Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
martijnve schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:
SamsungNL zegt zelf op hun facebook begin juni.

Weet er trouwens iemand een winkel in Utrecht of Eindhoven waar ze hem als demo-exemplaar in de winkel hebben staan? Heb het op het moment erg druk en alleen donderdag heel even tijd om te kijken maar niet om voor sluitingstijd alle winkels af te gaan
Mediamarkt op Hoog Catharijne heeft er een staan. Heb er even mee kunnen spelen. Het design is me best meegevallen, die "HyperGlaze" van Samsung op de achterkant ziet er bijna uit als glas. Maar het PenTile scherm valt toch op, niet zozeer in scherpheid, maar meer vanwege het feit dat je overal schuine lijntjes overheen ziet, erg vreemd.

Maar ja, nu maar een mooie deal uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
M-en-M schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:54:
[...]

Mediamarkt op Hoog Catharijne heeft er een staan. Heb er even mee kunnen spelen. Het design is me best meegevallen, die "HyperGlaze" van Samsung op de achterkant ziet er bijna uit als glas. Maar het PenTile scherm valt toch op, niet zozeer in scherpheid, maar meer vanwege het feit dat je overal schuine lijntjes overheen ziet, erg vreemd.

Maar ja, nu maar een mooie deal uitzoeken.
Niet vreemd bij een Pentile scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 04-09 17:37
Sigis schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:07:
[...]

Niet vreemd bij een Pentile scherm.
Het viel me niet op bij de oorspronkelijke Galaxy S, maar dat scherm had wel weer die constante kartelige randjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:21:
[...]

Exact hetzelfde verhaal hier. Heb daarom mijn order gecancelled. Nu moet ik ongeveer een week wachten tot ik weer opnieuw kan verlengen (moet eerst verwerkt worden o.i.d.)
Pfff, net dus met de Vodafone klantenservice gebeld. Blijkbaar hebben ze 2 nummers:

0800 0200 056 (open tot 21:00)
0800 0200 043 (open tot 18:00)

Ik wil de blauwe. Mij werd verteld dat ze de witte nu ook niet langer uitleveren totdat de blauwe beschikbaar was, zo kunnen ze allebei de kleuren over 2 weken tegelijk uitleveren. Er werd aangeraden om de order te annuleren en dat ik over 2 weken word teruggebeld, want nu nemen ze geen nieuwe orders aan voor de SGS3.

Ze kunnen me niet garanderen dat ik hem dan over 2 weken gratis krijg, wat nu op de website staat, want de prijzen die nú op de website staan kloppen niet (!) |:( jaja... In haar systeem stond ook weer een prijs van €129,95, wat ook weer nergens over gaat.

Als ik deze order niet wil annuleren moest ik maar een klachtenbrief sturen met daarin de mededeling dat ik €55 moet betalen terwijl er nu op de website staat dat het toestel gratis bij mijn BSW Altijd 55 abonnement zit. Fraaie boel daar bij Vodafone... :(

Ohja, en accesoires pakket zit er altijd bij (dus ook bij verlengingen) :)

Ik ga mijn order maar annuleren en afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
whatzert schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:50:
[...]

Pfff, net dus met de Vodafone klantenservice gebeld. Blijkbaar hebben ze 2 nummers:

0800 0200 056 (open tot 21:00)
0800 0200 043 (open tot 18:00)

Ik wil de blauwe. Mij werd verteld dat ze de witte nu ook niet langer uitleveren totdat de blauwe beschikbaar was, zo kunnen ze allebei de kleuren over 2 weken tegelijk uitleveren. Er werd aangeraden om de order te annuleren en dat ik over 2 weken word teruggebeld, want nu nemen ze geen nieuwe orders aan voor de SGS3.

Ze kunnen me niet garanderen dat ik hem dan over 2 weken gratis krijg, wat nu op de website staat, want de prijzen die nú op de website staan kloppen niet (!) |:( jaja... In haar systeem stond ook weer een prijs van €129,95, wat ook weer nergens over gaat.

Als ik deze order niet wil annuleren moest ik maar een klachtenbrief sturen met daarin de mededeling dat ik €55 moet betalen terwijl er nu op de website staat dat het toestel gratis bij mijn BSW Altijd 55 abonnement zit. Fraaie boel daar bij Vodafone... :(

Ohja, en accesoires pakket zit er altijd bij (dus ook bij verlengingen) :)

Ik ga mijn order maar annuleren en afwachten...
Ik heb net ook gebeld met VF over dat accesoire pakket, echter wisten zij mij te vertellen dat je hem bij verlengingen niet krijgt. Wat hebben ze precies gezegd tegen jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:37:
Kan iemand mij uitleggen hoe het dan precies zit met het eindeloos smssen bij een hi large abonnement op de sgs3? wat er dus gratis bij zou moeten zitten..
Hoe wat precies zit?! Je kan gratis onbeperkt smsen, dat staat er toch? 8)7

Of jij moet echt constant smsen, het zijn namelijk iets van 3500 smsjes per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
T-imm schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:06:
[...]

Ik heb net ook gebeld met VF over dat accesoire pakket, echter wisten zij mij te vertellen dat je hem bij verlengingen niet krijgt. Wat hebben ze precies gezegd tegen jou?
Ik belde met Vodafone klantenservice op 0800 0200 056 en vroeg specifiek naar het accesoires pakket. Er werd aangegeven dat deze voor nieuwe klanten EN voor verlengingen wordt meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-imm schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:06:
[...]

Kun je toch nagaan hoe ze langs elkaar heen werken op zo'n call center.
Daar zitten een aantal mensen die van toeten nog blazen weten. Ze hebben een standaard formulier voor hun neus en lezen gewoon het zelfde deuntje voor bij iedere klant. Ja en het slordige van alles is als de ene medewerker wel het acc pakket erbij doet en de andere weer niet jaja.Pfff
Voor de smartfone crew hetzelfde verhaal, wat een lachertje, een standaard vraag kunnen ze oplossen maar dan heb je het ook gehad. En nu we toch bezig zijn als je klant bent met een abonnement en je belt 1200 krijg je weer zo'n klote computer en om iemand te spreken betaal je 45 eurocent en mag je ook nog bijna 20 minuten in de wacht.. Over service gesproken, die was paar jaar geleden wel wat beter... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 08:48
Pff ik sta voor een dilemma jongens. Kunnen jullie even helpen. Ik heb als een stomme idioot meteen bij Hi verlengd omdat ze tot vandaag die 50% korting op de halve looptijd hadden. Ik wil een 1 jarig abonnement. Ik zie dat mensen via MTV Mobile echt prachtige aanbiedingen krijgen (+/- 700 euro, of zelfs goedkoper). Bij Hi betaal ik nu 802 euro in 1 jaar.

Ik belde net dus naar Hi, ze willen geen persoonlijke aanbiedingen doen tenzij ik mn abonnement annuleer. Dit duurt 5 tot 10 werkdagen. Op zich niet super erg (heb nu een S2, dus kan wel 2 weken extra wachten). Maar stel dat ik na het annuleren bel naar Hi, zij mij geen goede aanbieding doen via MTV Mobile en Hi zelf ook duurder is doordat de aanbieding afloopt.

Hebben jullie misschien advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
gubbe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:39:
Zojuist los toestel gekocht en mee gekregen van Belcompany voor €630. :) :) :) :) :)
Je weet dat als je een paar dagen wacht ( vanaf vrijdag) je hem bij gsmtrack.nl voor 565 euro hebt? Ik zie net staan 595 euro...

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 30-05-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:21:
Pff ik sta voor een dilemma jongens. Kunnen jullie even helpen. Ik heb als een stomme idioot meteen bij Hi verlengd omdat ze tot vandaag die 50% korting op de halve looptijd hadden. Ik wil een 1 jarig abonnement. Ik zie dat mensen via MTV Mobile echt prachtige aanbiedingen krijgen (+/- 700 euro, of zelfs goedkoper). Bij Hi betaal ik nu 802 euro in 1 jaar.

Ik belde net dus naar Hi, ze willen geen persoonlijke aanbiedingen doen tenzij ik mn abonnement annuleer. Dit duurt 5 tot 10 werkdagen. Op zich niet super erg (heb nu een S2, dus kan wel 2 weken extra wachten). Maar stel dat ik na het annuleren bel naar Hi, zij mij geen goede aanbieding doen via MTV Mobile en Hi zelf ook duurder is doordat de aanbieding afloopt.

Hebben jullie misschien advies?
Ik zou eerst even een belletje doen met MTV mobile en even uitleggen hoe de situatie in elkaar steekt. Dan kun je meteen vragen of die aanbieding nog voor je beschikbaar is. Tegenwoordig doen ze wel iets om je als klant te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:25:
[...]

Ik zou eerst even een belletje doen met MTV mobile en even uitleggen hoe de situatie in elkaar steekt. Dan kun je meteen vragen of die aanbieding nog voor je beschikbaar is. Tegenwoordig doen ze wel iets om je als klant te houden.
Maar ik zit helemaal niet bij MTV Mobile. Dan zullen zij mij toch geen persoonlijke aanbieding geven? Ik krijg dan vast weer te horen dat ik eerst mijn verlenging moet annuleren bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke heel fijn.. Mijn mobiel zou vandaag binnenkomen ( kreeg een briefje door de brievenbus) maar ik was er zelf niet en mijn moeder was te laat met de deur openen.. Dus hoop dat hij morgen komt!

dus klanten van Hi met een witte samsung gs3, waarschijnlijk heb je hem over een paar dagen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb toch maar naar MTV gebeld. De meneer kon helaas niet kijken omdat ik inderdaad eerst mijn verlenging bij Hi moet annuleren. Hij gaf echter aan dat de klantwaarde automatisch wordt berekend. Je kan zelfs alsnog iets duurder uitkomen dan een nieuwe klant bij verlengen. Aangezien ik ''maar'' 3 jaar klant ben bij Hi durf ik het niet aan om mijn abonnement bij Hi te annuleren. Ik ben namelijk niet zo vaak over mijn bundel heen geweest, waardoor ik niet super veel klantwaarde verwacht.

Ik denk dat ik het dus met die 802 euro in 1 jaar bij Hi moet doen. Had ik nou maar eerst gebeld ipv verlengen via de site :(

[ Voor 4% gewijzigd door -Edwin- op 30-05-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 12:40
-Edwin- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:58:
Ik heb toch maar naar MTV gebeld. De meneer kon helaas niet kijken omdat ik inderdaad eerst mijn verlenging bij Hi moet annuleren. Hij gaf echter aan dat de klantwaarde automatisch wordt berekend. Je kan zelfs alsnog iets duurder uitkomen dan een nieuwe klant bij verlengen. Aangezien ik ''maar'' 3 jaar klant ben bij Hi durf ik het niet aan om mijn abonnement bij Hi te annuleren. Ik ben namelijk niet zo vaak over mijn bundel heen geweest, waardoor ik niet super veel klantwaarde verwacht.

Ik denk dat ik het dus met die 802 euro in 1 jaar bij Hi moet doen. Had ik nou maar eerst gebeld ipv verlengen via de site :(
Ik heb mijn telefoon met een Vodafone BSWS abo voor €730 totaal, dat was voor 14 mei dus geen idee wat er met de prijzen is gebeurd sinds toen. Je kan er eens naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilvervisje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-06-2023
ilhanko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:
[...]

Ja me too, en als ik mijn status opvraag via https://hi.reviva.nl/, dan staat er alleen Laatste update maar geen status meer :)

Irritant bedrijf.
Idd irritant, deze situatie dan, verder met Hi geen problemen.
Als ze nu maar niet met de witte gaan wachten tot de blauwe ook binnen zijn...
Of hebben ze soms alle online bestelde S3tjes in de winkel verkocht tijdens de stormloop.
Kreeg net ook per email bericht, sorry is niet leverbaar, we nemen contact met je op als hij leverbaar is.
*ongeduldig* :)

EDIT! Ik keek even op de site om mijn order te checken en nu stond er op:
Laatste update: 30-05-2012
Order wordt gereed gemaakt in het magazijn

Ik durf het haast niet te geloven ;)

[ Voor 13% gewijzigd door zilvervisje op 30-05-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Cobaltos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:00:
[...]

Ik heb mijn telefoon met een Vodafone BSWS abo voor €730 totaal, dat was voor 14 mei dus geen idee wat er met de prijzen is gebeurd sinds toen. Je kan er eens naar kijken?
Voor 14 mei was Vodafone inderdaad relatief goedkoop. Nu helaas ook niet meer. Er is niet echt iets veel goedkopers te vinden dan die 802 euro bij Hi, tenzij je dus een hoge klantwaarde hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij BCC is het ook drama. Vrijdag via telefoon besteld: Die vrouw heel geruststellend: "Dinsdag 29 mei krijgen we 'm binnen en dan heeft u 'm de volgende dag." Tot op vandaag niks gehoord dus heb zelf maar weer gebeld. Zegt die man: "We hebben 'm momenteel niet op voorraad en ik heb geen idee hoelang het nog kan duren dus ik kan u niet helpen." Erg jammer dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe melding van Hi:

Status:

Voor TNT pakket informatie klik hier

btw; als het goed is krijg ik hem morgen dus, want verder in het emailtje stond dat ik niet thuis was en dat ze het morgen nog een keer gaan proberen! HOPEN !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
-Edwin- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:22:
[...]

Voor 14 mei was Vodafone inderdaad relatief goedkoop. Nu helaas ook niet meer. Er is niet echt iets veel goedkopers te vinden dan die 802 euro bij Hi, tenzij je dus een hoge klantwaarde hebt.
Ik heb totaal geen klantwaarde en ben overgezet naar MTV. Heb een verkoop verleden dus kan ook wel geholpen hebben met onderhandelen met medewerker.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
Ik vraag me af waarom die webXL abonnementen van KPN niet meer bij studentmobiel.nl staan? Die stonden er eerst wel op volgens mij? Ik ben 770 euro kwijt voor 1 jarig VF BSW 500 mb met 300 min voor 60 per maand. Moet dan 231 euro bijbetalen. Ben benieuwd wat die webXL abo's nog gaan doen want heb nog niet besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:30

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:25:
nieuwe melding van Hi:

Status:

btw; als het goed is krijg ik hem morgen dus, want verder in het emailtje stond dat ik niet thuis was en dat ze het morgen nog een keer gaan proberen! HOPEN !!!
Wanneer heb jij hem besteld? Ik de 19e bij MTV en nog steeds geen bericht. En mijn orderstatus is al sinds de 19e niet meer gewijzigd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BPP schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:47:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld? Ik de 19e bij MTV en nog steeds geen bericht. En mijn orderstatus is al sinds de 19e niet meer gewijzigd. :(
Ik heb hem de 24e besteld en mijn orderstatus bleef ook maar op de 24e staan.. totdat ik vandaag weer op mn status keek en dit fijne nieuws zag!!
Ja, je zou even kunnen bellen.. maar weet niet of dat zin heeft aangezien bijna geen enkele profider nieuws kan geven wanneer het toestel binnenkomt,
ik kreeg namelijk gister een email dat hij alweer vertraagd was en dat ze niet weten wanneer hij komt en kreeg dus vandaag opeens een email dat hij eraan komt :P.. erg vaag dus allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:27:
[...]

Ik heb totaal geen klantwaarde en ben overgezet naar MTV. Heb een verkoop verleden dus kan ook wel geholpen hebben met onderhandelen met medewerker.
Wat ik anders doe is morgen even kijken of de abonnementen van Hi duurder worden. Zo niet dan heb ik niks te verliezen en annuleer ik gewoon mijn verlenging. Dan bel ik (nadat de annulering is verwerkt, 5-10 werkdagen) naar MTV om te kijken of ze een goede aanbieding hebben. Zo niet dan verleng ik gewoon weer bij Hi. De blauwe S3 wordt toch niet binnen 2 weken geleverd, dus verlies praktisch niks.

T-Mobile en Vodafone zijn praktisch niet goedkoper (scheelt +/- 30 euro), dus ga dan ook niet wachten totdat ik mag overstappen. Het wordt wel sowieso Hi of MTV.

[ Voor 10% gewijzigd door -Edwin- op 30-05-2012 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:01:
[...]

Wat ik anders doe is morgen even kijken of de abonnementen van Hi duurder worden. Zo niet dan heb ik niks te verliezen en annuleer ik gewoon mijn verlenging. Dan bel ik (nadat de annulering is verwerkt, 5-10 werkdagen) naar MTV om te kijken of ze een goede aanbieding hebben. Zo niet dan verleng ik gewoon weer bij Hi. De blauwe S3 wordt toch niet binnen 2 weken geleverd, dus verlies praktisch niks.
Ik was in eerste instantie ook voor de blauwe gegaan, toen ik hoorde van de problemen heb ik omgschakeld naar de witte. Deze heb ik vandaag ontvangen, en ik moet eerlijk zeggen hij is schitterend. Is toch weer eens iets heel anders dan zwart wat ik nu al zo lang heb. Die blauwe is ook mooi, maar de witte lijkt wat eleganter. Maar dat is voor iedereen persoonelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was in eerste instantie ook voor de blauwe gegaan, toen ik hoorde van de problemen heb ik omgschakeld naar de witte. Deze heb ik vandaag ontvangen, en ik moet eerlijk zeggen hij is schitterend. Is toch weer eens iets heel anders dan zwart wat ik nu al zo lang heb. Die blauwe is ook mooi, maar de witte lijkt wat eleganter. Maar dat is voor iedereen persoonelijk natuurlijk.
welke provider heb jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:
Weet er trouwens iemand een winkel in Utrecht of Eindhoven waar ze hem als demo-exemplaar in de winkel hebben staan? Heb het op het moment erg druk en alleen donderdag heel even tijd om te kijken maar niet om voor sluitingstijd alle winkels af te gaan
Ben geen demo model in centrum van Ehv tegengekomen. Maar kan natuurlijk per dag veranderen. Wil hem zelf toch eerst wel ff zien om evt te beslissen. Geduld is een lange zaak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Vodafone maar ik heb hem besteld bij Gsmwijzer.nl met een nieuw abonnement. Voor mij geen probleem het nieuwe nr wat erbij zit geef ik aan mijn vader en ik ga gewoon verder met mijn bestaande nummer. Ik had hem besteld 13/05 dus nog met de oude abonnements vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durazno schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:12:
[...]

Hoe wat precies zit?! Je kan gratis onbeperkt smsen, dat staat er toch? 8)7

Of jij moet echt constant smsen, het zijn namelijk iets van 3500 smsjes per maand ;)
Ja klopt dat staat er haha, maar las zoveel verschiillende dingen erover dat ik het even niet meer begreep, vandaar die vraag :p en nee ik sms totaal (bijna) niet meer, heb wel abbo genomen met 75 belminuten erbij, voor het geval dat! Anders betaal je zoveel buiten je bundel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43
Ik ben dermate ontevreden over de communicatie van Vodafone met betrekking tot de vertraging van de blauwe versie en het niet functioneren van de order status op My Vodafone, dat ik zojuist mijn onvrede ook schriftelijk heb gedeeld met de klantenservice. Gelukkig weet ik onder andere via hier dat de blauwe versie vertraagd is. Anders zou ik nu elke dag tevergeefs op de postbode zitten wachten. Ik ben namelijk op geen enkele manier door Vodafone geïnformeerd over de vertraging. Jullie wel soms?
Naar aanleiding van de falende dienstverlening heb ik dan ook meteen navraag gedaan naar de mogelijkheid om mijn online pre-order te annuleren. Dan kijk ik straks na mijn vakantie wel verder voor goedkopere deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Morgion schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:54:
Ik ben dermate ontevreden over de communicatie van Vodafone met betrekking tot de vertraging van de blauwe versie en het niet functioneren van de order status op My Vodafone, dat ik zojuist mijn onvrede ook schriftelijk heb gedeeld met de klantenservice. Gelukkig weet ik onder andere via hier dat de blauwe versie vertraagd is. Anders zou ik nu elke dag tevergeefs op de postbode zitten wachten. Ik ben namelijk op geen enkele manier door Vodafone geïnformeerd over de vertraging. Jullie wel soms?
Naar aanleiding van de falende dienstverlening heb ik dan ook meteen navraag gedaan naar de mogelijkheid om mijn online pre-order te annuleren. Dan kijk ik straks na mijn vakantie wel verder voor goedkopere deals.
Via welke weg heb je dat gedaan? Ik heb namelijk nergens een e-mailadres of postadres kunnen vinden, heb mijn klacht maar via hun Facebook in een privé bericht verstuurd (de "24/7 Webcrew" oid beheert dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:09:
[...]
Via welke weg heb je dat gedaan? Ik heb namelijk nergens een e-mailadres of postadres kunnen vinden, heb mijn klacht maar via hun Facebook in een privé bericht verstuurd (de "24/7 Webcrew" oid beheert dat).
Via zo'n formulier op de website, ergens onder klantenservice. In mijn geval was ket Klantenservice > Online bestellen > Levering > en dan klik je op een vraag en verschijnt er onder aan de pagina ook de optie 'Stuur een e-mail naar een medewerker'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Morgion, ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Hebben ze al iets verteld waarom je order niet opvraagbaar is? Ik wil vooral bij vf direct van wege het accessoire pakket. En ze hebben me contractverlenging al in laten gaan, dus nu annuleren schiet ook niet meer op.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 02:32:
Morgion, ik zit in hetzelfde schuitje als jou. Hebben ze al iets verteld waarom je order niet opvraagbaar is? Ik wil vooral bij vf direct van wege het accessoire pakket. En ze hebben me contractverlenging al in laten gaan, dus nu annuleren schiet ook niet meer op.
Ik verwacht eigenlijk morgen pas iets te horen via de mail. Mijn contract is ook al twee weken ofzo omgezet, maar feitelijk hebben ze geen nieuwe dienst of nieuw product geleverd aangezien ik voorheen een vergelijkbaar abonnement had. Even afwachten hoe ze hier mee omgaan. Het kwalijkste is gewoon het gebrek aan informatie. Dit kan namelijk echt niet bij een telecomgigant als Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:38:
Als je niet via Hi wil leasen en wel op het KPN netwerk wil blijven stap je toch gewoon over op MTV
En dat kan dan ook als verlenging van een Hi abonnement? Met wie zou ik dan het best contact op kunnen nemen om dit het beste te regelen. Kan ik, denken jullie, (omdat Hi/MTV toch in feite één bedrijf is) bij MTV een verlening van een Hi abbo regelen en er van uit gaan dat het Hi abonnement dan ook beïndigd is of zou ik hier later gezeur mee krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Gistermiddag voor mijn vrouw geprobeerd te verlengen via de Vodafone website, maar dat lukte niet omdat ie de melding gaf dat er al een aanvraag was om het nummer over te zetten.

Vervolgens gebeld en toen werd er verteld dat verlengen via de website niet kon, omdat er al een lange tijd een storing was. Naja het zal wel. Verlengen via de telefoon kon echter wel.

Alleen was de SIII op dit moment niet leverbaar (ook de witte dus niet). Hij kon hem in het systeem dan ook niet aanklikken en dus ook niet bestellen en dus ook niet verlengen. Of we volgende week maar even weer konden bellen, want dan was de SIII er waarschijnlijk wel weer. Volgens hem zat bij het verlengen ook het accessoirepakket. Extra korting kon hij echter niet geven omdat de telefoon al gratis was bij het BSW Vaak 50 abonnement. Ook korting op de abonnementskosten kon ie niet doen, want hij kon alleen korting geven op hardware, omdat m'n vrouw in belcategorie C of D viel ofzo.

Maar ik vind het toch raar dat je niet kunt verlengen omdat de telefoon even uitverkocht is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
hars73 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:08:
[..]

Alleen was de SIII op dit moment niet leverbaar (ook de witte dus niet). Hij kon hem in het systeem dan ook niet aanklikken en dus ook niet bestellen en dus ook niet verlengen. Of we volgende week maar even weer konden bellen, want dan was de SIII er waarschijnlijk wel weer. Volgens hem zat bij het verlengen ook het accessoirepakket. Extra korting kon hij echter niet geven omdat de telefoon al gratis was bij het BSW Vaak 50 abonnement. Ook korting op de abonnementskosten kon ie niet doen, want hij kon alleen korting geven op hardware, omdat m'n vrouw in belcategorie C of D viel ofzo.

Maar ik vind het toch raar dat je niet kunt verlengen omdat de telefoon even uitverkocht is. :?
Ze vertelden mij dat ze wilden wachten met uitleveren van beide kleuren totdat ze de blauwe ook binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

whatzert schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:25:
[...]

Ze vertelden mij dat ze wilden wachten met uitleveren van beide kleuren totdat ze de blauwe ook binnen hebben.
Hij was uitverkocht zeiden ze tegen ons. Maar volgens mij kan ik via de website nog wel gewoon als nieuwe klant een nieuw abonnement afsluiten met de SIII (net geprobeerd).
Op de Friends&Family staat nu ook ineens toch weer beschikbaar om te bestellen zie ik net, wel met de opmerking 'binnenkort leverbaar'. Wel raar dat je daar geen kleur kunt kiezen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Hebben jullie de nieuwe prijzen bij Hi gezien? Gisteren liep 50% korting op de halve looptijd af. Stel je neemt nu een 1 jarige S3 met onbeperkt internet en 75 min bellen, dan betaal je 740 euro, zonder telefoon! Als je dan nog bijvoorbeeld na 1 jaar de S3 wilt kopen betaal je nog 210 erbij. Wat mij betreft is Hi helemaal de weg kwijt geraakt. Bij andere providers betaal je in 1 jaar +/- 760 euro icl telefoon. Het is dat ik al bij Hi heb verlengd toen ze nog de 50% korting hadden, maar als dit zo blijft dan volgend jaar geen Hi voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Laatst online: 17-02-2022
Hi komt heus wel weer met een nieuwe actie, anders lokken ze echt geen klanten en schrijven ze zich zelf af. Het is altijd bij die acties's zo. Verloopt er eentje, in de tussen tijd zetten ze alweer een nieuwe actie op. Sowieso het woordje 'actie' doet zoveel bij een reguliere consument. Terwijl ze soms niet weten dat ze duurder uit kunnen komen of dat het bedrag is gecompenseerd met je toestelkosten of overige maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij welke providers betaal je dan 700 voor 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
jappas schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:06:
[...]

En dat kan dan ook als verlenging van een Hi abonnement? Met wie zou ik dan het best contact op kunnen nemen om dit het beste te regelen. Kan ik, denken jullie, (omdat Hi/MTV toch in feite één bedrijf is) bij MTV een verlening van een Hi abbo regelen en er van uit gaan dat het Hi abonnement dan ook beïndigd is of zou ik hier later gezeur mee krijgen?
Gewoon nummer van Hi bellen en aangeven dat je niet wil leasen en wel wil verlengen via MTV.
Bij MTV medewerker aangeven dat toestel elders goedkoper is in combi met abo (bijv. Algebeld.nl) en dan onderhandelen. Zoek dus eerst uit hoe en wat voordat je belt zodat je feiten hebt om te onderhandelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-05-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSoul
  • Laatst online: 17-02-2022
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:57:
bij welke providers betaal je dan 700 voor 1 jaar?
Dit is momenteel de meest goedkoopste constructie als je even snel 1-jarig abonnement wil.

KPN Bel-SMS-Web 1-jaar 150 min/sms 250MB (1-jaar) via Studentmobiel.nl
*Stap in op Bel-SMS-Web 1000* (100 euro per maand)
50,00 - actietarief (2 maanden voor 25 euro per maand)
100,00 - 1 maand volle bedrag
*switch van abbonement naar WebXL 150 min/sms 250MB* (35 euro per maand)
300,00 - Overige kosten (9 maanden)
161,00 - Toestelkosten
-25,00 - Directkorting.com cashback voor studentmobiel.nl
----------------------
586,00 - Totale kosten over de gehele periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twarne
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04 08:09
Is het de moeite waard om te wachten op de 32GB versie (in Belgie) of is de 16GB versie groot genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:59
twarne schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:15:
Is het de moeite waard om te wachten op de 32GB versie (in Belgie) of is de 16GB versie groot genoeg?
Je kunt toch naar eigen smaak nog MicroSD invoegen? Dus zie het probleem van 16GB niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twarne
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-04 08:09
Razer schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:21:
[...]

Je kunt toch naar eigen smaak nog MicroSD invoegen? Dus zie het probleem van 16GB niet.
De snelheid, dat intern geheugen sneller is dan een MicroSD. Ik weet wel niet of het een merkbaar verschil is.
(Maar was wel al van plan om een class 10 sd kaartje erin te steken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

twarne schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:24:
[...]

De snelheid, dat intern geheugen sneller is dan een MicroSD. Ik weet wel niet of het een merkbaar verschil is.
(Maar was wel al van plan om een class 10 sd kaartje erin te steken)
Maar in principe heb je genoeg intern geheugen voor alle (system) apps toch? Voor muziek, foto's en films zal het denk ik niet heel veel uitmaken, helemaal met een class10 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Volgens onze accountmanager bij T-Mobile worden de witte en de blauwe SGS3's binnen 5 dagen gewoon geleverd, er is niets bekend over een vertraging van de blauwe variant. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Jaded schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:29:
Volgens onze accountmanager bij T-Mobile worden de witte en de blauwe SGS3's binnen 5 dagen gewoon geleverd, er is niets bekend over een vertraging van de blauwe variant. Ik ben benieuwd...
Lijkt me sterk. Over de hele wereld is de blauwe variant vertraagd, maar bij T-Mobile zou die binnen 5 dagen worden geleverd. Lijkt me meer een gevalletje van niet op de hoogte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mastertje/abbos3.png

Zat even te kijken, volgens mij is voor mij bij T-mobile met een ismart 150 te blijven toch het best. (voor 2 jaar)

Die mensen van tele2 doen echt gek met al hun losse dingen :P

[ Voor 18% gewijzigd door straider op 31-05-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Is iSmart niet alleen icm met een Iphone?

Edit: Ik zit er aan te denken om voor die 869 te gaan van Tele2
Zit nu bij Vodafone, en daar betaal je echt de hoofdprijs.

[ Voor 64% gewijzigd door Hunter23 op 31-05-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
straider schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:46:
[afbeelding]

Zat even te kijken, volgens mij is voor mij bij T-mobile met een ismart 150 te blijven toch het best. (voor 2 jaar)

Mag ik vragen waarom je die conclusie trekt uit jouw overzicht? Voor mij ligt op basis daarvan die keuze namelijk niet voor de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

Heb vandaag een reactie gehad op mijn klacht over hoe mijn verlenging is gegaan bij Vodafone; mocht ik besluiten toch bij Vodafone te blijven, krijg ik 1 maand extra abonnementskosten gecrediteerd. Toch wel netjes, scheelt weer €55,-! Nu maar hopen dat ik over een week of 2 toch een goede aanbieding kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
Morgion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:26:
[...]

Mag ik vragen waarom je die conclusie trekt uit jouw overzicht? Voor mij ligt op basis daarvan die keuze namelijk niet voor de hand.
Klopt. Het sheetje heb ik even snel in elkaar geramd, dus hij is onder voorbehoud van fouten. Ze liggen iig allemaal redelijk dicht bij elkaar, en 100 euro op 2 jaar is niet écht veel.

Ik hoop dat ik er bij T-mobile nog korting uit kan krijgen bij de winkel, op de site staat;
Verlengen met nieuw toestel?
Waarom je abonnement bij T-Mobile met toestel verlengen? Voordelen:

Tot 12 maanden 50% korting op je abonnement
Tot € 30,- extra korting met Onbeperkt Internet Voordeelbundel
Verder heb je iets meer MB's, je betaalt niet meer per MB over je limiet maar je internet wordt plots heel langzaam en je belminuten tellen voor 2 maand (wel gaar is dat je eerst de belminuten van de huidige maand op maakt).

Ik ga straks even bij de T-mobile winkel kijken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mijn Hi verlenging (wit) van 22-05:

Status:
Laatste update: 31-05-2012
Order verzonden

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
-Edwin- schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Lijkt me sterk. Over de hele wereld is de blauwe variant vertraagd, maar bij T-Mobile zou die binnen 5 dagen worden geleverd. Lijkt me meer een gevalletje van niet op de hoogte zijn.
Lijkt me ook, komt erg amateuristisch over die zakelijke verkoop van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
Net even langs T-mobile winkeltje gefietst, aanschaf waarde was daar €150 ipv €43 :/ das bijna een dag werken op m'n bijbaantje. Ze hadden hem wel liggen though, en meneer zei verder dat ie over een week de blauwe ook had. Online bestellen en hopen op snelle levering dus!

[ Voor 10% gewijzigd door straider op 31-05-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik hoor steeds meer dingen over dat de blauwe toch sneller dan verwacht leverbaar wordt. Ik kreeg namelijk te horen van Studentmobiel; eind juni. Zou mooi zijn als dat richting midden juni was, want daar ging ik voor de vertraging al vanuit :D.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
  • Laatst online: 08-08 09:29
straider schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:46:
[afbeelding]

Hoe kom je bij Vodafone aan een goedkopere prijs voor het toestel (81 euro)? Op de website staat er bij het Bel+Sms+Web Altijd € 47,50 2 jaar dat je 100 euro moet bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
BlckSpdr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:51:
[...]

Hoe kom je bij Vodafone aan een goedkopere prijs voor het toestel (81 euro)? Op de website staat er bij het Bel+Sms+Web Altijd € 47,50 2 jaar dat je 100 euro moet bij betalen.
ik heb het hier weggeplukt?
straider schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:45:
Net even langs T-mobile winkeltje gefietst, aanschaf waarde was daar €150 ipv €43 :/ das bijna een dag werken op m'n bijbaantje. Ze hadden hem wel liggen though, en meneer zei verder dat ie over een week de blauwe ook had. Online bestellen en hopen op snelle levering dus!
begin nu te twijfelen aan mezelf of hij niet €50 ipv €150 zei ><

[ Voor 33% gewijzigd door straider op 31-05-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renbro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 20:27
Heeft iemand hier eigenlijk al de telefoon van T-Mobile toegestuurd gekregen? We hebben hem begin vorige week besteld maar we hebben nog niks mogen ontvangen. Dit is wel vai T-Mobile zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Aha vandaar ik heb alleen maar via de vodafone website gekeken omdat ik daar heb verlengd.

[ Voor 13% gewijzigd door BlckSpdr op 31-05-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

BlckSpdr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:04:
Aha vandaar ik heb alleen maar via de vodafone website gekeken omdat ik zit te kijken naar een verlenging.
Als je VF gaat bellen krijg je misschien nog wat toestelkorting als je een 'goeie' beller bent. Maar gisteren was de SIII niet te bestellen voor een verlenging. Maar je zou kunnen bellen nu, wie weet vandaag ineens weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Bounzz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:03:
Heeft iemand hier eigenlijk al de telefoon van T-Mobile toegestuurd gekregen? We hebben hem begin vorige week besteld maar we hebben nog niks mogen ontvangen. Dit is wel vai T-Mobile zakelijk.
Gisteren was de levertijd nog 5 dagen, dus ik verwacht volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Jaded schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:29:
Zojuist telefonisch contact gehad met T-Mobile i.v.m. verlengen i.c.m. natuurlijk de SIII. Gevraagd of de blauwe aankomende week geleverd zou gaan worden. Antwoord was nee. Als het goed was half juni inderdaad.

Witte is op voorraad. Binnen 10 minuten een email van AMP en morgenmiddag zou ik het toestel moeten hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary

Ary

BlckSpdr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:51:
[...]

Voor nieuwe klanten is het toestel bij de Vaak €50 en de Altijd €55 gratis, voor jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Lol :o Krijg net van Vodafone een of ander stom ding in de post: "Fijn dat je blijft" :? Gewoon een stom stukje reclame voor hun eigen website en zo. Verder nog steeds geen informatie of communicatie met betrekking tot order status of levering. Hier scoren ze geen punten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een nieuwe email gehad van Hi:

Status:

Order verzonden

Dus als het goed is komt hij vadnaag binnen!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damkoning
  • Laatst online: 29-08 20:33
iemand hier uberhaupt een status update van MTV mobile gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Kunnen mensen die hem binnen krijgen melden waar en wanneer ze hem besteld hebben, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:08:
Mijn Hi verlenging (wit) van 22-05:

Status:
Order verzonden

:)
yep die heb ik ook gehad! nu nog maar kijken of hij ook echt aankomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:
Kunnen mensen die hem binnen krijgen melden waar en wanneer ze hem besteld hebben, alvast bedankt!
24 mei besteld, rond 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
bedankt ga deze week denk ik verlengen. De prijzen bij Vodafone zelf zijn wel naar beneden gegaan de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
damkoning schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:35:
iemand hier uberhaupt een status update van MTV mobile gehad?
Wat ik wel slecht vind is dat op de sites van Hi en MTV nog steeds leverbaar binnen 2-5 dagen staat terwijl bij order status van mijn bestelling out of stock staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:
[...]

yep die heb ik ook gehad! nu nog maar kijken of hij ook echt aankomt :P
Ik heb (nog) geen mail maar zat om de 10 minuten op F5 te rammen om te kijken of er iets veranderd is ;)

Morgen bij de deur zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:40:
[...]

Ik heb (nog) geen mail maar zat om de 10 minuten op F5 te rammen om te kijken of er iets veranderd is ;)

Morgen bij de deur zitten!
Morgen? ik ga er vanuit dat hij vandaag komt toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
opperbom schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Zojuist telefonisch contact gehad met T-Mobile i.v.m. verlengen i.c.m. natuurlijk de SIII. Gevraagd of de blauwe aankomende week geleverd zou gaan worden. Antwoord was nee. Als het goed was half juni inderdaad.

Witte is op voorraad. Binnen 10 minuten een email van AMP en morgenmiddag zou ik het toestel moeten hebben :)
Dat was zeker niet de zakelijke desk? Daar duurt altijd alles veel langer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
Pfrt;

prijs toestel iSmart150 T-mobile winkel: €150,-
prijs toestel ISmart150 T-mobile site: €49,95
prijs toestel iSmart150 T-mobile telefonisch klantenservice: €30,-

WTF? Krijg zo een mailtje met het contract en de details en hij wordt zaterdag bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Jaded schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Nee hij is vandaag verzonden, aangezien hij nog niet bij TNT aangemeld is (klik maar eens op de link).

Heb jij trouwens ook dat het internet van je telefoon is afgesloten/niet meer werkt?
Ik had dit vorig jaar ook al, maar toen ging ik van Blackberry naar de Galaxy S2, dus ik dacht dat het met het overzetten van Blackberry internet naar 'normaal' internet te maken had. Destijds was het ook sinds de order ingepakt/verzonden was. Misschien door het overzetten naar het nieuwe abonnement? Vreemd in ieder geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Morgen? ik ga er vanuit dat hij vandaag komt toch..
Jij denkt dat als ze hem vandaag versturen je hem ook vandaag krijgt? Trace je pakje ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Jaded schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Nee, was particulier. Vind het wel vreemd dat het zakelijk dus een stuk langer zou moeten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Jij denkt dat als ze hem vandaag versturen je hem ook vandaag krijgt? Trace je pakje ff....
dat denk ik ja :P stond er bij jou gister ook dat hij al verwerkt werd?
en ja dat kan dus niet -_- als ik hem wil zoeken via postnl staat er dit;
''Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet met studentemobiel gebeld... even gevraagd hoe dat zit, omdat ik momenteel nog een abbo bij vodafone heb tot 22 juni (daarna loopt mijn abbo af en heb ik het opgezegd)

Of ik dan een nieuw contract bij studentenmobiel kan nemen met vodafone abbo.
Maar dit kan gewoon.

Tevens heb ik gevraagd wanneer ze de blauwe galaxy s 3 verwachten, en mevrouw aan de telefoon zei pas Eind juni ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:48:
[...]

''Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens ''
De status update bij jou staat op vandaag met verzonden.....morgen dus in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:50:
[...]

De status update bij jou staat op vandaag met verzonden.....morgen dus in huis.
hmm balen.. maarja een dag meer of minder ga ik niet om zeuren :P ben al blij dat er staat 'verzonden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is 500mb internet genoeg? of is 1000 meer aan te raden of is dat overkill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marlamin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11-2024

marlamin

SteamDB ontwikkelaar

Heb mijn toestel ontvangen, alleen geen accessoires pakket. Even nagebeld met Vodafone en word volgende week teruggebeld door een teamleider die mij er hopelijk alsnog een na gaat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:04:
Dat ligt er helemaal aan wat voor type gebruiker jij bent. Voor mij persoonlijk is 500 MB meer dan genoeg, terwijl anderen eigenlijk alleen naar 1 GB (of meer) kijken. Heb je de mogelijkheid om je verbruik in het verleden te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm kan ik neit nakijken ....zit ook wel veeel op wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:04:
Dat is echt heel persoonlijk. Ik heb aan 1000 niet genoeg omdat ik mijn telefoon ook op veel plaatsen gebruik zonder wifi. Ik zit gemiddeld op zo'n 1800mb.....

Edit: Denk dat ik gewoon een heavy user ben want via wifi ook nog eens bijna 3gb....

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 31-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:08:
ehm kan ik neit nakijken ....zit ook wel veeel op wifi
Zeker als je veel op wifi zit, denk ik dat 500 MB genoeg kan zijn voor je. Toch verschilt het altijd van persoon tot persoon en kunnen we hier geen duidelijk antwoord op geven zonder inzicht in je historische en huidige verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Morgion schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Zeker als je veel op wifi zit, denk ik dat 500 MB genoeg kan zijn voor je. Toch verschilt het altijd van persoon tot persoon en kunnen we hier geen duidelijk antwoord op geven zonder inzicht in je historische en huidige verbruik.
En wat wil je doen op inet..beetje browsen of ook youtube enzo....filmpjes en muziek streamen vreet bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:13:
[...]

En wat wil je doen op inet..beetje browsen of ook youtube enzo....filmpjes en muziek streamen vreet bandbreedte.
Vooral dat ja. Gebruikte zelf nauwelijks 3g tot ik een tijdje terug af en toe wat youtube filmpjes heb bekeken. Op hoge kwaliteit is een filmpje van ca. 5 minuten al gauw 100mb aan data, dus dan gaat het erg hard..

OT: Ben ergens ook wel weer 'blij' dat de blauwe nog niet leverbaar is, ik zit er stiekem op te hopen dat wanneer de blauwe bv. eind juni pas beschikbaar is de prijs ca. 50 euro is gezakt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:40:
[...]

Wat ik wel slecht vind is dat op de sites van Hi en MTV nog steeds leverbaar binnen 2-5 dagen staat terwijl bij order status van mijn bestelling out of stock staat....
De mederwerkers van Hi konden mij tijdens het telefonisch bestellen melden dat het geen zin had om een witte te bestellen als je eigenlijk een blauwe wilde ivm levering! Ze worden namelijk bijna tegelijk weer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golf2vr6 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:
Hoi besteld 13/05 bij Gsmwijzer.nl
Gisteren norgen netjes afgeleverd met post.nl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
advena schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:25:
[...]

De mederwerkers van Hi konden mij tijdens het telefonisch bestellen melden dat het geen zin had om een witte te bestellen als je eigenlijk een blauwe wilde ivm levering! Ze worden namelijk bijna tegelijk weer beschikbaar
Ik bedoelde meer voor de mensen die nu bestellen en op de site 2-5 dagen zien staan terwijl er geen voorraad is om te leveren als je nu besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Dat betekent dat je hem morgen krijgt, na 20;00 kun je hem tracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:42:
[...]

Dat betekent dat je hem morgen krijgt, na 20;00 kun je hem tracen.
ohh dat is raar dan, kreeg namelijk vorige week al een email dat ik hem kon volgen, wat dus helemaal niet het geval bleek te zijn aangezien ik elke dag ging kijken!
maar bedankt, zal na 8e nog ff kijken en zeggen of het dan gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel zelf erg tussen vodafone en kpn .. want in friesland heeft kpn weer beter bereik denk ik.
Maar kpn heeft weer andere abonnementen;

bv: 350 min/sms + inet voor 47,50 per maand.

En weet iemand of je belminuten/sms tegoed kan meenemen naar volgende maand?
want als ik de eerste maand rustig aandoe, dan heb ik in principe de volgende maand 700 bel/sms minuten.

-edit-

Op kpn lees ik "Je mag je overgebleven beltegoed maximaal 1 maand meenemen en daarna vervalt het"
en op studentenmobiel staat "Beltegoed is 2 maanden geldig."

weet iemand hier meer van?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Afgelopen week heb ik met iemand van studentenmobiel.nl aan de telefoon gehangen, en ik vroeg hem of de actie met het accessoirepakket ook op ging voor een VF abo via hun. Hij vertelde me dat dit zo was. Vandaag heb ik weer contact gehad met Studentenmobiel, en nu vertelden ze me dat dit toch niet het geval was.

Ik heb laten weten dat ik dit niet echt tof vond, het ging wel om een pakket van ongeveer 90 euro. Het enige wat ze konden doen was een autolader sturen, en verzendkosten terug storten.

Zijn er toevallig andere mensen die ook van Studentenmobiel hebben vernomen een accessoirepakket te krijgen, of ben ik de enige?
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste