Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:52:
[...]

hehe, ik heb hiermee mijn vader ook geholpen aan een S3.

foon gratis, 6 maand gratis, na 6 maand verlagen naar 35E excl btw.
Je betaalt overings wel voor al je smsjes (15 cent)
Maar gesprekken gaan per seconden en niet per minute.
Tevens heb KvK nummer nodig.
Is dat zo, dat je betaald voor sms?
Op de website staat namelijk;

Bellen, sms'en en internetten (tot 1 GB) uit één bundel.
bron

Dat is dan wel een minpuntje, maar gelukkig bestaat er tegenwoordig whatsapp en sms ik nauwelijks meer...
Gesprekken betaal je overigens altijd de eerste minuut maar daarna is het per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Zojuist de knoop doorgehakt en toch maar op gsm.nl de pebble blue besteld

VODAFONE BEL+SMS+WEB ALTIJD 47,50 1 JAAR (1GB Internet, 160 minuten, onbeperkt sms, eerste 3 maanden gratis)
Toestelkosten 289,-

47.50 x 9 + 289 = 716,50 + 30 euro aansluitkosten.

Nu 2 a 3 weken wachten en dan verhuizen naar [Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag naar BelCompany winkel geweest om VF abonnement te verlengen, einddatum contract was 12 september 2012.

Overgegaan naar BSW Vaak 50 (1e 6 maanden gratis) en met gratis S3.

Nu kreeg ik gisteren een mail van VF dat mijn abonnement is omgezet, ingelogd op My VF en het nieuwe abonnement loopt al. Klopt dit of hoort dit pas 12-09 in te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Abbo gaat direct in. Anders zou je je telefoon ook pas in september krijgen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Is er iemand die een 'Pebble Blue' I9300 heeft ontvangen van Castle Telecom? :? Mijn abonnement Bel+SMS+Web Smart 100 (2 jaar) is sinds 12 mei 2012 ingegaan en heb nog steeds geen toestel ontvangen. Heb inmiddels mijn eerste rekening van Vodafone betaald. ;( Zouden ze bij Castle wachten tot de inkoopprijs bij de leverancier zodanig is gedaald dat ze een break-even bereiken. :X Ik heb namelijk niets bij hoeven te betalen voor het toestel. Ik krijg elke week een e-mail van ze dat ze een kleine levering hebben ontvangen maar dat mijn toestel er niet bij zit. 8)7 Ik had overigens op 10 mei mijn bestelling geplaatst.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Iemand een idee wanneer de blauwe versie in de schappen komt? Ben momenteel bezig met het verkopen van mijn iPhone, maar wil hem kwijt zijn op de release van de blauwe.

Wat kost de S3 overigens bij de Media Markt? Telefoon shops hier in de buurt verkopen hem allemaal voor 650, wat ik net iets te veel van het goede vind.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Intruder schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:20:
Iemand een idee wanneer de blauwe versie in de schappen komt? Ben momenteel bezig met het verkopen van mijn iPhone, maar wil hem kwijt zijn op de release van de blauwe.

Wat kost de S3 overigens bij de Media Markt? Telefoon shops hier in de buurt verkopen hem allemaal voor 650, wat ik net iets te veel van het goede vind.
Uhmm? Lees even dit topic? Al je vragen worden een paar posts terug beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
GT-R schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 01:17:
Is er iemand die een 'Pebble Blue' I9300 heeft ontvangen van Castle Telecom? :? Mijn abonnement Bel+SMS+Web Smart 100 (2 jaar) is sinds 12 mei 2012 ingegaan en heb nog steeds geen toestel ontvangen. Heb inmiddels mijn eerste rekening van Vodafone betaald. ;( Zouden ze bij Castle wachten tot de inkoopprijs bij de leverancier zodanig is gedaald dat ze een break-even bereiken. :X Ik heb namelijk niets bij hoeven te betalen voor het toestel. Ik krijg elke week een e-mail van ze dat ze een kleine levering hebben ontvangen maar dat mijn toestel er niet bij zit. 8)7 Ik had overigens op 10 mei mijn bestelling geplaatst.
Ik heb precies dezelfde situatie. Ook 10 mei besteld en de blauwe bij Castle telecom...
maar uiteraard ook niks ontvangen. Alleen een email dat ik er niet bij zat bij die kleine lading. pff :F

ik had ze nog een email gestuurd of ze mij wat meer konden vertellen, dan alleen te melden dat ik er niet bij zat en dat ik maar lekker een miljoen jaar moet afwachten tot hij een keertje verschijnt. |:(

"Uw ticket : #******* is beantwoord door de helpdesk van Castle Telecom

Goedemiddag,

Zodra wij meer informatie hebben over de levering van het toestel ontvangt u hier uiteraard een email over.

Met vriendelijke groet,

Team Castle"

oftewel, lekker op de standaard-mode beantwoord en succes met wachten! 8)7
ik denk dat het nog wel wat weken gaat duren. één ding is wel zeker, pre-orderen doe ik in ieder geval nooit meer. wat een onzin. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 00:23:
Abbo gaat direct in. Anders zou je je telefoon ook pas in september krijgen.
Echt? Bij mijn huidige abonnement liep het oude ook nog 3-4 maanden door terwijl ik het toestel wel direct kreeg. Ik vraag me af hoe dit tegenwoordig werkt, mijn abonnement loopt 17/10 af wat zou betekenen dat ik vanaf volgende week maandag mag verlengen. Ik heb nu nog een abonnement met FUP en zou het wel fijn vinden als ik dat nog een aantal maanden kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Laatst online: 01-09 23:11
Ik ben vorige week een keertje langs geweest bij een Vodafone winkel. Toen was de S3 nog niet te bestellen. Ze zouden mijn naam opschrijven en een keertje terugbellen.
Gisteren kreeg ik plots een telefoontje. De blauwe lag gereserveerd en ze konden hem maar 2 dagen vasthouden. Dit vind ik een beetje raar als ik kijk hoeveel mensen nog moeten ontvangen vanuit de pre-order.
Natuurlijk heb ik hem maar opgehaald, maar is een beetje lullig voor degene die al een maand van te voren hebben besteld en nog niets ontvangen hebben..
Helaas zat er geen accessoires pakket bij, maar dit is alleen als je online besteld/verlengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07 23:52
jeroen210 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:31:
Ik heb een lange tijd zitten meelezen hier.
Vandaag bij de mediamarkt in Arnhem geweest en de blauwe in het echt gezien. Ik vind hem mooier dan de witte.

Ik heb natuurlijk de abonnementen in de gaten gehouden en ik wil voor de volgende optie gaan op www.gsm.nl
VODAFONE BEL+SMS+WEB ALTIJD 47,50 1 JAAR (1GB Internet, 160 minuten, onbeperkt sms, eerste 3 maanden gratis)
Toestelkosten 289,-

47.50 x 9 + 289 = 716,50 en ik neem aan dat er nog 30 euro aansluitkosten bij komen.

Iemand die dit ergens anders goedkoper heeft gezien? Ik wil wel voor dit of een soort gelijk abonnement gaan.
Levertijd is 2 a 3 weken, maar mijn huidige abonnement loop toch pas aan het eind van de maand af.
Idd wel goedkoper dan de rest, maar dit komt omdat het maar 1 jarig is, als je voor het jaar erna weer een abbo afneemt kom je over een 2-jarige termijn even duur of duurder uit ( ligt eraan of je sim-only neemt of niet ). Als je bijv. voor het jaar na afloop van deze abbo nog eens een abbo van 13 euro afsluit voor 1 jaar, betaal je in totaal over 2 jaar 872.50. Dit is ongeveer even duur als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:48
Was de "metallic blue" video onzin? Ik heb studentmobiel gemaild en Hi gebeld, beide weten ze niets van een aparte blauwe versie. Ze rekenen allebei op de normale pebble blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Lunaticc schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 10:11:
[...]

Echt? Bij mijn huidige abonnement liep het oude ook nog 3-4 maanden door terwijl ik het toestel wel direct kreeg. Ik vraag me af hoe dit tegenwoordig werkt, mijn abonnement loopt 17/10 af wat zou betekenen dat ik vanaf volgende week maandag mag verlengen. Ik heb nu nog een abonnement met FUP en zou het wel fijn vinden als ik dat nog een aantal maanden kan gebruiken :)
Ik heb het zelfde bij de t-mobile kunnen regelen.
Het zit zo, dat ze het nieuwe abbo max 4 maanden kunnen uitstellen tewijl je hem al wel hebt afgesloten.
Momenteel bel ik dus ook nog 4 maanden met me oude abbo en na die 4 maanden gaat me nieuwe abbo pas in.
Me abbo zou ik pas in jan. 2013 mogen verlengen maar met deze regelen heb ik dus maar 3 maanden dubbele kosten, maar bij me nieuwe abbo heb ik ook nog de eerste 6 maanden 50% korting.
Dus betaal 3 maanden 22.5 euro extra bovenop me oude abbo
Vind ik nog schappelijk dus maar gedaan :)

Het zit inderdaad vrij lastig in elkaar, maar hoop dat mensen er nu iets van snappen

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Gisteren de blauwe gehaald bij Phonehouse in Wageningen.
Abonnement is voor m'n vriendin, telefoon voor mij ;)
Zij heeft meer dan genoeg aan 500 MB en wil iets van 300 minuten.
T-mobile heeft hier goed bereik en ben dus op het volgende uitgekomen:

T-mobile Smart Plus 300 voor 2 jaar. Eerste 12 maanden 20,-, laatste 12 maanden 40 euro. Toestel kost dan nog € 124,95. Maar dankzijn een tip hier van iemand heb ik via Marktplaats een kortingsbon kunnen aanschaffen twv. 120 euro. Kostte me 20 euro.

Ben dus voor twee jaar het volgende kwijt: 12 x 19,97 = 239,64 (eerste jaar) +12 x 39,95 = 479,40 (tweede jaar) +124,95 (toestel) - 120,- (korting vanwege coupon Phonehouse) + 20,- (aanschaf coupon Phonehouse) + 22,50 activeringskosten. Totaal: €766,49 voor twee jaar bellen met 300 minuten per maand en 500 MB.

Beste deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heutsm schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:32:

T-mobile Smart Plus 300 voor 2 jaar. Eerste 12 maanden 20,-, laatste 12 maanden 40 euro. Toestel kost dan nog € 124,95. Maar dankzijn een tip hier van iemand heb ik via Marktplaats een kortingsbon kunnen aanschaffen twv. 120 euro. Kostte me 20 euro.

Ben dus voor twee jaar het volgende kwijt: 12 x 19,97 = 239,64 (eerste jaar) +12 x 39,95 = 479,40 (tweede jaar) +124,95 (toestel) - 120,- (korting vanwege coupon Phonehouse) + 20,- (aanschaf coupon Phonehouse) + 22,50 activeringskosten. Totaal: €766,49 voor twee jaar bellen met 300 minuten per maand en 500 MB.

Beste deal toch?
Zeker een deal, ga hier ook achterna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@ mister_S volgens mij zijn alle Pebble Blue(s) inmiddels Metallic Blue..

op de doos staat Pebble Blue, maar de menu-knop is een stuk lichter dan de rest van het toestel..

de toestellen zijn dus duidelijk iets donkerder geworden (ook in het Peblle Blue-doosje)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
_Nick__ schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:14:
@ mister_S volgens mij zijn alle Pebble Blue(s) inmiddels Metallic Blue..

op de doos staat Pebble Blue, maar de menu-knop is een stuk lichter dan de rest van het toestel..

de toestellen zijn dus duidelijk iets donkerder geworden (ook in het Peblle Blue-doosje)..
Zoveel lichter is die nou ook weer niet namelijk.

Van de gray/zwart look op de achterkant zie ik niks bij mijn foon zoals in de Metallic Blue filmpjes. Het lijkt veel meer op dat brushed blue van eerdere filmpjes van de Pebble Blue. Wellicht dat die Zwarte/Grey achterkant een nieuw kleurtje is voor de S3 of de 2de lichting van Pebble Blue's (zou niet weten waarom ze dit zouden doen aangezien de achterkanten echt verschillend lijken in filmpjes, maar goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Voor de vrouwlief vandaag bij Coolblue binnen gelopen, wilden de witte nemen want de blauwe is echt fat chance. Per stom toeval wees hun eigen systeem intern ineens nog een blauwe op stock. Snel gereserveerd en gaan hem over paar dagen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

schubbie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 09:52:
[...]

Ik heb precies dezelfde situatie. Ook 10 mei besteld en de blauwe bij Castle telecom...
maar uiteraard ook niks ontvangen. Alleen een email dat ik er niet bij zat bij die kleine lading. pff :F

ik had ze nog een email gestuurd of ze mij wat meer konden vertellen, dan alleen te melden dat ik er niet bij zat en dat ik maar lekker een miljoen jaar moet afwachten tot hij een keertje verschijnt. |:(

"Uw ticket : #******* is beantwoord door de helpdesk van Castle Telecom

Goedemiddag,

Zodra wij meer informatie hebben over de levering van het toestel ontvangt u hier uiteraard een email over.

Met vriendelijke groet,

Team Castle"

oftewel, lekker op de standaard-mode beantwoord en succes met wachten! 8)7
ik denk dat het nog wel wat weken gaat duren. één ding is wel zeker, pre-orderen doe ik in ieder geval nooit meer. wat een onzin. |:(
Ik ben dus niet de enige in deze zéér ongemakkelijke situatie. Als ze dit bij Castle pre-order durven te noemen dan doe ik nooit meer zaken met ze. Om maar over hun copy-paste e-mails te zwijgen. |:(

Een collega (digibeet) van mij heeft gisteren na door mij te zijn ingelicht over de Galaxy S III vandaag doodleuk de 'Pebble Blue' gehaald bij een fysieke winkel met een nieuwe abonnement en liet deze uiteraard trots zien op het werk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik weet niet of dit op de juiste plek is op het forum voor deze vraag. Ik heb op 15 mei de galaxy S3 (blue) gepreorderd bij Belsimpel.nl. Ik heb die dag direct het contract getekend, bankpas en rijbewijs gekopieerd en op de mail gedaan naar Belsimpel.nl. Op 16 mei bevestiging gehad dat het contract binnen is.

Nu zit ik al sinds dat moment te wachten op mijn S3. Geen probleem want hier kan Belsimpel.nl niks aan doen. Toen kwamen de 1e telefoons in NL en deze werden uitgeleverd aan klanten. (ook klanten van Belsimpel.nl) Ik ken mensen die na mij hebben besteld (zelfs op 29 mei) en die hebben hem al gewoon gekregen van Belsimpel.nl. Dit vond ik uiteraard niet leuk want waarom preorder je dan nog?

Ik heb toen mail contact gehad (3x heen en weer) en 3x een ander verhaal. Nu heb ik na de 3e e-mail gebeld en toen werd er keihard gezegd dat het onmogelijk is dat er mensen zijn die later dan mij hebben besteld die de telefoon al hebben ontvangen. En dat het nog wel eens 2 weken kon duren voor ik aan de beurt zou zijn. Ik werd gewoonweg uit gemaakt voor leugenaar. :S Ik had zoiets van wat moet ik hier nu mee en heb toen het telefoon gesprek beëindigd.

Na een nacht slapen had ik vandaag zo iets van: waar halen ze het lef vandaan om mij zo te behandelen? :( Nu zou ik graag willen dat de koopovereenkomst verbroken wordt en dat ik het geld terug krijg van Belsimpel.nl. Dan bestel ik hem wel ergens anders. Echter mijn handtekening staat op dat contract. Dus nu mijn vraag:

Kan iemand aan mij vertellen of dit een probleem is en wat ik nu zou moeten doen om als nog onder de koop vandaan te komen?

Alvast bedankt voor de hints en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog 10 vouchers liggen die ik kan gebruiken voor Vodafone family & Friends.

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Misschien dat ik wat mensen blij kan maken ?
Hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FdWuitE
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2024
Wil nog even iets zeggen over de abonnementen bij kpn. heb eerder hier ergens een post gezien over dat je bij een 2 jarig abonnement de eerste 8 maanden(web) of 4 maanden(webxl) maar 25 euro betaald ongeacht welk abonnement je hebt en je dus het hoogste abonnement moet kiezen zodat je je toestel zo goedkoop mogelijk hebt en je na drie maanden je abonnement kan verlagen. als je per se bij kpn wil en een 1 jarig contract wil is het goedkoper om het op één na duurste contract te nemen. bij een 1 jarig contract krijg je 2 maanden voor 25 euro en als je de totaal prijs van de eerste drie maanden uitreken kom je er op uit dat je het voordeligst uit ben met het op één na duurste contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
heutsm schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:32:

Beste deal toch?
Zeker een goede deal, heb je een link van die kortingsbon op marktplaats?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 07:35:
Ik heb hier nog 10 vouchers liggen die ik kan gebruiken voor Vodafone family & Friends.

Hoor het wel
Jammer dat ik nog niet mag verlengen had graag van je aanbod gebruik gemaakt , mag pas over 4 maanden verlengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47

Hoor het wel
Ik heb u een prive bericht gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 16:15
Ik hem hem gepreorderd bij de phonehouse in Arnhem. Hebben ze 2 blauwe binnen gekregen. Was nummer 3 op de lijst. Dus nog maar even wachten. Hopelijk volgende week dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23

Hoor het wel
U heeft een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb een klein sheetje gemaakt met een aardige lijst Vodafone abonnementen met de SIII. Misschien dat iemand er wat mee kan:) Het gaat om de 2 jarige abonnementen en is even snel in elkaar gezet.

https://docs.google.com/open?id=0B2h78WEOkrNEMUZmVE95VFcwc2M

Denk je een goedkopere aanbieder gevonden te hebben, quote mijn bericht dan even en vul ik de lijst aan.

Edit: De online weergave van Google Docs valt een beetje tegen, even downloaden werkt beter :)

Edit 2: Regel 6 aangepast van 1000mb naar 500 mb.

[ Voor 19% gewijzigd door melvinnie op 10-06-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
melvinnie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:04:
Ik heb een klein sheetje gemaakt met een aardige lijst Vodafone abonnementen met de SIII. Misschien dat iemand er wat mee kan:) Het gaat om de 2 jarige abonnementen en is even snel in elkaar gezet.

https://docs.google.com/open?id=0B2h78WEOkrNER3p3S2tOQ0N5X00

Denk je een goedkopere aanbieder gevonden te hebben, quote mijn bericht dan even en vul ik de lijst aan.

Edit: De online weergave van Google Docs valt een beetje tegen, even downloaden werkt beter :)
Was er zelf ook mee bezig, maar deze is een stuk overzichtelijker. Bedankt d:)b

Update: Ik kan alleen Regeltje 6 niet terug vinden (GSMwijzer - VF - BSW 37,50)

[ Voor 6% gewijzigd door Hunter23 op 10-06-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Hunter23 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Was er zelf ook mee bezig, maar deze is een stuk overzichtelijker. Bedankt d:)b

Update: Ik kan alleen Regeltje 6 niet terug vinden (GSMwijzer - VF - BSW 37,50)
Bedankt voor het melden, heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Hoor het wel
Ik heb een DM gestuurd maar ik zal wel te laat zijn.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29

Hoor het wel
Zelfde hier, DM Gestuurd! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Begrijp de FF hype niet, er zijn zo 20 aanbiedingen beter dan FF op het Vodafone netwerk, en dat wordt nog meer als je Tmobile/KPN mee gaat rekenen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Daar heb je inderdaad gelijk in, in mijn tabel heb ik daarom ook FF erin gezet om te vergelijken. FF is bijna altijd duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Is de S3 zoveel duurder dan de S2 vorig jaar? Maat van mij had toen via studentenmobiel een S2 voor gemiddeld iets van 26.50 per maand 2 jaar lang plus 30 euro voor het toestel. (iets in de 34 euro voor het eerste jaar en 17,50 in het 2e jaar) 200 bel, sms en web en 1GB internet bij vodafone.

Of zal hij nog goedkoper worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Toestel is iets duurder bij introductie en de abonnementen fors duurder.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
sphere schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:24:
Toestel is iets duurder bij introductie en de abonnementen fors duurder.
De SGS2 was bij introductie duurder dan de SGS3 nu is...
Abonnementen zijn het probleem, niet de prijs van de telefoon!

productreview: Samsung Galaxy S III 16GB Wit review door liberque

"De enige uitzondering daarin is de Galaxy S1 (i9000): de adviesprijs voor lancering was €599,00 en voor dit bedrag ging het toestel dan ook daadwerkelijk over de toonbank. De Galaxy S2 (i9100) daarentegen zou €729,00 kosten, maar mocht direct na de lancering voor ‘slechts’ €649,- van eigenaar wisselen en de Galaxy Note (n7000) zou €769,00 kosten terwijl je die mocht meenemen voor €699. Opvallend genoeg is de Galaxy S III met een adviesprijs voor lancering van €699,00 dus niet een van de duurste toestellen. Sterker nog: met een uiteindelijke verkoopprijs van €599,00 is het toestel samen met de Galaxy S (i9000) juist het goedkoopste toestel uit de hele lijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

advena schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:27:
De SGS2 was bij introductie duurder dan de SGS3 nu is...
Abonnementen zijn het probleem, niet de prijs van de telefoon!

productreview: Samsung Galaxy S III 16GB Wit review door liberque

"De enige uitzondering daarin is de Galaxy S1 (i9000): de adviesprijs voor lancering was €599,00 en voor dit bedrag ging het toestel dan ook daadwerkelijk over de toonbank. De Galaxy S2 (i9100) daarentegen zou €729,00 kosten, maar mocht direct na de lancering voor ‘slechts’ €649,- van eigenaar wisselen en de Galaxy Note (n7000) zou €769,00 kosten terwijl je die mocht meenemen voor €699. Opvallend genoeg is de Galaxy S III met een adviesprijs voor lancering van €699,00 dus niet een van de duurste toestellen. Sterker nog: met een uiteindelijke verkoopprijs van €599,00 is het toestel samen met de Galaxy S (i9000) juist het goedkoopste toestel uit de hele lijn."
Pertinent onjuist zoals je ook hier kan zien. Daar zie je de prijs toen hij eindelijk leverbaar was (rond de 500).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op zondag 10 juni 2012 @ 18:37:
Begrijp de FF hype niet, er zijn zo 20 aanbiedingen beter dan FF op het Vodafone netwerk, en dat wordt nog meer als je Tmobile/KPN mee gaat rekenen.
Wat mij trekt is dat je bij F&F geen onderscheid gemaakt wordt tussen nieuwe en bestaande klanten.
Want als je normaal verleng bij vodafone ben je meer kwijt of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:50:
Wat mij trekt is dat je bij F&F geen onderscheid gemaakt wordt tussen nieuwe en bestaande klanten.
Want als je normaal verleng bij vodafone ben je meer kwijt of zie ik dat verkeerd
Ja, daarom regel ik altijd tegen het einde van mijn contractperiode een prepaid simonly en laat ik de boel uitporteren, en sluit vervolgens een "nieuw" abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
Als ik zo door het SGS2 Levertijden blabla heenkijk zie ik daar ook prijzen van +/- 800 euro voor 2 jaar (En regelmatig nog wel hoger)
Pre-orders zijn dat!

Ik heb mijn SGS3 gepre-orderd met een totaal bedrag van 780 voor 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:24
Heb ik weer }:O

Hallo,

Morgen/vandaag (11 juni) gaat mijn contract over van Tmobile naar Vodafone , echter ik heb van Castle danwel vodafone nog geen post ontvangen qua andere simkaart etc (wel sms van vodafone over nummerbehoud)

Ik realiseerde me dit opeens vandaag (tijd gaat snel), en dat ik hierdoor dus ook niet telefonisch bereikbaar zal zijn tot ontvangst betreffende SIMkaart.

Van wie had ik de SIMkaart moeten hebben en wat zijn de te nemen vervolgstappen om toch zo snel mogelijk de betreffende simkaart te hebben ?

(Heb beetje zelfde verhaal gemaild aan zowel castle als vodafone, dus dat is al gedaan, maar zou bellen helpen ?)

(Heb ouders al laten weten dat ze me maar moesten mailen als ze wat willen weten , en de rest doet dat automatisch wel, of FB ofzo :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Ted038 op 10-06-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advena schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:56:
Als ik zo door het SGS2 Levertijden blabla heenkijk zie ik daar ook prijzen van +/- 800 euro voor 2 jaar (En regelmatig nog wel hoger)
Pre-orders zijn dat!

Ik heb mijn SGS3 gepre-orderd met een totaal bedrag van 780 voor 2 jaar
welk abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
De oude voorwaarden van Hi
1GB
Onbeperkt smsen
75 minuten
Studentenkorting
Lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ted038 schreef op zondag 10 juni 2012 @ 22:24:
Heb ik weer }:O

Hallo,

Morgen/vandaag (11 juni) gaat mijn contract over van Tmobile naar Vodafone , echter ik heb van Castle danwel vodafone nog geen post ontvangen qua andere simkaart etc (wel sms van vodafone over nummerbehoud)

Ik realiseerde me dit opeens vandaag (tijd gaat snel), en dat ik hierdoor dus ook niet telefonisch bereikbaar zal zijn tot ontvangst betreffende SIMkaart.

Van wie had ik de SIMkaart moeten hebben en wat zijn de te nemen vervolgstappen om toch zo snel mogelijk de betreffende simkaart te hebben ?

(Heb beetje zelfde verhaal gemaild aan zowel castle als vodafone, dus dat is al gedaan, maar zou bellen helpen ?)

(Heb ouders al laten weten dat ze me maar moesten mailen als ze wat willen weten , en de rest doet dat automatisch wel, of FB ofzo :P )
Ik zou Castle bellen als ik jou was. Je belt immers voor lokaal tarief naar 0570714365. Je moet bij Castle zijn voor de simkaart, die hebben nadat Vodafone het contract heeft goedgekeurd een Vodafone simkaart geactiveerd. Als je vraagt of ze alvast de simkaart kunnen sturen (zonder toestel) doen ze dat graag voor je. Het is dom van Castle om jouw niet van een nieuwe simkaart te voorzien terwijl er al een nummerportatie is geweest dit hadden ze jou meteen moeten toesturen. Of juist financieel slim van ze, want nu besparen ze op verzendkosten door niet een simkaart en een toestel apart te versturen. 8)7 Ik heb immers ook actief achter mijn nieuwe simkaart moeten gaan door Castle te bellen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
HI heeft het goed opgelost, woensdag was ik gebeld, krijg de oude regeling nog, en maandelijks 2 jaar lang 7.50 korting ter compensatie.

Woensdag middag telefonisch contact gehad, en de volgende dag al in huis :)

Zit alleen te kloten om nu nog het sim kaartje werkend te krijgen :(

[ Voor 17% gewijzigd door Mars18 op 11-06-2012 07:11 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

studentenmobiel is wel erg snel goedkoop geworden zeg:O

ik had een bel sms altijd 55 genomen zodat het toestel gratis is.
En nu krijg je het toestel al gratis bij een 47,50 abbo.
En bij het 42.50 abbo hoef je maar 33 bij te betalen ... terwijl dit toen over de 100 was?

Is hier nog wat mee te doen ? denk het niet he?
Velagen kan pas na 6 maanden?

-edit-

want dan had ik liever het 47.50 abbo genomen.
Of misschien verlaag ik hem wel na 6 maanden naar 47,50

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Iemand al bericht van Vodafone over de blauwe toestellen? Zouden vanaf begin deze week beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:49:
Iemand al bericht van Vodafone over de blauwe toestellen? Zouden vanaf begin deze week beschikbaar zijn?
Vanochtend werd mij verteld dat ze vandaag zijn binnengekomen. Opeens konden absoluut geen accessoires pakket meer bij verlengingen geven: "niet aanklikbaar in ons systeem". Afdeling Loyalty kon me alleen 1 maand extra gratis geven. Toen maar bij Belcompany besteld waar het pakket er wel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Die T-Mobile smart mix paketten, er staat bij 3.6Mb/s is daar goed mee te internetten?
Ik bedoel loopt het een beetje lekker in de praktijk of zit je alleen maar te wachten en te irriteren wanneer een pagina eindelijk geladen is.
Ben even benieuwd of je die 3.6 dan ook haalt of dat dat in de praktijk dus echt alleen maar theoretisch blijkt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024
Is er al iemand die van Hi een toestel heeft ontvangen?
Bij mij wordt de order maar niet geupdated :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:49:
Voor nieuwe klanten waren ze afgelopen week al beschikbaar.

Wij zijn al 'binnen' wat VF betreft, dus geen prio. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
GT-R schreef op maandag 11 juni 2012 @ 01:56:
[...]

Ik zou Castle bellen als ik jou was. Je belt immers voor lokaal tarief naar 0570714365. Je moet bij Castle zijn voor de simkaart, die hebben nadat Vodafone het contract heeft goedgekeurd een Vodafone simkaart geactiveerd. Als je vraagt of ze alvast de simkaart kunnen sturen (zonder toestel) doen ze dat graag voor je. Het is dom van Castle om jouw niet van een nieuwe simkaart te voorzien terwijl er al een nummerportatie is geweest dit hadden ze jou meteen moeten toesturen. Of juist financieel slim van ze, want nu besparen ze op verzendkosten door niet een simkaart en een toestel apart te versturen. 8)7 Ik heb immers ook actief achter mijn nieuwe simkaart moeten gaan door Castle te bellen. :F
Castle had deze inderdaad nog liggen, wordt vandaag aangetekend verstuurd

"bijzaak" : over de levering van de blauwe S3, 11-5 besteld, konden ze nog niets zeggen, mocht wel kiezen voor de witte (niet gedaan :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Le_Freak ! schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:03:
Die T-Mobile smart mix paketten, er staat bij 3.6Mb/s is daar goed mee te internetten?
Ik bedoel loopt het een beetje lekker in de praktijk of zit je alleen maar te wachten en te irriteren wanneer een pagina eindelijk geladen is.
Ben even benieuwd of je die 3.6 dan ook haalt of dat dat in de praktijk dus echt alleen maar theoretisch blijkt.
Grappig verhaal. Ik heb een SIM Only bij Vodafone waarbij ik 3.6Mbit hoor te halen, echter lijkt dit capped op 2Mbit. Getest met die Speedtest app terwijl een vriend van me naast me zat met z'n S2 met nagenoeg hetzelfde abo en wel 3.6Mbit haalt in Speedtest.

Op wifi haal ik veel beter (7-8Mbit, op een ziggo abo'tje van 10Mbit), dus heb niet het idee dat het aan de foon ligt. Maar goed op die 2Mbit merk ik het volgende t.o.v. wifi: pagina's lijken er (eyeballing) een seconde langer over te doen om te laden. Voor de duidelijkheid: op wifi laden ze praktisch instantly, dus op me 2Mbit is het dan 1-2 seconden dat ik moet "wachten". 720p filmpjes doen er iets langer over om op te starten maar haperen niet tijdens het afspelen. Ben nog met Vodafone aan het uitvogelen waar het probleem zit, want ik mis bijna 50% van de snelheid waarvoor ik betaal, maar merk er i.i.g. bij normaal gebruik met de S3 weinig van.

Ik weet niet hoe goed de dekking is van T-Mobile in jouw omgeving, maar tussen de 2 en 3.6Mbit kan je dus wel prima internetten op de S3. Misschien ken je iemand met een T-Mobile abo die even zo'n Speedtest voor je kan doen in je regio.

[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 11-06-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Ted038 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:04:
[...]

Castle had deze inderdaad nog liggen, wordt vandaag aangetekend verstuurd

"bijzaak" : over de levering van de blauwe S3, 11-5 besteld, konden ze nog niets zeggen, mocht wel kiezen voor de witte (niet gedaan :9 )
mijn nieuwe abonnement gaat ook morgen in! maar heb ook nog steeds geen simkaart ontvangen |:( , dus heb nu ook gebeld en ze zouden hem vandaag nog opsturen. Dat is wel fijn/netjes. :) Hij melde ook nog eventjes dat ik daar een mail over zou gehad moeten hebben. mja. ik zit al weken te gieren op HET verlossende mailtje, dus het lijkt me niet dat ik die ooit over het hoofd gezien kan hebben..... :?

misschien een zinloos 'feitje'; hij zei ook dat er pas 15% van het totaal aantal bestelde S3's waren ontvangen bij Castle en geen zicht op meer voorlopig. zucht 8)7

ps. 10 mei besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
1 jaar Vodafone bij Studentmobiel

160 minuten / 300 SMS / 1GB data
255,00 - Toestelkosten
0,00 - Eerste 3 maanden
427,50 - Abonnement resterende 9 maanden
-----------
682,50 - Totaal

Overigens krijg ik nog 25 euro korting via www.directkorting.com

Doen of niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
AppieNL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:20:
[...]

Grappig verhaal. Ik heb een SIM Only bij Vodafone waarbij ik 3.6Mbit hoor te halen, echter lijkt dit capped op 2Mbit. Getest met die Speedtest app terwijl een vriend van me naast me zat met z'n S2 met nagenoeg hetzelfde abo en wel 3.6Mbit haalt in Speedtest.

Op wifi haal ik veel beter (7-8Mbit, op een ziggo abo'tje van 10Mbit), dus heb niet het idee dat het aan de foon ligt. Maar goed op die 2Mbit merk ik het volgende t.o.v. wifi: pagina's lijken er (eyeballing) een seconde langer over te doen om te laden. Voor de duidelijkheid: op wifi laden ze praktisch instantly, dus op me 2Mbit is het dan 1-2 seconden dat ik moet "wachten". 720p filmpjes doen er iets langer over om op te starten maar haperen niet tijdens het afspelen. Ben nog met Vodafone aan het uitvogelen waar het probleem zit, want ik mis bijna 50% van de snelheid waarvoor ik betaal, maar merk er i.i.g. bij normaal gebruik met de S3 weinig van.

Ik weet niet hoe goed de dekking is van T-Mobile in jouw omgeving, maar tussen de 2 en 3.6Mbit kan je dus wel prima internetten op de S3. Misschien ken je iemand met een T-Mobile abo die even zo'n Speedtest voor je kan doen in je regio.
Bedankt voor je heldere en duidelijke uitleg, heb nu een idee wat ik kan verwachten van T-Mobile :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

schubbie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:19:
[...]

mijn nieuwe abonnement gaat ook morgen in! maar heb ook nog steeds geen simkaart ontvangen |:( , dus heb nu ook gebeld en ze zouden hem vandaag nog opsturen. Dat is wel fijn/netjes. :) Hij melde ook nog eventjes dat ik daar een mail over zou gehad moeten hebben. mja. ik zit al weken te gieren op HET verlossende mailtje, dus het lijkt me niet dat ik die ooit over het hoofd gezien kan hebben..... :?

misschien een zinloos 'feitje'; hij zei ook dat er pas 15% van het totaal aantal bestelde S3's waren ontvangen bij Castle en geen zicht op meer voorlopig. zucht 8)7

ps. 10 mei besteld
@ Schubbie: Dit is wellicht de e-mail waarover ze blijkbaar geïnformeerd hebben. Verzonden op 25 mei 2012.
Geachte heer /  mevrouw,

Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer 48156 .

Helaas is de eerste levering van de Samsung i9300 Pebble Blue landelijk uitgesteld naar eind volgende week. Dit is een indicatie, als we meer nieuws hebben dan sturen we direct een update. We kunnen u helaas per mail of telefonisch dus geen aanvullende informatie verstrekken.
Gezien de beperkte levering van de Samsung i9300 White is het ook niet mogelijk om de kleur om te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u hebben gekozen voor een nieuw nummer of mocht uw nummer bijna omgezet worden, dan kunnen we de simkaart alvast versturen.
We kunnen wanneer nodig gratis een microsimadapter meesturen.
Als u een simkaart en/of microsimadapter wilt ontvangen dan kunt u reageren op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl
Het lijkt erop dat "kleine" webshops zonder fysieke winkels een ondergeschoven partij afnemers zijn bij de leverancier. Winkels als de Phonehouse en BelCompany hadden op zaterdag blauwe exemplaren op voorraad daar waar Castle, Algebeld, Studentmobiel & co. je in nergens kan voorzien dan simkaartjes. Je kunt op dit moment niks anders doen dan hopen dat het niet lang meer gaat duren en dat ze niet de Frankenstein blauw (drie verschillende kleuren blauw op respectiefelijk de home-toets, voorzijde en de backcover) uitleveren.

[ Voor 29% gewijzigd door Ram-G-maN op 11-06-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
GT-R schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Het lijkt erop dat "kleine" webshops zonder fysieke winkels een ondergeschoven partij afnemers zijn bij de leverancier.
Castle was , voor 15 mei in ieder geval, de voordeligste aanbieder van het toen vrij populaire vodafone abonnement.Omdat het onzeker was wat de nieuwe abb's van vodafone gingen doen, maar de verwachting was dat het flink duurder ging worden, heeft iedereen die niet te duur uit wilde zijn nog gauw dat abb afgesloten, en dat doe je dan dus bij de voordeligste aanbieder, Castle in dit geval ....

Denk dat dat Castle verhoudingsgewijs heel veel S3's verkocht heeft en nu problemen heeft om ze te leveren inderdaad, afhankelijk van hoe Samsung de S3's toewijst aan de verschillende afnemers.

Wederom een vorm van "goedkoop = duurkoop" }:O Ook omdat inmiddels er wel aanbiedingen zijn die ook erg voordelig lijken (ga bewust niet uitrekenen of ze goedkoper zijn :X )
Denk/hoop echter dat "de kleine letters" nog niet geevenaard zijn (BSW100 : internetbundel 1000MB & snelheid 14.4 en 2jaars-totaalprijs incl. afsluitkosten van 880 € (8*22,25 + 16*42,50 + 30)

"Gelukkig" heb ik nog een werkende Galaxy Gio :| die ik zo lang kan gebruiken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Ted038 op 11-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ted038 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:04:
[...]

Castle was , voor 15 mei in ieder geval, de voordeligste aanbieder van het toen vrij populaire vodafone abonnement.Omdat het onzeker was wat de nieuwe abb's van vodafone gingen doen, maar de verwachting was dat het flink duurder ging worden, heeft iedereen die niet te duur uit wilde zijn nog gauw dat abb afgesloten, en dat doe je dan dus bij de voordeligste aanbieder, Castle in dit geval ....

Denk dat dat Castle verhoudingsgewijs heel veel S3's verkocht heeft en nu problemen heeft om ze te leveren inderdaad, afhankelijk van hoe Samsung de S3's toewijst aan de verschillende afnemers.

Wederom een vorm van "goedkoop = duurkoop" }:O Ook omdat inmiddels er wel aanbiedingen zijn die ook erg voordelig lijken (ga bewust niet uitrekenen of ze goedkoper zijn :X )
Denk/hoop echter dat "de kleine letters" nog niet geevenaard zijn (BSW100 : internetbundel 1000MB & snelheid 14.4 en 2jaars-totaalprijs incl. afsluitkosten van 880 € (8*22,25 + 16*42,50 + 30)

"Gelukkig" heb ik nog een werkende Galaxy Gio :| die ik zo lang kan gebruiken ;)
Jouw bevinding is zeer legitiem. Ik kwam op 9 mei 2012 een reclamebanner tegen van Castle op een willekeurige nieuwssite op mijn iPad notabene (mijn enige device zonder adblokkade). Het was precies wat ik nodig had. *Google adSense strikes again* Met de prijstijging in het vooruitzicht en de iets latere release van de S III die de periode met lagere abonnementstarieven niet overlapte was deze aanbieding nagenoeg perfect. Bovenop het feit dat je niets hoefde te bijbetalen voor het toestel bij een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Weet iemand of het nou normaal is dat je bij een pre-order bij Hi je verlenging pas aan de deur kan annuleren door de het pakket niet aan te nemen?

Dit is mij verteld aan de telefoon en daarom moet ik nu eerst wachten totdat de koerier komt. Ik wil echter zo snel mogelijk mijn verlenging annuleren en telefonisch korting proberen te krijgen bij een overstap van Hi naar MTV, maar op deze manier duurt het wel erg lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
-Edwin- schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:35:
Weet iemand of het nou normaal is dat je bij een pre-order bij Hi je verlenging pas aan de deur kan annuleren door de het pakket niet aan te nemen?

Dit is mij verteld aan de telefoon en daarom moet ik nu eerst wachten totdat de koerier komt. Ik wil echter zo snel mogelijk mijn verlenging annuleren en telefonisch korting proberen te krijgen bij een overstap van Hi naar MTV, maar op deze manier duurt het wel erg lang :(
zolang je pakket nog niet is opgestuurd kun je het gewoon annuleren heb ik meerdere malen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Vandaag langs Belcompany geweest om mn blauwe S3 op te halen! Hoe mijn verleng abbo er nu uit ziet:

Vodafone 1GB abbo:

eerste 6 maanden 47,50 (voor de 6maanden korting)

Daarna ga ik stapje terug (voor 20 euro) naar 42,50. (dit mag na 6 maanden)

Ik moest 20 euro bij betalen bij BC. Dit komt omdat ik als vaste klant 50 euro extra korting kreeg. Daarnaast mn Galaxy S ingewisseld. Hiervoor krijg ik 175 euro voor 8)7

Totaal komt het uit op: (18X42,50 + 20 + 20 - 175)/24 = 26,25 euro in de maand gemiddeld. Erg goede prijs. Zeker als ik vergelijk met bijv studentmobiel, waar ik voor verlenging al 170 euro moet betalen.... Kortom erg tevreden met BC!

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bladeslayer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:58:
Vandaag langs Belcompany geweest om mn blauwe S3 op te halen! Hoe mijn verleng abbo er nu uit ziet:

Vodafone 1GB abbo:

eerste 6 maanden 47,50 (voor de 6maanden korting)

Daarna ga ik stapje terug (voor 20 euro) naar 42,50. (dit mag na 6 maanden)

Ik moest 20 euro bij betalen bij BC. Dit komt omdat ik als vaste klant 50 euro extra korting kreeg. Daarnaast mn Galaxy S ingewisseld. Hiervoor krijg ik 175 euro voor 8)7

Totaal komt het uit op: (18X42,50 + 20 + 20 - 175)/24 = 26,25 euro in de maand gemiddeld. Erg goede prijs. Zeker als ik vergelijk met bijv studentmobiel, waar ik voor verlenging al 170 euro moet betalen.... Kortom erg tevreden met BC!
Erg netjes geregeld.
Is dat een vaste prijs voor galaxy S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Wanneer heb je dit abonnement afgesloten bladeslayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Zolang je Galaxy S aan gaat geven ze er bij Belcompany € 175 voor.
De losprijs van de SGS3 is bij Belcompany trouwens nu € 584,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

robertwebbe schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:05:
Zolang je Galaxy S aan gaat geven ze er bij Belcompany € 175 voor.
De losprijs van de SGS3 is bij Belcompany trouwens nu € 584,99.
Eens kijken wat ze geven voor een HTC Desire met schuifschade :X Display wel gaaf trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
Als je al abbo hebt lopen bij Vodafone zal ik naar de fysieke winkel gaan van BC. Ze hebben dan de (extra) korting van (in mijn geval €50 euro). Deze geven ze niet online!

Ze zijn redelijk coulant met de terug gave regeling. Ik had in mn S1 een scheurtje in de backcover zitten, en dat was geen enkel probleem. :)

En dit dit abonnement heb ik vanochtend afgesloten, ik had de blauwe S3 al wel in pre order staan in de winkel ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Bladeslayer op 11-06-2012 15:10 ]

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:22

bdu

Bladeslayer schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:07:
Als je al abbo hebt lopen bij Vodafone zal ik naar de fysieke winkel gaan van BC. Ze hebben dan de (extra) korting van (in mijn geval €50 euro). Deze geven ze niet online!

Ze zijn redelijk coulant met de terug gave regeling. Ik had in mn S1 een scheurtje in de backcover zitten, en dat was geen enkel probleem. :)

En dit dit abonnement heb ik vanochtend afgesloten, ik had de blauwe S3 al wel in pre order staan in de winkel ;)
Bij mij is het scherm gebarsten, werkt overigens prima. Zullen ze daar moeilijk over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
Kan je denk ik toch beste zelf even langs gaan. Daar durf ik geen uitspraken over te doen :)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
bdu schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Bij mij is het scherm gebarsten, werkt overigens prima. Zullen ze daar moeilijk over doen?
Dit staat vermeld op hun site:

Om voor inruil in aanmerking te komen dient:

- het toestel aangezet te kunnen worden;
- het toetsenbord en het scherm onbeschadigd en werkend te zijn;
- de aanvrager minimaal 18 jaar te zijn, legitimatie verplicht.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Kan die vaste klanten korting nergens vinden nog :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Le_Freak ! schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:28:
[...]

Zeker een goede deal, heb je een link van die kortingsbon op marktplaats?
http://www.marktplaats.nl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
sphere schreef op maandag 11 juni 2012 @ 15:26:
Kan die vaste klanten korting nergens vinden nog :|
In de winkel bijten ze niet.. ;)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Michel242186 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:52:
[...]

zolang je pakket nog niet is opgestuurd kun je het gewoon annuleren heb ik meerdere malen gedaan.
Hij is nog niet opgestuurd nee. Het is de blauwe S3, dus sowieso niet op voorraad. Maar vorige week werd mij echt verteld dat ik het aan de deur moest annuleren. Zal ik dan maar weer bellen naar Hi? Is alleen weer zo knullig om opnieuw te bellen naar hun. Straks krijg ik weer hetzelfde te horen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Bedoel gewoon dat het dan afhangt van de grillen van de verkoper of je het wel of niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Nee, ze kijken gewoon in een systeem of en hoeveel retentiekorting je krijgt.

[ Voor 58% gewijzigd door robertwebbe op 11-06-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb weer naar Hi gebeld en het is gelukt om de bestelling bij Hi te annuleren. Vrijdag krijg ik ook een belletje om een verlenging naar MTV te regelen. Maar ik ga natuurlijk alleen overstappen indien er een goede aanbieding voor mij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Laatst online: 02-09 22:18
De vertragingsmelding voor de blauwe is nu verdwenen op de Belcompany website. Het accessoire pakket zit er ook niet meer gratis bij, en kost nu €39,95, net als in de winkel.

[ Voor 14% gewijzigd door whatzert op 11-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
whatzert schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:32:
De vertragingsmelding voor de blauwe is nu verdwenen op de Belcompany website. Het accessoire pakket zit er ook niet meer gratis bij, en kost nu €39,95, net als in de winkel.
Oh.... ik heb om 14 uur nog mijn vodafone abo verlengt icm S3.
Ook al betaald met ideal. Kom ik bij de bevestiging in de mail erachter dat ik een witte heb besteld ipv een blauwe 8)7 .
Wel een gratis blauwe starterskit erbij.
Ik klantenservice bellen....
Nee meneer, ik kan dat niet veranderen. Maar ik geef u een nummer die dat wel kan.
Die annuleren hem dan en zetten de bestelling zonder bij te betalen opnieuw in het systeem.
Ik bellen... Nee meneer, dat kunnen wij niet. maar de klantenservice, waar u net vandaan komt, die kan dat wel. Ik verbind u even door.

Nee meneer, ik kan hem alleen annuleren, dan moet u hem opnieuw bestellen op de website.
Het betaalde bedrag krijgt u teruggestort op uw rekening, maar ik kan niet vertellen hoe lang dat gaat duren.

Word je toch moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Niet echt logisch een blauwe starterkit bij een witte telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
Het wordt met de week gekker bij vodafone 7(8)7

BSW 90 + 1GB
Situatie eind mei:
4 maanden korting op abbo + toestelprijs €189

Situatie begin juni
6 maanden korting op abbo + toestelprijs €139

Zojuist gekeken
6 maanden korting op abbo + toestelprijs €104,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:52:
Het wordt met de week gekker bij vodafone 7(8)7

BSW 90 + 1GB
Situatie eind mei:
4 maanden korting op abbo + toestelprijs €189

Situatie begin juni
6 maanden korting op abbo + toestelprijs €139

Zojuist gekeken
6 maanden korting op abbo + toestelprijs €104,99
Ze zijn idd in prijs gezakt op de toestellen. Als ik je nog een tip mag geven, ga naar de winkel om te verlengen ik kreeg nog eens 50 euro toestelkorting... (alleen bij 2 jarig abo) incl nummerbehoud zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Serotonine schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:43:
[...]

Oh.... ik heb om 14 uur nog mijn vodafone abo verlengt icm S3.
Ook al betaald met ideal. Kom ik bij de bevestiging in de mail erachter dat ik een witte heb besteld ipv een blauwe 8)7 .
Wel een gratis blauwe starterskit erbij.
Ik klantenservice bellen....
Nee meneer, ik kan dat niet veranderen. Maar ik geef u een nummer die dat wel kan.
Die annuleren hem dan en zetten de bestelling zonder bij te betalen opnieuw in het systeem.
Ik bellen... Nee meneer, dat kunnen wij niet. maar de klantenservice, waar u net vandaan komt, die kan dat wel. Ik verbind u even door.

Nee meneer, ik kan hem alleen annuleren, dan moet u hem opnieuw bestellen op de website.
Het betaalde bedrag krijgt u teruggestort op uw rekening, maar ik kan niet vertellen hoe lang dat gaat duren.

Word je toch moe van
Dit is weer een van die verhalen die je doen afvragen hoe een organisatie als Vodafone in vredes naam werkt. Er wordt zo enorm langs elkaar gewerkt. Zaken worden op elkaar afgeschoven en/of ze kunnen helemaal niks met orders van andere afdelingen. Het is vooral erg irritant dat die telefonische verkoop en internetverkoop blijkbaar compleet anders zijn. Dit leidt m.i. tot een hoop frustratie en onbegrip bij consumenten. Hoeveel telefoonnummers hebben ze ook wel niet die je kunt bellen? Een aardig aantal verschillende klantenservices in elk geval...

Zijn er insiders aanwezig die hier meer over kunnen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Dit is weer een van die verhalen die je doen afvragen hoe een organisatie als Vodafone in vredes naam werkt. Er wordt zo enorm langs elkaar gewerkt. Zaken worden op elkaar afgeschoven en/of ze kunnen helemaal niks met orders van andere afdelingen. Het is vooral erg irritant dat die telefonische verkoop en internetverkoop blijkbaar compleet anders zijn. Dit leidt m.i. tot een hoop frustratie en onbegrip bij consumenten. Hoeveel telefoonnummers hebben ze ook wel niet die je kunt bellen? Een aardig aantal verschillende klantenservices in elk geval...

Zijn er insiders aanwezig die hier meer over kunnen vertellen?
Dit was toevallig Belcompany.

Maar Vodafone is net zo erg kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Serotonine in "Vodafone Thuis via Glasvezel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
peakaboo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Ze zijn idd in prijs gezakt op de toestellen. Als ik je nog een tip mag geven, ga naar de winkel om te verlengen ik kreeg nog eens 50 euro toestelkorting... (alleen bij 2 jarig abo) incl nummerbehoud zonder extra kosten.
Ik neem aan dat dat de retentiekorting is en dat dat gebaseerd op je belstatus toch? Verder vroeg ik me af of je dit kunt doen i.c.m. inruilen van je oude toestel want dan wordt het wel heel lucratief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Ik neem aan dat dat de retentiekorting is en dat dat gebaseerd op je belstatus toch? Verder vroeg ik me af of je dit kunt doen i.c.m. inruilen van je oude toestel want dan wordt het wel heel lucratief :P
Idd, de stappen lijken 0, 10, 25, 50, 75 euro te zijn, afhankelijk van je klantwaardering. Vast nog een stapje hoger, maar daar weet ik niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Serotonine schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Dit was toevallig Belcompany.

Maar Vodafone is net zo erg kan ik uit eigen ervaring vertellen.
Serotonine in "Vodafone Thuis via Glasvezel"
Wat ik had gedaan na al mn gezeur met annuleren, opnieuw bestellen, etc. etc. is via hun Facebook-pagina contact opgenomen met de 24/7 crew. Kreeg gelijk excuses plus een maand abonnementskosten cadeau. Geen directe oplossing, maar goedkoper wordt t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:04:
[...]

Wat ik had gedaan na al mn gezeur met annuleren, opnieuw bestellen, etc. etc. is via hun Facebook-pagina contact opgenomen met de 24/7 crew. Kreeg gelijk excuses plus een maand abonnementskosten cadeau. Geen directe oplossing, maar goedkoper wordt t wel.
Oh, dat is een goed idee >:) Ga ik zometeen eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:05:
[...]

Oh, dat is een goed idee >:) Ga ik zometeen eens proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
Wel even een goeie timeline beschrijven en lekker gedetailleerd alles uitleggen, zodat ze doorkrijgen hoe irritant het is om met hun klantenservice iets te moeten regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Nee dat is gewoon de korting die je in de winkel krijgt, had niets te maken met je verbruik enz. Ik ben ook pas 2 jaar klant bij VF dusja echt veel heb ik niet opgebouwd... Had wel nog gevraagd voor dat pakket met die extra batterij etc, maar die kreeg je alleen bij de pre order EN als je via internet had besteld (maargoed via internet kunnen ze je weer geen extra korting geven)... Dus het is het een of het ander helaas, het sensation pakket wisten ze ook niets van... en volgens mij zit dit niet bij de SGS3.

[ Voor 6% gewijzigd door peakaboo op 11-06-2012 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Voor degenen die bij VF hebben verlengd/besteld: lukt het jullie om via de site van Vodafone jullie orderstatus op te vragen? Als ik klik op "Inloggen" krijg ik gewoon een blanco scherm, op Chrome, FF & IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:17:
Voor degenen die bij VF hebben verlengd/besteld: lukt het jullie om via de site van Vodafone jullie orderstatus op te vragen? Als ik klik op "Inloggen" krijg ik gewoon een blanco scherm, op Chrome, FF & IE.
Dat is een van de feestelijke voordelen als je online verlengd. Dan krijg je daar namelijk helemaal niks te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:18:
[...]

Dat is een van de feestelijke voordelen als je online verlengd. Dan krijg je daar namelijk helemaal niks te zien...
Hoe moet ik de orderstatus dan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:19:
[...]
Hoe moet ik de orderstatus dan checken?
Dat staat ook op de website beschreven:
Als u uw abonnement verlengd heeft of gebruik maakt van een lezersaanbieding van bijvoorbeeld ANWB, Sanoma of een tv-gids, kunt u de status niet op deze pagina opvragen. U kunt uiteraard wel contact opnemen met onze Klantenservice (0800 0200 043).
Bellen dus, maar erg handig is het niet. Ik zie niet echt een reden waarom je bij een verlenging je orderstatus niet online in zou kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:24:
[...]

Dat staat ook op de website beschreven:

[...]

Bellen dus, maar erg handig is het niet. Ik zie niet echt een reden waarom je bij een verlenging je orderstatus niet online in zou kunnen zien.
Lol, maar als ik ze bel en dan de optie kies van "heeft u via onze online winkel uw toestel aangeschaft, ga dan naar onze website" xD
Ik bel morgen wel, ze sluiten om 6 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:05:
[...]

Enig idee hoe ik op die facebook pagina kom? dan ga ik dat ook ff doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Toppertje schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:27:
[...]

enig idee hoe ik op die facebook pagina kom? dan ga ik dat ook ff doen ;)
https://www.facebook.com/VodafoneNL

Ik ben alvast even ingehaakt op een bestaande reactie. Eens kijken of daar een reactie op komt.

De volgende redenatie maakt het geheel misschien wat duidelijker en misschien kunnen anderen hier ook nog iets mee.
Bij een pre-order gaat een consument voor zekerheid. Zekerheid om het product zo snel mogelijk na de release in huis te hebben. Kennelijk kunnen ze dit niet waarmaken, terwijl de winkels de toestellen wel gewoon verkopen. Dit blijkt namelijk uit de reacties hier op GoT. Daar bovenop komt nog eens dat de prijzen steeds verder zakken en wij met onze pre-orders dus eigenlijk gewoon met een steeds slechtere deal komen te zitten. Ik zou waarschijnlijk voor een goedkoper abonnement zijn gegaan, waar de telefoon gratis bij is, als de prijzen ten tijde van de pre-order net zo waren geweest als op dit moment.
Waarom zouden we dus in vredes naam voor een pre-order kiezen?

[ Voor 54% gewijzigd door Morgion op 11-06-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Morgion schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:31:
[...]

https://www.facebook.com/VodafoneNL

Ik ben alvast even ingehaakt op een bestaande reactie. Eens kijken of daar een reactie op komt.
Ik had ze zelf een privé bericht gestuurd en heb toen een lange, uitgebreide en persoonlijke reactie gekregen, waarin op elk van mijn punten goed werd in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
peakaboo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Nee dat is gewoon de korting die je in de winkel krijgt, had niets te maken met je verbruik enz. Ik ben ook pas 2 jaar klant bij VF dusja echt veel heb ik niet opgebouwd... Had wel nog gevraagd voor dat pakket met die extra batterij etc, maar die kreeg je alleen bij de pre order EN als je via internet had besteld (maargoed via internet kunnen ze je weer geen extra korting geven)... Dus het is het een of het ander helaas, het sensation pakket wisten ze ook niets van... en volgens mij zit dit niet bij de SGS3.
Dan ga ik toch online bestellen, de laatste aanbieding was 75euro korting. Ik bel nog wel eens naar mijn familie in het buitenland dus dat zit wel snor.
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste