Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.270 views

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:22
calsonic schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:02:
[...]

No Way dat jij op max settings zoveel FPS haalt met een full grid daar heb je echt wel een zwaardere kaart voor nodig ;)

[...]

Als je het geld ervoor hebt dan raad ik je de gtx970 aan die heeft momenteel de beste prijs/prestatie.
Heb ff gekeken en alles is max behalve de postprocessing effecten. Staan allemaal op high ipv ultra. En draai echt dik over 80 fps overal, altijd.

Verwijderd

OK zal alles klaar gaan zetten en kom ik er bij whaaa

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

Zullen we een keer lekker touren op deze track?:
http://www.assettocorsacl...m-mind-blowing-epic-road/

En anders lijkt t me ook erg leuk om gewoon op de ring lekker te spelen :)

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
Tijdje geweest dat ik heb gespeeld, wat moet ik met die ingame settings doen van de FFB die nu op 100% staat. Heb zelf the thrustmaster T500 en heb de settings op "desktop" zoals ze moeten zijn,

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Oki heb een nieuwe auto/baan op de server draaien. Kom nu zelf ook even mee rijden:

BMW M3 E92 S1 op Sentul Circuit

Sentul is hier te downloaden:

http://www.racedepartment...rcuit-final-version.3310/

iRacing Profiel

• ACC

ACC

Was leuk jongens! Alleen zat ik een beetje eenzaam op de 3e pos te rijden, helaas dus geen gevechten.

• ACC

ACC

Hebben jullie nvidia bezitters ook zo een performance boost met de nieuwe nvidia driver?
AC zat bij mij altijd vast op 60 fps, terwijl ik geen vsync of fps cap had, zo vreemd was dat.
Nu zit ik dik over de 150 fps.. Heb hiervoor al meerdere keren driver clean install gedaan, AC clean install etc, maar niks hielp.

• DutchDevil79

iRacing Profiel

Verwijderd

Laatste ritje van van avond was echt FUN DutchDevel en Bob wisten niet waar ik vandaan kwam oOo .
Heeft 2 ronden geduurd en Bob wist het ook en weg was hij niet meer bij te houden met een 1:22 tegen mijn 1:25 ;( via alternatieve route. maar was weer FUN. nu :Z

• ACC

ACC

Leuke test:

LaFerrari ERS opmaken. Zoek een baan met weinig bochten en rijd de heletijd in z'n 7.
Als je op je dashboard kijkt, zie je rechts boven een groen balkje. Dat geeft aan hoeveel de ERS is opgeladen.

Rijd door tot alle groene balkjes weg zijn. Nu is je ERS op.
NIET remmen, want dan laadt hij weer op. Motorisch laten afremmen door terug te schakelen.
Test nu maar eens wat het verschil is, met en zonder ERS. Ik vond het heel groot.

Check: http://youtu.be/dYP65CvzUWo

[ Voor 4% gewijzigd door ACC op 25-10-2014 03:03 ]

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Zo, nieuwe PC geïnstalleerd, om te testen een GT3-stuurtje van Marktplaats gehaald en AC gekocht. Wat een topspel! De races zijn grappig; raceje op Monza met de McLaren gedaan en een race op een klein baantje met 500'jes gedaan, echt fun! Wat ik nog echt wennen vind, is het identificeren van rempunten. In het echt zie je die wel aankomen, op m'n 27" met 1080p resolutie en behoorlijk wat details aan kan ik ze maar heel moeilijk zien. Dat maakt het voor mij erg lastig om constant te rijden.

En ik mis echt de feedback van wat de wagen doet, logisch, want je zit stil. :) Ik maak me dan ook geen illusies; positioneren zal ik prima kunnen in een online race, maar ervaren simracers zullen me alle hoeken van de baan laten zien. Ik sluit binnenkort wel een keer aan, nu eerst nog oefenen op het remmen om te voorkomen dat ik iedereen onbedoeld van de baan kegel.

Kan iemand me vertellen waar ik meer datalogging features kan vinden? Ik zie alleen snelheid, versnelling, stand van de gasklep en dat soort dingen, maar ik zoek meer mogelijkheden. Ik heb Netkar ooit een keer bekeken en daarvan kan ik me herinneren dat je de data kon exporteren naar de AIM Racestudio software, dat zou perfect zijn, want die ken ik al op m'n duimpje.
Blijven oefenen, je leert het van zelf :). Remmen is in sims vaak lastig inderdaad. De grootste tip die iemand mij ooit gaf was: rem liever 5 meter te vroeg, dan 5 meter te laat. Als je dat in gedachten houdt wordt je vanzelf steeds sneller.

AC heeft dezelfde data logging features als Nk Pro. Je kunt de telemetry.dump exporteren in AIM. Maar je kunt ook in in het racescherm de data analyseren van je sessie. En vergeet ook niet de andere apps te proberen (muis naar rechterkant van je scherm in game).

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

HvB83 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:07:
Kan iemand me vertellen waar ik meer datalogging features kan vinden? Ik zie alleen snelheid, versnelling, stand van de gasklep en dat soort dingen, maar ik zoek meer mogelijkheden. Ik heb Netkar ooit een keer bekeken en daarvan kan ik me herinneren dat je de data kon exporteren naar de AIM Racestudio software, dat zou perfect zijn, want die ken ik al op m'n duimpje.
Aim race studio zou met de huidige versie dacht ik weer moeten werken. Met de laatste paar versies heeft het even niet gefunctioneerd, maar dat schijnt weer opgelost te zijn.

Verder is er een app die zorgt voor een output voor Motec.
Zie hier

Overigens vind ik een van de beste apps die er nu is de Spotter app. Je krijgt niet alleen een extra "waarschuwing dat er iemand links of rechts langs je rijdt. Maar ook als er voor je traag verkeer is doordat bijvoorbeeld iemand is gecrashed. Heeft mij in ieder geval al een paar keer geholpen om een gecrashed iemand die midden op de weg stond te ontwijken.

[ Voor 20% gewijzigd door _A3 op 25-10-2014 15:24 ]

Verwijderd

HvB83 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:07:
De koppeling met AIM en MoTeC is er al, alleen zijn de datakanalen die gelogged worden nog vrij beperkt. Even afwachten tot Kunos meer vrijgeeft.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
hoe krijgen jullie die replayes zo lang ik heb maar een half rondje en dan is het al over zou graag een paar rondjes willen opnemen of terug kijken en niet de laatste 30 sec of zo

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• OllyNL
ravw schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:11:
hoe krijgen jullie die replayes zo lang ik heb maar een half rondje en dan is het al over zou graag een paar rondjes willen opnemen of terug kijken en niet de laatste 30 sec of zo
In het menu is een setting waar je kan aangeven hoeveel mb je maximaal wil dat er wordt bewaard van een replay. Stond bij mij eerst ook vrij laag. Rond de 350mb zit je wel goed denk ik.

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Over replays gesproken :)
Man wat heerlijk die La Ferrari op Spa!
Pro Settings, straatbandjes en traction control uit en lekker raggen!
Ook m'n eerste pogingen wat betreft heel & toe downshifting, gaat al best aardig al zeg ik het zelf en maakt het nog weer toffer!
ff een replay rondje:

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• ACC

ACC

Wordt er vanavond nog geracet?

• DutchDevil79

De Nissan Primera BTCC is vandaag gereleased. Ziet er wel super uit en moet ook zeer goed rijden volgens de reviews. Ga hem zo instaleren en uit proberen. Zal meteen even een server op zetten met de auto om te testen.

http://www.racedepartment...nissan-primera-btcc.3828/

Eerst Mugello gedaan en nu naar Donnington.

http://www.racedepartment...ton-park-gp-circuit.3031/

[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 25-10-2014 22:30 ]

iRacing Profiel

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

DutchDevil79 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:47:
[video]

De Nissan Primera BTCC is vandaag gereleased. Ziet er wel super uit en moet ook zeer goed rijden volgens de reviews. Ga hem zo instaleren en uit proberen. Zal meteen even een server op zetten met de auto om te testen.

Nice, eindelijk een leuke FWD touring car :).

hoidoei

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-11 14:00
Ik ben net thuis ik doe wel mee met die Nissan Primera (zelf ook nog gehad een 2.0) :-)

Moest even de Kawa Z750 uitlaten bij 24 graden 8) 8) 8)

[ Voor 26% gewijzigd door aveenhuysen op 25-10-2014 21:47 ]

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
Uurtje of 11 thuis dus dan join ik ook weer.

• ACC

ACC

Watskeburt met de server?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Zit nu een wachtwoord op, was net botsautotjes.
15de gestart (per ongeluk server uit gegaan), dikke crash vlak voor me, stond ik 6de, iemand gaat voor me de baan af en zet m zo voor mij neer waardoor ik d'r af moet, toen stond ik 8ste, toen er af getikt en weer 15e :+ 8)7 .

hoidoei

• ACC

ACC

Ik was lekker aan het jagen naar de gene die op 1 stond, toen zag ik hem opeens recht de baan af gaan.
Dacht ik: Yes! Vervolgens zag ik niemand meer :')

• DutchDevil79
Ja was enorme chaos. Paswoord is trouwens standaard 'tweakers'

Nu iig 9 man die netjes willen rijden.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
Had gehoopt dat het met wachtwoord beter was maar nou ja... dat viel ook tegen. Ik verwacht geen technische hoogstandjes maar iemand op het rechte stuk eraf beuken is bij mij toch een druppel te ver :)

Mijn iRacing profiel

• OllyNL
Spelen jullie eigenlijk met Stability Control op 50% ofzo? Was daar nog aan gewend van voor de 1.0 release. Abs en TC heb ik wel meestal uit. Tenzij ABS of TC aan staat op een server. Gewoon benieuwd.

Edit: Net zonder 50% stability in de la ferrari. Op zich normaal rijden kan nog wel maar zodra je ook maar een millimeter schuin gaat ben je m kwijt. Hoe je ook je best doet om tegen te sturen.

[ Voor 32% gewijzigd door OllyNL op 26-10-2014 00:07 ]

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

NickThissen schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:56:
Had gehoopt dat het met wachtwoord beter was maar nou ja... dat viel ook tegen. Ik verwacht geen technische hoogstandjes maar iemand op het rechte stuk eraf beuken is bij mij toch een druppel te ver :)
Ik reed erachter. Maar voor mijn zicht hield die andere zijn lijn en ging jij richting hem. Waardoor jij vervolgens links van de baan spinde.

Verder zelf een aardige race gehad. Paar keer klein duel met Marcel en uiteindelijk gefinisht als 4de.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
Ik volgde de race lijn en werd recht van achter aangetikt voor zover ik kon zien. Dat dat in AC dan resulteert in een enorme spin is dan een tweede...

Mijn iRacing profiel

• ACC

ACC

Komt er nog een race? Zit heletijd te refreshen :P

• Beakzz
@ Nick

Tja normaal valt het wel mee zodra er een pass op zit, maarja niet iedereen die hier mee rijdt heeft 100 % controle over zijn auto en zal sneller een foutje maken. (ja daar reken ik me als beginner ook onder ;) )

Express iemand er af beuken heb ik iig nog niet zien gebeuren.

Het waren iig weer 2 hele leuke races die ik mee kon doen. Dat simracen begint al lichtelijk verslavend te worden. Zo eerst maar eens Fanatec Elite pedals bestellen, want die 2 plastic dingen onder mijn voeten beginnen behoorlijk te vervelen ;)
ACC schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 01:06:
Komt er nog een race? Zit heletijd te refreshen :P
Nope iedereen is er vandoor en ik ga ff raggen in Wreckfest (the next car game)

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 26-10-2014 01:10 ]

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Net maar een andere server gepakt op Spa(458 gt2), stond een tijdje 1e met 2.18.xx Denderd een LaFerrari met 2:17:xx maar goed is dan een andere classe..op de rechte stuk vliegt de laferrari de gt2 voorbij.

|2600k|Asus 290|

• ACC

ACC

Ik had net een 2:17:155, was jij op de Spa practice server?

• HvB83
Racen jullie vooral online? Ik heb me gister verbaasd over de AI. In een oefenrace met de opponents op 95% kan je zo van p25 naar 10 scheuren omdat ze telkens een strook in het midden vrij laten, aanremmen doen ze echt al heel vroeg. Maar het meest verbazende vond ik dat ze hem overal laten staan en erop laten lopen, op een manier die in het echt niet vaak gebeurt. Bijna altijd ga je dan in de rondte.

Waar kan ik leuk online meetrainen? Het is verslavend! :D

• aveenhuysen
Goedemorgen, Ja de AI´s zijn niet je van het, maar wel een stuk beter al dan in het begin. Je kan in ieder geval ervaring opdoen met meer auto´s op de baan, als er geen online races zijn. Online races hier worden gewoon aangekondigd.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
ACC schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 02:41:
Ik had net een 2:17:155, was jij op de Spa practice server?
Met welke auto? Ja dat was alleen practice.

|2600k|Asus 290|

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik vermaak me ook wel op de servers, er word echt tof gereden.

Niemand beukt (Opzettelijk dan) waardoor het spel een stuk leuker is.

Speel zelf met een T500RS

Wat mij ook erg leuk lijkt is om een GoT fun server te hebben voor driften, maar heb al een tijdje lopen pielen om hier een server voor op te zetten maar tot op heden nog niet gelukt :(

Mocht iemand dit ook leuk vinden voel je vrij! :D

• ACC

ACC

Bullus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

Met welke auto? Ja dat was alleen practice.
Met de LaFerrari.
af en toe ging ik de andere rijders pesten door op t rechte stuk precies naast hen te rijden :')

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
ACC schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Met de LaFerrari.
af en toe ging ik de andere rijders pesten door op t rechte stuk precies naast hen te rijden :')
En toen kwam de bocht er aan en zat je vast achter een GT2 auto :P

Mijn YouTube

• ACC

ACC

Dat viel wel mee hoor. In de snellere bochten, zoals eau rouge, moet ik wel vol op de rem. De GT2 gaat lekker volgas erdoor. Maar goed, dan komt de LaFerrari volgas langs de GT2 :)

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Hij is leuk :)

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
lol

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• ACC

ACC

Wordt er vanavond nog geracet?

• Beakzz
Wel interesse , maar volgens mij zijn de meeste aan het iracen vanavond.

Verwijderd

Ben met de Nissan BTCC op Zandvoort bezig best wel lachen
Kom nog niet onder de 1:52

• ACC

ACC

Erg leuk lijkt me deze: http://www.assettocorsa.n...ds/golf-course-0-6.13166/

Waar heb je zandvoort vandaan?

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:32

duderuud

Sliden is koel

Stond op Racedepartment maar kan 'm niet meer vinden.

Moet ik m ergens uploaden?

Motor-Forum.nl

• ACC

ACC

Heb ook gezocht, maar kon em niet vinden.
Als je dat wilt, graag. Kunnen we een keertje ook op zandvoort.

Verwijderd

Heeft op RD gestaan en is daarna als illigaal bestempeld en van de server gehaald.
Is wel bobbelig maar wel FUN.
Als iemand een tip heeft waar ik hem kan uploaden wil ik dat best doen, ik heb het RAR bestand nog als het goed is

• ACC

ACC

Ik was overigens wel erg verbaasd toen ik hoorde dat KS zandvoort ook gaat toevoegen. Ben er echt heel erg benieuwd naar, net als de GTR. Hopelijk zal er ook een GTR toegevoegd worden wat gelijk is aan een AMS Alpha 12 of een ander getunede variant.

• kevz
  • Nu online
Tja Zandvoort komt officieel in het spel geloof ik, dus ik neem aan dat hij offline gehaalt is omdat de AC dev's dat niet willen zien :P

Klein beetje jammer want ik wil er wel op racen met een touring car of iets in de richting e30 m3 :D
ACC schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:49:
Ik was overigens wel erg verbaasd toen ik hoorde dat KS zandvoort ook gaat toevoegen. Ben er echt heel erg benieuwd naar, net als de GTR. Hopelijk zal er ook een GTR toegevoegd worden wat gelijk is aan een AMS Alpha 12 of een ander getunede variant.
Ik hoop ook op een stage 3 GTR, zelfde verhaal met wat andere auto's. De Supra komt toch ook officieel nu ze een Toyota licentie hebben?

[ Voor 51% gewijzigd door kevz op 26-10-2014 21:52 ]

Mijn YouTube

Verwijderd

Zeg maar hoe ik een RAR bestand moet uplaoden en dan plaats ik wel een link.
En als KS dan met de officiele komt kan je deze er weer afgooien 8) whaaaa

Heb er ook met de ADAM op gereden was ook gaaf jammer dat ze nu geen motor sound meer hebben.
Heb geen zin om die KS geluiden er bij te gaan zoeken :z

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 21:54 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:51:
Zeg maar hoe ik een RAR bestand moet uplaoden en dan plaats ik wel een link.
En als KS dan met de officiele komt kan je deze er weer afgooien 8) whaaaa

Heb er ook met de ADAM op gereden was ook gaaf jammer dat ze nu geen motor sound meer hebben.
Heb geen zin om die KS geluiden er bij te gaan zoeken :z
Mega.co.nz is erg handig.

hoidoei

Verwijderd

Hij is aan het uploaden via Zippyshare als het goed is.

Als het goed is moet het deze zijn;

http://www5.zippyshare.com/v/83238823/file.html

Succes O-)

ik hoor het wel

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 22:04 ]

• ACC

ACC

Dank je wel!
Heb zelf een 100/100 verbinding, misschien kan ik soms ook een servertje opzetten als Devil er bv niet is. Heb alleen geen zin om alles te lezen en te conigureren :')

Verwijderd

Ja kan hij heeft ook Taemspeak niet aanstaan dus zal wel de hort op wezen

Heb ook nog een LAPTOPje liggen maar weet niet of die voldoet om een server op te zetten, en ik heb het zelfde probleem geen zin om dat hele verhaal te lezen hoe je een server op moet zetten.(wat dat aangaat ben ik een beetje lui)

Er bestaat dus toch meer dan alleen Simracen LOL

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 22:10 ]

• DutchDevil79
Yep ben net thuis. Dagje pretpark en daarna nog lekker uit eten. Anders had ik alles wel even aan geslingerd voor jullie.

Het is trouwens wel handig een aparte PC te gebruiken voor server want zeker met meer dan 10 man trekt die behoorlijk wat CPU gebruik weg. Met 24 man trekt mijn I5 laptop het net.

[ Voor 74% gewijzigd door DutchDevil79 op 26-10-2014 22:16 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Grapje

Er zijn er die Zandvoort willen

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 22:12 ]

• DutchDevil79
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:11:
Grapje

Er zijn er die Zandvoort willen
Vriend van me op Skype vroeg net of ik er een wou starten op Vallelunga. Die draait nu voor geïnteresseerde.

Linkje voor Assen:

http://www.mediafire.com/...ys7h8s/ttassen_v0.4.1.rar

[ Voor 14% gewijzigd door DutchDevil79 op 26-10-2014 23:21 ]

iRacing Profiel

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik rol zo ook nog wel ff binnen. :) Welke kar?

Verwijderd

OK ga ff kijken

Nee er wilde er een paar Zandvoort hebben vandaar

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 22:32 ]

• Beakzz
Mooie app gevonden vandaag op RD

http://www.racedepartment...rivali-ov1-info-app.3128/

Fuel, bandentemps ,laps, enz. (allemaal afzijdig aan en uit te zetten).

Standaard shit van AC uitgezet, maar voor de positie en afstand gebruik ik toch liever Livetracker.

Filmpje als voorbeeld :

• kevz
  • Nu online
Hah, toevallig zelf ook vandaag ov1 geinstalleerd. Best handig die banden en fuel info :)

Ik had ook sinds vandaag een aantal keer een game freeze voor een halve tot 2.5 seconden en dan draaide het verder als normaal. Verder nog niet gereboot of getest of het de addon is, maar dat test ik morgen denk ik.

Mijn YouTube

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Vandaag geprobeerd een ronde te driften op Magione, blijft toch het mooiste om te doen in AC wat mij betreft.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Beakzz
kevz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:02:
Hah, toevallig zelf ook vandaag ov1 geinstalleerd. Best handig die banden en fuel info :)

Ik had ook sinds vandaag een aantal keer een game freeze voor een halve tot 2.5 seconden en dan draaide het verder als normaal. Verder nog niet gereboot of getest of het de addon is, maar dat test ik morgen denk ik.
Hmm dat had ik toevallig net ook (eerder een 0,5 sec) , maar gaf eigenlijk lag de schuld. Dat je realtime kan zien of je onder of boven je snelste lap zit vind ik ook top dus ik hoop echt dat niet de app schuldig blijkt, want wil het nu al niet meer missen :)
Linc schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 00:08:
Vandaag geprobeerd een ronde te driften op Magione, blijft toch het mooiste om te doen in AC wat mij betreft.

[video]
Nice :)

Hoe bevalt jou AC met de OR ? Ik vind de ervaing dat je rond kan kijken en echt in de auto zit top (vooral bij open wheelers _/-\o_ :9~ ) , maar bij mij wordt het erg snel vermoeiend door de lage resolutie. Het is net alsof ik door gaas/ net zit te kijken. Een soort rasterwerk zeg maar en bochten in de verte kan ik slecht zien.

Op circuits die ik goed ken is het best te doen,maar of er staat iets helemaal fout bij me (heb hem pas een paar dagen) of de resolutie is gewoon onvoldoende voor het mooie. Dat was natuurlijk al bekend en ik verwachtte er niet veel van, maar zelfs dan valt het me nog tegen. Zeker als de CV het met 'maar"1440 moet gaan doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Beakzz op 27-10-2014 01:45 ]

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 18:39

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Jammer dat alle auto mods plat zijn door het nieuwe geluids engine

• Linc

Linc

mzzl

Beakzz schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 01:38:

[...]

Nice :)

Hoe bevalt jou AC met de OR ? Ik vind de ervaing dat je rond kan kijken en echt in de auto zit top (vooral bij open wheelers _/-\o_ :9~ ) , maar bij mij wordt het erg snel vermoeiend door de lage resolutie. Het is net alsof ik door gaas/ net zit te kijken. Een soort rasterwerk zeg maar en bochten in de verte kan ik slecht zien.

Op circuits die ik goed ken is het best te doen,maar of er staat iets helemaal fout bij me (heb hem pas een paar dagen) of de resolutie is gewoon onvoldoende voor het mooie. Dat was natuurlijk al bekend en ik verwachtte er niet veel van, maar zelfs dan valt het me nog tegen. Zeker als de CV het met 'maar"1440 moet gaan doen.
Moet zeggen dat ik er aardig aan gewend ben nu. In het begin had ik wel wat moeite mee om de verte te kijken met het screendoor effect, maar nu niet echt meer last van. Let er niet echt meer op. Moet wel zeggen dat de AA nog wel wat beter kan.

Gisteren een race gedaan van 2 uur in iRacing en dat ging ook prima. Wel een stukje intenser allemaal dan op een monitor. Alles lijkt wel net iets duidelijker in iRacing dan Assetto Corsa.

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Mijn grootste probleem met de rift is dat ik misselijk word :(

Nu valt het in race games nog wel mee tov games waarin je moet lopen, dan ben ik in een paar minuten misselijk, AC kan ik soms wel een paar uur spelen op de rift, maar dan moet ik geen open wheeler nemen, maar gewoon een auto die dicht is en dan wat meer naar het dashboard kijken.

Ik moet zeggen dat het wel iets went maar niet genoeg, maar daardoor gebruik ik de rift nog minder vaak dan ik wil en ik mis alle informatie die ik wel op de monitor krijg, zoals de hierbovengenoemde ov1 app.

Maar ze zijn nog bezig om die info ook in de rift te krijgen begreep ik en dan kan je ook eindelijk pitstops maken met de rift.

Maar heb begrepen dat de nieuwe OVR 0.4.3 drivers een veel betere performance hebben, dus ik hoop dat AC ook snel update naar deze drivers, hoop dat m'n misselijkheid dan helemaal verdwijnt :D

En de resolutie is misschien niet zo super als je in de verte staart, maar persoonlijk vind ik het goed genoeg, dat wil zeggen, je kan alles goed genoeg zien en als je er eenmaal in zit valt het niet meer zo erg op, je zit voor je gevoel al echt in de auto.

En vergeet ook niet dat het nog de dev kit is, de CV die volgend jaar komt is nog stukken beter, geen screendoor meer en hogere resolutie.

Als ik geen last meer heb van misselijkheid tegen de tijd dat de CV komt dan haal ik hem zeker, want het is ondanks alle minpunten een totaal andere en veel betere ervaring dan welke monitor setup je ook hebt. Alleen ben ik nogal gevoeliger dan de gemiddelde persoon geloof, maar heb er vertrouwen in dat het goed komt, ze werken hard bij Oculus en hebben een aantal hele slimme mensen aan oplossingen werken.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

De Rift gaat het simracen echt voorgoed veranderen denk ik.

Vooral het feit dat je niet meer drie schermen nodig hebt, zal voor veel vriendinnen van simracers een veradermening zijn :P. Ik heb zelf onlangs een rift geprobeerd met een film bij een demonstratie. De immersie ontbrak voor mij volledig doordat je ogen te dicht op het scherm zitten en je gewoon letterlijk de rijen pixels kon zien zitten. Die resolutie moet echt nog ernstig omhoog. Nu weet ik niet of ik de DK1 of DK2 heb geprobeerd... wellicht dat het de DK1 was en de resolutie van de DK2 al beter is.

Verder zag ik nog echt 2 afzonderlijke beelden en redelijk wat zwart, waardoor het niet echt VR was. Mogelijk een kwestie van instellen?

Ik hoop dat die CV snel komt in ieder geval...

• Linc

Linc

mzzl

Requiem19 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:38:

Verder zag ik nog echt 2 afzonderlijke beelden en redelijk wat zwart, waardoor het niet echt VR was. Mogelijk een kwestie van instellen?
Een zwarte rand aan de buitekant kan ik ook zien inderdaad, maar niet echt hinderlijk, meer alsof je een helm op hebt. Maar als je 2 afzonderlijke schermen kan zien dan klopt er iets niet

• DutchDevil79
Komende Woensdag gaan we weer gezellig rijden. Alvast het programma voor de races van die avond zodat mensen alvast kunnen oefenen als ze willen.

Race 1:
AC Shelby Cobra 427SC @ Mugello

Race 2:
Nissan Primera BTCC @ Sentul International Circuit

Race 3:
Ferrari LaFerrari @ Monza GP

Nissan Primera hier te downloaden:

Sentul hier te downloaden:
http://www.racedepartment...rcuit-final-version.3310/

iRacing Profiel

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:32
Heb het spel nu een avondje gespeeld, ik vind de wagens relatief gezien nogal over de weg zwerven, vergeleken met de RACE07/GTR2 engine. Daar zijn auto's veel koersvaster, realistischer. Ervaren jullie dit ook?

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Er is een groot verschil tussen weggedrag van een straatauto (zachtere vering, geen downforce en straat/semi slicks banden) en een raceauto zoals in RACE en GTR (keihard geveerd, slicks en downforce). Misschien dat het mede ook hieraan ligt.

• lezut
  • Laatst online: 01-11 14:31
Als mensen vanavond nog zin hebben om te rijden, we gaan met de GT2 Ferrari rijden op Donington bij ISR.

http://www.isr-series.com...7-donington-park-27-10-14

Gelieve deze keer wel even aanmelden via het forum, aangezien Donington maar 19 pitboxen heeft en er nog ong. 5 plekken vrij zijn ;)

• Dacide
Iemand enig idee wanneer we Zandvoort kunnen verwachten? Is dit gewoon content voor V1.0? Of zit deze in de dreampack?

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:32
lezut schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:22:
Als mensen vanavond nog zin hebben om te rijden, we gaan met de GT2 Ferrari rijden op Donington bij ISR.

http://www.isr-series.com...7-donington-park-27-10-14

Gelieve deze keer wel even aanmelden via het forum, aangezien Donington maar 19 pitboxen heeft en er nog ong. 5 plekken vrij zijn ;)
Zal mee doen, leuk :)

Eerst maar ff Donington park oefenen, in de tijd van de Playstation 1 was het m'n favoriete track in TOCA Touring Car Championship (back in the days...).

• lezut
Top d:)b

• Kevin Kater
  • Laatst online: 07-09 16:29
Ik ben ook in voor Donnington (Kevin Kater is de naam)!

[ Voor 53% gewijzigd door Kevin Kater op 27-10-2014 19:47 ]

• Br3wmaster
  • Laatst online: 16:11
Mijn zwager tipte me gister over deze game. Volgens hem helemaal geweldig :9 . Zal hem vanavond nog even aanschaffen en misschien dat ik jullie as woensdag wel gelijk join voor een race dan . So far lijkt dit wel een mooie game te zijn :) .

Hoe is het geluid van de auto's? Begreep dat het nog al mwah is?

PSN: Brwmaster

• aveenhuysen
Br3wmaster schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:18:
Mijn zwager tipte me gister over deze game. Volgens hem helemaal geweldig :9 . Zal hem vanavond nog even aanschaffen en misschien dat ik jullie as woensdag wel gelijk join voor een race dan . So far lijkt dit wel een mooie game te zijn :) .

Als je het maar hard genoeg zet klinkt het prima hoor z´on Ferrari GT2 in de cockpit ;) ;) ;)

• Br3wmaster
Haha top ;) . See you on track then :D

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Br3wmaster schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:18:

Is best goed maar de game is natuurlijk nog niet af, er is net een nieuwe sound engine waar nog wat aan gewerkt moet worden.

hoidoei

• Br3wmaster
Ben heel erg benieuwd. Zal vanavond is even wat rondjes gaan rijden. Als ik mijn G27 goed heb ingesteld :9. Ben benieuwd of ik een beetje feeling met de game kan krijgen.

• HvB83
Het valt mij niet tegen hoor. Ik had echt moeite met de omschakeling naar sims, zeker omdat ik nu nog met een Fanatec GT3 stuurtje met de goedkoopste pedalen rijdt en nog niet heel veel tijd heb gehad. Maar nu een uurtje of 6 rijden later ben ik er al redelijk aan gewend en kan ik al enigszins constant rijden.

• Hoolz14
Gisteren een R9 280X aangeschaft, wat een verschil zeg.

• Dacide
Wat had je hiervoor dan?

• lezut
Tip: Tijdens de race op Donington gisteren kwamen we er achter dat het voor de wat mindere goden lastig te zien is of ze gelapt worden. We hebben gisteren 40 laps gereden dus dat kwam nog wel eens voor.

Daarom heb ik dit appje even getest:
http://www.racedepartment...ads/ferito-blueflag.3402/

En die lijkt precies goed te doen wat we nodig hebben :)

• kevz
  • Nu online
lezut schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:53:
Tip: Tijdens de race op Donington gisteren kwamen we er achter dat het voor de wat mindere goden lastig te zien is of ze gelapt worden. We hebben gisteren 40 laps gereden dus dat kwam nog wel eens voor.

Dit moeten ze echt per direct als officiele app toevoegen. Hoe vaak mensen niet in de weg rijden in welke race dan ook.. :P

Mijn YouTube

• lezut
Ik mis zelf echt nog een appje waarmee je de instellingen voor je pitstop tijdens een race aan kunt passen. Heb al wat zitten zoeken, maar ik ben niet genoeg into programmeren om zelf wat te fabriceren.

• Hoolz14
Hiervoor had ik crossfired HD6870's, maar dat werkt niet zo lekker met AC.

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
lezut schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:53:

Ik heb dit mooie appje gedownload hoe install ik dit ;)

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Uitpakken in ...\SteamApps\common\assettocorsa
Dan in-game aan de rechterkant zou een icoontje met een vlag erbij moeten staan.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
`Thx BamiHap!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Niet vergeten in de instellingen van de AC Launcher aan te zetten, was ik zelf ook vergeten.
Scheelt een hoop frustratie :+.

hoidoei

Verwijderd

Die blueflag app werkt goed heb hem al een tijdje draaien, heb een keer meegemaakt dat ik een blauwe flag kreeg maar er nog een wagen tussen zat die in de zelfde ronde als ik reed. die nettjes ruimte gegeven en na passeren zag ik wie het was en dacht WTF dit is K.. 8)7 ik had iets te veel ruimte gegeven en snelheid verloren, dus ;w

En inderdfaad niet vergeten bij instellingen dat vinkje aan te zetten. :)

EDIT

Je kan kan ook de spotter APP installeren die kan een bericht naar de wagen die (langzaam) voor je rijd sturen. die ben ik nu aan het testen, alleen moet je daar meer gegevens invoeren voor de race geloof ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 20:47 ]

Verwijderd

kevz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:59:
[...]

Dit moeten ze echt per direct als officiele app toevoegen. Hoe vaak mensen niet in de weg rijden in welke race dan ook.. :P
Maar zelfs voor een aantal mensen heeft deze App geen nut die kijken toch nergens naar en houden geen rekening met mede rijders of ze nu sneller of langzamer zijn.
Die horen op de kermis thuis in de botsautotjes

• Beakzz
Volgens mij doet de spotter app precies hetzelfde :? Alleen dan ook met sound en of er iemand naast je rijdt enz.

Zo niet dan alsnog handig als je geen 3 schermen hebt :

http://www.racedepartment.com/downloads/spotter.2307/

[ Voor 33% gewijzigd door Beakzz op 28-10-2014 22:11 ]

• aveenhuysen
Nog een server waar we kunnen racen¿?

Pagina: 1 ... 49 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.