[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 97 Laatste
Acties:
  • 370.988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:57
Dacide schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:18:
Ik rij nu sinds een week met mijn nieuwe stuur en pedalen (g27 pedalen/Fanatec Gt3 rs v2 stuur).
Voorheen gebruikte ik de DFGT.

Ik krijg mijn stuur maar niet juist ingesteld. Voor mijn gevoel voelde de DFGT beter aan. Met name qua feedback bij onderstuur (het schuren/schrapen van de wielen). Lijkt me dat de Fanatec toch beter moet aanvoelen.

De pedalen voelen overigens way better dan de DFGT pedaaltjes.

@ GT3 bezitters: Welke settings gebruiken jullie?
Ik rijd zelf ook met een GT3RS v2. Ik gebruik de volgende FFB instellingen:

Driver instellingen:
Lock: 900
Dampening: 10%

Op het stuur:
SEN: Off
FFB: 80-100
SHO: 0
DRF: 3
SPR: 0
DPR: 0
LIN: 0

In AC:
Gain: 60%
Filter: 3%
Dampening: 0%

Kerb Effects: 50%
Road Effects: 80%
Slip Effects: 25%

Ik heb zelf ook gigantisch lang met instellingen voor AC lopen klooien en ben eigenlijk nog steeds niet tevreden. Voor een product dat wordt gesponsord door Fanatec worden de "budget" Fanatec aardig genegeerd en blijft het lastig om er goeie instellingen voor te vinden.

Ik kan bijv. op rechterstukken mijn stuur niet loslaten door de DRF instellingen (gaat zwabberen uit zichzelf) maar als ik de DRF instellingen lager zet is het stuur veel te log om "oh fuck" momenten mee op te vangen.

Alsnog vind ik de communicatie van AC naar het stuur redelijk "meh" op momenten dat je fouten maakt. Tankslappers zijn erg lastig op te vangen tenzij je erg tegen de FFB in gaat werken.

De DRF instellingen helpen hierbij wel aangezien het stuur een stuk losser wordt maar alsnog is het niet ideaal......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Thnx mannen. Dank !!

Idd wat je zegt Wast, het voelt idd allemaal erg log en gedempt aan. Alsof je het rijgedrag van een snaarstrakke Lotus Elise vergelijkt met een Bentley.

Ik ga eens spelen met jullie settings. Hopelijk werkt dat beter.

ps: Fanatec is met nieuwe drivers bezig. De beta kun je al downloaden. Maar werkt nog niet met g27 pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Zaterdag ook wat rondjes Evora @ Mugello gereden en ingehaakt op de time trial met 1:50.361.
http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewResults.aspx?id=79

Moet nog genoeg af kunnen maar ik heb al heel snel overstuur. Ligt denk ik ook aan mijn rijstijl, vnl. rally achtergrond ipv circuitrijden. Welke setup gebruiken jullie voor de Evora?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
YouTube: E30 M3 Rally big powerslide - slight off - Great sound! - Hans Weijs Jr. - Hellendoorn Rally 2011

Zoiets bedoel je? 8)

(geweldig filmpje! stond daar ook live op dat moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Haha, ja zo ga ik ook van curbstone naar curbstone. ;)
Was mooi stukje daar ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:06
Hahah dat soort momenten heb ik ook wel regelmatig haha..

Vooral in die Ferrari is dit dagelijkse koek..

Pfff ik kom niet eens meer aan mijn eigen tijd in die Ferrari. Geen idee waar het aan ligt, maar dat ding heeft onderstuur als een gek.. Banden op temperatuur krijgen is ook best lastig..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:53

Metalfreak

Hoije woh!

Ow kut, bedenk me net dat ik mijn setup met mijn beste tijd niet gesaved heb :') Net hele tijd bezig geweest in die Evora, lukte me maar niet om bij mijn beste tijd te komen, denk: laat ik nog één rondje proberen met een hele kleine setupaanpassing en hoppa, meteen een halve seconde van mijn snelste tijd af :D

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Trouwens, even een offtopic vraagje:
Wat is eigenlijk met Simbin's GTR3 gebeurt? Komt er uberhaubt nog iets nieuws uit de koker van Simbin? Of is Simbin exit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Dacide schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:00:
Trouwens, even een offtopic vraagje:
Wat is eigenlijk met Simbin's GTR3 gebeurt? Komt er uberhaubt nog iets nieuws uit de koker van Simbin? Of is Simbin exit?
Simbin is nu bezig met Raceroom Racing Experience. Een in de basis free to play sim, maar waar je voor alle extra's extra moet betalen. Die wordt ook steeds beter, alleen ook nog geen multiplayer, maar die zit er wel aan te komen. Ze hebben laatst ook DTM Experience uitgebracht, dat in feite een add-on op Raceroom Experience is waar het volledige DTM kampioenschap in zit.

GTR3 is nog steeds de grote vraag of die ooit gaat komen.

[ Voor 11% gewijzigd door Metalfreak op 23-04-2014 11:23 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 23:16
Hallo allemaal,

Ik heb sinds gister een Logitech G25 aangeschaft, omdat mijn oude stuur geen koppeling/feedback had en dit leek me wel leuk om te hebben. Nu heb ik een maand of wat Asetto Corsa gekocht in de steam sale, dus dit heb ik gelijk even getest met mn stuurtje. Ik merk nu alleen dat het sturen echt enorm zwaar gaat. Als ik In de pitch sta kan ik vrij soepel sturen, maar zodra ik 30? Rij is het zowat onmogelijk om een bocht te maken. Het stuur werkt dan behoorlijk tegen. Aangezien dit de eerste keer is dat ik met een stuurtje met feedback rij zou ik verder ook niet weten of dit normaal is? Mag ik het stuur er gewoon doorheen trekken of sloop ik dan wat (Of hoort het gewoon zo..)?

Het is een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft. Alvast bedankt!
Ron

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
http://www.racedepartment...h-g25-g27-settings.77244/

LOGITECH G25/G27
(tested and suggested by Luca Sodano)

In Logitech Panel
Overall effects strength: 100%
Spring effects strength: 0%
Damper effects Strength: 0%
Centering: 0%
Degrees: 900

Allow game to adjust settings CHECKED
Combined Pedals MUST BE DISABLED

In AC -> Controls -> Advanced
Force Feedback Gain: 95%
Dampening: 0.15 (or change according to your tastes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Ow, en misschien een overbodige opmerking, maar installeer de Logitech Wingman Profiler ook en zorg dat je AC via dat programmaatje opstart met de settings hierboven. En voer binnen AC ook eerst de calibratie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Bedankt voor jullie reacties. Ik had er even bij moeten vermelden welke instellingen ik gebruikt heb.. Ik had inderdaad op die racedepartment website gekeken en daar optie 2 in het logitech programma ingevoerd. Binnen asetto corsa kwamen de instellingen alleen niet helemaal overeen met wat ik op de printscreen zag? Ik kwam echter een Logitech g25 + H shifter profiel tegen, dus heb ik die aangeklikt.

Ik zal eens proberen om die calibratie uit te voeren. Die vind ik in hetzelfde scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
In het controls venster (in AC) zie je midden bovenin iets staan met setup of calibration of zoiets. Die moet je hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Wat houden die Spring en Damper effecten in eigenlijk? Die staan bij mij namelijk gewoon op 100%, nooit de moeite genomen om dat te veranderen.. Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Het zijn eigenlijk je schokdemper instellingen.

Spring = stijfheid van het terugveren
Damper = stijfheid van het inveren

Het kan op verschillende manieren effect hebben, soms heb je bijvoorbeeld weleens dat een wagen instabiel wordt als je over curbs gaat, dan kan je met wat softere damper instellingen ervoor zorgen dat ie wat minder stuitert.

Weet niet precies hoe de waardes bij AC bepaald worden, maar dat is waar het op neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:40
Shrake: jij hebt het over de setup van de auto. Kuhrtje heeft het over de instellngen van zijn ffb stuur.

Bij het laatste adviseer ik altijd spring/demping op 0% te zetten.

Center spring: zorgt voor constante ffb kracht die je stuur terug naar het midden laat draaien. Nuttig voor basic race spellen die geen goede ffb hebben. Door center spring heeft je ffb nog wat weerstand.

Demping: demot de ffb krachten, zodat ze 'gesmooth' worden en minder crisp.

Beiden zorgen ervoor dat je minder ffb effecten van AC voelt. Altijd uit doen dus! Met ffb gain bij de in game settings kun je de ffb lichter of zwaarder maken. Nooit te zwaar! Dan heb je clipping en mis je weer bepaalde effecten omdat de ffb van je stuur al aan zijn max zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ah...tsja dat kan ook haha. Mijn fout 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hoe weet ik of ik clipping heb? Als ik de pedal-app GUI weergeef, dan zie ik alles mbt tot de pedalen en het stuur. MAar niet de mate van FFB die gegenereerd wordt.

Ik zie bij andere sims dat je dit inzichtelijk kunt maken... Maar bij assetto heb ik het nog niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ah oke! Haha zal ik dat eens gaan proberen.

Die settings gewoon uitzetten bij de algemene instellingen? Dus niet spel gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Juist. Uitzetten in logitech profiler. Kijk op het AC forum even naar instellingen per stuur recommendations.

@dacide; bij die pedalen app zie je toch ook een grijs balkje? Dat is je ffb. Grijze balkje moet niet bij minste of geringste helemaal naar boven slaan. Dan heb je clipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt requiem , voor de handige tips ( ben net in de pc gaming begonnen)
Dus steek je overal iets van op !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik heb het razenndddd druk met werk, maar als ik tijd heb ga ik met een andere AC lid van hier de startpost op de schop nemen. Dit soort informatie komt er dan zeker in. Je merkt dat AC veel nieuwe simracers aantrekt die niet de ervaring hebben met het instellen van stuurtjes etc en daardoor een minder goede beleving hebben! :)

Van harte Kuhrtje met je snelle tijd op Vallelunga, impressive! Je bent een hele snelle simmer en volgens mij ga je alleen nog maar sneller worden als je wat meer ervaring krijgt met simracen (ik heb de indruk dat je nog niet zo lang simracet?)

[ Voor 27% gewijzigd door Requiem19 op 23-04-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou mooi zijn , want dat rsr live timing krijg ik niet voor elkaar .
Heb het gedownload en geplaatst in ac map,maar verder blijft het stil hahaha

Verder werkt alles goed hoor,en wat een game is het toch.zoveel meer als gran turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Requiem19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:35:

@dacide; bij die pedalen app zie je toch ook een grijs balkje? Dat is je ffb. Grijze balkje moet niet bij minste of geringste helemaal naar boven slaan. Dan heb je clipping.
Raaaaight... Dan gaat er iets verkeerd. Volgens mij deed dat balkje dus niets bij mij. Dat betekent dat de FFB mogelijk fulltime aan het clippen is.

Morgenavond heb ik tijd om te testen.

Zou wel verklaren waarom ik mijn nieuwe gt3 stuurtje zo vind tegenvallen in vergelijking met de DFGT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:26:
Dat zou mooi zijn , want dat rsr live timing krijg ik niet voor elkaar .
Heb het gedownload en geplaatst in ac map,maar verder blijft het stil hahaha

Verder werkt alles goed hoor,en wat een game is het toch.zoveel meer als gran turismo
Je moet het ook nog even aanzetten via de side bar he. Als je in de auto zit, met de muis bewegen naar rechts en dan zie je rechts zo'n balk verschijnen, daarin moet je dus wel nog even de app selecteren dat 'ie ook zichtbaar is natuurlijk ;) Misschien overbodig, misschien ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Requiem19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:58:
Van harte Kuhrtje met je snelle tijd op Vallelunga, impressive! Je bent een hele snelle simmer en volgens mij ga je alleen nog maar sneller worden als je wat meer ervaring krijgt met simracen (ik heb de indruk dat je nog niet zo lang simracet?)
Bedankt Tim! Simracen doe ik eigenlijk nog maar een paar weken wat meer. Sinds ik de G27 heb werkt het ook allemaal weer beter.
Hiervoor speelde ik veel F1 serie en Grid haha. Soms wat Rfactor F1 mods, maar eigenlijk nooit de normale wagens, terwijl dat ook net zo leuk is soms.
AC trok me erg vanwege de graphics, geluid en beleving.
Helaas heb ik als docent toch wat minder tijd dan ik graag zou willen haha.. Ik kan daarom nooit lange sessies rijden. Ook het verstand van afstellingen van stuurtjes, laat staan auto's heb ik niet. Meeste tijden zijn daarom ook met de stock afstelling, met hier en daar een versnellingsbak aanpassing haha. Ik denk dat ik met goed afstellen ook nog wat verder zou komen. De afstellingen van jouw hebben me al redelijk in de buurt geholpen :)

Ik vind het wel heel erg leuk om te doen. Vrees alleen dat na de zomervakantie nóg minder tijd zal hebben ivm eventueel samenwonen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalfreak , bij het openen van de app balk staat hij er niet tussen.
Ik wacht wel op iets wat ac zelf toevoegt in de game.
zal ergens wel iets fout doen,maar ben ook geen computerprogrammeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
@Wast; het is echt heel makkelijk, alleen even de juiste stappen volgen! :). Waarschijnlijk heb je het programma in de verkeerde folder geplaatst. Gewoon even goed de handleiding doorlezen en nogmaals proberen en anders even een bericht achterlaten op het AC forum in de officiële RSR thread. Gaat je lukken!

@Kuhrtje: als je kort simt en nu al zo snel bent zit er nog rek in! Misschien is iRacing ook interessant voor je, dat is nog wel stuk leerzamer dan AC. Alleen rijdt het minder realistisch imo. Ik ga dit weekend na 2 jaar ook weer een 3 maanden abbo nemen :).

Van afstellen weet ik ook alleen echt de basis hoor. Ik kan nooit vanuit de default setup naar een snellere setup gaan. Hoogstens wat kleine aanpassingen waardoor de auto beter op mijn rijstijl aansluit. Voordeel van mensen die sneller zijn is dat ze vaak constanter zijn en daardoor setupaanpassingen beter kunnen voelen/beoordelen. Kortom, als je die basis hebt kun je al doende leren. En tjah.. weinig tijd... ik werk zelf + voltijd studie + vriendin + meerdere sporten. Er is altijd wel een uurtje in de week waarop je er even voor kunt gaan zitten :).

Maar morgen weer de update. Wat denken jullie allemaal, eindelijk Multiplayer? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik zou heel blij zijn als er al 'iets' met multiplayer in komt.
Daarnaast zou ik ook graag weer een andere auto zien. Bijvoorbeeld zo'n mercedes SLS GT3.

Is het denkbaar dat Spa erin zit? Of wordt dat pas iets na release 1.0?

Careermode zou ook leuk zijn.

Trouwens, ik heb buttons gemapt voor de rembalans. Maar ik kan klikken wat ik wil, maar zie niets veranderen. Werkt deze functie evengoed? Of volgt dit nog?

[ Voor 4% gewijzigd door Dacide op 24-04-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ik heb een vraagje...

Is AC ook redelijk te spelen met een Xbox controller?

Ik snap dat het niet ideaal zal zijn maar ik heb op dit moment nog geen stuurtje en wil liever ook even wachten tot Fanatec met een Xbox One/PC stuur komt aangezien me dat op termijn veel geld gaat schelen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:17
Shrake schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:44:
Ik heb een vraagje...

Is AC ook redelijk te spelen met een Xbox controller?

Ik snap dat het niet ideaal zal zijn maar ik heb op dit moment nog geen stuurtje en wil liever ook even wachten tot Fanatec met een Xbox One/PC stuur komt aangezien me dat op termijn veel geld gaat schelen.

Alvast bedankt!
Ik doe het ook, maar ideaal is het zeker niet. Het gaat redelijk, maar bijvoorbeeld driften is amper te doen. Maar je mist bijvoorbeeld de koppeling, dus wegrijden is lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

wuppie007 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:10:
[...]

Ik doe het ook, maar ideaal is het zeker niet. Het gaat redelijk, maar bijvoorbeeld driften is amper te doen. Maar je mist bijvoorbeeld de koppeling, dus wegrijden is lastig.
Werkt auto-clutch niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Tolgatg schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:12:
[...]

Werkt auto-clutch niet dan?
Met het wegrijden grijpt hij zo traag aan dat het zeer traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Even terugschakelen naar z'n vrij, op toeren laten komen en dan in z'n 1 gooien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Impry schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:23:
Even terugschakelen naar z'n vrij, op toeren laten komen en dan in z'n 1 gooien. ;)
Dat doe ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

wuppie007 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:10:
[...]

:?

Ik heb wel een G27, met koppeling dus, maar die heb ik nog nooit gebruikt. Altijd auto-clutch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ik ook meestal, alleen bij die oude ferrari f1 sta je zo achterste voren ;) Of kan je die auto-clutch ook nog instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Gas doseren tijdens het optrekken. Vol gas wegrijden met dikke wielspin is leuk, maar niet snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Tolgatg schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:15:
Gas doseren tijdens het optrekken. Vol gas wegrijden met dikke wielspin is leuk, maar niet snel.
Precies dat, dat doe je bij een echte auto ook niet, dus waarom in een sim dat wel gaan doen?

Auto-clutch werkt echt prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik ben ook nog niet toe aan manueel clutchen, blippen en schakelen... Komt nog wel :)
(ook al heb ik net een fanatec stuurtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Assetto Corsa
9 minutes ago
[EN / IT]

Dear followers,

every year 25th April is celebrated as the Liberation Day in Italy. This day marks the end of fascist regime after the end of the Second World War in 1945, and the day commemorates the people who laid down their lives fighting the fascism.
25th April is a public holiday in Italy. There are robust celebrations around the country to commemorate this day. Large processions are taken out in major parts of the country, and a general sense of celebration and bonhomie is prevalent throughout Italy on this day.

The next update of Assetto Corsa Early Access will include the multiplayer mode and was previously scheduled for tomorrow's release; our work in the last two months has been strongly focused to complete and deliver this feature properly. We have also made investments to set several free public servers for our users and a proper lobby for servers created by, users, leagues, simracing websites and so on. However, due to the 25th April celebration, we might have some issues to get the best possible support from our italian based server provider, right at launch day.

Multiplayer is one of the most awaited features for a lot of simracing enthusiasts, but in order to properly test in public the multiplayer mode, we need to get the best technical support possible; for this reason, and also in order to improve multiplayer functionalities and to develop some additional features, tomorrow's release has been shifted to Friday 2nd, May. This delay will allow us to release the multiplayer in a working day, getting fast and proper support by our provider, if needed. We are pretty sure you understand that we are working at our best to provide the best gaming experience we can. Thank you for your kind support and attention.

Nog eventjes wachten maar dat zal het wel waard zijn! d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Het was toch de bedoeling dat eerst fysieke schade zou komen, en dan pas MP? Of mis ik hier iets te veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Tolgatg schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:38:
Het was toch de bedoeling dat eerst fysieke schade zou komen, en dan pas MP? Of mis ik hier iets te veel?
Er staat niet bij dat fysieke schade niet in de update zit dus maybe maybe! O-)

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC

ACC

Nja, ik heb een tijd terug zo iets gelezen.
Eerst AI, dan schade en dan pas MP. Kan het ook mis hebben hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Okido, ziet er naar uit dat ik toch ook maar AC ga aanschaffen...eerst maar even een steam account aanmaken!

Baal nu dat ik morgen een week naar Duitsland ga... nah, niet echt, mooi die MP update als ik terug kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Weet je zeker dat je AC wilt aanschaffen? Voor je het weet heb je opeens een stuurtje thuis!!

en mooi dat we volgende week Multiplayer krijgen, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Super nieuws dat multiplayer snel komt!

[ Voor 6% gewijzigd door Impry op 24-04-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Requiem19 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:43:
Weet je zeker dat je AC wilt aanschaffen? Voor je het weet heb je opeens een stuurtje thuis!!

en mooi dat we volgende week Multiplayer krijgen, eindelijk.
Stuurtje staat sowieso op de planning. Heb op het punt gestaan destijds een Fanatec aan te schaffen, maar toen werd een paar dagen later bekend dat deze niet compatible waren met de Xbox One en besloot ik maar te wachten totdat er een stuur komt die Xbox One/PC compatible is. Tot dan maar even met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:51
Voor zover ik weet is de Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia compatible met de XBONE (video), of bedoel je een stuurtje van Fanatec specifiek?

Ik moet zeggen dat ik helemaal nog niet zo veel behoefte heb aan MP in AC, ik vermaak me momenteel nog prima met Time Trials, AI etc. Maarja, als het er is, is dat natuurlijk zeker geen probleem! :) Jammer dat ik dan wel net een week voor m'n examens zit, maar dan hebben we des te meer lol als we daar klaar mee zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Ja bedoelde Fanatec specifiek.

Het gaat in beide gevallen om een hoop geld dus dan wil ik uiteindelijk wel het beste product en dan kan Thrustmaster niet tippen aan Fanatec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Leuke van MP vind ik het echte raceaspect.
Time Trial is vaak een kwestie van heel veel rondes rijden en bijna 'hopen' op de perfecte ronde omdat je vaak wel een foutje maakt.
In een race ben je dan niet meteen verloren omdat iedereen die foutjes wel maakt in een van de rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik heb AC ook net aangeschaft en kan nu al zeggen dat ik er zeker geen spijt van heb! Na RFactor2 en Project CARS had ik meteen een goed gevoel bij deze sim..
Voor het eerst sinds lange tijd dat ik zit te wachten op een paar vrije minuten om te kunnen simracen. De challenges zijn ook een leuke toevoeging, geeft iets meer doel aan het spel ipv alleen maar hotlaps rijden.
Ook het eerste spel waarbij ik mezelf echt verplicht om koppeling te rijden, voorheen altijd autoclutch. En ook voor het eerst dat ik formule autos rijd die niet alle kanten op slingeren, heb al een paar leuke races gereden op Monza met de Abarth. Volgende week op vakantie, daarna eens echt serieus wat tijden neerzetten! Ben ook wel geinteresseerd in een competitie tzt..

Ook even een vraagje, ik probeerde met een andere livery te rijden, maar kreeg in de race gewoon de standaard livery. Dus bv bij de BMW Z4 GT3, hierbij had ik de zwarte geselecteerd en die stond ook in het schermpje, maar na het laden reed ik gewoon in de witte. Werkt dit nog niet of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Jeroenit op 24-04-2014 16:54 ]

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 15:29
Dan doe je iets verkeerd, want dit werkt prima :P
Verder ben ik benieuwd naar de multiplayer, volgens het nieuwsbericht zou het al mogelijk moeten zijn om een eigen lobby op te starten.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Gaan ze ook weersomstandigheden erin verwerken? Lijkt me wel leuk om ook in de regen te rijden namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Vanavond weer nieuwe challenges. Geen idee welke jullie al gedaan hebben, maar kijk nu al weer uit naar een nieuwe. Met de Evora blijf ik stoeien met het overstuur.

BMW E30 DTM versie iets voor de nieuwe sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Ik heb even met die instellingen zitten rommelen, maar ook na de wizard uitgevoerd te hebben werkt het nog steeds niet zoals ik wil. Ik moet rechtdoor blijven sturen lijkt het wel..
Ik heb even twee filmpjes gemaakt om te laten zien wat nou precies het probleem is. Zodra ik rechtdoor ga is er weinig aan de hand, maar zodra ik iets naar links stuur en mn stuur los laat begint die erg hard te slingeren?
http://youtu.be/22TSrn8nCLM
http://youtu.be/kxyAUPOPBBs
Ik hoop dat jullie gelijk zien waar het aan ligt, want dit is niet te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 15:29
En als je de default instellingen voor de G25 gebruikt die aan de linkerkant staan?
Als die hetzelfde resultaat geeft zou ik verwachten dat het in ieder geval niet in AC zit.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Dat heeft te maken met de center spring, het stuur wil terug naar het midden, gaat daar iets voorbij en dan wil hij weer terug naar het midden.
De force feedback geeft eigenlijk elke keer een zetje naar de andere kant waardoor je dat schommelen krijgt.
Kan goed zijn dat hij dat zelfs met de beste instellingen nog doet, je moet je stuur gewoon niet loslaten :P

Ik zou deze instellingen gebruiken:
http://www.racedepartment...77244/page-8#post-1662645
Belangrijk is dus dat je de Logitech Profiler gebruikt en via dat programmaatje Assetto opstart.

Ik heb net op de valreep nog een 01:49.410 @ Mugello eruit geperst, kan zeker nog tijd vanaf, maar vind het wel mooi geweest voor deze challenge. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Impry op 24-04-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larose
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 11:20
Staat je force feedback niet gewoon te sterk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Nogmaals bedankt voor de reacties. Aangezien dit ook echt mijn eerste ervaring is met dit soort dingen zou ik niet weten wat hoort en wat niet. Ik zal morgen weer eens wat instellingen aanpassen en kijk dan of het beter gaat. Kan je zo'n stuur slopen door (te) hard tegen de feedback in te draaien?

Verder vind ik de settings in asetto corsa zelf ook nog vrij lastig om aan te passen. Even goed voor gaan zitten hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Gisteravond AC gekocht en vervolgens maar 3 uur achter elkaar met de Z4 GT3 gereden. Wat is dat een heerlijke bak zeg.

Misschien toch maar even op Marktplaats kijken voor een tijdelijk stuurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ben benieuwd hoe de multiplayer gaat!

Ik vind het nog steeds verassend hoeveel posts ik zie van mensen die AC ontdekken en helemaal geen stuurtje hebben. Zegt misschien wel iets over het simcade gehalte dat zoveel mensen toch enthousiast raken en er zo in kunnen springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Speel zelf al Forza sinds het eerste deel, geen enkel deel daarna gemist. Verder veel andere random race games maar niet zoveel als Forza, dus ben wel enigzins gewent om met simcade om te gaan.

AC is veel meer sim echter, dat merk je voornamelijk in de assists als je met een controller speelt. Ik heb deze echt nodig tot dusver waar ik ze bij Forza allemaal uit heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Tja het ligt ook aan je referentiekader. Als je van consoles af komt is alles op de pc volgens mij meer sim, als je van rFactor of iRacing komt is het toch een stapje terug op sim gehalte in mijn beleving. Echter is dat voor de multiplayer races misschien wel een goed iets, dat de boel beheersbaarder is zonder al teveel gekheid.

Misschien ook een leuk idee om iets van teamspeak te doen ofzo, ligt er ook een beetje aan hoe dat gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door Schuey op 25-04-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Schuey schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:21:
Tja het ligt ook aan je referentiekader. Als je van consoles af komt is alles op de pc volgens mij meer sim, als je van rFactor of iRacing komt is het toch een stapje terug op sim gehalte in mijn beleving.
Haha, blijft een discussiepunt he.

AC is imo juist realistischer dan rFactor2 en iRacing, omdat ze niet meer gemaakt worden met het concept 'moeilijker = realistischer'.

De top iRacers, die in de WC rijden, vinden AC ook realistischer. Zoek maar eens op Ben Cornett. Die heeft in AC ook zo'n beetje alle wereldrecords :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:52

Niellie41

[object Object]

Ben is mediocre at best. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Haha, iRacing is je wel heilig he :).

Maar dit weekend komt de grote vergelijkingstombola test. Het abonnement iRacing wordt eindelijk verlengd aankomende zaterdag en dan ga ik dat New Tire model Versie 5 eens vergelijken met AC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Heeft niets met iRacing te maken. ;)
Ken je dat verhaal niet?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pSyhpGwmj88]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Requiem19 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:50:
[...]

AC is imo juist realistischer dan rFactor2 en iRacing, omdat ze niet meer gemaakt worden met het concept 'moeilijker = realistischer'.
Die titels worden niet met die premise gemaakt. Het is nu eenmaal niet al te gemakkelijk en zo realistisch mogelijk de rij eigenschappen van de auto's nabootsen is waar het om draait. Dat dat dan bij sommige auto's betekend dat ze moeilijk te rijden zijn, dan is dat zo maar het is er niet om te doen, dat is het verschil. Verder kun je met setup aanpassingen die aut'o's zo strak of los krijgen als je wil, maarja, tegen die tijd zijn alle casual mensen al weg met leuzen als 'ice racing' en dergelijke.... Tja, en dat er dan vervolgens maar dingen verzonnen worden dat bedrijven dingen moeilijker maken dan dat ze zijn omdat ze denken dat het realistischer is, dat komt volledig van communities.. Die gasten weten waar ze mee bezig zijn, het is alleen dat de thuisgebruiker die zelf een keer in de buurt van Zandvoort is geweest het al snel beter denkt te weten.

Kortom, dat hele concept 'moeilijker is realistischer' slaat dus nergens op, en mensen die denken dat bedrijven dat in het achterhoofd houden als ze een auto's voor een sim maken, slaan de plaan gruwelijk mis imo.
De top iRacers, die in de WC rijden, vinden AC ook realistischer. Zoek maar eens op Ben Cornett. Die heeft in AC ook zo'n beetje alle wereldrecords :).
Dat kan :) Wereldrecords zeggen me niet zoveel van coureurs die ook in het echt rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 25-04-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Laten we er geen iRacing vs. Assetto Corsa topic van maken.

Het zijn maar spelletjes en je zal altijd een groep houden die AC beter vind en een groep die iRacing beter vind, uiteindelijk zijn het beide goede games. Laten we dat accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Ik merk trouwens dat AC wel veel nieuwe mensen aantrekt, als ik alleen al naar dit topic kijk :) Dat vind ik toch wel weer een goede ontwikkeling. De prijs is dan ook een stuk aantrekkelijker dan bijvoorbeeld iRacing.

Hier kun je overigens al inschrijven voor races op de opening night van multiplayer:
http://www.racedepartment...cks-fri-2-may-2014.86356/
Ze zijn nu al bezig met het vullen van de 4e server, oftewel: er is wel animo voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Dat vind ik dus niet, zeker niet als ze bij heel veel raceteams vrolijk de commerciële versie van rFactor gebruiken met eigen content (alleen chassisbouwers krijgen rF pro licenses).

Die discussie is toch niet verboden om te voeren?

Wel zuur dat ze dit weekend de multiplayer niet uitbrengen, net een rustig weekendje met het rijk alleen :p

[ Voor 12% gewijzigd door Schuey op 25-04-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik kijk wel uit naar multiplayer. In december heb ik AC gekocht en heb tot nu toe maar 5 uur gespeeld. Dit komt vooral door het hot lappen in je eentje, waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Na 3 rondjes ben ik er al weer klaar mee.
AI boeit me ook totaal niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 25-04-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Ik ook, al is het alleen maar om weer eens te oefenen om met andere mensen te rijden. Ik merk voor mezelf dat ik daar vaak in races verlies. Mijn pace zal normaal gezien niet veel sneller or langzamer worden, maar zodra ik zenuwachtig raak onder druk in verkeer zit merk ik dat keihard terugval of foutjes ga maken die ik anders niet zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Iemand al enig idee wat er in de update van vandaag zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
calsonic schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:00:
Iemand al enig idee wat er in de update van vandaag zit ?
er is vandaag geen update ivm een nationale feestdag in Italië. De update is naar volgende week vrijdag geschoven en bevat de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Niellie41 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:29:
Ik kijk wel uit naar multiplayer. In december heb ik AC gekocht en heb tot nu toe maar 5 uur gespeeld. Dit komt vooral door het hot lappen in je eentje, waar ik een gruwelijke hekel aan heb. Na 3 rondjes ben ik er al weer klaar mee.
AI boeit me ook totaal niet.
Ik vind juist het hotlappen vaak leuker dan multiplayer. Je hoeft lekker geen rekening te houden met anderen en als het fout gaat, ram je gewoon op Esc en klik je op restart.

Maar heb nooit zo'n affiniteit met multiplayer games gehad. Als ik een game wil spelen, wil ik dat op dat moment, niet dat ik dat op geplande tijden moet/kan doen en als ik geen zin meer heb, kan ik ermee stoppen op het moment dat het mij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Waar moet ik eigenlijk aan denken qua videokaart om met 3 schermen te kunnen spelen...

Ik speel zelf met een Geforce GTX 660 TI... Bij de specs zie ik staan:
Video uit: Display Port, DVI-D, DVI-I, HDMI
Maar kunnen dit allemaal eigen beeldkanalen zijn? Ik heb er momenteel 2 beeldschermen op aangesloten. Lijkt me wel heel gaaf om 3 schermen te kunnen gebruiken. Alhoewel ik wel besef dat je ook 3x zo zware performance hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:04
Ik wacht ook op de multiplayer. Heb ook nog amper gereden en loop al een aantal builds achter volgens mij.

Zag wel dat er nu wat extra banen uit de comunity komen. oa Top Gear test track. Misschien is die wel leuk om te testen. Zeker omdat dat een echt time trial circuitje is.

Download link:
http://www.racedepartment...top-gear-test-track.2174/

Andere twee zijn Eastern Creek en een fictieve baan in de woestijn.

http://www.racedepartment...stern-creek-raceway.2175/

http://www.racedepartment...ources/desert-roads.2176/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Mooi, straks even checken. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

DutchDevil79 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:51:
Ik wacht ook op de multiplayer. Heb ook nog amper gereden en loop al een aantal builds achter volgens mij.

Zag wel dat er nu wat extra banen uit de comunity komen. oa Top Gear test track. Misschien is die wel leuk om te testen. Zeker omdat dat een echt time trial circuitje is.

Download link:
http://www.racedepartment...top-gear-test-track.2174/
Oeh, die is inderdaad interessant voor time trials. Als dan ook nog iemand de Reasonably Priced Car maakt, dan kunnen we het gaan opnemen tegen de sterren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
De fiat 500 komt het dichts in de buurt van de reasonably priced car.. (lees: voorwielaandrijving)... En het is by far de traagste auto uit het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon typeR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 20:21
Hebben jullie het spel via de officiële site gekocht? Ik zie dat het dan via steam gaat, maar ben daar niet zo een fan van, al is dat gebaseerd op mijn ervaring met steam van jaren geleden, wellicht dat het nu wel kan bekoren.

Edit: Ok thanks wuppie007, ik wacht toch even de eerste reacties van de multiplayer af.

[ Voor 17% gewijzigd door Ramon typeR op 25-04-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ramon typeR schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:42:
Hebben jullie het spel via de officiële site gekocht? Ik zie dat het dan via steam gaat, maar ben daar niet zo een fan van, al is dat gebaseerd op mijn ervaring met steam van jaren geleden, wellicht dat het nu wel kan bekoren.
Het kan naar mijn weten alleen via steam... Het is noodzakelijk kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Shrake schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:06:
[...]

er is vandaag geen update ivm een nationale feestdag in Italië. De update is naar volgende week vrijdag geschoven en bevat de multiplayer.
Oh yes eindelijk de Multiplayer - wacht er al meer als een half jaar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:17

Tortelli

mixing gas and haulin ass

372 in de Heuyra op de woestijn track (waar je de eerste x KM van de baan vlieg door die hobbels) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
Zit er in AC zelf ook een optie om die center steering uit te zetten? Ik heb hem uitgevinkt bij de logitech profiler, maar merk dat die nog steeds naar het midden wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
tharonny schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:24:
Zit er in AC zelf ook een optie om die center steering uit te zetten? Ik heb hem uitgevinkt bij de logitech profiler, maar merk dat die nog steeds naar het midden wil..
Just checking: alleen het algemene profiel aangepast en niet het game-specifieke profiel in de logitech profiler?
Wedstrijdje wieltje-wiebeluh doen? Die van mij kan harder 8)7 _/-\o_
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fIysmF48Csw]

Settings in game ook gewijzigd? Vooral die fake effecten zoals curb/road effects etc. direct uitzetten, alledrie op 0% en met de gain ingame beetje klooien tussen de 75%-95% met eventueel een klein beetje damping.

Blijf uiteindelijk uiteindelijk persoonlijke voorkeur en een optie om auto-afhankelijke ffb-instellingen te saven zou fijn zijn.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
HirzoSchuurman schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:52:
[...]

Just checking: alleen het algemene profiel aangepast en niet het game-specifieke profiel in de logitech profiler?
Wedstrijdje wieltje-wiebeluh doen? Die van mij kan harder 8)7 _/-\o_
[video]

Settings in game ook gewijzigd? Vooral die fake effecten zoals curb/road effects etc. direct uitzetten, alledrie op 0% en met de gain ingame beetje klooien tussen de 75%-95% met eventueel een klein beetje damping.

Blijf uiteindelijk uiteindelijk persoonlijke voorkeur en een optie om auto-afhankelijke ffb-instellingen te saven zou fijn zijn.
Hmm, dat jou stuur dit ook kan zou moeten betekenen dat mn stuur niet kapot is :+
Morgen nog eens proberen. Maar ik heb de settings in profiler en in AC aangepast op die advanced pagina bij controllers. Meer kan je niet doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:56
Ja, met die road effects hoog doet mijn g25 ook dingen die de levensduur van dat ding niet ten goede komen denk.

Misschien ook maar de gain eens wat omlaag.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Trackday challenge : Bronze
KTM X-BOW R VS EXIGE Roadster VS Evora S2 VS BMW 1M S3

Ik win deze challenge(al 3x......) maar hij wordt niet geregistreerd - iemand anders hier bekend mee ?

Edit: Na poging 5 is het eindelijk geregistreerd :)

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 25-04-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
@calsonic; de aanhouder wint :). Als 't een bug is (zo klinkt het wel) ff melden op't ac forum.

Zie net dat Youtube ook humor heeft, suggestie bij m'n eerste geplaatste filmpje van Youtube:
Joh?! Schokkerig? :)
Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/shakin.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
tharonny schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:24:
Hoort zo, probeer eens een echte auto :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

Arfman

Drome!

Shrake schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:02:
Ja bedoelde Fanatec specifiek.

Het gaat in beide gevallen om een hoop geld dus dan wil ik uiteindelijk wel het beste product en dan kan Thrustmaster niet tippen aan Fanatec.
Ik zou me even beter inlezen voordat je dergelijke uitspraken doet ;)

En MP is mooi. Ben benieuwd hoe AC de crashers gaat weren en hoe men gaat zorgen dat, als het eenmaal volle bak online gaat, je bij ongeveer gelijkwaardige tegenstanders in de sessie komt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zijn ze van plan om dit te doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Not at all.

Wordt hopen op een community mod die dit regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Bedacht me vanmorgen dat ik het weekend van de MP release niet eens thuis ben :+ Nouja, ik lees wel hoe het ontvangen wordt hier dan..

@Arfman
In alle eerlijkheid ben ik benieuwd hoeveel het scheelt in deze prijsklasse.. Ik heb nog nooit met een fanatec of T500 gestuurd maar ik vraag me af of het veel uitmaakt ;)
Requiem19 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:51:
Not at all.

Wordt hopen op een community mod die dit regelt.
Reken er maar niet op, tenzij Kunos dit oppakt en toegeeft dat dit een gemis is als ze het niet doen :)
Zeker omdat er zoveel relatief nieuwe mensen met het racen op pc in aanraking komen, steam heeft hier ook een groot aandeel aan, lijkt me dit een must.

[ Voor 82% gewijzigd door Schuey op 26-04-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog een nieuw event?
Pagina: 1 ... 23 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.