Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister dan bij HI besteld, maar nog geen mail gehad, zal nog wel weken duren... (wit besteld)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:27
Mars18 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:25:
Gister dan bij HI besteld, maar nog geen mail gehad, zal nog wel weken duren... (wit besteld)
Ook geen bevestiging van je bestelling?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
KPN heeft volgens mij nu alleen maar abonnementen met een internet snelheid van 2 Kbit. Dat is toch wel veel langzamer dan Vodafone (met 7 Mbit)? Voor streaming filmpjes is dat naar mijn idee wel merkbaar.

@hieronder: Ja dat bedoel ik, daarmee loopt KPN toch wel achter. Ze hadden toch eerst die WebXL bundels?

[ Voor 20% gewijzigd door Phoenixx2000 op 31-05-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Phoenixx2000 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:
KPN heeft volgens mij nu alleen maar abonnementen met een internet snelheid van 2 Kbit. Dat is toch wel veel langzamer dan Vodafone (met 7 Mbit)? Voor streaming filmpjes is dat naar mijn idee wel merkbaar.
Hi/MTV ook kpn hebben 14,4...is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:46
Bij MTV kun je voor 10 euro per maand spotify premium gebruiken. Dit is de eerste zes maanden gratis en kan maandelijks worden opgezegd. Betekent dit dat je het gewoon zes maanden gratis kunt gebruiken en dan kan opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Jeroen04 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:10:
Afgelopen week heb ik met iemand van studentenmobiel.nl aan de telefoon gehangen, en ik vroeg hem of de actie met het accessoirepakket ook op ging voor een VF abo via hun. Hij vertelde me dat dit zo was. Vandaag heb ik weer contact gehad met Studentenmobiel, en nu vertelden ze me dat dit toch niet het geval was.

Ik heb laten weten dat ik dit niet echt tof vond, het ging wel om een pakket van ongeveer 90 euro. Het enige wat ze konden doen was een autolader sturen, en verzendkosten terug storten.

Zijn er toevallig andere mensen die ook van Studentenmobiel hebben vernomen een accessoirepakket te krijgen, of ben ik de enige?
Ik heb de blauwe met Vodafone bij SM besteld, via internet en verder niets gezien/gelezen over een accesoirepakket. Is het wel de bedoeling dat ik er iets bij krijg?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Phoenixx2000 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:

@hieronder: Ja dat bedoel ik, daarmee loopt KPN toch wel achter. Ze hadden toch eerst die WebXL bundels?
Uhm.... Die WebXL bundels zijn er nog steeds? :? Misschien ff beter kijken. De Web gaan uit mn hoofd tot 3,6 Mbit, de WebXL tot14,4 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Durazno schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:02:
[...]

Uhm.... Die WebXL bundels zijn er nog steeds? :? Misschien ff beter kijken. De Web gaan uit mn hoofd tot 3,6 Mbit, de WebXL tot14,4 geloof ik.
Ik zie hier en hier alleen maar de gewone bundels, geen WebXL?

[ Voor 7% gewijzigd door Ary op 31-05-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Ary schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:09:
[...]

Ik zie hier en hier alleen maar de gewone bundels, geen WebXL?
Kijk dan eerst eens gewoon op de website van KPN zelf. Zo moeilijk is dat niet. Wij hebben het antwoord ook niet op de vraag waarom SM de XL-bundels niet aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:14:
[...]

Kijk dan eerst eens gewoon op de website van KPN zelf. Zo moeilijk is dat niet. Wij hebben het antwoord ook niet op de vraag waarom SM de XL-bundels niet aanbiedt.
Beetje vervelende manier van antwoorden, "zo moeilijk is dat niet". Ik had de vraag verkeerd begrepen, ik dacht dat het over de bundels op SM ging. Ik dacht er zelf namelijk een paar weken geleden over om over te stappen naar KPN, maar hun eigen aanbiedingen zijn crap en op SM waren de XL bundels niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ary schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:18:
[...]

Beetje vervelende manier van antwoorden, "zo moeilijk is dat niet". Ik had de vraag verkeerd begrepen, ik dacht dat het over de bundels op SM ging. Ik dacht er zelf namelijk een paar weken geleden over om over te stappen naar KPN, maar hun eigen aanbiedingen zijn crap en op SM waren de XL bundels niet te vinden.
Sorry maar ik kon het er ook niet uit op maken dat je dat bedoelde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:18:
[...]

Andere aanbieders, zoals Typhone bijvoorbeeld, hebben ze er wel gewoon tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Zat niet mee vandaag ;-). Had belcompany gebeld of ze nog 1 op voorraad hadden. Dat was het geval. Daar aangekomen werd er net een verkocht aan iemand anders, maar er stond nog 1 in de vitrine. Die mocht ik wel mee. Een keer eerder gedaan met mijn huidige sgs2 eb eenmaal thuis zag ik de krassen en gebruikerssporen pas. (Was overigens ergens anders) . Dus dit keer het toestel even goed bekeken voordat ik hem mee nam. Jawel....weer pech. Gewoon een voelbare en zichtbare kras op zijkant van het scherm. Vraag me echt af hoe dat er zo op komt. Hoe dan ook. Ik neem nooit meer de moeite om een 'demo/showmodel te kopen. Zaterdag maar even weer proberen. Ontopic gedeelte is dus...kijk goed wanneer je een showmodel wil kopen. Ookal is ie alleen maar 'geshowt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Kirretje schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:21:
Zat niet mee vandaag ;-). Had belcompany gebeld of ze nog 1 op voorraad hadden. Dat was het geval. Daar aangekomen werd er net een verkocht aan iemand anders, maar er stond nog 1 in de vitrine. Die mocht ik wel mee. Een keer eerder gedaan met mijn huidige sgs2 eb eenmaal thuis zag ik de krassen en gebruikerssporen pas. (Was overigens ergens anders) . Dus dit keer het toestel even goed bekeken voordat ik hem mee nam. Jawel....weer pech. Gewoon een voelbare en zichtbare kras op zijkant van het scherm. Vraag me echt af hoe dat er zo op komt. Hoe dan ook. Ik neem nooit meer de moeite om een 'demo/showmodel te kopen. Zaterdag maar even weer proberen. Ontopic gedeelte is dus...kijk goed wanneer je een showmodel wil kopen. Ookal is ie alleen maar 'geshowt'
Heb je er wel korting op gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 10-09 13:44
Heb em dus ook niet meegenomen. Excuus, verhaal is misschien niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat zijn de toestelprijzen bij KPN via Typhone.nl belachelijk hoog vergekelen met Studentmobiel of KPN zelf.

Hoe kan je in godsnaam € 583,00 toestelkosten vragen, en vervolgens nog eens 30 euro per maand lopen dokken.

KPN bij Studentmobiel voor 1 jaar is daarintegen weer enorm voordelig. Instappen op het duurste abonnement -> Lage toestelprijs -> Abonnement wijzigen naar goedkoopste -> Voila....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je zomaar veranderen bij kpn? zit er geen adder onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:37:
kan je zomaar veranderen bij kpn? zit er geen adder onder het gras?
Voor zover ik weet kan je gewoon veranderen bij KPN, dat heeft m;n broer vorig jaaar ook gedaan! stapte inderdaad in met een hoge bundel zodat de kosten voor het toestel zelf heel laag zijn, en na een jaar heeft hij alles weeer verlaagd waardoor het het 1e jaar 30 euro per maand kostte en het 2e jaar daarna ook. Toestel kostte toen maar 20 euro (ging over een htc)

Edit: stap je dus in met een lage bundel betaal je zo een 160 euro los nog voor de sgs3, en dan alsnóg 50 euro per maand. Nu loopt er nog een actie bij kpn (of die is gister verlopen?) dat alle bundels de 1e 8 maanden slechs 25 euro per maand kosten, hoe hoog je je bundel ook hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hadden inderdaad gelijk! ik krijg hem morgen. Krijg dit te zien via postnl;

"KHI
POSTBUS 345
5201AH 'S-HERTOGENBOSCH

******** **
vr 1 jun 2012
15:30 - 17:00

Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist."

sterretjes wegens adres enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Zo, net voor de vierde keer met de Vodafone klantenservice gebeld...

Ik heb 24-05 een blauwe SGS3 i.c.m. een BSW Altijd €55 besteld en moest eerst €54,99 bijbetalen. Hiervoor is nu een creditering aangemaakt, omdat het toestel nu opeens al gratis is bij een BSW Vaak €50 abonnement. Creditering was toen ik gister belde absoluut NIET mogelijk :P . Ook kon ze me vertellen dat ik na het ontvangen van het toestel met het ordernummer bij de klantenservice het accesoires pakket kon aanvragen :D Al met al zijn ze weer lekker langs elkaar heen aan het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel mb internet hebben jullie erdan bij? ik twijfel tussen 500 en 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:37:
ik heb nu 1000 mb genomen, maar dat is puur om te kijken hoeveel ik precies per maand gebruik (aangezien er een actie was voor een jaar, gedurende 2 jaar abbo, en ik niet veel wil betalen als ik er wel overheen ga)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

whatzert schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:34:
Zo, net voor de vierde keer met de Vodafone klantenservice gebeld...

Ik heb 24-05 een blauwe SGS3 i.c.m. een BSW Altijd €55 besteld en moest eerst €54,99 bijbetalen. Hiervoor is nu een creditering aangemaakt, omdat het toestel nu opeens al gratis is bij een BSW Vaak €50 abonnement. Creditering was toen ik gister belde absoluut NIET mogelijk :P . Ook kon ze me vertellen dat ik na het ontvangen van het toestel met het ordernummer bij de klantenservice het accesoires pakket kon aanvragen :D Al met al zijn ze weer lekker langs elkaar heen aan het werken.
WOW, dat is fijn zeg!! Ik heb mn order moeten annuleren én moet nu wachten tot de annulering is voltooid vooradt ik weer kan verlengen. Goed geregeld, fijn voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:37:
2000mb... ik verbruik ongeveer 1800mb per maand. Ben een heavy user de meeste mensen hebben aan 1000mb genoeg. 500mb kun je nemen als je heel vaak wifi kunt gebruiken en weinig tot geen youtube e.d. gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:08:
[...]

2000mb... ik verbruik ongeveer 1800mb per maand. Ben een heavy user de meeste mensen hebben aan 1000mb genoeg. 500mb kun je nemen als je heel vaak wifi kunt gebruiken en weinig tot geen youtube e.d. gebruikt.
Ik zit zo rond de 450-650 MB en dan verder veel wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
  • Laatst online: 08-08 09:29
heb vorige week ook een preorder (verlenging) geplaatst, maar zag dat het veel goedkoper geworden is op vodafone. Is het dan beter om te annuleren of om het om te laten zetten? Gaat over het 47,50 abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door BlckSpdr op 31-05-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Just my luck, mijn S II heeft het vandaag begeven. Accu trekt in 5 uur leeg in idle en opladen lukt alleen nog maar als ie uit staat... dus op zoek naar een S III, nergens te krijgen in de winkels hier.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

BlckSpdr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:15:
heb vorige week ook een preorder (verlenging) geplaatst, maar zag dat het veel goedkoper geworden is op vodafone. Is het dan beter om te annuleren of om het om te laten zetten? Gaat over het 47,50 abonnement.
Iemand anders heeft geregeld dat ie het prijsverschil gecrediteerd krijgt, misschien kan je dat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ík heb deze tele2 actie genomen bij studentmobiel.

Samsung Galaxy S3: GRATIS
Tele2 SmartMix 350 2 jaar
350 Belminuten of 350 SMS
Normaal: € 30,- per maand
Actietarief: 9 maanden € 15,- per maand
+
Internet: Internet X-Large 1500 MB
Normaal: € 17,50 per maand
Actietarief: 9 maanden € 8,75 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf518
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-02-2023
Ik heb dezelfde actie genomen (14 mei).
Het grappige is dat de totaalprijs bij Internet X-Large 1500 MB goedkoper is dan de Internet Large 1000 MB.
Toestelprijs i.c.m. Internet Large 1000 MB = €60
Toestelprijs i.c.m. Internet X-Large 1500 MB = €0
Prijsverschil in abonnementsvorm = €2,50 * 15 maanden + €1,25 * 9 maanden = €48,75.

Je bent dus €11,25 goedkoper uit als je 1,5GB neemt i.p.v. 1GB! In principe is 1GB voldoende voor mij, maar ik ben geen dief van m'n eigen portemonnee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
pfff ik mag verlengen (bij Hi, dus overstappen op Lease: nooit dus lol_oplichting)... Ik zit zo een beetje te kijken en man man man wat is het allemaal duur geworden, ik word er niet vrolijk van.

Precies jaar geleden de S2 (toen los ook ~€600) vlak voor de lancering bij Hi heb besteld (via telefoon, verlenging) voor €80 bij een 1 jarig (!!!!) abo van ca. €50 a €60 /maand.. 300min+2GB inet extreem.... eerste 4 maanden zelfs nog 50% van mn inet bundel....

Als ik nu kijk naar vergelijkbare (of iets mindere) 1 jarige abo's kijk zit ik op totaal bedragen van rond €1000

Conclusie, ik denk dat ik nog een of twee maandjes wacht en dit topic in de gaten blijf houden voor goeie aanbiedingen.... Dus mocht iemand een mooi 1 jarig abo 150 of 300 min en 2GB (snel) inet zien, drop het hier :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
jahallow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:05:
pfff ik mag verlengen (bij Hi, dus overstappen op Lease: nooit dus lol_oplichting)... Ik zit zo een beetje te kijken en man man man wat is het allemaal duur geworden, ik word er niet vrolijk van.

Precies jaar geleden de S2 (toen los ook ~€600) vlak voor de lancering bij Hi heb besteld (via telefoon, verlenging) voor €80 bij een 1 jarig (!!!!) abo van ca. €50 a €60 /maand.. 300min+2GB inet extreem.... eerste 4 maanden zelfs nog 50% van mn inet bundel....

Als ik nu kijk naar vergelijkbare (of iets mindere) 1 jarige abo's kijk zit ik op totaal bedragen van rond €1000

Conclusie, ik denk dat ik nog een of twee maandjes wacht en dit topic in de gaten blijf houden voor goeie aanbiedingen.... Dus mocht iemand een mooi 1 jarig abo 150 of 300 min en 2GB (snel) inet zien, drop het hier :-D
Ik val in herhaling maar ff bellen met Hi en omzetten naar MTV (ook KPN en geen lease) en dan onderhandelen over de prijs van toestel. Gebruik bijvoorbeeld algebeld.nl als richtprijs voor s3 (daar is hij met mtv abo veel goedkoper dan bij MTV zelf) Het voordeel is dat je dan geen aansluitkosten betaald en geen verzendkosten. Ik heb hem voor 260 euro (ipv 330) bij 100min/2000mb met iedere maand 5 euro korting op abo. Er zijn er hier op het forum die zelfs 10 euro korting hebben kunnen regelen, maar ik weet niet of die ook korting op het toestel hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind je 100minuten niet erg weinig?
ik twijfel zelf ook tussen het aantal belminuten, echt veel bel ik niet..
maar ik heb geen dat ik over mijn bundel kom .. dan betaal ik weer zoveel
dan betaal ik liever 100 meer over de 2 jaar..

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik vraag me af wat iedereen loopt te zeuren op Hi Lease...

Aan het eind van een 2 jarig abbo heb je 588 betaald, wil je het toestel overnemen dan kan dat voor 600*0.15+25=115 Euro, dan zit je dus op 100 euro boven de huidige prijs, ja dit is meer dan bij de meeste providers, maar je krijgt er wel Hi Smartcare voor terug.
Bij een 2 jarig abbo is dit 516 euro (geen idee wat dan de afkoopprijs is)

De abbonementen zijn bij Hi in vergelijking weer goedkoper dan de meeste andere providers!

Hier een aantal vergelijkbare abbonementen bij verschillende providers! (Als student)

Hi: 75min - onbeperkt sms - 1000mb @ 7.2MB 2 jaar voor 852 euro (+115 = 967)
Vodafone: 90 min - onbeperkt sms - 1000mb @14,4MB 2 jaar voor 1020 euro
T-Mobile: 75 min - onbeperkt sms - 1000mb @3,6MB 2 jaar voor 1055 euro
MTV: 100 min - 50 sms - 1000mb @7,2MB 2 jaar voor 1010 euro
Vodafone: 160 min - onbeperkt sms - 1000mb @ 14,4MB 2 jaar voor 985

Edit: Dit is echter wel de oude actie van Hi, de nieuwe "actie" is een stuk duurder! Vodafone is wel al de nieuwe prijzen!

[ Voor 6% gewijzigd door advena op 31-05-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:14:
vind je 100minuten niet erg weinig?
ik twijfel zelf ook tussen het aantal belminuten, echt veel bel ik niet..
maar ik heb geen dat ik over mijn bundel kom .. dan betaal ik weer zoveel
dan betaal ik liever 100 meer over de 2 jaar..
Vind het zelfs teveel...lol...ik heb geen vrienden.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
advena schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:16:
Ik vraag me af wat iedereen loopt te zeuren op Hi Lease...

Aan het eind van een 2 jarig abbo heb je 588 betaald, wil je het toestel overnemen dan kan dat voor 600*0.15+25=115 Euro, dan zit je dus op 100 euro boven de huidige prijs, ja dit is meer dan bij de meeste providers, maar je krijgt er wel Hi Smartcare voor terug.
Bij een 2 jarig abbo is dit 516 euro (geen idee wat dan de afkoopprijs is)

De abbonementen zijn bij Hi in vergelijking weer goedkoper dan de meeste andere providers!

Hier een aantal vergelijkbare abbonementen bij verschillende providers! (Als student)

Hi: 75min - onbeperkt sms - 1000mb @ 7.2MB 2 jaar voor 852 euro (+115 = 967)
Vodafone: 90 min - onbeperkt sms - 1000mb @14,4MB 2 jaar voor 1020 euro
T-Mobile: 75 min - onbeperkt sms - 1000mb @3,6MB 2 jaar voor 1055 euro
MTV: 100 min - 50 sms - 1000mb @7,2MB 2 jaar voor 1010 euro
Vodafone: 160 min - onbeperkt sms - 1000mb @ 14,4MB 2 jaar voor 985

Edit: Dit is echter wel de oude actie van Hi, de nieuwe "actie" is een stuk duurder! Vodafone is wel al de nieuwe prijzen!
Die prijs die jij voor Hi rekend krijg ik niet te zien.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:21:
[...]

klopt, hij vertelde al dat dat nog de 'oude' acties waren van hi! daar heb ik hem ook bij, de nieuwe van hi zijn op dit moment inderdaad veel duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:21:
[...]

Idd de oude prijs van Hi zoals hierboven al gezegd wordt!
Mijn berekening:

Hi toestellease 24,50 per maand
Hi Large 22,50 per maand
75 min 5 per maand
Samen 52 per maand
-3,50 per maand (Studentkorting)
Totaal 48,50 per maand

12 maanden 50% korting = 22,50 (26-3,50)
12 maanden volle prijs = 48,50
12*22,50+12*48,50=852
30 euro aansluitkosten (Ik heb gelukkig verlenging)
882 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:23:
[...]

klopt, hij vertelde al dat dat nog de 'oude' acties waren van hi! daar heb ik hem ook bij, de nieuwe van hi zijn op dit moment inderdaad veel duurder
Met de oude prijzen was ik bij Hi voor 75/2000-1 jaar het volgende kwijt:
(6x39)234+(6x78)468=702 + (35% afkoop van 600) 210+25 = 937

Nu via MTV 100/2000 - 1 jaar:
(52,50x10)525-(korting 5x10)50=475+260(toestel)=735

Was voor mij genoeg om niet voor lease te kiezen. Wel onderhandelt want normaal vragen ze 330 voor toestel en geen korting op abo. Dan 525+330=855

edit: afkoop aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-05-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
Ik heb zelf een abbo waar ik 762 in 2 jaar voor kwijt ben! Dus voor 1!!!!!! jaar extra betaal ik 27 euro meer dan jou??? Wat is dan het nut van een 1 jarig abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:35:
[...]

Met de oude prijzen was ik bij Hi voor 75/2000-1 jaar het volgende kwijt:
(6x39)234+(6x78)468=702 + (35% afkoop van 600) 210 = 912
Nu via MTV
(52,50x10)525-(korting 5x10)50=475+260(toestel)=735

Was voor mij genoeg om niet voor lease te kiezen. Wel onderhandelt want normaal vragen ze 330 voor toestel en geen korting op abo.
uhm hoe kom jij aan 35% afkoop? of is dit een typfout geweest?
ik ben trouwens uit gegaan van een 2 jarig abonnement en jij gaat hier uit voor een 1 jarig abonnement!
dus ik denk dat dat het verschil is, ik heb exact het zelfde als wat degene boven jou zegt! 882 euro in totaal in 2 jaar!

Edit: 35% is zeker voor 1 jaar, en 15% voor 2 jaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
advena schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:38:
Ik heb zelf een abbo waar ik 762 in 2 jaar voor kwijt ben! Dus voor 1!!!!!! jaar extra betaal ik 27 euro meer dan jou??? Wat is dan het nut van een 1 jarig abbonement?
Euh volgend jaar een nieuwe mobiel en deze voor minimaal 200 euries de deur uit.... Ik wil gewoon elk jaar een nieuwe. Hoe dat komt? Ik heb een N97 met 2 jaar abo gehad....dan duurt 2 jaar heel lang |:(
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:39:
[...]

uhm hoe kom jij aan 35% afkoop? of is dit een typfout geweest?
ik ben trouwens uit gegaan van een 2 jarig abonnement en jij gaat hier uit voor een 1 jarig abonnement!
dus ik denk dat dat het verschil is, ik heb exact het zelfde als wat degene boven jou zegt! 882 euro in totaal in 2 jaar!

Edit: 35% is zeker voor 1 jaar, en 15% voor 2 jaar?
Met je edit geef je het antwoord ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-05-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
@Daniique hij heeft het over een 1jarig abbonement
Voor 2 jaar is 15% + 25 euro
Voor 1 jaar heb ik nog niet kunnen vinden maar dat zal wel 35% zijn + 25 euro

Ik heb mijn Samsung Wave S8500 nu 2 jaar en ik ben er al 2 jaar tevreden mee, zelfs nu doet ie nog precies wat ie moet doen!

Edit: Je weet wel dat je nu GEEN onbeperkt smsen hebt? maar maar 100 smsjes in de maand die van hetzelfde tegoed afgaan als je belminuten?

[ Voor 19% gewijzigd door advena op 31-05-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advena schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:42:

Ik heb mijn Samsung Wave S8500 nu 2 jaar en ik ben er al 2 jaar tevreden mee, zelfs nu doet ie nog precies wat ie moet doen!
Ja inderdaad ik was ook al op zoek gegaan omdat ik nog nooit een 1 jarig abonnement heb gehad en daar dus ook niet naar gekeken had, iets te snel geantwoord dus! *sorry*
maar nog niks kunnen vinden :P
hmm ik heb nu 2 jaar een BB, veel goede herinneringen aan maar te veel slechte en ben hem dan ook nu meer dan zat! morgen gelukkig mn samsung binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
advena schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:42:

Edit: Je weet wel dat je nu GEEN onbeperkt smsen hebt? maar maar 100 smsjes in de maand die van hetzelfde tegoed afgaan als je belminuten?
mmm was zelfs nog die 25 euro vergeten in mijn berekening. Verschil dus nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik heb zojuist mijn Vodafone abbo verlengd bij studentmobiel.nl .
Ik ben vanavond de stad in geweest en bij verschillende winkels gaan kijken en laten offereren .
Niets wat in de buurt kwam bij stmob.nl

Daar heb ik nu:
BSW 200 MB, 160 min , 12 maanden met 3 mnd korting, 9 x 37,50 + toestel 356 = 693,50 voor 1 jaar, besteld.

Nu wachten op levering....

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:47

sphere

Debian abuser

Wow, een verlenging die een betere deal is dan een nieuwe klant... onverwachts :)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
Ik hou het dit jaar maar bij Hi, wil niet mijn verlenging op 1 jarige abonnement met die 50% korting annuleren en dan straks van MTV mobile horen dat ik geen klantwaarde heb bla bla. Dan zit ik daarna helemaal met een duur abonnement van Hi (die 50% korting is afgelopen). Dan maar 802 euro in 1 jaar, valt mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:51:
Wow, een verlenging die een betere deal is dan een nieuwe klant... onverwachts :)
dat is 1 jaar maar he ...
voor 200 meer heb je een 2 jarig abbo met min/sms en internet.

Als je een jaar sim only moet halen met 200 bel/sms en 1gb intetnet .. hoeveel ben je dan kwijt?

of zie ik het verkeerd??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Niet iedereen wilt 2 jaar, ook al is het prijs/periode gezien interessanter. Ik vind het niet fijn om 2 jaar ''vast'' te zitten aan iets... Tevens kunnen de prijzen na een jaar ook gewijzigd zijn bijv. en/of nieuwe abbo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar.. maar het toestel kost gemiddeld 600 euro.
Dan betaal je ongeveer 250 voor het abbo over 2 jaar.

Als ik nu de galaxy s 3 koop, en ik neem een abbo erbij .. dan ben ik ook al 25 euro pm kwijt voor sim only..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:06:
Das waar.. maar het toestel kost gemiddeld 600 euro.
Dan betaal je ongeveer 250 voor het abbo over 2 jaar.

Als ik nu de galaxy s 3 koop, en ik neem een abbo erbij .. dan ben ik ook al 25 euro pm kwijt voor sim only..
Ja heb nu de S2 en wilde eigenlijk maar Sim only gaan doen, maar die prijzen zijn ook totaal niet interessant meer. Dus ben nu maar aan het kijken voor een S3 met 1 jaar abbo weer. Die S2 verkoop ik desnoods via een site waar ik er dan 220 euro voor krijg ofzo... De aanbieding die Golfvr6 heeft gekregen vind ik wel boeiend. Dan heb ik hem bijna ' gratis' bij 1 jaar abbo...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom, het is wel allemaal duur...
en 350 bijbetalen vind ik ook wat van het goeie.

Dan neem ik liever een 2 jarig abbo, en als er mooiere telefoon uitkomt dan misschien wel 2e hands nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:58:
[...]

Ook geen bevestiging van je bestelling?
Ja dat dan weer wel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Zijn er nog mensen die vandaag of gisteren telefonisch bij Vodafone de SIII hebben besteld of verlengd? Eergisteren kon je hem daar niet meer telefonisch bestellen en stond ie niet op de Friends&Family site, maar gisteren stond ie ineens wel weer op de F&F site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
hars73 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:22:
Zijn er nog mensen die vandaag of gisteren telefonisch bij Vodafone de SIII hebben besteld of verlengd? Eergisteren kon je hem daar niet meer telefonisch bestellen en stond ie niet op de Friends&Family site, maar gisteren stond ie ineens wel weer op de F&F site.
Ik heb verschillende berichten gehoord van de klantenservice zelf.

- Ze verkopen de witte pas als de blauwe binnen is en nemen daarom geen nieuwe bestellingen aan.
- Ze wachten op de nieuwe lading telefoons, de huidige lading witte zijn op.
- Er zijn genoeg telefoons.

Beetje apart dus. Ik heb zelf een paar keer gebeld, en krijg elke keer iets anders te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het nogsteeds raar dat ik de samsung eerder krijg dan mensen die hem veel eerder hebben besteld ( ik namelijk pas 24 mei)

niet dat ik dat erg vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Ary schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:40:
[...]

Iemand anders heeft geregeld dat ie het prijsverschil gecrediteerd krijgt, misschien kan je dat proberen.
Bedankt ga dat vanavond proberen. Zou het mogelijk zijn om de prijs te krijgen van bijvoorbeeld studenten mobiel (SM) bij vodafone? Zag ook dat bij SM je 6 maanden korting krijgt bij het 1000 mb 42,50 abonnement maar bij vodafone is dit maar 4 maanden. Zou je bij vodafone de 6 maanden kunnen krijgen omdat SM dit ook aanbied? Klopt het dat als ik toch annuleer het een week duurt voordat ik weer kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zit me zelf erg te hypen, (review op tweakers goed doorgelezen) En wil echt snel de telefoon krijgen.
Straks eens bellen naar de klantenservice of ze wat weten over de status van de bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
KoffieNT schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:50:
[...]
Ik heb de blauwe met Vodafone bij SM besteld, via internet en verder niets gezien/gelezen over een accesoirepakket. Is het wel de bedoeling dat ik er iets bij krijg?
Dat zeiden ze dus bij de klantenservice. Uiteindelijk was dit niet de bedoeling. Verzendkosten terugvorderen was het enige wat ze nog konden doen. Misschien later (als ik de S3 heb) even naar Vodafone, kijken of ik het daar alsnog voor elkaar krijg. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:35
Onderstaande mail van Castle ontvangen. Houden me wel netjes op de hoogte.

Geachte heer / mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer 48175
.

Wij verwachten het artikel bij ons binnen week 24, dit is over ongeveer 1.5 e week.

De witte I9300 is momenteel een stuk beter beschikbaar (momentopname).
Mocht u de witte willen kunnen wij deze, wanneer u snel reageert, uiterlijk begin volgende week verzenden.

Mocht u aanvullende vragen hebben dan horen we graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
mister_S schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:34:
Bij MTV kun je voor 10 euro per maand spotify premium gebruiken. Dit is de eerste zes maanden gratis en kan maandelijks worden opgezegd. Betekent dit dat je het gewoon zes maanden gratis kunt gebruiken en dan kan opzeggen?
Niemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
mister_S schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Er staat vast dat je minimaal 1 jaar moet afnemen, of niet? Heb er verder geen ervaring mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
In de voorwaarden staat dat het maandelijks opzegbaar is. Ik neem maar aan dat er geen addertje onder de gras zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Hoort het bij het jaar abonnement? Dus dat je per se ook een jaar spotify moet nemen en er dus in de praktijk 6 maanden voor moet betalen?
Lijkt mij het meest aanneembaar omdat ze er anders natuurlijk niets aan verdienen.

@jahallow 2 onder: Dat zou inderdaad kunnen ja. Ik kan me ze allebei indenken.

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 01-06-2012 13:55 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
mister_S schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:13:
[...]

Geen ervaring maar maandelijks opzegbaar:
http://gsm.mtvmobile.nl/m...m_intern_campaign=Spotify

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
KoffieNT schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:44:
Hoort het bij het jaar abonnement? Dus dat je per se ook een jaar spotify moet nemen en er dus in de praktijk 6 maanden voor moet betalen?
Lijkt mij het meest aanneembaar omdat ze er anders natuurlijk niets aan verdienen.
Ik denk dat het een manier is om mensen er mee kennis te laten maken in de hoop dat mensen het abonnement op Spotify houden (of vergeten op te zeggen).. Daar zit de winst in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Het is een extra abonnement waarbij je Spotify premium en 500MB data krijgt voor 10 euro (eerste 6 maanden gratis). Ik maak een printscreen van de voorwaarden zodat ze niet kunnen zeuren als ik later besluit om het op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
ik denk dat ik vanavond maar eens bij mediamarkt ga kijken voor een los toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet bij studentenmobiel.nl besteld.

Samsung Galaxy SIII white icm vodafone Bel+SMS+Web 1GB € 55 2jaar.

dan ben ik gemiddeld 41,25 per maand kwijt over de 2 jaar.
Dan heb ik tenminste voldoende belminuten smsjes en internet, + gratis bellen naar vodafone klanten.

Want ik heb gekeken voor sim only en dan ben je ook minimaal 25/30 euro kwijt voor zoveel bel sms en internet.

En als er volgend jaar weer een supertoestel uitkomt., dan kan ik altijd nog de SIII verkopen en dat toestel los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
http://www.vodafone.nl/sh...t/addtobasket/sku52970064

dat is toch niet duur?

Bel+Sms+Web Vaak € 50 2 jaar, eerste halfjaar gratis, dus 900 euro in totaal. Niet duur icm dat abo toch?

Moet zelf nog even door en wil niet van mijn Note af, maar zat toch stiekem te spieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
vanochtend een email gekregen van Castle telecom. dit is nu al het 2e mailtje dat ik op de hoogte word gesteld over de levering sinds het bekend is dat de blauwe vertraagd is. Toch wel netjes vind ik!

ik krijg nu weer de keuze voor een witte, maar dat ga ik natuurlijk niet doen. nog ffe wachten dus :)

`Geachte heer / mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer ***** .

Wij verwachten het artikel bij ons binnen week 24, dit is over ongeveer 1.5 e week.

De witte I9300 is momenteel een stuk beter beschikbaar (momentopname).
Mocht u de witte willen kunnen wij deze, wanneer u snel reageert, uiterlijk begin volgende week verzenden.

Mocht u aanvullende vragen hebben dan horen we graag van u.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl`

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

schubbie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:23:
vanochtend een email gekregen van Castle telecom. dit is nu al het 2e mailtje dat ik op de hoogte word gesteld over de levering sinds het bekend is dat de blauwe vertraagd is. Toch wel netjes vind ik!
Van vodafone hoor ik helemaal niks... beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:37

knoknok

n00b 4 life

lang leven markplaats.. zojuist van iemand een s3 voor 480 overgekocht >:)

dadelijk maar een sim only bestellen bij vodafone F&F voor 19 per maand en ik zit weer gebakken
voor 2 jaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
knoknok schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:04:
lang leven markplaats.. zojuist van iemand een s3 voor 480 overgekocht >:)

dadelijk maar een sim only bestellen bij vodafone F&F voor 19 per maand en ik zit weer gebakken
voor 2 jaar :9
Nog een bijzondere reden dat iemand zo snel van zijn nieuwe telefoon af wilde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok

knoknok

n00b 4 life

Cobaltos schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:29:
[...]

Nog een bijzondere reden dat iemand zo snel van zijn nieuwe telefoon af wilde?
ze vond hem te groot en kon maar niet wennen aan android.. ze wilde liever haar iphone nog even gebruiken
en misschien voor de nieuwe iphone gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
knoknok schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:51:
[...]

ze vond hem te groot en kon maar niet wennen aan android.. ze wilde liever haar iphone nog even gebruiken
en misschien voor de nieuwe iphone gaan
Hoe lang was de verkoopster op Marktplaats actief? Er staan ook vaak iPad3's te koop voor 250-300 van mensen die 2 dagen actief zijn. Lijkt me niet echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Toppertje schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:33:
[...]
Van vodafone hoor ik helemaal niks... beetje jammer.
Dat heb ik ook schriftelijk bij Vodafone laten blijken. Onderstaande is de reactie daarop van Vodafone:

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u uw onvrede uit.
Allereerst mijn excuses dat u online niet kunt zien wat de status van uw bestelling is, hier wordt aan gewerkt.

De dag voor de release datum van de SIII hebben wij bericht van Samsung ontvangen dat door de slechte kwaliteit van de achter kantjes van 600.000 Samsung galaxy SIII deze toestellen worden terug genomen en deze nieuwe achter kantjes gaan krijgen. Daardoor zit er op dit moment vertraging in het uitleveren van de toestellen. Op het moment dat het toestel op voorraad gaat komen en naar u uitgestuurd zal worden ontvangt u van ons een mail. De dag na deze mail kunt u het toestel verwachten.
U kunt op dit moment u order nog annuleren bij ons.

Wat betreft de kosten die u betaald heeft voor het toestel. Deze kosten zult u terug krijgen en zullen worden verrekent met uw facturen zodat het toestel kosteloos is voor u.

Ik vertrouw erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd

Heb naar aanleiding hiervan aangegeven dat ik het waardeer dat ze niet moeilijk doen over de kosten van het toestel, maar dat ik in het vervolg wel verwacht dat ze uit zichzelf naar buiten komen met een bericht over de vertraagde uitlevering o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok

knoknok

n00b 4 life

whatzert schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:03:
[...]

Hoe lang was de verkoopster op Marktplaats actief? Er staan ook vaak iPad3's te koop voor 250-300 van mensen die 2 dagen actief zijn. Lijkt me niet echt betrouwbaar.
ben heb op gaan halen dus heb hem werkend in mijn handen gezien.. ga echt niet vooruit betalen en dan maar hopen dat ze geen baksteen opsturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem binnen hoorr!!! wauw wat is hij toch mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

BPP

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:25:
nou ik heb hem binnen hoorr!!! wauw wat is hij toch mooi :)
Heb hem ook binnengekregen. En gelijk verkocht voor 570. :+ Ben meer dan content met mijn One X. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik kon vandaag even met een S3 spelen in de Bel Company. En ik moet toch zeggen dat ik de witte er strak uit vind zien hoor. Het scherm springt er heel mooi uit. Ik twijfel nu dan ook om de blauwe in te wisselen voor de witte, wat een dilemma haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik978 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:13:
ik denk dat ik vanavond maar eens bij mediamarkt ga kijken voor een los toestel.
In Ehv was die los 649 wat geen scherpe prijs te noemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Net gebeld over de verlenging van me toestel. Het abonnement is omgezet naar een nieuwe die ongeveer 50 euro goedkoper is. Hierdoor helaas geen preorder pack meer bij omdat het een nieuwe bestelling betaamd. Maar was toch van plan om los wat accessoire te kopen. De verkoper aan de telefoon zei ook dat de blauwe in week 25 zou worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jahallow
Ik heb op aanraden van Golf2vr6 (held!) Hi gebeld met de vraag of ik mn Hi naar MTV Mobile kon verlengen met verhaaltje van algebeld erbij... Uiteindelijk kwamen we op een totaal bedrag (abo kosten+toestel) van iets van 840... voor nieuwe klant zit je daar dan nog 70 onder, maar betaal je wel weer iets van 40 aansluitkosten.
Heeeel lang verhaal en heel vaak in de wacht gezet om 'te kijken hoe het kan dat algebeld zo laag bedrag hebben'. Ze kon niet lager gaan voor MTV Mobile, maar ze heeft me toch iets anders aangesmeerd.

Ik heb nu: 1 jarig KPN 1000min + 1750MB + 500MB en Spotiy.... eerste 2 maanden €15, 3de maand volle pond -€10, dwz 1 x €92,50..... Dan zet ik binnen 3 maanden het abo terug (kwam ze dus zelf mee, bij een 2 jarig abo hoef je geen een maand volle pond betalen) naar 350min/1000MB+500MB en Spotify en betaal ik €10 minder voor de resterende 9 maanden, dus €50 (incl. spotify allemaal). Dan moet ik nog €220 bij betalen voor het toestel (de blauwe, dus nog ff geduld).

totaal: 2x€15+1x€92,50+9x€50+€220=€792,50

Ik denk wel een aardige deal... Ik heb iig veel te veel minuten en genoeg MB's, daarnaast rekenen ze bij KPN na de 1ste minuut per seconde af (scheelt ca. 30% op je belkosten). Ik ben vooral blij dat ik bij KPN kan blijven. Volgende maand zullen er wel veel betere deals zijn, maja......

Tip: ga gewoon aan de telefoon met belvrouwtje/-mannetje alle aanbiedingen van haar (KPN, MTV Mobile, Lease) op een rijtje zetten en totaal bedrag uitrekenen, neem de tijd en laat je vooral niks te snel aansmeren. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
jahallow schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:19:
Ik heb op aanraden van Golf2vr6 (held!) Hi gebeld met de vraag of ik mn Hi naar MTV Mobile kon verlengen met verhaaltje van algebeld erbij... Uiteindelijk kwamen we op een totaal bedrag (abo kosten+toestel) van iets van 840... voor nieuwe klant zit je daar dan nog 70 onder, maar betaal je wel weer iets van 40 aansluitkosten.
Heeeel lang verhaal en heel vaak in de wacht gezet om 'te kijken hoe het kan dat algebeld zo laag bedrag hebben'. Ze kon niet lager gaan voor MTV Mobile, maar ze heeft me toch iets anders aangesmeerd.

Ik heb nu: 1 jarig KPN 1000min + 1750MB + 500MB en Spotiy.... eerste 2 maanden €15, 3de maand volle pond -€10, dwz 1 x €92,50..... Dan zet ik binnen 3 maanden het abo terug (kwam ze dus zelf mee, bij een 2 jarig abo hoef je geen een maand volle pond betalen) naar 350min/1000MB+500MB en Spotify en betaal ik €10 minder voor de resterende 9 maanden, dus €50 (incl. spotify allemaal). Dan moet ik nog €220 bij betalen voor het toestel (de blauwe, dus nog ff geduld).

totaal: 2x€15+1x€92,50+9x€50+€220=€792,50

Ik denk wel een aardige deal... Ik heb iig veel te veel minuten en genoeg MB's, daarnaast rekenen ze bij KPN na de 1ste minuut per seconde af (scheelt ca. 30% op je belkosten). Ik ben vooral blij dat ik bij KPN kan blijven. Volgende maand zullen er wel veel betere deals zijn, maja......

Tip: ga gewoon aan de telefoon met belvrouwtje/-mannetje alle aanbiedingen van haar (KPN, MTV Mobile, Lease) op een rijtje zetten en totaal bedrag uitrekenen, neem de tijd en laat je vooral niks te snel aansmeren. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft..
Sorry, maar 792,50 is nou niet de beste deal, en al helemaal niet als je er voor hebt moeten onderhandelen. Ik hebh via de Hi site een abonnement voor 802 euro genomen (incl afkoop). Dat is dus zonder onderhandelen en als een standaardabonnement. Ik heb 1000 MB+ 70 min+ onbeperkt SMS. Nu heb jij wat meer MB's, maar alsnog vind ik je prijs niet zo zo voor een "deal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
-Edwin- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:25:
[...]

Sorry, maar 792,50 is nou niet de beste deal, en al helemaal niet als je er voor hebt moeten onderhandelen. Ik hebh via de Hi site een abonnement voor 802 euro genomen (incl afkoop). Dat is dus zonder onderhandelen en als een standaardabonnement. Ik heb 1000 MB+ 70 min+ onbeperkt SMS. Nu heb jij wat meer MB's, maar alsnog vind ik je prijs niet zo zo voor een "deal".
802 + 80 (1 jaar spotify (4mnd gratis bij verlenging)) = 882 Euro :+

Jij hebt weer extra service met je lease toestel waarvoor hij weer 80 euro kwijt zou zijn btw

ps
Jij hebt volgens mij ook nog eens studenten korting anders kom ik nog hoger uit voor jou abo + afkoop met oude actie.....

(6x70,50) 423 + (6x35,25) 211,50 = 634,50 + 210 (afkoop 35% van 600) = 844,50 + 80 (spotify) = 924,50

En met hetzelfde aantal belminuten was je nog meer kwijt geweest. Je moet natuurlijk ook kijken naar wat je krijgt voor het totaal bedrag. Jij krijgt gewoon minder voor meer euro's.... of je het nu wel of niet gebruikt...

Jij hebt weer extra service met je lease toestel waarvoor hij weer 80 euro kwijt zou zijn btw

[ Voor 37% gewijzigd door Golf2vr6 op 01-06-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Golf2vr6 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:39:
[...]

802 + 80 (1 jaar spotify (4mnd gratis bij verlenging)) = 882 Euro :+

ps
Jij hebt volgens mij ook nog eens studenten korting anders kom ik nog hoger uit voor jou abo + afkoop met oude actie.....

(6x70,50) 423 + (6x35,25) 211,50 = 634,50 + 210 (afkoop 35% van 600) = 844,50 + 80 (spotify) = 924,50

En met hetzelfde aantal belminuten was je nog meer kwijt geweest. Je moet natuurlijk ook kijken naar wat je krijgt voor het totaal bedrag. Jij krijgt gewoon minder voor meer euro's.... of je het nu wel of niet gebruikt...

Ik zei niet dat ik zelf een zo goede deal had. Maar als ik zie dat men hier door te bellen bij MTV Mobile aanbiedingen van +/- 700 euro of zelfs minder krijgt, dan valt die deal met KPN wel mee. Maar goed ik was inderdaad even vergeten dat Spotify ook flink wat geld kost. En als je dat gebruikt is het natuurlijk erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:15
Ik heb mijn vodafone abo nu verlengd bij t-mobile. T-mobile smart plus 420 abo. 1e jaar 25, 2e jaar 50 euro per maand. Dus totaal 900 euro, voor 420 min/sms en 1000mb data. nog 19 euro bijbetalen voor de S3. Ik ben content. Als ik 2 jaar lang een sim-only abo bij tele2 zou nemen was is voor 500 min/sms + 1000 mb 625 kwijt geweest. En nu kan ik mijn HTC titan nog voor ong 200 euro kwijt, dus heb ik voor ong 100 euro een S3. Zoals het er nu naar uitziet ligt de telefoon hier morgen al op de mat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
-Edwin- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:25:
[...]

Ik zei niet dat ik zelf een zo goede deal had. Maar als ik zie dat men hier door te bellen bij MTV Mobile aanbiedingen van +/- 700 euro of zelfs minder krijgt, dan valt die deal met KPN wel mee. Maar goed ik was inderdaad even vergeten dat Spotify ook flink wat geld kost. En als je dat gebruikt is het natuurlijk erg handig.
Zoals ik al aangaf je moet niet alleen naar de totaal prijs kijken maar ook naar wat je ervoor krijgt. 1500mb -350 min - spotify en een toestel voor nog geen 800 euri is best een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Iemand verstand of ervaring van een abbonement waarbij je veel belt zowel in Nederland als de rest van
Europa en zelfs landen buiten Europa.
Met veel bellen bedoel ik dan zo'n 700 min in Nederland en zo'n 400 in Europa en ook nog zo'n 200 in de rest van de wereld.
Wat is hiervoor het beste abbonement?

Daarbuiten ben ik ook nog even benieuwd of iemand een betere prijs weet te vinden dan de 589,- euro bij gsmtrack voor een los toestel.

[ Voor 107% gewijzigd door Le_Freak ! op 02-06-2012 08:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Laatst online: 01-09 23:11
Ik wil mijn abonnement gaan verlengen bij Vodafone. Daar is immers toch de mogelijkheid om het abonnement te verlagen.

Stel ik verleng 200 belminuten 1gb van 2 jaar voor € 55. Dan na 6 maanden kun je het abonnement kosteloos verlagen zoals ze mij hebben laten weten. (Anders nog € 20 zoals op de website.)
Dus zou betekenen:
6 Maanden = € 0
18 Maanden = 18 x € 55 € 47,5 = € 855
Toestelprijs = € 0, € 99,99
Totaal = €855 (plus € 20) voor 2 jaar.
Plus misschien eventuele accessoires pakketje erbij.

Dit zou toch kunnen werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Reden om echt voor vodafone te kiezen? Ik heb de mijne via algebeld.nl verlengd naar t-mobile, en ben 900 euro kwijt voor 2 jaar (12x25 en 12x50) voor 420 min/sms en 1000mb internet. Vervolgens 19 euro bijbetalen voor de s3 met een accessoires pakket.

Op die manier ben je over 2 jaar 65 euro meer kwijt, maar heb je het dubbele aan belminuten.

[ Voor 16% gewijzigd door TFDev op 02-06-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjetor schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:30:
Ik wil mijn abonnement gaan verlengen bij Vodafone. Daar is immers toch de mogelijkheid om het abonnement te verlagen.

Stel ik verleng 200 belminuten 1gb van 2 jaar voor € 55. Dan na 6 maanden kun je het abonnement kosteloos verlagen zoals ze mij hebben laten weten. (Anders nog € 20 zoals op de website.)
Dus zou betekenen:
6 Maanden = € 0

Na mijn weten is verlagen bij vodafone niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 00:17
Killed-1 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:17:
Reden om echt voor vodafone te kiezen? Ik heb de mijne via algebeld.nl verlengd naar t-mobile, en ben 900 euro kwijt voor 2 jaar (12x25 en 12x50) voor 420 min/sms en 1000mb internet. Vervolgens 19 euro bijbetalen voor de s3 met een accessoires pakket.

Op die manier ben je over 2 jaar 65 euro meer kwijt, maar heb je het dubbele aan belminuten.
Niet helemaal want bij vodafone heb je vanaf bel+sms+web 200 onbeperkt bellen naar vodafone nummers los van de overige 200 minuten.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ja oke, is ook weer zo, maar dan moet je maar net de mazzel hebben dat je iemand kent die vodafone heeft, en daar veel mee bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Pjetor schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:30:

Dus zou betekenen:
6 Maanden = € 0

Ik had hetzelfde geopperd bij ze, maar daar kreeg ik te horen dat dat dus niet zo is van een klantenservice medewerkster. Zij vertelde dat je normaliter na 6 maanden idd je abonnement mag verlagen, maar omdat je de eerste 6 maanden gratis krijgt, mag het nu pas na 12 maanden. Weet niet tot hoeverre dat ook écht zo is, aangezien ik nu constant tegenstrijdige berichten hoor over van alles en nog wat vanuit de VF-klantenservice. Beetje vermoeiend zo, al die prutsers zeggen weer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:02

The Legend

*Plop*

Bij de Belcompany is de actie voor het "Vaak" 50 euro abo gelijk voor nieuwe en verlengende klanten btw. Voor beide geldt toestel gratis + 1e 6 maand 100% korting bij een 2 jarig abo.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Laatst online: 01-09 23:11
Ary schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:17:
[...]

Ik had hetzelfde geopperd bij ze, maar daar kreeg ik te horen dat dat dus niet zo is van een klantenservice medewerkster. Zij vertelde dat je normaliter na 6 maanden idd je abonnement mag verlagen, maar omdat je de eerste 6 maanden gratis krijgt, mag het nu pas na 12 maanden. Weet niet tot hoeverre dat ook écht zo is, aangezien ik nu constant tegenstrijdige berichten hoor over van alles en nog wat vanuit de VF-klantenservice. Beetje vermoeiend zo, al die prutsers zeggen weer iets anders.
Het is inderdaad een beetje vaag. Elke medewerker zegt weer wat anders. Nou ja als het dan pas na 12 maanden kan. Dan scheelt het nog steeds € 50 ongeveer. Ik kies dan sowieso voor deze optie.

"Kan ik mijn abonnement verlagen?

Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:

je abonnement is aangesloten of
je contract is verlengd

dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20.
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd."
http://help.vodafone.nl/c...created=&p_accessibility=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
Heb vanmiddag een S3 gehaald bij Tmobile

smart plus 420 (sms en min)

12x25 euro
12x49,50 euro
12x2,50 euro
12x5,00 euro

toestel 30 euro (2 jaar abbo)

totaal 990 euro

vond het wel een redelijke deal :) wilde eigenlijk 1 jaar maar dan betaal ik miss 190 euro minder maar dan voor 1 jaar.. heb nu nog geen 500 euro per jaar :)

Hi en MTV was trouwens rond de 1150 voor 2 jaar... scheelt toch weer.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste