Weet iemand hier iets van?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 19:38:
Als je hem bij proximus besteld krijg je er een gratis geheugenkaart van 16gb bij en ook de samsung flipcover. Bij zowel de witte als de blauwe gebeurt de levering tussen nu en 11 juni.
Maar mijn vraag is als je die bij proximus koopt zit er dan geen reclame software van proximus in de telefoon?
http://www.belgacom.be/on...-MP_NL_Samsung-Galaxy-S-3
Wat een aanbieding!-Edwin- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 21:29:
[...]
Dit is werkelijk ongelofelijk! Vodafone 1gb van 42,50 betaal je maar 260 bij en eerste drie maanden gratis! Met activatiekosten is dat 670 euro in totaal. Weet iemand hoe lang deze acties geldig zijn? Ik mag 25 juli namelijk overstappen en als ik nu bij Hi zou verlengen kost dat me 802 euro in 1 jaar. Dan wacht ik liever even.
EDIT: Ik zie wel dat ze alleen de witte hebben, en niet leverbaar nu.
Zeg dat wel.
Ben nu wel erg benieuwd wat dat branded precies zou inhouden in dit geval.
Verwijderd
Mijn i9000 was ook branded, maar software was er zo af, nadat ik hem geroot had en een custom rom opgezet had.jeroen210 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:27:
Zeg dat wel.
Oke en vodafone logo e.d. op het toestel?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:30:
[...]
Mijn i9000 was ook branded, maar software was er zo af, nadat ik hem geroot had en een custom rom opgezet had.
Als het alleen eenmalig een orignele rom flashen is en vervolgens over the air of een programma updaten is vind ik het prima. (Hiervoor HTC gehad)
[ Voor 39% gewijzigd door jeroen210 op 04-06-2012 22:36 ]
Verwijderd
Is bij mij niet het geval, maar weet niet hoe dat met deze isjeroen210 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:35:
Oke en vodafone logo e.d. op het toestel?
Als het alleen eenmalig een orignele rom flashen is en vervolgens over the air of een programma updaten is vind ik het prima. (Hiervoor HTC gehad)
ik vind het belachelijk dat als je je abonnement wil verlengen dat je dan altijd veel duurder uit bent dan dat je overstapt naar een andere provider. dan spreek ik niet over 2 tientjes maar over 120 euro meer betalen
en dat noemt men klanten binding?
Precies Future_Force. Bij Hi belden ze mij net op. Ja wegens klantenbinding krijg je een half jaar 20% korting en behoud je je S2. Echt op***ten gewoon. Ik ga dan ook morgen mijn verlenging bij Hi annuleren. Die meneer zei dat hij niks voor mij kon betekenen. Nou dan niet. 25 september loopt mijn abonnement af dus 25 juli mag ik overstappen. Ik kijk dan wel, maar zoals het er nu naar uitziet zal er zeker wat beters zijn dan die 802 euro per jaar bij Hi.
Maar kan iemand mij zeggen of je nou wel of niet 1 of 2 maanden dubbel betaald bij overstappen?
Maar kan iemand mij zeggen of je nou wel of niet 1 of 2 maanden dubbel betaald bij overstappen?
Dat was oorspronkelijk ook mijn klacht bij Vodafone, dat websites als Studentmobiel veel goedkoper zijn dan Vodafone. Kreeg telkens te horen dat ze niets te maken hadden met derden als SM. Maar ik kreeg bij een verlenging wel minimaal hetzelfde als een nieuwe klant die via hun eigen site verlengt. Na veel heen en weer gekut heb ik een klacht ingediend en nog een maandje extra gecrediteerd gekregen.Future_Force schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:47:
ik vind het belachelijk dat als je je abonnement wil verlengen dat je dan altijd veel duurder uit bent dan dat je overstapt naar een andere provider. dan spreek ik niet over 2 tientjes maar over 120 euro meer betalen
Bij overstappen betaal je in principe níét dubbel, aangezien het nummer pas overgezet kan worden vanaf het moment dat het ene abonnement af loopt. Sommige providers/websites leveren wel al het toestel eerder.-Edwin- schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:01:
Precies Future_Force. Bij Hi belden ze mij net op. Ja wegens klantenbinding krijg je een half jaar 20% korting en behoud je je S2. Echt op***ten gewoon. Ik ga dan ook morgen mijn verlenging bij Hi annuleren. Die meneer zei dat hij niks voor mij kon betekenen. Nou dan niet. 25 september loopt mijn abonnement af dus 25 juli mag ik overstappen. Ik kijk dan wel, maar zoals het er nu naar uitziet zal er zeker wat beters zijn dan die 802 euro per jaar bij Hi.
Misschien klinkt dit vaag, maar ik als mijn toestel via Vodafone aanschaf i.c.m. een abonnement.
Is hij daar Vodafone branded of krijg je de normale model?
Vaak zijn de eerste lichtingen niet branded dat komt door dat er dan nog beperkte beschikbaarheid is.xSoul schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:26:
Misschien klinkt dit vaag, maar ik als mijn toestel via Vodafone aanschaf i.c.m. een abonnement.
Later als nieuwe toestellen beter leverbaar zijn komt vodafone wel vaak met branded toestellen.
Echter die branding is er bij samsug toestellen makkelijk vanaf te krijgen
vraag of het om een vanilla model gaat (vanilla = niet branded)
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Als een toestel branded is dan moeten zij dit wel gewoon aangeven.
Ik zag bij de aanbieding bij pdashop dat het alleen gold voor nieuwe klanten en ik wil juist verlengen. Dan moet je bijna 120 euro meer betalen, echt oplichterij.
Nu toch maar simonly besteld bij Vodafone F&F. 1 jaar 16,75 per maand. Misschien koop ik de sgs3 wel los erbij als de prijzen een beetje gezakt zijn of anders de htc one x.
Ik zag bij de aanbieding bij pdashop dat het alleen gold voor nieuwe klanten en ik wil juist verlengen. Dan moet je bijna 120 euro meer betalen, echt oplichterij.
Nu toch maar simonly besteld bij Vodafone F&F. 1 jaar 16,75 per maand. Misschien koop ik de sgs3 wel los erbij als de prijzen een beetje gezakt zijn of anders de htc one x.
Lijkt er toch wel op dat de kleur van de blauwe versie is aangepast. Heb bij MTV Mobile vorige week nagevraagd hoe het zat met de levering van de blauwe versie. Ik kreeg de volgende respons:
Hi [naam],
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat je wilt weten wanneer je bestelling geleverd wordt. Helaas is dit niet bekend. Uit jouw order blijkt dat je de Samsung Galaxy S III in metallic blue besteld hebt. Helaas is de wereldwijde vraag naar dit toestel zo groot dat Samsung de levering niet aankan. MTV Mobile heeft hierdoor nog geen duidelijkheid ontvangen over het moment waarop we dit toestel kunnen gaan leveren. Verwacht wordt dat het toestel eind juni beschikbaar zal zijn, maar dit kan ik niet beloven. Sorry voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Klantenservice MTV Mobile
Hi [naam],
Bedankt voor je e-mail.
De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.
Je geeft aan dat je wilt weten wanneer je bestelling geleverd wordt. Helaas is dit niet bekend. Uit jouw order blijkt dat je de Samsung Galaxy S III in metallic blue besteld hebt. Helaas is de wereldwijde vraag naar dit toestel zo groot dat Samsung de levering niet aankan. MTV Mobile heeft hierdoor nog geen duidelijkheid ontvangen over het moment waarop we dit toestel kunnen gaan leveren. Verwacht wordt dat het toestel eind juni beschikbaar zal zijn, maar dit kan ik niet beloven. Sorry voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Ellen
Klantenservice MTV Mobile
De hoge prijzen bij verlenging gelden alleen bij derde partijen, omdat ze alleen provisie krijgen bij nieuwe abonnees. Bij de provider zijn de kosten voor een verlening gelijk aan die van nieuwe abonnees.cornekleyer schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:27:
Als een toestel branded is dan moeten zij dit wel gewoon aangeven.
Nu toch maar simonly besteld bij Vodafone F&F. 1 jaar 16,75 per maand. Misschien koop ik de sgs3 wel los erbij als de prijzen een beetje gezakt zijn of anders de htc onze x.
[ Voor 4% gewijzigd door whatzert op 05-06-2012 12:45 ]
Bij MTV heet de witte ceramic white ipv marble white.....
En bij providers is er altijd ruimte om te onderhandelen. Je moet natuurlijk wel met de goede argumenten komen maar dat is altijd als je ergens over een prijs wil onderhandelen.whatzert schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:45:
[...]
De hoge prijzen bij verlenging gelden alleen bij derde partijen, omdat ze alleen provisie krijgen bij nieuwe abonnees. Bij de provider zijn de kosten voor een verlening gelijk aan die van nieuwe abonnees.
[ Voor 81% gewijzigd door Golf2vr6 op 05-06-2012 13:26 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Belt HI net om te zeggen dat mijn contract binnenkort afloopt... Mevrouw die heb ik 30 mei al verlengd.... 

Er is nog hoop, hoop ikHi Webcare @Hi_Webcare
@marcelnl Ik ben voor je aan het uitzoeken of ik de order zo aan kan laten passen dat je de korting kunt behouden. [JD]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
wat ene kutzooi!! vandaag speciaal thuis gebleven ... vanwege het pakketje die komt.
Tracktrace:
vandaag
12:30 - 14:30
En zonet kom postnl aan de deur, me broertjes telefoon wel. (htc one x)
Die van mij zit er niet tussen....
Tracktrace:
vandaag
Postbode heeft hem zelf gehouden?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:01:
wat ene kutzooi!! vandaag speciaal thuis gebleven ... vanwege het pakketje die komt.
Tracktrace:
vandaag
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op 06 september 2012 verloopt mijn contract bij Hi. Kan ik dan nu al bij studentmobiel.nl een vodafone abo + S3 bestellen met nummer behoud? Ik heb namelijk m'n twijfels want bij mijn bestelling staat het volgende:
"Vodafone zegt bij het verwerken van de aanvraag tot nummerportering automatisch uw oude abonnement op, mits uw oude abonnement binnen 2 maanden opgezegd kan worden. Het nieuwe abonnement gaat pas in op de einddatum van uw oude abonnement."
Iemand een idee? Houdt dit in dat ik wel kan bestellen maar zelf het abo bij Hi af moet zeggen oid?
"Vodafone zegt bij het verwerken van de aanvraag tot nummerportering automatisch uw oude abonnement op, mits uw oude abonnement binnen 2 maanden opgezegd kan worden. Het nieuwe abonnement gaat pas in op de einddatum van uw oude abonnement."
Iemand een idee? Houdt dit in dat ik wel kan bestellen maar zelf het abo bij Hi af moet zeggen oid?
als je wil porteren kan dat niet geloof ik. Maar je kan studentmobiel ook bellen. Je zou dan nog een maandje moeten wachten.
Kans is wel dat je een locked telefoon krijgt bij je VF abo.
Kans is wel dat je een locked telefoon krijgt bij je VF abo.
[ Voor 20% gewijzigd door 418O2 op 05-06-2012 14:30 ]
Verwijderd
haha daar ga ik niet van uit.
Ik heb met tracktrace gebeld en die zeiden dat het pakketje gister pas laat was aangeleverd, en dat het nog in het sorteercentrum ligt.
En dat het morgen binnen komt...
wel vreemd want tracktrace geef vandaag aan
-edit-
er staat nu
Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast naar woensdag
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 14:51 ]
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een GS3 met ongeveer 200 minuten en 1 gb voor 1 jaar.
Ik heb een vergelijking in Excel opgezet. Voor diegene die het interessant vinden.
Check de onderstaande link.
Hierin kun je tevens dingen toevoegen. Op deze manier kun je gemakkelijk de aanbieden overzichtelijk houden.
Ik heb dit met de GS2 ook gedaan en werkte toen perfect.
Als iedereen dus zijn beste aanbieding toevoegt, kan iedereen hier gebruik van maken.
https://docs.google.com/s...pmNGZCeTFpa3BFR3A3Tm9CTnc
Ik heb een vergelijking in Excel opgezet. Voor diegene die het interessant vinden.
Hierin kun je tevens dingen toevoegen. Op deze manier kun je gemakkelijk de aanbieden overzichtelijk houden.
Als iedereen dus zijn beste aanbieding toevoegt, kan iedereen hier gebruik van maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 15:37 ]
Je bedoelt The phone house? Wanneer heb je besteld bij hun?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:39:
Woohoo, net gebeld door tph. Morgen komen ze mijn MetBlue Galaxy S3 brengen =)
Weet je zeker dat het niet stiekem de witte is? Apart dat zij dan nu al de blauwe zouden hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:49:
Klopt, 19 mei besteld.
Dan mag ik toch hopen dat ik snel gebeld wordt, want ik heb hem de 17de besteld bij hun...Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:49:
Klopt, 19 mei besteld.
Ik ben ook gebeld door AMP Logistiek. Morgen word mijn blauwe ook afgeleverd. 11 mei besteld bij gsmeasy.nl
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.
bericht van castle:
> Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
> Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer xxxxx .
>
> We ontvangen morgen/overmorgen een hele kleine levering van de i9300 blue. Deze worden op datum van goedkeuring contract uitgeleverd. Helaas zit uw order hier nog niet bij. Gezien de schaarste door productieproblemen kunnen we nog niks melden over de volgende levering.
> Het is nog steeds mogelijk om over te stappen naar de witte versie die (beperkt) uit voorraad leverbaar is.
> Onze excuses voor de onduidelijkheid.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Team Castle.nl
Oftewel :
1 levering komt op gang
2 "pebble blue" noemen ze al "blue" zonder de pebble
3 ik moet nog even wachten
> Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
> Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer xxxxx .
>
> We ontvangen morgen/overmorgen een hele kleine levering van de i9300 blue. Deze worden op datum van goedkeuring contract uitgeleverd. Helaas zit uw order hier nog niet bij. Gezien de schaarste door productieproblemen kunnen we nog niks melden over de volgende levering.
> Het is nog steeds mogelijk om over te stappen naar de witte versie die (beperkt) uit voorraad leverbaar is.
> Onze excuses voor de onduidelijkheid.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Team Castle.nl
Oftewel :
1 levering komt op gang
2 "pebble blue" noemen ze al "blue" zonder de pebble
3 ik moet nog even wachten
[ Voor 3% gewijzigd door Ted038 op 05-06-2012 17:07 ]
Net gebeld met Hi opzeggingen op mijn abonnement op te zeggen. Momenteel heb ik een S2 en is het natuurlijk het goedkoopste om die te behouden met een sim only, dan ben ik voor 240E per jaar klaar.
Maar toch even gevraagd aan die persoon van Hi wat het doet qua kosten mocht ik wel verlengen.
MTV, dus zonder lease.
1 jarig abbonement
100belminuten
1000GB internet
1e maand gratis
2e maand gratis
3e maand 12,50
9 maanden 32,50
Toestel prijs 300E
= 605e
Volgens mij is dit toch een behoorlijke aanbieding.
Maar toch even gevraagd aan die persoon van Hi wat het doet qua kosten mocht ik wel verlengen.
MTV, dus zonder lease.
1 jarig abbonement
100belminuten
1000GB internet
1e maand gratis
2e maand gratis
3e maand 12,50
9 maanden 32,50
Toestel prijs 300E
= 605e
Volgens mij is dit toch een behoorlijke aanbieding.
Wat een grap bij Hi. Ik kan mijn verlenging niet annuleren omdat het een pre order is. Ik moet aan de deur tegen de koerier zeggen dat ik het product niet wil. Dat gaan we dan maar doen, dit zal wel een tactiek van ze zijn zodat ik het toch maar aanneem als ze aan de deur komen.
Let erop als je dat doet, dat het best 2 weken kan duren voordat je een nieuw abonnement kan afsluiten! Aangezien je al in het systeem verwerkt staat en ze die dan weer eruit moeten halen om je nummer vrij te geven!-Edwin- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:20:
Wat een grap bij Hi. Ik kan mijn verlenging niet annuleren omdat het een pre order is. Ik moet aan de deur tegen de koerier zeggen dat ik het product niet wil. Dat gaan we dan maar doen, dit zal wel een tactiek van ze zijn zodat ik het toch maar aanneem als ze aan de deur komen.
Kan dus heel vervelend zijn!
ik ben vanmiddag bij the phonehouse geweest en heb daar goed staan praten met de manager van dat filiaal.
hij heeft mij erg goed geholpen, ik heb hem gezegd dat ik vrij veel actief was op tweakers en dat ik al heel veel informatie van de mensen hier heb kunnen gebruiken.
ik heb hem mijn verhaal verteld hoe en wat, en nu is het gewoon zo dat ik goedkoper ben bij vodafone te verlengen dan over te stappen naar een andere provider.
vodafone heeft zijn actie verlengd naar 1e 3 maanden 0,- per maand dit is echt een super aanbieding vergeleken met andere providers. ik moet echter wel 400 euro voor het toestel betalen maar hij gaf mij als tip om ergens een groupon van the phonehouse te kopen via marktplaats je krijgt er 120,- korting mee op je toestel en als ik evt mijn oude toestel zou inlever zou ik dus best wel voordelig uit zijn.
dus TIP probeer een coupon te vinden scheelt je een hele hoop geld
hij heeft mij erg goed geholpen, ik heb hem gezegd dat ik vrij veel actief was op tweakers en dat ik al heel veel informatie van de mensen hier heb kunnen gebruiken.
ik heb hem mijn verhaal verteld hoe en wat, en nu is het gewoon zo dat ik goedkoper ben bij vodafone te verlengen dan over te stappen naar een andere provider.
vodafone heeft zijn actie verlengd naar 1e 3 maanden 0,- per maand dit is echt een super aanbieding vergeleken met andere providers. ik moet echter wel 400 euro voor het toestel betalen maar hij gaf mij als tip om ergens een groupon van the phonehouse te kopen via marktplaats je krijgt er 120,- korting mee op je toestel en als ik evt mijn oude toestel zou inlever zou ik dus best wel voordelig uit zijn.
dus TIP probeer een coupon te vinden scheelt je een hele hoop geld
Klopt. Bedankt dat je dit zegt, maar het heeft geen effect op mij. Want ik mag toch pas 25 juli overstappen naar een andere provider (Vodafone als de prijzen zo blijven). Stel dat de telefoon over 2 weken komt, dan heb ik nog meer dan een maand totdat ik mag overstappen, dus ik zal sowieso niet in de problemen komen.KiefDelicious schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Let erop als je dat doet, dat het best 2 weken kan duren voordat je een nieuw abonnement kan afsluiten! Aangezien je al in het systeem verwerkt staat en ze die dan weer eruit moeten halen om je nummer vrij te geven!
Kan dus heel vervelend zijn!
Wat ik me nu wel bedenk, als ik 25 juli verleng, dus 2 maanden voor het eind. Krijg ik dan bij de nieuwe provider wel alvast de S3 binnen, zodat ik dan nog mijn Hi kaart kan blijven gebruiken erin tot 25 september. Ik wil dit eigenlijk zeker weten, want anders accepteer ik de Hi bestelling maar. Heb geen zin om nog tot 25 september te moeten wachten.
Een vriend van mij die manager bij Vodafone is, wist mij te vertellen dat Vodafone donderdag a.s. de blauwe S3's binnen krijgt.
Don't shoot te messenger
Don't shoot te messenger
Whole lot of stars ***
Is dat komende donderdag de 7e...?Rudios schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:51:
Een vriend van mij die manager bij Vodafone is, wist mij te vertellen dat Vodafone donderdag a.s. de blauwe S3's binnen krijgt.
Don't shoot te messenger
Je bedoelt als je 25 juli overstapt? (verlengen is altijd bij dezelfde provider). En JA als je overstapt gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen (mits je nummerbehoud heb aangevraagd en natuurlijk het toestel SIMLock vrij is).-Edwin- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:57:
[...]
Klopt. Bedankt dat je dit zegt, maar het heeft geen effect op mij. Want ik mag toch pas 25 juli overstappen naar een andere provider (Vodafone als de prijzen zo blijven). Stel dat de telefoon over 2 weken komt, dan heb ik nog meer dan een maand totdat ik mag overstappen, dus ik zal sowieso niet in de problemen komen.
Wat ik me nu wel bedenk, als ik 25 juli verleng, dus 2 maanden voor het eind. Krijg ik dan bij de nieuwe provider wel alvast de S3 binnen, zodat ik dan nog mijn Hi kaart kan blijven gebruiken erin tot 25 september. Ik wil dit eigenlijk zeker weten, want anders accepteer ik de Hi bestelling maar. Heb geen zin om nog tot 25 september te moeten wachten.
Hoe betrouwbaar is de voorraad indicatie op de site van de Phonehouse? Voor beide kleuren staat dat ze op voorraad zijn, maar ik zet altijd me vraagtekens bij zulke teksten (met name voor de blauwe). Ik heb iig een blauwe gereserveerd bij een lokale Phonehouse. Zie wel hoe dat gaat. Thanks voor de heads up over de blauwe bij de Phonehouse tweakers
[ Voor 16% gewijzigd door AppieNL op 05-06-2012 19:10 ]
Zelf heb ik een abonnement lopen bij Hi tot halverwege juli, maar via internet een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone via een webshop. De telefoon heb ik nu wel binnen, maar de simkaart is niet geactiveerd. Hoe dit bij een provider zit weet ik niet precies, maar ik ga er vanuit dat ze jou die telefoon inclusief (niet geactiveerde) simkaart sturen. Mocht je oude simkaart trouwens nog van het ouderwetse formaat zijn, dan kan je het overbodige plastic gewoon wegknippen.-Edwin- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:57:
[...]
Klopt. Bedankt dat je dit zegt, maar het heeft geen effect op mij. Want ik mag toch pas 25 juli overstappen naar een andere provider (Vodafone als de prijzen zo blijven). Stel dat de telefoon over 2 weken komt, dan heb ik nog meer dan een maand totdat ik mag overstappen, dus ik zal sowieso niet in de problemen komen.
Weet iemand hoelang de levertijd is van de witte sgs3 bij MTV (Hi)?
Ik bedoel inderdaad als ik 25 juli overstap. Mijn abonnement loopt tot 25 september bij Hi, maar ik wil zoals het er nu naar uitziet naar Vodafone. Dus dan kan ik 25 juli een abonnement nemen bij Vodafone met nummerbehoud. Nummerbehoud gaat echter pas 25 september oid in. Maar ik zou wel graag willen dat ik alvast de telefoon krijg en de S3 t/m 25 september nog met mijn Hi kaart kan gebruiken.KiefDelicious schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:07:
[...]
Je bedoelt als je 25 juli overstapt? (verlengen is altijd bij dezelfde provider). En JA als je overstapt gaat je nieuwe abonnement pas in als je oude is afgelopen (mits je nummerbehoud heb aangevraagd en natuurlijk het toestel SIMLock vrij is).
Dus telefoon wil ik dan alvast 2 maanden voordat het nummer naar Vodafone wordt gezet. Is dit normaal?
Galaxy S3 is los direct uit voorraad leverbaar los ook bij The Phone House, 599 euro http://www.phonehouse.nl/...ys3/bestel/?color=metblue
Ja dit is normaal.-Edwin- schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:50:
[...]
Ik bedoel inderdaad als ik 25 juli overstap. Mijn abonnement loopt tot 25 september bij Hi, maar ik wil zoals het er nu naar uitziet naar Vodafone. Dus dan kan ik 25 juli een abonnement nemen bij Vodafone met nummerbehoud. Nummerbehoud gaat echter pas 25 september oid in. Maar ik zou wel graag willen dat ik alvast de telefoon krijg en de S3 t/m 25 september nog met mijn Hi kaart kan gebruiken.
Dus telefoon wil ik dan alvast 2 maanden voordat het nummer naar Vodafone wordt gezet. Is dit normaal?
Goed idee, ik was voor mezelf al een excel aan het maken. Maar vele handen maken licht werk. Ik heb er een goeie toegevoegd (die hier al een keer genoemd is) regel 17.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:33:
Ik ben op zoek naar een GS3 met ongeveer 200 minuten en 1 gb voor 1 jaar.
[ Voor 28% gewijzigd door KiefDelicious op 05-06-2012 19:58 ]
Mag ik daar ook abonnementen met verlengen in zetten? Of kan daar een aparte sheet voor gemaakt worden?KiefDelicious schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:57:
[...]
Goed idee, ik was voor mezelf al een excel aan het maken. Maar vele handen maken licht werk. Ik heb er een goeie toegevoegd (die hier al een keer genoemd is) regel 17.
Hangt dat niet ook af van de klantwaardering?voil schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:59:
[...]
Mag ik daar ook abonnementen met verlengen in zetten? Of kan daar een aparte sheet voor gemaakt worden?
Ik begrijp uit sommige reacties van wel maar ik zit een jaar bij Hi met een Extreme internet 35 abbo dus lijkt me dat eigenlijk veel mensen wel in aanmerking komen hiervoor.
Ik denk dat ik, nadat ik de koerier van Hi vertel het product wens terug te sturen, maar eens Hi ga bellen of ze een leuke aanbieding kunnen doen bij MTV.voil schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:42:
Ik begrijp uit sommige reacties van wel maar ik zit een jaar bij Hi met een Extreme internet 35 abbo dus lijkt me dat eigenlijk veel mensen wel in aanmerking komen hiervoor.
De blauwe is inmiddels leverbaar. Vandaag besteld, morgen in huis via Coolblue. Ben benieuwd hoe dat blauw er in het echt uitziet, morgen even kijken in de winkel.
Ik ben ook erg benieuwd of hij de "nieuwe" look heeft. Als je wat foto's wilt makenjoblamie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:58:
De blauwe is inmiddels leverbaar. Vandaag besteld, morgen in huis via Coolblue. Ben benieuwd hoe dat blauw er in het echt uitziet, morgen even kijken in de winkel.
Ik had al bijna de witte besteld maar toch nog even gewacht toen ik van typhone hoorde dat de vodafone aanbieding waarschijnlijk nog de hele maand loopt.
Als mensen een blauwe versie spotten in de mediamarkt of een andere gangbare winkel (omgeving Arnhem) hoor ik graag, ik ga dan even kijken in winkel voor ik bestel.
Alle nieuwe modellen hebben metallic blue en geen pebble blue. Heeft Samsung inmiddels bevestigdjeroen210 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:01:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd of hij de "nieuwe" look heeft. Als je wat foto's wilt maken
Ik had al bijna de witte besteld maar toch nog even gewacht toen ik van typhone hoorde dat de vodafone aanbieding waarschijnlijk nog de hele maand loopt.
Als mensen een blauwe versie spotten in de mediamarkt of een andere gangbare winkel (omgeving Arnhem) hoor ik graag, ik ga dan even kijken in winkel voor ik bestel.
Hmm oke vind het er wel cool uitzien. Dan rest alsnog de vraag als iemand hem in een winkel spot die meerdere locaties heeft hoor ik dat graag.alwaysleft schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 21:04:
[...]
Alle nieuwe modellen hebben metallic blue en geen pebble blue. Heeft Samsung inmiddels bevestigd
Wil hem toch eerst even echt zien aangezien foto's kunnen afwijken.
Staat inmiddels bij Coolblue al op "tijdelijk uitverkocht". Ik heb hem bij de Phonehouse toch maar besteld ipv de reservering. Zal mij benieuwen of die morgen ook echt komt (heb wel besteld voor 21:00 uur).joblamie schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:58:
Zijn er al berichten vanuit HI voor het blauwe toestel?
[ Voor 27% gewijzigd door RomanII op 06-06-2012 09:44 ]
Iemand die vandaag langs de lokale Phone House en de mediamarkt gaan? Ben zelf op zoek naar de blauwe, losse telefoon(sim only). Gisteren stond hij voor een half uurtje op PDASHOP.nl voor 650,- maar ik dacht, als hij daar binnen komt krijgt de rest hem ook wel vandaag of morgen en dan voor 599,-! Maar blijkbaar dus niet en is hij bij pdashop alweer uitverkocht momenteel 
Edit: Grappig, ik had redcoon.nl open staan in een tab en zag dat deze een update had, stond de status ineens op 'Op voorraad'! Helemaal blij(erg mooie prijs daar, 589) maar bij F5 stond hij weer op 'Nu reserveren".
Edit: Grappig, ik had redcoon.nl open staan in een tab en zag dat deze een update had, stond de status ineens op 'Op voorraad'! Helemaal blij(erg mooie prijs daar, 589) maar bij F5 stond hij weer op 'Nu reserveren".
[ Voor 22% gewijzigd door Melkaz op 06-06-2012 09:53 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik sta ook op het punt om mijn preorder bij 4launch (599 euro) te annuleren, want ze kunnen geen indicatie geven over de beschikbaarheid, terwijl ik hem bij Phone House kan reserveren en hem binnen 2 dagen kan ophalen voor dezelfde prijs.
Ik verwacht trouwens niet dat er een winkelketen is die hem op dit moment in de vitrine heeft, want alles wat binnenkomt wordt à la minute verkocht
Ik verwacht trouwens niet dat er een winkelketen is die hem op dit moment in de vitrine heeft, want alles wat binnenkomt wordt à la minute verkocht
To question is to grow.
Toch vreemd, op de phonehouse website staat er bij de blauwe 'Direct uit voorraad leverbaar'j0bro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:47:
Ik sta ook op het punt om mijn preorder bij 4launch (599 euro) te annuleren, want ze kunnen geen indicatie geven over de beschikbaarheid, terwijl ik hem bij Phone House kan reserveren en hem binnen 2 dagen kan ophalen voor dezelfde prijs.
Maar belde net de winkel in Breda op en die zeiden dat ze niks binnen krijgen en hij ook nog niet te verwachten is binnenkort. De voorraad in het hoofdkantoor/website klopte volgens haar ook niet en bij bestellen zou het nog een tijdje kunnen duren voordat hij daadwerkelijk binnen is. Toch te bizar voor woorden? Als ik hem zo op de site zie zou je zeggen dat je hem morgen binnen hebt bij bestellen?
Verwijderd
Ik had hem gisteren ook besteld, ben nu aan het chatten met een medewerker van the Phone House. Ik zal het laten weten als ik meer weet.
Ninja-edit:
Ninja-edit:
[11:05:51] U chat momenteel met Youp
[11:05:56] Youp: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[11:06:08] Klant: Goedemorgen, ik heb een vraag over mijn order die ik gisteren heb geplaatst
[11:06:35] Klant: Het ordernummer is xxxxxx
[11:06:58] Klant: Mijn vraag is of de voorraadindicatie van de blauwe S3 op jullie website klopt
[11:08:11] Youp: Ja, die klopt inderdaad. De blauwe toestellen worden vandaag, uiterlijk morgen verstuurd.
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 11:09 ]
Kom net van the phonehouse in venlo af. Ze kregen daar morgen 3 blauwe binnen. Er waren er 2 gereserveerd, ik ben nu de derde
Kan hem morgen ophalen
@Indodraakje
@Hi_Webcare Ik heb gehoord dat sommige winkels een kleine levering met blauwe SGSIII hebben ontvangen... is dit ook met jullie zo? ~
----
@Hi_Webcare
@Indodraakje Helaas niet Jesbie! [JD]
----
Aldus Hi_Webcare ;<
@Hi_Webcare Ik heb gehoord dat sommige winkels een kleine levering met blauwe SGSIII hebben ontvangen... is dit ook met jullie zo? ~
----
@Hi_Webcare
@Indodraakje Helaas niet Jesbie! [JD]
----
Aldus Hi_Webcare ;<
Ok dus ik zou hem nu kunnen bestellen en morgen binnen hebben? Wel vreemd dat bij jou de chat online is, ik zie al de hele ochtend 'Offline' staanVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:08:
Ik had hem gisteren ook besteld, ben nu aan het chatten met een medewerker van the Phone House. Ik zal het laten weten als ik meer weet.
Ninja-edit:
[...]
Verwijderd
Houd hem goed in de gaten, ze zullen het wel druk hebben. Toen ik ging chatten stond hij ook meteen weer op 'Offline'. Zo af en toe is de chat online.Melkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 11:30:
[...]
Ok dus ik zou hem nu kunnen bestellen en morgen binnen hebben? Wel vreemd dat bij jou de chat online is, ik zie al de hele ochtend 'Offline' staan
Maar, zo te horen kan je hem idd bestellen, maar ze worden vandaag of morgen verstuurd, dus je hebt hem dan morgen of vrijdag volgens The Phone House. Daarvoor verwijs ik naar de chat die ik dus eerder had met een medewerker (zie ook hierboven)
[11:05:51] U chat momenteel met Youp
[11:05:56] Youp: Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn?
[11:06:08] Klant: Goedemorgen, ik heb een vraag over mijn order die ik gisteren heb geplaatst
[11:06:35] Klant: Het ordernummer is xxxxxx
[11:06:58] Klant: Mijn vraag is of de voorraadindicatie van de blauwe S3 op jullie website klopt
[11:08:11] Youp: Ja, die klopt inderdaad. De blauwe toestellen worden vandaag, uiterlijk morgen verstuurd.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 13:39 ]
Krijgen ze toch een probleem als het niet zo is morgen....
Ben benieuwd.
Ik zelf ben in afwachting van HI
Ben benieuwd.
Ik zelf ben in afwachting van HI
Hi_Webcare: @marcelnl We wachten het af. Als we meer weten krijg je een bericht. [PD]
[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 06-06-2012 11:58 ]
Toch jammer dat IDEAL geblocked is op het werk hier
Phonehouse.nl Blue status nu Verwachte levertijd 1 tot 2 weken
Ach ja..
Ach ja..
Mijn orderstatus van een blauwe S3 bij studentmobiel is net op "Verzonden" gezet. Weet niet of dit via hen of Vodafone is geregeld, maar goed nieuws voor alle mensen als mij. Hopelijk is ie hier morgen.
Een vraag aan de mensen hier. Momenteel heb ik een HTC Desire, met KPN Personal Sim (bel,sms,web).
Nu zou ik heel graag de S3 als nieuwe gsm aanschaffen, echter wil ik niet verlengen bij KPN, vanwege mijn geringe belgedrag en de bij KPN abbo´s bijbehorende lage internetbundels (100min + 100mb...).
Ik wil eigenlijk ± 100 tot 150 minuten/sms en een databundel van 500mb tot 1Gb. Tele2 heeft smartmix, waardoor ik dat daar tegen zelfde maandkosten kan regelen (± €30 voor 150 min/sms + 1gb data bij 2 jaar nieuw). 1e 9 maanden dan ook nog 50% korting, en Samsung Galaxy SIII voor €189,00 erbij.
Mijn abonnement loopt echter nog tot oktober (dus eind aug verlengen), maar mijn desire houdt het zo lang niet vol...en mijn geduld ook niet
Wat is de beste optie, opzeggen bij KPN en nieuwe abbo alvast in laten gaan of kan ik met nummerbehoud de overstap alvast regelen voor augustus icm deze telefoon... Ben een leek wat dat betreft.
Nu zou ik heel graag de S3 als nieuwe gsm aanschaffen, echter wil ik niet verlengen bij KPN, vanwege mijn geringe belgedrag en de bij KPN abbo´s bijbehorende lage internetbundels (100min + 100mb...).
Ik wil eigenlijk ± 100 tot 150 minuten/sms en een databundel van 500mb tot 1Gb. Tele2 heeft smartmix, waardoor ik dat daar tegen zelfde maandkosten kan regelen (± €30 voor 150 min/sms + 1gb data bij 2 jaar nieuw). 1e 9 maanden dan ook nog 50% korting, en Samsung Galaxy SIII voor €189,00 erbij.
Mijn abonnement loopt echter nog tot oktober (dus eind aug verlengen), maar mijn desire houdt het zo lang niet vol...en mijn geduld ook niet
Idem hier.Cobaltos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:41:
Mijn orderstatus van een blauwe S3 bij studentmobiel is net op "Verzonden" gezet. Weet niet of dit via hen of Vodafone is geregeld, maar goed nieuws voor alle mensen als mij. Hopelijk is ie hier morgen.
Ik hoop alleen wel dat hij er zo uit ziet als op de persfoto's. Weet niet goed wat ik van dat metalic blue moet vinden.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Wel apart dat die het ook voor de witte aangeeft, want ik was toevallig net nog bij de Phonehouse en daar kreeg ik de indruk dat die aardig wat witte S3's had liggen achter.Melkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:12:
Toch jammer dat IDEAL geblocked is op het werk hier
Ach ja..
MediaMarkt Alphen aan den Rijn heeft er genoeg op voorraad zag ik zojuist (wit)
[ Voor 3% gewijzigd door joblamie op 06-06-2012 13:27 ]
Heb Studentmobiel net gebeld of ze de blauwe op voorraad hadden. Ze zeiden dat vanochtend de eerste levering was en de mensen die al hadden besteld hem eerst krijgen.
En als ik nu wil bestellen via Vodafone als voorbeeld kan het als nog een week duren.
Wit hadden ze overigens meer dan genoeg op voorrraad en als ik vandaag een abonnement zou aanschaffen.
Is hij morgen of overmorgen al in huis.
Overigens vroeg ik hem ook hoe het zat met de kleur, of die nou Metallic of Pebble was, maar hij beweerde dat hij gewoon Pebble was net zoals op de foto's en hij wist niks over een Metallic kleur of eventuele kleurwijziging van Samsung.
Want volgens vele geruchten en foto's is de Pebble Blue veranderd naar Metallic en vele websites als Thephonehouse en Typhone.nl hebben de naam ook al veranderd naar MetBlue of Metallic Blue op hun website.
Ook heb ik hem gevraagd hoe het zat met gebrande toestellen en de S3 word zonder branding geleverd gelukkig! Geld voor alle providers bij Studentmobiel
En als ik nu wil bestellen via Vodafone als voorbeeld kan het als nog een week duren.
Wit hadden ze overigens meer dan genoeg op voorrraad en als ik vandaag een abonnement zou aanschaffen.
Is hij morgen of overmorgen al in huis.
Overigens vroeg ik hem ook hoe het zat met de kleur, of die nou Metallic of Pebble was, maar hij beweerde dat hij gewoon Pebble was net zoals op de foto's en hij wist niks over een Metallic kleur of eventuele kleurwijziging van Samsung.
Want volgens vele geruchten en foto's is de Pebble Blue veranderd naar Metallic en vele websites als Thephonehouse en Typhone.nl hebben de naam ook al veranderd naar MetBlue of Metallic Blue op hun website.
Ook heb ik hem gevraagd hoe het zat met gebrande toestellen en de S3 word zonder branding geleverd gelukkig! Geld voor alle providers bij Studentmobiel
[ Voor 6% gewijzigd door xSoul op 06-06-2012 13:31 ]
YouTube: Unboxing: Samsung Galaxy S3 | SwagTabmartijnve schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:58:
[...]
Idem hier.
Ik hoop alleen wel dat hij er zo uit ziet als op de persfoto's. Weet niet goed wat ik van dat metalic blue moet vinden.
Hij lijkt nog vrij grijs/zwartig, ik denk dat je hem nog wel aardig vindt.
Alleen meen ik mij herinneren dat de Pebble blue variant meer kleine streepjes leek te hebben op de achterkant, en deze lijkt vrijwel egaal grijs.
Het is ook geen Pebble meer, want Pebble staat voor kiezel-achtig... Met die strepen patroon erin.
En veel websites hebben hebben het al aangepast naar Metallic Blue wat zeg maar egaal-kleurig is.
Alleen wit is Pebble.
En veel websites hebben hebben het al aangepast naar Metallic Blue wat zeg maar egaal-kleurig is.
Alleen wit is Pebble.
HI net gebeld, maar als je besteld/verlengd hebt via de webshop of via de telefoon kan het nog een weekje duren voor dat de blauwe versie binnen is.
. Helaas.
Vreemd is kennelijk dat er nu twee keer blauw zijn..
Blijkbaar hebben een aantal van de oude batch de kwaliteits-controle overleefd..
Het is alleen de vraag wie Pebble-Blue en wie Metallic Blue heeft/krijgt..
http://www.samsunggalaxys...s3-pebble-blue-is-binnen/
Blijkbaar hebben een aantal van de oude batch de kwaliteits-controle overleefd..
Het is alleen de vraag wie Pebble-Blue en wie Metallic Blue heeft/krijgt..
http://www.samsunggalaxys...s3-pebble-blue-is-binnen/
Kreeg net een e-mail van KPN dat mijn blauwe S3 binnen is en vandaag word verstuurt 
Bij de bestelling begin mei stond er bij ook al dat het om Metallic-blue ging, KPN heeft Pebble-blue nooit gebruikt. Wisten ze dit misschien toen al?
Edit: Mja als ik idd de link hierboven lees is het waarschijnlijk gewoon hetzelfde.
Bij de bestelling begin mei stond er bij ook al dat het om Metallic-blue ging, KPN heeft Pebble-blue nooit gebruikt. Wisten ze dit misschien toen al?
Edit: Mja als ik idd de link hierboven lees is het waarschijnlijk gewoon hetzelfde.
[ Voor 15% gewijzigd door Xof op 06-06-2012 14:11 ]
HI heeft mijn order geannuleerd, en gaat nu opnieuw contact opnemen met mij.
En kan nog onder de oude actie volgens hun.
Ga toch weer voor een witte. Jammer dat ik hierdoor minimaal een week vertraging heb opgelopen. Ga ik ook nog wel zeggen.
En kan nog onder de oude actie volgens hun.
Ga toch weer voor een witte. Jammer dat ik hierdoor minimaal een week vertraging heb opgelopen. Ga ik ook nog wel zeggen.
Werd gisteren opgebeld door Vodafone met de boodschap dat mijn abonnement bijna aan zijn einde was en of ik geïnteresseerd was is een nieuw abonnement. Het begon met € 50,- per maand, vind ik iets te veel ben een student. Daarna naar 42,50 (want mijn eisen waren 1GB internet en natuurlijk een SGS S3) en dit was de goedkoopste maar moest wel 140 euro bij betalen. Lang verhaal kort te maken, ik vond het te duur en er kon geen korting af. Krijg ik vandaag een foldertje van Vodafone,"U bent 4 jaar klant, daarom krijgt een korting van € 10,--" Lekker zeg
. Vind het eerder een belediging dan een presentje.
Verwijderd
Gisteren gewoon bij Phone House (Ehv) binnen gewandeld en een witte voor 599 gekocht.j0bro schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:47:
(En 4launch is nogal goed om mensen aan het lijntje te houden, daarom koop ik daar ook niets meer.)
Een microsim bij mijn provider winkel opgehaald en over gezet wat dan ook nog weer eens gratis was.
haha, wel 2,50 per jaar! briljant.. ben al 13 jaar klant en nooit een mooie actie gehad van ze.... ben lekker naar t-mobile ik vind het bestHunter23 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:08:
Werd gisteren opgebeld door Vodafone met de boodschap dat mijn abonnement bijna aan zijn einde was en of ik geïnteresseerd was is een nieuw abonnement. Het begon met € 50,- per maand, vind ik iets te veel ben een student. Daarna naar 42,50 (want mijn eisen waren 1GB internet en natuurlijk een SGS S3) en dit was de goedkoopste maar moest wel 140 euro bij betalen. Lang verhaal kort te maken, ik vond het te duur en er kon geen korting af. Krijg ik vandaag een foldertje van Vodafone,"U bent 4 jaar klant, daarom krijgt een korting van € 10,--" Lekker zeg. Vind het eerder een belediging dan een presentje.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Zijn er trouwens mensen die online bij Vodafone hebben verlengd (wit of blauw maakt niet uit) en het toestel al hebben ontvangen? Hoe is het in dat geval met dat accessoirepakket geregeld?
Ik lees namelijk hier en daar geruchten dat er bij verlenging geen pakket zou worden geleverd. Verder ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen dat Vodafone geen microsim meelevert.
Ik lees namelijk hier en daar geruchten dat er bij verlenging geen pakket zou worden geleverd. Verder ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen dat Vodafone geen microsim meelevert.
[ Voor 32% gewijzigd door Morgion op 06-06-2012 17:37 ]
Verwijderd
smartphoneshop.be heeft mijne S3 blauw deze morgen ook geleverd. Ben benieuwd als ik seffes thuis kom.
Zojuist eentje opgehaald bij de Mediamarkt Breda. Er lagen er nog een aantal meer. Verkoper had drie dichte dozen uit het magazijn gehaald voor winkelvoorraad, geen idee hoeveel meer ze er nog achter hadden.
Wel de 'hoofdprijs' betaald van 649 euro maar ach we hebben hem! Zonder preorder etc.
Wel de 'hoofdprijs' betaald van 649 euro maar ach we hebben hem! Zonder preorder etc.
Welke heb je gekocht? De blauwe of de witte.. voortaan ga ik ook niet meer preorderen bij HI, nog steeds geen bericht dat de blauwe versie leverbaar is..Melkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Zojuist eentje opgehaald bij de Mediamarkt Breda. Er lagen er nog een aantal meer. Verkoper had drie dichte dozen uit het magazijn gehaald voor winkelvoorraad, geen idee hoeveel meer ze er nog achter hadden.
Mediamarkt Utrecht heeft er ook een stuk of 10 'pebble blue' in de winkel.Melkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Sorry, de blauwe.Frml schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:06:
[...]
Welke heb je gekocht? De blauwe of de witte.. voortaan ga ik ook niet meer preorderen bij HI, nog steeds geen bericht dat de blauwe versie leverbaar is..
Meisje achter de kassa vroeg nog 'Weet je zeker dat je de blauwe wilt?" Nee ik heb expres een week gewacht!
Wel lief dat ze dat vraagtMelkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:22:
[...]
Sorry, de blauwe.
Meisje achter de kassa vroeg nog 'Weet je zeker dat je de blauwe wilt?" Nee ik heb expres een week gewacht!
Ik hoor iedereen met Hi over de blauwe.. maar hoe staat het met de witte?
Pff, marktplaats staat ook stampvol met oplichters en mensen die leasetoestellen proberen te verkopen.
/rant
/rant
Hoe bedoel je? Dat de blauwe wel of niet geleverd wordt?voil schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:38:
Ik hoor iedereen met Hi over de blauwe.. maar hoe staat het met de witte?
Nou dat de blauwe bij Hi niet geleverd wordt... maar is de witte bij sommige mensen die Hi/MTV hebben wel al geleverd?
Volgens mij was die al geleverd op 30 mei, een dag nadat de S3 uitkwam. Maar sindsdien zijn ze door de voorraad heen volgens mij en duurt het nog een aantal dagen.voil schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:48:
Nou dat de blauwe bij Hi niet geleverd wordt... maar is de witte bij sommige mensen die Hi/MTV hebben wel al geleverd?
Verwijderd
De voorraadindicatie bij the Phone House is nu bijgesteld naar "Verwachte levertijd 1 tot 2 weken" , voor de witte en blauwe.
Ongeduld for the lose (or the win?), maar heb hem toch maar bij Media Markt gehaald. Ik had om 7 uur nog geen verzendbevestiging van The Phonehouse. Beetje normaal je order annuoleren bij Phone House zie ik ook niet staan, dus heb maar een online contact formuliertje ingevuld om te annuleren (waarbij ze streven het binnen 3 dagen te beantwoorden
). Als dat maar goed gaat, vind het ook weer zo lullig een blauwe S3 te retourneren.
Leuk detail bij Media Markt:
Doosje van de S3 staat gewoon Pebble Blue, op de bon staat Metallic Blue.
Verwijderd
Nou, ik heb hem binnen, het is gewoon pebble blue =)
Zie http://dl.dropbox.com/u/78170455/Foto's/IMAG0082.jpg
Zie http://dl.dropbox.com/u/78170455/Foto's/IMAG0082.jpg
Haha goed gespot. Precies hetzelfde hier maar hij is toch echt Pebble Blue. In zonlicht heeft hij eerder paarse tinten dan grijs. Ben er erg tevreden mee so far, helaas kan hij nog niet bellen want mijn micro sim is nog onderwegAppieNL schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:58:
Edit: Ook leuk, paar maanden geleden ivm met mijn HTC Sensation 25GB dropbox space gehad en nu dankzij de SGSIII 50GB erbij, zit nu over de 80GB

[ Voor 14% gewijzigd door Melkaz op 06-06-2012 20:00 ]
Verwijderd
Had ook een contactformulier ingevuld na het bestellen, kreeg vanmiddag eind van de middag bericht terug.AppieNL schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:58:
Ongeduld for the lose (or the win?), maar heb hem toch maar bij Media Markt gehaald. Ik had om 7 uur nog geen verzendbevestiging van The Phonehouse. Beetje normaal je order annuoleren bij Phone House zie ik ook niet staan, dus heb maar een online contact formuliertje ingevuld om te annuleren (waarbij ze streven het binnen 3 dagen te beantwoorden). Als dat maar goed gaat, vind het ook weer zo lullig een blauwe S3 te retourneren.
Echter tot nog toe ook nog geen verzendbevestiging ontvangen, tot mijn spijt. Hoop deze later vanavond nog wel te ontvangen.
Vandaag Vodafone weer even gebeld, kreeg te horen dat de blauw SGS3 "begin volgende week" weer leverbaar is, en dan pas telefonisch ook weer bestelbaar. Gezien hun track record aan betrouwbare opmerkingen ga ik het vrijdag toch maar weer proberen
Ik heb vorige week mijn abonnement verlengt via de friendsfamily website van Vodafone. Weet iemand of ik hierbij ook een starterkit krijg?