Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.272 views

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Probeer maar eens met je Golfje TSI een vergelijkbaar bochtje met 120 te nemen, waarschijnlijk bedenk je je dan al veel eerder dat dat gewoon niet gaat.

Als je het filmpje ziet van bijv. de sim en de echte Formule Abarth op Vallelunga, dan zie je dat ze akelig dicht bij de realiteit zitten. En ik heb er niet heel veel verstand van hoe dat in z'n werk gaat, maar volgens mij kan dat niet anders dan dat je dan gewoon alle variabelen behoorlijk goed op elkaar laat aansluiten...

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 13:50
Ik heb voor online ook mijn settings verlaagt. Offline haal ik met alles vol aan makkelijk 60fps met een haswell i7 en gtx780.
Online zet ik de AA, reflecties en rook toch lager om een stabiele fps te krijgen want gameplay gaat nog steeds voor graphics.

Flickr - Strava

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:57:
Die auto's (op een paar na) hebben wel echt erge onderstuur, heb ik pas een keer of 3 gezegd maar het lijkt wel of het iedere keer erger word. Als ik nu met een random Lotus een zeer flauw bochtje probeer te nemen bij 120 km/h ga ik al rechtdoor...
Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Natuurlijk zijn straatauto's niet zo wendbaar als circuitbakken, maar zelfs met uiterst sportieve modellen ga je bij een flauwe bocht soms al nat. Dan heb ik het over bijvoorbeeld een F40, geen Fiat 500.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 09:57 ]

GWBoes schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:52:
Ik heb voor online ook mijn settings verlaagt. Offline haal ik met alles vol aan makkelijk 60fps met een haswell i7 en gtx780.
Online zet ik de AA, reflecties en rook toch lager om een stabiele fps te krijgen want gameplay gaat nog steeds voor graphics.
Oef, ik denk ook over een 780, maar dit vind ik niet zo leuk om te horen ;).

Heb je de cube maps wel laag gezet? Ik lees overal dat die vooral oorzaak zijn van lage fps.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:57:
[...]

Dat was mij inderdaad ook al opgevallen. Natuurlijk zijn straatauto's niet zo wendbaar als circuitbakken, maar zelfs met uiterst sportieve modellen ga je bij een flauwe bocht soms al nat. Dan heb ik het over bijvoorbeeld een F40, geen Fiat 500.
Die discussie is al vaker voorbij gekomen, hier en ook op het officiële forum, vooral mbt tot de F40.

Ik weet ook niet of de F40 realistisch is. Wel denk ik dat je rekening moet houden met het feit dat de F40 standaard op banden staat uit 1980 (kun je aanpassen) en twee, ook F1 auto's uit de jaren 80 hebben gewoon minder grip. De techniek heeft zich belachelijk snel ontwikkeld. Best leuk zo'n F40, maar het blijft een jaren '80 auto. Dat is naar onze maatstaven toch een flinke oldtimer.

Tijdje terug was de discussie dat de F40 alleen onderstuur had, dat heb ik toen willen ontkrachten door een rondje te rijden zonder onderstuur ;). Zie:

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Samenvatting van een interview met een van de AC devs:
Since I havent seen this posted yet, I thought it would be good to do so. This article came out yesterday it seems and is in Italian of course, but can be translated to English for better understanding.
Anyways, the interview seems to talk about the future of Assetto Corsa, where it's headed, potential new features, and some new cars.
What we know now from Marco:
  • The Nord and Dreampack DLC is to be released December/January
  • 3 of the models in the Dreampack are being worked on by the URD mod team
  • New tools for Multiplayer servers are incoming
  • Kunos is working on 4WD and new suspension which is holding up the dreampack DLC as a car to be released utilizes 4WD
  • 30 new cars coming in 2015
  • New tracks to be announced and possibly be released as well
  • Steam Workshop "already implemented to be compatible with AC" and receiving its final testing
  • No night racing for the duration of the title, possibly in an AC 2 many yrs later
  • Rain to be looked at and possibly added years later
And now Marco lists off some previously unknown models that will released.
  • Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde
  • Alfa Romeo Daytona Type 33/2
  • Ford GT 40 classic
  • Ford GT GT3
Overall, some exciting info, and it seems the final release is right around the corner as we all know. Nice to hear info on the dreampack as well, as I know we have all been highly anticipating it since Kunos said in the past it was to be released in September, but obviously that didn't happen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En voor wie Italiaans kan het volledige interview http://www.drivingitalia....ervista-massarutto-r21779

hoidoei

• HvB83
Ik heb zelf natuurlijk ook nooit met een F40 gereden, maar om het een beetje in perspectief te plaatsen...

Ik rijd in het dagelijks leven een Megane RS250, geen stakker, maar het blijft een normale straatauto met een redelijk motortje, een sperdiff en een goed onderstel. Zet daar een Lamborghini Diablo SV uit midden jaren 90 naast en die legt het op de Nordschleife kwa rondetijd gewoon af tegen een ordinaire Megane!

Bedenk dan dat de F40 nog eens 10 jaar ouder is dan de Diablo en je snapt een beetje hoe hard de ontwikkeling de afgelopen 25 jaar is gegaan. Het zijn gewoon werelden die ertussen zitten...

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 13:50
Requiem19 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:00:
[...]

Oef, ik denk ook over een 780, maar dit vind ik niet zo leuk om te horen ;).

Heb je de cube maps wel laag gezet? Ik lees overal dat die vooral oorzaak zijn van lage fps.
Ik zal vanavond even kijken wat mijn instellingen zijn en de gevolgen hiervan. Ik heb niks echt getest, gewoon de schuifjes wat lager gezet toen ik merkte dat cockpit view+nordschleife+2 voorliggers resulteerde in een krappe 30fps. Maar nu is die norschleife ook een zwaar beestje.

Flickr - Strava

Ja, die is ook niet echt geoptimaliseerd inderdaad...

Verwijderd

HvB83 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:18:
Bedenk dan dat de F40 nog eens 10 jaar ouder is dan de Diablo en je snapt een beetje hoe hard de ontwikkeling de afgelopen 25 jaar is gegaan. Het zijn gewoon werelden die ertussen zitten...
Maar eerlijk is eerlijk, een Diablo is geen F40. Die laatste is qua bouw, idee en afstamming toch wel net even een andere klasse. Misschien dat er andere banden en wellicht wat remmen onder moeten - dat helpt vast wel - maar de basis is ook zonder sleutelen toch echt niet verkeerd.

• HvB83
Ja, maar als je gaat sleutelen krijg je alles wel weer redelijk. Juist de banden en remmen waren in die tijd dramatisch in vergelijking met nu en het voorbeeld geeft duidelijk aan wat voor ontwikkeling er in die tijd is doorgemaakt. 25 jaar geleden was je met een Golf VR6 een hele stoere bink, maar je kwam bij lange na niet in de buurt van de supercars. Tegenwoordig koop je gewoon veredelde leasebakken die uit de doos met veel groter gemak dezelfde rondetijden rijden als de supercars uit die tijd.

Het spel dan neerzetten als zijnde onrealistisch, terwijl niemand van ons waarschijnlijk ooit een F40 op het circuit heeft gereden (en ik durf te wedden de meesten hier niet eens ooit echt op een circuit hebben gereden, trackday laat staan in een race) vind ik dan wel een gewaagde uitspraak.

Verwijderd

I will just leave this here. De F40 is geen supercar, het is de supercar. Succes met je Megane, of Polo, of wat je ook reed :+ Overigens merkt hij wel op dat de F50 dus wel wat onderstuur heeft.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 11:40 ]

Tikkeltje flauw om zo de discussie te willen eindigen ;).

Jij stelt dat de F40 niet realistisch rijdt in AC, terwijl er goede argumenten worden gegeven waarom dat niet zo zou zijn. Mensen hebben gewoon een iets te idyllisch beeld van de F40.

Ik zou wel eens willen zien hoe snel een F40 in het echie is. Zijn er F40 rondetijden bekend op de Ring? Dat is op zich wel een mooie graadmeter :). En zoals je in mijn filmpje kunt zien hierboven heeft de F40 in AC altijd ietwat onderstuur bij entry. Maar valt nog prima mee te leven en bij exit wordt het feest :D

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Tja, een fabriek-spec Mitsubishi Lancer Evo rijdt een rally geprepareerde Audi Quattro Groep B er ook uit (was een tijd geleden op Top Gear) en dan heb je het over 300 vs 500 pk. Ik geloof best dat de huidige generatie hot hatches het de oudere supercars moeilijk kan maken (en de Megane is dan ook nog één van de betere)

[ Voor 6% gewijzigd door lezut op 14-11-2014 14:09 ]

Verwijderd

Ga het spul maar weer opbouwen en kijken of Dutch de server nog aanslingert met een leuk programma BTCC op Macau bijvoorbeeld Tom rijd daar dit weekeind en heeft P4 voor Race 1

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Iemand heeft een conversie van Autumn Ring uit Gran Turismo online gezet, geniale track :D.
https://www.mediafire.com/?vhboulgh2lxppja
Misschien tof om een keer online te doen.

hoidoei

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Kan de server wel aanslingeren als daar interesse voor is.

iRacing Profiel

Verwijderd

Doe maar Nissan Macau??

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Mot dat? :+
Macau is zo'n krap kut cirquit, heb m d'r net afgedonderd :p.

hoidoei

Verwijderd

dan wat anders maakt mij niet uit

Verwijderd

Nissan silverstone?? donigton

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 21:25 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Nissan Autumn Ring? :D
Silverstone vind ik ook prima, heb dat circuit nog nooit echt onder de knie kunnen krijgen.

hoidoei

Verwijderd

Moet ik wel eerst ff downladen enz
Dutch kan de server aangeslingerd worden op Autunm met de nissan??? BVD

• DutchDevil79
Oki done.

Server name: GoT Fun server
Nissan Primera @ Autumn Ring.

Downloads nodig:

Track:
https://dl.dropboxusercon.../AC/ac_autumnring_v1-1.7z

Auto + skinpack:

https://dl.dropboxusercon...Primera%20BTCC%20v02a.zip

https://dl.dropboxusercon...C/Primera_Extra_skins.zip

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 14-11-2014 22:08 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

THX

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Wat een heerlijke combinatie, geniale track met de Nissan, lekker sliden en hard over de curbs rammen :D.
Lijkt me ook fijn met de Opel Adam Cup.
Leuke race gehad, 5de gestart geloof ik, koude bandjes dus helaas er af gegleden in ronde 1 en daarna de rest van de race tot de laatste ronde met Supra gebattled (replay komt nog wel :+).

hoidoei

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Hij was leuk Remco... We hebben elkaar netjes een paar rondes voor laten rijden :)
Laatste ronde maakte ik nog een fout ook, ging te ver door, tijdje naast elkaar gereden. Ik moest hardop lachen toen ik je auto 3 meter de lucht in zag gaan (maar je banden alle 4 nog op de grond). Haha

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/BonyLittleFlies.gif
:D

[ Voor 79% gewijzigd door Remcom00 op 15-11-2014 00:27 ]

hoidoei

Verwijderd

Zeker een leuke baan met de Nissan heb genoten. kwam er achter dat ik eigenlijk nog iets te (voorzichtig) netjes ben bij de start (richting de 1e bocht),moet maar gaan leren om hem te laten staan en meer mijn plek verdedigen, en dan maar hopen dat het goed gaat.

Ben later nog na de lotus aan het klooien geweest met deze combinatie (kwam tijdens de race zo'n 4 a 5 sec te kort) maar met dat klooien kwam ik op een setupje en had ik ronde tijden rond de 1:23 met snelste tijd 1:22:379. :(
deze set-up maar gelijk even gesaved. _O-

Op die zelfde plek reed ik tijdens de Practice achter DutchDevel79 zag zijn hele achteras een meter onder zijn wagen hangen _/-\o_ Maar zijn spectaculaire belden zie je niet elke dag, maar we hebben al een flying dutchman (TC)

Ik hoop eigenlijk wel een beetje dat ze met de WTCC 2014 gaan komen (sorry dat is mijn favoriete serie)
en anders met nog meer BTCC wagens voor de afwisseling.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

hoidoei

Verwijderd

THX ga ff kijken

Remco in de replay is het nog mooier dat gemene bultje had ik nog niet gezien tijden het racen, maar goed dat de schade uit stond vanavond.
Denk dat je anders na zo'n klap niet meer door kon rijden _/-\o_

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 01:01 ]

• lezut
Komende maandag gaan we de laatste testrace met de GT2's op Nurburgring Short rijden. Daarna begint ons kampioenschap :-) Wie zin heeft kan zich nog inschrijven:

http://www.isr-series.com...ac-gt2-kampioenschap#2590

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:09
He jammer dat ik gisterenavond heb gemist. Had ff een heftige kiespijn te pakken dus maar vroeg mn bed ingegaan.

• DutchDevil79
Beakzz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:08:
He jammer dat ik gisterenavond heb gemist. Had ff een heftige kiespijn te pakken dus maar vroeg mn bed ingegaan.
Ik kan vanavond de server ook wel opstarten als daar vraag naar is. ;)

Owh en voor mensen die de Mazda Furai willen proberen:

http://www.mediafire.com/...53b5rbwwv/Mazda.Furai.rar

[ Voor 24% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-11-2014 17:42 ]

iRacing Profiel

• lezut
:o Klinkt goed

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:34:
[...]

Ik kan vanavond de server ook wel opstarten als daar vraag naar is. ;)

Owh en voor mensen die de Mazda Furai willen proberen:

[video]

http://www.mediafire.com/...53b5rbwwv/Mazda.Furai.rar
Als er meer liefhebbers zijn dan graag. Zou eigenlijk uit gaan, maar vertrouw mn tand nog niet helemaal :+ . Heb ook nog wat races te rijden in Iracing dus als er verder niemand zin in heeft is het ook goed.

Verwijderd

lezut schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:05:
Komende maandag gaan we de laatste testrace met de GT2's op Nurburgring Short rijden. Daarna begint ons kampioenschap :-) Wie zin heeft kan zich nog inschrijven:

http://www.isr-series.com...ac-gt2-kampioenschap#2590
Heb het tijdschema bekeken, maar kan helaas niet mee doen met de serie.
De start is te vroeg voor mij ook al is het maar 1 avond in de maand, ben meestal pas na 20:30 uur klaar met mijn dagelijkse werkzaamheden om 4 PK op stal te zetten enz.

Maar hou het in de gaten, heb gelezen dat je eventueel wel kan joinen als er plaats is dus misschien kan ik nog wel eens een race bijwonen.
Beakzz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:52:
[...]

Als er meer liefhebbers zijn dan graag. Zou eigenlijk uit gaan, maar vertrouw mn tand nog niet helemaal :+ . Heb ook nog wat races te rijden in Iracing dus als er verder niemand zin in heeft is het ook goed.
Ben er niet bij heb een verjaardag

• DutchDevil79
Ben met wat vrienden bezig. V8 Supercars op Melbourne. FF Down under aan het checken.

GoT Fun Room

https://dl.dropboxusercon...05956/AC/V8_Supercars.zip

http://www.mediafire.com/.../ac_albert-park_v.1.0.rar

iRacing Profiel

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:37

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik probeer het zaakje wel te installeren

Kijken of het wil werken :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Wreed, wist niet dat die auto's er waren :D.
Join zo ook ff.

hoidoei

• Kuusj

Kuusj

Jeej, ik kan die auto dus nog echt niet onder controle krijgen, ik ga eerst eens SP oefenen want bij het kleinste foutje zit je al in een spin.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

kuusj98 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:56:
Jeej, ik kan die auto dus nog echt niet onder controle krijgen, ik ga eerst eens SP oefenen want bij het kleinste foutje zit je al in een spin.
Gewoon lekker in de server komen joh, je bent vast niet de enige ;).
Vind ze prima te doen, beide ff een rondje op Bathurst gereden.
Waar speel je mee?

hoidoei

• Beakzz
Nog ff een oval race bij Iracing en dan kom ik er aan.

• Kuusj

Kuusj

Remcom00 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:59:
[...]

Gewoon lekker in de server komen joh, je bent vast niet de enige ;).
Vind ze prima te doen, beide ff een rondje op Bathurst gereden.
Waar speel je mee?
Hmm juist ja, ik ga toch even koffie pakken dus dan rijd ik ineens eens een paar rondjes in SP. Ben ik toch iets beter voorbereid :P

Ik heb een G27.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Beakzz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:01:
Nog ff een oval race bij Iracing en dan kom ik er aan.
Nog even een oval race van 120 laps? :+

hoidoei

• Beakzz
Haha nee 20 en het was weer drama. 1 die stil blijft staan en auto's die door de lucht vlogen :p

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
GP2 Lotus Exos @ Sepang is up op de GoT server :P

Mod met werkend geluid: https://dl.dropboxusercon..._2014Season_0.9.9Beta.zip

Track: http://www.mediafire.com/...j147x/ac_sepang_v.1.0.rar

[ Voor 4% gewijzigd door aph3x op 15-11-2014 23:03 ]

• lezut
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:04:
[...]

Heb het tijdschema bekeken, maar kan helaas niet mee doen met de serie.
De start is te vroeg voor mij ook al is het maar 1 avond in de maand, ben meestal pas na 20:30 uur klaar met mijn dagelijkse werkzaamheden om 4 PK op stal te zetten enz.

Maar hou het in de gaten, heb gelezen dat je eventueel wel kan joinen als er plaats is dus misschien kan ik nog wel eens een race bijwonen.
Het is idd geen eis dat je alle races per se mee moet doen om je in te schrijven ;) Mijn teamgenoot kan bijv. de eerste race ook al niet, maar dat is dan maar zo. Niet iedereen kan even fanatiek zijn :P

Maar als je het reglement in acht neemt en er is nog voldoende plek op de server (we rijden alleen banen met 24+ plekken, dus dat zal vaak wel het geval zijn schat ik in) dan is iedereen in principe welkom. Maar kampioenschapsrijders krijgen uiteraard wel voorrang wat betreft een plek op de server :)

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Welke settings gebruiken jullie voor de logitech GT drive force? Ik krijg mijn stuurwiel maar niet gelijk met het stuurwiel in de auto. Als ik goed kijk is max rotatie 720 graden, maar zelfs met de setup wizard krijg ik het niet goed (draait te ver/heftig en daardoor ook de FF in de war).

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:14
Ik zet het stuurwiel ingame gewoon uit en ook geen armen

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• aveenhuysen
  • Laatst online: 00:14
Net nog even dat CARS geinstalleerd heb nog een junior (of minder) membership. 15 gig download.......
Maar het gevoel wat ik bij AC heb heb ik dus echt niet in CARS. Ook de FFB is niet fijn vind ik in CARS bijv.bij de M3 E30 A heb ik zoveel overstuur bijvoorbeeld, dat kan haast niet goed zijn. Maar ja, dat is mijn gevoel. ;-)

Terug naar AC

[ Voor 5% gewijzigd door aveenhuysen op 16-11-2014 11:33 ]

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
OK, Cars nooit geprobeerd, ik vind de force feedback juist erg goed! Bij voorwiel aangedreven auto's die ik heb gereden bijvoorbeeld ook de torquesteer die je krijgt, echt heel erg onder de indruk (zelfs van zo'n goedkoop stuurtje!).

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

wessel99 schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:50:
Welke settings gebruiken jullie voor de logitech GT drive force? Ik krijg mijn stuurwiel maar niet gelijk met het stuurwiel in de auto. Als ik goed kijk is max rotatie 720 graden, maar zelfs met de setup wizard krijg ik het niet goed (draait te ver/heftig en daardoor ook de FF in de war).
Toen ik die nog gebruikte had ik mijn instellingen hier vandaan gehaald.
lezut schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:56:
[...]

Het is idd geen eis dat je alle races per se mee moet doen om je in te schrijven ;) Mijn teamgenoot kan bijv. de eerste race ook al niet, maar dat is dan maar zo. Niet iedereen kan even fanatiek zijn :P

Maar als je het reglement in acht neemt en er is nog voldoende plek op de server (we rijden alleen banen met 24+ plekken, dus dat zal vaak wel het geval zijn schat ik in) dan is iedereen in principe welkom. Maar kampioenschapsrijders krijgen uiteraard wel voorrang wat betreft een plek op de server :)
Ben zeer benieuwd hoe dit kampioenschap voor mij zal gaan. Voor mij is vooral mijn doelstelling dat ik naarmate het seizoen vordert constanter zal worden.
Zie in de deelnemerslijst nu al 26 personen staan. Ik weet zo niet hoeveel pitsboxen de geselecteerde banen hebben, maar in sommige gevallen zal het zo te zien kwalificeren worden.

ps lezut wie ben jij op het ISR forum?

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-11 21:14
Nee, klinkt niet goed. Zit echt nog veraf van wat 'echt' zou zijn. In tegenstelling tot wat andere mods kunnen bereiken.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• lezut
_A3 schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:48:
[...]
ps lezut wie ben jij op het ISR forum?
Michiel ;)

Ik ga zo die Mazda Furai mod maar eens proberen, maar imo komt het geluid in de filmpjes wel uit zoals je dat van een wankelmotor zou verwachten.

edit: hmm, ik zie dat het een payware mod is. Beetje apart dat ze dan wel de merknamen gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door lezut op 16-11-2014 12:59 ]

Verwijderd

Ik ga zo die Mazda Furai mod maar eens proberen, maar imo komt het geluid in de filmpjes wel uit zoals je dat van een wankelmotor zou verwachten.

edit: hmm, ik zie dat het een payware mod is. Beetje apart dat ze dan wel de merknamen gebruiken.
Heb hem binnen gehaald en geïnstalleerd zonder prblemen

• DutchDevil79
Ik heb voor deze Woensdag een wat langere 2de race in de planning (ongeveer 45 minuten). Daarvoor maar 2 races gepland. Eerste race is een opwarmertje.

Programma voor Woensdag:

Aanvang: 19:30

Race 1:
Ford Siera RS500 @ Baskerville Raceway.
Race laps: 10

Race 2:
Lotus Evora GX @ Spa
Race laps 18 (inclusief pitstop)

Benodigde downloads voor race 1:

Ford Siera:
http://www.mediafire.com/..._cosworth_rs500_V0.66.zip

Baskerville:
http://www.racedepartment...baskerville-raceway.3436/

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Oeh nice, die Ford is echt een leuke bak.
Denk dat ik de race, in ieder geval de quali met de H-shifter + koppeling ga rijden, heb het nu al aardig onder de knie en het is een stuk leuker dan met flippers

hoidoei

• Beakzz
Ziet er weer goed uit Dutch. Iedereen om me heen (inclusief vriendin) is nu al een beetje gewend dat ik woensdagavond kwijt ben dus ik ben zeker weer van de partij.

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:45:
Ziet er weer goed uit Dutch. Iedereen om me heen (inclusief vriendin) is nu al een beetje gewend dat ik woensdagavond kwijt ben dus ik ben zeker weer van de partij.
Is weer een mooie combi Dutch _/-\o_ ga weer proberen er bij te zijn Down Under is idd een mooie track, en hier beginnen ze er ook al een beetje aan te wennen d:)b .

Mis alleen de PITSPOEZEN om mijn van drankjes enz te voorzien (zijn alleen 5 heksen aanwezig O-) ), word een lange zit 45 min aaneengesloten.

Zal een doosje lucifers naast de monitor leggen, kan op tijd stokjes onder de oogleden steken.

• DutchDevil79
Ik zal de server vanavond en morgen ook laten draaien met deze 2 combi's zodat mensen kunnen oefenen als ze willen. Ben zelf vanavond in Iracing maar server staat toch niks te doen dan.

iRacing Profiel

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik denk dat ik vanavond ook nog wel even een rondje ga meerijden.

Mis mijn shifter wel moet ik zeggen hoor :-(

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Hoolz schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:12:
Ik denk dat ik vanavond ook nog wel even een rondje ga meerijden.

Mis mijn shifter wel moet ik zeggen hoor :-(
Wat dan, over naar Thrustmaster? :P
Echt een genot zo'n shifter :D

hoidoei

Verwijderd

Remcom00 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:49:
[...]

Fanatec is ook niks mis mee H shifter en Sequentiële shifter en flippers, wat wil je nog meer

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Nieuwe GT4 bak :D

Download

hoidoei

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Welk circuit is dat? Lijkt op Brands Hatch?

• Hoolz14
Remcom00 schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:49:
[...]

Ik had een Thrustmaster TH8A gekocht bij CDROMLAND, maar deze is '' defect'' geleverd.

Defect; Als ik de versnelling in nummer 3 zet, en tik iets naar links dan schiet deze naar versnelling 1, terwijl hij nog in zijn 3 staat.

Nu word hij '' vervangen '' maar dit duurt ondertussen al bijna 4 weken, dit hebben ze mij ook gemeld, en word pas weer leverbaar over 2 weken (hoop ik).

Ben best wel gek van het driften op assetto corsa, dus ik mis dat ding echt met hart en ziel hahaha

• Beakzz
Dat ding is dan ook wel heel speciaal he, want die probeer ik al maanden te bestellen. Ondertussen maar voor een buttonbox gaan kijken aangezien ik toch af en toe wat moet kopen :+

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Hoolz schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:45:
[...]

Ik had een Thrustmaster TH8A gekocht bij CDROMLAND, maar deze is '' defect'' geleverd.

Defect; Als ik de versnelling in nummer 3 zet, en tik iets naar links dan schiet deze naar versnelling 1, terwijl hij nog in zijn 3 staat.

Nu word hij '' vervangen '' maar dit duurt ondertussen al bijna 4 weken, dit hebben ze mij ook gemeld, en word pas weer leverbaar over 2 weken (hoop ik).

Ben best wel gek van het driften op assetto corsa, dus ik mis dat ding echt met hart en ziel hahaha
Om eerlijk te zijn klinkt dat niet als defect maar als verkeerd afgesteld. Je kan zelf namelijk hitboxes instellen. Valt de pook in een bepaalde hitbox valt hij in de versnelling die erbij hoort. Dat is handig als je in een 4 bak rijdt. Dan kan je de hitboxes van de 3e en 4e versnelling verbreden zodat, als je per ongeluk naar de 5 of 6 schakelt hij dus als nog in de 3 of 4 valt.

In jouw geval lijkt het dus of de de hitbox van de 1e versnelling te breed is en daardoor in de plek van de 3e versnelling valt.

frans filmpje van de TH8RS, maar zou hetzelfde moeten zijn. Check vanaf 50 sec, daar zie je de hitboxes.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:16
Wat hierboven staat. Mijn TH8RS had eerst precies hetzelfde. Ben toen echt 10 min bezig geweest met afstellen voordat dit niet meer het geval was.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
IK ben nog op zoek naar een fijne shifter.

Ik gebruik nu de Fanatec GT3 RS V2 i.c.m. G27 pedalen.
Ik wil een losse shifter voor erbij, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat is aan te raden??

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Dacide schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:26:
IK ben nog op zoek naar een fijne shifter.

Ik gebruik nu de Fanatec GT3 RS V2 i.c.m. G27 pedalen.
Ik wil een losse shifter voor erbij, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat is aan te raden??
Gewoon de shifters van Fanatec zelf, gebruik ze zelf ook en dik tevreden mee.
http://www.fanatec.com/eu...s/csr-shifter-set-eu.html

hoidoei

• Hoolz14
Flavourlicious schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:58:
[...]

Om eerlijk te zijn klinkt dat niet als defect maar als verkeerd afgesteld. Je kan zelf namelijk hitboxes instellen. Valt de pook in een bepaalde hitbox valt hij in de versnelling die erbij hoort. Dat is handig als je in een 4 bak rijdt. Dan kan je de hitboxes van de 3e en 4e versnelling verbreden zodat, als je per ongeluk naar de 5 of 6 schakelt hij dus als nog in de 3 of 4 valt.

In jouw geval lijkt het dus of de de hitbox van de 1e versnelling te breed is en daardoor in de plek van de 3e versnelling valt.

frans filmpje van de TH8RS, maar zou hetzelfde moeten zijn. Check vanaf 50 sec, daar zie je de hitboxes.

[video]
Issue heb ik ook in Gran Turismo 6, op de Playstation 3.

Hier kan ik niets afstellen, waardoor het echt een hardware defect bleek te zijn helaas.

Toch een erg handige tip!

• Flavourlicious
Hoe bedoel je je kan niks instellen? Heb je de juiste software wel op de pc? Je kan hem namelijk alleen op de pc instellen en de settings zitten dan in de shifter zodat het op consoles ook werkt.

http://ts.thrustmaster.co...gid=1&fid=2&pid=378&cid=5

• Jeroenit
  • Laatst online: 07:02
ik heb toevallig vandaag de Thrustmaster TH8 RS binnengekregen! Ik zocht ook een betere shifter ter vervanging van de G25 shifter en deze is denk ik qua prijs/kwaliteit heel erg goed.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• DutchDevil79
Volledige programma voor vanavond:

Aanvang: 19:30
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Het is aan te raden in te loggen op de teamspeak server. Hier word veel informatie gedeeld en bij incidenten kan er dan ook communicatie zijn zodat er van geleerd kan worden. Tijdens de race de communicatie wel tot een minimum beperken.

Teamspeak info:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Race 1:
Ford Siera RS500 @ Baskerville Raceway.
Practise: 30 min
Kwalificatie: 10 min.
Race laps: 10

Race 2:
Lotus Evora GX @ Spa
Practise: 40 min
Kwalificatie: 10 min.
Race laps 18 (inclusief pitstop)

Benodigde downloads voor vanavond:

De server draait stracker waardoor bij gebruik van ptracker er eventueel setups gedeeld kunnen worden en er informatie over de race gedeeld kan worden in de app (ronde tijden etc.) App heeft van de week een update gekregen dus mocht je nog versie van afgelopen week gebruiken update deze dan.

Laatste versie ptracker:
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Ford Siera:
http://www.mediafire.com/..._cosworth_rs500_V0.66.zip

Baskerville:
http://www.racedepartment...baskerville-raceway.3436/

iRacing Profiel

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
ik kan niet op de TS server komen

• Flavourlicious
Ik ook niet, dus zal wel uit staan nog.

• DutchDevil79
Nu wel als het goed is.

iRacing Profiel

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
Was weer een leuke race vanavond, vooral die op Spa. Lekkere gevechten met Beakzz en Adrie.

• kevz
  • Laatst online: 05:21
't Was stil op Spa. Niemand gezien :')

Grappige auto die Lotus, maar hij is geen competitie voor de GT3, laat staan GT2 :P

Mijn YouTube

• sjurres
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:13
Ja ik vond het ook een leuke races, en net als Lennart, vooral de race op Spa!

Heel tijdje 3e gereden, tot de pit stops, was voor mij de eerste keer met pit stop dus toch even wat tijd verloren.
Kwam achter Flavourlicious de baan weer op, nog een keer dicht in de buurt maar kon er op het gras niet voorbij komen ;)

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Weinig plezier beleeft aan de eerste race. Te laat gejoined en zodoende te weinig tijd gehad om te wennen aan de auto en de baan. Daarom na de zoveelste spin die race na een rondje of 5 maar gelaten voor wat het was.

Voor de tweede race een aardige kwalificatie gereden met een 7de tijd als gevolg. Maar bij Eau Rouge ging het al mis. Zat zoals verwacht na een start vlak achter iemand die bochten in. Ik had ook net wat meer snelheid en dat leek mooi uit te komen dat ik aan het eind van Eau Rouge richting het rechte stuk een aanval zou kunnen gaan plaatsen. Echter in et tweede gedeelte van die bocht lifte degene voor me even waardoor ik hem moest ontwijken en mijn voorkant in de bandenstapel parkeerde. Daarna heel veel rondjes in niemandsland gereden met een aantal spins in Pouhon, waarschijnlijk mede door de beschadigde voorkant, maar op het eind nog even een paar mooie en fair duels gehad met Lennart.

Met dat extra brandstof gebruik was het wel erg goed in de gaten houden dat je tijdig de pits in ging. Je had immers een liter of 10 nodig per ronde.

• Dacide
We zitten inmiddels bijna in december. Is er toevallig al ergens meer informatie gegeven rondom de release van versie 1.0 (de echte 1.0 dus). En de release van de dlc/dreampack etc?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Dacide schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:41:
We zitten inmiddels bijna in december. Is er toevallig al ergens meer informatie gegeven rondom de release van versie 1.0 (de echte 1.0 dus). En de release van de dlc/dreampack etc?
Quote ik mezelf maar ff :+ :

Samenvatting van een interview met een van de AC devs:
Since I havent seen this posted yet, I thought it would be good to do so. This article came out yesterday it seems and is in Italian of course, but can be translated to English for better understanding.
Anyways, the interview seems to talk about the future of Assetto Corsa, where it's headed, potential new features, and some new cars.
What we know now from Marco:
  • The Nord and Dreampack DLC is to be released December/January
  • 3 of the models in the Dreampack are being worked on by the URD mod team
  • New tools for Multiplayer servers are incoming
  • Kunos is working on 4WD and new suspension which is holding up the dreampack DLC as a car to be released utilizes 4WD
  • 30 new cars coming in 2015
  • New tracks to be announced and possibly be released as well
  • Steam Workshop "already implemented to be compatible with AC" and receiving its final testing
  • No night racing for the duration of the title, possibly in an AC 2 many yrs later
  • Rain to be looked at and possibly added years later
And now Marco lists off some previously unknown models that will released.
  • Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde
  • Alfa Romeo Daytona Type 33/2
  • Ford GT 40 classic
  • Ford GT GT3
Overall, some exciting info, and it seems the final release is right around the corner as we all know. Nice to hear info on the dreampack as well, as I know we have all been highly anticipating it since Kunos said in the past it was to be released in September, but obviously that didn't happen.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En voor wie Italiaans kan het volledige interview http://www.drivingitalia....ervista-massarutto-r21779

Hopelijk schieten ze een beetje op met de modding tools, ik wil tracks bouwen :'(

hoidoei

• kevz
  • Laatst online: 05:21
Gaat wel interessant worden die 4WD, spring ik meteen in die Audi Quattro S1 :D

Multiplayer tools mogen ook liever gister komen, kan ik eindelijk de Carrots Racing Server een beetje modereren om het leuk te houden.

Mijn YouTube

• Dacide
Bedankt! Ik heb die post van jou over het hoofd gezien.

Ben ik weer up to date :)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Teasertje :D

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/p640x640/1502831_10203215083571869_8362099100491052129_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/a0fcd635e15aa21151c7ea09d2d60ad1.png

hoidoei

• Hoolz14
Flavourlicious schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:49:
Hoe bedoel je je kan niks instellen? Heb je de juiste software wel op de pc? Je kan hem namelijk alleen op de pc instellen en de settings zitten dan in de shifter zodat het op consoles ook werkt.

http://ts.thrustmaster.co...gid=1&fid=2&pid=378&cid=5
Hier heb ik ook naar gekeken, maar zelfs in de setup bleef hij dit doen.

Ik heb hem 5 weken terug terug gestuurd, dus het is nog steeds afwachten.

Balen, maar helaas. Tijdje GTA spelen dan maar.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:34

Mystikal

It never hurts to help!

Mijn zoontje van 4 vindt het ook helemaal geweldig. Dus tegenwoordig racen we samen. Erg leuk en het valt niet mee met de ffb van de g27. Het is echt werken voor hem! Gas en remmen doe ik voor hem, schakelen begin ik hem nu langzaam te leren.

Basement Bios ---- Exo-S

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:34
Haha leuk is dat. Mijn zoon (11) rijdt ook regelmatig wat rondjes. Gewoon in de grote mannen modus, dus met shifter en de koppeling en alle hulpjes uit. Scheelt dat m'n playseat goed instelbaar is, dus hij kan overal goed bij. Hij heeft de moeite genomen om een aantal tracks goed te leren kennen, dus nu krijgt ie er echt lol in. Momenteel is het alleen maar driften trouwens. Blije papa ben ik als ik hem dat zie doen :)

iRacing Profiel

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-11 18:34

Mystikal

It never hurts to help!

Hehe, fantastisch is dat inderdaad! Hij heeft wel meer goede eigenschappen... Karten vind hij ook fantastisch. Hij heeft het pas 2 keer gedaan, maar de 2e keer wilde hij al een snellere (voor 8-10 jarigen). Eigenaar van de kartbaan geloofde niet dat hij pas 4 was :P. Kussentjes in de rug en gas op die lolly.

Het nat stond op zijn rug, nadat hij uitstapte. Sturen is natuurlijk nog ontzettend zwaar voor hem. Maar hij wilde meteen weer (alleen mijn portemonnee zei toen nee :)
Kart

Basement Bios ---- Exo-S

• HvB83
Ga hier maar eens kijken Mystikal:

http://www.chrono.nl/default.asp/id,264/index.html
http://www.kartingevents.nl/

Daarna hebben jullie voor de komende 15 jaar wel weer een nieuw tijdverdrijf gevonden... ;)

• aph3x
Voor de liefhebbers van oude hokken (GPL, GTL, HistoriX) de DeTomaso Pantera.

De wagen is een van mijn all time favourites en ik was dan ook weer ernstig teleurgesteld in de kwaliteit van de verkrijgbare mods voor AC. Er zijn prachtige modellen te vinden met helaas over het algemeen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend rijgedrag..

Daarom zelf maar weer es aan het modden geslagen en me de physics engine proberen eigen te maken... Na wat online getest te hebben met Bob, DutchDevil en swa vandaag de laatste details aangepast. Resultaat een speelse wagen met plenty power en koppel die je heerlijk kan 4 wheel driften als t kan en snel kan rijden als t moet ;)

Hopelijk vinden jullie 't wat.. Download is hier te vinden:http://www.mediafire.com/...l5lo/DeTomaso+Pantera.zip

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-k2sSrZwQMQQ/VGuTfAcw6VI/AAAAAAAAB_M/h0YSHGR0D8Y/s1600/e25b40_47938bac18604ddfb07bc5df38f84f03.jpg_srz_p_260_157_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz.jpg

Server up: "Respectfull Driving" op Vallelunga of zoeken op DeTomaso

[ Voor 3% gewijzigd door aph3x op 22-11-2014 17:56 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

aph3x schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:50:
Voor de liefhebbers van oude hokken (GPL, GTL, HistoriX) de DeTomaso Pantera.

De wagen is een van mijn all time favourites en ik was dan ook weer ernstig teleurgesteld in de kwaliteit van de verkrijgbare mods voor AC. Er zijn prachtige modellen te vinden met helaas over het algemeen Kwalitatief Uitermate Teleurstellend rijgedrag..

Daarom zelf maar weer es aan het modden geslagen en me de physics engine proberen eigen te maken... Na wat online getest te hebben met Bob, DutchDevil en swa vandaag de laatste details aangepast. Resultaat een speelse wagen met plenty power en koppel die je heerlijk kan 4 wheel driften als t kan en snel kan rijden als t moet ;)

Hopelijk vinden jullie 't wat.. Download is hier te vinden:http://www.mediafire.com/...l5lo/DeTomaso+Pantera.zip

[afbeelding]

Server up: "Respectfull Driving" op Vallelunga of zoeken op DeTomaso
Haha nice ik ben benieuwd, zal straks eens joinen.
Wel een 'illegaal' model uit Forza ofzo?

E: Kan de server niet vinden, is ie nog online?

hoidoei

• DutchDevil79
Ik host vanavond wat voor de fun. Naam is GoT Fun Server

Zijn nu bezig om de v0.3 van de Zakspeed Escort te testen op Prato (oude Netkar Pro baan)

Baan:
http://www.racedepartment.com/downloads/prato.2525/

Escort:
http://www.mediafire.com/...speed_escort_gr.5_v0.3.7z

iRacing Profiel

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:39:
Ik host vanavond wat voor de fun. Naam is GoT Fun Server

Zijn nu bezig om de v0.3 van de Zakspeed Escort te testen op Prato (oude Netkar Pro baan)

Baan:
http://www.racedepartment.com/downloads/prato.2525/

Escort:
http://www.mediafire.com/...speed_escort_gr.5_v0.3.7z
kom er aan ff downlaoden enz. :X

He hij slaat vast bij laden car 18 ?????

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 20:59 ]

• DutchDevil79
apart. Hier doet die het gewoon. rest si er ook in. Heb je wel eerst de v0.2 verwijderd uit je AC install voor je 0.3 erop hebt gezet

iRacing Profiel

Verwijderd

Ja dat is juist het gekke zal nog alles weggooien en installeren

Edit !!!

Helpt ook niet, kan wezen dat er een online een film zit te kijken dat de internetsnelheid te laag is maar dat lijkt mij sterk.(Film op pauze gezet helpt ook niet)

AC blijft vast slaan

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2014 21:27 ]

• aph3x
Pagina: 1 ... 53 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.