physics algorithms regarding the tyre model, force feedback and artificial intelligence.
Here is a description of the main areas of fixes, content and features included in the Assetto Corsa v.1.2 update:

General
The updates related to the physics engine and force feedback allows to appreciate even more the new cars included in the bonus pack and rediscover the old ones, since all the previous and existing content available in Assetto Corsa have been updated to take advantage of the latest improvements. Some graphics glitches known since the 1.0 version have been fixed: motion blur feature now works properly on any circuit, tyres “glued” to the road in multiplayer have been corrected, and two new features have been added for the driving view: now the dedicated app allows to find automatically the proper eye position, showing also a visual indication for suggested eyes position and actual eye position for Driver Eyes, in order to help gamers to find the correct match, if they desire to set it manually. All content has been updated in order to set a better driving view position with any car. Also, the limits from Driver Eyes Positioning app have been removed, in order to allow players with dedicated rigs or cockpits, free to set their prefered driving view. A huge operation of fine-tuning has involved all the car values, including lods, instrumentation, 2D/3D details, skins, and so on. Furthermore, continuing the general process of improvement, the game now features glowing brakes for high performance
and racing cars.

Physics
Differential were updated with the latest electronic wizardry in order to simulate the intricate torque vectoring system at the base of the Nissan GTR incredible handling. Tyre model was also improved by refining the pneumatic trail math
model to generate a more self aligning torque, together with improved relaxation length model it will now feature a much smoother ride and more consistent steer feedback.

Artificial intelligence
Artificial Intelligence is sensibly improved both by making it closer to humans performance in corner exit and in general race craft during the race; AI is now able to choose the proper tyre compound for a given session, better handle turbo strategy during qualify and race, improved DRS usage. Driving lines have been improved, as well as the ability of AI drivers to overtake each other and the player. Now they are more aggressive, and they take advantage of any mistake to take your position.

Multiplayer
The update of multiplayer is the result of the feedback received by the community, that asked for more stability and better tools for a more consistent multiplayer experience and leagues organization.
Amongst the various bug fixes included in this update, like the corrected checksum for circuits that use the new configuration system, better collision samples triggering, tyres that properly jump together with the car and so on, we also get some brand new and highly requested features.

We now offer you the possibility to limit the tyre choice, weather settings on the server side, lock of new players joining races, complete last lap in qualify and practice, add ballast for players and much more.
Even more importantly a new complete server side UDP plugin for real time data input/output has been implemented. This particular feature will be of great help to all the league organizers and could bring very important developments in AC multiplayer in the near future.

New content
Regarding the selection of the new cars, the Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde joins the fight versus the 500 Abarth EsseEsse and can also teach a thing or two against some older RWD machinery; the Audi Quattro is a legendary car so loved by car enthusiasts. The Audi had over 300bhp and 4 wheel drive in the mid 80s. A tuned step1 version with locked differentials and more power has been added to satisfy the hardcore car enthusiasts! The Lamborghini Miura SV is the first Lamborghini model officially added in Assetto Corsa. It defined the term supercar back in the 60s and now we give
you the opportunity to drive this million value piece of car history. The Toyota GT86 is a very balanced car, and for this reason, maybe is one of the most wanted model included in the new package. This car has been developed in
cooperation with RSR Nurburg, that knows each single secret of this modern hachi-roku (eighty six), a car that makes every car enthusiast yell with excitement and every tyre tremble with fear. The Nissan GT-R Nismo introduces in Assetto Corsa the active central differential and it's the second 4WD car now available after the Alfa Romeo 155 DTM.

The Circuit of Zandvoort, a well-known motorsport race track located in the dunes north of Zandvoort, Netherlands, is the latest addition of the new build: the circuit gained popularity because of its fast, sweeping corners such as Scheivlak as well as the "Tarzanbocht" (Tarzan corner) hairpin at the end of the start/finish straight. Tarzanbocht is the most famous corner in the circuit. Since there is a camber in the corner, it provides excellent overtaking opportunities. It is possible to pass around the outside as well as the easier inside lane.

[ Voor 99% gewijzigd door ACC op 31-07-2015 17:43 ]

• TVH7

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Iemand die dan om 2000 een servertje opzet? Of moet ik dat dan doen?

EDIT: IK zie het al: genoeg mensen die even een servertje kunnen opzetten. Komt mij mooi uit hoef ik het niet te doen!

[ Voor 47% gewijzigd door TVH7 op 31-07-2015 19:10 ]

• kevz
Ik ben van plan een Zandvoort server op te zetten, moet alleen nog even kijken welke auto's er op komen en practice alleen of quali+race...

Mijn YouTube

• Kuusj

Kuusj

kevz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:21:
Ik ben van plan een Zandvoort server op te zetten, moet alleen nog even kijken welke auto's er op komen en practice alleen of quali+race...
Mwoah, mij boeit het niet zoveel, misschien eens alleen practice. Weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb wel een aantal uurtjes oefenen nodig om goed in een auto te kunnen rijden haha...
Ik vertrek over een aantal uurtjes in m'n rode speer (Mk5. GTI) naar Oostenrijk dus ik wil nog wel even virtueel genieten voordat ik IRL ga genieten van bergweggetjes :+

• kevz
Ja een track day server lijkt me een goed idee. Kunnen er ook meerdere soorten auto's tegelijk op :)

Ook leuk om te lezen dat we nu ballast kunnen zetten op auto's, dus we kunnen een stuk makkelijker leagues op zetten met verschillende auto's :D

Mijn YouTube

• ACC

ACC

Update is inmiddels binnen te halen. Wel even je Steam herstarten!

• kevz
Ben hem zo snel mogelijk aan het downloaden zodat ik de Carrots server in kan stellen... :P

Even vergeten dat rackservice.org natuurlijk ook moet updaten, dus ik weet niet hoe vlot ik een Zandvoort trackday server werkend kan krijgen... }:O

[ Voor 45% gewijzigd door kevz op 31-07-2015 19:15 ]

Mijn YouTube

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-11 22:20

Tortelli

mixing gas and haulin ass

672,5MB, kortom dat is met een dikke minuut binnen :)

[ Voor 73% gewijzigd door Tortelli op 31-07-2015 19:08 ]

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 11:49
Lekker internet heb je dan, ik doe er een gezonde anderhalf uur over!

• Kuusj

Kuusj

bartus1989 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:13:
Lekker internet heb je dan, ik doe er een gezonde anderhalf uur over!
Wow, waar woon jij dan haha? Ik doe er ook ongeveer een minuut over met het middelste koper-pakket van KPN (60mbit). Hoe dan ook, hij is bijna binnen, daarna hopelijk lekker scheuren...

• Tortelli

Tortelli

Op 120Mbit haal je zo'n 14MB/s vanaf Steam, kortom ~50 seconden :).

• kevz
Tortelli schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:24:
Op 120Mbit haal je zo'n 14MB/s vanaf Steam, kortom ~50 seconden :).
Hij moet ook installeren heh, en laat ik nou net mijn games op een oudere HDD staan... Downloaden gaat lightning fast, installeren duurt 10+ minuten :')

Mijn YouTube

• Tortelli

Tortelli

Ik heb daarvoor een 512GB Crucial MX100 ;).

• Kuusj

Kuusj

Holy crap die Audi Quattro klinkt lekker <3
Zandvoort heb ik nog nooit op gereden, is dus even proberen proberen proberen, maar wel leuk...

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:32:
Holy crap die Audi Quattro klinkt lekker <3
Zandvoort heb ik nog nooit op gereden, is dus even proberen proberen proberen, maar wel leuk...
Zandvoort is best pittig, het stuk tussen Scheivlak en S-Bocht is technisch best lastig.
Het is ook een heel geliefd circuit, vooral het stuk tussen Hunzerug en Masters is heel gaaf.

Kortom, je hebt wel een tijdje nodig om de juiste lijnen te pakken als je er niet in het echie op hebt gereden.

• kevz
Hmm, lijkt er op dat Zandvoort maar 18 pitboxen heeft, beetje jammer als je een 24 slot server huurt... :P

Ook nog geen weather settings in de server config tegen gekomen, vraag me af of de server config creator wel mee geupdate is of dat er handmatig wat commands tussen gezet moeten worden.

Verder nog geen rackserv.org servers te zien op 1.2, dus dat word online racen op de p2p servers die te vinden zijn :)

edit; Ze hebben een nieuwe server configurator geplaatst in de server map, kan dus wel meer instellen.

[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 31-07-2015 20:03 ]

Mijn YouTube

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

iemand al online gestart?

• kevz
Iemand zal zelf een server moeten hosten totdat de gehuurde servers zijn geupdate naar 1.2

Ik ga zelf ff rondkijken online voor een Zandvoort Trackday servertje :)

Precies toen ik dit postte zag ik m'n server in de lijst staan :P

Carrots Racing dus :)

[ Voor 23% gewijzigd door kevz op 31-07-2015 20:35 ]

Mijn YouTube

• Ircghost

Ircghost

Zandvoort rijdt wel redelijk zoals ik die ken, alleen is het wel een hele grauwe omgeving. Ziet er een beetje saai uit.

• aveenhuysen
  • Laatst online: 18-11 15:05
Het is ook vrij hobbelig met de Nismo....

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• DutchDevil79
kevz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:50:
Hmm, lijkt er op dat Zandvoort maar 18 pitboxen heeft, beetje jammer als je een 24 slot server huurt... :P

Ook nog geen weather settings in de server config tegen gekomen, vraag me af of de server config creator wel mee geupdate is of dat er handmatig wat commands tussen gezet moeten worden.

Verder nog geen rackserv.org servers te zien op 1.2, dus dat word online racen op de p2p servers die te vinden zijn :)

edit; Ze hebben een nieuwe server configurator geplaatst in de server map, kan dus wel meer instellen.
Er is nu een server manager bij gekomen daarin kan je van alles instellen. Ben nu bij mijn zus maar had laptop mee dus ff een beetje lopen kijken op het server gedeelte. Zitten leuks nieuwe opties bij. Na het weekend maar is mee gaan spelen kijken wat het allemaal doet.

iRacing Profiel

• Kuusj

Kuusj

1:54.213 in de GT-R met factory ABS en traction, de rest uit, geen hulplijnen enz. en in 18 lapjes gehaald, vond ik best redelijk voor een circuit wat ik (spijtig genoeg) nog echt nooit gereden heb (niet IRL en niet in een spel). Post jullie tijden eens svp , als ik genoeg oefen kan er nog genoeg af maar ik wil me eens een beetje vergelijken :+

GT-R rijd trouwens echt leuk, je moet veel werken om hem in overstuur weer recht te krijgen, maar op een begeven moment had ik het door en ga je flink driftend door de bocht, niet ideaal maar beter dan een spin. Audi rijd ook leuk, maar zal ook gewenning moeten krijgen, Alfa vind ik niks aan, GT86 is wel leuk, stuurt goed en weinig onderstuur (itt veel andere AC auto's) en de Lambo heb ik niet zo veel mee. GT-R is toch favoriet :)

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
kuusj98 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:21:
1:54.213 in de GT-R met factory ABS en traction, de rest uit, geen hulplijnen enz. en in 18 lapjes gehaald, vond ik best redelijk voor een circuit wat ik (spijtig genoeg) nog echt nooit gereden heb (niet IRL en niet in een spel). Post jullie tijden eens svp , als ik genoeg oefen kan er nog genoeg af maar ik wil me eens een beetje vergelijken :+

GT-R rijd trouwens echt leuk, je moet veel werken om hem in overstuur weer recht te krijgen, maar op een begeven moment had ik het door en ga je flink driftend door de bocht, niet ideaal maar beter dan een spin. Audi rijd ook leuk, maar zal ook gewenning moeten krijgen, Alfa vind ik niks aan, GT86 is wel leuk, stuurt goed en weinig onderstuur (itt veel andere AC auto's) en de Lambo heb ik niet zo veel mee. GT-R is toch favoriet :)
zeker die GTR zijn echt super alleen dan wel in de oudere jaren :)

en ik hoop ook nog eens dat Mount Panorama Bathurst er in komt met de jaren 70 GTRs

hier de good old days :)

YouTube: Mount Panorama Bathurst - The Great Race - 1971 highlights.

YouTube: Mount Panorama Bathurst - The Great Race - 1975 highlights

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

kevz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:50:
Hmm.. Best raar voor een circuit die er zeker meer heeft..

• Naif0n
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 14:17
Ben blij dat zandvoort erin zit, paar weken terug naar DTM event daar geweest en dat was wel bruut. Als ze nu met de modern DTM auto's komen, ben ik echt helemaal om.

Trouwns iemand enig idee hoe ik mijn corvettes weer als een corvette kan laten klinken?:P Mijn gok is dat ik een sound file heb veranderd voor de update en dat deze de oorzaak is, alleen hoe ik het oplos is maar een vraag.

2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i

• kevz
de gfx map verwijderen en dan verify game integrity met steam doen, gok ik :P

Mijn YouTube

• lezut
  • Laatst online: 01-11 14:31
Zandvoort is wat mij betreft prima gelukt... wel raar dat er maar 18 pitboxen zijn, lastig voor league racen.

• kevz
Alle auto's rijden weer heel uniek en voelt weer erg realistisch aan. Hopelijk werken de nieuwe server functies ook goed zodat er mooi een league op gezet kan worden en alle server details opgeslagen kunnen worden :D

Jup, leuk Bonus Pakketje :)

Mijn YouTube

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 19:13
kuusj98 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:21:
Met een Green track setting kwam ik tot de 1:53:1xx en met Optimum tot een 1:52:0xx met nog een flink stuk apex missen in 1 v.d. bochten, dus het moet nog makkelijk sneller kunnen (standaard ABS, geen TC).

Ik ben gek op het geluid van de Audi (S1 versie voornamelijk) en de Lamborghini is een geweldige auto om met veel overstuur de bocht uit te komen. GT86 vind ik bar weinig aan. Auto is wel heel erg safe (op Street tyres, Eco nog niet geprobeerd). De Mito is een leuke concurrent voor de 500 Abarth.

Ik ben benieuwd of ze naast de Audi S1 (helaas de moderne, en niet de Group B rally versie) variant ook de reguliere A1 maken, dan heb je een leuk divers veld met kleine karretjes.

Daarnaast kan ik niet wachten op de diverse Lamborghini's die ze hebben aangekondigd (Diabo, Countach en nog wat moderner spul). Ook hebben ze een extra Ferrari F1 auto gelicenseerd en zijn ze bij Mclaren op bezoek geweest.

Een concurrent voor de 98T zou gaaf zijn (of iets uit die periode) alleen dat gaat niet gebeuren ben ik bang. Zal wel weer meer van het GT3 spul zijn.

Al met al begint het spel steeds completer te worden en dan hebben ze in ieder geval nog 30+ auto's in de maak en diverse circuits waaronder Catalunya en Brands Hatch. Genoeg om naar uit te kijken in ieder geval!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-11 22:36
Jeroen de Wit schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 14:09:
[...]
...

GT86 vind ik bar weinig aan. Auto is wel heel erg safe (op Street tyres, Eco nog niet geprobeerd). De Mito is een leuke concurrent voor de 500 Abarth.

..
In single player misschien wel. Maar ik heb net een online race gedaan met 18 gt86 op Zandvoort. En dat is echt heel mooi close Racing zolang iedereen fair rijdt!

• Requiem19
  • Laatst online: 16:04
Hoe is de multiplayer na de update?

Is de netcode al beter? En kun je bijv nu eenvoudiger chatten etc?

Ik lees ook dat de servertools enorm verbeterd moeten zijn, dat moet ook wel helpen voor het hosten van races/kampioenschappen?

Verwijderd

Eerlijk gezegd heb ik als client/speler nog niet veel verschil gezien in de multiplayer, wellicht is de netcode iets beter maar daar heb ik nooit veel problemen gehad.

• kevz
De patch is een vooruitgang in alle opzichten van het spel. De netcode is niet veranderd voor zover ik kan zien, het komt nog steeds uit of de spelers stabiel internet hebben of niet, en er zijn veel mensen die daar niet op letten... Universeel in elk multiplayer spel eigenlijk.
De server mogelijkheden achter de schermen moet ik nog even uitvogelen met 'UDP Plugin Support' en dergelijke.

Eigenlijk is er niet zo heel veel veranderd, zoals chatten dat nog 't zelfde werkt. Maar het spel voelt weer iets completer aan en dat is wel fijn.

Mijn YouTube

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:06
kevz schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:07:
Ben hem zo snel mogelijk aan het downloaden zodat ik de Carrots server in kan stellen... :P

Even vergeten dat rackservice.org natuurlijk ook moet updaten, dus ik weet niet hoe vlot ik een Zandvoort trackday server werkend kan krijgen... }:O
Kun je zelf ook hoor, server heeft maar enkele dingetjes nodig van de zandvoort folder om hem te doen werken ;-)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• kevz
Tomskii5 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:50:
[...]

Kun je zelf ook hoor, server heeft maar enkele dingetjes nodig van de zandvoort folder om hem te doen werken ;-)
Ik heb geen verstand van wat er allemaal achter de schermen van een server host gebeurd. Maar ze hadden een uurtje na launch alle servers geupdate, vlot genoeg. Soms kan je inderdaad zelf dingen uploaden, maar als er buiten de standaard dingen om nog vernieuwde bestanden nodig zijn dan word het gewoon wachten :P

Server draait overgens prima. Gister tot diep in de nacht activiteit gezien. Vandaag de config even getweaked en het hele donkere weer er uit gehaalt, zag er toch wat te grim uit voor een track day server 8)

Hij cycled nu tussen 100% zonnig, redelijk zonnig en licht bewolkt. Elk met bijpassende temperaturen. En 95% track grip die heel langzaam opbouwt.

Mijn YouTube

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:06
kevz schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 17:59:
[...]

Ik heb geen verstand van wat er allemaal achter de schermen van een server host gebeurd. Maar ze hadden een uurtje na launch alle servers geupdate, vlot genoeg. Soms kan je inderdaad zelf dingen uploaden, maar als er buiten de standaard dingen om nog vernieuwde bestanden nodig zijn dan word het gewoon wachten :P

Server draait overgens prima. Gister tot diep in de nacht activiteit gezien. Vandaag de config even getweaked en het hele donkere weer er uit gehaalt, zag er toch wat te grim uit voor een track day server 8)

Hij cycled nu tussen 100% zonnig, redelijk zonnig en licht bewolkt. Elk met bijpassende temperaturen. En 95% track grip die heel langzaam opbouwt.
Kevin is een topgozer als het op support aankomt. Heb er nu geen AC server meer, maar wel mijn webhosting. Als er iets is, heeft hij het meestal vrij snel opgelost (meestal heb ik gewoon een vraag :P)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:32
Net eens de nieuwe features geprobeerd, ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen! :)

Vooral Zandvoort keek ik erg naar uit, toch leuk dat ons thuiscircuit er nu in zit. Direct maar eens met de 458GT2 richting Zandvoort gegaan: :+

http://www.radiators-cham...community=all&friends=all

Kan nu nog mooi mijn couple hours of fame pakken! :P

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Net de 1.2.1 update binnen gekregen met de nieuwe DLC. De Audi Sport Quattro is :9~

En net op Nürburgring nog een mooi aandenken gezien aan Jules Bianchi

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3452350/AC_Audi_Sport_Q_Jules.jpg

*empty*

• lezut
  • Laatst online: 01-11 14:31
Is deze hier al bekend?

https://raceme.io/beta

Is een app/interface die voor Assetto Corsa een zelfde soort puntensysteem in wil voeren als in iRacing. Ben benieuwd, heb me aangemeld voor de beta.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

lezut schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:59:
Is deze hier al bekend?

Is een app/interface die voor Assetto Corsa een zelfde soort puntensysteem in wil voeren als in iRacing. Ben benieuwd, heb me aangemeld voor de beta.
Interessante ontwikkeling!

Basement Bios ---- Exo-S

• Ircghost

Ircghost

lezut schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:59:
Is deze hier al bekend?

Goede ontwikkeling, ben erg benieuwd!

• Danielson
Net weer een poging gedaan op Zandvoort met de 458GT2, de top 5 van RSR LiveTiming bestaat uit 3 Nederlanders, wie maakt er 4 van? :P

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Danielson schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 11:51:
Net weer een poging gedaan op Zandvoort met de 458GT2, de top 5 van RSR LiveTiming bestaat uit 3 Nederlanders, wie maakt er 4 van? :P

Dat zal niet gaan als iemand 2e staat :+

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Mystikal schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:15:
Dat zal niet gaan als iemand 2e staat :+
Wel als je vijfde wordt :)

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sorry verkeerd gelezen :X

Basement Bios ---- Exo-S

• Danielson
Ik vind dat we Zandvoort moeten domineren als Nederlanders zijnde! :)
Pagina: 1 ... 77 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.