Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 23:59

Metalfreak

Hoije woh!

Ik heb ergens iets opgevangen dat het vandaag misschien wel als beta verkrijgbaar zou gaan zijn, maar tot op heden zie ik er nog niets van terug.

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:15
quote:
Metalfreak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:20:
Ik heb ergens iets opgevangen dat het vandaag misschien wel als beta verkrijgbaar zou gaan zijn, maar tot op heden zie ik er nog niets van terug.
https://twitter.com/KunosStefano/status/398790813783580672

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Als ik het goed begrijp, wachten we dus op de goedkeuring van Steam?

• Requiem19
quote:
Metalfreak schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:04:
[...]

Als ik het goed begrijp, wachten we dus op de goedkeuring van Steam?
Ik denk dat AC nog geüpload moet worden op de Steam servers. Waarschijnlijk moeten er daarna nog wat checks worden uitgevoerd door Steam voordat het spel echt beschikbaar wordt gesteld voor het publiek.

• ramsho
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 27-05 16:54
Hij is ondertussen beschikbaar

http://store.steampowered.com/app/244210/

[Voor 42% gewijzigd door ramsho op 08-11-2013 16:30]

(Mijn iRacing Profiel)

• Bullus
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 19-01 07:45
Balen dat ik nog aan het werken ben...en 1e impressie voor degene die hem al gekocht heeft?

Drifting

[Voor 28% gewijzigd door Bullus op 08-11-2013 17:03]

|2600k|Asus 290|

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-05 22:53
Aan het instaleren. Ziet er goed uit, ben wel benieuwd.

iRacing Profiel

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Net even gereden, volgens mij heb ik wat settings van mijn stuur verkeerd staan want de auto reed voor geen meter :D.
458 die zeer onstabiel is en zeer weinig grip heeft, volgens mij blijven mijn remmen hangen ofzo....

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23:13

JoepW

GoT iRacing coördinator

Ik ga 't straks ook even proberen....
D/l gestart...
Het was even pielen om de boel met Eyefinity aan de praat te krijgen.
Tip: Eerst Eyefinity beeldscherm groep uitzetten. (anders start AC niet op) en dan in de settings kiezen voor 3 screens etc. AC afsluiten, weer opstarten, en dan de resolutie op 3 schermen zetten.
En geheel rechts op het scherm kan je allerlei screen-apps aanzetten, waaronder de setup van de hoek van de 3 schermen.

Werkt nu top! (Enkel gebruik NIET alt-tab als je aan het rijden bent of in de pits staat. Gegarandeerde crash)

Graphics maken niet enorme indruk op me. En met zo goed als alles flink aan of uit blijven de FPS hangen rond 75 en ziet randjes er wat rafelig uit.

Maar de physics zijn zeker niet verkeerd. Leuk om met die BMW's flink te driften ;)

[Voor 104% gewijzigd door JoepW op 09-11-2013 12:50]

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

• Speculaasje
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:01
Sinds vanochtend ook bezig met de Beta. Grafisch erg sterk. Physics zien er in ieder geval overtuigend uit. FFB mag nog wel wat verbeterd worden, zeker bij het rijden op curbs (0 feeling) en bij lage snelheid merk ik dat ik de auto's toch wel erg snel verlies.

Het driften zoals hierboven lukt mij dan ook voor geen meter :). Maar dit kan ook aan mijn skills liggen. Speel met een GT3 RS V2 en ClubSport V1 pedalen.

Iets wat ze wel per direct mogen afschaffen is het penalty system in free practice. Zeker als je op de limiet rijd en half powerslidend net iets te wijd een bocht uit komt kan je het wel vergeten aangezien je gas weg valt..... heel irritant.

Kan in ieder geval niet wachten op de Ferrari F40 en de diverse updates aan auto's en circuits. Lijkt de hype tot nu toe voor een groot deel waar te maken!

• Vedrano
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 25-05 21:01
Wat een spel, als het helemaal af is word het echt om te smullen :)

[Voor 6% gewijzigd door Vedrano op 09-11-2013 17:03]

• Requiem19
quote:
Jeroen de Wit schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 16:43:
Sinds vanochtend ook bezig met de Beta. Grafisch erg sterk. Physics zien er in ieder geval overtuigend uit. FFB mag nog wel wat verbeterd worden, zeker bij het rijden op curbs (0 feeling) en bij lage snelheid merk ik dat ik de auto's toch wel erg snel verlies.

Het driften zoals hierboven lukt mij dan ook voor geen meter :). Maar dit kan ook aan mijn skills liggen. Speel met een GT3 RS V2 en ClubSport V1 pedalen.

Iets wat ze wel per direct mogen afschaffen is het penalty system in free practice. Zeker als je op de limiet rijd en half powerslidend net iets te wijd een bocht uit komt kan je het wel vergeten aangezien je gas weg valt..... heel irritant.

Kan in ieder geval niet wachten op de Ferrari F40 en de diverse updates aan auto's en circuits. Lijkt de hype tot nu toe voor een groot deel waar te maken!
AC heeft gekozen voor een realistische benadering van de FFB. Alleen krachten die je in de werkelijkheid voelt zijn geïmplenteerd. Kerbs hoor je bij een auto niet te voelen als je stuur recht is, er zit dan geen torsie op je stuurstang. Als je wel stuurt in AC terwijl je over een kerb rijdt, voel je het wel. Probeer maar :).

In versie 1.0 worden 'fake' FFB effects nog toegevoegd als instelbare optie.

AC was gisteren even de best verkochte steam game. Nu weer P2 achter Call of Dut ;).

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Leuk om je weer eens te 'zien' Tim.... Alles goed?

Ennuh idd mag dat penalty systeem per direct worden afgeschaft. Echt k...

• vosss
  • Laatst online: 01:41
quote:
Requiem19 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 17:23:
[...]

AC heeft gekozen voor een realistische benadering van de FFB. Alleen krachten die je in de werkelijkheid voelt zijn geïmplenteerd. Kerbs hoor je bij een auto niet te voelen als je stuur recht is, er zit dan geen torsie op je stuurstang. Als je wel stuurt in AC terwijl je over een kerb rijdt, voel je het wel. Probeer maar :).

In versie 1.0 worden 'fake' FFB effects nog toegevoegd als instelbare optie.

AC was gisteren even de best verkochte steam game. Nu weer P2 achter Call of Dut ;).
Ik denk dat je kerbs wel voelt aan je stuur. Soms heb je op de openbare weg aan de zijkant van die ribbels liggen die een hoop geluid maken als je eroverheen rijdt. Ook dat voel je trillen aan het stuur.

Maargoed, ik zou het niet weten; ik heb nog nooit op een circuit gereden ;(

• Arfman
  • Registratie: januari 2000

Arfman

Drome!

Dat penalty systeem gaat in multiplayer races echt voor grote problemen zorgen. Powersliden -> iets te ver -> meteen throttle cut. Als je de auto al niet verliest door de slide verlies je hem daardoor wel, om nog maar te zwijgen over het halve veld wat in je kofferbak klapt.

Verder ziet het er goed uit. Grafisch mooi, maar echt soepel loopt het niet (rond de 60 a 70 FPS normaal maar wel met flinke framedrops soms, laat me twijfelen over hoe dat zou gaan met meer auto's op het scherm). Physics lijken wel dik in orde. Kan nu niet echt zeggen of ik iRacing of AC beter of slechter vind, wat opzich natuurlijk een groot compliment is voor AC.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• vosss
Persoonlijk vind ik hem grafisch behoorlijk tegenvallen.

AA lijkt maar half te werken, matige AF etc. Draait wel goed, dat wel. :)

• Arfman

Arfman

Drome!

AA is inderdaad niet al te best. Toch, de zonsondergang tegemoet driften in een E30 M3 op Imola heeft toch iets heel bijzonders :)

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:19

BruceLee

i5 8600K - Geforce 2080 RTX

hier wat gameplay

GoT iRacing Discord ----> Klik HIER om de GoT iRacing Discord te joinen <----

• Speculaasje
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:01
Ik dacht al zoiets gelezen te hebben over de FFB aanpak ja. Das heel mooi als je een motion rig hebt waarbij je ook werkelijk G-krachten hebt die je helpen bepalen wat de auto aan het doen is.

Alleen als je dat niet hebt (95% van de simracers gok ik zo) is het toch knap lastig om auto's op te vangen als ze eenmaal tegen de limiet aan komen.

Praktisch elke poging tot driften eindigt bij mij in een gigantische tankslapper simpelweg omdat mijn stuur me niet op tijd verteld wat de auto aan het doen is en reageert er vervolgens ook niet goed genoeg op om een slip op te kunnen vangen. Het geheel voelt te zwaar en/of reageert te langzaam.

Ik heb wat zitten klooien met FFB instellingen om het stuur lichter te maken (35% gain, DRF mode op het stuur op 1). Dit helpt enigsinds maar toch mis ik de details die je bij rF2 bijv. overduidelijk wel voelt.

Daarnaast zal het ongetwijfeld ook aan het gebrek aan skills liggen maar ik merk toch dat ik met AC meer moeite heb om auto's onder controle te houden t.o.v. de andere sims.

Om van het penalty systeem af te komen. Ga naar Documents/Assetto Corsa/cfg/race.ini en wijzig ALLOWED_TYRES_OUT naar -1. Nu kan je van harte van de baan af vliegen zonder afgeremd te worden :).

*edit* Dampening Strength in de driver op 0% zetten i.c.m. het verhogen van de damper FFB instellingen in AC zelf helpt al een stuk meer, nu kijken of ik de geode balans kan vinden.....

[Voor 7% gewijzigd door Speculaasje op 10-11-2013 11:48]

• vosss
quote:
Puik stuurtje, handschoenen dit dat alles en dan niet zelf schakelen? :o

Of zie ik dat verkeerd? :?
quote:
Om van het penalty systeem af te komen. Ga naar Documents/Assetto Corsa/cfg/race.ini en wijzig ALLOWED_TYRES_OUT naar -1. Nu kan je van harte van de baan af vliegen zonder afgeremd te worden :).
Thanks! :)

[Voor 26% gewijzigd door vosss op 10-11-2013 12:24]

• Requiem19
quote:
vosss schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:55:
[...]

Ik denk dat je kerbs wel voelt aan je stuur. Soms heb je op de openbare weg aan de zijkant van die ribbels liggen die een hoop geluid maken als je eroverheen rijdt. Ook dat voel je trillen aan het stuur.

Maargoed, ik zou het niet weten; ik heb nog nooit op een circuit gereden ;(
Als je wielen niet goed zijn uitgelijnd, voel je dat ja ;). Als je wielen perfect zijn uitgelijnd, zou een verticale beweging van je banden opgevangen moeten worden door de vering en schokdempers, die krachten worden niet doorgegeven aan je stuur. Natuurlijk voel je het in echt wel, maar meer in je billen dan aan het stuur.

Er was hier ook veel discussie over toen de Tech preview van AC gereleased werd. Kunos en co hebben toen uitgebreid uitgelegd waarom zij de FFB zo hebben geïmplementeerd. Als je het echt interessant vind, kan ik dat nog wel eens terugzoeken op hun forum :).

• Requiem19
quote:
JoepW schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:26:
Leuk om je weer eens te 'zien' Tim.... Alles goed?

Ennuh idd mag dat penalty systeem per direct worden afgeschaft. Echt k...
Ook goed om jou weer virtueel tegen te komen Joep :). Hier is zeker alles goed, lang weggeweest op reis en nu een nieuwe baan. Te weinig tijd voor iRacing, maar genoeg om beetje aan te kloten in AC.

Eens met je kritiek op het Penalty commentaar. Hierboven heeft iemand al uitgelegd hoe je het penaltysysteem kunt uitschakelen. In de ini kun je trouwens nog duizend en één dingen aan/uit zetten, het is uiterst modbaar! Meeste tips staan op het racedepartment AC forum of AC's eigen forum.

• calsonic
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-05 08:44
Weet iemand hoe je de banden veranderd van semislicks naar slicks ?

• Requiem19
Bij straatauto's kan dat niet, dat kan alleen bij de racewagens.

• calsonic
Oke dank je.

[Voor 83% gewijzigd door calsonic op 10-11-2013 14:10]

• haarbal
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:10
Paar uur geleden aangeschaft, rijdt goed, ben geen hardcore simracer ofzo, doe gewoon een beetje time attack. xbow en lotus zonder driving aids kan ik netaan corrigeren als ik een lompe fout maak, ik zal niet heel snel zijn, maar het rijden voelt wat mij betreft goed aan.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Heerlijk weer even wat gedrift met de E30 ;)

En toen nog even met de snelle BMW.... Maar ik wist niet dat ie zo snel was:

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:18

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Leuke video.... ;) Genoeg humor: "....grandma or Robert Kubica..."

• vosss
quote:
Requiem19 schreef op zondag 10 november 2013 @ 13:33:
[...]

Er was hier ook veel discussie over toen de Tech preview van AC gereleased werd. Kunos en co hebben toen uitgebreid uitgelegd waarom zij de FFB zo hebben geïmplementeerd. Als je het echt interessant vind, kan ik dat nog wel eens terugzoeken op hun forum :).
Als het niet te veel moeite is. Lijkt wel wel interessant om eens door te nemen :)

• Bullus
assetto corsa
http://tweakers.net/ext/f/2AaygGhUWcOeMF9UC6F65ZKn/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/notC4wkigS1eVcQ9t0ZhgXCP/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/m4ayBWjSG6lCweqO9CSMowbd/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/9OYnzg2CrF3AifIHhexLBZtW/thumb.jpg

|2600k|Asus 290|

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Helaas werkt het bij mij nog niet goed, HDD blijft actief tijdens het rijden en dit zorgt ervoor dat ik om de 2 seconden een flinke hapering in het beeld heb. Je kunt dus niets opvangen o.i.d. Heb er al een topic over aangemaakt op het bug forum, maar nog geen reactie. In de Tech Preview had ik geen problemen.

Ow ja, en had eerst problemen dat ik maar 30fps had, onafhankelijk van de resolutie. Dit bleek uiteindelijk te komen doordat ik standaard SLIMaxManager opstart bij het starten van de PC, als ik deze afsluit, gaat hij ineens omhoog naar 100+fps.

• Bullus
quote:
vosss schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:59:
Persoonlijk vind ik hem grafisch behoorlijk tegenvallen.

AA lijkt maar half te werken, matige AF etc. Draait wel goed, dat wel. :)
Je kunt AA en FXAA beide forceren
quote:
MSAA works ONLY on edges and transparency - AASAMPLES (2,4,8) and it's made by the gpu, we do not decide how it has to work!!!FXAA is a post processing effect and works on the entire image. - FXAA (1,2,3,4,5,6)you can force to work together by editing video.ini in documents/assetto corsa/cfgSo if you experience reflections and shadows too sharp, there's no MSAA that can help. You have to use FXAA or try lowering [CUBEMAP] SIZE and/or SHADOW_MAP_SIZE (always in video.ini)If you want the textures to appear smoother, (in any situation and the lower the angle, the softer the texture) set MIP_LOD_BIAS=0 in your assetto corsa folder (not documents)/system/cfg/dx11.iniOther ways, injectors, inspectors ecc ecc could work but we can't give support, feel free to post if your results with these..
Hdr moet dan wel aanstaan , anders werkt fxaa niet.

Voor degene waar crossfire niet werkt, moet je een nieuwe profiel aanmaken in CCC en acs.exe gebruiken en niet assetto corsa.exe. Zet het op AFR-friendly en crossfire zal werken.

[Voor 7% gewijzigd door Bullus op 11-11-2013 10:49]

|2600k|Asus 290|

• owenray
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 19-05 10:58
Bij mij loopt hij wel maar ik moet de graphics toch flink terugschroeven.

en nu heb ik geen awesome systeem, maar ik dacht toch wel dat ik het wat hoger had kunnen draaien met
2 x pricewatch: Sapphire HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E en een pricewatch: Intel Core i7 3820 Boxed

Maargoed, na wat testen lijken de zwaarste features:
- shadow resolution hoger dan medium
- reflection hoger dan medium
- anastropic filtering hoger dan 4

Een framerate net onder de 60 fps produceert overigens een bizare vorm van tearing, dus vsync is in dat geval aan te raden.

• Arfman

Arfman

Drome!

vSync is nooit aan te raden, dat veroorzaakt input lag waardoor je gewoon niet meer de controle over de auto hebt op de grens. Dan kun je beter detail naar beneden zetten zodat je in ieder geval >60 FPS haalt.

• haarbal
Echt een gaaf spel dit, rijdt fantastisch.

Ben wel retetraag zo te zien :) met de lotus elise is m'n beste rondje magione 1:27.7, hierboven zag ik iemand 1:22.8 posten, waar vind ik 5 seconden :P

• Bullus
Misschien wel leuk om wat tijden bij te houden..

Lotus Elise, Magione

Haarbal 1:27.7

[Voor 11% gewijzigd door Bullus op 11-11-2013 13:00]

|2600k|Asus 290|

• Requiem19
Laten we dan een andere auto kiezen, de Lotus hebben we al genoeg rondgereden op Magione.

Misschien is Vallelunga wel leuk, omdat weinig mensen dat circuit kennen. Als auto een instapauto, die niet moeilijk rond te rijden is.

Suggesties?

• owenray
quote:
Arfman schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:49:
vSync is nooit aan te raden, dat veroorzaakt input lag waardoor je gewoon niet meer de controle over de auto hebt op de grens. Dan kun je beter detail naar beneden zetten zodat je in ieder geval >60 FPS haalt.
Ik denk niet dat die vertraging erg groot is,
als je bijv 55 fps haalt, en je vsync aanzet, dat betekent dat hij het volgende frame (55/60=9% later tekent)
dus 1000/60*.9=15
Een vertraging van 15 ms is niet veel.

edit: verkeerde berekening, moet zijn: 1000/60*.09=1.5

[Voor 5% gewijzigd door owenray op 11-11-2013 13:26]

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 00:18

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

15 ms niet veel? Bij race games (en shooters) is elke ms lag te veel!

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Requiem19
quote:
owenray schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:15:
[...]

Ik denk niet dat die vertraging erg groot is,
als je bijv 55 fps haalt, en je vsync aanzet, dat betekent dat hij het volgende frame (55/60=9% later tekent)
dus 1000/60*.9=15
Een vertraging van 15 ms is niet veel.
In de simracewereld is de algemene opvatting dat Vsync voor vertraging zorgt. Het controleren van bijvoorbeeld driften wordt dan moeilijker, omdat je net te laat reageert. Sommige mensen zijn er overigens gevoeliger voor dan anderen. Ik denk dat je het meer gaat merken als je AC langer speelt en de auto's dichter op de limiet krijgt.

Je kunt het voor jezelf altijd proberen om te vergelijken of je het verschilt voelt. Sommigen zijn gevoeliger voor inputlag issues dan anderen.

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:24

BM

Moderator Spielerij
Ik vind 15ms vertraging op de input idd wel stevig :)

Zaterdag spel toch maar aangeschaft, ondanks dat ik eerder wat afwachtender was :) Valt niks tegen, al heb ik m'n settings nog niet helemaal op orde. Overall bevalt het prima. Ziet er goed uit (maar ben er ook niet héél erg van onder de indruk), en het rijd prima. Toch heb ik er een wat 'sluggish' gevoel bij. Bij iRacing (sorry, enige vergelijking die ik kan maken) heb ik meer het gevoel 'in control' te zijn, AC voelt wat dat betreft wat stroperig.

Binnenkort nog even verder testen, moet sowieso nog wat aan de instellingen van stuur doen. Heb in de uitslag naar links een klein stukje zitten waar geen uitslag gedetecteerd word (minimaal waarde is 33, ipv 0), en in AC resulteerd dat in een stuur wat een tikje scheef staat, waar iRacing dat netjes wegcalibreerd.

Overall een prima eerste indruk. Niet revolutionair, maar een leuke aanvulling op iRacing voor mij. Zeker als er straks toch MP beschikbaar komt.

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• owenray
Ik meen geen expert te zijn op dit gebied trouwens.
Het leek mij gewoon dat 15ms erg weinig zou zijn, maar bij nader inzien is dat wel zo sinds 15 ms bijna een hele frame is.
maar ik heb ook een grove berekeningsfout gemaakt.
het moest 1000/60*.09 zijn.. en niet 1000/60*.9
dus dan kom je op 1.5ms

• Requiem19
quote:
BM schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:20:
Ik vind 15ms vertraging op de input idd wel stevig :)

Zaterdag spel toch maar aangeschaft, ondanks dat ik eerder wat afwachtender was :) Valt niks tegen, al heb ik m'n settings nog niet helemaal op orde. Overall bevalt het prima. Ziet er goed uit (maar ben er ook niet héél erg van onder de indruk), en het rijd prima. Toch heb ik er een wat 'sluggish' gevoel bij. Bij iRacing (sorry, enige vergelijking die ik kan maken) heb ik meer het gevoel 'in control' te zijn, AC voelt wat dat betreft wat stroperig.

Binnenkort nog even verder testen, moet sowieso nog wat aan de instellingen van stuur doen. Heb in de uitslag naar links een klein stukje zitten waar geen uitslag gedetecteerd word (minimaal waarde is 33, ipv 0), en in AC resulteerd dat in een stuur wat een tikje scheef staat, waar iRacing dat netjes wegcalibreerd.

Overall een prima eerste indruk. Niet revolutionair, maar een leuke aanvulling op iRacing voor mij. Zeker als er straks toch MP beschikbaar komt.
Roadauto's sturen inderdaad wat meer sluggish. Formula Abarth of de Lotus daarentegen voelen vrij direct aan. Ik weet niet of je alle wagens al geprobeerd hebt?

Tot nu toe heb ik zelf veel plezier beleefd in de X-Bow en M3. Verder nog bar weinig goed geprobeerd :).

• BM

BM

Moderator Spielerij
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:32:
[...]

Roadauto's sturen inderdaad wat meer sluggish. Formula Abarth of de Lotus daarentegen voelen vrij direct aan. Ik weet niet of je alle wagens al geprobeerd hebt?

Tot nu toe heb ik zelf veel plezier beleefd in de X-Bow en M3. Verder nog bar weinig goed geprobeerd :).
De Formule Abarth was idd een pak scherper, maar ook die had dat gevoel over zich (wel minder). Tis ook meer een gevoel dan dat de autos echt te traag reageren. Moet nog eens goed naar alle instellingen kijken, wellicht dat daar nog wel wat te winnen is.

Verder amper nog autos serieus getest, alleen de X-Bow heb ik meer dan 2 rondjes geprobeerd :)

[Voor 6% gewijzigd door BM op 11-11-2013 13:35]

X1 Gamercard | iRacing

• Bullus
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:11:
Laten we dan een andere auto kiezen, de Lotus hebben we al genoeg rondgereden op Magione.

Misschien is Vallelunga wel leuk, omdat weinig mensen dat circuit kennen. Als auto een instapauto, die niet moeilijk rond te rijden is.

Suggesties?
Ik vind het goed, BMW M3 E30?
Als er veel animo is, zou je een aparte topic kunnen openen, dan blijft deze topic ook schoner..
Zoiets als dit :+

[PC] Autoclub Revolution GoT Edition 2.0

|2600k|Asus 290|

• haarbal
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:11:

Suggesties?
Niet iedereen is een netkar pro veteraan, heb die techdemo nooit gespeeld. Maar goed, de xbow lijkt iets vergevender te rijden dan de elise, dus misschien die? Ik denk niet dat ik snelle rondjes neer ga zetten, heb ze nog niet 100% onder controle en weiger uit principe met traction control/abs/stability control te rijden :P

• Requiem19
quote:
Bullus schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:35:
[...]

Ik vind het goed, BMW M3 E30?
Als er veel animo is, zou je een aparte topic kunnen openen, dan blijft deze topic ook schoner..
Zoiets als dit :+

[PC] Autoclub Revolution GoT Edition 2.0
Goed plan! Ik heb alleen weinig tijd om zo'n topic bij te houden (maken kan ik nog wel tijd voor vinden).

Is er iemand die tijd genoeg heeft om zo'n topic te maken en vooral ook bij te houden? Ik denk dat het leuk is om wekelijks van auto/circuit te wisselen.

• Requiem19
quote:
haarbal schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:50:
[...]

Niet iedereen is een netkar pro veteraan, heb die techdemo nooit gespeeld. Maar goed, de xbow lijkt iets vergevender te rijden dan de elise, dus misschien die? Ik denk niet dat ik snelle rondjes neer ga zetten, heb ze nog niet 100% onder controle en weiger uit principe met traction control/abs/stability control te rijden :P
Goed bezig! TC en SC gewoon uit, dan dwing je jezelf om het goed te leren. Wat voor stuur heb je? Of rijd je met een gamepad/keyboard?

Hiervoor werd de M3 E30 voorgesteld, ook een prima keuze wat mij betreft. Maar de X-bow zou ik ook niet vervelend vinden :).

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-05 12:32

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:52:
[...]

Goed plan! Ik heb alleen weinig tijd om zo'n topic bij te houden (maken kan ik nog wel tijd voor vinden).

Is er iemand die tijd genoeg heeft om zo'n topic te maken en vooral ook bij te houden? Ik denk dat het leuk is om wekelijks van auto/circuit te wisselen.
Het onderhouden kan ik wel tijd voor vinden maar het maken is niet het punt waar ik goed in ben :)
Dus als je iemand nodig hebt om het te onderhouden wil ik best helpen.

Steam: Ryada.

• Bullus
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:52:
[...]

Ik heb even genoeg gespendeert aan dat topic, ff rust ;)
Denk dat het beste is om ff een animo te checken,voordat het anders dood gaat lopen.

|2600k|Asus 290|

• haarbal
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:53:
[...]

Goed bezig! TC en SC gewoon uit, dan dwing je jezelf om het goed te leren. Wat voor stuur heb je? Of rijd je met een gamepad/keyboard?

Hiervoor werd de M3 E30 voorgesteld, ook een prima keuze wat mij betreft. Maar de X-bow zou ik ook niet vervelend vinden :).
had nog niet in die bak gereden, E30 is misschien het best idd, vlieg je iig niet te hard uit de bocht. :)

qua animo, tjsa, ik zal best tijden neerzetten, maar die zullen nogal makkelijk te breken zijn door mensen die het wel kunnen en de tracks kennen.

[Voor 13% gewijzigd door haarbal op 11-11-2013 14:30]

• vosss
quote:
haarbal schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:28:
[...]

had nog niet in die bak gereden, E30 is misschien het best idd, vlieg je iig niet te hard uit de bocht. :)

qua animo, tjsa, ik zal best tijden neerzetten, maar die zullen nogal makkelijk te breken zijn door mensen die het wel kunnen en de tracks kennen.
Ik ga ff slapen en dan zal ik straks na het eten eens wat rondjes in die m3 neerzetten. Zal wel niet snel zijn, want nog amper gereden met AC en de baan ken ik eigenlijk niet van andere sims plus ik heb al heel lang niet meer gereden in welke sim dan ook.

:)

• tim.w
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:37
Heerlijke combinatie :)

[Voor 34% gewijzigd door tim.w op 11-11-2013 17:22]

www.timwijen.com

• calsonic
Heb net de "Thrustmaster F430 Force Feedback Racing Wheel" besteld want met een rumble gamepad is het niets.
pricewatch: Thrustmaster F430 Force Feedback Racing Wheel Zwart, PC, PlayStation 3

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Ik wil wel wat tijd stoppen in een timetrial opzet. Misschien een apart Topic of in de huidige TS of misschien wel een databaasje ;) Ik ben voor wat tijden reggen. Wel alles zonder hulpmiddelen (enkel autoclutch ;) )

• haarbal
ook standaard setups? of allemaal met zachte banden amper fuel? :P

• Bullus
Gewoon je hotlap plaatsen evt met screenshot..

|2600k|Asus 290|

• calsonic
Wanneer is het mogelijk de carreer modus te starten ?

• Requiem19
Top Joep.

@calsonic; is nog onbekend. In ieder geval iedere twee weken volgt er een update, met nieuwe content/features. Wanneer multiplayer, AI en careermode worden toegevoegd is nog niet bekend.

• calsonic
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:48:
Top Joep.

@calsonic; is nog onbekend. In ieder geval iedere twee weken volgt er een update, met nieuwe content/features. Wanneer multiplayer, AI en careermode worden toegevoegd is nog niet bekend.
Oke jammer - vind dit echt een topspel sofar.

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 00:31
Ik ben eventueel wel te porren om een website te maken waar we een time trial league kunnen organiseren. Heb dit in het verleden ook gedaan voor F1 2010, en ben inmiddels wat meer gewend kwa web programmeren dus dat moet in een uurtje of twee wel op te zetten zijn :p

Ik zat te denken aan een systeem waar meerdere leagues tegelijk kunnen draaien (zodat later eventueel ook andere communities er gebruik van kunnen maken, dat kost mij bijna geen extra werk), en per league kan een admin dan instellen welke car/track er gereden dient te worden (dat kan hij dan per week aanpassen bijvoorbeeld).

Tijden indienen zou ik dan op goed vertrouwen door iedereen zelf kunnen laten doen, of dat een admin een tijd moet goedkeuren voor hij geteld wordt. Eventueel (iets langere termijn) zou ik een AC appje kunnen schrijven (zie dat het in Python kan :)) die je best lap in een encrypted format opslaat die je kunt uploaden en zo cheat-vrij je tijd kan inlezen, maar dat gaat misschien wat ver :+

Mijn iRacing profiel

• Requiem19
Ik zou er nog niet teveel tijd en energie in steken; elke week kan AC anders zijn, als multiplayer er opeens in zit gaan we toch alleen maar online rijden.

Maar basic site met tijdenoverzicht zou voor nu super leuk zijn!

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Kijk.... dat is super ;)

• Requiem19
quote:
vosss schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:28:
[...]

Als het niet te veel moeite is. Lijkt wel wel interessant om eens door te nemen :)
Hier een stukje dat Aristotelis (de man die bij Kunos Simulazioni verantwoordelijk is voor de physics van de auto's) geschreven heeft op 10 november op het steam AC forum:

Aristotelis [ontwikkelaar] 10 nov om 12:48nm

In real life, a steering wheel doesn't give vibrations when you go over a kerb or bump, except if the suspension has some real issues with bump steer, a badly designed geometry issue.
The vibrations you get in real life are from the car's body and suspension and you feel it of course everywhere, in your body and on your arms. But the actual wheel is not moving.

Now, AC is simulating directly the forces from the tyres through the suspension and as such the steering wheel is not moving much when going over kerbs for example. We are not simulating right now canned of faked effects to make the steering wheel vibrate when on bumps and/or kerbs.

Still, we do recognise that in a sim you only have the steering wheel as unique device that... "does something" so we are studying "effects" to enhance the vibrations and we will release those in a later update. But our concentration at first was to make the actual physics/FFB correct. I think we're doing well.

If you still have big problems with FF, maybe there is something in your configuration. Please post your problems, configuration and log files in our support forum and I'm sure we will be able to help you more with it.
http://www.assettocorsa.net/forum

[Voor 3% gewijzigd door Requiem19 op 11-11-2013 20:46]

• NickThissen
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal om eerlijk te zijn :) Ik kan me prima voorstellen dat er in theorie geen kracht op de stuurstang komt als je perfect recht rijdt over een bultje. Maar wanneer rij je nou perfect recht? Zowel in het echt als in een sim komt dat volgens mij nooit voor, en zodra je wiel een beetje scheef staat zal elk bultje toch echt een kleine rotatie in het wiel geven, lijkt me. En of je dat voelt in je stuur is nog maar de vroeg (te zacht om te voelen misschien?) maar dat er helemaal geen kracht is lijkt me niet waar.

Mijn iRacing profiel

• Requiem19
quote:
NickThissen schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:55:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal om eerlijk te zijn :) Ik kan me prima voorstellen dat er in theorie geen kracht op de stuurstang komt als je perfect recht rijdt over een bultje. Maar wanneer rij je nou perfect recht? Zowel in het echt als in een sim komt dat volgens mij nooit voor, en zodra je wiel een beetje scheef staat zal elk bultje toch echt een kleine rotatie in het wiel geven, lijkt me. En of je dat voelt in je stuur is nog maar de vroeg (te zacht om te voelen misschien?) maar dat er helemaal geen kracht is lijkt me niet waar.
Met Stefano valt best te praten als je met goede (natuurkundige/wetenschappelijke) argumenten komt.

Er is een thread op het supportforum waar een ForceFeedback expert Stefano wijst op wat optimalisatie van zijn FFB code. Stefano heeft die code dezelfde dag nog overgenomen en via Steam laten updaten naar AC. Vond ik toch mooi om te zien ;).

• NickThissen
Tsja, natuurkunde lukt wel, maar ik weet weinig van auto's dus dat zal lastig worden :p Ik hapte alleen op het feitje "als je stuur recht staat", dan vraag ik meteen "wanneer staat je stuur dan recht" want dat is zowat nooit, dus zo'n argument als "je voelt niks omdat je stuur recht staat" kan ik me niet in vinden. Maar dat is puur speculatie, ik weet er niks van.

Mijn iRacing profiel

• Requiem19
M3 E30 op Vallelunga, street tires (90's tires dus vervangen), 2.02.232

• vosss
quote:
Requiem19 schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:42:

The vibrations you get in real life are from the car's body and suspension and you feel it of course everywhere, in your body and on your arms. But the actual wheel is not moving.
Thanks voor het posten. Echter vraag ik me toch af waar IRL je armen meer van zouden trillen/bewegen. Van de trilling in het stuur of van de auto die trilt?

Nouja die gasten zullen het allicht beter weten dan ik :+

• haarbal
Vaag, ik had tire wear uitgezet, maar ik geloof niet dat die knop hier iets doet. Na 7 rondjes kwam ik niet eens meer in de buurt van ronde 2, ook al reed ik vrij netjes. Return to pit en de ferrari lag als een blok op de weg, gelijk anderhalve seconde eraf.

• BM

BM

Moderator Spielerij
quote:
haarbal schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:48:
Vaag, ik had tire wear uitgezet, maar ik geloof niet dat die knop hier iets doet. Na 7 rondjes kwam ik niet eens meer in de buurt van ronde 2, ook al reed ik vrij netjes. Return to pit en de ferrari lag als een blok op de weg, gelijk anderhalve seconde eraf.
Zijn je banden niet gewoon te heet geworden? Dan kan tire wear uitstaan, maar snel gaan is geen optie :)

X1 Gamercard | iRacing

• dabelg
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 13-05 14:11
quote:
wa zijn je AA settings krijg het nooit zo scherp :( met mijnnvidia 680 4gb rijdt wel triple screen)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

quote:
dabelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:56:
[...]

wa zijn je AA settings krijg het nooit zo scherp :( met mijnnvidia 680 4gb rijdt wel triple screen)
Idem ;(

• Bullus
quote:
dabelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:56:
[...]

quote:
Bullus in "[PC] Assetto Corsa" ;)

Voor de tripple screen replay view bug, kun je testen door

[CAMERA]MODE=triple ; DEFAULT | TRIPLE 
in video.ini

Heb het zelf nog niet getest.

[Voor 15% gewijzigd door Bullus op 12-11-2013 08:48]

|2600k|Asus 290|

• haarbal
quote:
BM schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:36:
[...]

Zijn je banden niet gewoon te heet geworden? Dan kan tire wear uitstaan, maar snel gaan is geen optie :)
Heter is beter toch? :), zal het eens testen.

@joep / dabelg
Als je een lomp scherp beeld wilt zou je downsampling kunnen proberen, weet niet of dat compatible is met triplescreen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=509076

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Ik zal er eens naar kijken.

• dabelg
quote:
haarbal schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:04:
[...]

@joep / dabelg
Als je een lomp scherp beeld wilt zou je downsampling kunnen proberen, weet niet of dat compatible is met triplescreen.
denk dat huidige GPU's niet echt downsampling aankunnen op triplescreen :p

wil zeggen dat ik van 5760*1080 minstens naar 7680*1440 moet gaan wat echt wel overkill is :(

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
dabelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:31:
[...]

denk dat huidige GPU's niet echt downsampling aankunnen op triplescreen :p

wil zeggen dat ik van 5760*1080 minstens naar 7680*1440 moet gaan wat echt wel overkill is :(
Waar moet je dan heen als je 6040*1080 draait :P

Het spel ga ik kopen aan het eind van de maand dus dan kan ik ook lekker gaan rijden ziet er heel goed uit voor zover ik nu kan beoordelen.
Kan je trouwens ook met een stuur onder koppeling rijden want heel veel sims kunnen dat niet en moet je perse force feedback hebben?

• haarbal
Je kan gewoon autoclutch aanzetten, met driving aids aan schijn je zelfs met een xbox controller redelijk te kunnen rijden.
Force feedback stuur is wel het leukst natuurlijk.

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
haarbal schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:00:
Je kan gewoon autoclutch aanzetten, met driving aids aan schijn je zelfs met een xbox controller redelijk te kunnen rijden.
Force feedback stuur is wel het leukst natuurlijk.
Dan ga ik denk ik toch mijn stuur vervangen door eentje met ffb maar zonder koppeling :P

• Requiem19
quote:
haarbal schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:04:
[...]

@joep / dabelg
Banden hebben een optimale temperatuur. Deze verschilt per band (zo werken zachte compounds vaak met een iets hogere temperatuur).

Als hele globale vuistregel kun je zo rond de 80-90 graden aanhouden als goede temperatuur voor racebanden. Straatbanden zullen wel iets lager liggen.

Ik zat met de M3 E30 op 115 linksachter; toen had ik toch echt een stuk minder grip ;)

• aveenhuysen
  • Laatst online: 21:51
Gisteren ook het spel aangeschaft (had al jaren Netkar Pro, heerlijke feedback daarmee) en draait prima op mijn pc. Heb een Thrustmaster F430 FFB stuur en het voelt allemaal lekker aan. Vind de BMW´s wel overdreven snel spinnen als je gas geeft bij lage snelheid. Voorlopig vind ik de Ferrari nog het lekkerst rijden zonder aids aan. Mooi te controleren als je netjes gas geeft. Moet nog wel wat testen met de settings van het stuur. Maar eerste impressie is prima en loopt als een tierelier op mijn pc.

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• haarbal
Voor het eerst op vallelunga gereden met die e30, racing lijn maar aangezet. Heb nog geen nette ronde neer kunnen zetten helaas, 2:08.024 was het snelst, niets aan de auto veranderd.

die groene vangrail ziet er niet uit trouwens.

misschien iets voor de TS?
http://www.assettocorsa.n...ups-ac-early-access.1439/

[Voor 21% gewijzigd door haarbal op 12-11-2013 16:28]

• dabelg
Bedankt voor de tip maar AA werkt voor geen meter bij mij met deze engine zonde. Ben geen graphics hoer maar tja dit ziet er ook niet uit ( geen scherpte in de verte vooral, als je stil staat is alles scherp bewegen niet ) achja is nog beta wachten ;)

• calsonic
quote:
dabelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:19:
Bedankt voor de tip maar AA werkt voor geen meter bij mij met deze engine zonde. Ben geen graphics hoer maar tja dit ziet er ook niet uit ( geen scherpte in de verte vooral, als je stil staat is alles scherp bewegen niet ) achja is nog beta wachten ;)
Draait hier als een zonnetje en superscherp alle settings maxed out met i3-3225 en gtx660 - hoef voor dit spel mijn gamepc niet eens op te starten.

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

Mijn CPU heeft niks te doen (15% of zo) en de GPU is overbelast (lees 100%). Snap er echt niks van ....

• dabelg
mmm heb nu fxaa en HDR uitgezet en is nu stuk scherper

met nvidia inspector 4xSGSAA aangezet

zie post : http://www.assettocorsa.n...-aa-problems-nvidia.1496/

@joep Met je triple screen aan ?

heb triple screen afgezet is gewoon teveel voor me kaart met 4x SGSAA aan met gewoon 4XMSAA ging het nog

[Voor 85% gewijzigd door dabelg op 12-11-2013 20:00]

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-05 22:53
Heb een 2.05.534 gereden op Vallelunga met de E30 maar dat was wel op 90s straat bandjes. weet niet hoeveel ik er op de moderne straatband nog van kan af rijden. En van die tijd op 90s bandjes kan denk ik ook nog wel wat af. Was nog geen super rondje.

iRacing Profiel

• calsonic
quote:
dabelg schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:57:
mmm heb nu fxaa en HDR uitgezet en is nu stuk scherper

met nvidia inspector 4xSGSAA aangezet

zie post : http://www.assettocorsa.n...-aa-problems-nvidia.1496/

@joep Met je triple screen aan ?

heb triple screen afgezet is gewoon teveel voor me kaart met 4x SGSAA aan met gewoon 4XMSAA ging het nog
FXAA is veel lichter voor de GPU maar maakt alles minder scherp gewoon 16xQ CSAA gebruiken in je nvidia drivers of 4x MSAA in de settings van de game zelf.

[Voor 3% gewijzigd door calsonic op 12-11-2013 20:36]

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Mijn record met de E30 op Vallelunga met straatbanden is tot nu toe 2:03:964

Ik heb AC dus aan de gang gekregen. Het probleem lag in een redirection van My Documents naar een netwerkschijf... Nu loopt wel alles soepel.

[Voor 48% gewijzigd door Metalfreak op 12-11-2013 22:35]

• NickThissen
Bij deze een eerste test versie voor mijn time trials website :)

http://ac.nickthissen.nl

Probeer het maar eens even uit, je kunt nog geen tijden ingeven maar wel alvast een account maken en wat rondkijken. Als er iets niet werkt, geef het aub even aan (eventueel met foutmelding via DM) dan zal ik er zsm naar kijken.

Korte uitleg over de aanpak:

1. De website ondersteunt meerdere Leagues. Een league is in principe een competitie van een bepaalde community (bijv die van ons, wat momenteel natuurlijk de enige is). Zo is het mogelijk om later meerdere communities er gebruik van te laten maken.

Users kunnen lid worden van een league (eventueel via 'admin goedkeuring') waarna ze mee kunnen doen aan de time trials. De meeste functionaliteit is nog niet verwerkt, dus momenteel wordt iedereen automatisch lid van de GoT league en hoef je je daar niet druk over te maken. Het is puur voor later, zodat ik niet alles om hoef te gooien mocht het populair worden.

2. In een league kunnen meerdere Seasons bestaan. Er kan maar een seizoen tegelijk actief zijn. Per seizoen zou er dan (later) bijvoorbeeld een apart kampioenschap opgesteld kunnen worden. Ook hier geldt weer: enkel de basis zit tot nu toe verwerkt, dat kan later allemaal bij komen als het nodig is.

3. In een seizoen kunnen er meerdere Events actief zijn. Een event is een competitie waar men met 1 track en 1 auto rijdt. Een admin kan een event aanmaken (straks..) en instellen van en tot wanneer deze moet lopen. In dat tijds interval kunnen mensen (straks...) tijden ingeven en die worden dan in een tabelletje weergegeven. Ook moet er nog iets bij komen van 'setup restricties' (bijv street tires of slicks of ...), daar moet ik nog even over nadenken.

Als je een account aanmaakt en ingelogd bent kun je op de Home pagina, of op de Account pagina een lijstje zien met leagues waar je lid van bent (alleen de onze momenteel dus), en een lijstje met Events die momenteel actief zijn (twee om te testen). Zo kun je hopelijk snel alles vinden zonder door tig pagina's te moeten klikken.

Ik zal proberen binnenkort alles werkend te maken, er zal niet veel werk maar aan zitten. Ook moet ik nog even alle auto's, tracks en driver aids invoeren.

Laat maar weten als er iets niet duidelijk is of niet werkt.

Mijn iRacing profiel

• OneSixthRoy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-05 20:02
Nog veel schoonheids foutjes maar het voelt echt wel super, met een grijns iedere keer het overstuur vangen :)

E30 M3 - Street Tires - Autoclutch

2:00:800

[Voor 14% gewijzigd door OneSixthRoy op 13-11-2013 00:38]

• Requiem19
Hier 2.01.2 tot nu toe. Maar ik zie nog ruimte voor verbetering.

Ziet er goed uit Nick! Ik heb me al geregistreerd. Zullen we voorlopig een 1-wekelijkse cyclus aanhouden? M30 E30 - Vallelunga tot volgende week x.

Tot nu toe heb ik tijden van Roy, Robert, Haarbal en mezelf voorbij zien komen :-).

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:19

BruceLee

i5 8600K - Geforce 2080 RTX

Hier nog wat onboard footage direct uit de game.
Ferrari 458 italia @ imola Circuit

GoT iRacing Discord ----> Klik HIER om de GoT iRacing Discord te joinen <----

• aveenhuysen
  • Laatst online: 21:51
Zo zo aardig driften zo...

[Voor 79% gewijzigd door aveenhuysen op 13-11-2013 13:09]

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:52

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Heb zelf ook gekocht, maar was best geschroken van de graphics. En ook stabiliteit is nog slecht, als ik alles max zet heb ik maar 40fps @ 1200P, maar doe ik paar dingen ietsje lager dan meteen weer 80Fps...
En moet zeggen met controller is het nog niet lekker te rijden.
Zal van de week eens mn stuurtje pakken.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• haarbal
2:06:488 nu, 90's banden, moet nog een seconde af om dutchdevil te matchen.

2:06.016

[Voor 14% gewijzigd door haarbal op 14-11-2013 21:02]

• JoepW

JoepW

GoT iRacing coördinator

2:05.672 '90 banden en standaard setup en enkel autoclutch. ;)

[Voor 5% gewijzigd door JoepW op 13-11-2013 22:23]

• OneSixthRoy
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 27-05 20:02
2:03.976 '90 banden en standaard setup en enkel autoclutch. ;)
Pagina: 1 2 3 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True