Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:37:
[...]

Dan ga ik toch online bestellen, de laatste aanbieding was 75euro korting. Ik bel nog wel eens naar mijn familie in het buitenland dus dat zit wel snor.
Kun je doen maar pre order geld dus nu niet meer he ;-) Dus dat pakket krijg je niet meer. Enige korting die je online krijgt is dus al toegepast op de prijs. Telefonisch en in de winkel kun je nog lullen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Serotonine schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Dit was toevallig Belcompany.

[...]
Belcompany == Vodafone trouwens :) Volgens mij werken ze ook met dezelfde leverancier. Vanochtend zijn volgens de Vodafone klantenservice namelijk de blauwe binnengekomen in hun distributiecentrum. Vanmiddag was de "latere levertijd" melding van de blauwe opeens van de Belcompany website verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Le_Freak ! schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:52:
[...]

Ja en dan? Vindt geen coupon hoor.
Dan zul je toch echt beter moeten zoeken. Ik heb er toevallig net eentje gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
peakaboo schreef op maandag 11 juni 2012 @ 18:39:
[...]

Kun je doen maar pre order geld dus nu niet meer he ;-) Dus dat pakket krijg je niet meer. Enige korting die je online krijgt is dus al toegepast op de prijs. Telefonisch en in de winkel kun je nog lullen ;-)
Ik bedoelde telefonisch, zie ook S3 ervaringen topic. Een wedstrijd volgen en posten gaat niet samen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Bij Studentmobiel hebben ze nu wel een leuke prijs:
Bel+SMS+Web 1GB
90min
1GB

€42,50/mnd + eerste 6 mnd gratis.
toestel: €33

totaal: €798 over 2 jaar
Ik zit al bij Vodafone dus ik kan helaas geen nieuw abbonement afnemen. Volgende week eens kijken wat ze in de winkel kunnen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

melvinnie schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:04:
Ik heb een klein sheetje gemaakt met een aardige lijst Vodafone abonnementen met de SIII. Misschien dat iemand er wat mee kan:) Het gaat om de 2 jarige abonnementen en is even snel in elkaar gezet.

https://docs.google.com/open?id=0B2h78WEOkrNEMUZmVE95VFcwc2M

Denk je een goedkopere aanbieder gevonden te hebben, quote mijn bericht dan even en vul ik de lijst aan.

Edit: De online weergave van Google Docs valt een beetje tegen, even downloaden werkt beter :)

Edit 2: Regel 6 aangepast van 1000mb naar 500 mb.
Zo te zien past deze lijst zichzelf niet automatisch aan aan veranderende prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024
Nou, volgens Hi wordt de eerste lichting vanaf morgen uitgeleverd en begin volgende week komt de volgende lichting... Nu is het nog de vraag in hoeverre ik sta in de lijst van 1800(!) SGS3-wachtenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik hoop dat Studentmobiel de mijne ook snel gaat leveren. Ik wil de telefoon inmiddels toch wel erg graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
Castle:
Orderstatus:Track & Trace:
#****** 10-05-2012

Orderstatus: Verzonden
BLAUW.

mja. eerst zien, dan geloven!
niemand is morgen thuis... :F |:(

[ Voor 17% gewijzigd door schubbie op 11-06-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-07 23:54
Ik heb even de vraag of er misschien meerdere mensen hier zijn die zich behoorlijk genaaid voelen door Vodafone en misschien iets meer weten?

Ik kon namelijk mijn abonnement verlengen en ik blij natuurlijk, want kon overstappen van m'n Galaxy S naar de S3 (blue). Mijn domste fout was eigenlijk dat ik mijn abonnement heb verlengt bij vodafone. Ik had het volgende abonnement genomen 4 maanden korting op abbo + toestelprijs €189 en dan het 'gratis' accessoires pakket. Nu blijkt het kennelijk zo te zijn dat je deze er niet bij krijgt als je verlengt?? Ik hoorde meerdere mensen zeggen van niet en de vodafone medewerker kon niks zeggen. Heeft iemand het al ervaren of je deze erbij krijgt? Of alleen nieuwe klanten?

Verder zijn die abonnement lekker naar beneden gegaan zodra die accessoires pakketten op waren (s3 nu ook goedkoper) en betaal hier alleen al door 150+ euro extra. Nu maakt me dit niet heel veel uit op zich als ik het accessoires pakket krijg, maar dit krijg je kennelijk dus niet? Ook kan ik natuurlijk geen orderstatus zien of krijg ik geen mails waar ik op de hoogte word gehouden en vertellen de medewerkers elke keer iets anders....

Het schijnt nu te zijn dat de s3 nu deze week wordt uitgeleverd, nu maar hopen dat dat pakket erbij zit :( Voel me behoorlijk opgelicht en vind dat ik niet erg klantvriendelijk wordt behandeld... Als hi nou geen toestel lease had, was ik allang daarheen gegaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Seb1990 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:08:
Ik heb even de vraag of er misschien meerdere mensen hier zijn die zich behoorlijk genaaid voelen door Vodafone en misschien iets meer weten?

Ik kon namelijk mijn abonnement verlengen en ik blij natuurlijk, want kon overstappen van m'n Galaxy S naar de S3 (blue). Mijn domste fout was eigenlijk dat ik mijn abonnement heb verlengt bij vodafone. Ik had het volgende abonnement genomen 4 maanden korting op abbo + toestelprijs €189 en dan het 'gratis' accessoires pakket. Nu blijkt het kennelijk zo te zijn dat je deze er niet bij krijgt als je verlengt?? Ik hoorde meerdere mensen zeggen van niet en de vodafone medewerker kon niks zeggen. Heeft iemand het al ervaren of je deze erbij krijgt? Of alleen nieuwe klanten?

Verder zijn die abonnement lekker naar beneden gegaan zodra die accessoires pakketten op waren (s3 nu ook goedkoper) en betaal hier alleen al door 150+ euro extra. Nu maakt me dit niet heel veel uit op zich als ik het accessoires pakket krijg, maar dit krijg je kennelijk dus niet? Ook kan ik natuurlijk geen orderstatus zien of krijg ik geen mails waar ik op de hoogte word gehouden en vertellen de medewerkers elke keer iets anders....

Het schijnt nu te zijn dat de s3 nu deze week wordt uitgeleverd, nu maar hopen dat dat pakket erbij zit :( Voel me behoorlijk opgelicht en vind dat ik niet erg klantvriendelijk wordt behandeld... Als hi nou geen toestel lease had, was ik allang daarheen gegaan!!
Ik heb begrepen dat je het pakket er wél bij krijgt, maar door een tekort worden ze nageleverd. Ik zou het wel navragen bij de klantenservice, of bijvoorbeeld op www.facebook.com/VodafoneNL.

De prijzen zijn idd heel erg gezakt; ik had eerst een verlenging waarbij ik €55,- bij moest betalen, maar een paar dagen later was bij hetzelfde abonnement het toestel gratis. Heb ze toen gebeld, mijn order geannuleerd en opnieuw verlengd, maar dan met het gratis toestel. Ik was nog wel op tijd voor het accessoirepakket.

Ben het wel met je eens dat ze echte chaos hebben daar en dat het niet bepaald klantvriendelijk verloopt. Heb daarom via hun Facebook-pagina een privébericht gestuurd met een uitgebreide klacht, en heb als goedmakertje 1 maand abonnementskosten (€55,-) gecrediteerd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@Seb1990.

Snap dat het balen is maar je hebt er zelf op dat moment voor gekozen. Blijkbaar had je het geld er toen dus voor over. Als de prijzen gedaalt waren ipv gestegen voelde je nu een stuk beter, helaas is het andersom maar dat hoort erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

PilatuS schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:40:
@Seb1990.

Snap dat het balen is maar je hebt er zelf op dat moment voor gekozen. Blijkbaar had je het geld er toen dus voor over. Als de prijzen gedaalt waren ipv gestegen voelde je nu een stuk beter, helaas is het andersom maar dat hoort erbij.
Nee hoor. Eerder in dit topic was er iemand die van Vodafone aangeboden had gekregen om de kosten gecrediteerd te krijgen, waardoor het toestel vergelijkbaar werd. Als klant mag je best wat vragen, en er zijn genoeg providers die (na een beetje moeilijk te doen) er prima op in gaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Miki schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:00:
[...]

Ik neem aan dat dat de retentiekorting is en dat dat gebaseerd op je belstatus toch? Verder vroeg ik me af of je dit kunt doen i.c.m. inruilen van je oude toestel want dan wordt het wel heel lucratief :P
Inruilen kan alleen in de BelCompany winkel en is een losstaand proces. Het bedrag wordt namelijk terug gestort op je rekening. Het kan alleen als je daar een nieuwe telefoon neemt in alleen inruilen kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:07
robertwebbe schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:47:
[...]

Inruilen kan alleen in de BelCompany winkel en is een losstaand proces. Het bedrag wordt namelijk terug gestort op je rekening. Het kan alleen als je daar een nieuwe telefoon neemt in alleen inruilen kan niet.
Dank voor de verduidelijking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Kunnen jullie mij tips geven hoe ik ervoor kan zorgen zoveel mogelijk korting te krijgen bij MTV? Via hun eigen site betaal ik 370 euro bij, bij de door mij gewenste 1 jarige abbo. Op studentmobiel is dit bij verlenging 330 en bij nieuw abonnement 303 euro.

Ik zou echter wat meer willen proberen om onder die 700 euro te komen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Zag namelijk dat mensen hier een abonnement konden afdwingen voor rond de 650 euro, waarbij de wensen overeenkomen met wat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

-Edwin- schreef op maandag 11 juni 2012 @ 22:03:
Kunnen jullie mij tips geven hoe ik ervoor kan zorgen zoveel mogelijk korting te krijgen bij MTV? Via hun eigen site betaal ik 370 euro bij, bij de door mij gewenste 1 jarige abbo. Op studentmobiel is dit bij verlenging 330 en bij nieuw abonnement 303 euro.

Ik zou echter wat meer willen proberen om onder die 700 euro te komen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken. Zag namelijk dat mensen hier een abonnement konden afdwingen voor rond de 650 euro, waarbij de wensen overeenkomen met wat ik heb.
Bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Laatst online: 04-06 14:51
sphere schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:53:
[...]

Ja, daarom regel ik altijd tegen het einde van mijn contractperiode een prepaid simonly en laat ik de boel uitporteren, en sluit vervolgens een "nieuw" abonnement.
Hoe doe ik dit tactisch en welke stappen om zo min mogelijk zonder internet te zitten en wel als nieuwe klant gegregistreerd te mogen worden? wil ook graag bij vodafone blijven. Abbo verloopt 3 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
Ary schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:44:
[...]

Nee hoor. Eerder in dit topic was er iemand die van Vodafone aangeboden had gekregen om de kosten gecrediteerd te krijgen, waardoor het toestel vergelijkbaar werd. Als klant mag je best wat vragen, en er zijn genoeg providers die (na een beetje moeilijk te doen) er prima op in gaan hoor.
Hmm dan ga ik toch maar eens vragen of er iets te regelen valt. Ik weet dat ik er toen op dat moment akkoord mee was gegaan, maar ik had toen verwacht dat ik het pakket zou krijgen. Dat zou de prijs nog een beetje goed maken. Ik vraag me alleen af of het misschien een voorbedacht plan was, omdat ze weten dat er altijd wel mensen zijn die heel graag willen pre-orderen etc en dus meer gaan vragen... Nouja ik zal wel zien hoe dit gaat aflopen, ik hoop dat het toestel veel goed gaat maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ja bellen. Maar wat kan je het beste tegen zo iemand zeggen. Ik word namelijk vrijdag gebeld door Hi voor een overstap naar MTV. Dan is de annulering van mijn huidige verlenging bij Hi namelijk pas doorgevoerd. Ik wil in ieder geval aanhalen dat de toestelprijzen bij bijvoorbeeld studentmobiel lager zijn, maar ook dat Vodafone bijvoorbeeld met een 1 jarig abonnement iets rond de 700 euro kost. Luisteren de mensen bij de afdeling verlenging naar dit soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Seb1990 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:08:

Ik heb precies hetzelfde. Heb op 7 juni het volgende mailtje gestuurd, nog steeds geen antwoord echter:

Geachte heer/mevrouw, ik heb bij jullie de galaxy s3 blue besteld (bestelnummer .......), hebben jullie al enige indicatie wanneer deze geleverd wordt. Voor mij is het namelijk onmogelijk om mijn bestelling in te zien, bij invullen ordernummer en emailadres krijg ik gewoon een leeg scherm, via het galaxy s3 topic op tweakers.net begreep ik dat meer mensen hier last van hebben, dit is erg vervelend, vooral omdat ik voor de rest ook totaal niet op de hoogte wordt gehouden hoe het met mijn bestelling zit.

Daarnaast wilde ik ook nog confirmatie dat het accessoire pakket ook meegeleverd wordt, ook hier zijn onduidelijkheden over dat je dit zelf zou moeten regelen met samsung en dat het alleen voor nieuwe abonnementen zou gelden, terwijl duidelijk erbij staat bij elke order, en dit ook op het plaatje van mijn bestelbevestiging staat. Graag hier over bevestiging!

Met vriendelijke groet,

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:28:
[...]

Ja bellen. Maar wat kan je het beste tegen zo iemand zeggen. Ik word namelijk vrijdag gebeld door Hi voor een overstap naar MTV. Dan is de annulering van mijn huidige verlenging bij Hi namelijk pas doorgevoerd. Ik wil in ieder geval aanhalen dat de toestelprijzen bij bijvoorbeeld studentmobiel lager zijn, maar ook dat Vodafone bijvoorbeeld met een 1 jarig abonnement iets rond de 700 euro kost. Luisteren de mensen bij de afdeling verlenging naar dit soort dingen?
Luisteren ze wel naar maar hangt er vanaf of de verleningsafdeling hetzelfde is als de annuleringsafdeling. Annuleringsafdelingen hebben vaak meer mogelijkheden om kortingen aan te bieden mbt het behouden van de klant. Ik heb zelf laatst gebeld met kpn/hi/mtv, 'opzeggen' gekozen in het keuzemenu, zelfde verhaal gehouden dat andere providers goedkoper zijn etc, en vervolgens boden ze mij toch flinke kortingen aan op een verlenging. Niet gelijk bij de eerste toezegging happen, gewoon blijven twijfelen totdat je zeker weet dat je het maximale eruit hebt gehaald. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Laatst online: 08-10-2024
NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:19:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Heb op 7 juni het volgende mailtje gestuurd, nog steeds geen antwoord echter:

Geachte heer/mevrouw, ik heb bij jullie de galaxy s3 blue besteld (bestelnummer .......), hebben jullie al enige indicatie wanneer deze geleverd wordt. Voor mij is het namelijk onmogelijk om mijn bestelling in te zien, bij invullen ordernummer en emailadres krijg ik gewoon een leeg scherm, via het galaxy s3 topic op tweakers.net begreep ik dat meer mensen hier last van hebben, dit is erg vervelend, vooral omdat ik voor de rest ook totaal niet op de hoogte wordt gehouden hoe het met mijn bestelling zit.

Daarnaast wilde ik ook nog confirmatie dat het accessoire pakket ook meegeleverd wordt, ook hier zijn onduidelijkheden over dat je dit zelf zou moeten regelen met samsung en dat het alleen voor nieuwe abonnementen zou gelden, terwijl duidelijk erbij staat bij elke order, en dit ook op het plaatje van mijn bestelbevestiging staat. Graag hier over bevestiging!

Met vriendelijke groet,
Ik heb exact hetzelfde momenteel. Ik kan ook niet inloggen en heb hen de 8e mail gestuurd. Ook nog geen reactie maar dat zou zomaar vandaag kunnen komen. Daarnaast heb ik meerdere mailen contact met hen gehad over het accessoirepakket. Twee keer via de telefoon, twee keer via de mail en één keer via twitter. Alle keren heb ik wat anders te horen gekregen maar uiteindelijk heb ik via twitter toch een bevestiging gekregen dat iedereen hem krijgt, echter wel op op=op basis, wat natuurlijk alsnog geen garantie is. Vodafone is echt een ramp en ben absoluut niet tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

schubbie schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:58:
Castle:
Orderstatus:Track & Trace:
#****** 10-05-2012

Orderstatus: Verzonden
BLAUW.

mja. eerst zien, dan geloven!
niemand is morgen thuis... :F |:(
Ik hoop voor je dat ze het toestel hebben verzonden maar ik vermoed dat het je simkaart is. Was bij mij ook het geval toen ze mijn simkaart vooruit verzonden. Momenteel staat er bij mij ook verzonden bij bestelstatus van Castle met track&trace. ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
nadeel van vodafone vind ik toch wel de hoge maandprijzen.
ik zoek voor mijn vriendin een abo van ongeveer 32,50. we hebben haar internet gemeten afgelopen weken en komen uit op ongeveer 240 mb/m. zit dus te denken aan internet abo's van ongeveer 250, 500 of 1000mb.

belgedrag is ongeveer anderhalf uur per maand. welke providers moet ik nu mijn heil gaan zoeken? ik ben al weken aan het zoeken. klein detail...: ze kan pas in november overstappen, maar is haar iphone zat. als er dus providers zijn waarbij je maand of 2 vooruit je abo's kan in laten gaan, verdienen die de voorkeur. of waarbij aanbiedingen gelden van 6 maanden gratis oid.

zoals gezegd komt vodafone in mijn berekeningen vaak als goedkoopste uit de bus op jaarprijs, maar de maandlasten vind ik te hoog. tele2 zelfde verhaal. tmobile wilt ze bij weg...die wilt nog wel eens lagere maandlasten hebben.

moeilijk moeilijk moeilijk... :)

edit: via studentmobiel KPN webXL, Vodafone 200mb/32,50 of Tele2 smart mix 250, komen allemaal rond de 800 uit zonder extra kortingen via voucher sites...

nadelen: vodafone 200 mb en toestel 219, tele2 toestel 125 en onbekende provider voor mij, kpn lage databundels van 250mb

[ Voor 16% gewijzigd door fabstar81 op 12-06-2012 09:45 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

fabstar81 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:03:
nadeel van vodafone vind ik toch wel de hoge maandprijzen.
ik zoek voor mijn vriendin een abo van ongeveer 32,50. we hebben haar internet gemeten afgelopen weken en komen uit op ongeveer 240 mb/m. zit dus te denken aan internet abo's van ongeveer 250, 500 of 1000mb.

belgedrag is ongeveer anderhalf uur per maand. welke providers moet ik nu mijn heil gaan zoeken? ik ben al weken aan het zoeken. klein detail...: ze kan pas in november overstappen, maar is haar iphone zat. als er dus providers zijn waarbij je maand of 2 vooruit je abo's kan in laten gaan, verdienen die de voorkeur.

zoals gezegd komt vodafone in mijn berekeningen vaak als goedkoopste uit de bus op jaarprijs, maar de maandlasten vind ik te hoog. tele2 zelfde verhaal. tmobile wilt ze bij weg...die wilt nog wel eens lagere maandlasten hebben.

moeilijk moeilijk moeilijk... :)
Tja, abo's zijn gewoon duur geworden helaas. Voor mijn verlenging betaalde ik 42,50, nu bijna 55 per maand. Tis klote, maar het is niet anders.

Edit: Tele2 zit op het T-Mobile netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Via Facebook nog even navraag gedaan naar de orderstatus van mijn online verlenging bij Vodafone met de blauwe versie. Resultaat is het onderstaande.
Op dit moment is je bestelling niet op voorraad. Ik verwacht dan ook niet dat je het toestel deze week nog ontvangt.
Op dit moment is je order niet op voorraad. Wanneer deze precies op voorraad zal zijn is op dit moment helaas niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Morgion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:08:
Via Facebook nog even navraag gedaan naar de orderstatus van mijn online verlenging bij Vodafone met de blauwe versie. Resultaat is het onderstaande.
Hier zelfde verhaal, echter via klantenservice.

Idee:

Nu cancellen en volgende dag opnieuw verlengen bij bijv de Belcompany? Dan heb je wel gelijk je tel en hoef je niet eeuwen te wachten.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

MrJ schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:41:
[...]

Hier zelfde verhaal, echter via klantenservice.

Idee:

Nu cancellen en volgende dag opnieuw verlengen bij bijv de Belcompany? Dan heb je wel gelijk je tel en hoef je niet eeuwen te wachten.
Annulering duurt 2-5 werkdagen tot het verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:17
Even tussen de hele VF hype door:

Heeft er iemand nog informatie over de levering van de blauwe toestellen door HI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
ik zou zeggen...
kijk maar op de volgende link:

code:
1
https://forum.www.hi.nl/bestellingen-and-levertijden-62/levering-samsung-galaxy-s3-10054/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
Indodraakje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:04:
ik zou zeggen...
kijk maar op de volgende link:

code:
1
https://forum.www.hi.nl/bestellingen-and-levertijden-62/levering-samsung-galaxy-s3-10054/
Is mij allang bekend, maar gezien de doelgroep die daar reageert, heb ik meer vertrouwen in de personen die op GoT te vinden zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Wow, net weer gebeld met de klantenservice. Ik vroeg wanneer het geleverd zou worden, hij zei dat ze verwachten dat het deze week/begin volgende week geleverd wordt. Ik vroeg naar mijn accessoirepakket, en kreeg direct te horen dat het "alleen voor nieuwe klanten is" en niet voor verlengingen. Ik vond dat raar, want toen ik via de website verlengde stond het er wel gewoon bij. Ook de dag erop gebeld en door een medewerker bevestigd gekregen dat ik het wel zou krijgen. Zegt die kerel gewoon "ja dat kan echt niet, meneer, dat klopt gewoon niet". Ik zeg dat ik mijn pakket wel verwacht omdat ik het bij de bestelling erop zag staan en door een medewerker bevestigd kreeg dat het er wel bij zat, zegt ie "okay prima, dan krijgt ú wel een pakket meneer". Gewoon volop sarcasme van een medewerker! Kan toch niet! Is toch belachelijk dat ik zulke tegenstrijdige boodschappen krijg, gaat ie ook nog eens sarcastisch doen! Kheb gelijk een klacht ingediend over hem.

Hij heet trouwens Danny Betsch, mocht je hem aan de lijn krijgen; pas maar even en opnieuw bellen, hopen dat je een andere medewerker krijgt.

Edit: Gelijk daarna nogmaals gebeld en toevallig dezelfde medewerker gesproken die het vorige week voor me bevestigd had. Hij had het nogmaals uitgezocht (ik neem aan bij een supervisor?) en gezegd dat ook verlengingen wél het pakket krijgen, al wordt ie wel nageleverd omdat ze niet op voorraad zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Ary op 12-06-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:24
Heb weer een mailtje van Castle :

> Geachte heer / mevrouw,
>
> Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
> Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer xxxxx .
>
> Wij verwachten morgen/overmorgen een 2e levering, maar helaas is deze levering ook nog niet voldoende om alle backorders uit te leveren.
> De levering is wel al wat groter dan de 1e levering en daarnaast wordt nu vanuit Samsung aangegeven dat het leverprobleem voor de blauwe i9300 binnen 1 a 2 weken opgelost moet zijn. Onze excuses voor de vertraging en onduidelijkheid, maar we proberen u zoveel mogelijk te informeren. Elke update die er komt vanuit Samsung en de leveranciers worden direct doorgezet.
> Het is natuurlijk nog steeds mogelijk om de order om te zetten naar de witte versie, die nog beperkt uit voorraad leverbaar is.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Team Castle.nl

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

zojuist krijg ik een e-mail van vodafone met bevestiging van levering (blauwe versie).
hopen dat ie morgen wordt afgeleverd :*)

ik heb hem telefonisch besteld op 22 mei. Het gaat hierbij om een verlenging.

[ Voor 24% gewijzigd door Toppertje op 12-06-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Toppertje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:13:
zojuist krijg ik een e-mail van vodafone met bevestiging van levering (blauwe versie).
hopen dat ie morgen wordt afgeleverd :*)
Misschien is het handiger om bij een dergelijke mededeling aan te geven hoe je besteld hebt (telefoon/online), wanneer dat gebeurd is (datum dus) en of het om een nieuw abonnement of verlenging gaat.
Met die informatie krijgen we een completer beeld van wat er gaande is bij Vodafone.

Edit: Bedankt Toppertje :) Laat ook even weten of je hem daadwerkelijk (over)morgen geleverd krijgt alsjeblieft.

[ Voor 17% gewijzigd door Morgion op 12-06-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
Morgion schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Misschien is het handiger om bij een dergelijke mededeling aan te geven hoe je besteld hebt (telefoon/online), wanneer dat gebeurd is (datum dus) en of het om een nieuw abonnement of verlenging gaat.
Met die informatie krijgen we een completer beeld van wat er gaande is bij Vodafone.
Ja inderdaad. Ik had hem 18 mei besteld online en het ging om een verlenging... Nog steeds geen email ontvangen of wat dan ook..

Edit: @ Toppertje, 22 mei al besteld? Ik hoop dat er niet zo'n verschil zit tussen telefonisch bestellen of online bestellen..

[ Voor 10% gewijzigd door Seb1990 op 12-06-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Kreeg ook zojuist een mail over de blauwe versie dat hij morgen wordt geleverd, Vodafone heeft ze dus eindelijk ook binnen.

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Swoooon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:41:
Kreeg ook zojuist een mail over de blauwe versie dat hij morgen wordt geleverd, Vodafone heeft ze dus eindelijk ook binnen.
Mogen we dan ook aan jou vragen om de gegevens met ons te delen, net zoals daarom gevraagd werd in voorgaande posts? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Zojuist verlengt op de vodafone website. Een blauwe.
Voorheen kwam ik niet verder dan bestelling plaatsen. Maar nu net pakte die hem.

[ Voor 4% gewijzigd door Serotonine op 12-06-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:55:
Zojuist verlengt op de vodafone website. Een blauwe.
Voorheen kwam ik niet verder dan bestelling plaatsen. Maar nu net pakte die hem.
=duurste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
mwa... is altijd duur.
Ik wil een goed netwerk, dus t-mobile en tele2 vallen af.
KPN heeft weinig internet.
Hi/telfort heeft leasing.

MTV mobile of verlengen bij Vodafone.
Bij vodafone 6 maanden gratis en bij MTV 4 maanden gratis.
Bij MTV komt er wel 30 euro aansluiting bij.

Vodafone is het geworden. Is duur, maar voor mij de goedkoopste optie. scheelt na 2 jaar maar 1 euro.
1gb 100min. dacht ik. voor 42,50 per maand.

Friends & Family is net zo duur. ipv kwart van je looptijd gratis, krijg je de gehele looptijd 25% korting. Toestel is even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ted038 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:02:
Heb weer een mailtje van Castle :

> Geachte heer / mevrouw,
>
> Met deze e-mail willen we u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde
> Samsung i9300 Galaxy S III Pebble Blue op ordernummer xxxxx .
>
> Wij verwachten morgen/overmorgen een 2e levering, maar helaas is deze levering ook nog niet voldoende om alle backorders uit te leveren.
> De levering is wel al wat groter dan de 1e levering en daarnaast wordt nu vanuit Samsung aangegeven dat het leverprobleem voor de blauwe i9300 binnen 1 a 2 weken opgelost moet zijn. Onze excuses voor de vertraging en onduidelijkheid, maar we proberen u zoveel mogelijk te informeren. Elke update die er komt vanuit Samsung en de leveranciers worden direct doorgezet.
> Het is natuurlijk nog steeds mogelijk om de order om te zetten naar de witte versie, die nog beperkt uit voorraad leverbaar is.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Team Castle.nl

}:O
Aanvullende mail gehad :'(

=============================
Geachte heer / mevrouw,

Helaas was 1 punt nog niet helemaal duidelijk, uw order zit nog niet bij de volgende levering.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Dus dat wordt minimaal nog een week wachten :F
(ordernummer dicht in de buurt van de 48200 ;) 11 mei besteld&contract goedgekeurd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Ted038 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:30:
[...]

Aanvullende mail gehad :'(

Geachte heer / mevrouw,

Helaas was 1 punt nog niet helemaal duidelijk, uw order zit nog niet bij de volgende levering.

Met vriendelijke groet,

Team Castle.nl

Dus dat wordt minimaal nog een week wachten :F
(ordernummer dicht in de buurt van de 48200 ;) 11 mei besteld&contract goedgekeurd )
Toch fijn dat ze je een update sturen wanneer ze dat kunnen! Best netjes, vind ik.

Vodafone kon me niet vertellen bij welke lichting ik zou zitten met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

20 mei de blauwe besteld bij Studentmobiel (Vodafone 300min/3000sms/500mb)
21 mei contract ontvangen bij SM.
25 mei de melding van SM dat de blauwe vertraagd is (ze gingen uit van 3-4 weken)
11 juni (gisteren) melding van SM dat het nummerbehoud is aangevraagd (van Ben, naar Vodafone in mijn geval), heb ook een smsje van Vodafone gehad dat ze de nummerbehoudaanvraag hebben ontvangen. Volgens SM kan dit 5-10 werkdagen in beslag nemen.
12 juni (vandaag) melding (smsje van Vodafone) dat Ben mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd en het Vodafone-abo op 11 juli in zal gaan.

Ik verwacht dus eigenlijk deze week nog wel een mailtje van SM dat de blauwe onderweg is naar mij en ik hem alvast kan gebruiken met Bennie :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Vraagje: zoals een paar post terug te lezen is heb ik een bvestiging van levereing van mijn blauwe S3. maar er staat geen track en trace code in de mail, is dat gebruikelijk bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Toppertje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:42:
Vraagje: zoals een paar post terug te lezen is heb ik een bvestiging van levereing van mijn blauwe S3. maar er staat geen track en trace code in de mail, is dat gebruikelijk bij vodafone?
pas na 20:00 uur vanavond, dan is ie in het distributiecentrum van TNT. Die geeft er een code aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Ary schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:31:
[...]

Toch fijn dat ze je een update sturen wanneer ze dat kunnen! Best netjes, vind ik.

Vodafone kon me niet vertellen bij welke lichting ik zou zitten met mijn telefoon.
Ik heb dezelfde e-mail ontvangen met het slechte nieuws. Had verdomme op deze week verheugd! :( Het zal me niks verbazen als ze helemaal geen blauwe exemplaren hebben ontvangen en hiermee proberen onderuit te komen. Ze hadden immers eerder aangegeven in week 24 mij in een blauwe te kunnen voorzien. Ben onderhands het wachten zat. |:(

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 11:31
Heb net mijn samsung galaxy s3 opgehaald!!

Ik ging met de gedachten van dat ik de blauwe versie wilde hebben en die hadden ze helaas niet.
Maar ik heb een hele mooie deal gesloten met BelCompany. De deal was als de blauwe binnen is en ik vind hem toch mooier dan ik de telefoons gewoon om kan ruilen! Maar dat niet alleen ik heb ook een mooie deal gekregen kwa prijs. Dit hebben ze mij aangeboden.

Provider: Vodafone
Contractsduur: 1 jaar
Bel+SMS+Web Altijd : €47,50 *eerste 3 maanden gratis
Toestelprijs: €280,-

En dat niet alleen ik kon ook nog eens mijn oude samsung galaxy s inleveren met een cashback van € 175,-

Dus: 47,50 x 9 + 280 = 707,5 - 175 = €532,5

Mooie deal lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:47
Had vandaag mijn mailtje van Castle dat in de levering (batch) van deze week "zeer waarschijnlijk" mijn telefoon zat. Kwam morgen/overmorgen binnen, hoop dus voor het weekend mijn telefoon te hebben, maar we zullen zien....

De beer is nog niet geschoten.

Verder moet ik wel zeggen, ze houden je iig goed op de hoogte daar. Mijn broer bij Vodafone rechtstreeks verlengd (ikke nieuw abbo daar), maar die hoort niets en Vodafone weet niets (zeggen ze).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Serotonine schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:43:
[...]
pas na 20:00 uur vanavond, dan is ie in het distributiecentrum van TNT. Die geeft er een code aan.
Ah zo, en dan krijg ik die code ook van vodafone of TNT..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Als het goed is krijg je een code van Vodafone en het kan zijn dat die pas werkt na 20:00 (als je pakketje dus bij TNT in het distributiecentrum is aangemeld). Dit is iig de normale gang van zaken als je een code krijgt.

Kan ook zijn dat je dus vanavond nog een mailtje krijgt van VF met een T&T-code.

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 12-06-2012 17:18 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Postbode is net aan de deur geweest met mijn blauwe S3!

Besteld op 8 mei, telefonisch.

Mijn status staat ondanks dat ik hem al ontvangen heb nog steeds ongewijzigd op 14 juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Ruben1123 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:10:

Mijn status staat ondanks dat ik hem al ontvangen heb nog steeds ongewijzigd op 14 juni!
Misschien ook handig om even aan te geven welke provider je hem hebt besteld?

[ Voor 5% gewijzigd door Toppertje op 12-06-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Toppertje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:13:
[...]

Misschien ook handig om even aan te geven welke provider je hem hebt besteld, al vermoed ik dat het om vodafone gaat.
Van Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 mei bij Castle besteld maar ik kreeg een mailtje dat ik niet bij de volgende levering zit en dan ik nog 1 a 2 weken moet wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Het is wel heel erg aantrekkelijk om nu naar de BelCompany te gaan. Morgen maar eens even langs gaan.
Weet iemand trouwens wat er in de Starterkit zit die je er bij kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Laatst online: 16-08 18:29
Oke, mijn order staat bij mtv sinds gisteren in de pickfase, heb ook een 3s code maar deze geeft "geen gevonden pakket aan" ben ik benieuwd of deze morgen binnenkomt of dat ik (weer) een tijdje moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Laatst online: 16-03 11:12
Ruben1123 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:10:

Ik heb hem ook 8 mei telefonisch besteld, maar dan via MTV. Weet niet of dat nog verschilt van Hi, aangezien beide labels van KPN zijn. Mijn status staat op MTV sinds 15 mei steeds op "Annulering Vamos OK", geen idee wat dat betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Zojuist weer gebeld door VF. Dit keer wel door een vriendelijk iemand. Vorige keer vertelde ik aan een medewerker van VF dat ik wilde overstappen naar Tele2 omdat dit 50/75 euro verschil was. Werd het tegen argument gegeven van: "Ja maar meneer, u houd dan wel de service die u gewend bent. En weer nou eens eerlijk, 50/75 euro is toch niet zo veel". Dus ik: Als dat zo is kunnen jullie die 50/75 euro ook wel missen. "Nee, nee meneer dat kan ik echt niet maken". :P
De mevrouw die wel aardig was, had het ook over dat de korting van 6 maanden zo maar in eens kan aflopen. Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon een manier is om klanten nu een contract af te sluiten.
Morgen maar eens langs de BelCompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Voor wie het interesseert: Teleworld in de Kinkerstraat (Amsterdam) had dit weekend een partijtje blauwe binnen gekregen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
Ben gisteren naar de Vodafone in Weert geweest daar hadden ze een partij Blauwe gekregen dus ik wou er graag 1tje maar ik kan pas vanaf 20 juni verlengen dus dat is volgende week dinsdag, dus nu houden ze netjes 1tje voor me vast tot dinsdag. Verder weet ik nog niet hoe de prijs gaat zijn maar ik neem aan gewoon 6 maanden 0 euro en dan even kijken hoe het zit met 90 min met 1gig of 160 minuten met 1gig ligt er net aan hoeveel ik bij moet betalen voor de telefoon zelf. En misschien dat ze mijn Htc Desire HD nog voor een mooi prijsje willen kopen. ik verwacht wel dat het rond de 36 euro per maand gemiddeld zal gaan liggen.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

In mijn afleverbevestiging (Vodafone, Blauwe S3) staan 3 artikelen:

ArtikelenAantalDatum
Samsung Galaxy S III 16GB BLK VF126-05-2012
Postpaid micro simcard 88K012-06-2012
Sam. Galaxy SIII I9300 16GB BLU VF 112-06-2012

2e is duidelijk, de 3e zal de telefoon zelf zijn, maar de 1e...?

Bestelspecs: 22-05, Telefonisch, Verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Toppertje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:37:
In mijn afleverbevestiging (Vodafone, Blauwe S3) staan 3 artikelen:

ArtikelenAantalDatum
Samsung Galaxy S III 16GB BLK VF126-05-2012
Postpaid micro simcard 88K012-06-2012
Sam. Galaxy SIII I9300 16GB BLU VF 112-06-2012

2e is duidelijk, de 3e zal de telefoon zelf zijn, maar de 1e...?

Bestelspecs: 22-05, Telefonisch, Verlenging.
Zou dat de pre-order code kunnen zijn van de SGS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:17

knakworst

Get more sats!

wild guess: waarschijnlijk dachten ze bij pre-order dat alleen BLACK in het systeem bestond, ipv BLUE. Dat is nu aangepast in systeem, waarbij alle BLACK bestellingen automatisch zijn omgezet naar BLUE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Lcount schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:36:
Ben gisteren naar de Vodafone in Weert geweest daar hadden ze een partij Blauwe gekregen dus ik wou er graag 1tje maar ik kan pas vanaf 20 juni verlengen dus dat is volgende week dinsdag, dus nu houden ze netjes 1tje voor me vast tot dinsdag. Verder weet ik nog niet hoe de prijs gaat zijn maar ik neem aan gewoon 6 maanden 0 euro en dan even kijken hoe het zit met 90 min met 1gig of 160 minuten met 1gig ligt er net aan hoeveel ik bij moet betalen voor de telefoon zelf. En misschien dat ze mijn Htc Desire HD nog voor een mooi prijsje willen kopen. ik verwacht wel dat het rond de 36 euro per maand gemiddeld zal gaan liggen.
Waarschijnlijk moet je (bij 2 jaar verlengen) 50 euro voor het toestel betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markus29
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 21:30
Iemand ervaring met 4Launch? Ik heb hem daar simlock vrij besteld aangezien ik nog een sim-only abbo van hi heb(met nog 1gb 7,2Mb/s internet voor €12,50)
Maar na navraag kreeg ik:
Beste,

De blauwe versie heeft leverproblemen vanuit Samsung zelf, de verwachting is rond juli dat deze geleverd wordt.

Met vriendelijke groet,
Jeroen van Bogaert

Verkoop Medewerker
Toch een beetje raar als je ziet dat verschillende mensen hier hun telefoon de komende dagen binnenkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Markus29 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:19:
Iemand ervaring met 4Launch? Ik heb hem daar simlock vrij besteld aangezien ik nog een sim-only abbo van hi heb(met nog 1gb 7,2Mb/s internet voor €12,50)

[...]

Toch een beetje raar als je ziet dat verschillende mensen hier hun telefoon de komende dagen binnenkrijgen.
Je zou langs een BelCompany/PhoneHouse kunnen gaan om te kijken of zij em verkopen. Je order zou je bij 4Launch in dat geval gewoon moeten kunnen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 23:36
Met de vriendin nogmaals naar de CoolBlue geweest vandaag nadat een gereserveerde blauwe S3 klaar lag. Alles ging goed totdat het verzoek voor verlenging werd ingediend bij KPN. Het systeem weigerde haar compleet en per direct. CoolBlue weet niet waarom en geeft niet thuis.

Ze vermoeden betaal achterstand en/of wangedraag wat compleet bizar is want mijn vriendin is al 4 jaar Hi klant (ala 40+ euro per maand) en altijd netjes 100% meteen betaald. Nog nooit problemen mee gehad.

KPN daarna gebeld.. zij weten het ook niet. Ze geven aan dat we moeten wachten op een officiele brief per post binnen 5 werkdagen waarom het geweigerd is. KPN is dus met deze laatste (zoveelste) incompetente stap nog twee klanten kwijt.

Net nog tevergeefs gekeken bij Media Markt Eindhoven of ze de blauwe op stock hadden. Helaas niet. Vodafone vlak voor 9 uur nog gebeld.. blauwe ruim op stock!

Net online besteld.. 37,50 abbo per maand (6 maanden gratis) + 165 euro voor S3 blauw. Incl 30 euro aansluitkosten is dat dus 870 euro voor 24 maanden. 36,25 per maand voor een top modelletje op een prima netwerk.. me like 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Laatst online: 08-10-2024
MMaster23 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:35:
Met de vriendin nogmaals naar de CoolBlue geweest vandaag nadat een gereserveerde blauwe S3 klaar lag. Alles ging goed totdat het verzoek voor verlenging werd ingediend bij KPN. Het systeem weigerde haar compleet en per direct. CoolBlue weet niet waarom en geeft niet thuis.

Ze vermoeden betaal achterstand en/of wangedraag wat compleet bizar is want mijn vriendin is al 4 jaar Hi klant (ala 40+ euro per maand) en altijd netjes 100% meteen betaald. Nog nooit problemen mee gehad.

KPN daarna gebeld.. zij weten het ook niet. Ze geven aan dat we moeten wachten op een officiele brief per post binnen 5 werkdagen waarom het geweigerd is. KPN is dus met deze laatste (zoveelste) incompetente stap nog twee klanten kwijt.

Net nog tevergeefs gekeken bij Media Markt Eindhoven of ze de blauwe op stock hadden. Helaas niet. Vodafone vlak voor 9 uur nog gebeld.. blauwe ruim op stock!

Net online besteld.. 37,50 abbo per maand (6 maanden gratis) + 165 euro voor S3 blauw. Incl 30 euro aansluitkosten is dat dus 870 euro voor 24 maanden. 36,25 per maand voor een top modelletje op een prima netwerk.. me like 8)
Ruim op stock? Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk niet dan je hem heel spoedig kan verwachten... Lees de verhalen hier maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
T-imm schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Ruim op stock? Ik wil je niet teleurstellen, maar ik denk niet dan je hem heel spoedig kan verwachten... Lees de verhalen hier maar.
Ja maar, Vodafone zou toch niet liegen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
MMaster23 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:42:
[...]

Ja maar, Vodafone zou toch niet liegen? >:)
Heb je zijn of haar naam genoteerd? Kan je misschien nog een accessoire pakket er uit slepen indien de SIII niet ruim op stock is ;). Maar denk dat T-imm gelijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 08:22
Prijs begint al te zakken. Redcoon.nl = 568 euro / Redcoon.be = 577 euro.
Begint me al wat redelijker te worden.

;) Begint al langzaam te kriebelen om er toch ook eentje te bestellen.

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Natuurlijk hebben ze die dingen op stock, maar ze leveren alleen uit aan mensen die niet hebben gepre-ordered. Deze mensen staan namelijk voor de keuze waar de phone te halen terwijl de pre-order mensen al kat in het bakkie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
toch even twijfelen tussen 2 opties.

of via studentmobiel tele2:
smartmix 250 + 500mb, 6 maanden 17,50, rest 35 per maand, 125 euro bijlappen. totaal (ex aansl.kn) 807.50

of via belsimpel vodafone:
vaak 90 m + 500mb, 6 maanden gratis, rest 37,50 per maand, 95 bijlappen. totaal (ex aansl.kn) 770

iemand bekend met het tele2 netwerk? bij tele2 wel meer minuten voor maar paar tientjes meer. ook lagere maandlasten. andere kant vodafone, waar het wel lekker is komende half jaar geen abo kosten, aangezien het abonnement van mn vriendin pas in november afloopt :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Is het mogelijk om bij studentmobiel (of een willekeurig andere site) van Hi naar MTV te verlengen? Dus 4 maanden van te voren? Andere sites zijn namelijk wat goedkoper dan de officiële MTV site. Mocht ik telefonisch geen goede aanbieding krijgen, dan kan ik op die manier nog altijd via andere sites van Hi naar MTV gaan, maar dan moet dat dus wel mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Markus29 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:19:

[...]

4Launch heeft dit nog maandag gezegd.
De blauwe S3 zijn binnen gekomen en gelijk verzonden. Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/Au3lMG-CAAA5DWz.jpg Ze komen regelmatig in kleine aantallen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Zojuist na goed zoeken toch echt een super goedkope actie gevonden.
12maanden i-Smart 500, + galaxy S blauw voor maar 151 euro! (verlenging)
Niet gedacht dat ik het zo goedkoop zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:37
Wat is er goedkoop aan een abo van bijna 75 euro per maand?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
lvrijn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 01:15:
Zojuist na goed zoeken toch echt een super goedkope actie gevonden.
12maanden i-Smart 500, + galaxy S blauw voor maar 151 euro! (verlenging)
Niet gedacht dat ik het zo goedkoop zou vinden.
misschien handig om te vertellen waar?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:05

Gotez

42

Ik heb 9 juni telefonisch besteld bij vodafone, maar kreeg vrolijk te horen dat levering 3/4 weken kon gaan duren. Het verbaast me dus dar vodafone deze 'ruim op stock' zou hebben. Ben benieuwd en hoop dat ik hem snel krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Gotez schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:55:
Ik heb 9 juni telefonisch besteld bij vodafone, maar kreeg vrolijk te horen dat levering 3/4 weken kon gaan duren. Het verbaast me dus dar vodafone deze 'ruim op stock' zou hebben. Ben benieuwd en hoop dat ik hem snel krijg!
Zou me niets verbazen als de verkoper in kwestie gewoon tegen MMaster23 gelogen heeft om de verkoop af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomanII
HI klantenservice wist te bevestigen dat zij vandaag een nieuwe zending Pebble Blue's zouden ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Gisteren zei Hi Klantenservice iets anders tegen mij TTATT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Net nog even Vodafone gebeld, vond het maar raar dat er gisteravond werd gezegd dat er voorraad was, want dat is er dus gewoon glashard niet.

Volgende week nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Gisteren te horen gekregen van Castle dat mijn S3 niet bij de levering van vandaag zat, krijg ik vandaag een mailtje met daarin de onduidelijke tekst "Order gedeeltelijk gereed voor verzending" ???

Heb ik dan toch eens geluk ? Of betekent "gedeeltelijk" dat ze de verzenddoos hebben klaarstaan ofzo ?

de SIM-kaart ligt nu al bij postkantoor om op te halen, dus of ze dat ermee bedoelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me wel op dat mensen die een S3 besteld hebben bij Castle wel heel veel geduvel hebben.
Lijkt me een slecht bedrijf. En verder kunnen de providers er ook wat van. Het werkt allemaal flink langs elkaar heen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18

Bestla

Kvinne

Op 7 Juni heb ik 2 x S3 besteld bij gsmweb. 1 witte, en 1 blue. Die witte kreeg ik op 9 juni , En ik wist dat de blue versie nog even opzich kon laten wachten. Nu ziet het er naar uit dat het pas na 20 juni gaat gebeuren.

Net de kpn winkel hier gebeld of ze die blue op voorraad hadden. Nee , wel bestellen en 12 werkdagen wachten 8)7

Dat gaat toch nergens over? Wil Samsung die blauwe wel verkopen? dan moeten ze snel zijn anders ga ik een HTC One halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:02

sphere

Debian abuser

Bestla schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:48:
Dat gaat toch nergens over? Wil Samsung die blauwe wel verkopen? dan moeten ze snel zijn anders ga ik een HTC One halen.
Denk het niet hoor. Was laatst nog in het nieuws, ze hadden er al 600000 klaar liggen, maar toen ze hoorden dat jij er ook een had besteld hebben ze gauw alle achterklepjes laten vernietigen.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Laatst online: 17-02-2022
Nu zit het zo. Ik zelf heb momenteel al een abonnement bij KPN lopen en deze verloopt 30 juni 2012. Ik heb al aangegeven dat ik de abonnement wil opzeggen. Het omzetten naar prepaid was ik al te laat mee, maar dat neem ik maar voor lief. Dus mijn nummer verloopt einde van deze maand.

Nu heb ik net de knoop doorgehakt en een abonnement bij Studentmobiel aangevraagd betreft Vodafone 42,50 voor 1 jaar i.c.m. Blauwe Galaxy S3.

Heb nog geen papieren of iets ingevuld, dus het is nog niet bevestigd, alleen vraag ik mij af. Is het mogelijk om de abonnement vanaf juli in te laten gaan... maar dat ik het toestel alvast krijg (mits die op voorraad is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muijs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:
Het valt me wel op dat mensen die een S3 besteld hebben bij Castle wel heel veel geduvel hebben.
Lijkt me een slecht bedrijf. En verder kunnen de providers er ook wat van. Het werkt allemaal flink langs elkaar heen. 8)7
Ik heb de S3 ook bij Castle besteld en krijg hem ook nog niet deze week. Ik denk dat het probleem bij Castle is dat zij erg veel bestellingen hebben gekregen. Je kreeg de telefoon gratis bij een 'goedkoop' abonnement; bij andere leveranciers moest je bij hetzelfde abonnement (soms flink) bijbetalen. Castle houdt ons in ieder geval goed op de hoogte, en heeft mij ook een gratis microsimadapter samen met de simkaart opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Net even langs de BelCompany geweest, moet zeggen goede service. Beter dan in de Vodafone winkel. De verkoper vertrouwde me helemaal, toen ik vroeg of ze de s3 ook in het blauw hadden, terwijl ik met de witte aan het spelen was, liep hij even naar achteren.
Viel me op de de Peddle Blue toch lichter is dan ik dacht. De verkoper vond zelf dat hij wat weg had van een paarse kleur. En nog een verrassing, hij vertelde dat de inruilwaarde van mijn SGS 175 zou kunnen zijn. Ik sta nu op de wachtlijst voor de blauwe, kon niet worden verteld wanneer de volgende lading binnen zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Kut VF

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw bestelling.

Helaas kunnen wij u geen exacte datum geven wanneer uw toestel geleverd. Zodra Samsung de toestellen bij ons levert worden de toestellen zo spoedig mogelijk naar onze klanten verstuurd.
U vraagt ook naar het accessoires pakket. Klanten die via internet hebben besteld kunnen dit pakket ontvangen helaas heeft Vodafone maar een bepaald aantal accessoire pakketten mogen ontvangen, om deze reden en om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Worden de pakketten verstuurd naar de klanten die als eerste besteld hebben en zolang de voorraad strekt. Ik kan u helaas door een storing in het systeem niet doorgeven of en wanneer u eventueel dit pakketje gaat ontvangen. Excuses hiervoor.
<br />
Tot slot wil ik u laten weten dat de mogelijkheid bestaat dat u per email benaderd wordt om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Ik zou u willen vragen om aan dit onderzoek mee te werken. Het is van belang dat de vragen van het onderzoek worden beantwoord op basis van de wijze waarop ik uw email heb afgehandeld in plaats van op uw eerdere contacten/ervaringen met Vodafone.
<br />
Ik wil u alvast heel hartelijk danken voor de genomen moeite.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u nog een prettige dag.
<br />

Als ik dat pakket niet krijg ga ik zeker een klacht indienen of twee maanden extra gratis, zeker nu ze de prijzen hebben verlaagd, Daarnaast werd dat pakket zeker nog een week aangeboden nadat ik het besteld had.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Nu ook een reservering bij de Belcompany lopen.

Met wat mazzel krijgen ze er morgenochtend genoeg binnen, kan ik gelijk mijn abo bij Vodafone terugdraaien en die zaterdag (duurt 48 uur voordat eea is verwerkt in de systemen) nog bij de BC hetzelfde abo weer afsluiten maar dan met een S3 in de hand ipv te wachten tot september,. ;)

Ben ik ook nog 3 tientjes goedkoper uit. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:23:
Kut VF

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw bestelling.

Helaas kunnen wij u geen exacte datum geven wanneer uw toestel geleverd. Zodra Samsung de toestellen bij ons levert worden de toestellen zo spoedig mogelijk naar onze klanten verstuurd.
U vraagt ook naar het accessoires pakket. Klanten die via internet hebben besteld kunnen dit pakket ontvangen helaas heeft Vodafone maar een bepaald aantal accessoire pakketten mogen ontvangen, om deze reden en om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Worden de pakketten verstuurd naar de klanten die als eerste besteld hebben en zolang de voorraad strekt. Ik kan u helaas door een storing in het systeem niet doorgeven of en wanneer u eventueel dit pakketje gaat ontvangen. Excuses hiervoor.
<br />
Tot slot wil ik u laten weten dat de mogelijkheid bestaat dat u per email benaderd wordt om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Ik zou u willen vragen om aan dit onderzoek mee te werken. Het is van belang dat de vragen van het onderzoek worden beantwoord op basis van de wijze waarop ik uw email heb afgehandeld in plaats van op uw eerdere contacten/ervaringen met Vodafone.
<br />
Ik wil u alvast heel hartelijk danken voor de genomen moeite.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u nog een prettige dag.
<br />

Als ik dat pakket niet krijg ga ik zeker een klacht indienen of twee maanden extra gratis, zeker nu ze de prijzen hebben verlaagd, Daarnaast werd dat pakket zeker nog een week aangeboden nadat ik het besteld had.
Heb het al vaak aangeraden, maar probeer via hun Facebook (www.facebook.com/vodafonenl) via een privé bericht een uitgebreide klacht in te dienen. Ik heb op die manier een maand abonnementskosten gecrediteerd gekregen (€55,-).

Edit: En misschein klinkt dit als een snob, maar jezus wat een spelling/zinsopbouw in die mail zeg. Tjongejonge.

En iets heel anders: Een accessoirepakket van €25,-: http://www.samsunggalaxys...oor-de-samsung-galaxy-s3/

[ Voor 5% gewijzigd door Ary op 13-06-2012 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:
Nee, valt reuze mee :) Denk zelfs dat ze het goerd doen . Goede communicatie & goede prijzen, maar gaan beetje ten onder aan eigen succes omdat Samsung niet genoeg/tijdig levert.
Denk dat als samsung alle castle bestellingen in 1 x geleverd had, castle ze ook tegelijk uitgeleverd had, dus probleem komt door de lage leveringen van Samsung, niet aan Castle.

Castle communiceert juist heel veel (via mail) , en dat ik dat iedere keer ook braaf hier doorgeef., tja O-)
Stuk beter dan wat ik van anderen lees dat ze helemaal niets horen over vertragingen etc

Waarom er zoveel bestellingen bij Castle gedaan zijn moge duidelijk zijn :P

Enige wat ik "vreemd" vind is de omschrijving "Order gedeeltelijk gereed voor verzending", omdat ik niet begrijp hoe 1 telefoon gedeeltelijk gereed voor verzending kan zijn ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Ted038 op 13-06-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Laatst online: 23-04 13:50
Volgens mij is het merendeel accessoire van de Galaxy Note. Zullen vast compatibel zijn met de galaxy s3 maar toch...
Hier de tekst zoals deze op de site staat bij de autolader. Dik gedrukt zijn ze vergeten aan te passen.

Galaxy S3 Autolader
De Galaxy S3 auto-oplader zorgt ervoor dat je Galaxy S3's batterij altijd opgeladen blijft in de auto. De oplader wordt automatisch afgesloten als je Galaxy Note volledig opgeladen is, zodat er geen schade wordt toegebracht aan je Galaxy S3. De kabel van een meter lang zorgt ervoor dat je hem perfect kan gebruiken samen met de meegeleverde autohouder, zodat je er zeker van bent dat je niet zonder batterij komt te zitten als je je Galaxy S3 onderweg als GPS gebruikt.
Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste