Ik sowieso niet, zit op 34 uur.
Ik zou er ook meer tijd aan willen besteden wellicht komt dat er van in het komende jaar.
Ding dong

Heb 'm tijdens early access anderhalf jaar geleden aangeschaft.

Heb 'm tijdens early access anderhalf jaar geleden aangeschaft.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Hier ook early access maar tot nu toe 20 uur ofzo. Het totale gebrek aan een fatsoenlijke online infrastructuur zorgt er voor dat ik het niet interessant vind om er echt tijd in te steken, dat doe ik dan liever in iRacing waar een race echt ergens over gaat.
Nog steeds echter een tevreden gebruiker hoor, zeker voor die 2 tientjes
Nog steeds echter een tevreden gebruiker hoor, zeker voor die 2 tientjes
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
78 uur. Vooral gespeeld tot april toen ik de sleutels van mijn huis kreeg, 2 maanden geklust en toen een maandje of 4 geen eigen internet gehad (UPC kabel was beschadigd, 4 maand later had ik een nieuwe dedicated kabel en sinds dien werkt dat weer probleemloos).
Zat op wifi vd buren maar die was veel te onstabiel om te gamen....
Kan sinds september dus weer fatsoenlijk online gamen, al moet ik eigenlijk eerst een beter stuur kopen. De Logitech Momo is toch wel echt en beperking.
Zat op wifi vd buren maar die was veel te onstabiel om te gamen....
Kan sinds september dus weer fatsoenlijk online gamen, al moet ik eigenlijk eerst een beter stuur kopen. De Logitech Momo is toch wel echt en beperking.
[ Voor 8% gewijzigd door Tortelli op 31-12-2014 14:16 ]
253 uur dit jaar. En ik was rond september ergens begonnen geloof ik 
't Is wel aardig terug gezakt kwa uren per week, beetje te veel gespeeld toendertijd. Ik hou het nu bij georganiseerde races vooral
't Is wel aardig terug gezakt kwa uren per week, beetje te veel gespeeld toendertijd. Ik hou het nu bij georganiseerde races vooral
Lekker:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OsowgkDYPE4]
This teaser unveils the official license of Lamborghini Automobili for Assetto Corsa racing games and gives an anticipation of incoming updates for Assetto Corsa that will be released in 2015.
KUNOS Simulazioni is proud to announce the official license of Lamborghini Automobili in Assetto Corsa, with a selection of the most beautiful, powerful and iconic models of the prestigious Italian Car Manufacturer. With the addition of Lamborghini, Audi, Toyota, Nissan, Alfa Romeo, Ford and many other contents, Assetto Corsa will bring you the best selection of GT, sportcars and prototypes ever seen in a racing simulation.
Reproducing the cars of an iconic brand like Lamborghini Automobili is a huge honour for us, as well as a very important message to our fans: the decision to make such a huge investment after Assetto Corsa has been released, is the result of our strong believe in this project and in this community. It also means that in the mid future you can expect developments for Assetto Corsa that go well beyond the generic "additional contents".
As said before, the version 1.0 of Assetto Corsa signifies not just the long-term achievement but also a new start.
Our team is already working on contents and features that are scheduled for release during 2015. Some of those have yet to be unveiled, but we are excited about them and confident that we will amaze you once again. Finally, with the inclusion of the Lamborghini license, about fifty additional cars officially licensed will be included in Assetto Corsa during 2015!
You probably already know all about the first additional package as it is the most anticipated by the community, and we bet you want to know more about it: the Dream pack, featuring the Nordschleife official circuit, for the first time fully based on Laserscan technology, will be a total blast! Your racing experience will be elevated to a brand new level. The production and testing of this package has required a huge work, resources and manpower, but we are sure you will appreciate it, turn by turn, curb by curb. Starting next week, we'll share with all our fans the work in progress and the news about the state of completion of the track and the ten awesome cars included in the package, namely the Alfa Romeo's 4c, 155 DTM and GTA, the McLaren's P1 and F1 GTR, the Nissan GT-R Nismo 2014 GT3, the GM Corvette C7R GTE, the Mercedes 190 DTM and Sauber-C9 and the BMW M235iRacing VLN. We will also inform you about pre-order, price and release date.
Someone says that good things need time. Thank you for your patience and your support, as always all our efforts are focused to improve your Assetto Corsa experience even more.
Welcome, Lamborghini. Welcome, 2015!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OsowgkDYPE4]
This teaser unveils the official license of Lamborghini Automobili for Assetto Corsa racing games and gives an anticipation of incoming updates for Assetto Corsa that will be released in 2015.
KUNOS Simulazioni is proud to announce the official license of Lamborghini Automobili in Assetto Corsa, with a selection of the most beautiful, powerful and iconic models of the prestigious Italian Car Manufacturer. With the addition of Lamborghini, Audi, Toyota, Nissan, Alfa Romeo, Ford and many other contents, Assetto Corsa will bring you the best selection of GT, sportcars and prototypes ever seen in a racing simulation.
Reproducing the cars of an iconic brand like Lamborghini Automobili is a huge honour for us, as well as a very important message to our fans: the decision to make such a huge investment after Assetto Corsa has been released, is the result of our strong believe in this project and in this community. It also means that in the mid future you can expect developments for Assetto Corsa that go well beyond the generic "additional contents".
As said before, the version 1.0 of Assetto Corsa signifies not just the long-term achievement but also a new start.
Our team is already working on contents and features that are scheduled for release during 2015. Some of those have yet to be unveiled, but we are excited about them and confident that we will amaze you once again. Finally, with the inclusion of the Lamborghini license, about fifty additional cars officially licensed will be included in Assetto Corsa during 2015!
You probably already know all about the first additional package as it is the most anticipated by the community, and we bet you want to know more about it: the Dream pack, featuring the Nordschleife official circuit, for the first time fully based on Laserscan technology, will be a total blast! Your racing experience will be elevated to a brand new level. The production and testing of this package has required a huge work, resources and manpower, but we are sure you will appreciate it, turn by turn, curb by curb. Starting next week, we'll share with all our fans the work in progress and the news about the state of completion of the track and the ten awesome cars included in the package, namely the Alfa Romeo's 4c, 155 DTM and GTA, the McLaren's P1 and F1 GTR, the Nissan GT-R Nismo 2014 GT3, the GM Corvette C7R GTE, the Mercedes 190 DTM and Sauber-C9 and the BMW M235iRacing VLN. We will also inform you about pre-order, price and release date.
Someone says that good things need time. Thank you for your patience and your support, as always all our efforts are focused to improve your Assetto Corsa experience even more.
Welcome, Lamborghini. Welcome, 2015!
[ Voor 95% gewijzigd door Flavourlicious op 31-12-2014 15:06 ]
Assetto Corsa welcomes Lamborghini Automobili
[YouTube: http://youtu.be/OsowgkDYPE4]
Volgende auto's:
Aventadoor
Miura SV
Huracan LP620-2 Super Trofeo
Huracan GT3
Countach
Veneno
Asterion
Gallardo GT3
Gallardo LP570-4 Superleggera
[YouTube: http://youtu.be/OsowgkDYPE4]
Volgende auto's:
Aventadoor
Miura SV
Huracan LP620-2 Super Trofeo
Huracan GT3
Countach
Veneno
Asterion
Gallardo GT3
Gallardo LP570-4 Superleggera
[ Voor 116% gewijzigd door Tortelli op 31-12-2014 15:07 ]
Eerst Ferarri en nu Lamborghini, hoe krijgen ze het voor elkaarTortelli schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:59:
Assetto Corsa welcomes Lamborghini Automobili
[video]
hoidoei
Gaan ze echt al die modellen maken die aan het einde worden genoemd??
Heb ze even toegevoegd aan mijn post van net. Lijkt me van wel?.BamiHap schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:01:
Gaan ze echt al die modellen maken die aan het einde worden genoemd??
Je kunt de Aventadoor, LP570, Veneno en Miura zien in de trailer.
Nog steeds geen echte info over de officiële Nordschleife / Dream pack.
[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 31-12-2014 15:10 ]
Info over die DLC komt volgende week.
Hopelijk binnen januari al maar zal wel langer duren.
Oh heerlijk de Alfa 155 GTA, dat worden leuke racejes!!!
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Vet hoor, lambo's 
Nog een GT3 auto erbij, kunnen leuke blancpain gt cupjes gemaakt worden binnenkort
Nog een GT3 auto erbij, kunnen leuke blancpain gt cupjes gemaakt worden binnenkort
Vind je het irritant dat dan niet alles recht tegen over elkaar overloopt (omdat de verhoudingen niet kloppen van het 27 inch scherm tegenover het 32 inch scherm)? Heb zelf 24-27-24 en irriteer me daar toch wel aankuusj98 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:54:
[...]
Die DLC met Nordschleife mogen ze wat mij betreft deze minuut releasen. Als ik ergens niet op kan wachten is het dat wel.
Heb nu de 100 uur markering gepasseerd, en ik heb nu toch 3 schermen (2x27" en 1x32" in het midden) dus daar gaan weer heel wat uren bovenop komen ben ik bang..
Heb het spel net 4 maanden, inmiddels 120 uur (restart van steam en hij verspringt?) dus ook ongeveer 1 uur per dag.Remcom00 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:24:
[...]
Pff, ik zit op bijna 200 uur, in de Summer Sale gekocht, uur per dag dus.
[afbeelding]
Wie gooit hoger?
Hoe komt het ook alweer dat ik voor 3 vakken onvoldoende sta?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Krijg morgen als het goed is eindelijk de goede verloopstekker dus dan kan ik het je pas zeggen.R0y. schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:54:
[...]
Vind je het irritant dat dan niet alles recht tegen over elkaar overloopt (omdat de verhoudingen niet kloppen van het 27 inch scherm tegenover het 32 inch scherm)? Heb zelf 24-27-24 en irriteer me daar toch wel aan
Heb nu ruim 600 euro aan scherm staan dus ik vind het wel even mooi geweest
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Verwijderd
(Vind je het irritant dat dan niet alles recht tegen over elkaar overloopt (omdat de verhoudingen niet kloppen van het 27 inch scherm tegenover het 32 inch scherm)? Heb zelf 24-27-24 en irriteer me daar toch wel aan ):
Ja dat heb ik dus ook 24-27-24, en ik kan je zeggen dat ik weer terug gegaan ben naar singelscreen.
Kon niet wennen aan die overgang. Nu gebruik ik een 24 er als tweede scherm. Maar zonde is het wel daar had ik ze niet voor gekocht. De videokaart is goed genoeg (gtx 970)
Dus weer wat geleerd voortaan alle drie de schermen dezelfde maat !
Ja dat heb ik dus ook 24-27-24, en ik kan je zeggen dat ik weer terug gegaan ben naar singelscreen.
Kon niet wennen aan die overgang. Nu gebruik ik een 24 er als tweede scherm. Maar zonde is het wel daar had ik ze niet voor gekocht. De videokaart is goed genoeg (gtx 970)
En weer kunnen we in 2015 een mooi projectje verwachten, de maker van de Mazda 787 mod is begonnen aan de Porsche 962C
. Ik kijk er nu al uit, deze Porsche had zo'n schitterende en legendarische liveries. Met ook de Sauber C9 op komst zou er dan al een mooi groepje Groep C racers zijn.
http://www.virtualr.net/p...etto-corsa-first-previews
Ziet er goed uit ja!BamiHap schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 11:31:
En weer kunnen we in 2015 een mooi projectje verwachten, de maker van de Mazda 787 mod is begonnen aan de Porsche 962C. Ik kijk er nu al uit, deze Porsche had zo'n schitterende en legendarische liveries. Met ook de Sauber C9 op komst zou er dan al een mooi groepje Groep C racers zijn.
Deze ook overigens
http://www.zelimper.com/a...sche-urd-egt-mod-monster/
Die maker van de mazda is erg goed idd! (juist de sound mag nog wat beter). Over de aankondiging van Lamborghini: mijn eerste gedacht was eigenlijk echt: WOW. Veel mensen op de fb page waren teleurgesteld, maar beseffen niet hoe moeilijk het is om bij Lambo een licentie te krijgen voor een game (te vergelijken met Porsche).
Stefano zou ook bezig zijn aan een nieuw penalty systeem (dat met V1.1 zal gereleased worden, V1.1 icm DLC pack normaalgezien). Vlaggen daar zou ook aan gewerkt worden al heb ik dat nergens zwart op wit op zijn twitter account zien staan.
Zoals ze zelf hebben gezegd. V1 is only the start, ik denk dat ze daar wel juist zitten. Ik hoop alleen dat nieuwe versies gratis blijven, voor DLC wil ik gerust betalen. Voor core functies niet
Stefano zou ook bezig zijn aan een nieuw penalty systeem (dat met V1.1 zal gereleased worden, V1.1 icm DLC pack normaalgezien). Vlaggen daar zou ook aan gewerkt worden al heb ik dat nergens zwart op wit op zijn twitter account zien staan.
Zoals ze zelf hebben gezegd. V1 is only the start, ik denk dat ze daar wel juist zitten. Ik hoop alleen dat nieuwe versies gratis blijven, voor DLC wil ik gerust betalen. Voor core functies niet
229 uur zodra ie uitkwam en mijn NetKar Pro licentie mee kon nemen.
Ik vind dat de auto's (welk model dan ook) erg over de weg zwerven: echt veel grip lijken ze niet te hebben. Dit is toch niet normaal?
Postbezorger heeft blijkbaar geen zin om vandaag te komen dus morgen zal ik het weten. En heel eerlijk, ik heb nu iets van 2 meter aan scherm in de breedte. Als ik op mijn main 32" scherm kijk heb ik al een groot deel van mijn gezichtsveld vol zitten met schermVerwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 09:51:
(Vind je het irritant dat dan niet alles recht tegen over elkaar overloopt (omdat de verhoudingen niet kloppen van het 27 inch scherm tegenover het 32 inch scherm)? Heb zelf 24-27-24 en irriteer me daar toch wel aan ):
24-27-24 is toch al snel 40-50 cm scherm minder in de breedte en ik denk dat het dan sneller opvalt aangezien je meer van de andere 2 schermen in je gezichtsveld hebt zitten. Mocht het toch echt niet werken, nou ja, jammer dan...
Ben trouwens eerder bang voor mijn GPU die het geheel moet trekken, 280X...
Is wel goed voor 1080P maar ik vraag me af hoe hij het gaat doen. Anders gaan de settings gewoon wat lager. Is er trouwens een reden dat ik blij mag zijn met 20 FPS in multiplayer? Eerder had ik gewoon fatsoenlijke FPS. Alle 8 cpu cores hangen rond de 40%.
[ Voor 12% gewijzigd door Kuusj op 01-01-2015 16:22 ]
Ik weet niet of je ook op iRacing zit, maar een groot verschil in de ffb van AC en iRacing is dat AC ook probeert de g-krachten en het gewicht weer te geven in het stuurgevoel. Dat doet iRacing niet.KhaZ schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:26:
Ik vind dat de auto's (welk model dan ook) erg over de weg zwerven: echt veel grip lijken ze niet te hebben. Dit is toch niet normaal?
Maar over het algemeen vind ik de meeste wagens niet erg zweverig overkomen (buiten de cobra bvb maar das normaal voor wagens van dat tijdperk). Bij de GT3 wagens vind ik ze zelfs teveel plakken (waardoor ik de grip altijd wat naar beneden doe)
Ik ben zeer benieuwd, ik wil namelijk ook een upgrade doen en 2 TV's erbij halen voor triple screen.kuusj98 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Postbezorger heeft blijkbaar geen zin om vandaag te komen dus morgen zal ik het weten. En heel eerlijk, ik heb nu iets van 2 meter aan scherm in de breedte. Als ik op mijn main 32" scherm kijk heb ik al een groot deel van mijn gezichtsveld vol zitten met scherm.
24-27-24 is toch al snel 40-50 cm scherm minder in de breedte en ik denk dat het dan sneller opvalt aangezien je meer van de andere 2 schermen in je gezichtsveld hebt zitten. Mocht het toch echt niet werken, nou ja, jammer dan...
Ben trouwens eerder bang voor mijn GPU die het geheel moet trekken, 280X...
Is wel goed voor 1080P maar ik vraag me af hoe hij het gaat doen. Anders gaan de settings gewoon wat lager. Is er trouwens een reden dat ik blij mag zijn met 20 FPS in multiplayer? Eerder had ik gewoon fatsoenlijke FPS. Alle 8 cpu cores hangen rond de 40%.
Draai ook op een r9 280x
Edit: 221 uur gespeeld
Eens even testen
bagger vering , bumpstops zijn veel te stijf . maakt de auto onrealistisch bestuurbaar
Het grote voordeel van modding is tevens het grootste nadeel: iedereen kan er één maken.Patjeee schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 05:24:
[...]
bagger vering , bumpstops zijn veel te stijf . maakt de auto onrealistisch bestuurbaar
Wat mij vooral tegenvalt aan veel mods of tuning setups is dat veel mensen denken dat knetterharde ophanging + moeilijker te besturen = meer realistisch. En dat is in real life gewoon niet zo, en al helemaal als je niet op de limiet rijdt.
Ik heb het niet zo op die mods. Ik heb al het idee dat Kunos een beetje "cheat" door gewoon parameters aan te passen zodat auto's realistisch "voelen", laat staan dat een of andere puisterige puber op z'n zolderkamer een mod maakt (no offense). Al die mods maken het ook onoverzichtelijk, je moet precies de goede versie hebben anders werkt het online weer niet, etc.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kunos past niets aan zonder goede wetenschappelijke basis.Arfman schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:12:
Ik heb het niet zo op die mods. Ik heb al het idee dat Kunos een beetje "cheat" door gewoon parameters aan te passen zodat auto's realistisch "voelen", laat staan dat een of andere puisterige puber op z'n zolderkamer een mod maakt (no offense). Al die mods maken het ook onoverzichtelijk, je moet precies de goede versie hebben anders werkt het online weer niet, etc.
Eens met je critique wat betreft mods. Echter merk je dat de community snel filtert qua mods. Er zijn maar mods die echt veel gespeeld worden:
Mazda/Lambo Miura/Btcc mss nog en wat goede tracks. All you need
Bijkomend voordeel is dat Kunos nog wat kan leren van talent in de modding scene. Sommige sounds van Mods zijn stuk beter dan Kunos' eigen auto's.
En hoe denk je dat iRacing zijn texture artist gevonden heeft? Juist, was een beroemde rFactor modder 😉.
Ik hoop dat ze er ooit nog iets inbouwen dat hij de benodigde mods automatisch van de server download.Arfman schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:12:
Al die mods maken het ook onoverzichtelijk, je moet precies de goede versie hebben anders werkt het online weer niet, etc.
Ben ook benieuwd hoe ze straks met de dreampack om gaan, als er straks een track is waar 1 auto uit de dreampack in zit kan niemand erop zonder de dreampack, of iedereen moet alle DLC automatisch krijgen en dat ze vergrendeld zijn, iets wat nu nog niet in AC zit.
Ik zou soms ook graag van auto willen wisselen zonder eerst de baan moeten te verlaten, maar wie weet wat er allemaal in zit eind van dit jaar.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Steam Workshop komt er ook bij dus dan word het beheren van mods al een stuk makkelijker.trion75 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:29:
[...]
Ik hoop dat ze er ooit nog iets inbouwen dat hij de benodigde mods automatisch van de server download.
Ben ook benieuwd hoe ze straks met de dreampack om gaan, als er straks een track is waar 1 auto uit de dreampack in zit kan niemand erop zonder de dreampack, of iedereen moet alle DLC automatisch krijgen en dat ze vergrendeld zijn, iets wat nu nog niet in AC zit.
Ik zou soms ook graag van auto willen wisselen zonder eerst de baan moeten te verlaten, maar wie weet wat er allemaal in zit eind van dit jaar.
hoidoei
Iemand vanavond zin om een rondje te gummen?
Altijd vanaf 20.30 cet ;-)
Als het goed is, vanavond mijn setup af.
Zal dan ook even een foto posten :-)
Zal dan ook even een foto posten :-)
@aveenhuysen
Wat is je psn?
@hoolz
Zat jij niet zondagavond in mijn server?
Wat is je psn?
@hoolz
Jaa ik zat idd in jouw server haha :-)
Speel onder de naam Hoolz14
Speel onder de naam Hoolz14
Ik had je al toegevoegd op steam!
Ik ben vanavond weer online!
Ik ben vanavond weer online!
Ik ook, stuur je wel even een berichtje voor de server gegevens :-)
Is goed! Sta altijd open voor suggesties!
Mijn psn? Heb ik niet (das toch PlayStation? Op steam gewoon aveenhuysenQwaribo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:35:
@aveenhuysen
Wat is je psn?
@hoolz
Maar ik je al online
Offtopic.
Dat CARS heeft ook altijd updates van 1 gig en meer, man, man, lijkt wel of ik het spel elke keer opnieuw moet downloaden...
Dat CARS heeft ook altijd updates van 1 gig en meer, man, man, lijkt wel of ik het spel elke keer opnieuw moet downloaden...
[ Voor 7% gewijzigd door aveenhuysen op 06-01-2015 20:40 ]
Verwijderd
Maar even een nieuw account aangemaakt, dan klopt het gelijk met mijn PSN en Steam ID :-)
hehe oops ja..aveenhuysen schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:22:
[...]
Mijn psn? Heb ik niet (das toch PlayStation? Op steam gewoon aveenhuysen
Maar ik je al online
Maar indd, had je al gevonden. Was alleen zo druk met rijden en glijden dat ik helemaal vergeten ben om je een berichtje te doen...
Vanvond nieuwe ronden nieuwe kansen, hoolz is er vast ook weer.
Ik weet nog niet precies hoelaat, eerst me nieuwe videokaart erin gooien.
Wat is je psn (steam
) J-M-T?
Wat is je psn (steam
Op welke server gaan jullie rondrijden vanavond? Ik zal ook eens kijken of ik een casual race'je mee kan doen 
Zometeen eerst even eten en dan eens Mugello bekijken voor de ISR race 5
Zometeen eerst even eten en dan eens Mugello bekijken voor de ISR race 5
Zoeken op "GOT" en dan komt er maar één in beeld. Ik zit er nu overigens nog alleen in.
Oh lol, mijn server dus 
Hij is inderdaad leeg op 't moment. Maar goed, er is ook niets georganiseerd... En een password er op
edit; Huh, checksum failed, you have been kicked out of the server
das ook voor het eerst haha
Nou dan maar 20 minuten de game files checken, had ik maar een SSD
edit2; Ik denk dat de server config niet spoort. De F40 geeft mij nonstop een checksum error terwijl de Yellowbird prima werkt. Even een nieuwe config aan maken dan...
Hij is inderdaad leeg op 't moment. Maar goed, er is ook niets georganiseerd... En een password er op
edit; Huh, checksum failed, you have been kicked out of the server
das ook voor het eerst haha
Nou dan maar 20 minuten de game files checken, had ik maar een SSD
edit2; Ik denk dat de server config niet spoort. De F40 geeft mij nonstop een checksum error terwijl de Yellowbird prima werkt. Even een nieuwe config aan maken dan...
[ Voor 61% gewijzigd door kevz op 07-01-2015 21:21 ]
Ben online even zoeken dan maar anders zit ik op Spa met de Ruf en de F40 server die daar continue draait (niet meer dus....)
Monza dan maar met de Ruf
[ Voor 18% gewijzigd door aveenhuysen op 07-01-2015 21:29 ]
Ik ben nu de config aan het fixen, dus mits alles goed gaat zal hij zeer binnenkort herstart worden. Ook zal ik de track op Mugello zetten. 24/7 Spa is mij persoonlijk iets te veelaveenhuysen schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:28:
Ben online even zoeken dan maar anders zit ik op Spa met de Ruf en de F40 server die daar continue draait (niet meer dus....)
edit; Nope, ook de server host gui vertikt het om te werken vandaag, of ik heb mijn password 20x verkeerd in gevoerd
edit2; En hij is weer in de lucht. Helaas wel aan de late kant, maar het werkt. Mugello, 18 min Quali, 7 laps race, 12x F40 en 12x Yellowbird. Lichte dynamische grip dat start rond 97%. Lager kan ook nog maar ik neem gewoon even aan dat de meeste mensen de Yellowbird al lastig genoeg vinden
GoT Fun Server #2
password: tweakers
edit3; Ik krijg nog steeds een checksum error als ik de F40 kies. Ben ik de enige met dit probleem? Wat irritant zeg :<
[ Voor 40% gewijzigd door kevz op 08-01-2015 20:59 ]
Ik zie hem wel komenkevz schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:31:
[...]
Ik ben nu de config aan het fixen, dus mits alles goed gaat zal hij zeer binnenkort herstart worden. Ook zal ik de track op Mugello zetten. 24/7 Spa is mij persoonlijk iets te veel
edit; Nope, ook de server host gui vertikt het om te werken vandaag, of ik heb mijn password 20x verkeerd in gevoerd
Nou, eindelijk draait de server zoals het hoort 
De checksum file op de server was waarschijnlijk outdated, nieuwe er op en de F40 werkt prima.
Zo simpel eigenlijk, maar al doende leert men \o/
De checksum file op de server was waarschijnlijk outdated, nieuwe er op en de F40 werkt prima.
Kom ik zo even kijken en rijden :-)
Zie hem niet of ligt dat aan mijkevz schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:52:
Nou, eindelijk draait de server zoals het hoort
Ik ben weer terug van vakantie. Zie dat AC niet stil heeft gestaan terwijl ik weg was. Wat leuke nieuwe baantjes erbij. Als er interesse is kan ik morgen wel een leuk programma voor mijn server in elkaar zeten. Wel weer zin ff men stuurtje af te stoffen. hehe
Verwijderd
Welcome BACK leuke vakantie gehad zonder afkickverschijnselen hoop ik?DutchDevil79 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 00:38:
Ik ben weer terug van vakantie. Zie dat AC niet stil heeft gestaan terwijl ik weg was. Wat leuke nieuwe baantjes erbij. Als er interesse is kan ik morgen wel een leuk programma voor mijn server in elkaar zeten. Wel weer zin ff men stuurtje af te stoffen. hehe
En van mij mag je,zet maar wat leuks in elkaar, zal kijken of mijn PC de server nog kan vinden!!
Heb het wel een beetje gemist hoor op de woensdagavonden, maar heb het overleeft
O ja vergeet ook niet die spinnenwebben te verwijderen uit het stuur
Oki programma voor vanavond dan. Allemaal op kleine baantjes dus ook als je ze niet kent heb je ze zo door. Alleen laatste race op wat grotere baan. Maar de baan is ook wel iets speciaals. Is een scratch made baan door Luca (plaatsje in Italië). Als je er ooit geweest bent dan kan je zien hoeveel moeite er in deze baan is gestopt, was net of ik weer even terug was in Luca. Baan duurt wel even met laden en je hebt ook minimaal 2 gig video geheugen nodig maar het is de moeite zeker waard. Daarvoor ook als laatste ingepland.
Download ook meteen laatste versie van Ptracker. Zit nieuw grafisch schilletje omheen nu. Zag er hier allemaal wat leuker uit.
Programma voor Vanavond 09-01-2015:
Start 19:30
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers
Teamspeak info:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac
Race 1:
McLaren MP4-12C (straat versie) op Magione
Practise: 30 min.
Kwalificatie: 10 min.
Race rondes: 8
Race 2:
Seat Leon Cup v1.1 op Norisring
Race rondes: 10
Race 3:
DeTomaso Pantera op Eastern Creek raceway
Race 4 (als er nog liefhebbers zijn tegen die tijd):
Pagani Huayra op Lucaring
Race rondes: 6
Downloads:
Seat Leon Eurocup v1.1:
http://www.racedepartment...t-leon-eurocup-2014.4525/
Norisring:
http://www.mediafire.com/...velts9/Norisring_v1.0.rar
DeTomaso Pantera RC2.1:
http://www.mediafire.com/...pantera_detomasoRC2.1.rar
Eastern Creek:
http://www.racedepartment...-creek-raceway-2014.4786/
Lucaring:
http://www.mediafire.com/...3z/luccaring-beta-0.5.rar
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
Download ook meteen laatste versie van Ptracker. Zit nieuw grafisch schilletje omheen nu. Zag er hier allemaal wat leuker uit.
Programma voor Vanavond 09-01-2015:
Start 19:30
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers
Teamspeak info:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac
Race 1:
McLaren MP4-12C (straat versie) op Magione
Race rondes: 8
Race 2:
Seat Leon Cup v1.1 op Norisring
Race 3:
DeTomaso Pantera op Eastern Creek raceway
Race 4 (als er nog liefhebbers zijn tegen die tijd):
Pagani Huayra op Lucaring
Race rondes: 6
Downloads:
Seat Leon Eurocup v1.1:
http://www.racedepartment...t-leon-eurocup-2014.4525/
Norisring:
http://www.mediafire.com/...velts9/Norisring_v1.0.rar
DeTomaso Pantera RC2.1:
http://www.mediafire.com/...pantera_detomasoRC2.1.rar
Eastern Creek:
http://www.racedepartment...-creek-raceway-2014.4786/
Lucaring:
http://www.mediafire.com/...3z/luccaring-beta-0.5.rar
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
Goedemiddag allemaal,
Graag maak ik even van de gelegenheid gebruik om me voor te stellen.
Ik ben Tom, 23 jaar oud en sinds kort weer fanatiek aan het (sim) racen geslagen.
Van jongs af aan Alfist en vanaf een jaar of vijf oud al GP2 gespeeld, daarna veel NFS, F1 en Forza.
In de periode tussen 2004 en 2010 een playseat gehad en flink wat uren daarin doorgebracht, in die tijd ook wel eens wat online Rfactor races gedaan.
In 2009 haalde ik mijn rijbewijs en was het even over met de pret, tot het twee weken geleden weer begon te kriebelen.
Uit het niets kwam ik AC tegen op youtube en ik moest en zou weer gaan racen, meteen naar de mediamarkt gecrosst voor een playseat challenge en bij Bol een G27 besteld.
Nu na ongeveer anderhalve week(zo'n 35 uur tot nu toe) spelen begint het online racen me soms wat tegen te staan, de vele aso's die als gekken tekeer gaan en zo een leuke race voor je verpesten maken het er naar dat de lol er soms rap af is online.
Vanwege bovenstaand punt op zoek gegaan naar een leuke, eerlijke en redelijk open community en die hier hopelijk gevonden.
Ik merk dat ik veel in te halen heb wat begrippen, software en hardware betreft, veel zaken snap ik nog niet helemaal en kom ik nog niet uit.
Ik zou het leuk vinden me hier aan te sluiten en zo af en toe een race mee te kunnen rijden, vaak ben ik druk met werk of voetbal dus erg veel tijd heb ik helaas niet.
Enkele vragen die ik heb zijn bijvoorbeeld:
Wat doet een Ptracker precies en hoe zit het met die bookingen in AC?
Er komt vast nog meer naar boven...
Qua snelheid zal ik vast nog een stukje achterlopen op de fanatiekelingen hier maar wie weet kan ik veel van jullie leren.
Graag zou ik, wanneer dit mogelijk is, vanavond al een race meedoen.
Een microfoon heb ik nog niet maar ik zou wel graag meeluisteren op teamspeak als dit geen probleem is, echter moet ik teamspeak ook weer even opnieuw uitvinden.
Mijn Steam is: Tomvzanten91
Dan weten jullie in ieder geval wie die newbie is...
Graag maak ik even van de gelegenheid gebruik om me voor te stellen.
Ik ben Tom, 23 jaar oud en sinds kort weer fanatiek aan het (sim) racen geslagen.
Van jongs af aan Alfist en vanaf een jaar of vijf oud al GP2 gespeeld, daarna veel NFS, F1 en Forza.
In de periode tussen 2004 en 2010 een playseat gehad en flink wat uren daarin doorgebracht, in die tijd ook wel eens wat online Rfactor races gedaan.
In 2009 haalde ik mijn rijbewijs en was het even over met de pret, tot het twee weken geleden weer begon te kriebelen.
Uit het niets kwam ik AC tegen op youtube en ik moest en zou weer gaan racen, meteen naar de mediamarkt gecrosst voor een playseat challenge en bij Bol een G27 besteld.
Nu na ongeveer anderhalve week(zo'n 35 uur tot nu toe) spelen begint het online racen me soms wat tegen te staan, de vele aso's die als gekken tekeer gaan en zo een leuke race voor je verpesten maken het er naar dat de lol er soms rap af is online.
Vanwege bovenstaand punt op zoek gegaan naar een leuke, eerlijke en redelijk open community en die hier hopelijk gevonden.
Ik merk dat ik veel in te halen heb wat begrippen, software en hardware betreft, veel zaken snap ik nog niet helemaal en kom ik nog niet uit.
Ik zou het leuk vinden me hier aan te sluiten en zo af en toe een race mee te kunnen rijden, vaak ben ik druk met werk of voetbal dus erg veel tijd heb ik helaas niet.
Qua snelheid zal ik vast nog een stukje achterlopen op de fanatiekelingen hier maar wie weet kan ik veel van jullie leren.
Een microfoon heb ik nog niet maar ik zou wel graag meeluisteren op teamspeak als dit geen probleem is, echter moet ik teamspeak ook weer even opnieuw uitvinden.
[ Voor 4% gewijzigd door tomolino op 09-01-2015 16:07 . Reden: toevoeging ]
Gewoon lekker joinen, er worden wekelijks races gehouden, rekening houdende met tijden (werk etc). zodat zoveel mogelijk mensen kunnen meespelen.
Er word wel is gebotst, maar niet opzettelijk. Vaak in de replay's terug te zien is het nog wel leuk ook.
En, welkom!
Er word wel is gebotst, maar niet opzettelijk. Vaak in de replay's terug te zien is het nog wel leuk ook.
En, welkom!
Mooi, ik ben benieuwd!
Botsen hoort natuurlijk bij racen, maar mensen die bijvoorbeeld op Spa de eerste bocht als een gek ingaan terwijl er 24 man op de baan rijden kan ik me dood aan ergeren..
Botsen hoort natuurlijk bij racen, maar mensen die bijvoorbeeld op Spa de eerste bocht als een gek ingaan terwijl er 24 man op de baan rijden kan ik me dood aan ergeren..
Ptracker is een app die je kan downloaden voor Assetto Corsa. Ingame kan je dan tussen tijden zien van je snelste rondes en ook die van andere. Tijdens de sessies kan je ook zien waar je ligt ten opzichte van de andere. Daarnaast kan je ook setups delen ermee.tomolino schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:04:
Als je hem in AC geïnstalleerd hebt moet je wel in hoofd menu even de app aanvinken waarna je ingame in de app balk aan de linkerkant een PT logo hebt waarmee je de app zichtbaar kan maken.
Bookingen staat uit op de server. Je kan gewoon joinen op elk gewenst moment. Hele booking systeem werkt niet echt en geeft alleen frustratie als je het mij vraagt.
Mee luisteren op teamspeak is geen probleem. Log gewoon in. Je kan ook tekst invullen in chat scherm op TS.
btw zolang de server aanstaat kunnen mensen hier de race resultaten en tijden bekijken:
http://77.170.160.201:50041/mainpage
Was een positieve eerste ervaring, ik kon beter meekomen dan verwacht, in de kwali althans..
In race 1 een domme fout na drie bochten en hop daar ging ik in de rondte, race twee in de tweede ronde verremd en daarmee Bazza en Remco meegenomen.
Toen maar besloten dat het goed was voor vandaag, van de week even een headsetje aanschaffen voor teamspeak want het lijkt me toch wel prettig om soms wat te kunnen zeggen.
Nog aanraders qua headset?
In race 1 een domme fout na drie bochten en hop daar ging ik in de rondte, race twee in de tweede ronde verremd en daarmee Bazza en Remco meegenomen.
Toen maar besloten dat het goed was voor vandaag, van de week even een headsetje aanschaffen voor teamspeak want het lijkt me toch wel prettig om soms wat te kunnen zeggen.
Nog aanraders qua headset?
Ik vind het persoonlijk prettig om het chat geluid en het geluid van de game te scheiden zodat ik beide goed kan horen. Alles over dezelfde speaker maakt elkaar verstaan lastig vind ik. Ik heb een heel goedkoop headsetje met 1 oortje voor teamspeak en de game komt dan over een 5.1 setje.
Jep leuke combinaties! Wel weinig mensen over in de laatste race, maar ik ging ook wel zo snel ik vergeef het jullie haha
Wat beelden van de Dream Pack:
http://www.assettocorsacl...-pack-1-bmw-m235i-racing/
Verwijderd
Sorry jongen jullie weten dat ik graag het licht uit doe op zulke avonden, maar DAKAR gaat ff voor bij mij is maar 2 weken in een jaar dus nog 1 week te gaan.
Voor de rest was het weer als vanouds lekker racen met deze fungroep Dutch je hebt weer een leuke combinatie verzonnen.
Heb de laatste race in singel gereden deze baan moeten we er in houden echt gaaf baantje.
En wat die Seat aangaat die is groot geworden, wat een verschil met die vorige versie, zeg gerust een wereld ne galaxy van verschil. hier kan je gewoon mee scheuren die ander was gewoon bagger.
Voor de rest was het weer als vanouds lekker racen met deze fungroep Dutch je hebt weer een leuke combinatie verzonnen.
Heb de laatste race in singel gereden deze baan moeten we er in houden echt gaaf baantje.
En wat die Seat aangaat die is groot geworden, wat een verschil met die vorige versie, zeg gerust een wereld ne galaxy van verschil. hier kan je gewoon mee scheuren die ander was gewoon bagger.
Ach ik heb het opgenomen en ben 20 minuten later gestart met kijken.
Verwijderd
Gaaf! Met name benieuwd naar de P1. Is het al bekend wanneer deze uitkomt?ACC schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:23:
Ik heb me ook goed vermaakt gisteravond ondanks mijn gebrek aan rijvaardigheid
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Nou, ik heb dus zojuist AC ook gekocht en geïnstalleerd. Ik rijd met een G25 op singlescreen.
Ik heb niet de moeite genomen om dit hele topic door te nemen, aangezien er dan weinig tijd voor racen overblijft. Zijn er nog zaken die ik met regelen en waar kan ik online leuk racen?
EDIT: ik heb elke keer het probleem dat ik mijn versnellingsbak opblaas tijdens het terugschakelen. Ik heb het geprobeerd met gas helemaal los, koppeling in en terugschakelen, maar dat vindt ie niet leuk. Ik heb het geprobeerd met koppeling in, beetje gas bij en schakelen en dat lijkt beter te gaan, maar ik krijg dat op één of andere manier niet goed genoeg, want na max 3 ronden ligt de bak er weer uit...
Iemand tips?
Ik race overigens voor het eerst een game als deze. Voorheen was het alleen maar Grid, F1 2012 en Colin McRae enzo...
Ik heb niet de moeite genomen om dit hele topic door te nemen, aangezien er dan weinig tijd voor racen overblijft. Zijn er nog zaken die ik met regelen en waar kan ik online leuk racen?
EDIT: ik heb elke keer het probleem dat ik mijn versnellingsbak opblaas tijdens het terugschakelen. Ik heb het geprobeerd met gas helemaal los, koppeling in en terugschakelen, maar dat vindt ie niet leuk. Ik heb het geprobeerd met koppeling in, beetje gas bij en schakelen en dat lijkt beter te gaan, maar ik krijg dat op één of andere manier niet goed genoeg, want na max 3 ronden ligt de bak er weer uit...
Ik race overigens voor het eerst een game als deze. Voorheen was het alleen maar Grid, F1 2012 en Colin McRae enzo...
[ Voor 49% gewijzigd door BvZwolle op 10-01-2015 23:55 ]
Ik heb nog nooit een versnellingsbak opgeblazen in dit spel.......
Ik heb dat throttle blip of hoe het ook het aangezet maar meer ook niet, op de servers rij ik met wat je in mag stellen, maar dat is meestal gewoon factory settings en rijden maar. Maar een bak of een blok opblazen is nog niet gelukt.
Ik heb dat throttle blip of hoe het ook het aangezet maar meer ook niet, op de servers rij ik met wat je in mag stellen, maar dat is meestal gewoon factory settings en rijden maar. Maar een bak of een blok opblazen is nog niet gelukt.
hoe schakel je terug dan? bijv 5 van naar 2? dan draai je hem natuurlijk stuk. Is mij nog nooit gelukt om een bak te mollen met g27BvZwolle schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:54:
Nou, ik heb dus zojuist AC ook gekocht en geïnstalleerd. Ik rijd met een G25 op singlescreen.
EDIT: ik heb elke keer het probleem dat ik mijn versnellingsbak opblaas tijdens het terugschakelen. Ik heb het geprobeerd met gas helemaal los, koppeling in en terugschakelen, maar dat vindt ie niet leuk. Ik heb het geprobeerd met koppeling in, beetje gas bij en schakelen en dat lijkt beter te gaan, maar ik krijg dat op één of andere manier niet goed genoeg, want na max 3 ronden ligt de bak er weer uit...Iemand tips?
Ik schakel gewoon van vijf naar vier of drie, net zoals bij een normale auto. Dus remmen, ontkoppelen en schakelen. Ik heb even geprobeerd om remmen en gas bijgeven tegelijkertijd toe te passen, maar dat maak geen verschil.Bever! schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:27:
[...]
hoe schakel je terug dan? bijv 5 van naar 2? dan draai je hem natuurlijk stuk. Is mij nog nooit gelukt om een bak te mollen met g27
Verwijderd
Zie ik iets over het hoofd, of is er geen optie om de time of day aan te passen?
Ik heb sinds gister trouwens de Miura-mod gedownload, wat een heerlijk ding is dat om een beetje in rond te gassen.
Ik heb sinds gister trouwens de Miura-mod gedownload, wat een heerlijk ding is dat om een beetje in rond te gassen.
Rij je wel met een pook of schakel je altijd alleen maar met flippers?aveenhuysen schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:27:
Ik heb nog nooit een versnellingsbak opgeblazen in dit spel.......
Met een pook kan ik het vrij makkelijk voor elkaar krijgen dat mijn motor/versnellingsbak aan gort gaat. Met flippers is me dat dacht ik nog nooit gelukt.
Merk overigens wel dat het bij de ene auto veel netter met het schakelen om moet gaan dan met andere.
Overigens ben ik nog echt niet goed ik het rijden met pook. Als ik dat ooit goed on der de knie wil krijgen gaan daar voor mij vermoedelijk nog vele uren oefening in zitten.
Dus als iemand tips heeft hoor ik die uiteraard graag.
Dit is wel aan te passen.Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:25:
Zie ik iets over het hoofd, of is er geen optie om de time of day aan te passen?

Je klikt daar op het gedeelte van session en dan kun je de tijd aanpassen.
Rijdt het overgrote deel hier dan met flippers ipv H-shifters? In dat geval moet ik denk ik ook maar terugvallen op de flippers...
Ik ga de hosting van de racejes op Woensdag verplaatsen. Vriend van me komt deze week terug van een blessure en daardoor ga ik waarschijnlijk weer op Woensdag sporten. Ik zit er over te denken het te verplaatsen naar Donderdag of Vrijdag (ligt eraan welke avond voor mij vrij is die week). Dat zou dan waarschijnlijk al deze week in gaan. Een vaste dag gaat denk ik lastig worden maar ik zal proberen de Donderdag vrij te houden maar weet niet of dat elke week gaat lukken.
Jammer, de woensdag kwam mij juist wel goed uit. Dinsdag en donderdag trainen dus de vrijdag zou mooi zijn, ik zie wel wat het wordt. Sporten is in ieder geval ook nog niet zo verkeerd.
Ja hallo, Donderdag is WIDM
.
hoidoei
Had onlangs ergens de Audi R8 HLS mod gedowned maar kan hem niet meer vinden...
Weet iemand misschien op welke website hij staat ?
Weet iemand misschien op welke website hij staat ?
Ondanks dat ik naar bepaalde wagens zoals de P1 enorm uitkijk staat die m235i racing ook wel hoog op het lijstje. Zeer aangename wagen volgens mijACC schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 01:23:
Ja enkel heb ik een hekel aan headsets met maar een oorschelpFlavourlicious schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:29:
Ik vind het persoonlijk prettig om het chat geluid en het geluid van de game te scheiden zodat ik beide goed kan horen. Alles over dezelfde speaker maakt elkaar verstaan lastig vind ik. Ik heb een heel goedkoop headsetje met 1 oortje voor teamspeak en de game komt dan over een 5.1 setje.
[afbeelding]
[ Voor 47% gewijzigd door Tomskii5 op 12-01-2015 23:12 ]
Programma voor Donderdag 15-01-2015
Start: 20:00
Race 1:
Seat Leon Eurocup @ Varano
Practise: 30 Minuten
Kwalificatie: 10 Minuten
Race laps: 10
Race 2:
GT2 (Ferrari 458 GT2, BMW M3 GT2 en Camaro GT Race Car) @ Redbull Ring
Practise: 30 Minuten