[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 97 Laatste
Acties:
  • 370.978 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:20
Jeetje stopt mijn rechterflipschakelaar er zo maar mee van mijn Thrustmaster F430FFB......
Dat fijne klikken doet ie niet meer in ene.
Net nog prima en na een half uur even niet rijden doet ie nu niks behlave af en toe een klikje.
Maar even contact met ze opnemen morgen.

;(

[ Voor 6% gewijzigd door aveenhuysen op 29-12-2013 20:02 ]

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb er nog een event aan toegevoegd met de 599X EVO, leek me ook wel leuk en werd ook veel aangevraagd :)

Verder heb ik wacht klachten gehoord dat de app niet lekker werkt met de hillclimb dus ik zal zo eens kijken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18

KenVerburg

Race-fan

Wederom in de aanbieding bij Steam, dit keer als Flash Sale (komende acht uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Nooooo ik heb hem al. Nu weer in de aanbieding.
Maar ik had er ook 26,24 EUR voor neegelgd.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/X7Z9LLT.png

[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 29-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vraagje aan de heren die op Magione gereden hebben: wat heb je aan de setup aangepast?. Die M3 hobbelt bij mij rond als een oude lelijke eend :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:23
Ik vond hem juist fantastisch rijden, dat hobbelen herken ik wel, als je iets te agressief rijdt, misschien is het met softs erger, ik heb alleen met stock tires, stock setup gereden. Misschien zijn softs wat te veel van het goede met dat chassis, zal nog steeds een stuk sneller zijn natuurlijk.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 22:14
Als je te hard door de bocht Stowe gaat op Silverstone dan gaat de E30 DTM ook klapperen naar mijn ervaring... zal wel in de auto zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

Moet echt de andere circuits goed uit mijn hoofd kennen, elke keer een verassing wat er komt :'). Heb zo vaak op Monza gereden, ook in andere spellen, weet precies wat er komt. Blijft mijn nr1 circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 15:29
Vervelend dat je op Magione pas op het rechte stuk in het midden echt kan kijken wat je vorige rondetijd was :P

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
is dit met of zonder AI
en welke is beter Project cars of deze ?

want ik wil hem wel kopen maar twijfel nog

[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 30-12-2013 00:31 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het lijkt erop dat m'n app negatieve tijden upload bij de hillclimb, ik zal morgen kijken of ik dat op kan lossen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
ravw schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:29:
is dit met of zonder AI

Beide games zijn nog in beta-fase, dus niemand kan hier een zinnig antwoord op geven vrees ik.

Toch proberen:
Ja, AC voelt goed aan en nee, AI zit er nóg niet in. Wel aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Cool. Pablo wat aan het raggen:

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Assetto Corsa toch maar gekocht in de Flash Sale op Steam. Ik was het niet van plan, maar gezien ik toch niet helemaal blij was met de F1-serie leek me dit een beter alternatief. Kan het stuurtje weer eens uit de kast :)

Weet iemand of er LMP-auto's gaan komen in AC? Ik heb wat berichten gevonden die dat suggeren, maar weinig hards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 19:45
Alle aangekondigde auto's staan op de AC website.

@Ravw: physics van AC (hoe realisitisch het rijdt) worden algemeen als beter beschouwd. Graphics van Pcars zijn iets flashier, maar je hebt er ook krachtigere hardware voor nodig. AC draait goed op oudere PC's (mijne is bijv 4.5 jaar oud).

Verder is Pcars al wat verder qua features. AC is echt pas net uit in Beta. Als je meer zekerheid wilt, kun je best nog even wachten. Pcars kun je niet eens meer meedoen voorlopig dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ravw schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:29:
is dit met of zonder AI

Ik heb al heel wat uren pCARS gespeeld, en nu Assetto Corsa er naast. Zijn 2 verschillende spellen. En ik speel ze allebei erg graag. Beide spellen rijden de auto's erg goed. Bijv met pCARS wel even opletten dat je de auto's soms moet afstellen willen ze rijdbaar zijn. Zoals de Lancer Evo, die is met stock setup gewoon niet te rijden. De lancer evo in het echt rijd stukken beter _/-\o_. Na een goede afstelling gevonden te hebben in pCARS rijd die opeens erg goed.

Assetto moest ik even in komen. En vind alle custom mods nu al leuk!

Edit: Die pablo gooit die auto ffe de hoek om. Die kent de baan wel goed!
Welke onboard setting gebruikt hij?
  • Onboard cam
  • Handen staan uit
  • En FOV heel laag?

[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 30-12-2013 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:52:
Waar haal je die vandaan? Ik zie alleen de auto's die momenteel in het spel zitten staan, plus twee modellen die blijkbaar al in de maak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Dacuuu schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:07:
[...]
.....dit: Die pablo gooit die auto ffe de hoek om. Die kent de baan wel goed!
Welke onboard setting gebruikt hij?
  • Onboard cam
  • Handen staan uit
  • En FOV heel laag?
Pablo is een erg goede rijder en jij is rijder bij dit team: http://www.radicalsonline.com
Ik ken hem van iRacing en hij rijdt zo ongeveer alle sims.
En hij gebruikt drie schermen. Als je dan met een FoV van zeg eens 120 rijdt blijft er per scherm 40 fov over ;)
En tja, ik vind de enige realistische instelling om mee te rijden de cockpit view en het stuur uit.
Ten eerste niets zo vreemd om 2x een stuur te zien en ten tweede reageert het stuur op het scherm niet exact gelijk aan het echte stuur 8)
Voor je idee, in iRacing ziet het er zo uit bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2013_s4/rig.jpg
(Dit is FoV 160 en ik zit net zo dicht op de beeldschermen als dat ze breed zijn)

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 30-12-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK86
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-10 08:33

GK86

Heusinkveld Engineering

Zo, ook eens een poging gedaan met de time trials! Leuk dat dat georganiseerd word hier!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
aveenhuysen schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:46:
Jeetje stopt mijn rechterflipschakelaar er zo maar mee van mijn Thrustmaster F430FFB......
Dat fijne klikken doet ie niet meer in ene.
Net nog prima en na een half uur even niet rijden doet ie nu niks behlave af en toe een klikje.
Maar even contact met ze opnemen morgen.

;(
Het gaat steeds slechter met mijn F430...nu werkt de force feedback ook al niet meer........
Kan nog wel gewoon rijden etc etc. Maar hoop toch echt dat ze hem gaan repareren of omruilen.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat gaaf zeg die Joux Plane... Eindelijk een rondje gehaald :) Op de reverse course wel (met de 2-eleven), die is wat makkelijker.

Maar de telemtry die ik in m'n app uitlees kan er niks mee helaas :-( Sector tijden zijn negatief, en ronde tijd geeft hij altijd -1 aan. Ik denk dat ik er niet veel aan kan doen behalve wachten tot AC zelf een point-to-point track uitbrengt, ik denk dat dit gewoon nog niet goed geimplementeerd is. Dus helaas handmatig uploaden voor die Joux Plane track voor nu. Ik zal de service zo fixen dat je geen negatieve tijden kan uploaden, zo kun je in ieder geval gewoon rijden zonder elke keer je tijd te hoeven verwijderen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
NickThissen schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:55:
. Ik denk dat ik er niet veel aan kan doen behalve wachten tot AC zelf een point-to-point track uitbrengt,
drag mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Gaaf hoor, Joux Plane maar wel erg lastig. Motiveert ook niet echt dat je in het kleinste greppeltje meteen vast komt te zitten of dat als je een boom aantikt je zo ongeveer naar de maan wordt gelanceerd :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Nick: je app wil momenteel het evenement niet herkennen bij mij (599XX + Monza). Tijd maar handmatig toegevoegd (1:44:192).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-10 20:00

Hoogie2004

Whohooooo

Die app werkt leuk Nick :)

Er zit wel nog een bug in als je de eerste tijd rijdt volgens mij:
AC App

@Hierboven, 599xx @ Monza is geen evenement, de baan is Mugello :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-12-2013 14:08 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

JoepW schreef op maandag 30 december 2013 @ 09:48:
[...]

Pablo is een erg goede rijder en jij is rijder bij dit team: http://www.radicalsonline.com
Ik ken hem van iRacing en hij rijdt zo ongeveer alle sims.
En hij gebruikt drie schermen. Als je dan met een FoV van zeg eens 120 rijdt blijft er per scherm 40 fov over ;)
En tja, ik vind de enige realistische instelling om mee te rijden de cockpit view en het stuur uit.
Ten eerste niets zo vreemd om 2x een stuur te zien en ten tweede reageert het stuur op het scherm niet exact gelijk aan het echte stuur 8)
Voor je idee, in iRacing ziet het er zo uit bij mij:
[afbeelding]
(Dit is FoV 160 en ik zit net zo dicht op de beeldschermen als dat ze breed zijn)
Zeer fraaie setup. :9~

Waarschijnlijk kijk ik ergens helemaal overheen maar waar in AC kan ik uitzetten dat ik het stuur niet meer zie?
Heb wel de optie van de armen/handen uitgezet, maar daar heb ik verder alleen de mogelijkheid om het virtuele stuur te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mugello inderdaad :)

En ja Hoogie, dat is min of meer by design... Idee is dat de eerste rij altijd P1 laat zien, en de volgende 3 rijen worden gebruikt om de positie voor je, jouw eigen, en de positie achter je te laten zien. Als je eerste staat is er niemand meer voor je en dan zou hij eigenlijk gewoon 1,2,3,4 moeten laten zien maar ik ben nog te lui geweest om dat erin te bouwen :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ah, duidelijk :)

Te lui om dingen te bouwen ben ik bekend mee :+

@tortelli, als die tijd op Mugello was, respect!

[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 30-12-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Vandaar dat de app niet werkte, reed op Monza :D 8)7.

Later vandaag eens proberen wat ik op Mugello er van bak ;).

[ Voor 38% gewijzigd door Tortelli op 30-12-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vind die EVO maar een lastige bak zeg! Een 45.5 gereden maar veel meer krijg ik er niet vanaf zonder overal te spinnen. Hij is heel erg twitchy ofzo, stuurt te snel in, ik weet niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:27:
Vind die EVO maar een lastige bak zeg! Een 45.5 gereden maar veel meer krijg ik er niet vanaf zonder overal te spinnen. Hij is heel erg twitchy ofzo, stuurt te snel in, ik weet niet...
Klopt, hij heeft nogal de neiging om te spinnen af en toe :P

Die 45.8 die ik heb staan is een van de enige cleane rondjes van de 10 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 19:22
Ik zou ook wel eens mee willen doen aan die time trails maar hoe schrijf ik me daar eigenlijk voor in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Logitech1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:30:
Ik zou ook wel eens mee willen doen aan die time trails maar hoe schrijf ik me daar eigenlijk voor in?
Hier:
http://ac.nickthissen.nl

En dan de app downloaden:
http://ac.nickthissen.nl/Pages/App/DownloadApp.aspx

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
hoe kan je voor de hillclimb je tijd handmatig invoeren?

Controleer de controleurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Livecrew011 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:26:
hoe kan je voor de hillclimb je tijd handmatig invoeren?
Gewoon Submit a Laptime klikken op de results pagina:
http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewResults.aspx?id=49

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Ik heb de stappen uitgevoerd. Maar hoe kan ik zien welk event er nu gaande is?

Heb t al. Event recorder staat er ook er staat alleen invailed out of circuit boundary's fzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Logitech1 op 30-12-2013 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Je bent buiten de baan gegaan met 4 wielen, je ronden telt dan sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Logitech1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:50:
[...]

Ik heb de stappen uitgevoerd. Maar hoe kan ik zien welk event er nu gaande is?

Heb t al. Event recorder staat er ook er staat alleen invailed out of circuit boundary's fzo?
Lees de FAQ ;)
http://ac.nickthissen.nl/Pages/App/AppFAQ.aspx

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Je hebt wel een hand vol aan de E30 op Magione... Standaard setup is nogal overstuurd, maar ik heb de auto nu redelijk stabiel. 1:16 moet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net KTM X-Bow @Joux Plane gereden. Soms net wel in het gras gekomen. Maar het blokje is wel groen gebleven. Maar dit is geen zekerheid voor een valid lap toch?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JBPg2nt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:22
Requiem19 schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:52:

@Ravw: physics van AC (hoe realisitisch het rijdt) worden algemeen als beter beschouwd. Graphics van Pcars zijn iets flashier, maar je hebt er ook krachtigere hardware voor nodig. AC draait goed op oudere PC's (mijne is bijv 4.5 jaar oud).

Verder is Pcars al wat verder qua features. AC is echt pas net uit in Beta. Als je meer zekerheid wilt, kun je best nog even wachten. Pcars kun je niet eens meer meedoen voorlopig dacht ik?
AC is juist 'verder' als Project Cars. AC is al Beta, Project Cars is nog Pre Alpha. Het verschilt echter wel enorm per auto en circuit in Project Cars. Ik speel beide en als ik na AC direct Project Cars speel dan merk je pas hoe verschillend beide zijn. Grafisch is Project Cars beter en heeft veel meer opties, zoals nacht racing en verschillende weersomstandigheden. Dat ziet er echt geweldig uit in Project Cars. Ook qua geluid vind ik een aantal auto's in Project Cars erg 'prettig' in het gehoor liggen. AC klinkt nogal 'tam'.

Qua physics vinden velen AC beter, maar Project Cars wordt hier wel steeds beter. Even afwachten hoe de AI in AC gaat worden. Project Cars heeft wel al AI, maar die is niet echt geweldig. De auto's vliegen nog wel eens in het rond.

Project Cars komt waarschijnlijk pas eind 2014 uit. Gelukkig heb ik op tijd ingeschreven. rF2 is er ook nog, maar daarvan vind ik maar een paar auto's en circuits lekker rijden. Het lijkt nog wel eens alsof je op een ijsbaan rijdt. Het gevoel wat ik ook een beetje had bij iRacing.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Pre-Alpha en Beta zijn natuurlijk maar labels die je op je product plakt.

Pcars is al hoe lang in ontwikkeling? Pcars heeft dus al AI, MP, nachtracen en weersomstandigheden. Ze zijn al veelll langer aan het testen met het publiek en hun software heel flink wat meer functies.

Enige waarin AC verder is, is dus, imo, physics. Physics zijn wel gelijk verreweg het moeilijkste. Het is de vraag maar of Pcars wel op het niveau van de competitie komt. Bij AC s het nog ernstig de vraag hoe goed de MP wordt. In de vorige titel van deze studio was de MP namelijk vrij dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nerd³ zijn filmpje van AC!
YouTube: Nerd³ The Alpha Detective - Assetto Corsa

Wel jammer dat hij met een toetsenbord speelt, met een stuur zou hij een nog positievere ervaring hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 14:22

ACC

KUNOS Simulazioni would like you to join in with our celebration on the success of Assetto Corsa Early Access. We really appreciate all of the tremendous support from racing enthusiasts and gamers alike, with that in mind, we would like to give you a very special gift. The incredible LaFerrari will be officially included in Assetto Corsa 1.0 as free upgrade content for all!

Maranello’s most powerful hypercar will be included in the final version of the game: as usual, the development team will share with the community work in progress shots . The Assetto Corsa engine, welcomed by gamers and critics for it’s immersive experience and realism will recreate the aesthetic and dynamic features of this awesome car in all it’s glory.

Technical notes
LaFerrari is the first mild hybrid from Ferrari, providing the highest power output of any Ferrari. LaFerrari's mid rear mounted 65° V12 Internal Combustion Engine has a 6.3 litre (6262 cc) capacity producing, 789 bhp @ 9,000 rpm, supplemented by a 161 bhp KERS unit , which will provide short bursts of extra power for a maximum of 963 bhp.

The car has a top speed exceeding 350 km/h (217 mph), and that it is capable of reaching 100 km/h (62 mph) in under three seconds, 200 km/h (124 mph) in under seven seconds, and a speed of 300 km/h (186 mph) in 15 seconds.

LaFerrari has lapped its Fiorano Test Circuit in under 1 minute and 20 seconds which is faster than any other road-legal car Ferrari has ever produced.

KUNOS Simulazioni, supplier of Ferrari since 2010 is already at work to bring to your PC the most exclusive car ever produced at Ferrari: soon available for Assetto Corsa 1.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 03:46
Error submitting laptime bij KTM X-Bow @Joux Plane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

duderuud

Sliden is koel

Is dat de grote update die voor 31 december aangekondigd was?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik hoop dat je ook echt kunt wisselen tussen elektrisch en benzine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
duderuud schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 02:09:
Is dat de grote update die voor 31 december aangekondigd was?
Jep, marketing technisch weer niet zo slim na het Nurburgring debacletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:07

duderuud

Sliden is koel

Nou, leuk hoor maar nou niet echt de update waar ik op zat te wachten inderdaad :X

[ Voor 6% gewijzigd door duderuud op 31-12-2013 12:20 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Meer auto's voor gratisssssss is altijd goed. Ze kondigen het alleen wat te overdreven aan misschien. Ze hadden het misschien beter om kunnen draaien, eerst de LaFerrari aankondigen en daarna de ring.

7:04 gereden op Joux Plane, echter wel een paar keer buiten de baan geweest (zelfs een volledige 360 koprol gemaakt :D).

[ Voor 48% gewijzigd door Tortelli op 31-12-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Beste wensen voor het nieuwe jaar 2014!!!

Afbeeldingslocatie: http://i1198.photobucket.com/albums/aa460/aveenhuijsen/HappyNewYear2014_zps4cf2dd05.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door aveenhuysen op 01-01-2014 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19
Wat is eigenlijk jullie setup van de E30@Magione? Bij mij stuitert hij een beetje te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
kahraman11 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:31:
Wat is eigenlijk jullie setup van de E30@Magione? Bij mij stuitert hij een beetje te veel.
Hier ook, plus veeeeel onderstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Ik heb ook veel moeite om hem onder controle te houden. Heb nu wel een paar aanpassing's gedaan in onder andere de gear ratio waardoor ik niet zovaak te schakelen hoef. Maar nog veel last van onderstuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik heb exact hetzelfde probleem en kom niet tot een beetje fatsoenlijke tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:59
aveenhuysen schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 02:00:
Beste wensen voor het nieuwe jaar 2014!!!
Properity zegt mij bijzonder weinig, maar thx! ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Brad Pitt schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Properity zegt mij bijzonder weinig, maar thx! ;)
Nu je het zegt...zelfs met Google vrij moeilijk iets te vinden, maar het is een bestaand woord en een plaats in Canada. :)

Misschien nog een taal goeroe in ons midden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
aveenhuysen schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:17:
[...]

Nu je het zegt...zelfs met Google vrij moeilijk iets te vinden, maar het is een bestaand woord en een plaats in Canada. :)

Misschien nog een taal goeroe in ons midden? ;)
Eh, really? :+

Hint:'+s' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Blijft toch een lastig woord en niet te verwarren met property

http://www.linguee.de/eng...bersetzung/properity.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Wikipedia: Prosperity ;-)

Wat betreft de setup van de E30; ik heb de versnellingsbak erg kort staan en alle vleugels op max. Heb vooral nog wat last van overstuur bocht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
@Nick
Klopt het dat je nu een wachtwoord in moet vullen om deel te nemen aan de AC timetrials league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logitech1
Schuey schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:58:
@Nick
Klopt het dat je nu een wachtwoord in moet vullen om deel te nemen aan de AC timetrials league?
Je dient inderdaad een account aan te maken om lid te worden van een leageu en het downloaden van de app eveneens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpreza
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 18:49
De E30: Rijhoogte naar beneden, wings omhoog, gears inkorten.

Omdat hij hier nogal onderstuurt bij entry de front dampers 1 klik minder bump. Zet meer gewicht op de voorbanden wanneer de voorwielen ingedrukt worden waardoor ze beter bijten bij het insturen.
Voor het overstuur bij de exit de rear dampers 1 klik meer bump. Voor dezelfde reden als bij het insturen zet geeft dit meer tractie op de achterwielen, enkel bij het uitsturen, dus als de achterwielen ingedrukt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:09:
Weet iemand of er LMP-auto's gaan komen in AC? Ik heb wat berichten gevonden die dat suggeren, maar weinig hards.
Nog maar een keertje. Ik verwacht eigenlijk van wel, aangezien grote concurrrent Project Cars wel aan de LMP's is, evenals de alternatieven op de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Schuey schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:58:
@Nick
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je moet een account hebben (dat moest altijd al), en om sommige leagues te joinen moet je een wachtwoord hebben. Maar de GoT league is open dus zonder wachtwoord toegankelijk.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:31:
[...]

Nog maar een keertje. Ik verwacht eigenlijk van wel, aangezien grote concurrrent Project Cars wel aan de LMP's is, evenals de alternatieven op de consoles.
De officiële gelicenseerde auto's staan hier:

http://www.assettocorsa.net/officially-licensed-cars/

Daar zit nog geen LMP tussen. Eind september dit jaar komt de 'Dreampack DLC' met de Nordschleife en 10 auto's die door de community gekozen zijn. Te weten:

Fiat/Alfa
- 155 DTM (race)
- 4C

Nissan
-GTR
-GTR GT3 (race)

Ruf
-RGT8
-CTR3

Aston martin
-DB9
-Vantage GT3 (race)

Audi
-R8 GT3/4 (race)
-quattro gruppo "B"

Daar zitten vooral GT"s tussen. LMP's zijn kennelijk niet zo populair. Tot september is de kans dus klein dat Kunos zelf LMP's gaat maken. Maar vergeet niet dat de modding tools released worden zodra 1.0 uit is . Ongetwijfeld komt er een modding group die een LMP startveld maakt, vroeger of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik heb een setup in elkaar geflanseld waar het onderstuur redelijk uit is op Magione voor de E30 Gr. A. In de twee snelle bochten moet je wel beetje voorzichtig zijn nu.

Ik heb er met veel moeite een 16.4 uit gekregen, sneller gaat me niet lukken.

http://s000.tinyupload.co...e_id=09778590758263451120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
NickThissen schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 01:44:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je moet een account hebben (dat moest altijd al), en om sommige leagues te joinen moet je een wachtwoord hebben. Maar de GoT league is open dus zonder wachtwoord toegankelijk.
Hmm dat is gek, zodra ik de AC timetrials league wil joinen krijg ik een wachtwoord prompt.. Zo nog eens proberen :)

edit:
Ik zat bij de verkeerde te koekeloeren!
Requiem19 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:09:
Ik heb een setup in elkaar geflanseld waar het onderstuur redelijk uit is op Magione voor de E30 Gr. A. In de twee snelle bochten moet je wel beetje voorzichtig zijn nu.

Ken de baan, noch de auto, eens zien wat er van komt :+

[ Voor 37% gewijzigd door Schuey op 03-01-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:44:
Daar zitten vooral GT"s tussen. LMP's zijn kennelijk niet zo populair.
Ah, bedankt. De auto's met licentie zijn dus tegelijk de bekende auto's op de website. Dat de GT's populair zijn had ik inderdaad al gezien bij wat polls die voorbij schoven. Jammer eigenlijk, ik heb daar verder niet zoveel mee na de eerste twee.

Het valt te hopen dat Kunos er zelf toch nog één LMP tussen gooit. De hoop is dat het spul niet populair genoeg is om er een DLC van te maken, maar dat men die klasse toch op het lijstje wil hebben staan. Misschien dat er bij de Audi's nog wat tevoorschijn komt.

Ik zie trouwens dat ze een slimme truc uitgehaald hebben met de Lotus Exos T125, waarmee ze een formule 1-auto in het arsenaal hebben zonder daarvoor de ongetwijfeld exorbitante dure of exclusieve rechten voor verworven te hoeven hebben. Met wat extra aftermarket liveries en edits heb je zo natuurlijk vlot een heel aardig F1-veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Requiem19 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:09:

Waar moet ik de .ini neerzetten?

Edit: In
code:
1
Documents\Assetto Corsa\setups\bmw_m3_e30_gra\magione
waarschijnlijk >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Dacuuu op 03-01-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Yep!

Net op facebook gepost door de Devs:
Hello and happy new year to everybody!
We are getting back to full activity after the holidays and we are working hard to prepare the next update that will go live on Friday 17 January. Our top priority and objective at the moment is to optimise the AI and have it working at least on some special events.
We would like to thank everybody for their support and looking forward for an exciting 2014!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Requiem19 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:53:
Yep!

Net op facebook gepost door de Devs:

[...]
Dus vandaag geen update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Exact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Leuke combo stiekem die baan en auto, ook voor MP :)

Heb wel het idee dat de vering (ARB) harder mag in die setup, de auto helt nog erg ver over volgens mij :)
Moest hard pushen om er een 01:18.824 uit te krijgen maar zoals wel vaker met een nieuwe baan rijd ik nog niet zo netjes als wenselijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Requiem zie dat je met de 599 een aardig stukje sneller bent dan de rest op Mugello. Met de standaard setup gereden of nog wat zaken gewijzigd?

Zal ook eens een tijd gaan zetten op Magione. Eens kijken of ik daar de middenmoot kan halen.

De Joux Plane laat ik denk ik effe schieten.

EDIT

Met die BMW op Magione gaat het voor mij niet worden. Krijg daar niets fatsoenlijk gereden.
Zal wel een combinatie zijn van de baan die ik niet ken en mijn rijkunsten.

[ Voor 23% gewijzigd door _A3 op 03-01-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik ben vanaf morgen op vakantie dus ik laat de nieuwe events weer aan een van de andere admins over ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Yess, onder de 1:17 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
_A3 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:48:
Requiem zie dat je met de 599 een aardig stukje sneller bent dan de rest op Mugello. Met de standaard setup gereden of nog wat zaken gewijzigd?

Zal ook eens een tijd gaan zetten op Magione. Eens kijken of ik daar de middenmoot kan halen.

De Joux Plane laat ik denk ik effe schieten.

EDIT

Met die BMW op Magione gaat het voor mij niet worden. Krijg daar niets fatsoenlijk gereden.
Zal wel een combinatie zijn van de baan die ik niet ken en mijn rijkunsten.
Paar kleine wijzigingen, iets meer negatieve toe, iets minder camber om buitentemps banden binnen de perken te houden en arb voor iets zachter.

Ik denk dat ik het meeste win door 'tire wear en fuel consumption' voor het hotlappen op 0 zet (ipv 1). Zo slijten de softs dus niet en kun je gewoon 5 liter in de tank gooien en eindeloos rondjes blijven rijden. Op deze manier kun je consequenter aan je lijnen, rempunten en rijtechniek werken, zonder dat je last hebt van bandenslijtage en je niet goed weet of andere lijnen nu langzamer zijn door bandenslijtage of door je techniek.

In de 599 kun je enorm veel winnen met heel precies en netjes rijden. Sleutel blijft simpelweg om die lijnen te kiezen waarmee je zo snel mogelijk in een bocht weer kunt accelereren. Soms moet je daarvoor een minder ideale lijn in een vorige bocht nemen, wat op Mugello vaak het geval is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Is het misschien handig die info in de league events te vermelden in het blokje waar de time of day en temperatuur staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 20:44
Hmmm banden slijtage uit en fuel usage uit... Klinkt als valsspelen hehe :P Wel goede truuk!

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Zolang het voor iedereen toegestaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat is het punt idd, zolang het voor iedereen geld is dat niet verkeerd voor een hotlap competitie :)

Ik kom intussen niet meer aan mijn eigen tijd, gevoel dat ik heel de tijd aan het overdriven ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:05:
Hmmm banden slijtage uit en fuel usage uit... Klinkt als valsspelen hehe :P Wel goede truuk!
Schumi style ;).

Maar is over 1 rondje niet sneller hoor. Scheelt alleen dat je niet elke 3 rondjes moet resetten om verse banden te krijgen. Eerder luiheid en gemak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Schuey schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:12:
Dat is het punt idd, zolang het voor iedereen geld is dat niet verkeerd voor een hotlap competitie :)

Ik kom intussen niet meer aan mijn eigen tijd, gevoel dat ik heel de tijd aan het overdriven ben...
Wat zijn je sectortijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 03:46
Deze had ik nog niet gepost:

Mijn lap voor de time trial in de KTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik ben ook niet aan het verbeteren op magione, vorige week reed ik in practice mode 18.5 met de stock setup en een volle tank, nu allemaal 19's met de setup van hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:42

Arfman

Drome!

Via de twitter van Kunos:

AI vs AI racing.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ziet er al behoorlijk goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Geen idee, ook nog niet echt relevant als ik aan een hork aan het harken ben, straks weer eens rustig lijntjes gaan rijden en dan zie ik wel.

Die eerdere tijd was ook echt een utschieter waar ik zelf ook verrast door was, heb helaas de replay niet bewaard dus zien waar ik het nu precies won kan ook niet echt :+

Daarom ben ik ook wel benieuwd naar MP, beetje achter elkaar aan kachelen is ook wel leuk! :)

edit:
Wat lekkerder gereden, nu weer bijna op mijn eigen tijd met een 1:19.060
Sector 1: 44.764
Sector 2: 34.296

Is ook denk ik een kwestie van wennen aan de auto, ik merk namelijk dat zodra je iets van load op de voorkant zet dat het insturen veel lastiger gaat.

[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 04-01-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23250058/bastos_m3.jpg

Eerste skin in AC is een feit :)

Download:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/23250058/Bastos.zip

[ Voor 26% gewijzigd door lezut op 06-01-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Fraai gedaan. Kun je nog een Gulf versie maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Mooie skin!

Ik heb weer drie time challenges gemaakt voor deze week met Nick's app:

- Patience is the key - Fiat 500 / Vallelunga Club
- Formula Abarth hard tires / Imola
- Bonus combo: Lotus 49 / Mugello

Ik denk dat vooral het veld in de Fiat 500 op Vallelunga club erg dicht bij elkaar zal zitten. Sommige mensen zijn erg goed met voorwielaangedreven auto's (ik snap niet hoe ik daar hard mee moet gaan...).

Formula Abarth op Imola is een wat klassiekere combi, maar ik zag dat wij nog niet met de Abarth geracet hebben. En dat is toch wel een leuke auto, zeker nu hij op harde banden staat ;).

De L49 op Mugello is ten slotte een erg pittige combinatie, die interessanter is voor de gevorderde simracer.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Gezelllig en eindelijk de Formula Abarth (the roots van AC)!!!!

Bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpreza
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 18:49
OMG, Mgasm... :9~ Kan ik die ergens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Ik zal hem online gooien als ik thuis ben :) Was ook al iemand anders geweest die een Bastos E30 had gemaakt, maar dit is de "Snijers-special". Gebasseerd op de auto waarmee hij in de Manx Rally in 1988 reed (op het detail na dat er dan geen Bastos maar Castrol op staat, zal wel met tabakwetgeving in de UK te maken hebben gehad ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Deze vind ik zo fraai.

Afbeeldingslocatie: http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/Gulf-Livery-M3-SC.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door aveenhuysen op 06-01-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Heb een downloadlink toegevoegd voor de M3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Rules: 26 degrees, 10:00, tire and fuel wear 0x
danku :)

edit:
niet gezond hoeveel grip dat ding heeft :P

[ Voor 26% gewijzigd door Schuey op 06-01-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
lezut schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:40:
Heb een downloadlink toegevoegd voor de M3 :)
Where? 8)

Pagina: 1 ... 11 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.