Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abbo loopt dit jaar 27 sept (over 4 maanden) af en ik denk dat ik voor de s3 zal gaan. Alleen vraag ik me af vanaf wanneer ik een contract kan afsluiten? Ik zit momenteel bij vodafone waar ik al kan verlengen en ze me een aanbieding hebben gedaan van 25 euro op toestel -_- Nu zag ik op studentenmobiel dat voor 2 jaar 500 mb bij mtv mobile de s3 het goedkoopst was.

Kan ik al bij studentenmobiel deze aflsuiten of nog niet? Als ik zoek naar wanneer dit kan staat er 2 tot 4 maanden (tja wat is het dan, 2 of 4 maanden?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:18:
Mijn abbo loopt dit jaar 27 sept (over 4 maanden) af en ik denk dat ik voor de s3 zal gaan. Alleen vraag ik me af vanaf wanneer ik een contract kan afsluiten? Ik zit momenteel bij vodafone waar ik al kan verlengen en ze me een aanbieding hebben gedaan van 25 euro op toestel -_- Nu zag ik op studentenmobiel dat voor 2 jaar 500 mb bij mtv mobile de s3 het goedkoopst was.

Kan ik al bij studentenmobiel deze aflsuiten of nog niet? Als ik zoek naar wanneer dit kan staat er 2 tot 4 maanden (tja wat is het dan, 2 of 4 maanden?).
Ik denk als je bij vodafone blijft dat je kan verlengen bij 4 maanden, stap je over naar een ander denk ik 2 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:22:
[...]

Ik denk als je bij vodafone blijft dat je kan verlengen bij 4 maanden, stap je over naar een ander denk ik 2 maanden..
Zoiets dacht ik ook, maar heb VF een paar keer aan de lijn gehad voor andere dingen en vroeg hoe het zat met dezelfde vraag als ik naar een andere provider ga. De een zegt 2 maanden en de andere 4 maanden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:24:
[...]

Zoiets dacht ik ook, maar heb VF een paar keer aan de lijn gehad voor andere dingen en vroeg hoe het zat met dezelfde vraag als ik naar een andere provider ga. De een zegt 2 maanden en de andere 4 maanden......
Ga er maar vanuit als je blijft al vanaf 4 maanden,dit omdat ze je graag weer willen binden voor een of twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
Je kan inderdaad bij VF 4 maanden voor het einde contract verlengen , maar houd er wel rekening mee dat je dan 2 of 1 jaar + die 4 maanden extra aan je toestel/abbo vast zit .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Niet als je consequent 4 maanden voor het einde van je contract verlengd natuurlijk ;)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie aan de witte galaxy s3 of de blauwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:31:
Wat raden jullie aan de witte galaxy s3 of de blauwe?
Ik twijfel ook erg. Heb nu de blauwe als bestelling bij Hi, maar nadat ik de witte in het echt heb gezien twijfel ik. Die ziet er namelijk ook erg strak uit, nu weet ik niet hoe de blauwe er in het echt uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Ik heb de echte momenteel in het wit. Bij de BelCompany gehaald met een Vodafone abbo.

Heb een ondernemersbundel genomen (zeer gekloot door minderjarigheid & wel eigen zaak..) in iedergeval;

35 euro per maand, excl btw.
109,?? excl btw voor het toestel.
= 949 euro excl btw in 2 jaar tijd.

Best te doen al zeg ik het zelf. Heb 195 belminuten erbij en een gigabyte internet.

Top toestel trouwens; hij leest ook ID-kaarten, OV-chipkaarten etc etc! *denkt over een leuke app*

Nog een leuk weetje; ondanks dat er gezegd word dat ie microsdhc kaartjes ondersteunt ondersteunt ie ook de microsd extended dingen. Dus de 64gb sandisk microsd zit mooi in m'n s3!

[ Voor 16% gewijzigd door Trucker Her op 02-06-2012 22:44 ]

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Trucker Her schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 22:39:
Ik heb de echte momenteel in het wit. Bij de BelCompany gehaald met een Vodafone abbo.

Heb een ondernemersbundel genomen (zeer gekloot door minderjarigheid & wel eigen zaak..) in iedergeval;

35 euro per maand, excl btw.
109,?? excl btw voor het toestel.
= 949 euro excl btw in 2 jaar tijd.

Best te doen al zeg ik het zelf. Heb 195 belminuten erbij en een gigabyte internet.

Top toestel trouwens; hij leest ook ID-kaarten, OV-chipkaarten etc etc! *denkt over een leuke app*

Nog een leuk weetje; ondanks dat er gezegd word dat ie microsdhc kaartjes ondersteunt ondersteunt ie ook de microsd extended dingen. Dus de 64gb sandisk microsd zit mooi in m'n s3!
Bij t mobile heb ik 420 min/sms en 1 gb voor totaal 900 euro in 2 jaar...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de blauwe uit in België? Weet er dit al iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:35:
Wanneer komt de blauwe uit in België? Weet er dit al iemand?
Verwacht is dat het nog 2 tot 3 weken duurt. Dit geldt voor zowel Nederland als alle andere Europese landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand die een 2 jarig abonnement heeft geregeld voor <€750 met minimaal 750mb internet en zo weinig mogelijk belminuten+smsjes (<100)?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:44:
Al iemand die een 2 jarig abonnement heeft geregeld voor <€750?
Er zijn veel mensen die dat hebben kunnen doen bij een 1 jarig abonnement. Echter is het volgens mij nog niet zomaar mogelijk voor 2 jaar.

Als je je telefoon niet overkoopt en je een leuke aanbieding krijgt, is het bij Hi volgens mij het eerst mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen we hebben geluk :-)
De blauwe komt uit op 9 juni. Samsung heeft dit een paar keer gezegd op een facebook pagina. Samsung Belgium | Facebook

Nu alleen nog even afwachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Ik heb wat berichten gelezen op die facebook pagina, maar ik zie nergens letterlijk dat de blauwe leverbaar is op 9 juni. Alleen dat "de S3 9 juni leverbaar is in België." Kan dus net zo goed alleen over de witte gaan zoals in Nederland op 29 mei. Mocht het wel letterlijk in een berichtje staan op die site hoor ik het graag, want ik wil zelf ook de blauwe :)

edit:
Hoewel we misschien wel de logica kunnen hanteren dat ze niet vermelden dat ze op 9 juni alleen de witte hebben zoals in NL voor de release en ze dus allebei hebben 9 juni in België? *O*

[ Voor 22% gewijzigd door AppieNL op 03-06-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik zit nadat ik afgelopen weekend het toestel heb gezien ook te denken om deze te halen. Einde van de maand is mijn abonnement afgelopen.

Echter welke site raden jullie nu aan om op te kijken voor een goed totaal overzicht? En niet te vergeten scherpe aanbiedingen?
Er zijn tegenwoordig zoveel sites..

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen210 op 03-06-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Telecomvergelijker.nl is een goede site, ook tweakers heeft een abo vergelijking

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:19:
Ik heb wat berichten gelezen op die facebook pagina, maar ik zie nergens letterlijk dat de blauwe leverbaar is op 9 juni. Alleen dat "de S3 9 juni leverbaar is in België." Kan dus net zo goed alleen over de witte gaan zoals in Nederland op 29 mei. Mocht het wel letterlijk in een berichtje staan op die site hoor ik het graag, want ik wil zelf ook de blauwe :)

edit:
Hoewel we misschien wel de logica kunnen hanteren dat ze niet vermelden dat ze op 9 juni alleen de witte hebben zoals in NL voor de release en ze dus allebei hebben 9 juni in België? *O*
Dit is een reactie in het Frans van hun: Samsung Belgium Bonjour Maxime, je viens de recevoir plus d'information. Le SIII sera disponible en blue et blanc le 6 juin, centainement dans les magasins Belgacom/Proximus. L'événement de lancement sera 9 juin.

Er staan ook reacties in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
Ik denk eraan om het volgende abonnement te nemen

Vodafone Bel + SMS + Web Altijd 47,50 1 jarig
1000 MB + 160 minuten + onbeperkt SMS (14.4 Mb/s)

€ 47,50
Eerste 3 maanden
GRATIS

Toestelprijs
€ 330,00

Maakt totaal 757 euro.

Weet iemand of dit een branded toestel is? Gevonden via http://www.typhone.nl
Of anders hoe je dit kunt achterhalen, en wat eventueel de nadelen zijn? (updates?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

jeroen210 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:05:

€ 47,50
Eerste 3 maanden
GRATIS

Toestelprijs
€ 330,00

Maakt totaal 757 euro.

Of anders hoe je dit kunt achterhalen, en wat eventueel de nadelen zijn? (updates?)
Die brand is er gewoon af te halen als er een normale XEN versie uitkomt via Sammobile.
Er zijn zat topics die uitleggen hoe je je SGS2 moet unbranden, ik verwacht dat je de SGS3 op precies de zelfde manier moet unbranden.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11

€ 47,50
Eerste 3 maanden
GRATIS

Toestelprijs
€ 330,00

Maakt totaal 757 euro.

Thyphone verkoopt als het goed is geen branded toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:58:
[...]

Dit is een reactie in het Frans van hun: Samsung Belgium Bonjour Maxime, je viens de recevoir plus d'information. Le SIII sera disponible en blue et blanc le 6 juin, centainement dans les magasins Belgacom/Proximus. L'événement de lancement sera 9 juin.

Er staan ook reacties in het Nederlands.
Ok cool, die reacties had ik niet gezien. Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:18:
[...]

Ok cool, die reacties had ik niet gezien. Goed nieuws :)
Inderdaad, echt nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

€ 47,50
Eerste 3 maanden
GRATIS

Toestelprijs
€ 330,00

Maakt totaal 757 euro.

Ik zie alleen dat abbo met 354 euro bijbetaling?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
sphere schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:57:
[...]

Ik zie alleen dat abbo met 354 euro bijbetaling?
op typhone staat hij er toch echt :) Kijk op onderstaande screenshot
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatje.php?id=589158

[ Voor 21% gewijzigd door jeroen210 op 03-06-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
jeroen210 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:19:
[...]

op typhone staat hij er toch echt :) Kijk op onderstaande screenshot
[afbeelding]
Op studentmobiel staat hetzelfde abo maar dan met 290 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seki
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-04-2022
Hallo,wie heeft de blauwe SIII al in het echt gezien of heeft hem al.

Heb de witte al in het echt gezien en vast mogen nemen,maar ik twijfel nog welke kleur.

Waar zou ik eventueel de blauwe kunnen zien,als demo toestel of zo....

Alvast bedankt

Seki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
@hierboven
Verwijderd in "Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen"
Vorige pagina in dit topic nota bene |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
Ik heb vorige week de Samsung S3 laten vastleggen bij de MediaMarkt. Nooit geweten dat je daar ook een abonnement kon afsluiten. Ik mag hem donderdag ophalen.

De vrouw had het over Vodafone Web Vaak, waarbij ik 42,50 moest betalen in de maand. Daarnaast betaal ik 140 euro voor het toestel.

Maar als je hem altijd kan terugzetten, is het dan niet slimmer om te zeggen dat je eerst een duurder abonnement neemt, en na 5 maand voor 20 euro naar beneden zet? Scheelt je aanschafkosten voor de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag hem 1 niveau naar onder zetten, kost je €20,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:55:
Je mag hem 1 niveau naar onder zetten, kost je €20,-
Hmm. Dan is Vodafone slimmer dan Hi.. Had met me HD2 een duur abonnement gekozen, om hem daarna terug te zetten :)

Raden jullie het aan om hem te verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik persoonlijk altijd wel. Ik heb een verzekering bij the phonehouse, aangezien zakkenrollen e.d. daar ook gedekt zijn.

Meeste ander verzekeringen zijn alleen schade, maar geen diefstal of vermissing, houdt daar rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:27:
Doe ik persoonlijk altijd wel. Ik heb een verzekering bij the phonehouse, aangezien zakkenrollen e.d. daar ook gedekt zijn.

Meeste ander verzekeringen zijn alleen schade, maar geen diefstal of vermissing, houdt daar rekening mee.
Mijn telefoon is altijd bij me, dus hopelijk wordt hij niet gestolen.
Hoeveel kost verzekering bij The Phonehouse? Ik vind meer dan 50 euro betalen teveel in de maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Tele2 is zo goedkoop dat ik erover denk om mijn bestelling bij Hi te annuleren en dan maar 1,5 maand langer op mijn S3 te wachten. Bij een 1 jarig Tele2 Smartmix abonnement ben ik maar 688 euro kwijt! Daarbovenop komen dan nog wel helaas 30 euro activatiekosten en 6,95 verzendkosten. In totaal dus 725 euro. Dat is in 1 jaar zowat 80 euro goedkoper dan Hi.

Enige vraagteken is dat ik dan misschien de S2 voor minder kan verkopen en dat deze aanbieding op Studentmobiel t/m 30 juni geldig is. (wat zullen de prijzen daarna zijn?). Tenslotte biedt Tele2 3,6 Mbps, maar volgens mij merk je dat verschil niet echt, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Ik denk dat tegen die tijd alle abonnementen al een stuk goedkoper zijn geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:42:
Ik denk dat tegen die tijd alle abonnementen al een stuk goedkoper zijn geworden!
Nou ja, tot nu toe is alles alleen maar duurder geworden toch? Of bedoel je specifiek de abonnementen voor de S3? Het is kiezen nu dus, of 100 euro meer betalen en nu al de S3, of wat langer wachten. Maar daar komt dan bij dat ik mijn S2 waarschijnlijk voor minder kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
-Edwin- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:43:
[...]

Nou ja, tot nu toe is alles alleen maar duurder geworden toch? Of bedoel je specifiek de abonnementen voor de S3? Het is kiezen nu dus, of 100 euro meer betalen en nu al de S3, of wat langer wachten. Maar daar komt dan bij dat ik mijn S2 waarschijnlijk voor minder kwijt kan.
Die 100 euro.. En bij Hi weet je zeker dat je goede dekking hebt..
Persoonlijk denk ik dat je nu het beste van de S2 af komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Mijn telefoon is altijd bij me, dus hopelijk wordt hij niet gestolen.
Hoeveel kost verzekering bij The Phonehouse? Ik vind meer dan 50 euro betalen teveel in de maand..
Ik heb mijn telefoon met stappen ook altijd mee, denk dat ik dan t meeste risico loop dat hij gestolen wordt.

Bij tph betaal je €13,75 p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:52:
[...]

Ik heb mijn telefoon met stappen ook altijd mee, denk dat ik dan t meeste risico loop dat hij gestolen wordt.

Bij tph betaal je €13,75 p.m.
Kolere zeg. 13,75 in de maand! Volgens mij kan ik hem dan beter zelf repareren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Future_Force
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06-2024
Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:53:
[...]

Kolere zeg. 13,75 in de maand! Volgens mij kan ik hem dan beter zelf repareren..
ja maar als hij gejat word of je verliest hem kun je er zelf vrij weinig aan doen, en dan is zo'n verzekering van tph wel veel meer waard dan 13,75 p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
Future_Force schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:56:
[...]

ja maar als hij gejat word of je verliest hem kun je er zelf vrij weinig aan doen, en dan is zo'n verzekering van tph wel veel meer waard dan 13,75 p/maand
True.

Iemand overigens ervaring met deze screenprotector?
http://www.mobilefun.nl/3...tor-samsung-galaxy-s3.htm

Het is inderdaad verkeerde topic, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zaterdag bij een HI winkel geweest,
Dacht informeer daar naar de status van mijn internet bestelling.

Kon die niet echt zien, ging die achter kijken daar lag wel de witte S3.
Hij probeerde nog die telefoon aan mij bestelling te koppelen, maar dat ging helaas niet.

Hij kon alleen de ongunstige 2 jaren contract aanbieden, van 6 maanden gratis. Maar via internet had ik de deal van 12 maanden 50 procent al :)

Zo dichtbij, hij lag voor me op de toonbank :( :O

[ Voor 6% gewijzigd door Mars18 op 04-06-2012 07:28 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bioflap schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:57:
[...]

True.

Iemand overigens ervaring met deze screenprotector?
http://www.mobilefun.nl/3...tor-samsung-galaxy-s3.htm

Het is inderdaad verkeerde topic, maar toch..
ja ik had zo'n 1 op mijn galaxy s 2!
hele fijne protectors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Mars18 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:15:
Zaterdag bij een HI winkel geweest,
Dacht informeer daar naar de status van mijn internet bestelling.

Kon die niet echt zien, ging die achter kijken daar lag wel de witte S3.
Hij probeerde nog die telefoon aan mij bestelling te koppelen, maar dat ging helaas niet.

Hij kon alleen de ongunstige 2 jaren contract aanbieden, van 6 maanden gratis. Maar via internet had ik de deal van 12 maanden 50 procent al :)

Zo dichtbij, hij lag voor me op de toonbank :( :O
Euh, 6 maanden 100% korting is toch hetzelfde als 12 maanden 50% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
The Legend schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:07:
[...]

Euh, 6 maanden 100% korting is toch hetzelfde als 12 maanden 50% 8)7
Sorry dat is waar, maar vergeten te melden dat het maandbedrag anders was nu :?

En mensen zeiden ook hier dat de actie van HI tot 31 mei beter was dan de actie nu?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Hier een trouwe Galaxy S1 (met ICS 4.04 :P) gebruiker die interesse heeft in S3. Maar wat zijn de prijzen ongelooflijk hard gestegen!

2 jaar geleden kreeg ik via studentmobiel de s1 gratis met onbeperkt internet 300 belminuten/sms voor ......... €19,95 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
ALPACINO schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:45:
Hier een trouwe Galaxy S1 (met ICS 4.04 :P) gebruiker die interesse heeft in S3. Maar wat zijn de prijzen ongelooflijk hard gestegen!

2 jaar geleden kreeg ik via studentmobiel de s1 gratis met onbeperkt internet 300 belminuten/sms voor ......... €19,95 8)7
Abbo lekker vast houden en toestel los aanschaffen.
Denk niet dat je nog zo'n goede deal gaat krijgen.

Zolang je je contract niet wijzigt of verlengd, moet de provider de voorwaarden van je oude abbonement respecteren. Wel mogen ze jaarlijks de prijs met x% verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Mijn vrouw heeft een witte SIII zaterdag gehaald bij de Belcompany. Het was de laatste. Ze heeft haar Vodafone abonnement verlengd naar een Vodafone Web Vaak 50 met de eerste 6 maanden gratis. Telefoon was ook "gratis".

Maar wat bleek gister bij inloggen op My Vodafone.. dat het nieuwe abonnement (met de nieuwe voorwaarden natuurlijk) direct al is ingegaan. Terwijl haar vorige abonnement pas in augustus afloopt. Da's toch vreemd?

De medewerkster van de BC heeft haar bestaande sim gewoon opnieuw gebruikt en er een microsim van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
MMaster23 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:07:
[...]

Abbo lekker vast houden en toestel los aanschaffen.
Denk niet dat je nog zo'n goede deal gaat krijgen.

Zolang je je contract niet wijzigt of verlengd, moet de provider de voorwaarden van je oude abbonement respecteren. Wel mogen ze jaarlijks de prijs met x% verhogen.
Hoezo? Je contract loopt toch gewoon af, dan kunnen ze de boel ook gewoon afsluiten hoor. Of denk jij dat je je oude contract de komende 10 jaar kunt behouden. Die vlieger gaat echt niet op makker.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
hars73 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:07:
Mijn vrouw heeft een witte SIII zaterdag gehaald bij de Belcompany. Het was de laatste. Ze heeft haar Vodafone abonnement verlengd naar een Vodafone Web Vaak 50 met de eerste 6 maanden gratis. Telefoon was ook "gratis".

Maar wat bleek gister bij inloggen op My Vodafone.. dat het nieuwe abonnement (met de nieuwe voorwaarden natuurlijk) direct al is ingegaan. Terwijl haar vorige abonnement pas in augustus afloopt. Da's toch vreemd?

De medewerkster van de BC heeft haar bestaande sim gewoon opnieuw gebruikt en er een microsim van gemaakt.
Heb trouwens het gevoel dat de telefoons altijd over "de Laatste' zijn.. goede verkooptruc :)
Het nieuwe Abbo gaat altijd direct in als je em afneemt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 04-06-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
hars73 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 09:07:

Bij Vodafone is dat standaard. Je kunt de klantenservice bellen, zij zetten het terug naar het oude abonnement, en laten het nieuwe abonnement pas ingaan bij het ontvangen van het toestel. Bij mij gaven ze aan dat ik ze zelf moest terugbellen om het nieuwe abonnement te activeren. Ik weet in ieder geval wat ik niet ga doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net HI Gebeld:

Wat een lutsers. Heb de Witte Galaxy S3 besteld, en wat staat er bij hun in het systeem... dat ik een blauwe heb besteld.

Ze kunnen het nu niet aanpassen. Moet ik eind van de week weer contact opnemen :( :(
1e en laatste keer dat ik via Internet verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik kon dus vorige week mijn s3 ophalen maar kwam er toen achter dat de nieuwe vodafone voorwaarden meteen in zouden gaan, ik zat al te twijfelen om te verlengen bij vodafone (slecht bereik op mijn werk)en toen ik dat hoorde heb ik besloten om het nog even uit te stellen. In juli zit ik aan de twee maanden termijn en dan ga ik alle operators af om te kijken wie een goede aanbieding gaat doen maar ik neig naar KPN/MTV nu.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Zojuist telefonisch bijVodafone verlengd:
SGS3 Blauw + Accessoire pakket + 2jr BSW Altijd€55 + 7maanden gratis (maandje extra gekregen via klachtenservice). Totaal: €935,-

Ik ben tevreden! Blauwe versie is wel vertraagd, kreeg te horen dat het ong een maand zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Ary schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:05:
Zojuist telefonisch bijVodafone verlengd:
SGS3 Blauw + Accessoire pakket + 2jr BSW Altijd€55 + 7maanden gratis (maandje extra gekregen via klachtenservice). Totaal: €935,-

Ik ben tevreden! Blauwe versie is wel vertraagd, kreeg te horen dat het ong een maand zou duren.
Dat is een goede deal! Wat was de klacht :P En staat het accessoire pakket ook in je order e-mail? Mij werd namelijk verteld dat ik het na het ontvangen van het toestel apart moest aanvragen m.b.v. het ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

Een maand...Iemand al enig idee wat nou echt de leverdatum is van de blauwe? Als het echt nog zo lang gaat duren ga ik misschien toch maar naar de witte variant kijken.

[ Voor 29% gewijzigd door Melkaz op 04-06-2012 11:37 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Melkaz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Een maand...Iemand al enig idee wat nou echt de leverdatum is van de blauwe? Als het echt nog zo lang gaat duren ga ik misschien toch maar naar de witte variant kijken.
Die witte is eigenlijk best mooi! Het is voor mij ook even weer wat anders. Hoor best goede reacties dat hij wit is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Melkaz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:37:
[...]

Bij de klantenservice van VF zegt iedereen iets anders, dus dat zou ik maar niet geloven. Ik heb Samsung NL een mail gestuurd met de vraag of ze al een specifieke leverdatum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

whatzert schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Dat is een goede deal! Wat was de klacht :P En staat het accessoire pakket ook in je order e-mail? Mij werd namelijk verteld dat ik het na het ontvangen van het toestel apart moest aanvragen m.b.v. het ordernummer.
Constante misinformatie, slechte.aanbiedingen, afspraken die niet na worden gekomen, etc etc. Gezegd dat ik erg teleurgesteld was en in t verleden betere klantenservice ervaarde. Toen kreeg ik excuses en als goedmakertje een maand abonnementskosten gecrediteerd! Erg netjes. Heb trouwens via hun FB mn klacht ingediend en binnen 12 uur een uitgebreide en persoonlijke reactie gekregen waar op elk punt werd ingegaan.

Ordermail is nog niet binnen, het zou nl nog enkele dagen duren tot de verlenging definitief gemaakt kon worden, dit was eigenlijk een preorder. Ik word er nog over gebeld wann dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ervaring leert dat Samsung de beloofde data best goed aanhoudt..

Vaak eerder dan later..

Een Duitse grapjas meldt dat hij in Duitsland bij de Mediamarkt een blauw exemplaar heeft gekocht (zaterdag), maar wil alleen een foto van de doos en niet van het toestel op twitter zetten.. Lijkt op een foto uit een filmpje..

Mediamarkt Aken en Herzogenrath melden vanmorgen dat zij nog geen S3 hebben, dus zelfs niet de witte..

Expansys heeft mijn order (vanaf dag één) van 30 mei omgezet naar 23 juni.. Voor die tijd verwacht ik een telefoontje van Mediamarkt.. en maak ik later wel een collega blij met het Expansys-toestel..

Apart is ook het bericht dat bij de nieuwe productie blauw minder blauw is dan gedacht: http://www.sammobile.com/...-galaxy-siii-pebble-blue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Future_Force
ik weet zelf nog steeds niet wat ik zal doen.
ik heb nog een GS1 met een abbo van 27,50 met 400/400 en onbeperkt internet wat tegenwoordig 1024MB is geworden
als ik voor een ongeveer gelijk abbonement overstap heb ik waarschijnlijk een hogere snelheid maar betaal ik wel 400 voor het toestel bij en heb ik maar 500MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
dan zou ik mijn abo door laten lopen of overstappen naar simonly en hem los kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Los kopen en Sim only is praktisch net zo duur.

Stel je koopt hem los voor 649,95 euro en vervolgens een Sim-only wilt met dezelfde voorwaarden die je al had... 400 min/sms en 1GB data kost je ook 20 euro per maand. Ben je dus per jaar160 euro aan abonnementskosten kwijt.

Kan je beter bijvoorbeeld een abonnement bij MTV-Mobile aanschaffen. Betaal je 700 euro over de gehele periode en krijg je praktisch net zoveel dataverkeer, alleen zul je het dan met 100 minuten en SMSjes moeten doen.

[ Voor 6% gewijzigd door xSoul op 04-06-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
_Nick__ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:49:
Apart is ook het bericht dat bij de nieuwe productie blauw minder blauw is dan gedacht: http://www.sammobile.com/...-galaxy-siii-pebble-blue/
Ik hoop eerlijk gezegd dat Pebble Blue er zo uitziet.

Ziet er veel zakelijker uit en oogt echt stukken strakker.

Ik had altijd zo'n beeld dat de vorm en design echt lelijk waren, maar als Samsung hem serieus in die kleur uitbrengt dan maakt het zoveel goed en vind het wel goed samen gaan met het ontwerp.

Maar sommigen beweren dat het met lighting van die video te maken heeft,
want dit is momenteel het enige video die deze 'grijze' kleur toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Nice, die nieuwe kleur is echt veel beter. Dan ga ik toch liever voor die.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Er zou na de blauwe nog een donkere kleur uitkomen..

Maar voor nu is het vooral de keuze van de voorkant..

Op Ebay is de achterklep al in minstens zeven verschillende kleuren te koop..

Vond de blauwe kleur wel leuk; ook voor zakelijk gebruik..

Heb het blauwe hoesje voor op het strand al klaar liggen (gebruik ik ook bij mijn huidige Sensation)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
_Nick__ schreef op maandag 04 juni 2012 @ 13:28:
Er zou na de blauwe nog een donkere kleur uitkomen..
[...]
Heb je daar een bron van?

Trouwens, Phonehouse, MyCom, Dynabyte en Algebeld hebben de blauwe nu als "Metallic Blue" in hun systeem staan:

- http://www.mycom.nl/Produ...SIII-Metalic-Blue/1353957
- http://www.phonehouse.nl/...g/galaxys3/?color=metblue (metblue)
- http://www.dynabyte.nl/catalog/product/view/id/11601
- http://www.algebeld.nl/mo...-i9300/metallic-blue.html

Samsung kon ook niets vertellen over een preciese levertijd
Samsung Customer Support Center
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung GT-I9300.

Helaas heeft Samsung hier momenteel geen informatie over beschikbaar . Wij adviseren u om onze website (www.samsung.nl) in de gaten te houden voor meer informatie.

[ Voor 71% gewijzigd door whatzert op 04-06-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Future_Force
ik heb zojuist bij studentmobiel gekeken voor de Slll met een MTVmobile abbonement.
1000MB je kunt er je sms/bel minuten zelf aan toevoegen voor 35 euro per maand en de eerste 2 maanden 100% korting
je betaald echter 303 euro voor het toestel bij.
dus kom je op een totaal van 653 euro voor een 1 jarig abbonement.
goedkoper heb ik ze nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:15
Future_Force schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:07:
ik heb zojuist bij studentmobiel gekeken voor de Slll met een MTVmobile abbonement.
1000MB je kunt er je sms/bel minuten zelf aan toevoegen voor 35 euro per maand en de eerste 2 maanden 100% korting
je betaald echter 303 euro voor het toestel bij.
dus kom je op een totaal van 653 euro voor een 1 jarig abbonement.
goedkoper heb ik ze nog niet gevonden.
Het is niet mogelijk om alleen een Internet Pack te bestellen zonder Bel Pack (min of SMS). Dus er komt sowieso minimaal € 7,50 per maand bij (voor 100 minuten of 50 smsjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
Kom je uit op 702,00 euro als je nog eens die -25,00 euro erafhaalt van een www.directkorting.com voucher.
Dat is zeer goedkoop, naar mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xSoul schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:35:
Kom je uit op 702,00 euro als je nog eens die -25,00 euro erafhaalt van een www.directkorting.com voucher.
Dat is zeer goedkoop, naar mijn mening. :)
Linkje naar aanbieding? 702 euro voor 1 jaar bedoel je toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
Ik heb contrinu Vodafone abonnementen lopen ontwijken, omdat ik ze te duur vond. Maar de prijzen vond ik bij Typhone echt reuze meevallen. Als je kijkt dat je 2x zo snel internet krijgt t.o.v. andere providers met exact dezelfde dataverkeer en onbeperkt SMS.

Ik was bijna van plan om MTV Mobile te bestellen op Studentmobiel.nl, maar ik ga toch voor Vodafone denk ik.

Vodafone 90 min / onbeperkt sms en 1000 MB (14.4 Mb/s) - 1 jaar (Typhone.nl)
354,00 - Toestelkosten
0,00 - Eerste 3 maanden (Actietarief)
382,50 - Overige 9 maanden
-25,00 - Cashback via www.directkorting.com
-----------------
711,50 - Totaal

MTV Mobile 100 min/sms en 1000 MB - 1 jaar (7,2 MB/s) - 1 jaar (Studentmobiel.nl)
303,00 - Toestelkosten
0,00 - Eerste 2 maanden (Actietarief)
425,00 - Overige 10 maanden
-25,00 - Cashback via www.directkorting.com
-----------------
703,00 - Totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

whatzert schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:08:
[...]

Bij Vodafone is dat standaard. Je kunt de klantenservice bellen, zij zetten het terug naar het oude abonnement, en laten het nieuwe abonnement pas ingaan bij het ontvangen van het toestel. Bij mij gaven ze aan dat ik ze zelf moest terugbellen om het nieuwe abonnement te activeren. Ik weet in ieder geval wat ik niet ga doen :+
Weet niet of dat zo handig is. Je bent wel een contract aangegaan voor een bepaalde duur. Als je dat zelf niet in laat gaan, zit je alsnog wel aan dat contract vast. Laat je het zo doorlopen en wil je over een jaar of 2 jaar een nieuwe foon dan ziet Vodafone opeens een overeenkomst in het systeem die je nog moet uitdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
dat maakt niet uit. Als je betaalt mag je zoveel abo's hebben als je wil afaik.

feitelijk betaal je dus maar 100 euro voor je abo met de voordeligste acties, dat valt wel mee...

[ Voor 42% gewijzigd door 418O2 op 04-06-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
Afgelopen woensdag bij MTV telefonisch besteld. Nu pick order...

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 20:33
Ook MTV mobile status net veranderd naar pick order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik zie bij MTV Mobile bij het 1000 mb internet pack toch echt 339 euro bijbetalen staan. Hoe kom jij op 303?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
-Edwin- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:53:
Ik zie bij MTV Mobile bij het 1000 mb internet pack toch echt 339 euro bijbetalen staan. Hoe kom jij op 303?
MTV Mobile 1-jarig met 1000 MB zie ik toch echt 303 euro toestelkosten bijstaan:
https://www.studentmobiel...n_id=1088#bestelformulier

[ Voor 18% gewijzigd door xSoul op 04-06-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit dat nou met vodafone... mag je je abbo nou omlaag doen na 6 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:00:
hoe zit dat nou met vodafone... mag je je abbo nou omlaag doen na 6 maanden?
Ja dat kan. Zie hier:
http://help.vodafone.nl/c...231&cat_lvl1=6&cat_lvl2=8

Kost je €20, je gaat dan maar 1 stap omlaag en je verliest alle promoties die van toepassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

xSoul schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:58:
[...]

MTV Mobile 1-jarig met 1000 MB zie ik toch echt 303 euro toestelkosten bijstaan:
Bel-SMS bundel verplicht

Gebruik anders ctrl-f als je het niet ziet.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afgelopen vrijdag of zaterdag besteld bij studentenmobiel.nl
morgen komt mijn telefoon binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
sphere schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Bel-SMS bundel verplicht

Gebruik anders ctrl-f als je het niet ziet.
Dat begrijp ik ook wel, maar bij MTV Mobile hangt de toestelkosten af van welk internet-bundel je neemt en Bel-SMS bundel hebben geen invloed op die prijs.

Dat is wat ik hem duidelijk wou maken, en word overal vermeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21

the-spawn

.: Dark Storm :.

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:19:
afgelopen vrijdag of zaterdag besteld bij studentenmobiel.nl
morgen komt mijn telefoon binnen!
Ik heb donderdag avond (22:00) besteld en vandaag van Vodafone berichten ontvangen dat alles in goede orde ontvangen is... Studentmobiel heeft mijn order echter nog niet geupdate....
We wachten nog even af....

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the-spawn schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:25:
[...]

Ik heb donderdag avond (22:00) besteld en vandaag van Vodafone berichten ontvangen dat alles in goede orde ontvangen is... Studentmobiel heeft mijn order echter nog niet geupdate....
We wachten nog even af....
Ik heb hem vrijdag besteld bij studentenmobiel.
Meteen alles ingescant en opgestuurd. Diezelfde dag nog "Uw orderstatus is gewijzigd naar Contract ontvangen"

Ik heb een s3 icm vodafone 55 abbo 2 jaar. Ik neem aan dat de simkaart en alles erbij zit, en dat het is goedgekeurd?

Mijn broertje had afgelopen zonderdag HTC one x besteld icm vodafone. En die van hem is vandaag ook verstuurd.

Als ik jou was zou ik dan ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem bij proximus besteld krijg je er een gratis geheugenkaart van 16gb bij en ook de samsung flipcover. Bij zowel de witte als de blauwe gebeurt de levering tussen nu en 11 juni.
Maar mijn vraag is als je die bij proximus koopt zit er dan geen reclame software van proximus in de telefoon?

http://www.belgacom.be/on...-MP_NL_Samsung-Galaxy-S-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Het kan zijn dat de simkaart er nog niet bij zit. Bij Studentmobiel gaat het zo;

Je plaatst een S3-order.
Ze wachten tot ze de S3 (wit of blauw) op voorraad hebben.
Dan vragen ze het abonnement aan bij Vodafone.
Als het abonnement goedgekeurd is door Vodafone, sturen ze de telefoon (alvast) naar je op zodat je hem kan gebruiken.
Je Vodafone-simkaart ontvang je dus waarschijnlijk later.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een naaiers zeg bij HI, Net weer contact gehad.

Mijn order valt niet meer aan te passen naar wit, (door hun fout staat die op blauw)
Nu moet ik wachten tot de blauwe geleverd gaat worden,

En dan moet ik weer contact opnemen met de klantenservice om deze telefoon terug te sturen, en dan maar hopen dat ik met de oude kortingsactie een witte kan krijgen,

NOOIT meer hi voor mij :(
Hi_Webcare: @marcelnl Het klopt helaas dat we dit nu niet kunnen aanpassen. De order zal geannuleerd moeten worden zodat je een nieuwe (1)

Hi_Webcare: @marcelnl (2) bestelling kunt plaatsen. Sorry voor het ongemak. [JD]
Mon Jun 04 - 6:25:21 pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ongetwijfeld dat iemand (op tweakers) vast zijn witte wel wil ruilen met jouw blauwe :). Bonnetje er bij, niks aan de hand :)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
xSoul schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:58:
[...]

Sorry sorry, ik zit bij Hi en keek daarom bij verlenging. Maar dan ga ik eigenlijk ook wel liever over naar MTV. Er moet toch wel wat te regelen zijn zou ik zeggen. Als ik wist dat ik bij MTV een abonnement kan krijgen voor rond 730 euro zou ik nu mijn verlenging bij Hi annuleren. Maar ik blijf bang dat het niet gaat lukken en ik dan met een duurdere abonnement zit (omdat de abonnementen bij Hi duurder zijn geworden t.o.v. wanneer ik verlengde).

Ik betaal nu trouwens 802 euro in 1 jaar bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Ik vind het wel vreemd dat ze het niet even kunnen aanpassen. Moet toch niet zo moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu goedkoopste 1 jarig abbonement, en goedkoopste 2 jarig abonnement incl telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAwesome
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
Ik zie nu een abbo bij pdashop.
1 jarig totaal voor € 626,50, je krijg dan wel een Vodafone branded toestel,
Zou dat de moeite waard zijn? Scheelt toch bijna 200 euro.

http://www.pdashop.nl/pro...viderContent#abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
cornekleyer schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:21:
Ik zie nu een abbo bij pdashop.
1 jarig totaal voor € 626,50, je krijg dan wel een Vodafone branded toestel,
Zou dat de moeite waard zijn? Scheelt toch bijna 200 euro.

http://www.pdashop.nl/pro...viderContent#abonnementen
Dit is werkelijk ongelofelijk! Vodafone 1gb van 42,50 betaal je maar 260 bij en eerste drie maanden gratis! Met activatiekosten is dat 670 euro in totaal. Weet iemand hoe lang deze acties geldig zijn? Ik mag 25 juli namelijk overstappen en als ik nu bij Hi zou verlengen kost dat me 802 euro in 1 jaar. Dan wacht ik liever even.

EDIT: Ik zie wel dat ze alleen de witte hebben, en niet leverbaar nu.

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 04-06-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAwesome
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
-Edwin- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:29:
[...]

Dit is werkelijk ongelofelijk! Vodafone 1gb van 42,50 betaal je maar 260 bij en eerste drie maanden gratis! Met activatiekosten is dat 670 euro in totaal. Weet iemand hoe lang deze acties geldig zijn? Ik mag 25 juli namelijk overstappen en als ik nu bij Hi zou verlengen kost dat me 802 euro in 1 jaar. Dan wacht ik liever even.
De vraag is willen wij een branded toestel..?
Twee jaar terug waren er wel veel klachten over htc desire ed mbt updates.

Stel je hebt een Vodafone branded toestel, weet iemand of je dan evt updates via odin kan doen?

Edit: leverbaar deze week staat er;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
cornekleyer schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:32:
[...]

De vraag is willen wij een branded toestel..?
Twee jaar terug waren er wel veel klachten over htc desire ed mbt updates.

Stel je hebt een Vodafone branded toestel, weet iemand of je dan evt updates via odin kan doen?

Edit: leverbaar deze week staat er;)
Bij de S2 kon dat gewoon, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
Dan hoop ik niet dat er ook een Vodafone logo op de behuizing staat...

Net even Vodafone gebeld (altijd gezellig :9 ) voor m'n order status. Mijn order voor de blauwe is stiekem gecancelled (ofzo). Ik wordt nu opgebeld zodra het toestel bij ze binnen is. Ze durfde geen specifieke datum te zeggen om teleurstelling te voorkomen, dus werd het "2 weken".

Coolblue heeft de blauwe trouwens al in deze video: YouTube: Samsung Galaxy S III Flipcover Mini-review (NL/BE)

Levertijden:
MyCom: 2 tot 4 tot 10 dagen
Phonehouse: 1 tot 2 weken
Algebeld: Eerste week juni
Vodafone website: Week 24
Centralpoint: 25 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik zie ook dat Vodafone via studentmobiel met activatiekosten 730 euro kost. Dat scheelt dus 80 euro met Hi. Nu zit ik weer met het verhaal dat ik dan waarschijnlijk mijn S2 voor minder kan verkopen over 2,5 maand dan nu het geval als ik bij Hi verleng.

EDIT: Ik heb besloten te wachten met verlengen en ga me bestelling annuleren bij Hi. Ik vind 802 gewoon teveel als ik bij andere providers onder de 750 kan krijgen. Bovendien vind ik dat leasen toch niet helemaal top. Weet iemand of als je verandert van provider en je overstapt 2 maanden voordat je abonnement eindigt je dubbele kosten moet betalen 1 of 2 maanden?

[ Voor 76% gewijzigd door -Edwin- op 04-06-2012 22:00 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste