Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Morgen ook maar Vodafone bellen wanneer de mijne wordt verzonden...

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Future_Force schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:52:
ik ben vanmiddag bij the phonehouse geweest en heb daar goed staan praten met de manager van dat filiaal.
hij heeft mij erg goed geholpen, ik heb hem gezegd dat ik vrij veel actief was op tweakers en dat ik al heel veel informatie van de mensen hier heb kunnen gebruiken.
ik heb hem mijn verhaal verteld hoe en wat, en nu is het gewoon zo dat ik goedkoper ben bij vodafone te verlengen dan over te stappen naar een andere provider.
vodafone heeft zijn actie verlengd naar 1e 3 maanden 0,- per maand dit is echt een super aanbieding vergeleken met andere providers. ik moet echter wel 400 euro voor het toestel betalen maar hij gaf mij als tip om ergens een groupon van the phonehouse te kopen via marktplaats je krijgt er 120,- korting mee op je toestel en als ik evt mijn oude toestel zou inlever zou ik dus best wel voordelig uit zijn.

dus TIP probeer een coupon te vinden scheelt je een hele hoop geld
Over die coupon: geweldige tip! _/-\o_
Heb via marktplaats een bon voor 20 euri kunnen bemachtigen, deze kan ik dan morgen (phonehouse-filiaal verwacht dan de blauwe binnen te krijgen) inzetten en op die manier € 120,- euro korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
heutsm schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:13:
[...]

Over die coupon: geweldige tip! _/-\o_
Heb via marktplaats een bon voor 20 euri kunnen bemachtigen, deze kan ik dan morgen (phonehouse-filiaal verwacht dan de blauwe binnen te krijgen) inzetten en op die manier € 120,- euro korting krijgen.
Dus stel je koopt de telefoon los en je hebt een bon gekocht van 20 euro, heb je dan 100 Euro korting op de aanschafprijs?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, alleen i.c.m. abo.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Kan het zo snel niet vinden die coupon op marktplaats, iemand een linkje?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Le_Freak ! schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:30:
[...]

Kan het zo snel niet vinden die coupon op marktplaats, iemand een linkje?
Als je zoekt op "phonehouse" krijg je een hele hoop advertenties te zien. het gaat om een groupon-aanbieding van een aantal maanden terug volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Is het nu een kwestie van geluk welke blauwe versie je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Media Markt gaf me het idee dat Metallic en Pebble Blue dezelfde foon is. Alleen de ene winkel gebruikt de ene term en de volgende winkel de andere. Behalve de Media Markt die ze gewoon allebei gebruikt :)

M'n "Pebble Blue" op het S3 doosje maar "Metallic Blue" op de bon van de MM is toch echt eerder de Pebble Blue uit eerdere video's dan de gray/black/blue van de "Metallic Blue" (zoals Melkaz ook al zei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Morgion schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:17:
Zijn er trouwens mensen die online bij Vodafone hebben verlengd (wit of blauw maakt niet uit) en het toestel al hebben ontvangen? Hoe is het in dat geval met dat accessoirepakket geregeld?
Ik lees namelijk hier en daar geruchten dat er bij verlenging geen pakket zou worden geleverd. Verder ben ik ook al een aantal keer tegen gekomen dat Vodafone geen microsim meelevert.
Nog niks ontvangen of gehoord (blauwe versie).

Volgens de klantenservice leveren ze een microsimkaart mee!

Accessoire pakket moeten ze gewoon meeleveren, staat nergens over dat het alleen bij nieuwe abbos zou zijn.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Net als vorig jaar toen ik alle winkels had bezocht genoemd in dit forum om de HTC Sensation op 26 mei te reserveren, lag het ding op die dag "gewoon" bij de Mediamarkt..

De Pebble Blue stond gisteren ook tussen de gsms bij de Mediamarkt (in Heerlen en Maastricht)..

Nadat ik eerder las dat het apparaat werd uitgeleverd ben ik na vijf uur naar de Mediamarkt gegaan, omdat ik weet dat zij om 16.00 uur ook nog voorraad krijgen.. en inderdaad..

Super toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Op de Vodafone-site staat nog steeds dat ie vanaf week 24 leverbaar is; volgende week dus. Beetje jammer dat ie overal geleverd wordt maar bij VF nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Ary schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:25:
Op de Vodafone-site staat nog steeds dat ie vanaf week 24 leverbaar is; volgende week dus. Beetje jammer dat ie overal geleverd wordt maar bij VF nog steeds niet.
Dit gaat dat om de witte versie. Voor de blauwe staat er 'langere levertijd'. Langer dan in week 24 dus. Wellicht houden ze rekening met kleine initiële voorraaden die helemaal op gaan aan pre-orders.

Ik ben het wel met je eens dat het voor mijn gevoel lang duurt. Mijn pre-order (blauw) is van 17 mei en blijkbaar heeft elke Mediamarkt in Nederland ze gewoon liggen ondertussen.

[ Voor 16% gewijzigd door Morgion op 07-06-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpijnen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Pakketbezorger is onderweg.

YES YES YES!!

Nog even geduld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:33:
[...]

Dit gaat dat om de witte versie. Voor de blauwe staat er 'langere levertijd'. Langer dan in week 24 dus. Wellicht houden ze rekening met kleine initiële voorraaden die helemaal op gaan aan pre-orders.

Ik ben het wel met je eens dat het voor mijn gevoel lang duurt. Mijn pre-order (blauw) is van 17 mei en blijkbaar heeft elke Mediamarkt in Nederland ze gewoon liggen ondertussen.
Ik zie hier anders gewoon week 24 staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:14:
[...]

Ik zie hier anders gewoon week 24 staan?
Inderdaad, maar als je hier kijkt en de blauwe selecteert, dan staat er wat anders. Waarschijnlijk zit iedereen bij Vodafone weer lekker langs elkaar te werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Na lang twijfelen toch maar besteld icm 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Altijd + 1GB voor 47,50 p/m, eerste 3mnd gratis. Bij GSM.nl betaal je een stuk minder voor het toestel dan rechtstreeks bij Vodafone, namelijk €289 ipv €355,- Het accesoire pakket zit er via GSM.nl niet bij, maar dat boeit me niet zo. Verwachte levertijd is 2-3 weken. Tip: gebruik code "gratisverzending", scheelt weer 9 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door SveNRG op 07-06-2012 11:27 ]

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:18:
[...]

Inderdaad, maar als je hier kijkt en de blauwe selecteert, dan staat er wat anders. Waarschijnlijk zit iedereen bij Vodafone weer lekker langs elkaar te werken :?
Inderdaad, daar zijn ze dan wel weer consistent in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:57
Melkaz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Zojuist eentje opgehaald bij de Mediamarkt Breda. Er lagen er nog een aantal meer. Verkoper had drie dichte dozen uit het magazijn gehaald voor winkelvoorraad, geen idee hoeveel meer ze er nog achter hadden.

Wel de 'hoofdprijs' betaald van 649 euro maar ach we hebben hem! Zonder preorder etc.
Bij de MM kun je nog de laagste prijs garantie claimen toch? Bol.com verkoopt hem voor €599 en volgens mij gaan ze meestal wel met de prijs van Bol mee. Als je die prijs nog kunt claimen, scheelt het je toch bijna 10% op je aankoop.

Nvm, prijs bij Bol is ook €649. Pricewatch klopte niet.. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Jadang op 07-06-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Jadang schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Bij de MM kun je nog de laagste prijs garantie claimen toch? Bol.com verkoopt hem voor €599 en volgens mij gaan ze meestal wel met de prijs van Bol mee. Als je die prijs nog kunt claimen, scheelt het je toch bijna 10% op je aankoop.

Nvm, prijs bij Bol is ook €649. Pricewatch klopte niet.. 8)7
Bij de Phonehouse is ie €599,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
MediaMarkt Alphen aan den Rijn is de prijs ook 599, dus je kunt je zowel beroepen op de prijs bij PhoneHouse als bij een andere MediaMarkt vestiging. Kan ook nog met terugwerkende kracht, scheelt je toch weer 50 euro, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:25:
MediaMarkt Alphen aan den Rijn is de prijs ook 599, dus je kunt je zowel beroepen op de prijs bij PhoneHouse als bij een andere MediaMarkt vestiging. Kan ook nog met terugwerkende kracht, scheelt je toch weer 50 euro, succes.
Lol hier in Eindhoven 649. Tot zover dus de eenduidige formule van Mediamarkt. Ze hebben wel blauwe als witte op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Ik lees op het HI forum dat allerlei mensen hun blauwe S3 krijgen uitgeleverd met een track and trace code.. Mensen die op 05/06 hebben besteld ontvangen hem dus gewoon eerder dan mijn preorder op 10/5.. Waardeloos beleid bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Frml schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:25:
Ik lees op het HI forum dat allerlei mensen hun blauwe S3 krijgen uitgeleverd met een track and trace code.. Mensen die op 05/06 hebben besteld ontvangen hem dus gewoon eerder dan mijn preorder op 10/5.. Waardeloos beleid bij Hi.
Dat is wel heel vreemd. Je zou toch verwachten dat er op een 'first come, first serve' manier gewerkt wordt. Ik mag hopen dat dat bij Vodafone wel beter geregeld is. Het duurt me allemaal te lang nu en dat wordt vooral veroorzaakt door de radiostilte bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:27
Zojuist HI gebeld om het telefoonnummer van de winkel in Apeldoorn te vragen omdat het magazijn van de internetbestellingen anders is dan dat van de winkels.

Helaas beweren zij dat het niet mogelijk is om de winkel telefonisch te bereiken. Toch vreemd voor een telefoonzaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frml schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:25:
dit was met de S2 ook al zo.

Ik had besteld de dag voor de lancering en heb 4 weken gewacht.
vriend van me besteld 2 weken na de lancering en had hem 4 dagen later.

afwachten is het enige wat je kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ary schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:31:
[...]

Als je zoekt op "phonehouse" krijg je een hele hoop advertenties te zien. het gaat om een groupon-aanbieding van een aantal maanden terug volgens mij.
Hmm ik had al bijna een bon gekocht op marktplaats.

Ga je op de site van de phonehouse kijken bij het "icm 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Altijd + 1GB voor 47,50 p/m, eerste 3mnd gratis" abonnement

toestelprijs bij de phonehouse: 460 euro
GSM easy lees ik hier net: 289 euro

Heeft die bon ook geen zin meer.. Waarom is de phone house zo duur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frml
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:48
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:52:
[...]

dit was met de S2 ook al zo.

Ik had besteld de dag voor de lancering en heb 4 weken gewacht.
vriend van me besteld 2 weken na de lancering en had hem 4 dagen later.

afwachten is het enige wat je kunt doen...
Wat een onzin dan om bij Hi te Pre-orderen.. Als zij niet weten wat het begrip inhoudt, stel de telefoon dan niet van te voren beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
joblamie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:25:
Werkt MM ook met laagste prijsgarantie? Dacht dat het alleen iets van de BCC was. Terugwerkende kracht is ook binnen 2 weken zoals bij de BCC? Dan ga ik namelijk nog even m'n 50 euro claimen dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
SveNRG schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:24:
Na lang twijfelen toch maar besteld icm 1-jarig Vodafone Bel+SMS+Web Altijd + 1GB voor 47,50 p/m, eerste 3mnd gratis. Bij GSM.nl betaal je een stuk minder voor het toestel dan rechtstreeks bij Vodafone, namelijk €289 ipv €355,- Het accesoire pakket zit er via GSM.nl niet bij, maar dat boeit me niet zo. Verwachte levertijd is 2-3 weken. Tip: gebruik code "gratisverzending", scheelt weer 9 euro.
Ben ook vrij lang aan het twijfelen. Zit ook bij Vodafone en wil eigenlijk gaan voor de 42,50 p/m alleen zit daar wel de accessoirepakket bij? Tele2 is net 30 euro goedkoper over 2 jaar gemeten, maar moet je ook weer 30 euro aansluitkosten betalen. Maakt dus eigenlijk niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Morgion schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:30:
[...]

Dat is wel heel vreemd. Je zou toch verwachten dat er op een 'first come, first serve' manier gewerkt wordt. Ik mag hopen dat dat bij Vodafone wel beter geregeld is. Het duurt me allemaal te lang nu en dat wordt vooral veroorzaakt door de radiostilte bij Vodafone.
Hier 2 keer gebeld vandaag. Niemand kan/mag er iets over vertellen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
AppieNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:39:
[...]

Werkt MM ook met laagste prijsgarantie? Dacht dat het alleen iets van de BCC was. Terugwerkende kracht is ook binnen 2 weken zoals bij de BCC? Dan ga ik namelijk nog even m'n 50 euro claimen dit weekend.
Ja, MediaMarkt heeft laagste prijs garantie. Ik koop er zelden iets voor de vraagprijs. Is vrijwel altijd wel op af te dingen. Ze rekenen wel met een 16km-range waarbinnen je het product goedkoper moet hebben gezien, maar er is altijd wel een winkel (of mediamarkt vestiging) die binnen die range ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Chaoto
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-01-2024
dit klopte vanmorgen vroeg was de prijs bij bol.com even 599 euro voor de blauwe en 604 voor de witte.
nu niet meer helaas... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 09:07
De MediaMarkt in Enschede had vanochtend nog een paar blauwe modellen erbij. Ik vond hem minder mooi dan de witte, omdat hij een paarse gloed heeft.

Moest 140 euro bijbetalen, met een Vodafone abbo van 42,50 in de maand. Ook verzekering erbij voor 5 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maat van mij heeft vanmiddag de blauwe gekocht bij phounehouse voor 599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
joblamie schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Ja, MediaMarkt heeft laagste prijs garantie. Ik koop er zelden iets voor de vraagprijs. Is vrijwel altijd wel op af te dingen. Ze rekenen wel met een 16km-range waarbinnen je het product goedkoper moet hebben gezien, maar er is altijd wel een winkel (of mediamarkt vestiging) die binnen die range ligt.
Thanks, ik heb zojuist m'n 50 euro opgepikt. Hij wilde nog wel bewijs zien. Phonehouse site en m'n observatie dat de m'n lokale Phonehouse er genoeg op voorraad had was voldoende (geen blauwe op dat moment bij de Phonehouse, maar dat zei ik er niet bij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Zoals ik al schreef zit daar geen accesoirepakket bij. Ik zit nu bij KPN, maar die was veel te duur om te verlengen met een S3. Tele2 heb ik ook naar gekeken om als SIM-only te nemen, maar zij zitten op het T-Mobile netwerk, en ik hoor daar teveel slechte verhalen over. Komt zeker door Ali en Brownie 8)7
Hunter23 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Ben ook vrij lang aan het twijfelen. Zit ook bij Vodafone en wil eigenlijk gaan voor de 42,50 p/m alleen zit daar wel de accessoirepakket bij? Tele2 is net 30 euro goedkoper over 2 jaar gemeten, maar moet je ook weer 30 euro aansluitkosten betalen. Maakt dus eigenlijk niks uit.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Hunter23 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Net met een vodafone medewerker gebeld, je krijg die accesoires er alleen bij als je via internet gepre-orderd hebt. Alleen kon dat niet (ik in ieder geval niet) door een fout in de site (dat gaf de medewerker zelf toe dat die fout er in zat i.v.m. de nieuwe abonnementen) die opgelost was toen hij al uit kwam..... 8)7

Dus ik heb hem telefonisch besteld en degene die ik toen aan de lijn had zei dat ik het er wel bij kreeg, en deze meneer vertelde mij vrolijk dat ik dat niet hoefde te verwachten.

Vodafone loopt blijkbaar achter met de toelevering van samsung want zij verwachten hem komend weekend binnen te krijgen, en dan zou volgende week iedereen voorzien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik heb vanmiddag om 13:00 de blauwe versie besteld via Vodafone Friends&Family en werd net half uurtje geleden al gebeld voor afleverafspraak, staat om morgen ochtend tussen 08:00-13:00.

Heb in totaal 3 verschillende medewerkers van VF aan de lijn gehad om dingen te vragen en heb ze express allemaal dezelfde vraag gesteld: Krijgt iedereen het accessoire pakket erbij. Alle 3 gaven ze aan dat iedereen die krijgt, weliswaar nalevering want dat hadden ze niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:32:
Grappig, ik heb vanmiddag om 13:00 de blauwe versie besteld via Vodafone Friends&Family en werd net half uurtje geleden al gebeld voor afleverafspraak, staat om morgen ochtend tussen 08:00-13:00.

Heb in totaal 3 verschillende medewerkers van VF aan de lijn gehad om dingen te vragen en heb ze express allemaal dezelfde vraag gesteld: Krijgt iedereen het accessoire pakket erbij. Alle 3 gaven ze aan dat iedereen die krijgt, weliswaar nalevering want dat hadden ze niet op voorraad.
Ik bel dus net nog een keer, zegt die medewerker zonder twijfel dat ze nog geen blauwe binnen hebben gekregen en dat die dus ook niet uitgeleverd kunnen worden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Zou je misschien de website van Friends&Family kunnen geven? Kan het nergens vinden

Edit: Heb em zojuist via verlengen.vodafone.nl verlengd voor de blauw SGS3. Benieuwd wanneer ik em kan verwachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ary op 07-06-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste ......

Zoals telefonisch overeengekomen zullen wij, namens Vodafone, je pakket op vrijdag 8 juni 2012 tussen 8:00 en 13:00 uur afleveren op onderstaand adres:

VF Fr&Fam website is: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Vondt het zelf ook al vreemd, omdat ik ook aan alle medewerkers had gevraagd of ze een indicatie hadden wanneer de blauwe versie geleverd zou worden. Ze zeiden alle 3 dat er eind volgende week een levering zou komen.

Ik vroeg voor de zekerheid aan de laatste medewerker die belde voor de afspraak of het echt om de blauwe ging, en hij antwoordde positief! Dus ben benieuwd morgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 23:11
Oh afgelopen maandag nog gebeld of ik de blauwe kon bestellen bij VF, kon toen nog niet. Ook gelijk gevraagd over accessoires. Nee niet bij verlengen werd me verteld.
Ik zie nu dat ze het ook dat ze de gratis accessoires pakket op de afbeeldingen verwijderd hebben.

Het is wel jammer is, want ik heb een aantal keren eerder gebeld en toen kreeg je wel een gratis accessoires pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Pjetor schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:30:
Oh afgelopen maandag nog gebeld of ik de blauwe kon bestellen bij VF, kon toen nog niet. Ook gelijk gevraagd over accessoires. Nee niet bij verlengen werd me verteld.
Ik zie nu dat ze het ook dat ze de gratis accessoires pakket op de afbeeldingen verwijderd hebben.

Het is wel jammer is, want ik heb een aantal keren eerder gebeld en toen kreeg je wel een gratis accessoires pakket.
Bij mijn verlenging via verlengen.vodafone.nl stond wel dat het accessoirepakket erbij zat! Paar uur geleden verlengd.

Edit: wow, tis echt nét veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 23:11
Ary schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:36:
[...]

Bij mijn verlenging via verlengen.vodafone.nl stond wel dat het accessoirepakket erbij zat! Paar uur geleden verlengd.

Edit: wow, tis echt nét veranderd
Damm, had ik nu toch maar gewoon verlengd via de website |:(
Morgen maar weer eens gaan bellen, had ik nu maar gewoon via de website besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Het is toch eigenlijk een schande dat mensen die nu een nieuw abbo afsluiten wel gelijk een tel krijgen en mensen die dit al eind Mei gedaan hebben nog even mogen wachten? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Pjetor schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 21:50:
[...]

Damm, had ik nu toch maar gewoon verlengd via de website |:(
Morgen maar weer eens gaan bellen, had ik nu maar gewoon via de website besteld..
Hm, hun hele site lijkt nu te flippen, denk dat ze net bezig zijn alles weer te veranderen. De links op de frontpage doen het allemaal niet meer, en ook bij my.vodafone.nl krijg ik overal "technische storing"en.

Het staat er nu niet meer expliciet bij dat je er een accessoirepakket bij krijgt, maar op de pagina van de SGS3 staat nog wel een foto van het pakket.

[ Voor 21% gewijzigd door Ary op 07-06-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Bij de Belcompany is het toestel + starterspakket ook gratis bij een VF Vaak 50 2jr abo. Ook voor verlengingen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 23:45:
Bij de Belcompany is het toestel + starterspakket ook gratis bij een VF Vaak 50 2jr abo. Ook voor verlengingen.
Vodafone zelf heeft die actie ook. Als je er gebruik van gaat maken doe het dan via Vodafone want dar levert punten op bij een eventuele verlenging.

http://www.vodafone.nl/galaxys3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Punten?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel eens vaker besproken. Blijkbaar houden die telco's bij hoe braaf je bent en hoeveel ze aan je verdienen. Afhankelijk daarvan krijg je een punt en kan je een betere deal krijgen als je gaat voor een verlenging. Niet echt mijn ding maar goed het is blijkbaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:12:
[...]

Het is wel eens vaker besproken. Blijkbaar houden die telco's bij hoe braaf je bent en hoeveel ze aan je verdienen. Afhankelijk daarvan krijg je een punt en kan je een betere deal krijgen als je gaat voor een verlenging. Niet echt mijn ding maar goed het is blijkbaar zo.
Klantwaardering; basically kijken ze hoeveel je waard bent om te behouden. Als je bijv vaak buiten je bundel belt of meerdere abo's bij ze hebt lopen, ben je meer waard en 'investeren' zij ook in betere aanbiedingen. Op zich wel logisch, maar voor de klant niet altijd even leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• germania
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:14
Ik heb net even Hi gebeld om te vragen hoe het zit met mensen die hem drie dagen geleden besteld hebben (de blauwe) en hem binnenkort al binnen krijgen. (Dit terwijl ik hem 09 - 05 besteld heb)

De meneer aan de lijn kon mij zeggen dat het een technische storing was dat deze mails de deur uit zijn en dat KPN pas over 2 weken de blauwe galaxy S3 binnen krijgt.

Ik ben nu zo boos, zeker omdat er hier mensen zijn die hem gewoon via KPN al geleverd hebben gekregen, mits ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Een paar weken wachten is toch gunstig gebleken.
Vodafone BSW 90 +1gb was eerst 20mnd €42,5 + €189 = tot. 1039
en sinds deze week:
18mnd €42,5 + €139 = tot. €904 fors prijsverschil :)

Btw. als ik op de Vodafone site kijk en je klikt op het fotootje van de S3 dan wordt het accesoire pakket wel getoond.

[ Voor 35% gewijzigd door Miki op 08-06-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:02:
[...]

Vodafone zelf heeft die actie ook. Als je er gebruik van gaat maken doe het dan via Vodafone want dar levert punten op bij een eventuele verlenging.

Wel hilarisch dan aangezien BelCompany is overgenomen door Vodafone lijkt het mij allemaal één pot nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:12:
[...]

Onzin dat je dit bij de provider zelf moet afsluiten! Je klantwaardering word inderdaad bij je provider geregistreerd maar dat betekend niet dat je je telefoon ook direct moet afnemen bij de provider. Deze kan je gewoon bij een willekeurige telecom- (online) winkel afnemen.

En sowieso is klant waardering alleen in jouw voordeel als je vaak over je bundel heen gaat, dan krijg je een hoge waardering en dus meer korting. Dat betekend ook dat je niet de goeie bundel heb uitgekozen! Als je altijd netjes binnen je bundel blijft dan kan je beter elke keer als je contract afloopt overstappen aangezien nieuwe klanten meer korting krijgen dan bestaande (klanten met een lage/normale klantwaardering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Wanneer krijgt 4launch de blauwe galaxy S3 binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

08 mei besteld en nog steeds geen woord over wanneer ik 'm eindelijk krijg >.> ..
Overal zijn mensen hun S3 binnen aan het krijgen (VF, T-mobile, Cooblue, mediamarkt) ..
En een verdomde pre-order van bijna een maand voor release is er nog steeds niet (een week NA release wel te verstaan).

Zeer tegeleurgesteld in Hi deze keer :( ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
bericht van gls dat vodafone getracht heeft af te leveren. Nieuwe poging pas maandag om 17:00 erg vervelend.

maar vodafone heeft dus inmiddels de blauwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op mijn levering, hij is als het goed is binnen een uur hier, via Track&Trace zie ik dat ie bij me in de buurt is. Gelijk maar eens kijken of het wel echt de blauwe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

whocarez schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:05:
bericht van gls dat vodafone getracht heeft af te leveren. Nieuwe poging pas maandag om 17:00 erg vervelend.

maar vodafone heeft dus inmiddels de blauwe versie.
Misschien kun je ze even bellen, wellicht is ie nog in de buurt en kan ie hem vandaag nog afgeven :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Van Vodafone zojuist te horen gekregen dat gisteren de laatste dag was dat ze het accessoirepakket leverden bij de SGS3; die actie loopt sinds vandaag niet meer. Was ik dus nét op tijd!

[ Voor 6% gewijzigd door Ary op 08-06-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt waar?

Kom net van de belcompany winkel vandaan. De blauwe was op voorraad, alleen geen gratis accesoirespakket erbij, dit zou 39,95 euro kosten in de winkel (online gratis) alleen dat was nog niet geleverd.

Wil ik online bestellen bij belcompany, voor de zekerheid even bellen, ja onbekend wanneer we kunnen leveren.

Vodafone gebeld, ja duurt 5 werkdagen, krijg je gratis accesoirespakket erbij. (3 minuten teruggebeld...)

Lekker vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ary schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:28:
Van Vodafone zojuist te horen gekregen dat gisteren de laatste dag was dat ze het accessoirepakket leverden bij de SGS3; die actie loopt sinds vandaag niet meer. Was ik dus nét op tijd!
Dus je bedoelt iedereen die hem gisteren nog heeft besteld krijgt dat erbij? Zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:34:
[...]

Dus je bedoelt iedereen die hem gisteren nog heeft besteld krijgt dat erbij? Zou mooi zijn :)
Dat is wat ik te horen kreeg, ja! Maar roofvisser heeft dus zojuist te horen gekregen dat men ook vandaag nog een accessoirepakket erbij krijgt.

Enige wat Vodafone goed consistent doet is tegenstrijdige berichten verspreiden zeg, tjongejonge... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik zie op de VF site wel staan gratis accessoire pakket erbij Op=Op. Dus ben benieuwd. Tegen mij werd gezegd dat het nageleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 11:31
Abonnement:

1 Jaar
1000 MB internet
160 Minuten

kost p/m : € 47,50 *eerste 3 maanden gratis = € 427,5
toestel prijs: € 296

Totaal: € 427,5 + 296 = €723,5

1 Jaar
1000 MB internet
200 Minuten

kost p/m : € 55 *eerste 3 maanden gratis = € 495
toestel prijs: € 272

Totaal: € 495 + 272 = €767

Dit biedt pdashop.nl aan lijkt me toch een goeie deal, alleen ik zit nog te twijfelen tussen deze 2 abonnementen... Misschien dat iemand nog goedkoper kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:44:
Haha ik zie op de VF site wel staan gratis accessoire pakket erbij Op=Op. Dus ben benieuwd. Tegen mij werd gezegd dat het nageleverd zou worden.
Even terugkomend op Robba186 zijn bericht dat zijn SIII direct na bestelling geleverd zou worden. Ik hoop dat het een blauwe is, want ik hem zojuist met iemand gesproken van de klantenservice en volgens hun is er nog niets verzonden de afgelopen dagen. Of het is echt een zooitje daar of Robba186 krijgt een witte S3. Worse case scenario, hij krijgt heel wat anders geleverd :O

Ik vroeg trouwens ook voor de accessoires pakket en deze zou ik ook gewoon krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empo schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Even terugkomend op Robba186 zijn bericht dat zijn SIII direct na bestelling geleverd zou worden. Ik hoop dat het een blauwe is, want ik hem zojuist met iemand gesproken van de klantenservice en volgens hun is er nog niets verzonden de afgelopen dagen. Of het is echt een zooitje daar of Robba186 krijgt een witte S3. Worse case scenario, hij krijgt heel wat anders geleverd :O

Ik vroeg trouwens ook voor de accessoires pakket en deze zou ik ook gewoon krijgen...
Ik heb hem inmiddels geleverd gekregen en het is de Pebble Blue. Enige wat jammer is is dat er een normale simkaart bijzit ipv een microsim. Deze moet ik dus zelf bijknippen waarschijnlijk. Snap er zelf ook niks van dat hij zo snel is geleverd en de bezorger (HTC fan) vond het ook vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
KoffieNT schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Misschien kun je ze even bellen, wellicht is ie nog in de buurt en kan ie hem vandaag nog afgeven :).
Goede tip. Heb net het depot gebeld. En wat krijg ik te horen hij ligt hier je kan hem direct op komen halen.
Dus hoppa de auto in en halen dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
kan iemand mij vertellen wat het goedkoopste abbonement is waarbij je of heel weinig hoeft te betalen voor het toestel of gratis erbij krijgt ?
Zo moeilijk om dat te vinden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Hier een eerste poging van overzicht: http://www.samsunggalaxys3.net/samsung-galaxy-s3-kopen/
Bij Hi/Telfort wordt de telefoon alleen nooit van jou, omdat je hem huurt.

Verder verschillen de prijzen van dag tot dag (of tot uur) dus je zal zelf de sites moeten bezoeken. Je kan zelf de totaalprijzen (abo + toestel) berekenen. Je betaalt hoe dan ook voor het toestel, via contant of abonnement. Goedkoop-goedkoop is er niet.
Bij pdashop.nl (Coolblue) hebben ze beste deal i.c.m. 1-jarig 42,50 abonnement + 259 euro bijbetalen. Het toestel betreft een (nog niet leverbare) Vodafone ge-simlocke versie. Het vreemde hiervan is dat ze bij de Vodafone shops deze versie niet zullen gaan leveren (bron: Vodafone Eindhoven).

[ Voor 8% gewijzigd door emcea op 08-06-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
zit nu naar deze optie te kijken: https://www.studentmobiel...der_id=22#bestelformulier

maar de snelheid van 3.6 mb is die wordt vaak niet gehaald, hou je wle genoeg over om een beetje te internetten ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 11:31
emcea schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:58:
Bij pdashop.nl (Coolblue) hebben ze beste deal i.c.m. 1-jarig 42,50 abonnement + 259 euro bijbetalen. Het toestel betreft een (nog niet leverbare) Vodafone ge-simlocke versie. Het vreemde hiervan is dat ze bij de Vodafone shops deze versie niet zullen gaan leveren (bron: Vodafone Eindhoven).
Er staat toch duidelijk bij ...

Let op: Je ontvangt de simlockvrije versie van het toestel.
Er is ook een Vodafone-versie beschikbaar. Deze is scherper geprijsd.

en de goedkoopste is dan..

Vodafone Bel+SMS+Web 1GB

42,50 p/m + 320 euro bij betalen... = €702,5 *eerste 3 maanden gratis

[ Voor 23% gewijzigd door plank op 08-06-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Media Markt Den Haag heeft alleen de witte versie voor €644.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Is het normaal dat het accepteren van een contract bij studentmobiel vier dagen duurt? Ik heb ze dinsdag gemaild met alle info, status is nog steeds "contract ontvangen". Het is een abo bij MTV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Waarschijnlijk hebben ze je telefoon dan nog niet op voorraad. Mijn status staat al sinds 22mei op 'contract ontvangen'. Ze vragen het contract bij MTV (in mijn geval Vodafone) pas aan als ze een S3 beschikbaar hebben voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Klinkt logisch. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 21:57
Heb sinds gisteren een blauwe S3, de Phone House in Gouda had er een paar extra die je gewoon los kon kopen!

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:38:
Waarschijnlijk hebben ze je telefoon dan nog niet op voorraad. Mijn status staat al sinds 22mei op 'contract ontvangen'. Ze vragen het contract bij MTB (in mijn geval Vodafone) pas aan als ze een S3 beschikbaar hebben voor je
Dat is puur onzin.
Ik heb mijn telefoon besteld 14/05 via gsmwijzer, Abonnement + miicro sd 23/05 binnen met ingang van abonnement.
En de telefoon kwam 30/05 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Future_Force
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-06-2024
ben net naar de winkel geweest met een SGSl en liep naar buiten met een SGSlll.
dat voelt goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:20:
[...]

Dat is puur onzin.
Ik heb mijn telefoon besteld 14/05 via gsmwijzer, Abonnement + miicro sd 23/05 binnen met ingang van abonnement.
Dat het bij jou niet zo gegaan is maakt het nog geen onzin. Wat hij zegt klopt namelijk wel. Het is blijkbaar alleen niet altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Voor de mensen die een zakelijk abbo kunnen afsluiten of even wat papierwerk wilt doen en een eenmanszaak openen.

€50,- ondernemersweb 1GB/370min en toestel gratis maar GEEN accessoires pakket

Echter schakel je na de (gratis) 6maanden over na een lagere abonnement.
Eerste 6 maanden = 0
Maanden 7 - 24 = 35* 18 = 630

Totaal is €630 voor twee jaar als je dan ter vergelijking BTW erbij op telt 630*1.19 = ~€750,-

[ Voor 10% gewijzigd door Swoooon op 08-06-2012 19:14 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
k ben nu al een tijdje op zoek naar een opvolger van mijn abbo en dan het liefst in combi met een leuke telefoon, nu kwam ik op de tele 2 site onderstaande aanbieding tegen. Geeft dit niet het meeste bang for buck in verhouding met de andere providers?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BJ8GE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:20:
[...]

Dat is puur onzin.
nou nou, toontje.

In mijn geval werkt dat wel zo. Ik heb ze gemaild over de levertijd toen ik te horen kreeg dat de blauwe vertraging had en toen legde ze me uit hoe het bij Studentmobiel werkt:

Ze ontvangen mijn getekende contract.
Ze wachten op de telefoon die bij hun binnen komt.
Als die er is, vragen ze het contract aan bij de provider die je uitgekozen hebt.
Die wordt dan (hopelijk natuurlijk) goedgekeurd.
Studentmobiel stuurt je bestelde telefoon alvast naar je op.
En de simkaart van je nieuwe provider zal je dan later ontvangen.

Mocht het heel snel gaan, kan het natuurlijk zijn dat de simkaart en telefoon heel snel na elkaar / tegelijk worden opgestuurd naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gelukkig doet Studentmobiel het zo. Anders was ik nu voor een abbo aan het betalen waar ik met mijn oude dumbphone niets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dat was ook precies de reden waarom ik hun toen had gemaild hehe :p, of mn abo al in ging zonder dat ik de S3 had, want dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Over de blauwe:

Belcompany winkel over de voorraad van de website: "juli" (...!!!)

Vodafone klantenservice: "2 weken, ik geloof er niets van dat de rest wel krijgt uitgeleverd, onze afdeling kan de blauwe niet bestellen." (pffff)

Ik wil graag het gratis accessoire pakket, maar dat krijg je blijkbaar alleen telefonisch bij Vodafone regelen, of via de website van Belcompany (onderdeel van Vodafone). Ik hoor ook al verhalen dat de actie bij Vodafone gister afliep. Ik zie het accessoire pakket ook niet meer zien in de webshop, het plaatje wel... prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Swoooon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:12:
Voor de mensen die een zakelijk abbo kunnen afsluiten of even wat papierwerk wilt doen en een eenmanszaak openen.

Eerste 6 maanden = 0

Totaal is €630 voor twee jaar als je dan ter vergelijking BTW erbij op telt 630*1.19 = ~€750,-
Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Niet online

Ik had echter gewoon gebeld en vroeg wat de opties waren en vroeg ook expliciet of ik na 6maanden 1 stap lager mag voor 20euro en dat werd bevestigd. Wel zei ze dat de S3 accessoires actie inderdaad afgelopen is...

[ Voor 9% gewijzigd door Swoooon op 08-06-2012 20:10 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Swoooon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:09:
[...]

Ik had echter gewoon gebeld en vroeg wat de opties waren en vroeg ook expliciet of ik na 6maanden 1 stap lager mag voor 20euro en dat werd bevestigd. Wel zei ze dat de S3 accessoires actie inderdaad afgelopen is...
Thanks. Wel jammer dat die bundel verlagings mogelijkheid nergens vermeld staat op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Dat gaat over consumenten zaken. Op de zakelijke site staat het niet.

Ben dus nogal argwanend, meestal zijn zakelijke abo's veel strikter in voorwaarden.

Edit: Ook even gebeld met Vodafone, volgens de medewerker kan je inderdaad de zakelijke abonnementen een stap omhoog of omlaag laten gaan na 6 maanden. Omlaag kost wel eenmalig 20 euro.

Totaalprijs excl BTW komt dan op 18*35 + 20 = 650 euro voor 24 maanden + een SIII.

[ Voor 26% gewijzigd door Wolly op 08-06-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet zakelijk afsluiten helaas. Of zijn daar manieren voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swoooon schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:12:

Eerste 6 maanden = 0

Ik heb precies hetzelfde abbonement afgesloten, met de gedachte om later ook naar een lager abbonement te schakelen. Erg voordeling als je bedenkt dat je maar 130 euro (ex btw) voor je abbonement betaald, in 2 jaar tijd.

Maar bij mij stond er toch echt op de site en werd er twee keer aan de telefoon verteld dat er een accessoire pakket bij zat. Ze adverteren hier notabene mee op de website met banners enz, dus ik ga er vanuit dat dat er bij zit..

Heb hem overigens wel gepre-ordered, ongeveer anderhalve week geleden.
En hij wordt morgen afgeleverd door de koerier...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Niet online
Ik wacht even me bevestigingsmail af en als daar geen accessoires pakket bij zit dan maar even bellen met VF weer kijken of ik het alsnog erbij kan krijgen. Mij werd tot vorige week ook nog verteld dat het erbij zat, moest helaas een week wachten voor portering van prive naar zakelijk en je kan in de tussentijd niet verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:18:
[...]

Ik heb precies hetzelfde abbonement afgesloten, met de gedachte om later ook naar een lager abbonement te schakelen. Erg voordeling als je bedenkt dat je maar 130 euro (ex btw) voor je abbonement betaald, in 2 jaar tijd.

Maar bij mij stond er toch echt op de site en werd er twee keer aan de telefoon verteld dat er een accessoire pakket bij zat. Ze adverteren hier notabene mee op de website met banners enz, dus ik ga er vanuit dat dat er bij zit..

Heb hem overigens wel gepre-ordered, ongeveer anderhalve week geleden.
En hij wordt morgen afgeleverd door de koerier...
Als je nu op bestel nu drukt bij de zakelijke variant moet je ineens wel 49,43 bijbetalen. Dat was een half uur geleden niet zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.webpagescreenshot.info/i/641507-682012102856pm.png
Afbeeldingslocatie: http://www.webpagescreenshot.info/i/625603-682012102855pm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Ik heb een lange tijd zitten meelezen hier.
Vandaag bij de mediamarkt in Arnhem geweest en de blauwe in het echt gezien. Ik vind hem mooier dan de witte.

Ik heb natuurlijk de abonnementen in de gaten gehouden en ik wil voor de volgende optie gaan op www.gsm.nl
VODAFONE BEL+SMS+WEB ALTIJD 47,50 1 JAAR (1GB Internet, 160 minuten, onbeperkt sms, eerste 3 maanden gratis)
Toestelkosten 289,-

47.50 x 9 + 289 = 716,50 en ik neem aan dat er nog 30 euro aansluitkosten bij komen.

Iemand die dit ergens anders goedkoper heeft gezien? Ik wil wel voor dit of een soort gelijk abonnement gaan.
Levertijd is 2 a 3 weken, maar mijn huidige abonnement loop toch pas aan het eind van de maand af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolly schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:30:
[...]

Als je nu op bestel nu drukt bij de zakelijke variant moet je ineens wel 49,43 bijbetalen. Dat was een half uur geleden niet zo.
Waarschijnlijk zitten ze gewoon hier mee te lezen en komen ze er nu pas achter dat die aanbieding misschien iets te goedkoop is voor hun haha.

Vond het al zo vreemd en zei zelfs tegen de verkoper aan de telefoon dat ik het raar vond dat je een abbonement kan nemen, en deze een stap kan verlagen na 6 maanden. Maar de eerste 6 maanden zijn gratis, dus maken die 6 maanden eigenlijk helemaal niet uit. Niet echt goed over nagedacht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Heeft iemand een idee hoe lang een annulering van een verlenging duurt bij Hi? Ik moet namelijk nog steeds wachten op de koerier en hem melden dat ik deS3 niet wil aannemen. Dan moet ik nog wachten totdat de annulering wordt doorgevoerd.
Hierna ga ik in een laatste poging Hi bellen om een goedkopere verlenging te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:43:
[...]

Waarschijnlijk zitten ze gewoon hier mee te lezen en komen ze er nu pas achter dat die aanbieding misschien iets te goedkoop is voor hun haha.

Vond het al zo vreemd en zei zelfs tegen de verkoper aan de telefoon dat ik het raar vond dat je een abbonement kan nemen, en deze een stap kan verlagen na 6 maanden. Maar de eerste 6 maanden zijn gratis, dus maken die 6 maanden eigenlijk helemaal niet uit. Niet echt goed over nagedacht denk ik.
hehe, ik heb hiermee mijn vader ook geholpen aan een S3.

foon gratis, 6 maand gratis, na 6 maand verlagen naar 35E excl btw.
Je betaalt overings wel voor al je smsjes (15 cent)
Maar gesprekken gaan per seconden en niet per minute.
Tevens heb KvK nummer nodig.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste