Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.270 views

Verwijderd

Ja dat klopt, alleen krijg je geen flag te zien alleen spraak maar bij spotter kan je aangeven "sent slow car notices" Maar ik ben zo langzaam dat ik dat nog niet heb kunne testen wat deze app doet in dat geval.

De andere wagens dienen dan ook wel deze app te hebben anders werkt het niet.

En met bleuflag krijg je een flag te zien maar als er dan nog iemand tussen zit die in de zelfde ronde zit! dat heb ik dus gehad en ben ik (te) nettjes en laat hem voorbij.

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-11 14:00
Zit nu op Spa met de M3 Step 1

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Iemand die ook met een Fanatec stuurtje speelt en z'n settings wil delen van zowel AC als het stuurtje?

hoidoei

Verwijderd

Zou wel willen ben zelf ook nog alles aan het uitpluizen

• aveenhuysen
Doe gewoon mee ;-) Het is een Spa server bij online races quali is 10, race is 4 laps BMW M3 Step1

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Vandaag de Fanetec elite pedals binnen gekregen en wow wat een mooi product om te zien. Ff heel wat anders dan die standaard plastic pedals die ik bij de T300 kreeg.

Net eindelijk kunnen testen om er achter te komen dat ik zo ongeveer op het rempedaal moet gaan staan om een noodstop te maken :+ Schijnt even nodig te hebben om wat minder stijf te worden dus ga morgen met de race niet vlak voor me een noodstop maken aub ;)

Het materiaal is nu (voorlopig ;) ) naar mijn zin. Nu nog leren rijden :p

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Er zit een draaiknop erop ,waarmee je de "hardheid" kan instellen. Denk dat je ff de andere kant moet draaien.

|2600k|Asus 290|

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Tja idd hij werkt nog niet ,hoe zet ik hem aan??
Remcom00 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:34:
[...]

Niet vergeten in de instellingen van de AC Launcher aan te zetten, was ik zelf ook vergeten.
Scheelt een hoop frustratie :+.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Beakzz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 01:57:
Vandaag de Fanetec elite pedals binnen gekregen en wow wat een mooi product om te zien. Ff heel wat anders dan die standaard plastic pedals die ik bij de T300 kreeg.

Net eindelijk kunnen testen om er achter te komen dat ik zo ongeveer op het rempedaal moet gaan staan om een noodstop te maken :+ Schijnt even nodig te hebben om wat minder stijf te worden dus ga morgen met de race niet vlak voor me een noodstop maken aub ;)

Het materiaal is nu (voorlopig ;) ) naar mijn zin. Nu nog leren rijden :p
Goed om te horen, heb ze gisteren ook besteld :).
Coennos schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:09:
Tja idd hij werkt nog niet ,hoe zet ik hem aan??
[...]
Staat geloof ik tussen settings > profile ofzo, kan nu niet kijken.

hoidoei

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Programma voor vanavond:

Aanvang: 19:30
Room name: GOT Fun Server
Paswoord: tweakers

Voor de communicatie tijdens deze sesies zal teamspeak worden gebruikt. Je kan hier ook op inloggen als je geen microfoon hebt en dan het chat window gebruiken in teamspeak. Zo mis je geen informatie.
Teamspeak server info:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Eerste race zal 45 minuten practise hebben en race 2 en 3 30 minuten. Kwalificatie zal 10 minuten zijn.

Race 1:
AC Shelby Cobra 427SC @ Mugello
Aantal rondes: 8

Race 2:
Nissan Primera BTCC @ Sentul International Circuit
Aantal Rondes: 10

Race 3:
Ferrari LaFerrari @ Monza GP
Aantal rondes: 10
Fuel setting zijn hoger dan 100% bij deze race om een pitstop te forceren.

Benodigde content:

Nissan Primera hier te downloaden:
http://www.racedepartment...nissan-primera-btcc.3828/

Sentul hier te downloaden:
http://www.racedepartment...rcuit-final-version.3310/

Teamspeak 3 is hier te downloaden (client versie downloaden!):
http://www.teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• Coennos
Top idd,settings/general/UI Modules _/-\o_ thx
Remcom00 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:19:
[...]

Goed om te horen, heb ze gisteren ook besteld :).

[...]

Staat geloof ik tussen settings > profile ofzo, kan nu niet kijken.

• Beakzz
  • Nu online
Bullus schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:20:
Er zit een draaiknop erop ,waarmee je de "hardheid" kan instellen. Denk dat je ff de andere kant moet draaien.
Ja i know, maar als ik hem de andere kant op draai krijg ik het rembalkje nog geen 1/3 deel vol dus ik zit echt de goede kant op nu. Ik kan wel zeggen dat ik niet slap ben en nu met volle kracht net het balkje vol krijg op de lichtste stand. Na een google speurtochtje gevonden dat ik me geen zorgen hoef te maken en het vanzelf wat minder 'stijf"wordt. Nu ff goede beentraining (helaas maar 1 been :+ ).

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Is er iemand in de regio Den Haag waar ik eens zo'n Fanatec set kan proberen? Ik twijfel nog of ik die €250 ga uitgeven voor die pedalen, of dat ik toch beter voor een set met hydraulische cilinders kan gaan om net dat laatste beetje eruit te halen.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Holy fuck

Kunoz fix ff heel snel die zooi met Fmod, ik wil gemodde sounds :(.

hoidoei

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik heb m'n server op Mugello + Cobra gezet als iemand al wil kijken hoe de Cobra werkt :P

Even zoeken op Carrots. Ook de E30 DTM, Xbow en F40 aan gezet voor shits n giggles.

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Omdat de Nissan maar een paar skins heeft heb ik voor vanavond even een skin pakketje gemaakt. De server zal deze skins bevatten zodat we een gevarieerd veld krijgen. Als je skin pack niet installeert zie je witte skin op de auto's die je niet hebt.

Download hier:
https://dl.dropboxusercon...C/Primera_Extra_skins.zip

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Werkt niet in multiplayer omdat kunnos colidable objects apart per persoon laat zien. Dus als je bal raakt zie je dat alleen op jouw scherm. Moet dus eerst een update van Kunos komen maar zal wel teveel server load geven nu.

iRacing Profiel

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
Ghaha, awesome :p

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:15:
Ja dat klopt, alleen krijg je geen flag te zien alleen spraak maar bij spotter kan je aangeven "sent slow car notices" Maar ik ben zo langzaam dat ik dat nog niet heb kunne testen wat deze app doet in dat geval.

De andere wagens dienen dan ook wel deze app te hebben anders werkt het niet.

En met bleuflag krijg je een flag te zien maar als er dan nog iemand tussen zit die in de zelfde ronde zit! dat heb ik dus gehad en ben ik (te) nettjes en laat hem voorbij.
Ik gebruik die Spotter app nu al een tijdje en werkt zeer fijn.
Overigens werkt deze app ook zonder dat je tegenstanders de app gebruiken. Wel heeft die een aantal rondjes nodig om te leren hoe hard je rijdt. Om aan te geven of iemand link/rechts langs je zit is dat uiteraard niet nodig.
Remcom00 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:19:
Iemand die ook met een Fanatec stuurtje speelt en z'n settings wil delen van zowel AC als het stuurtje?
Ik heb de Fanatec CSR met Elite pedals.
De settings die ik gebruik heb ik van het AC forum gehaald. De instellingen van ene Thomas Cameron gebruik ik.
http://www.assettocorsa.n....3294/page-19#post-177065
Overigens let wel op dat ook gebruik wordt gemaakt van Fanaleds. Tevens is het daarvoor wel handig dat je ook een carlist gebruikt om de juiste "rotation" te gebruiken. In dat topic kun je een recent bestand vinden.
Om die goed te gebruiken dien je in AC je rotation wel op 40 in te stellen ipv 900.

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

• DutchDevil79
Room is up. Allemaal welkom

Room name: GOT Fun Server
Paswoord: tweakers

Voor de communicatie tijdens deze sesies zal teamspeak worden gebruikt. Je kan hier ook op inloggen als je geen microfoon hebt en dan het chat window gebruiken in teamspeak. Zo mis je geen informatie.
Teamspeak server info:

Eerste race zal 45 minuten practise hebben en race 2 en 3 30 minuten. Kwalificatie zal 10 minuten zijn.

Race 1:
AC Shelby Cobra 427SC @ Mugello
Aantal rondes: 8

Race 2:
Nissan Primera BTCC @ Sentul International Circuit
Aantal Rondes: 10

Race 3:
Ferrari LaFerrari @ Monza GP
Aantal rondes: 10
Fuel setting zijn hoger dan 100% bij deze race om een pitstop te forceren.

Benodigde content:

Nissan Primera hier te downloaden:
http://www.racedepartment...nissan-primera-btcc.3828/

Sentul hier te downloaden:
http://www.racedepartment...rcuit-final-version.3310/

Teamspeak 3 is hier te downloaden (client versie downloaden!):
http://www.teamspeak.com/?page=downloads

Vergeet niet skin pack te downloaden en instaleren in de cars folder van Assetto Corsa:

https://dl.dropboxusercon...C/Primera_Extra_skins.zip

iRacing Profiel

• ACC

ACC

Vermoedelijk illegale conversie dus als het je wat lijkt maar snel downloaden:

http://www.reddit.com/r/a...n_v01_track_mod_download/

Direct download: http://www.mediafire.com/...jox9889/ambush_canyon.rar

• lezut
  • Laatst online: 01-11 14:31
Wat een carnage in de eerste bocht op Monza... beetje onnodig

Verwijderd

Ja, tot 2x toe van links aangereden terwijl ik helemaal rechts zat en op tijd remde voor de eerste bocht. Dus mocht ik mensen geraakt hebben, sorry ;) Had geen controle meer over de auto nadat ik aangetikt werd. Voelde me net Liuzzi :P Alleen remde ik niet te laat.

Daarna wel lekker geracet.

• kevz
5'e rondje bijna af, oh ja moet pitten, zat even te denken van shit ik ga veel te hard... Remmen voordat ik die pit streep over ga, gebeurd er gewoon niks terwijl ik toch wat te snel ging en vliegt Diederick me gewoon langs in de pit :D

Moest zo lachen daarom. Leuke races vandaag, kan niet klagen met 3x top 3 2 :P

Mijn YouTube

• Requiem19
  • Laatst online: 21:45
25 fps helpt dus niet echt bij car control.

Ik was die flapdrol die bij uitkomen parabolica vol gas bleef geven toen ik in het gravel kwam en een tankslapper kreeg ;). Fps is het laagst bij de pitbuilding in de buurt. Enige vorm van overstuur is dan niet te controleren als AC in slowmotion gaat.

Vervolgens braaf iedereen voorbij gelaten, accelereer helemaal rechts van de racing lijn af weer naar T1, ramt iemand me vol... Net als de twee kermisstarts niet echt begrijpelijk.

Verwijderd

Dat van die pit in voorbij razende mensen had ik ook. Ik netjes remmen voor de lijn :D

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:10
Ook 3 vermakelijke races gehad. De Cobra blijft een lastig beest om te temmen maar als je hem eenmaal een beetje onder controle hebt best gaaf om mee te rijden.

BTCC met name de eerste rondes redelijk close kunnen rijden met een aantal man waar precies genoeg ruimte werd gegeven. Door een foutje van een voorin het groepje klapte er een aantal op elkaar. Kon het net ontwijken en voor de rest een vrij eenzame race gereden, wel een vermakelijke baan met een aantal tricky bochten er in.

Monza zorgde ook bij mij voor de nodige schade aan de Ferrari, maar na een minuutje in de pits te hebben gestaan zag die er weer als nieuw uit :).

Al met al zeker voor herhaling vatbaar, een redelijk grote groep die kwa pace niet al teveel uit elkaar ligt. Volgende week kijken of ik weer wat races mee kan pakken!

• Bullus
Was fun vandaag d:)b
Sry bij de 2e herstart(Monza)..(2e bocht) we remden en je ging wat naar links toe en moest toen uitwijken en kreeg de auto niet meer onder controle en botste tegen je aan...toen kregen we gelukkig een 3e herstart?

Al met al wel fun en soms met close racing.
Bij Monza reed ik de hele race met een gebroken voorruit..zag ook een paar namen voorbij komen van Iracing.

[ Voor 26% gewijzigd door Bullus op 29-10-2014 23:10 ]

|2600k|Asus 290|

• ACC

ACC

Het ziet er naar uit dat het vermakelijke races waren. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zit net midden in een tentamenweek :(

• Coennos
Persoonlijk vond ik btcc het leukst,zat tot de laatste ronde op Marcel zijn staart. door foutje ging hij me voor was leuk!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:11
Gister mijn 1e rondjes gereden op Monza en Spa. Helaas kon ik bij Spa de kwalificatie niet afmaken en dus ook de race niet rijden maar so far wel een leuke game :) . Handling van auto's is echt geweldig :D . Kom binnenkort wel een keer op de Tweakers server spieken

PSN: Brwmaster

• Jeroenit
  • Laatst online: 24-10 12:21
Ja het was leuk gisterenavond. Ik heb alleen de 1e en 2e race meegedaan , voor het eerst in de Fun server voor mij.. . De eerste race begon met een hele gladde baan, tenminste in de practice en quali. In de race was meer grip, duurde even voordat ik dat door had.. Toch 3e geworden. De 2e race was het leukst. Nieuwe baan een nieuwe auto voor mij . Redelijk close, jammer dat er net iemand spinde voor m'n neus en ik erop knalde, daarna nog een eigen fout, maar toch ook 3e geworden. Toen op Monza nog een paar oefenrondjes meegepakt maar na een server restant hield ik het voor gezien... Hopelijk volgende week weer !

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• DutchDevil79
Jammer dat mijn avond wat anders liep met de problemen. Eerste race van de server afgegooid na de eerste ronde. Daarna nog wel gejoined en weer ongeveer op zelfde plek de baan op (wel met ronde achterstand). Was wel jammer want ik lag op p2 en denk dat ik nog wel een gooi naar de eerste positie kon doen.

Race 2 kreeg ik een zwart scherm als ik wilde joinen. Had dit niet eerder gehad en vanwege problemen van disconnects maar besloten mijn installatie is helemaal te verschonen. Hierdooor dus compleet race 2 moeten missen. Jammer want volgens mij was dit wel een leuke race.

Race 3 alles weer op zijn plaats en kon weer joinen. Had ik zelf een major fuckup gemaakt bij instellen server. Paswoord vergeten (oops) Hele server liep vol met buiten staanders. Maar besloten op teamspeak om de server te herstarten met paswoord.
Race zelf was niet geweldig. De LaFerrari is lastig bij het remmen en heeft ook aardig wat ruimte nodig. Blijkbaar is het niveau nog niet hoog genoeg van sommige rijders. 3x starten is echt niet zoals het hoort. Had gehoopt dat na 1x mensen wel door hadden dat er rustig aan gedaan moet worden bij het afremmen voor bocht 1. Dat ging dus 2x goed mis en zelfs de derde keer ging het niet vlekkeloos. Ik had meteen weer schade na wat tikjes. Uit eindelijk wel uitgereden maar wel kansloos achteraan vanwege suspensie schade.

Hopelijk hebben mensen wel geleerd van de laatste race gister. Ik zelf ook trouwens zal rekening houden en de komende week niet te lastige auto's pakken.

iRacing Profiel

• Jeroenit
  • Laatst online: 24-10 12:21
Ja ik had ook last van dat zwarte scherm in de 2e race maar na 3x herstarten kwam ik er toch in..
Ik vond het ook listige auto's , de Cobra met 91 % baangrip vloog alle kanten op in het begin. De LaFerrari vond ik persoonlijk ook niet zo geweldig, ik race liever met GT's of de Formule Abarth..
Die zijn wat makkelijker op de limiet te rijden en zorgen voor close racing denk ik.. We zien het volgende week!

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• Bullus
Deze keer gelukkig geen last van zwarte schermen of problemen, wel had ik bij Suntil een vrij lage fps waardoor het niet vloeiend rijden was.

|2600k|Asus 290|

• DutchDevil79
Kan zijn dat ik via LAN tabje moet verbinden voortaan in mijn eigen server. Dan zouden verdere problemen met de connectie opgelost zijn. Tenminste dat krijg ik als advies op het officiële forum. Bij de volgende race maar eens testen.

Sentul is misschien iets zwaarder dan de standaard banen. Heb er meer mensen over gehoord. Heb zelf geen last van iig. Maar het is altijd verstandig je settings wat lager te zetten voor online racen. Ik heb zelf altijd wat ruimte over, dan maar geen high resolution shadows of iets anders waar je tijdens racen toch bijna niets van ziet.

[ Voor 42% gewijzigd door DutchDevil79 op 30-10-2014 10:57 ]

iRacing Profiel

• Br3wmaster
Jeroenit schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:10:
Ja ik had ook last van dat zwarte scherm in de 2e race maar na 3x herstarten kwam ik er toch in..
Ik vond het ook listige auto's , de Cobra met 91 % baangrip vloog alle kanten op in het begin. De LaFerrari vond ik persoonlijk ook niet zo geweldig, ik race liever met GT's of de Formule Abarth..
Die zijn wat makkelijker op de limiet te rijden en zorgen voor close racing denk ik.. We zien het volgende week!
Gister op Spa een uurtje in de Abarth gereden maar die wagen rijdt echt heerlijk. Is ook nog een beetje vergevingsgezind. (let. je spint niet gelijk 180 graden :9 ) . Moest alleen wel wennen aan het remmen. Mijn banden sleten als kool maar naar een aantal rondjes toch een 3.31 (zo uit mijn hoofd) neer kunnen zetten. Geen top tijd maar ik zelf was er erg blij mee

• Bullus
DutchDevil79 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:54:
Kan zijn dat ik via LAN tabje moet verbinden voortaan in mijn eigen server. Dan zouden verdere problemen met de connectie opgelost zijn. Tenminste dat krijg ik als advies op het officiële forum. Bij de volgende race maar eens testen.

Sentul is misschien iets zwaarder dan de standaard banen. Heb er meer mensen over gehoord. Heb zelf geen last van iig. Maar het is altijd verstandig je settings wat lager te zetten voor online racen. Ik heb zelf altijd wat ruimte over, dan maar geen high resolution shadows of iets anders waar je tijdens racen toch bijna niets van ziet.
Settings staan al lager en geen last bij de andere banen en goede fps. Alleen bij Sentul merkte ik het.

|2600k|Asus 290|

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:22
Kleine nieuwe update. Niet veel interessants.

1.0.6 RC
- Launcher default theme: fix for opponent skin selection method
- Launcher default theme: fix for special event opponent level
- updated FMod project for modders (in SDK\Audio folder). Please use Fmod 1.05.03 - pipeline still WIP
- exposed MAX_CHANNELS parameter in assetto_corsa.ini. Lower to 32 ONLY IF you experience stuttering/missing audio during gameplay
- fixed missing backfires for some cars
- optimized FMod thread occupancy
- Lotus 98T qualifying turbo and engine rev damage balancing

• DutchDevil79
- updated FMod project for modders (in SDK\Audio folder). Please use Fmod 1.05.03 - pipeline still WIP

Dat betekent dat modders waarschijnlijk weer geluid kunnen maken voor hun auto's. Dus lijkt me interessant zat. Laat maar komen die Miura!

iRacing Profiel

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:22
DutchDevil79 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:30:

Dat betekent dat modders waarschijnlijk weer geluid kunnen maken voor hun auto's. Dus lijkt me interessant zat. Laat maar komen die Miura!
True. Dat is natuurlijk wel nice :)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Dit is echt wreed _/-\o_

hoidoei

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Misschien ook handig als ik de video er bij zet :+

Ik gebruik nu een sequentiele shifter alleen kan ik de auto clutch niet uit zetten (hij staat wel uit maar ik hoef de clutch niet te gebruiken), kan ik wel de clutch gebruiken met een sequentiele shifter?

hoidoei

Verwijderd

Even heel iets anders LE DAKAR komt er aan en nu lees ik :

TOM en TIM Coronel gaan beide de DAKAR rijden oOo

Verwijderd

WTF Ik kan niet wachten tot de consumenten versie uitkomt IK MOET ER EEN HEBBEN wat gaaf.

(Zou hem ook wel eens willen testen.)

Kon er een kopen de DK2 voor € 450,-- volgens mij zijn de invoer en transportkosten geen € 175,--

• Beakzz
  • Nu online
Voor € 375 heb je hem thuis. Dikke aanrader alleen ineens erg veel vrienden die vaak langs komen :+

• ACC

ACC

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
@Remcom00 Als je autoclutch uitzet, maar de auto bevat in het echt geen clutch (GT3 auto's bijvoorbeeld, alleen met wegrijden) dan is een clutch niet nodig. Het is dan niet dat de game voor je koppelt, er is gewoon geen koppeling nodig. Rij je echter in een normale straat auto dan zal je merken dat hij helemaal niet schakelt totdat je je koppeling indrukt.

• kevz
Pikes Peak is een time attack, lijkt me niet echt bruikbaar voor MP.

Vandaag een uurtje of 5 a 6 geraced op Imola met 24 man, maar ik krijg echt na een aantal rondes af en toe FPS Drops van 75 naar 15 voor soms 0.5 sec soms 10 sec (10 sec als ik wat langer aan het racen ben)

Is dit een memory leak? Mijn 460gtx heeft maar 1gb en ik vermoed dat er iets in de track Imola zit waardoor hij langzaam aan vol loopt... Als iemand hier wat van af weet, let me know. Pics zijn screenshots van dat render window'tje:

http://imgur.com/gzlvyt9,aYd3Lai

't Lijkt me niet dat m'n CPU het probleem is, gezien de fps zo'n enorme duik maakt uit het niets. Ik kan hem wel iets meer overclocken en morgen weer een tijdje Imola doen. Normaal gezien hoort die rode lijn vlak te zijn maar op Imola met 24 man gaat hij langzaam aan steeds meer up en down zegmaar, en dan die drops naar 15 fps is als de rode lijn dus tegen het plafond aan zit. Wat een wazig probleem :P

[ Voor 27% gewijzigd door kevz op 30-10-2014 22:41 ]

Mijn YouTube

• Flavourlicious
Heel misschien een appje waar het aan ligt? Er zijn wel een aantal appjes die blijkbaar dat soort problemen kunnen veroorzaken, al heb ik er nog niet zo'n heel erg veel last van gehad.

• kevz
Flavourlicious schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:46:
Heel misschien een appje waar het aan ligt? Er zijn wel een aantal appjes die blijkbaar dat soort problemen kunnen veroorzaken, al heb ik er nog niet zo'n heel erg veel last van gehad.
Ik gebruik alleen OV1. Maar ook voor OV1 liep Imola niet zoals het hoort. Dat was in 1.02 or 1.03 al.

Maar je hebt gelijk, ik kan hem eens uit zetten. Wel heb ik met OV1 heel af en toe snelle freezes, maar echt een grote impact hebben die niet tot het punt dat ik hem niet meer wil gebruiken.

Mijn YouTube

Verwijderd

Beakzz schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:26:
Voor € 375 heb je hem thuis. Dikke aanrader alleen ineens erg veel vrienden die vaak langs komen :+
Wil toch wachten op de release van de consumenten versie, (zou hem wel eens willen proberen met AC) de DK2 schijnt nog wat (software) probleempjes te hebben, maar dat is van de diverse test sites dus weet niet wat er van waar is.
Misschien zijn er nog te weinig games die met de DK2 draaien..

En vrienden heb ik niet alleen maar vage kennissen en opvreters O-) , en als ik er eentje heb dan gaat het hek op slot en komt er niemand het erf op en gaat hij in de kluis als ik er niet ben })

Wat ik wel jammer vindt is dat ik geloof Racing Room de licentie heeft voor de WTCC dat lijkt mij wel gaaf om die op AC te hebben. Race 07 heeft ook wel de WTCC maar zijn alleen de oude versies nog en niet de 2014 versie.

EDIT
Zijn er nog meer wagens van het BTCC ik zie ze niet op RD alleen de Nissan

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 23:34 ]

• Beakzz
  • Nu online
Flavourlicious schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:30:
@Remcom00 Als je autoclutch uitzet, maar de auto bevat in het echt geen clutch (GT3 auto's bijvoorbeeld, alleen met wegrijden) dan is een clutch niet nodig. Het is dan niet dat de game voor je koppelt, er is gewoon geen koppeling nodig. Rij je echter in een normale straat auto dan zal je merken dat hij helemaal niet schakelt totdat je je koppeling indrukt.
Of zoals ik net had met de Lotus dat ik na 3 rondjes stil kwam te staan aangezien ik mijn motor beschadigde met schakelen zonder koppeling :+ Heb pas sinds kort de Elite pedals en dus een koppelingspedaal en als je met de Oculus op rijdt zie je dus niet het schademodel ( ja ik had het moeten horen ;) )

Als je omhoog schakelt moet je wel schakelen en bij het omlaag schakelen niet bij de Lotus. Is dat semi automatisch ?

Edit : @ Playseatracer

De DK2 heeft natuurlijk nog zijn problemen en je moet misschien een beetje gek zijn om dat geld uit te geven aan iets wat nog niet 100 % werkt. Nou kan ik goed om gaan met de imperfectie en eigenlijk heb ik alleen problemen met de resolutie als ik in de verte kijk. Toch is de ervaring me het geld meer dan waard dat ik er nu al mee kan spelen ipv te wachten op de Cv1 die met een beetje geluk in de 2e helft van 2015 binnen kan zijn.

Ik speel alleen maar AC , Project Cars en World of diving met de OR en dat geeft mij genoeg plezier om deze aankoop te verantwoorden en natuurlijk had ik in mijn achterhoofd dat je deze in Nederland zonder verlies (zelfs winst) kan verkopen 2e hands als het me niet had bevallen.

Als je met iets mindere graphics kan leven dan is Games stockcar extreme wel een aanrader. Die heeft wel wat mods voor de WTCC en ook een erg lekkere ai om tegen te racen. Als ik ff wil singelplayeren is dat nog steed mijn game of choice. De ai van AC is wel beter geworden, maar nog steeds best wel bagger.

[ Voor 72% gewijzigd door Beakzz op 31-10-2014 00:22 ]

Verwijderd

Remcom00 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:16:
Misschien ook handig als ik de video er bij zet :+
[video]
Heel erg gaaf, ik heb alleen wel het vermoeden dat er opeens een goede lading mensen over allerhande huisraad op zijn snufferd gaat in die modus _O-

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 20:36
lol, zie ik daar een lichaam zonder hoofd in die auto? :p

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Flavourlicious schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:30:
Ja dat dacht ik dus ook maar ik heb met de Formula Abarth, Alfa Romeo Gulietta en de Opel Adam Cup gereden en die hadden allemaal auto clutch, zal vanavond nog eens testen.

hoidoei

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Domme vraag he, als je oculist rijdt op heb, ben je geheel afgesloten dus zal het lastig zijn om de toetsenbord te vinden. Dus onder het spelen wat geraken met je toetsenbord wordt lastig denk. Of is daar een oplossing voor?

Ik speel gewoon met 1 scherm en meer niet. Maar ik zie hier sommige rigs, onderhand 5 schermen met info erbij.. Dan heb je daar toh niks meer aan???

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:39
Nickrsd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:27:
Dan heb je daar toh niks meer aan???
Stuurtje gebruiken en toetsenbord met rust laten :)

Nickname does not reflect reality

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ja maar daar mag Kunos wel snel eens verbetering in aanbrengen, de dpad kan ik niet instellen in AC. Het liefste wil ik met de rift op m'n toetsenbord helemaal niet gebruiken en alles met m'n stuur doen.

Maar dat betekend dus als we met de rift pitstops kunnen maken ik dat met de dpad en overige knoppen wil kunnen instellen en niet dan het toetsenbord erbij moeten pakken, maargoed we kunnen nog geen pitstop maken dus ik hoop dat ze dat zelf ook beseffen.

Het is nu met toetsenbord de track selecteren en starten, dan Ctrl-space om de view te resetten en dan lekker racen :)

Maar ik mis de apps wel, ben benieuwd hoe ze dat oplossen, in een MP sessie ben je totaal afgesloten omdat je geen chat kan lezen en je positie niet kan zien en je setup niet kan aanpassen.

Dus momenteel doe ik alleen de career mode met de rift en dat bevalt me super goed :)

Wel even je virtuele spiegel uitzetten, niet dat die in de weg zit, maar als die uit staat krijg je wat meer info, zoals een start timer en de ronde tijden.

Weet iemand of die spotter app wel werkt in de rift? misschien die binnenkort eens proberen, omdat je je apps niet ziet, maar als ze wel wat doen en ze wel audio informatie kunnen geven kan dat handig zijn.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
In de meeste echte racewagens zie je die info ook niet allemaal hoor... ;)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

HvB83 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:52:
In de meeste echte racewagens zie je die info ook niet allemaal hoor... ;)
Nee, die krijg je via de radio door :p.

hoidoei

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Klopt echter heb je dan wel een pitcrew die je van informatie kan voorzien. Zoals altijd een pitbord of anders via de radio.

Zelf zou ik dan ook het liefste rijden met zo min mogelijk apps aan, maar wel met een druk op de knop bepaalde informatie op te kunnen vragen. Dit zodat je tijdens het rijden niet teveel afleiding hebt.
De enige apps die ik aan zou willen hebben zijn degene die het rijden voor mij en mijn tegenstanders veiliger maken. Omdat ik maar 1 scherm gebruik zie ik beide buitenspiegels niet. en via de binnenspiegel kan ik niet alles in de gaten houden. Daarom de spotter app aan en misschien de track om te zien of er iemand bij mij in de buurt rijdt.
De rest van de informatie zou ik het liefst via een knop op willen kunnen vragen of bijvoorbeeld voor verschillen in tijd met degene voor en achter je automatisch bij start en finish.

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Beakzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:01:
[...]

Of zoals ik net had met de Lotus dat ik na 3 rondjes stil kwam te staan aangezien ik mijn motor beschadigde met schakelen zonder koppeling :+ Heb pas sinds kort de Elite pedals en dus een koppelingspedaal en als je met de Oculus op rijdt zie je dus niet het schademodel ( ja ik had het moeten horen ;) )

Als je omhoog schakelt moet je wel schakelen en bij het omlaag schakelen niet bij de Lotus. Is dat semi automatisch ?

Edit : @ Playseatracer

De DK2 heeft natuurlijk nog zijn problemen en je moet misschien een beetje gek zijn om dat geld uit te geven aan iets wat nog niet 100 % werkt. Nou kan ik goed om gaan met de imperfectie en eigenlijk heb ik alleen problemen met de resolutie als ik in de verte kijk. Toch is de ervaring me het geld meer dan waard dat ik er nu al mee kan spelen ipv te wachten op de Cv1 die met een beetje geluk in de 2e helft van 2015 binnen kan zijn.

Ik speel alleen maar AC , Project Cars en World of diving met de OR en dat geeft mij genoeg plezier om deze aankoop te verantwoorden en natuurlijk had ik in mijn achterhoofd dat je deze in Nederland zonder verlies (zelfs winst) kan verkopen 2e hands als het me niet had bevallen.

Als je met iets mindere graphics kan leven dan is Games stockcar extreme wel een aanrader. Die heeft wel wat mods voor de WTCC en ook een erg lekkere ai om tegen te racen. Als ik ff wil singelplayeren is dat nog steed mijn game of choice. De ai van AC is wel beter geworden, maar nog steeds best wel bagger.
Bruut! Is het 'beter' om met de DK2 te spelen dan op een monitor? Lijkt me een gave ervaring en zie dat ze op marktplaats voor rond de 450 euro worden aangeboden (ook niet echt een schokkende prijs)?

• kevz
450 euro voor een product wat nog niet retail klaar is.... Mwah, ik wacht wel even. Ben ook te gevoelig voor misselijkheid dus ik wil echt een Rift met bijna instant reactietijd :P

Mijn YouTube

• ACC

ACC

Are we going to race tonight?

• Beakzz
  • Nu online
kevz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:07:
450 euro voor een product wat nog niet retail klaar is.... Mwah, ik wacht wel even. Ben ook te gevoelig voor misselijkheid dus ik wil echt een Rift met bijna instant reactietijd :P
Als je erg gevoelig bent dan wordt zelfs de CV erg lastig voor je. Met 75 fps is er geen vertraging te bespeuren en zeker met racegames voel ik helemaal niks van misselijkheid of zo, maar als ik mijn vriendin achter het stuur zet dan is ze na 2 bochten zo misselijk als wat (ze is ook erg snel wagenziek en moet altijd de horizon zien op een boot). Recht rijden is geen probleem, maar alleen dragracen is zo saai. Wel lachen, want ze heeft helemaal niets met gamen, maar nu baalt ze er helemaal van, want met het stuur en de oculus op is ze ineens fan.
wessel99 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:05:
[...]

Bruut! Is het 'beter' om met de DK2 te spelen dan op een monitor? Lijkt me een gave ervaring en zie dat ze op marktplaats voor rond de 450 euro worden aangeboden (ook niet echt een schokkende prijs)?
Beter is zo moeilijk te bepalen. Ja de ervaring is veel toffer. Het is echt gek wat de oculus met je doet. Na een tijdje racen vind ik het bijvoorbeeld raar dat de coureur in de game zijn handen niet van het stuur af haalt als ik dat wel doe en ik wil af en toe mijn arm ergens neer leggen waar niets is. De immersion is dus veel beter, maar het overzicht is nu nog veel minder aangezien je nog allemaal opties mis. Je moet zelf je laps tellen, gokken op welke positie je rijdt enz. Dat kan allemaal softwarematig worden verbetert, want Life for speed heeft al menu's die mee gaan met de bril en ook een zwevende trackmap enz. Dat werkt echt top. Als laatste is de resolutie op een monitor vele malen beter.

Het is gewoon een hele andere ervaring en ik moet elke keer weer lachen als er vrienden zijn die het voor het eerst doen en ineens ontdekken dat ze echt in de auto zitten en dat die ook in detail gemodelleerd is. Iedereen begint te wijzen met "kijk dat dan" terwijl ze de enige zijn die het zien :+

Of je er € 450 voor over hebt is totaal afhankelijk hoe zuinig je bent en wat je te besteden hebt. Een beter stuur is bv. een betere investering en dit is alleen maar leuk tot er een betere versie uit is.

Verwijderd

Beakzz schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:14:
[...]

Of je er € 450 voor over hebt is totaal afhankelijk hoe zuinig je bent en wat je te besteden hebt. Een beter stuur is bv. een betere investering en dit is alleen maar leuk tot er een betere versie uit is.
Beter stuur zou kunnen, ben in het bezit van een Fanatec Forza stuur CSR pedalen Playseat alles compleet dacht ik (Kosten € 350,-- vandaar dat ik met project Sim racen ben begonnen O-) )

Denk dat ik dan eerst in een 2 of 3 DOF motionplatform wat geld ga steken en toch wacht op de CV1, ook al vindt ik dat ik eigenlijk toch wel graag die DK2 wil hebben :D

Maar komt er nog een server online vanavond, ben denk ik om 21:00 uur wel klaar en is het tijd voor AC (zonder DK2)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2014 18:27 ]

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:26

duderuud

Sliden is koel

ACC schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:57:
Are we going to race tonight?
Ik ben er ook klaar voor :)

Anders start ik zelf wel een server als het moet

Motor-Forum.nl

• DutchDevil79
Kan de server wel aanslingeren

iRacing Profiel

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Gaarne

edit: Shelby is prima hoor, moet ik toch nog goed mee oefenen :)

[ Voor 85% gewijzigd door duderuud op 31-10-2014 20:36 ]

Motor-Forum.nl

• DutchDevil79
Server is up.

Naam: GoT Fun server

Formule Abarth @ Silverstone.

[ Voor 27% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-10-2014 20:41 ]

iRacing Profiel

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

thx

Motor-Forum.nl

• kevz
Vandaag geen FPS drops naar 15 meer op Imola 24 man. Post processing staat uit en de OV1 app ook uit gezet. Ik denk dat het dus wel die OV1 app is, maar ik zal morgen de Post Processing weer aan zetten en zien hoe 't gaat :)

edit; gvd, wat zijn public servers vervelend zonder admin tools zeg |:(
Heb me al laten horen op het offi forum maar de devs zijn nergens te vinden. Volgende patch gaan ze maar beter admin apps releasen anders... blijf ik chagrijnig :')

[ Voor 35% gewijzigd door kevz op 31-10-2014 21:27 ]

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Zitten nu met de Lotus49 op Suzuka

Suzuka download:
http://www.mediafire.com/...hjgjg/ac_suzuka_v.1.0.rar

Teamspeak server info:

[ Voor 80% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-10-2014 22:22 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

kom er zo ook bij. Alleen nog even updaten :)

• DutchDevil79
Voor de volgende race

http://www.mediafire.com/..._hockenheimring_v.1.0.rar

En Oulton Park:

https://mega.co.nz/#!y4xw...RSjMfgy3Uetv2Cgmh5RCfc8WI

[ Voor 32% gewijzigd door DutchDevil79 op 01-11-2014 00:10 ]

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Deze lijkt me ook wel een keer tof voor de GoT server :)
http://www.assettocorsa.n...ds/golf-course-0-6.13166/

hoidoei

• kevz
Damn die Oulton Park, 500+ mb wtf :P

Hockenheimring is inderdaad awesome, hoop dat die versie 1.0 daadwerkelijk op AC niveau zit :D

Mijn YouTube

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:29

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Binnenkort eens testen hoe AC zich verhoudt tot IRL :D.

[ Voor 32% gewijzigd door Tortelli op 01-11-2014 15:41 ]

• aveenhuysen
Tortelli schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:41:
[video]

Binnenkort eens testen hoe AC zich verhoudt tot IRL :D.
Jeetje, wat is dat ding snel zeg.... 8)7 8)7 8)7

• Bullus

|2600k|Asus 290|

• kevz
Nou probleem gevonden denk ik. Post Processing is wat de issue was op Imola+24 racers. Uit gezet en geen problemen meer. Denk dat mijn videokaart z'n geheugen over de 1gb loopt en dan dropt de fps naar 15. De OV1 app geeft nog steeds kleine stotters af en toe, maar ik zal denk ik een nieuwe videokaart moeten aanschaffen :P

Mijn YouTube

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
@kevz
Ik heb vorige week een Club3D R9 280X op de kop getikt voor 130 euro.
Ik deed het hiervoor met een Radeon HD6870.

Werkt prima.

• kevz
Ik zit zelf aan een 970 te denken. Maar Assetto Corsa mag ook wel wat soepeler werken hoor ;)

Staat er bij min sys requirements gewoon heel fijn een slechte gfx kaart, terwijl mijn 460gtx met custom cooler en al niet voldoende is... Tja :P

edit; Oh er staat toch wel een 460 GT als minimum, iets meer dan ik in gedachte had 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door kevz op 01-11-2014 22:17 ]

Mijn YouTube

• Flavourlicious
Vanavond misschien Formula Abarth met pitstops doen?

• aveenhuysen
Count me in als ie rond 9 uur start de race

• DutchDevil79
Ik kan de server wel draaien moet wel weten hoeveel benzine die slurpt (instellingen server) en baan erbij is ook wel handig. Moet dan weten hoeveel rondjes die ongeveer op een volle tank op die baan kan doen en dan kan ik verbruik op de server aanpassen zodat je een pitstop moet maken bij bepaald aantal rondes. Dus als je dat even uitzoekt dan kan ik de server erop instellen.

btw ik ga zo even klooien met de F3 op Macau. Even kijken wat Max Verstappen moet gaan rijden over een paar weken. Dus server zal zo ingesteld zijn met F3 op Macau.

F3 mod hier (geluid en banden issue zijn gefikst in deze versie):
https://dl.dropboxusercon...2705956/AC/IFS3_AC_0.5.7z

Macau hier:
http://www.mediafire.com/download/5a7ep38cp5hdfqg/macau.zip

Naam is nog steeds GoT Fun server

iRacing Profiel

Verwijderd

Nu ik toch Macau binnen haal kan ik de BTCC Nissan er op zetten, daar over twee weken WTCC laatste 2 ronde.

Ben nu voor mezelf met de Nissan op Assen bezig, eerst met de standaard set-up om de baan goed onder de bandjes te krijgen, en met deze set-up steeds wat sneller te kunnen, zit nu op de 1:48:05.

Zit trouwens een gemeen bochtje in na de snelle bochten combinatie, moet je voor de grap maar iets te veel over de kerbstons rijden (VEEL PLEZIER)

Steeds maar kijken of ik de wagen beter kan laten rollen en mijn rempunt verleggen zodat zomenteen (veel later dus) beter voor de dag kan komen op de Fun server.
Als ik echt niet meer sneller kan ga ik met de set-up rommelen, zodat ik dat ook onder de knie krijg en zo nog snellere tijden kan neer zetten, als ik weet hoe dat allemaal werkt kan ik dat weer gebruiken voor de andere banen en wagens.

Maar kom wel gewoon naar de Fun server anders word het wel erg saai alleen maar de zelfde baan en wagen zonder tegenstanders.

• DutchDevil79
We waren al weg. Was wel interessant om is een keer te rijden hier. Maar ik kreeg de setup van die F3 niet in orde. Had te weinig stuur en in een bocht raakte je daardoor elke keer de muur.
Misschien dat het met een andere auto beter gaat maar het is zeker geen baantje om even snel op te racen. Wel gaaf om zo dicht tegen de muren te moeten rijden en op sommige delen kan je niet eens twee auto's naast elkaar hebben. Respect voor de rijders die daar over 2 weken gaan rijden weer. Ben benieuwd hoe Verstappen het daar gaat doen iig.

btw heb nog niks gehoord wat de bedoeling van de server is vanavond. Alleen Formule Abarth met pitstop is niet echt genoeg om iets te maken. lol

iRacing Profiel

Verwijderd

Dacht pak ff de server mee kan ik die Ferrari 250 nergens vinden 8)7

• Br3wmaster
Zo van 't weekend nog even wat gereden maar iemand tips om een baan te leren? Ik ben niet echt een race talent dus ik heb wat oefening nodig alleen doe ik atm maar wat en ik heb niet echt het idee dat het werkt. Hoe praccen jullie een nieuwe track? :)

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:48

Metalfreak

Hoije woh!

Br3wmaster schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:13:
Zo van 't weekend nog even wat gereden maar iemand tips om een baan te leren? Ik ben niet echt een race talent dus ik heb wat oefening nodig alleen doe ik atm maar wat en ik heb niet echt het idee dat het werkt. Hoe praccen jullie een nieuwe track? :)
Rijden, heel veel rijden ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Br3wmaster
Precies ja :) . Nou dan gaan we Imola maar is heel goed oefenen. Voelde me van 't weekend wel heel slecht met 13 sec langzamer dan de nr 1 :o

• DutchDevil79
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:33:
Dacht pak ff de server mee kan ik die Ferrari 250 nergens vinden 8)7
Ja omdat er hier niet echt gereageerd werd op wat er nu gedraaid moest worden op de server gister vroeg een vriend van me op Skype of ik deze combinatie wou opzetten. De Ferrari 250 California is een mod die je op deze site kan krijgen.

http://drillsgt98th0.wix.com/actemp

Zal kijken of ik vandaag weer een programma kan verzinnen voor komende Woensdag.

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

DutchDevil79 schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:06:
[...]

Ja omdat er hier niet echt gereageerd werd op wat er nu gedraaid moest worden op de server gister vroeg een vriend van me op Skype of ik deze combinatie wou opzetten. De Ferrari 250 California is een mod die je op deze site kan krijgen.

http://drillsgt98th0.wix.com/actemp

Zal kijken of ik vandaag weer een programma kan verzinnen voor komende Woensdag.
Zou wel weer een racje op Varano willen, wat een heerlijke track is dat zeg :D.
Gisteren ook een paar uur op Game Stock Car met een Twin-turbo Toyota Supra gespeeld _/-\o_ .

hoidoei

• DutchDevil79
Hier het programma voor komende Woensdag voor de oefenaars onder ons:

Aanvang: 19:30

Race 1:
Abarth S1 @ Varano
Race laps: 8

Race 2:
GT3 @ Nurburgring GP
Race laps: 15 (iets langere race dan normaal met pitstop)

En als er nog tijd is als afsluiter:
Tatuus Formula Abarth @ Magione
Race laps: 10

Daarnaast was er afgelopen Woensdag nogal wat schade en schande tijdens de races. Daarvoor zal ik proberen mensen voortaan ook aan te spreken op hun gedrag (als ik hierop gewezen word of zelf iets zie). Het zijn wel fun races maar dan wel met een serieus kantje. Er moet wel serieus worden gereden, zeker bij de starts wil het nogal chaos zijn.
Ik heb deze week ook de wat meer exotische wagens even gemeden om hopelijk wat betere racejes te krijgen.

Ik zou ook aanraden dit door te lezen. Het is wel voor een vrij oude game maar de regels die er worden uitgelegd gelden nog steeds:

http://www.ukgpl.com/rec_dvr_beh/rec_driver_beh.htm

Ook kan je wat filmpjes op dit youtube kanaal doornemen als je niet zo van het lezen bent:

YouTube: Sim Racing 101

Varano is hier te downloaden:
https://www.dropbox.com/s/lb57jqy1zcnlmbp/varano.7z?dl=0

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 50 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.