Naar aanleiding van je vragen heb ik op Steam zitten kijken, maar ik kan niet terugvinden/snap niet wat je bedoeld met die release in november.
Uiteindelijk:
The final version of the game will include a single player career, special events and will allow the player to create and customize offline competitions and multiplayer races to challenge other players.
Nu in de nog early access fase: nog geen multiplayer, en beperkt aantal auto's/circuits. Al wel AI, al moet ook daar nog aan gesleuteld worden.
----------------------
Iemand enig idee wat dit moet betekenen?:
Zag dat ik met 85% gain met de BMW M3 GT2 op Mugello te snel last had van FFB clipping dus terug gedraaid naar 80%.
Als ik daarna terug naar het menu ga krijg ik de volgende melding onder in beeld:
"control method changed, applying necessary assists"
http://hirzo.com/img/Untitled-1.jpg
Assist settings vervolgens gechecked, staat nog gewoon op Pro.
Ga vervolgens rondje rijden en zonder veel moeite knal ik ineens van 8e naar de 4e plek en heb het idee
dat ik er nog zo een paar tienden af kan rijden.
Ter referentie; laatste tijd alleen maar met de T125 op de Nurburgring gereden, gisteren voor het eerst weer met de BMW op Mugello, ook al wat van m'n tijd afgehaald maar moest er voor m'n gevoel hard voor werken en daar was nu dus totaal geen sprake van.