Zoals ik al zei, met de Nurburgring setup rij ik een 01:31.976 en kan daar zeker nog 0,5 - 1 seconden af rijden..... Verwacht dat Requime gewoon met dezelfde rijdt?.
Waarom zien wij jouw tijd niet terug in de lijst?
Als je voor 4 seconden een andere setup nodig hebt rij je gewoon niet hard genoegLampuhkap schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:25:
Req, wil jij jouw setupje eens delen
ik wil die tijd ook halen!
4 seconden is een hoop ja 
Ik heb nog niet de goede balans gevonden tussen grip en snel sturen
Ik heb nog niet de goede balans gevonden tussen grip en snel sturen
Jep. Ik denk dat Lampuhkap het over de M3 challenge heeft.Tortelli schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:52:
Zoals ik al zei, met de Nurburgring setup rij ik een 01:31.976 en kan daar zeker nog 0,5 - 1 seconden af rijden..... Verwacht dat Requime gewoon met dezelfde rijdt?.
Ik rijd de M3 bijna stock. Alleen wat meer front toe voor betere turn in.
lotus tijd staat nog niet zo scherp, dus heren, haal me van P1 af! ;)2
Vandaag AC maar weer eens onder het stof vandaan gehaald. Meteen de app geïnstalleerd. Morgen maar eens serieus wat rondjes rijden.
Kijk mij nou!
Op de facebook pagina van Assetto Corsa hebben ze net onthuld dat ze de RUF-licentie hebben binnengehaald! Binnenkort een ritje in de Yellowbird?
Nice dat er meer mensen bijkomen hier op't forum en met de timetrials!
Welkom
Pff, echt ernstig joh, heb al best even niet meer gereden..
Alle tijd laatste de dagen gestoken in uitvogelen hoe het met skins maken werkt en uit de losse pols wat fatsoenlijke ontwerpen proberen te maken etc.
I need more photoshop skills
Voor wie ze op't AC forum nog niet gezien hadden, nog een paar w.i.p. pictures:
(klikbaar voor grotere versie)

Wat vinden jullie er van?
Welkom
Pff, echt ernstig joh, heb al best even niet meer gereden..
Alle tijd laatste de dagen gestoken in uitvogelen hoe het met skins maken werkt en uit de losse pols wat fatsoenlijke ontwerpen proberen te maken etc.
I need more photoshop skills

Voor wie ze op't AC forum nog niet gezien hadden, nog een paar w.i.p. pictures:
(klikbaar voor grotere versie)

Wat vinden jullie er van?
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
De Huayra net geprobeerd en ik mag hem wel. Koppelmonster. Hij voelt inderdaad onderstuurd, maar dat komt door het gebrek aan snelheidsbeleving. Kijk maar eens op je snelheidsmeter als je de bocht uit onderstuurt. Je gaat veel harder dan het voelt. Komt denk ik door de pluche, zachte, vering. Het is toch een luxe auto die op de weg gewoon comfortabel moet rijden.
Zodra je brein gereset is, is het goed te doen. De tijd van J.oost was echt scherp en kon ik maar net verbeteren. Overigens is mijn tijd met alleen ABS en zonder TC gezet, maar ik vind het prima als mensen met TC willen rijden in deze auto. Dat heeft hij in het echt ook en daar is hij voor gebouwd. Ik heb het ook even geprobeerd, maar ben er niet significant sneller mee. Wordt wel een stuk makkelijker.
Zodra je brein gereset is, is het goed te doen. De tijd van J.oost was echt scherp en kon ik maar net verbeteren. Overigens is mijn tijd met alleen ABS en zonder TC gezet, maar ik vind het prima als mensen met TC willen rijden in deze auto. Dat heeft hij in het echt ook en daar is hij voor gebouwd. Ik heb het ook even geprobeerd, maar ben er niet significant sneller mee. Wordt wel een stuk makkelijker.
Ja, als je de normale straatbanden gebruikt ben je echt secondes langzamer. Even vlug getest, maar zeker wel 5-8 seconden langzamer.
De skin is nog een work in progress, dus wat dat betreft vind ik dat niet zo'n rampVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:36:
[...]
Alleen jammer dat we net geen 458 challenge hebben
Deze is wel echt al op 90% trouwens
Beetje enthousiaste skin-start gemaakt en nu zit ik met drie skins voor de Ferrari 458 waar 'k nog wel even zoet mee ben voor ik ze af heb.

Maar 't harde werken wordt wel beloond, uiteindelijk wel tof zo je eigen skin waar je happy mee bent after spending like countless hours creating it.
Kon het ook niet laten al een begin te maken met een skin voor de Huayra
Wil daar vandaag m'n eerste echte meters mee gaan rijden trouwens.
Heeft iemand tips over als je twee verschillende layers op één body-paneel vloeiend in elkaar wil laten overlopen; hoe je dat doet in photoshop/welke tools?

Ik kan niet wachten tot we met de Yellowbird over de Ring kunnen knallen straks in Assetto 
Hopelijk slepen ze de Mercedes licentie er ook nog in!
Hopelijk slepen ze de Mercedes licentie er ook nog in!
Zo, de Season Standings zijn ook klaar
Op de Events pagina staat nu onder de Active events ook de Top 5 Season Standings, met een linkje naar de volledige standings. Bij de volledige standings kun je ook per coureur bekijken welke positie / punten hij had bij welk event.
Verder is de mogelijkheid om een nieuw seizoen te beginnen nu ook geactiveerd. Als het goed is kan Requiem dat, en de rest niet. Je kan een nieuw seizoen maken en hem daarna Active maken. Let op: alle huidige events worden dan gestopt!
Er zit nog een bugje in: de vorige (niet-actieve) events worden nog niet weergegeven, daar kijk ik vanavond nog even naar...
Ook kun je per seizoen de punten telling aanpassen (heb nu maar even de F1 telling gebruikt).
Ik denk dat het na deze events tijd wordt voor een nieuw seizoen
Succes
Verder is de mogelijkheid om een nieuw seizoen te beginnen nu ook geactiveerd. Als het goed is kan Requiem dat, en de rest niet. Je kan een nieuw seizoen maken en hem daarna Active maken. Let op: alle huidige events worden dan gestopt!
Er zit nog een bugje in: de vorige (niet-actieve) events worden nog niet weergegeven, daar kijk ik vanavond nog even naar...
Ook kun je per seizoen de punten telling aanpassen (heb nu maar even de F1 telling gebruikt).
Succes
[ Voor 7% gewijzigd door NickThissen op 18-03-2014 12:54 ]
Dat weet ik niet?
En if so, wat is je bron?
En welke autos komen er dan in ?
Anders is Project Cars namelijk voor mij, als Mercedes er ook in komt, verleden tijd!
En welke autos komen er dan in ?
http://www.assettocorsa.net/mercedes-benz-sls/Lampuhkap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:55:
Dat weet ik niet?
En welke autos komen er dan in ?Anders is Project Cars namelijk voor mij, als Mercedes er ook in komt, verleden tijd!
Mercedes SLS en de GT3 spec daarvan.
Top! De huidige events duren nog 10 dagen. Daarna gaan we dus echt even een seizoen beginnenNickThissen schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:53:
Zo, de Season Standings zijn ook klaarOp de Events pagina staat nu onder de Active events ook de Top 5 Season Standings, met een linkje naar de volledige standings. Bij de volledige standings kun je ook per coureur bekijken welke positie / punten hij had bij welk event.
Succes
Ik had meer gehoopt op de 190e Evo. A-klasse AMG en nog een aantal anderen....he sjiit
Eerst maar eens die E30 onder de knie krijgenLampuhkap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:06:
Ik had meer gehoopt op de 190e Evo. A-klasse AMG en nog een aantal anderen....he sjiit
Geinig dat jij het inderdaad ook zo ervaart met die Hyuara Requiem. Ding gaat sneller dan je denkt idd.
Met die E30 kan ik nog een stuk sneller. Mijn tijd heb ik gezet terwijl ik mijn auto door twee bochten heen drift. Ik kan veel sneller, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Frustratie modus!
Ik wil graag in AC nog wat Japanse wagens zien. Zoals de AE86 lijkt me cool, mijn eigen wagen er in zou ook cool zijn (S13) en meer van dat. Paar Nissan R33, R34 GT-R's zou ook een leuke aanwinst zijn. Cool dat de RUF iig komt!
Met die E30 kan ik nog een stuk sneller. Mijn tijd heb ik gezet terwijl ik mijn auto door twee bochten heen drift. Ik kan veel sneller, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Frustratie modus!
Ik wil graag in AC nog wat Japanse wagens zien. Zoals de AE86 lijkt me cool, mijn eigen wagen er in zou ook cool zijn (S13) en meer van dat. Paar Nissan R33, R34 GT-R's zou ook een leuke aanwinst zijn. Cool dat de RUF iig komt!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ja de AE86 zou idd in zowel normale als N2 uitvoering welkom zijn
Een aantal Type-Rs zou ook niet verkeerd zijn (DC2, EK)
En idd de Skylines
R32, R33, R34 
"0.7.6
- Further reductions to the launcher's physical RAM usage while the simulator is active.
- Huayra steering wheel lock to lock modification
- Huayra collision boxes adjustments
- Updates and fixes on new skins of BMW 1M S3 and BMW M3 E30 Drift
- Huayra fixed rims orientation"
Een aantal Type-Rs zou ook niet verkeerd zijn (DC2, EK)
En idd de Skylines
"0.7.6
- Further reductions to the launcher's physical RAM usage while the simulator is active.
- Huayra steering wheel lock to lock modification
- Huayra collision boxes adjustments
- Updates and fixes on new skins of BMW 1M S3 and BMW M3 E30 Drift
- Huayra fixed rims orientation"
[ Voor 61% gewijzigd door Lampuhkap op 18-03-2014 17:42 ]
Wie komt de champagne en pitspoezen brengen naar Tim en mij?. We zijn redelijk zeker van onze 1e en 2e plaatsRequiem19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:03:
[...]
Top! De huidige events duren nog 10 dagen. Daarna gaan we dus echt even een seizoen beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 18-03-2014 18:49 ]
Haha, dit seizoen was nog niet voor het echie
. Ik denk dat we het moeten houden bij Kinderchampagne als troostprijs...
Overigens zijn de hints erg sterk dat komende update (een beperkte vorm van) multiplayer zal bevatten. Als dat zo is, is de time challenge misschien weer iets minder interessant. But we'll see!
Overigens zijn de hints erg sterk dat komende update (een beperkte vorm van) multiplayer zal bevatten. Als dat zo is, is de time challenge misschien weer iets minder interessant. But we'll see!
Tijd zal het leren, voordeel van een tijd challange is wel dat je het kunt spelen wanneer je wilt.
Krijg over een paar weken sleutels van mijn huis, zal tzt wat minder tijd hebben voor de echt belangrijke dingen van het leven denk ik
.
Krijg over een paar weken sleutels van mijn huis, zal tzt wat minder tijd hebben voor de echt belangrijke dingen van het leven denk ik
Laat die Japanse auto's maar komen inderdaad. Zie al aardig wat mensen daar naar vragen... Daar al iets over bevestigd?
Knappe tijd met de E30, Tim. Moest aardig mijn best doen voor de 2.31:100. In de 30 zou moeten lukken, maar dan ben je nog ruim een seconde sneller... Neem je de Schumacher S bocht in z'n drie of vier?
Straks ook even een poging in de Huayra wagen...
599XX op Monza is nog niet als event geweest zie ik?
Knappe tijd met de E30, Tim. Moest aardig mijn best doen voor de 2.31:100. In de 30 zou moeten lukken, maar dan ben je nog ruim een seconde sneller... Neem je de Schumacher S bocht in z'n drie of vier?
linkerknik in z'n 3, dan naar z'n 4 schakelen op het moment dat het heel even minder stijl wordt. Maar maakt niet gek veel uit. Nu Nick de beste sectortijden heeft opgenomen in het overzicht kun je trouwens sneller uitzoeken in welke sector je de meeste tijd verliest. Ik gok dat ik het meeste win in S1.MarijnGTR schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:22:
Laat die Japanse auto's maar komen inderdaad. Zie al aardig wat mensen daar naar vragen... Daar al iets over bevestigd?
599 op Monza kunnen we volgende keer wel doen als daar animo voor is. Ik vind de 599 niet een heel spannende auto persoonlijk.
Zo, ook de eerste paar meters met de Huayra gehad.
Stond vrij vlot achterstevoren
Technisch baantje wel dat Vallenlunga, en dan met zo'n dikke bak, pff
Ken die baan verder niet echt en een paar bochten zie je (te) laat aankomen en dan is het...
Eerst maar beetje de baan leren kennen, en dan de Huayra, en hopelijk is dan de challenge nog niet afgelopen
Heb ik gemist blijkbaar, welke hints heb je het over?Requiem19 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:52:
Ben echt zoooo benieuwd of dat gaat lukken hier qua internet/ping, zou echt te awesome worden
Wat voor een internet heb je dan?. Zit je op ISDN ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 18-03-2014 20:13 ]
Tot mijn eigen verbazing in een keer nog 9 tienden van mijn tijd afgereden met de T125 op Imola. Schiet er in de time trial geen enkele plaats mee op, maar wel lekker voor het gevoel. Eens kijken hoe ik het beste mijn rondje hier neer kan zetten. Zodat ik nog wat tips kan ontvangen. Met Fraps geprobeerd de replay te capturen maar dat lijkt mijn pc niet goed te trekken. Krijg lage kwaliteit en schokkerig beeld bij afspelen. Dus wordt of met de instellingen kloten of iets anders verzinnen.
Beetje krakkemikkige installatie. Iets met een kamer in een centrum met de hoofdaansluiting in de kelder v/d winkel waar ik boven woonTortelli schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:13:
Wat voor een internet heb je dan?. Zit je op ISDN ofzo?

Allerlei splitsingen waar ik niet bij kon etc. Half jaartje zoet mee geweest

Op zich werkt het goed nu, alleen die ping is niet altijd even stabiel.
@_A3
Replay in lagere resolutie afspelen als dat kan?
Of capture met minder fps anders?
Weet niet uit m'n hoofd hoe het precies heet, maar "force losless RGB capture" o.i.d. vraagt ook extra resources van je PC denk ik.
Bestanden met fraps worden erg groot. Opnemen in halve resolutie helpt, of weg schrijven op snelle HDD (SSD)._A3 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:16:
Tot mijn eigen verbazing in een keer nog 9 tienden van mijn tijd afgereden met de T125 op Imola. Schiet er in de time trial geen enkele plaats mee op, maar wel lekker voor het gevoel. Eens kijken hoe ik het beste mijn rondje hier neer kan zetten. Zodat ik nog wat tips kan ontvangen. Met Fraps geprobeerd de replay te capturen maar dat lijkt mijn pc niet goed te trekken. Krijg lage kwaliteit en schokkerig beeld bij afspelen. Dus wordt of met de instellingen kloten of iets anders verzinnen.
Net weer een 0,6 seconden van mijn tijd afgereden. Sta nu op 0,064 seconden van J.oost
[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 18-03-2014 21:10 ]
Verwijderd
Nieuwe update:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| 0.7.6 - Further reductions to the launcher's physical RAM usage while the simulator is active. - Huayra steering wheel lock to lock modification - Huayra collision boxes adjustments - Updates and fixes on new skins of BMW 1M S3 and BMW M3 E30 Drift - Huayra fixed rims orientation - Collision fixes - End race report fixes |
Nog een paar ronden met de Huayra gereden (toch elke keer weer van "schrijf ik het zo nou goed?"
),
heb je je handen vol aan zeg.
Wel stuk beter te doen op de top gear bandjes though.
Als iemand al een goed filmpje (goede lijnen iig) met onboard cam heeft graag, ik zit echt nog van "euh, volgende bocht is linksom, toch?"
heb je je handen vol aan zeg.
Wel stuk beter te doen op de top gear bandjes though.
Als iemand al een goed filmpje (goede lijnen iig) met onboard cam heeft graag, ik zit echt nog van "euh, volgende bocht is linksom, toch?"
Lees eens een paar post hierbovenVerwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:46:
Nieuwe update:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 0.7.6 - Further reductions to the launcher's physical RAM usage while the simulator is active. - Huayra steering wheel lock to lock modification - Huayra collision boxes adjustments - Updates and fixes on new skins of BMW 1M S3 and BMW M3 E30 Drift - Huayra fixed rims orientation - Collision fixes - End race report fixes
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Wat heeft update 0.7.7 zojuist gebracht? (12,9 mb)
Verwijderd
Volgens forum van AC:Lampuhkap schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:30:
Wat heeft update 0.7.7 zojuist gebracht? (12,9 mb)
code:
1
2
3
| - Fixed Drag race starting issue - Added debouncing MS delay for paddle shifter - Added custom starting position |
Zeker! Can't wait. Echt toffe baan. Met klamme handjes en samengeknepen billen zo hard mogelijk met de Huayra door eau rouge raggen!
+1HirzoSchuurman schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:41:
[...]
Zeker! Can't wait. Echt toffe baan. Met klamme handjes en samengeknepen billen zo hard mogelijk met de Huayra door eau rouge raggen!
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ik kan niet heel warm worden van Spa. Al met zoveel sims erop gereden dat ik er weinig uitdaging meer aan beleef. Verder is Spa met alle asfalt uitloopstroken een redelijk makkelijk circuit geworden en is Eau Rouge te eenvoudig voor de huidige snelle open wheelers. Voor de langzamere auto's zijn de rechte stukken echt te lang.
Ik zou zelf graag wat meer circuits zien die minder bekend zijn. Maar gezien Kunos' keuze om (op het moment) vooral commerciële keuzes qua content te maken, zit dat er helaas even niet in.
Ik zou zelf graag wat meer circuits zien die minder bekend zijn. Maar gezien Kunos' keuze om (op het moment) vooral commerciële keuzes qua content te maken, zit dat er helaas even niet in.
Elk circuit is voor mij nieuw, voor wat betreft het er op rijden met een échte sim, ben heel benieuwd naar Spa.Requiem19 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:09:
Ik kan niet heel warm worden van Spa. Al met zoveel sims erop gereden dat ik er weinig uitdaging meer aan beleef. Verder is Spa met alle asfalt uitloopstroken een redelijk makkelijk circuit geworden en is Eau Rouge te eenvoudig voor de huidige snelle open wheelers. Voor de langzamere auto's zijn de rechte stukken echt te lang.
Heb er lang niet meer op geraced, volgens mij voor 't laatst echt met grand prix 4
(schiet me te binnen dat ik toen (10 jaar terug ofzo?) af en toe rondjes ging rijden met de TV-replay cam, geen wereldtijden offcourse maar kon nog best rap rond gaan op die manier, kende het circuit toen dus wel redelijk
Met makkelijk door alle asfalt uitloopstroken bedoel je kans op echt harde crashes, right?
'k bedoel ik neem aan dat je die niet kan gaan ge(mis)bruiken voor snellere rondetijden oid.
Het is inderdaad wel een beter circuit voor de wat snellere auto's.
Als ik jou zo hoor praten over 'te makkelijk' etc. poep ik al zo'n beetje in m'n broekie wat betreft toekomstige timetrials

Nou, makkelijk is niet persé hetzelfde als 'snel'.
Waar ik op doel is het volgende. Spa had vroeger, zoals alle klassieke circuits, lekker ouderwetse grindbakken. Die grindbakken zijn vervangen voor asfalt uitloopstroken. Als je een foutje maakt, kun je dus gewoon weer rustig verder. Vroeger was dat altijd einde race. Je kunt dus zonder straf grotere risico's nemen. Bij bochten als Pouhon is dit doodzonde imo.
Qua hotlaps maakt het niet zoveel uit, maar in races maakt dit een essentieel verschil.
Waar Spa, mijns inziens, wel leuk voor is, zijn Enduranceraces met meerdere klasses. Daar is het circuit groot genoeg en genoeg inhaalpunten. Als pitstops etc goed geïmplementeerd worden, wordt dit helemaal een feest
.
Waar ik op doel is het volgende. Spa had vroeger, zoals alle klassieke circuits, lekker ouderwetse grindbakken. Die grindbakken zijn vervangen voor asfalt uitloopstroken. Als je een foutje maakt, kun je dus gewoon weer rustig verder. Vroeger was dat altijd einde race. Je kunt dus zonder straf grotere risico's nemen. Bij bochten als Pouhon is dit doodzonde imo.
Qua hotlaps maakt het niet zoveel uit, maar in races maakt dit een essentieel verschil.
Waar Spa, mijns inziens, wel leuk voor is, zijn Enduranceraces met meerdere klasses. Daar is het circuit groot genoeg en genoeg inhaalpunten. Als pitstops etc goed geïmplementeerd worden, wordt dit helemaal een feest
Mettet in België heerlijk klein baantje in België. Of Assen, snel, maar ook erg technisch als je harder gaat.Requiem19 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:09:Ik zou zelf graag wat meer circuits zien die minder bekend zijn. Maar gezien Kunos' keuze om (op het moment) vooral commerciële keuzes qua content te maken, zit dat er helaas even niet in.

Deze is nu echt bijna klaar, nog een paar goede sponsor stickers erbij zoeken en nog 1 probleem waar 'k hulp bij nodig heb.
Doe bij deze ook het interieur en ik kom er niet achter hoe ik de stiksels (hoezo details

wit krijg. (andere kleuren wil wel, maar wit niet, iets met rgb/channels o.i.d. in photoshop waarschijnlijk bij het betreffende bestand.
Oefening baart kunst. Me gefocust op de T125 Time trial op Imola. Waar ik na de eerste paar keer proberen voor mijn gevoel nooit een sneller rondje dan een pakweg 1:33.5 neer zou kunnen zetten. Maar met redelijk wat oefenen inmiddels bijna een 1:30.x.. Nu gestrand op de 1:31.089. Maar daar zeker tevreden mee.
Zo'n Time trial helpt zeer zeker om mezelf te pushen om mijn tijd te verbeteren. Toen ik bij deze pogingen de eerste keer mijn tijd verbeterde kwam ik op 8 duizendste van Boppema. Het is dan wel erg uitnodigend om toch nog in ieder geval zijn tijd te verbeteren. Dat lukte ook, maar toen stond ik op 5 duizendste achter Tortelli. Dan denk je toch die 5 duizendste moeten er ook nog ergens uit te persen zijn.
Anders was ik vermoedelijk al gestopt toen ik de 1:31.8xx neerzette nu toch maar mooi bijna 8 tienden sneller.
Zo'n Time trial helpt zeer zeker om mezelf te pushen om mijn tijd te verbeteren. Toen ik bij deze pogingen de eerste keer mijn tijd verbeterde kwam ik op 8 duizendste van Boppema. Het is dan wel erg uitnodigend om toch nog in ieder geval zijn tijd te verbeteren. Dat lukte ook, maar toen stond ik op 5 duizendste achter Tortelli. Dan denk je toch die 5 duizendste moeten er ook nog ergens uit te persen zijn.
Anders was ik vermoedelijk al gestopt toen ik de 1:31.8xx neerzette nu toch maar mooi bijna 8 tienden sneller.
En nu sta ik 4e, push jezelf de volgende keer anders wat minder
.
Weet iemand ook of het mogelijk is om die muur weg te halen van de drag strip? Ik wil wel eens een top speed run doen met een paar wagens!
Dat is ook iets wat ik altijd wil proberen in games, iemand creatief genoeg om een recht stuk te maken van 10km ofzo?
.
Precies! Al geprobeerd op Monza 66 maar dat werkt toch niet helemaal lekker. En die drag strip is gewoon te kort.. Krijg de Huargrayyyaahahyyya (of zoiets) niet verder dan 346
Hehe. Kun jij je weer ergens op richten.Tortelli schreef op zondag 23 maart 2014 @ 01:32:
En nu sta ik 4e, push jezelf de volgende keer anders wat minder.
Zie trouwens dat je weer iets verder gezakt bent.
Als iemand heelllll hard probeert en maar niet sneller wordt met de Hotlap challenge, nodig ik hem/haar uit om mij een replay van zijn snelste ronde te sturen. Ik vind het dan wel leuk om zowel algemene tips te geven, als (indien nodig) per bocht commentaar te geven.
Ik heb ook weer even zitten beuken, nadat ik gedurende het weekend naar plek 7 was gezakt. Nu weer mooi terug op plek 4_A3 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:55:
[...]
Hehe. Kun jij je weer ergens op richten.![]()
Zie trouwens dat je weer iets verder gezakt bent.
Tijden van 3e tot 6e tijd liggen bizar dicht bij elkaar valt me nu pas op
.
. Zal met de Pagani binnenkort eens een poging wagen een fatsoenlijke ronden te rijden.
Rondje met de M3 heb ik in een paar rondjes gereden, moet veel sneller kunnen.
Je kunt opnieuw beginnen op Imola want J.oost is je voorbijRequiem19 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 18:00:
Als iemand heelllll hard probeert en maar niet sneller wordt met de Hotlap challenge, nodig ik hem/haar uit om mij een replay van zijn snelste ronde te sturen. Ik vind het dan wel leuk om zowel algemene tips te geven, als (indien nodig) per bocht commentaar te geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 24-03-2014 19:09 ]
Dat klink als mij.. Ik heb nog niet zoveel stuur ervaring (20 uur). Als ik niet de bocht uitvlieg rij ik redelijk constant, maar het schiet nog niet op. :-P Ik zal binnenkort even twee "redelijke" replay's saven.Requiem19 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 18:00:
Kijk mij nou!
Zo, plek 7 op Imola. Begin het steeds beter door te krijgen.
Ben overigens van mening dat zodra je kramp in je duim krijg je moet stoppen..

Zodra je naar je hand kijkt en beseft dst je een controller in je hand hebt moet je stoppenbartus1989 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 20:30:
Zo, plek 7 op Imola. Begin het steeds beter door te krijgen.
Lol, inderdaad. Respect voor mensen met controllers, maar het haalt het gewoon niet bij een stuurtje
J.oost, laat je gezicht eens hier op het forum. Ik heb vandaag een uurtje te tijd en ik ga je pakkenTortelli schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:08:
Tijden van 3e tot 6e tijd liggen bizar dicht bij elkaar valt me nu pas op.
[...]
Je kunt opnieuw beginnen op Imola want J.oost is je voorbij. Zal met de Pagani binnenkort eens een poging wagen een fatsoenlijke ronden te rijden.
Ik raak met moeite in de buurt
Helaas kan ik enkel in het weekend oefenen
Ik kom tot op 0.2 van plek 1 maar als Tim een rondje of 5 aanzet dan sta ik zo weer op 1.2 denk ik... 😕
Bij mij moet 1.30,0 er wel in zitten, maar probeer alles maar eens in 1 rondje te stoppen...
Bij mij moet 1.30,0 er wel in zitten, maar probeer alles maar eens in 1 rondje te stoppen...
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Ik denk dat iedereen wat sneller wordt met AC, want die 1.30.5 voelde voor mij al snel aan. Competition is getting closer.
Maar ik heb nu toevallig wel even tijd om eens te kijken of ik sneller kan.
Edit 1: 29.6 gereden op Imola, met optimal van 29.2. Maar voor die tijd moet ik een rondje rijden dat ik 1x in m'n leven rijdt. Of gewoon nog meer oefenen
.
Edit 2: We krijgen as vrijdag waarschijnlijk de Ferrari 312T van Lauda:

Edit 1: 29.6 gereden op Imola, met optimal van 29.2. Maar voor die tijd moet ik een rondje rijden dat ik 1x in m'n leven rijdt. Of gewoon nog meer oefenen

[ Voor 54% gewijzigd door Requiem19 op 25-03-2014 15:04 ]
Oooh, eindelijk een "echte" F1 autoRequiem19 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:03:
Ik denk dat iedereen wat sneller wordt met AC, want die 1.30.5 voelde voor mij al snel aan. Competition is getting closer.
Edit 1: 29.6 gereden op Imola, met optimal van 29.2. Maar voor die tijd moet ik een rondje rijden dat ik 1x in m'n leven rijdt. Of gewoon nog meer oefenen.
Gisteren nog wat van mijn tijd op Imola af kunnen schrapen tot een 01:30.425. Dit gebaseerd op een Nurburgring set met wat kleine aanpassingen....
Wat dat betreft merk ik dat ik zeker bij de open-wheelers waar echt alles aan te passen is toch redelijk wat setup kennis te kort kom. Vooral bump/rebound en andere damper instellingen ontgaan mij nog hoe ik die het beste aan kan passen zonder compleet de handling onderuit te halen.
Ik weet dat er op RaceDepartment nog een aantal setup guides te vinden zijn, misschien binnenkort toch maar eens een paar uurtjes investeren om dat te leren.
Het hard rijden is over het algemeen het probleem niet bij mij. Zorgen dat je auto dusdanig afgesteld staat dat die ook in staat is om de echt snelle tijden te rijden daarintegen wel...
Het van een goede setup vinden klinkt mij bekend in de oren. Ik kom meestal niet verder dan de versnellingen en de vleugel aan te passen. De rest gaat boven mijn pet. Met GTR2 kwam ik al wel iets verder zoals bandenspanning en camber. Maar daar gebruikte ik bij GTR de Motec software voor. Heb hier al wel gekeken naar Aim Race Studio, maar daar krijg ik lang niet de informatie waar ik naar op zoek ben. Ik heb dan ook geen flauw idee als ik zou moeten beginnen met de camber, rebound, toe etc. Heb er al wel iets over gelezen. Misschien dat ik inderdaad dit maar eens moet gaan lezen en dan wat gaan proberen. Weet alleen niet of ik daar op dit moment het geduld voor heb.Jeroen de Wit schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:19:
[...]
Oooh, eindelijk een "echte" F1 auto.
Gisteren nog wat van mijn tijd op Imola af kunnen schrapen tot een 01:30.425. Dit gebaseerd op een Nurburgring set met wat kleine aanpassingen....
Wat dat betreft merk ik dat ik zeker bij de open-wheelers waar echt alles aan te passen is toch redelijk wat setup kennis te kort kom. Vooral bump/rebound en andere damper instellingen ontgaan mij nog hoe ik die het beste aan kan passen zonder compleet de handling onderuit te halen.
Ik weet dat er op RaceDepartment nog een aantal setup guides te vinden zijn, misschien binnenkort toch maar eens een paar uurtjes investeren om dat te leren.
Het hard rijden is over het algemeen het probleem niet bij mij. Zorgen dat je auto dusdanig afgesteld staat dat die ook in staat is om de echt snelle tijden te rijden daarintegen wel...
Mijn tijd op Imola heb ik dan ook gereden met de setup die precies hetzelfde was als die voor Nurnburgring.
Weet zo even niet meer wie die tip gaf om die setup te gebruiken, maar in ieder geval bedankt. Geloof niet dat ik met de standaard setup deze tijd had gereden.
Ik rij met de Logitech G25 (alweer bijna 6 jaar dat ding is niet te stoppen) en ik knijp zo hard in het stuur dat ik dus kramp krijg...Requiem19 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 22:26:
[...]
Zodra je naar je hand kijkt en beseft dst je een controller in je hand hebt moet je stoppen

Klik deze eens aan, en dan naar 1:29 door skippen.bartus1989 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:18:
[...]
Ik rij met de Logitech G25 (alweer bijna 6 jaar dat ding is niet te stoppen) en ik knijp zo hard in het stuur dat ik dus kramp krijg...
[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 25-03-2014 20:21 ]
Interessant! Merk dat ik het zelf ook doe op de snelweg dat knijpen.
Probleem in Assetto Corsa is dat als ik hem niet goed vasthoud het stuur uit mijn handen klapt.
Probleem in Assetto Corsa is dat als ik hem niet goed vasthoud het stuur uit mijn handen klapt.
Teveel kracht zetten hou je niet lang vol. Ga maar eens een 2 uurs kart wedstrijd rijden, dat knijpen hou je 15 minuten vol en daarna kom je geen bocht meer door omdat je armen op zijn
.
Die Ferrari 312T is wel cool trouwens!. Al kijk ik nog meer uit naar de Lotus 98T (die met 1200PK waarschijnlijk onrijdbaar is
).
Die Ferrari 312T is wel cool trouwens!. Al kijk ik nog meer uit naar de Lotus 98T (die met 1200PK waarschijnlijk onrijdbaar is
[ Voor 26% gewijzigd door Tortelli op 25-03-2014 20:54 ]
Dat knijpen heb ik ook een handje van, na een tijdje echt vervelend, snel afleren maar.
Gaat er voor de T125 op Imola ook een setup rond of rijdt iedereen met iets anders?
Met de BMW ook al ff geprobeerd maar wel erg vaak mis met de pook met terugschakelen door dat brakke dinkie op de G25, dat is wel echt een nadeel van dat ding.
Helaas is het dan vaak in 1x versnellingsbak kapot en direct afgelopen dus
M'n 3e skin is ook klaar en te downloaden by the way, best goed gelukt al zeg ik het zelf.
Vind het zelf denk ik de mooiste tot nu toe.
Paar anderen waren het er wel mee eens blijkbaar want m'n website is 2x offline gehaald door toegenomen dataverkeer, heb 't hele pakket moeten upgraden
Ook bij deze het interieur aangepakt, van het stuur tot de vloer, en van de stiksels t/m de gordel
Let wel, bij het terugkijken van replays kan zo'n custom interieur problemen geven, vandaar dat ik ook een versie zonder het custom interieur heb staan op m'n website.
Is overigens bekend op het supportforum maar ik mag er eigenlijk niets over zeggen omdat officieel het interieur aanpakken helemaal niet is toegestaan

Download @ http://hirzo.com/ac.
Gaat er voor de T125 op Imola ook een setup rond of rijdt iedereen met iets anders?
Met de BMW ook al ff geprobeerd maar wel erg vaak mis met de pook met terugschakelen door dat brakke dinkie op de G25, dat is wel echt een nadeel van dat ding.
Helaas is het dan vaak in 1x versnellingsbak kapot en direct afgelopen dus

M'n 3e skin is ook klaar en te downloaden by the way, best goed gelukt al zeg ik het zelf.
Vind het zelf denk ik de mooiste tot nu toe.
Paar anderen waren het er wel mee eens blijkbaar want m'n website is 2x offline gehaald door toegenomen dataverkeer, heb 't hele pakket moeten upgraden
Ook bij deze het interieur aangepakt, van het stuur tot de vloer, en van de stiksels t/m de gordel
Let wel, bij het terugkijken van replays kan zo'n custom interieur problemen geven, vandaar dat ik ook een versie zonder het custom interieur heb staan op m'n website.
Is overigens bekend op het supportforum maar ik mag er eigenlijk niets over zeggen omdat officieel het interieur aanpakken helemaal niet is toegestaan

Download @ http://hirzo.com/ac.
Waarschijnlijk heb je bij het exporteren andere mipmap instellingen nodig dan bij de buitenkant?HirzoSchuurman schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:59:
... Let wel, bij het terugkijken van replays kan zo'n custom interieur problemen geven, vandaar dat ik ook een versie zonder het custom interieur heb staan op m'n website.
En waarom zou het aanpassen van het interieur niet toegestaan zijn?
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
I don't know. En het antwoord gaan ze ook niet geven op het support forum in dit geval denk ikBamiHap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:25:
[...]
Waarschijnlijk heb je bij het exporteren andere mipmap instellingen nodig dan bij de buitenkant?
En waarom zou het aanpassen van het interieur niet toegestaan zijn?
't is iets met copyright etc. Ze hebben alleen de template voor de buitenkant vrij gegeven, en bij eigen builds mag het natuurlijk wel.
Maar er zijn er al die dingen 'gekraakt' hebben en zo de hele auto kunnen 'ontleden', waarna na wat 'geknutsel' het ook mogelijk is om bijv. het interieur te doen.
Het wordt wel getolereerd op het forum maar mag dus officieel niet (threads worden niet geblokkeerd oid), en dus ook geen directe ondersteuning.
Al gaan die LOD issues wel verder dan de custom dingen, de Huayra heeft met die achterste flappen ook LOD issues (belichting ineens anders).
In die open wheelers spelen setups idd een grotere rol. Maar zodra je een snelle base setup hebt (die hebben we nu allemaal voor de Lotus), is het een kwestie van details en evt aanpassen aan je eigen rijstijl. Hoe je de huidige set van de T125 sneller maakt... Geen ideeJeroen de Wit schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:19:
[...]
Oooh, eindelijk een "echte" F1 auto.
De setup 'de schuld geven' gebeurt vrij snel. Maar geloof maar dat een Huttu met dezelfde setup 28.5 ofzo rijdt. 90% zit in jezelf. 10% in de setup (mits je dus die prima snelle base set hebt).
@Requiem19
Deze replies kunnen we blijven typen bijna, idee voor de startpost?
Zwager van me brult ook altijd meteen om een setup, mijn eerste reactie is dan meestal dat ie eerst maar eens tussen de witte lijntjes moet zien te blijven
Deze replies kunnen we blijven typen bijna, idee voor de startpost?
Zwager van me brult ook altijd meteen om een setup, mijn eerste reactie is dan meestal dat ie eerst maar eens tussen de witte lijntjes moet zien te blijven
Schuey, mee eens. Wel is het dus zo dat de default set in de lotus tov v n de Nurburg set 2 seconden oid langzamer is. Dus helemaal ongelijk heeft je zwager niet
.
Ik zou graag een nieuwe OP maken, maar ik ben daar dramatisch slecht in qua flashy opmaak. Wie zou mij willen helpen hiermee?
Ik zou graag een nieuwe OP maken, maar ik ben daar dramatisch slecht in qua flashy opmaak. Wie zou mij willen helpen hiermee?
Ik dacht vast een drukte van belang hier met nog een uurtje te gaan met de lotus op Imola met vragen als 'waar kan ik nog sneller?' etc.
Maar 't is vrij rustig
Ik heb er een handje van om veel te laat serieus aan de gang te gaan.
Net nog wel ff aan de gang geweest en in ieder geval nog even de top 10 binnengedrongen
Dit (zie filmpje) is m'n snelste tot nu toe (01:31.981), maar er zit echt nog meer in.
Kost alleen een paar uurtjes die er nu niet meer zijn
Wat me zelf al opvalt:
- te vroeg opgeschakeld van 2 naar 3 na de 180 graden hairpin
- daarna boven aan de heuvel die snelle left-hander ben ik nog niet helemaal uit wat 't beste is
- heb ook nog geen vast rempunt gevonden bij de heftige chicane die even daarna komt.
- laatste twee bochten ging ik echt op eieren, zat een dikke seconde onder m'n tot nu toe snelste tijd dus nam geen risico what so ever meer in laatste twee bochten.
- en te vroeg insturen insturen blijft in het algemeen een puntje, gaat een beetje tegen m'n gevoel in maar moet echt leren meer asfalt te gebruiken.
Owja, en had ook net genoeg brandstof, paar bochten later hield ie er mee op
[YouTube: http://youtu.be/k6yufHZWf0c]
Maar 't is vrij rustig

Ik heb er een handje van om veel te laat serieus aan de gang te gaan.

Net nog wel ff aan de gang geweest en in ieder geval nog even de top 10 binnengedrongen
Dit (zie filmpje) is m'n snelste tot nu toe (01:31.981), maar er zit echt nog meer in.
Kost alleen een paar uurtjes die er nu niet meer zijn

Wat me zelf al opvalt:
- te vroeg opgeschakeld van 2 naar 3 na de 180 graden hairpin
- daarna boven aan de heuvel die snelle left-hander ben ik nog niet helemaal uit wat 't beste is
- heb ook nog geen vast rempunt gevonden bij de heftige chicane die even daarna komt.
- laatste twee bochten ging ik echt op eieren, zat een dikke seconde onder m'n tot nu toe snelste tijd dus nam geen risico what so ever meer in laatste twee bochten.
- en te vroeg insturen insturen blijft in het algemeen een puntje, gaat een beetje tegen m'n gevoel in maar moet echt leren meer asfalt te gebruiken.
Owja, en had ook net genoeg brandstof, paar bochten later hield ie er mee op
[YouTube: http://youtu.be/k6yufHZWf0c]
Stom dat het zo ineens wegvalt.. Geen gestotter of wat dan ook.. Bij iracing is dat wel leuk gedaan
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Hmm, ik kom niet onder de 1:33 met die Lotus, wat voor mijn gevoel al heel snel is, maar ik moet dus nog ergens bijna 4 seconden vinden. Vraag me echt af waar. (geen flauw idee hoe ik een opname maak trouwens)
De Pagani ligt me trouwens beter, maar het blijft een tricky wagen met erg veel vermogen. Maar goed, ook daar mis ik nog dik 2 seconden op Requiem.
De Pagani ligt me trouwens beter, maar het blijft een tricky wagen met erg veel vermogen. Maar goed, ook daar mis ik nog dik 2 seconden op Requiem.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
In z'n algemeenheid; als je op een gegeven moment tegen een grens aanloopt en niet meer sneller kunt doe ik vaak het volgende. In plaats van nóg later te remmen bij elke bocht in een poging om hondersten te winnen, ga ik juist 5 meter eerder remmen bij elke bocht. Waarom? Omdat je in je enthousiaste echt vaak te laat remt en daarmee de exit van de bocht compromitteert.Metalfreak schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:09:
Hmm, ik kom niet onder de 1:33 met die Lotus, wat voor mijn gevoel al heel snel is, maar ik moet dus nog ergens bijna 4 seconden vinden. Vraag me echt af waar. (geen flauw idee hoe ik een opname maak trouwens)
Op Imola scheelt dat erg veel, omdat er veel bochten zijn met een (kort of lang) recht stuk erna. Daar win je tijd. Je wint de tijd nooit in de bocht, maar altijd na de bocht. Mijn allersnelste rondje remde ik heel vroeg voor de chicane, maar kon ook 10 meter eerder op het gas. Daarmee won ik gelijk 0,2 ten opzichte van m'n beste split.
Kortom, eerder remmen en eerder acceleren. Probeer het maar eens
Een handige (100% gratis) opname tool die je kan gebruiken is OBS (Open Broadcaster Software). Het word veel gebruikt door de streaming community, maar je kan ook video output only instellen dat hij alleen een filmpje maakt voor op je PC.Metalfreak schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:09:
Het mooie aan OBS is ook dat de bestandsgroottes mooi klein worden gehouden. Een minuut HD recorden is bijvoorbeeld rond de 100mb ipv bijvoorbeeld 1gb bij FRAPS.
Ik gebruik het programma zelf altijd als ik iets wilt opnemen, en ik heb er goede ervaringen mee.
Ik heb AC nog niet, maar elke keer dat ik deze thread lees krijg ik meer en meer zin om het spel te kopen
Ik heb AC nog niet, maar elke keer dat ik deze thread lees krijg ik meer en meer zin om het spel te kopen
Well... resistance is futile
.
Als je hem vandaag koopt kan je gelijk gebruikmaken van de nieuwe update! Vandaag komt de Ferrari 312T, van Lauda, uit. Ook wel bekend uit de film 'Rush'.
Daarnaat weer grafische verbeteringen, nieuwe sky, en AI optimalisaties.
AC wordt elke update een stukje beter. Enige waarop we nog wachten is MP!
Als je hem vandaag koopt kan je gelijk gebruikmaken van de nieuwe update! Vandaag komt de Ferrari 312T, van Lauda, uit. Ook wel bekend uit de film 'Rush'.
Daarnaat weer grafische verbeteringen, nieuwe sky, en AI optimalisaties.
AC wordt elke update een stukje beter. Enige waarop we nog wachten is MP!
[ Voor 83% gewijzigd door Requiem19 op 28-03-2014 10:38 ]
Thanks, ga het zeker eens proberen. Heb wel al door op een ander moment terugschakelen heel wat gewonnen (vooral in de Pagani). Die chicane vind ik trouwens ook lastig ja, als ik daar te vroeg op het gas ga, resulteert dat vaak in een kusje met de muur aan de linkerkant.Requiem19 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:37:
[...]
In z'n algemeenheid; als je op een gegeven moment tegen een grens aanloopt en niet meer sneller kunt doe ik vaak het volgende. In plaats van nóg later te remmen bij elke bocht in een poging om hondersten te winnen, ga ik juist 5 meter eerder remmen bij elke bocht. Waarom? Omdat je in je enthousiaste echt vaak te laat remt en daarmee de exit van de bocht compromitteert.
Op Imola scheelt dat erg veel, omdat er veel bochten zijn met een (kort of lang) recht stuk erna. Daar win je tijd. Je wint de tijd nooit in de bocht, maar altijd na de bocht. Mijn allersnelste rondje remde ik heel vroeg voor de chicane, maar kon ook 10 meter eerder op het gas. Daarmee won ik gelijk 0,2 ten opzichte van m'n beste split.
Kortom, eerder remmen en eerder acceleren. Probeer het maar eens
Welke setup gebruiken jullie trouwens? Ik heb er een van RaceDepartment, maar standaard was die echt bagger, een versnelling kon ik overslaan omdat de verhoudingen kut waren en de 6 was te kort. Na wat tweaken gaat dat, maar ik heb het gevoel dat ik daar ook nog wat kan winnen. (met deze heb ik al 3 seconden gewonnen op de default setup)
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Het wordt inderdaad eens tijd om me ook eens te melden hier.Requiem19 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:43:
[...]
J.oost, laat je gezicht eens hier op het forum. Ik heb vandaag een uurtje te tijd en ik ga je pakken
Gisteravond nog 0.2 seconden van mijn beste tijd af kunnen snoepen. Die laatste 0.233 seconden die Requiem nog sneller is kreeg ik echter niet meer voor elkaar
Voor de geïnteresseerden, hier mijn snelste rondje (01:29.858) met de Lotus T125 op Imola:
Als iemand nog tips heeft hoe en waar ik nog wat tijd kan vinden dan lees ik het wel
Ik speel AC zelf niet, maar heb wel genoeg ervaring in zowel andere spellen/sims als echte circuitervaring om met vertrouwen te reageren, maar het lijkt er sterk op dat je in bocht 7 en zeker in bocht 9 zeker wel 0.2 sec bij elkaar moet kunnen rapen.
Bocht 7 mis je de apex en ik denk dat als je die nailed dat je er met iets meer snelheid doorheen zou moeten kunnen.
Bocht 9 iets eerder remmen dan kan je iets soepeler en sneller de bocht uit accellereren.
Bocht 7 mis je de apex en ik denk dat als je die nailed dat je er met iets meer snelheid doorheen zou moeten kunnen.
Bocht 9 iets eerder remmen dan kan je iets soepeler en sneller de bocht uit accellereren.
Ja, ik heb zelf ook het idee dat áls ik ergens nog wat kan winnen het inderdaad die twee bochten zijn. Eens kijken of ik binnenkort nog eens een poging ga wagenShrake schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:58:
Ik speel AC zelf niet, maar heb wel genoeg ervaring in zowel andere spellen/sims als echte circuitervaring om met vertrouwen te reageren, maar het lijkt er sterk op dat je in bocht 7 en zeker in bocht 9 zeker wel 0.2 sec bij elkaar moet kunnen rapen.
Verwijderd
Laatste week helaas te weinig tijd of geen zin gehad om te racen. Hopelijk komende tijd weer wat meer racen.
Komt misschien nog, hopelijk?Nickrsd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:03:
Stom dat het zo ineens wegvalt.. Geen gestotter of wat dan ook.. Bij iracing is dat wel leuk gedaan
Dat zijn van die kleine fine tune dingen, laat ze eerst maar focussen op betere AI en multiplayer.
Dat laatste kan ik wel beamen.deknegt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 09:43:
[...]
Het mooie aan OBS is ook dat de bestandsgroottes mooi klein worden gehouden. Een minuut HD recorden is bijvoorbeeld rond de 100mb ipv bijvoorbeeld 1gb bij FRAPS.
Filmpje van mij van die ronde op Imola. 2:14 min. > 8.44 GB met Fraps
Ook nog paar korte races geprobeerd te doen op Imola met de Lotus 125, maar dat is echt compleet gekkenhuis met die AI, helemaal in de eerste ronde.
Ben echt benieuwd in hoeverre de AI verbeterd is met de update die vandaag komt, dit filmpje zag er in ieder geval erg goed uit wat dat betreft.
Na het zien van deze absolute must watch Zonda video lijkt de Zonda me wel wat voor een volgende TimeTrial trouwens, eigenlijk nog niet echt mee gereden, beetje goede auto?
edit:
Owja, gebruik jij die cam ook voor tijdens het rijden J.oost?
Lang niet zo veel beleving op die manier toch?
Lijkt wel makkelijker moet ik zeggen; veel meer overzicht.
[ Voor 6% gewijzigd door BeetjeVreemd op 28-03-2014 15:30 ]
Heb erg veel zin in die F1 auto. Kom maar op met die update!
Een challenge met bijvoorbeeld de 1M/M3/Z4 lijkt me ook erg leuk voor een keer.
Edit; en daar istie! Eerste indruk, wat een leuke bak en een heerlijk geluid.
Een challenge met bijvoorbeeld de 1M/M3/Z4 lijkt me ook erg leuk voor een keer.
Edit; en daar istie! Eerste indruk, wat een leuke bak en een heerlijk geluid.
[ Voor 22% gewijzigd door bartus1989 op 28-03-2014 18:56 ]
Verwijderd
Speciaal Tweakers gejoined voor AC en gelijk ingeschreven voor de leagues als DYRWK! Kijken hoe goed jullie zijn :-D
Welkom 
Welke leagues bedoel je? DYRWK zegt mij persoonlijk niks.
Nog ff screenshotje tussendoor
Welke leagues bedoel je? DYRWK zegt mij persoonlijk niks.
Nog ff screenshotje tussendoor

Dit topic is gesloten.