Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.282 views

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
He jammer, net avonddienst donderdag. Better luck next time.

iRacing Profiel

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Toffe combinaties :).
Redbull Ring is ook zo'n heerlijke naaitrack :+.

E: Hopelijk is dit het begin van het einde van de hinderlijke framedrops _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1AeXYko.png

[ Voor 48% gewijzigd door Remcom00 op 13-01-2015 12:24 ]

hoidoei

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Er zijn zoveel leuke cars(mods) voor te vinden - niet allemaal even goed - maar veel zijn er erg fun om te rijden.
Bij voorbeeld:
-Porsche 962c
-Ginetta G55
-Audi R8 DTM
-Mercedes Benz 190E DTM
-Volvo Race Truck
Etc etc

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:29
Gisteren maar weer eens AC geinstalleerd (had Windows tijdens kerst opnieuw geinstalleerd) en opgestart. Gelijk multiplayer en tadaa weer een wrecker. Server was lekker vol dus niet gelijk geleaved. Mensen hebben zo'n 20 minuten geprobeerd de wrecker te kicken maar dat lukte alsmaar niet. Hoeveel votes zijn er nodig om daadwerkelijk iemand te kicken?

Via V&A een R9 290 gescoord in de hoop dat ik iets meer performance (nu 660ti) krijg en dat ik af ben van het feit dat triple screens niet lekker overeenkomt met de rest als het middelscherm groter is als de links en rechts (links 24inch 1080, midden 27inch 1440, rechts 24 inch 1080).

Ik ga er proberen donderdag bij te zijn, zeker die seat vind ik een toffe bak om te rijden.

Een vraag m.b.t. de instellingen, als ik een berg op vlieg veranderd het beeld verticaal.. Nu heb ik (zo uit mijn hoofd) alle G force effects uit staan, zijn volgens mij 3 sliders. Nog steeds blijft het beeld heen en weer gaan. Iemand een idee?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

hoidoei

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mooi!
Er is zeker nergens een prijsindicatie beschikbaar of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Heb 15 euro in mijn Steam wallet gezet en ik hoop dat het genoeg is :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• tomolino
Kan niet wachten op de Alfa's! De 155 blijft toch een legendarische DTM auto.

iRacing Profiel

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:55
kuusj98 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:48:
[...]

Mooi!
Er is zeker nergens een prijsindicatie beschikbaar of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Heb 15 euro in mijn Steam wallet gezet en ik hoop dat het genoeg is :P
Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat het dreampack in elk geval voor early access klanten gratis ging zijn. Of heb ik dat verkeerd begrepen en betreft dat gratis pakket een ander?

anyways, ik zou er ook niet mee inzitten om hiervoor bij te betalen. Nordschleife makes it all worth it!

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• calsonic
  • Niet online
Tomskii5 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:43:
[...]

Ik dacht (correct me if I'm wrong) dat het dreampack in elk geval voor early access klanten gratis ging zijn. Of heb ik dat verkeerd begrepen en betreft dat gratis pakket een ander?

anyways, ik zou er ook niet mee inzitten om hiervoor bij te betalen. Nordschleife makes it all worth it!
Nope niet gratis
Ze hebben ooit aangekondigd dat early access klanten korting zouden krijgen, dacht ik.

Daarnaast zou er ook een pre-order mogelijkheid komen met korting...

optie 1 zal wel niet meer kloppen, maar een pre-order met korting lijkt me vrij logisch. Aangezien de pre-order er nog niet is zal het nog wel even duren voordat we de dreampack kunnen kopen :)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Spa was gratis en die paar autotjes extra. en iedereen kreeg t gratis niet alleen de early adaptors

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:16

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Requiem19 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:20:
Ze hebben ooit aangekondigd dat early access klanten korting zouden krijgen, dacht ik.

Daarnaast zou er ook een pre-order mogelijkheid komen met korting...

optie 1 zal wel niet meer kloppen, maar een pre-order met korting lijkt me vrij logisch. Aangezien de pre-order er nog niet is zal het nog wel even duren voordat we de dreampack kunnen kopen :)
Ik heb het voor iets van 16 euro gekocht in Early Acces, en dan zou ik ook nog van alles gratis krijgen :+
Zou wel leuk zijn, maar ik heb echt wel een smak geld over voor de Nordschleife. Ga hier IRL ook regelmatig heen en dan is zo'n goede laserscanned track niet te missen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

BruceLee schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:20:
Spa was gratis en die paar autotjes extra. en iedereen kreeg t gratis niet alleen de early adaptors
Jup, Spa was vanaf de aankondiging onderdeel van versie 1.0. Dus dan gratis voor iedereen, early access of niet.

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Remcom00 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:26:
Toffe combinaties :).
Redbull Ring is ook zo'n heerlijke naaitrack :+.

E: Hopelijk is dit het begin van het einde van de hinderlijke framedrops _/-\o_
[afbeelding]
Heel mooi dit, hoop echt dat de ai hierdoor wat minder fps zullen vreten. Hopelijk in de volgende update?

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Waarschijnlijk duurt dat nog even, ik heb die tweets ook gezien, en op de vraag wanneer die verbeteringen doorgevoerd worden, antwoordde hij dat het nog 'a while' duurt, omdat die in de 1.1 meegenomen wordt.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:05
Hebben jullie FPS issues dan?

Het spel draait prima bij mij op ultra @ 1080p met een r9 290 icm een FX6300 op 4.2 GHz.

Vinden jullie de AI ook drama? Heb regelmatig dat ik gewoon van de weg gebeukt word, met alle gevolgen van dien. (hoop gevloek en een restart van mijn kant)

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Pazienza schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:55:
Hebben jullie FPS issues dan?

Het spel draait prima bij mij op ultra @ 1080p met een r9 290 icm een FX6300 op 4.2 GHz.

Vinden jullie de AI ook drama? Heb regelmatig dat ik gewoon van de weg gebeukt word, met alle gevolgen van dien. (hoop gevloek en een restart van mijn kant)
Bij de start vaak wel, daarna gaat het prima.

🠕 This side up

• Pazienza
Koenvh schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:25:
[...]

Bij de start vaak wel, daarna gaat het prima.
Bij de start is het inderdaad het vreselijkst, probeer dan altijd maar meteen er langs te gaan en plek 3/4 te veroveren. Maar heb het daarna ook wel eens, als ik de baan bijvoorbeeld niet perfect ken en een bocht iets voorzichtiger neem dan nodig is, klappen ze er nog wel eens boven op...

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 12:22
Ben ook weer terug van vakantie. Kijken of ik morgen mee kan doen. Weer zin in :)

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Heb voor wat vrienden in Skype een room opgezet, Wouden vandaag toch racen. Ik zelf ben wel weg na 21:30 maar zal server laten draaien. Ze rijden met de BMW M3 E30 DTM en Mercedes 190E op Imola.

Benodigde downloads:

Mercedes:
https://mega.co.nz/#!Xgs0...U9wrxwW0IAUCMu3taalzGNRlc

Skinpakketje BMW E30:
http://www.racedepartment...-e30-dtm-skins-pack.3765/

[ Voor 10% gewijzigd door DutchDevil79 op 14-01-2015 20:29 ]

iRacing Profiel

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Voor de liefhebbers, we zitten op Donington http://www.racedepartment...ton-park-gp-circuit.3031/

met de Mazda 787 http://www.racedepartment...608/download?version=7136
en
de Porsche 962c http://trippteamdownload..../CARS/M-R/porsche962c.rar

Server Name GoT Server

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:48
Wat een gaaf spel! Ik ben nu druk met de carriere mode, maar ben van plan om binnenkort een keer met een race hier mee te rijden. Ik schakel voor het eerst een game echt handmatig, wat veel leuker is dan auto of flippers! Ik heb zelfs het heel-toe principe door en moet dat flink verder oefenen!
Ik hou dit draadje goed in de gaten en hoop dat ik binnenkort een keer mee mag rijden!

[ Voor 10% gewijzigd door BvZwolle op 15-01-2015 09:24 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Zie net dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/390c64aa2b37c18ed81760a6e692ea95.png
Q1 2015, kan nog wel tot april duren dus...

[ Voor 4% gewijzigd door Remcom00 op 15-01-2015 09:45 ]

hoidoei

• DutchDevil79
Mee rijden mag altijd. Gewoon langs komen als je tijd hebt.

Bij deze ook even het hele programma van vanavond:

Donderdag 15-01-2015

Start sessie: 20:00
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak info:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Race 1:
Seat Leon Eurocup @ Varano
Practise: 30 Minuten
Kwalificatie: 10 Minuten
Race laps: 10

Race 2:
GT2 (Ferrari 458 GT2, BMW M3 GT2 en Camaro GT Race Car) @ Redbull Ring
Practise: 30 Minuten
Kwalificatie: 10 Minuten
Race laps: 30 (incl 1 pitstop)

Benodigde Downloads:

Auto's:
Seat leon Eurocup:
http://www.racedepartment...t-leon-eurocup-2014.4525/

Camaro GT3 en GT car:
http://www.racedepartment...and-gt-race-car-mod.4849/

Banen:
Varano:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/32705956/AC/varano.7z

Redbul Ring:
http://www.mediafire.com/...ac_redbull-ring_v.1.0.rar

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

iRacing Profiel

• calsonic
  • Niet online
Vond een hele leuke car mod - de oreca flm09.
Hij is kwa handling ongeveer net zo als de 458 gt2 ook kwa snelheid.
Het is een open auto dus erg leuk om mee te rijden en hij klinkt ook nog eens vet!
http://acusccmod.weebly.com/blog/archives/01-2015

• DutchDevil79
Lijkt me stug dat die net zo rijd als een GT bak. Is een LMP2 klasse auto welke toch echt een aantal seconde sneller moet zijn en ook aardig wat meer downforce heeft dan een GT bak. Heb de mod nog niet geprobeerd dus kan niet zeggen of je gelijk hebt maar als die rijd als een 458 GT2 dan denk ik toch dat die niet realistisch is.

iRacing Profiel

• calsonic
  • Niet online
Die andere mod die ook in die package zit is de corvette die is echt wel een stuk sneller maar klinkt minder.

De Noble M600 is ook een leuke snelle wagen alleen heeft hij slechts street tires en is het binnen 1 lap gedaan met de grip omdat ze veel te warm worden.

[ Voor 41% gewijzigd door calsonic op 15-01-2015 13:24 ]

• DutchDevil79
Ligt eraan hoeveel sneller die is. Dat is namelijk de Corvette DP welke in dezelfde klasse rijd als de Oreca. Zijn beide sinds afgelopen jaar in een klasse gezet. Nou was de Corvette DP afgelopen seizoen wel sneller bij de laastte race op Road Atlante bijvoorbeeld scheelde de pole tijd van de Corvette DP 1,5 secconde met de snelste Oreca.
De snelste Ferrarie 458 zat daar weer 2,5 secconde achter. Maar dat is niet een GT2 versie maar een GTLM. Volgens mij scheelt die ook weer kwa specs met een GT2 bak. Dus als je ze echt vergelijkbaar vind rijden moet er toch iets goed mis zijn.

Kwalificatie resultaten van Petit Lemans afgelopen seizoen:

http://autoweek.com/artic...tte-dp-pole-petit-le-mans

De Noble M600 is een Forza rip waar volgens mij niet al teveel aandacht is gegeven aan de physics. Heb er ooit wel een versie van getest maar was er ook heel snel weer af. Ree voor geen meter.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-01-2015 13:42 ]

iRacing Profiel

• calsonic
  • Niet online
Deze Noble M600 rijdt goed alleen hij heeft dus geen goede banden.
http://thesimreview.blogspot.co.uk/search/label/Noble

[ Voor 29% gewijzigd door calsonic op 15-01-2015 13:50 ]

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
DutchDevil79 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:41:
Ligt eraan hoeveel sneller die is. Dat is namelijk de Corvette DP welke in dezelfde klasse rijd als de Oreca. Zijn beide sinds afgelopen jaar in een klasse gezet.
De Oreca flm09 rijdt een klasse lager dan de DP's. De DP's rijden wel samen met de Oreca 03 LMP2's.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Flavourlicious schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:58:
[...]
De Oreca flm09 rijdt een klasse lager dan de DP's. De DP's rijden wel samen met de Oreca 03 LMP2's.
Ja klopt. PC is langzamer dan P, maar nog steeds sneller dan de GTLM (Corvette).

• calsonic
  • Niet online
Flavourlicious schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:58:
[...]

Oke dan klopt het dus dat hij wat langzamer is :)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Even voor de goede orde.

Er zijn vier klassen in TUSCC:
Prototype (P)
Dit is de snelste klasse. Hier zitten de LMP2, DP's en de DeltaWing in.

Prototype Challenge (PC)
Dit is een spec klasse met de Oreca FLM09. Deze klasse is langzamer dan de P klasse, maar wel sneller dan GTLM. Iedereen rijdt in dezelfde auto.

GT Le Mans (GTLM)
Dit zijn de zelfde als GTE op Le Mans. GTE auto's zijn hetzelfde als GT2, als zullen ze nu wat updates hebben gehad. De BMW M3 (voorloper op de Z4 GTE) en Ferrari 458 GT2, zouden dus in deze klasse zitten.

GT Daytona (GTD)
Hier zitten omgebouwde GT3 en speciale Porsches.

Hier vind je alle informatie op imsa.com

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 15-01-2015 14:08 ]

• DutchDevil79
Ja sorry was even vergeten dat er 2 Prototype klasses zijn. My bad.
Dat de oude GT2 klasse nu de GTLM is weet ik wel maar gezien er elk jaar veranderingen zijn denk ik niet dat die nog dezelfde specs zullen hebben.

Maar vind het nog steeds vreemd dat je de Oreca hetzelfde vind rijden als een 458. Dat zijn echt totaal verschillende auto's en zouden ook echt totaal anders moeten aanvoelen. 8)7 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-01-2015 15:08 ]

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Room is up!

Naam: GoT Fun Server
Pass: tweakers

iRacing Profiel

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik ga weer eens mee doen sinds lange tijd :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• calsonic
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:05:
Ja sorry was even vergeten dat er 2 Prototype klasses zijn. My bad.
Dat de oude GT2 klasse nu de GTLM is weet ik wel maar gezien er elk jaar veranderingen zijn denk ik niet dat die nog dezelfde specs zullen hebben.

Maar vind het nog steeds vreemd dat je de Oreca hetzelfde vind rijden als een 458. Dat zijn echt totaal verschillende auto's en zouden ook echt totaal anders moeten aanvoelen. 8)7 8)7
Ja je hebt gelijk de oreca is sneller - my bad ;)
Vergeleek hem met de 458 gt2 Black Edition :P

[ Voor 3% gewijzigd door calsonic op 15-01-2015 20:24 ]

• BvZwolle
Hoe moet ik deze installeren? Gewoon uitpakken en in een map verplaatsen of is het een uitvoerbaar bestand?

• calsonic
  • Niet online
BvZwolle schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:54:
[...]

Hoe moet ik deze installeren? Gewoon uitpakken en in een map verplaatsen of is het een uitvoerbaar bestand?
Yep die Mods moet je gewoon in "Cars" en in "Tracks" plaatsen :)

• DutchDevil79
BvZwolle schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 20:54:
[...]

Je moet ze uitpakken in je assetto corsa folder. Die kun je hier vinden in de volgende map:

Instalatie schijf en dan Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\assettocorsa

Daar heb je een mapje content. Waar je een cars en tracks folder in hebt. Auto mapjes gaan in de cars folder en de banen in de tracks folder.

iRacing Profiel

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Sommige mods die staan wel ingepakt in een /content/tracks/tracknaam map (of content/cars/autonaam), dus even kijken of alles goed staat met het uitpakken ;)

Mijn YouTube

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:29
Eerste race mee gereden, en het achterste gat mogen opvullen :9

Nu ben ik al geen Schumi, maar het circuit had ik wel even eerder mogen aan slingeren. Race 2 (30 laps) word me iets te lang om mijn concentratie er bij te houden. Ben in ieder geval blij dat ik niemand in race 1 in de weg heb gereden!

Bedankt voor het hosten!

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:20
Ik wil ook wel een keer meedoen:) Wanneer is de volgende keer??

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

R0y. schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:16:
Eerste race mee gereden, en het achterste gat mogen opvullen :9

Nu ben ik al geen Schumi, maar het circuit had ik wel even eerder mogen aan slingeren. Race 2 (30 laps) word me iets te lang om mijn concentratie er bij te houden. Ben in ieder geval blij dat ik niemand in race 1 in de weg heb gereden!

Bedankt voor het hosten!
Hij word ingekort naar 20 laps

hoidoei

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Nu switched de server naar GT2 op de Red Bull Ring. Je kan nog connecten :)

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Jammer dat er gister wat minder opkomst was. Maar heb me toch wel vermaakt. Eerste race leuk met Kevin en Bob gevochten. Jammer dat Kevin weg liep nadat ik en Bob voor P2 gingen vechten. Maar ja hij was ook wel stuk sneller op het laatst met de Seat op Varano.
2de race was zeer close tussen mij, Bob en Kevin. Lag voor de pitstops op p1 en kon Kev en Bob achter me houden. Zelfs een klein gaatje gepakt toen Bob bij Kev ging aandringen. Echter kwam ik toen Michel tegen die op een rondje gezet moest worden. Hij dacht echter wel leuk was om verdedigende lijnen te gaan rijden en zelfs midden op de baan. Hij maakte toen een foutje voor mijn neus waardoor ik hem aantikte en hij rond ging. Gelukkig zelf wel door kunnen rijden zonder schade. Echter kwam ik hem paar rondes later weer tegen en nu stuurde die gewoon naar me toe op rechte stuk. Alleen niet op een slim moment voor hem waardoor ik hem rechts achter aan tikte en hij ging rollen. Was best hilarisch om te zien maar koste me wel wat tijd. Kevin en Bob waren al gepit en ik moest nu ook en dacht met korte stop op einde op soft tires over te gaan. Dat ging goed alleen maakte ik wel foutje bij klikken in pit waardoor ik nog wat kostbare secondes verloor. Kwam dan ook vlak achter Bob weer de baan op en 10 seconde achter Kevin. Dacht nog leuk gevecht te kunnen hebben met Bob voor P2 maar Michel was nog niet klaar en vond het leuk niet te remmen voor turn 2 en mij en Bob eraf te knallen. Erg jammer dat iemand zo moet rijden tijdens deze racejes. En hij is dan ook niet welkom meer op de server. Jammer dat die meteen weg ging want anders had die een trap van de server gehad en had die meteen op de banlist gestaan van de server.
Wel mooi om te zien dat de tijden op Redbull Ring met de Ferrari, BMW en Camaro zo dicht bij elkaar lagen. We reden namelijk alle drie in een andere auto.

Maar gezien de opkomst gister is Donderdag misschien niet de beste dag om te hosten. Ik kan de dag nog aanpassen en heb gister ook nieuws gehad dat vriend van me waarmee ik squash een cursus op Woensdag gaat volgen dus kan komende weken weer switchen naar de Woensdag als daar meer animo voor is.

iRacing Profiel

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:05
Ook ik heb mij goed vermaakt gisteren. Zelfs de eerste race nog een gevecht gehad. Helaas viel tijdens de tweede race mijn geluid weg :? en moest ik dus afsluiten. En dat terwijl ik de jongens vooraan na 5 ronden nog in beeld had. (Normaal zijn ze na 2 rondjes aan de horizon verdwenen) zelfs nog een niet bedoelde alles of niers uitrem inhaal actie uitgevoerd door mijn rempunt te missen :9

De opkomst was inderdaad zo laag dat woensdag denk ik toch beter is.

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11 12:22
Woensdag en Donderdag is voor mij allebei prima. Had gister uiteindelijk geen tijd. Volgende week ben ik er wel bij. Maar weer is oefenen na een paar weken vakantie.. :P

• Pazienza
Klinkt leuk jongens, ik zal volgende week ook meedoen! :)

• Flavourlicious
Voor mij komt woensdag echt het beste uit merk ik, dan kan ik in principe altijd. Gister kon ik slechts 5 laps meerijden. :p

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

hoidoei

• trion75

trion75

Pascal H.

Zag het filmpje ook zojuist, ziet er goed uit :)

Maar hij schijnt te komen met versie 1.1 die nog even op zich laat wachten, denk elke week een nieuwe teaser en dan de release.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T1D5mUF.jpg

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Begin Maart een release denk ik.

• tomolino
Duurt lang...
Rijden jullie trouwens nog vaak in andere leuke servers, zo ja welke?

iRacing Profiel

• ziconl
Je merkt dat op veel servers niet serieus wordt gereden en er na 1min al chrashes zijn. Ik houdt mij ook aanbevolen voor goede servers...en woe ben ik er denk ik bij! Welke Laps, dan kan ik oefenen:)

Verwijderd

Heb het helaas moeten missen donderdag was pas om 22:30 klaar dus had het geen zin meer om te joinen, vond het wel jammer die nieuwe seat mod is wel een geinig wagentje om mee te scheuren. en de race met de GT2 had ik ook wel willen rijden.

Maar ja volgende keer beter.

• Tomskii5
ziconl schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:29:
Je merkt dat op veel servers niet serieus wordt gereden en er na 1min al chrashes zijn. Ik houdt mij ook aanbevolen voor goede servers...en woe ben ik er denk ik bij! Welke Laps, dan kan ik oefenen:)
En wat mogen de aanbevolen servers zijn?

Ik rij meestal gewoon op public servers zoals die 24/7 rotating track huppeldepup. Of ordinary club of gentlemen ofzo (ik ben niet thuis en ken de namen niet geheel vanbuiten)

Ivm de release.. maart is toch nog lang hoor. Het stoort mij eig vooral dat je aan bepaalde dingen toch wel merkt dat het niet 1.0 waardig is. (huidige release bedoel ik dan he)

[ Voor 14% gewijzigd door Tomskii5 op 16-01-2015 20:36 ]

• tomolino
A league of ordanary gentleman, rijd ik ook wel vaak alleen jammer dat het alleen maar spa is met gt auto's. Beetje eentonig.

iRacing Profiel

• Tomskii5
tomolino schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:54:
A league of ordanary gentleman, rijd ik ook wel vaak alleen jammer dat het alleen maar spa is met gt auto's. Beetje eentonig.
Idd, valt vooral op dat er (public) relatief weinig practice servers zijn. Ik rij in public vaak liever al cruizend rond om mijn tijden wat te verbeteren ipv races te willen rijden (systeem is niet gevorderd genoeg om leuke races te hebben imo)

• tomolino
Tomskii5 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:53:
[...]

Idd, valt vooral op dat er (public) relatief weinig practice servers zijn. Ik rij in public vaak liever al cruizend rond om mijn tijden wat te verbeteren ipv races te willen rijden (systeem is niet gevorderd genoeg om leuke races te hebben imo)
Helaas erg weinig ja, vandaar dat ik nu serieus over Iracing aan het nadenken ben, wil me echter eerst nog wat meer inlezen om overtuigd te raken van dat systeem.
Bovendien de afgelopen weken al ruim €500 uitgegeven aan het weer oppakken van het simracen, het houdt een keer op helaas.

iRacing Profiel

• Tomskii5
tomolino schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:16:
[...]

Helaas erg weinig ja, vandaar dat ik nu serieus over Iracing aan het nadenken ben, wil me echter eerst nog wat meer inlezen om overtuigd te raken van dat systeem.
Bovendien de afgelopen weken al ruim €500 uitgegeven aan het weer oppakken van het simracen, het houdt een keer op helaas.
Ik ben ook een iRacer maar ik betrap me erop dat ik eigenlijk liever in leagues rij (met mijn team), dan in de officiele races. Of er moet ten minste iemand zijn die je 'kent' om het voor mij leuk te maken. Bij Assetto Corsa is alles wat minder serieus en gemoedelijker. Beiden hebben hun pro's en con's zoals zoveel zaken natuurlijk.

iRacing kost wel wat natuurlijk, maandelijks lidgeld (of jaarlijks)/bepaalde circuits die je wil hebben, enkele wagens en hoppa weer is je portefeuille wat lichter :P

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

iRacing hoeft niet zoveel te kosten als je slim gebruik maakt van acties en actief participeert in races. Geloof dat iemand laatst berekende dat je voor 4 dollar per jaar klaar kunt zijn :P

IMHO is iRacing de enige echte optie als je online races wilt rijden, maar niet "veroordeeld" wilt zijn tot leagues of iets dergelijks. Ja, het kost wat maar daarvoor krijg je ook (zeker in de lagere klasses) bijna 24x7 cleane races voor terug. /offtopic

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Arfman schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:15:
iRacing hoeft niet zoveel te kosten als je slim gebruik maakt van acties en actief participeert in races. Geloof dat iemand laatst berekende dat je voor 4 dollar per jaar klaar kunt zijn :P

IMHO is iRacing de enige echte optie als je online races wilt rijden, maar niet "veroordeeld" wilt zijn tot leagues of iets dergelijks. Ja, het kost wat maar daarvoor krijg je ook (zeker in de lagere klasses) bijna 24x7 cleane races voor terug. /offtopic
Toevallig pas weer drie maanden iRacing abonnement genomen (heb het vanaf 2008 t/m 2012 enorm veel gespeeld), omdat de MP van AC gewoon waardeloos is (en fps te laag is online voor mij, maar dat ligt aan m'n systeem..).

Wat me opviel:
- FPS online en met veel auto's zelfs op mijn antieke computer gewoon goed
- online gedeelte werkt superbe. De prediction code is goed, je kunt close racen, auto's bewegen realistisch, geen lag, rare botsingen etc, perfect. Ook het matchingsysteem en de safetyrating zijn heerlijk. Je kunt elk moment van de dag een race rijden tegen tegenstanders die je kunt vertrouwen en met wie je eerlijk kunt vechten om posities.
- Dit zorgt ervoor dat iRacing qua 'racen', qua gevoel van competitie echt ver voor ligt op AC.

Minder positief:
- Duur! 4 dollar per jaar, hoe dan? Ik wilde even meerijden bij Digitalracing, moest ik Zolder en Ruf kopen, koste me gelijk iets van 20-25 euro. Die 4 dollar kun je dus alleen halen nadat je alle content hebt aangeschaft.. en wat kost dat dan wel niet? Ik heb het even teruggekeken, ik was in 4 jaar iets van 300 dollar kwijt geloof ik....

De prijs voor de Ruf en Zolder (25 euro) is de prijs die AC in de sale kost ongeveer....
- Het bandenmodel. Serieus, ze zijn nu dus bij 'new tire model 5'. New tire model begon toen ik er nog racete in 2011 ofzo en ze zijn nog steeds niet waar ze zijn moeten. Op het moment dat je tractie verliest, gedragen de banden zich nog steeds merkwaardig en onvoorspelbaar. De term 'iceRacing' kwam gelijk weer in me op. Elke bocht was het weer spannend of ik niet ging crashen. Bij AC voelt het bandenmodel veel voorspelbaarder. Ja, misschien is er in de GT/Formule auto's iets teveel grip, maar zodra je begint te glijden lijken de natuurkundige wetten nog van toepassing ipv de roulettetafel...

Kortom, iRacing is leuk voor het competitie element. Beter onlineracen ga je niet vinden. Maar hier word je alleen blij van als je kunt leven met de physics van iRacing en wilt investeren in een sim die je niet meer kunt rijden als je geen subscription meer hebt.

Ideale sim zou voor mij AC physics (met iets minder grip voor non-straatauto's) en dan het onlinemodel van iRacing. = Simheaven.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Ik weet ook niet precies hoe die persoon aan 4 dollar kwam. Je hoeft natuurlijk ook niet alle content te kopen. Rookie content zit sowieso in je abonnementskosten en voor D class (Skip Barber) valt de initiele investering ook erg mee, zeker als je (zoals ik zei) slim inkoopt.

Neemt niet weg dat het veel duurder is dan AC. Dat merk je echter ook, het onlinegebeuren van AC is bijna lachwekkend zo slecht. You get what you pay for. Dat is niet erg, er zullen zat leagues zijn waar je wel netjes kunt racen alleen zit je dan weer in het stramien van tijden en vaste dagen.

Over het bandenmodel .. tja. Ik kan er aardig mee overweg, maar het is zeker niet perfect. Echter vind ik het ook niet zo belabberd als jij nu beschrijft. Ik heb het idee dat in AC de grip (zoals jij ook al zegt) veel te hoog ligt. In mijn allereerste poging met de RUF Yellowbird op Nordschleife (Snoopy versie) reed ik op 90s tyres al bijna foutloos en min of meer zoals in het legendarische filmpje, en ik ben echt geen enorm goede simracer.

Maargoed, vrij offtopic. Conclusie is inderdaad dat iRacing de allerbeste online competitie heeft die je maar kunt vinden, maar het is niet goedkoop. AC blijft bij mij vooral leuk voor hotlappen af en toe, meer niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DutchDevil79
We zijn even aan het rijden met de Oreca op Mugello. Zeer leuke bak om te rijden. Physics voelen goed aan.

Server: GoT Fun Server

Oreca hier downloaden:
http://www.mediafire.com/...Pack_FLM_Corvette_V0.2.7z

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

was een leuke race :) lekker close ging soms met 2 wagens naast elkaar door de bocht en er 1 vlak voor of vlak achter.

Reed de hele race rond plek 10 en eindigde nog op plek 9.

Maar was wel lekker om close te racen en toch de ruimte te krijgen :D

Mbt bovenstaande discussie, kan best met AC :D

• DutchDevil79
Yep zeer geslaagde race. Nog kunnen winnen ook. Maar die Ilfisto kwam nog aardig dichtbij op laatst. Was al blij dat die bij de start foutje maakte waardoor ik p1 kon pakken.
Nu nog even op Silverstone spelen met de Oreca.

Resultaat race net:

http://77.170.160.201:50041/sessiondetails?sessionid=317#

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-01-2015 00:00 ]

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Heb de server ingesteld op een GT3 race met 8 verschillende merken auto's. Van de week al wat getest en ze zitten erg dichtbij elkaar kwa tijden. Mensen die zin hebben kunnen mee testen. Server draait nu op Eastern Creek.

Naam: GoT Fun server

Downloads:

GT3 pakket:
http://www.mediafire.com/download/2zhol93wzc3nq3n/GT3cars.7z

Eastern Creek:
http://www.racedepartment...-creek-raceway-2014.4786/

En nu Grobnick:
http://www.racedepartment...utomotodrom-grobnik.4835/

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 18-01-2015 21:44 ]

iRacing Profiel

• BvZwolle
DutchDevil79 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:11:
Heb de server ingesteld op een GT3 race met 8 verschillende merken auto's. Van de week al wat getest en ze zitten erg dichtbij elkaar kwa tijden. Mensen die zin hebben kunnen mee testen. Server draait nu op Eastern Creek.

Naam: GoT Fun server

Downloads:

GT3 pakket:

Eastern Creek:
http://www.racedepartment...-creek-raceway-2014.4786/
KAK, zit op het werk en kan dus weer niet meedoen... Is het een idee om een AC-facebooksite te maken voor tweakers omdaar elke keer een race aan te kondigen? Dan kan men die zo instellen om berichten daarvan te krijgen en hoeft men dit draadje niet permanent te blijven volgen..? :?

• ziconl
Het lukt mij niet te joinen. Ik heb de bmw GT3, maar deze kan ik niet kiezen. de lijst met auto's is leeg? Doe ik iets verkeerd?

• DutchDevil79
Je hebt de rest van de GT3 auto's ook nodig. Die in GT3 pakket zitten.

iRacing Profiel

• ziconl
Downloadtijd is een uur:s
Heb je misschien een andere link? Anders kom ik wel een andere keer kijken hoor:)

[ Voor 62% gewijzigd door ziconl op 18-01-2015 22:15 ]

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Ik heb een klein probleem.

Ik zie de Tyreapp http://www.racedepartment...s-tyre-temperatures.3507/ gewoon niet. Ik heb hem op de juiste plek neergezet maar hij verschijnt niet tussen mijn apps. Wat doe ik fout?

• Flavourlicious
Je moet even naar de settings in Assetto Corsa gaan. Daar moet je eerst de gewenste apps aanzetten voordat ze ingame kunnen verschijnen. :)

• bartus1989
Grapje, dat was makkelijk. Dankje!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:51

Noq

Zonder dat ik het spel bezit, zit ik hier uit interesse beetje door het topic te lezen.

Ziet er gezellig uit om wat circuits af te racen in online modus :)
Hoe is de activiteit verder, als er bijvoorbeeld niet een Tweakers server aanwezig is? Zal ik altijd genoeg public servers kunnen treffen met spelers?

Ik ga waarschijnlijk een gamepad (Xbox 360 controller) halen voor mijn computer. Daarna heb ik wel interesse in een race game. Is deze game beetje toegankelijk of semi-realistisch waardoor er veel tijd gevraagd wordt om ook maar 1 goeie ronde te rijden? Ik twijfel tussen Assetto en Project CARS.

• vleesjus
  • Laatst online: 13-11 21:56

vleesjus

echte vleesjus!

Ik rij ook met x360 controller. Het is zeker te doen, maar je mist wel veel feedback die je met een stuur wel krijgt (denk ik). Onderstuur is niet aan te voelen in ieder geval, wat op het randje rijden lastig maakt.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• Pazienza
Na 2 races met een 360 controller ben ik in ieder geval overgegaan tot de aanschaf van een stuur, vond het anders echt niet te doen.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Pazienza schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:19:
Na 2 races met een 360 controller ben ik in ieder geval overgegaan tot de aanschaf van een stuur, vond het anders echt niet te doen.
Goede keus, welke is het geworden ? :-)

• Pazienza
Hoolz14 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:21:
[...]

Goede keus, welke is het geworden ? :-)
G27.

(eigenlijk niet te betalen voor een student, maar heb wat geluk gehad met gokken op voetbal en had dus wat extra te besteden :+)

• calsonic
  • Niet online
Zijn 2e hands ook al verkrijgbaar en praktisch onverwoestbaar ;)
pricewatch: Logitech G27 Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 2, PlayStation 3

• Noq

Noq

vleesjus schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:10:
Ik rij ook met x360 controller. Het is zeker te doen, maar je mist wel veel feedback die je met een stuur wel krijgt (denk ik). Onderstuur is niet aan te voelen in ieder geval, wat op het randje rijden lastig maakt.
Thanks voor antwoord, waarschijnlijk zal ik dan eerst met controller spelen. Graag houd ik mijn werkplek een beetje ruim, zonder dat ik gelijk een wheel neerknal. :)

En hoe zit het met het online verhaal? Want ik lees dat servers in de browser bijna tot niet functioneren, maar dat leagues weer wel goed werken. Ik zou het fijn vinden als ik op willekeurige momenten wel gewoon een potje kan racen tegen andere.

• calsonic
  • Niet online
Noq schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Thanks voor antwoord, waarschijnlijk zal ik dan eerst met controller spelen. Graag houd ik mijn werkplek een beetje ruim, zonder dat ik gelijk een wheel neerknal. :)

En hoe zit het met het online verhaal? Want ik lees dat servers in de browser bijna tot niet functioneren, maar dat leagues weer wel goed werken. Ik zou het fijn vinden als ik op willekeurige momenten wel gewoon een potje kan racen tegen andere.
Er op dit moment(16:59) 380 servers waar je gewoon online kunt racen dus keuze zat lijkt mij :)

• josje94
Ik ben ook begonnen met een Xbox 360 controller. Opzich prima te doen alleen moet je zorgen dat je nooit te veel gas geeft want overstuur opvangen is heel erg moeilijk. Verder kon ik met die halve formule 1 auto niet de volledige stuuruitslag krijgen, dat betekend dat bochten als de eerste chicane op Monza zeer lastig is.

Uiteindelijke op V&A een 2e hands G25 opgedaan en dat is een stuk leuker :)

• bartus1989
Nog een vraagje; (heb zelf al gegoogled). Ik heb steeds problemen met die Cobra, ik heb al de laatste versie.

Bij starten van een online race crasht hij steeds. Timetrail etc doen het wel met deze auto, doe ik wederom iets fout of..?

Race zonder de Cobra erin doen het wel.

Crashlog;

OS-Version: 6.2.9200 () 0x300-0x1
d:\dev\devkn_release\acs\netcarstateprovider.cpp (89): NetCarStateProvider::NetCarStateProvider
d:\dev\devkn_release\acs\sim.cpp (894): Sim::addNetCar
d:\dev\devkn_release\acs\racemanager.cpp (1300): RaceManager::initOnline
d:\dev\devkn_release\acs\racemanager.cpp (139): RaceManager::loadSessions
d:\dev\devkn_release\acs\sim.cpp (283): Sim::Sim
d:\dev\devkn_release\acs\splashscreen.cpp (250): SplashScreen::postRender
d:\dev\devkn_release\ksgame\game.cpp (266): Game::postRender
d:\dev\devkn_release\ksgame\game.cpp (269): Game::postRender
d:\dev\devkn_release\ksgame\game.cpp (135): Game::onIdle
d:\dev\devkn_release\ksgame\game.cpp (163): Game::run
d:\dev\devkn_release\acs\acs.cpp (242): wWinMain
f:\dd\vctools\crt\crtw32\dllstuff\crtexe.c (618): __tmainCRTStartup
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 487 (Address: 758E919F)
758E919F (KERNEL32): (filename not available): BaseThreadInitThunk
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 487 (Address: 77550BBB)
77550BBB (ntdll): (filename not available): RtlInitializeExceptionChain
ERROR: SymGetLineFromAddr64, GetLastError: 487 (Address: 77550B91)
77550B91 (ntdll): (filename not available): RtlInitializeExceptionChain

[ Voor 69% gewijzigd door bartus1989 op 19-01-2015 19:39 ]

• calsonic
  • Niet online
FF1 2015 season v1.0 released
http://www.assettocorsa.n...ason-v1-0-released.11921/

- Behoorlijk wennen met zulke hoge snelheden door bochten te gaan als je het meeste in gt2+3 wagens rijdt :P

[ Voor 29% gewijzigd door calsonic op 19-01-2015 19:11 ]

• Pazienza
Noq schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Ik laat mn pedalen gewoon liggen en bevestig het stuur en shifter als ik ga racen, als ik klaar ben haal ik ze weer van mn bureau af, kost 5 minuutjes. :)

• Noq

Noq

Het assembleren is niet het punt, de ruimte om ze snel kwijt te kunnen... Dat wordt hier moeilijk qua beenruimte. Alle snoeren loshalen elke keer, hehe. *lazyness reported*

Maar ik activeer het spel nu op Steam as we speak. Zin in. :*)

• DutchDevil79
We gaan deze week weer gewoon op Woensdag rijden. Dit is het voorlopige programma:

Sessie start: 19:30

Race 1:
Mercedes SLS op Automotodrom Grobnic
Race rondes: 10

Race 2:
GT3 op Imola
Race rondes: 15

Race 3:
Oreca FLM09 op Donington Park National
Race rondes: 15

Downloads:

Automotodrom Grobnic:
http://www.racedepartment...utomotodrom-grobnik.4835/

De GT3 gaan we rijden met 5 extra auto's (naast de 3 Kunos GT3 auto's). De Audi R8 GT3, Chevrolet Corvette GT3, Ferrari F430 GT3, Porsche 997 GT3 en de Sareni Camaro GT3. De physics zijn getweaked zodat ze redelijk dicht bij elkaar zitten kwa tijden. Van de week paar keer met wat mensen getest en dat ging goed en was zeer leuk.

Pakket is hier te downloaden:

Oreca FLM09:
http://www.mediafire.com/...Pack_FLM_Corvette_V0.2.7z

Donington National:
http://www.racedepartment...ton-park-gp-circuit.3031/

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 19-01-2015 23:16 ]

iRacing Profiel

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:34

Mystikal

It never hurts to help!

calsonic schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:34:
FF1 2015 season v1.0 released
http://www.assettocorsa.n...ason-v1-0-released.11921/

- Behoorlijk wennen met zulke hoge snelheden door bochten te gaan als je het meeste in gt2+3 wagens rijdt :P
Moet je alleen deze map: fc_ff1_2015_season in deze folder 'D:\Games\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars' zetten.

Hoef je niets met de mappen: ov1-f1-2014-hud-v0.9.2-beta.zip en Templates.zip en F1 2014 HUD update.rar te doen?

Basement Bios ---- Exo-S

• Noq

Noq

Gisteren voor het eerst de game gespeeld en gereden met de BWM (soort vergeten, eerste in BMW lijst) en Ferrari 312T en wat een gave game.

Ik speel nu (nog wel) op de Ps3 controller en het gaat wel goed. Het lijkt alleen bij het sturen dat mijn achterkant gewoon op ijs zit, dit is ook duidelijk te zien in de camera view van buiten.

Kan ik iets aan sensitivity of wegligging veranderen? Of dit gebeurt als je niet goed rijdt?

In ieder geval goed vermaakt en zal vanaaf kijken in online modus.

• DutchDevil79
Is het een idee om vanavond mijn server te laten draaien met practise time voor de verschillende racejes voor morgen. Kunnen mensen die de banen niet goed kennen alvast oefenen.

iRacing Profiel

• Flavourlicious
Wat mij betreft zet je 'm heel de dag public aan met een practice van een uur ofzo. Dan kan iedereen in en uit stappen om te oefenen. Was er met de test niet bij dus ik ga zo ff wat GT3 autotjes proberen.

[ Voor 42% gewijzigd door Flavourlicious op 20-01-2015 11:13 ]

• DutchDevil79
Ja alleen mijn server staat uit als ik niet thuis ben. Bespaard op de kosten van de stroom. Ben een gierige Hollander hey. Maar zal hem aan zetten zodra ik thuis ben.

iRacing Profiel

• calsonic
  • Niet online
Mystikal schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:56:
[...]

Moet je alleen deze map: fc_ff1_2015_season in deze folder 'D:\Games\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars' zetten.

Hoef je niets met de mappen: ov1-f1-2014-hud-v0.9.2-beta.zip en Templates.zip en F1 2014 HUD update.rar te doen?
Dat zijn apps en een template hoef je niets mee te doen ;)

• Noq

Noq

Ik heb ook wel interesse in wat races vanavond.
De server-info is hier algemeen bekend of wordt die bekend zodra server live is?

.. Maakt het uit als ik niet rondes van bijvoorbeeld 1:30 rij, maar 2:00? :)

• josje94
De servergegevens zijn altijd hetzelfde (maar staan ook altijd weer hier als de server online komt) Verder maken je tijden absoluut niet uit. Zolang je maar iedereen die je op een ronde zet er netjes langs laat. Als iemand die veel sneller is, jouw voorbij wil dan heeft hij pech en mag hij zich er zelf langs vechten. Wel je lijn houden dus niet iemand ineens gaan afsnijden tijdens het remmen of iets dergelijks.

[ Voor 3% gewijzigd door josje94 op 20-01-2015 13:50 ]

• DutchDevil79
Ik plaats zodra ik de server online heb wel alle info hier. Doe er geen paswoord op dus dan is die open voor iedereen. Mocht het chaos worden kan ik dat nog wel aanpassen op verzoek.

iRacing Profiel

• calsonic
  • Niet online
Die Ferrari F50 is trouwens ook vet 760pk en 900kg en dan tc off lol.

De Fx-i1 S1 concept van Ferrari is ook een leuke auto met 750pk en 660kg ;)

De Ferrari F40 Competizione is ook een hele leuke wagen - een snellere versie als de F40 S3 >:)

[ Voor 132% gewijzigd door calsonic op 20-01-2015 20:05 ]

• tomolino
Mits mijn knie het houd ben ik erbij woensdag, vanavond na een uur of half tien misschien van de partij.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 59 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.