Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Ik heb 'm voor 559 besteld, nog niet betaald. Ze zullen hem wel niet meer voor die prijs willen leveren neem ik aan...Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:39:
Zie net dat de prijs bij GSMTrack.nl sinds vanochtend van €559,- naar €589,- is aangepast...
Zit hier ook de gratis accessoire set bij?
Ps4/switch gamer
Even niets...
Bij Amazon.de voor 584 + 0,00
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vreemd, hier de witte bij VF en hier de blauwe bij VF.Phusebox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:08:
Ik kan niet verlengen bij Vodafone (telefonisch) omdat de S III niet in hun lijst staat van leverbare toestellen. Heb specifiek gevraagd voor de witte.
Deze zou je telefonisch kunnen bestellen door 0800-0200056 te bellen. Ik weet wel dat VF diverse verkoopafdelingen heeft met verschillende verkoopsystemen.
Via Vodafone F&F kun je wel gewoon verlengen volgens mij voor dezelfde voorwaarden en prijzen als een nieuw abonnement. En daar staat de S3 wel gewoon bij.Phusebox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:08:
Ik kan niet verlengen bij Vodafone (telefonisch) omdat de S III niet in hun lijst staat van leverbare toestellen. Heb specifiek gevraagd voor de witte.
Beantwoord mezelf maar dan, ik moet tot de volgende levering wachtenHamburgerHenk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:23:
Heeft iemand al wat van castle binnengehad?
Ik had Hi en heb verlengd/overgezet naar MTV 2000mb/100min.
Toestel 260 euro (ipv 330) en 5 euro korting p/m op factuur.
10x47,50=475+260= 735 euries voor 1 jaar,.....helemaal happy.
Volgens medewerker morgen binnen
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Er staat wel pre-order bij?Malarky schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Vreemd, hier de witte bij VF en hier de blauwe bij VF.
Deze zou je telefonisch kunnen bestellen door 0800-0200056 te bellen. Ik weet wel dat VF diverse verkoopafdelingen heeft met verschillende verkoopsystemen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nog geen bericht gehad. Had ergens gelezen dat ze deze week voorraad krijgen.struik978 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:39:
Al bericht gehad wanneer die geleverd wordt? PS Witte?
[...]
Order bevestiging binnen en die staat ook op morgen...damkoning schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:30:
lijkt me sterk dat je hem morgen binnen hebt die gasten vertellen maar wat. Maar hoop het wel voor je hoor volgens mij ken je nog van het gs2 abbonementen topic vorig jaar. En daar beloofde HI ook al genoeg....
Bij de S2 was algebeld.nl die veel beloofde.
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-05-2012 12:46 ]
Ik heb de witte versie 14 mei bij Telfort gepre-orderd toendertijd mail gekregen 29 mei in huis, maar tot nu ik hoor ook maar niks. Valt ook onder KPN, net als Hi en MTV, ik denk dat heel KPN buiten de boot pist, jammer. Geen nut om te preorderen dus.damkoning schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:52:
weet iemand hier waarom HI/KPN/MTV mobile de enige zijn die nog geen toestellen hebben uitgeleverd. En wanneer ze ongeveer beginnen met leveren, kan er namelijk niks over terug vinden....
Blauw of wit? Ik heb wit besteld.damkoning schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:47:
op mijn order bevestiging eveneens bij MTV staat niet op voorraad en ook geen datum....
Staan wel 2x "Galaxy S III" in de orderlijst. Hopelijk is een van deze twee de accessoires set, of ik krijg gewoon 2 toestellen.
Order items:
Samsung Galaxy S III 16GB WHT VF
Micro sim postpaid 88K
Sam. Galaxy SIII I9300 16GB WHT Vanila
Ben benieuwd!
Gunstige aanbieding, helaas sms ik daarvoor nog teveel (vrienden met smartphone die weigeren te whatsappen)Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:27:
Ook eindelijk besteld.....was met vakantie....ook mooi!
Wat een prijs zeg! Ik heb verlengd bij Hi (ook 1 jaar) en betaal 802 euro als ik de telefoon afkoop.Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:27:
Ik kijk net en ineens bij Vodafone Friends&Family geen Galaxy SIII meer te vinden...hars73 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:12:
[...]
Via Vodafone F&F kun je wel gewoon verlengen volgens mij voor dezelfde voorwaarden en prijzen als een nieuw abonnement. En daar staat de S3 wel gewoon bij.
*iets met frustratie mompelt*
Hier nu ook (geen mail, maar order status pagina) geen probleem want toch weinig tijd op dit moment. Over 2 weken meer tijd dus dan hoop ik hem wel te hebben.damkoning schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:12:
golf2vr6 heb net even gekeken er staat in mijn orderbevestiging wel dat het de volgende dag geleverd zou worden. Maar paar minuten daarna kreeg ik een mail die zijn dat het langer ging duren wegens vertragingen....
[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-05-2012 13:34 ]
Totaal mee eens. Je krijgt ook niet even een update. Had ik maar geen pre-order geplaatstilhanko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:32:
Was net bij de Hi shop in Hilversum. Drie arrogante gasten achter de balie, en eentje vertelde me dat hij gisteren nog voorraad had en verwacht morgen of vrijdag weer een paar toestellen. Ik heb al online verlengd dus kon zogenaamd niet morgen een toestel ophalen en mijn online bestelde retourneren. Lijkt mij bullshit, maar goed. Al met al blijft het raar dat de online bestellers heel vroeg c.q. zo snel mogelijk bestellen, na de release 'van niks weten' en als je naar de winkel loopt, het toestel gelijkt hebt... Op z'n zachtst gezegd een k*t streek.
*iets met frustratie mompelt*
Dat zou je op zijn minst verwachten. Ik heb die updates allemaal gehad en op basis daarvan overlegd voor annuleren webshop / kopen lokale shop - omdat het wachten op een blauwe nog minstens 3 weken gaat duren en geld retour max 10 dagen is, nieuwe levering witte 2 weken, hier lokale winkel (zelfde toko): Kan hem gelijk halen als ik het geld heb. Maar dat is idd een faal in de ICT of de Franchise constructie van die toko's, dat ze niet allemaal samen uit 1 pool putten. Lokale leveranciers, heb ik vaker meegemaakt, hebben soms een veel uitgebreider netwerk of andere leveranciers dan Hoofdkantoor/Webshop van Toko X.mister_S schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Totaal mee eens. Je krijgt ook niet even een update. Had ik maar geen pre-order geplaatst

Dat ik een van de nieuwste toestellen heb besteld en dat ze contact opnemen wanneer ze leverbaar zijn om een leverdatum af te spreken...........
Ik heb de witte besteld, die zijn toch gewoon al binnen, waarom duurt het zo lang bij Hi
Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik vind de witte niet lelijk, maar ik heb wel een lichte voorkeur voor de blauwe. Dusver wacht ik nog geduldig. Ik zie in dit topic dat de witte een nieuwe lading krijgt over 2 weken, wat ook de verwachting is voor de blauwe. Dus ik denk dat we er inmiddels niks mee opschieten om te switchen naar een witte.Rudios schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:41:
Zijn er hier mensen die een witte hebben besteld/gekocht en dit voorlief hebben genomen, maar eigelijk een blauwe wilde? Ik ben dat wachten beu. En van mijn reserve Nokia koelkast wordt ik niet vrolijk van.
MTV Mobile 1 jaar 100 min / 50 sms / 500 MB (studentmobiel)
000,00 - 2 maanden gratis
350,00 - 10 maanden
357,00 - toestelkosten
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
----------------------
687,00 - totaal
MTV Mobile 1 jaar 100 min / 50 sms / 1000 MB (studentmobiel)
000,00 - 2 maanden gratis
425,00 - 10 maanden
303,00 - toestelkosten
-20,00 - directkorting.com voor studentmobiel
----------------------
708,00 - totaal
[ Voor 12% gewijzigd door xSoul op 30-05-2012 14:04 ]
Ja me too, en als ik mijn status opvraag via https://hi.reviva.nl/, dan staat er alleen Laatste update maar geen status meerzilvervisje schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:52:
Ik kreeg net een minuut geleden een sms van Hi.
Dat ik een van de nieuwste toestellen heb besteld en dat ze contact opnemen wanneer ze leverbaar zijn om een leverdatum af te spreken...........
Ik heb de witte besteld, die zijn toch gewoon al binnen, waarom duurt het zo lang bij Hi
Irritant bedrijf.
Waarschijnlijk doe ik over 2 weken net zo hard mee als ik mijn s3 dan ook nog niet heb.....
Toen ik nog bij Hi zat vond ik de website en het niet functioneren ervan toch wel 1 groot drama.ilhanko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:
[...]
Ja me too, en als ik mijn status opvraag via https://hi.reviva.nl/, dan staat er alleen Laatste update maar geen status meer
Irritant bedrijf.
Ben dus ook over dit bericht niet verrast.
Haha ja mooi heGolf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:
Haha in elk levertijden topic weer hetzelfde verhaal. Dit of dat bedrijf zuigt, beter geen pre-order kunnen plaatsen.
Waarschijnlijk doe ik over 2 weken net zo hard mee als ik mijn s3 dan ook nog niet heb.....
Even een update:
Zowaar staat er ineens "Voor TNT pakket informatie klik hier" en als ik klik kom ik bij een nog niet aangemelde track en trace
Hi is zooo goed
Dat is logisch, aangezien het pakket pas tegen de avond in het sorteercentrum zal zijn en dan pas gescand wordt om in het systeem te zettenilhanko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:11:
[...]
Haha ja mooi he
Even een update:
Zowaar staat er ineens "Voor TNT pakket informatie klik hier" en als ik klik kom ik bij een nog niet aangemelde track en trace
Hi is zooo goed
Yes I know, maar was meer als reactie op mijn vorige haat-berichten tegen HiRomanII schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:12:
[...]
Dat is logisch, aangezien het pakket pas tegen de avond in het sorteercentrum zal zijn en dan pas gescand wordt om in het systeem te zetten
Eigenlijk moet ik/moeten we gewoon geduld hebben, maar dat is haast onmogelijk.
Iemand anders die bij Hi heeft besteld al zijn status gecheckt? Ik heb nog geen mail/sms...
Nadat ik jouw link zag, heb ik even mijn status gecheckt. Hier staat: "Status:ilhanko schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:15:
[...]
Yes I know, maar was meer als reactie op mijn vorige haat-berichten tegen Hi
Eigenlijk moet ik/moeten we gewoon geduld hebben, maar dat is haast onmogelijk.
Iemand anders die bij Hi heeft besteld al zijn status gecheckt? Ik heb nog geen mail/sms...
Laatste update: 29-05-2012 Artikel(en) niet op voorraad"
Dit is echter niet heel verrassend, aangezien ik de blauwe besteld heb
Verwijderd
De witte versie via Gsmwijzer.nl
Krijg je deze nog wel? Stond toch gewoon op de VF site.FireDrunk schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:02:
nee, geen accesoires helaas.
Ps4/switch gamer
Even niets...
Telefonisch werd me verteld dat dat alleen voor nieuwe klanten was, en dan alleen online. Ik gok dat als je klantwaardering hoog genoeg is ze em er vast bij willen gooien bij een verlenging, maar das bij mij helaas niet het geval.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Krijg je deze nog wel? Stond toch gewoon op de VF site.
Daarom is het handiger om in een paar winkels een reservering aan te maken. Winkels hebben redelijk wat toestellen gehad. Veel makkelijker dan alles maar online doen. De Tweaker zou toch wat vaker naar buiten moeten gaan dan te blijven wachten op de pre-orders. Vorig jaar had ik de SII ook op de eerste dag doordat ik een reservering had aangemaakt dan dat ik online ging wachten.Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:09:
Haha in elk levertijden topic weer hetzelfde verhaal. Dit of dat bedrijf zuigt, beter geen pre-order kunnen plaatsen.
Off-topic: We zullen zien of je over 2 weken ook zo hard meedoet. Hopelijk heb je hem dan gewoon in 1 keer.
Verwijderd
Toen ik de S2 bestelde bij Hi heb ik ook dik 1 maand moeten wachten, toen heb ik netjes 1 maand abonnementsgeld terug gekregen omdat ik het abonnement niet kon gebruiken.
Gaat dit ook zo als je nu de blauwe besteld?
Daarbij vraag ik me af, gaan jullie echt allemaal gewoon akkoord met die belachelijk dure lease optie van Hi? Of hebben jullie toch een of ander foefje om gewoon je toestel te krijgen zonder hem na het afbetalen te moeten retourneren?
Ik wil zelf namelijk niks leasen, ik krijg er geen cent korting om namelijk..
hoe heb je dat gefixed want dat vind ik wel een hele mooie aanbieding... Op de website kan ik dit zo niet regelenGolf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:27:
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Waarschijnlijk telefonisch verlengen o.i.d. met een goede klantwaarderingEwivis schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
[...]
hoe heb je dat gefixed want dat vind ik wel een hele mooie aanbieding... Op de website kan ik dit zo niet regelen
Verwijderd
Je bent toch niet verplicht je toestel bij Hi te kopen???Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
Hoe zit het nu met de vertraagde leveringen van deze?
Toen ik de S2 bestelde bij Hi heb ik ook dik 1 maand moeten wachten, toen heb ik netjes 1 maand abonnementsgeld terug gekregen omdat ik het abonnement niet kon gebruiken.
Gaat dit ook zo als je nu de blauwe besteld?
Daarbij vraag ik me af, gaan jullie echt allemaal gewoon akkoord met die belachelijk dure lease optie van Hi? Of hebben jullie toch een of ander foefje om gewoon je toestel te krijgen zonder hem na het afbetalen te moeten retourneren?
Ik wil zelf namelijk niks leasen, ik krijg er geen cent korting om namelijk..
Dit is hun policy, ga naar vodafone T mobile dan heb je daar geen last van simpel
Er zijn nog een aantal gebieden in nederland waarbij vodafone of t-mobile bereik gewoon drama is, dan moet je dus wel....Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Je bent toch niet verplicht je toestel bij Hi te kopen???
Dit is hun policy, ga naar vodafone T mobile dan heb je daar geen last van simpel
Alsik het goed begrijp doet MTV Mobile niet aan toestellease, toch?Koen87 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:43:
[...]
Er zijn nog een aantal gebieden in nederland waarbij vodafone of t-mobile bereik gewoon drama is, dan moet je dus wel....
Verwijderd
Ja je hebt gelijk daar zit wel wat in.Koen87 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:43:
[...]
Er zijn nog een aantal gebieden in nederland waarbij vodafone of t-mobile bereik gewoon drama is, dan moet je dus wel....
Ik zit zelf op 200 meter van een Vodafone mast.
Maar gebruik toch zoveel mogelijk wifi.
1) Als je maandelijkse totaalnota rond de 55 euro is:
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Large (1GB) + 1000 minuten of SMS berichten per maand - 2jr
Aanschaf: gratis
Eerste 12 maanden 46,00 : 12 x 46,00 = 552,00
13 - 24e maand 92,00 : 12 x 92,00 = 1104,00
Afkoop toestel 15% : 0,15 x 600 = 90,00
Totaal 1.746,00
- geen onbeperkt SMS
- slechts 1000 minuten bellen en niet onbeperkt
- beperkte keuze in bel, sms en databundels
- slechts 7.2 Mbps downloadsnelheid
Samsung Galaxy S III i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Altijd (1 GB) + 200 belminuten - 2jr
Eerste 6 maanden : 0
7e - 24e maand 55,00 : 18 x 55,00 = 990,00
Totaal: 990,00
+ onbeperkt SMS'en
+ onbeperkt naar Vodafone + Sizz nummers bellen
+ veel meer vrijheid in belbundels en sms bundels
+ twee keer snellere data downloadsnelheid (14.4 Mbps)
2) Of een iets goedkopere variant:
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Medium (500MB) + 75 minuten of SMS per maand - 2jr
Eerste 12 maanden 23,50 : 12 x 23,50 = 282,00
13 - 24e maand 47,00 : 12 x 47,00 = 564,00
Toestel gaat retour naar Hi na 2 jaar
Totaal 846,00
- geen onbeperkt SMS'en
- slechts 75 minuten bellen en niet onbeperkt
- slechts 2 Mbps download snelheid
Samsung Galaxy S III i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak (500 MB) + 200 belminuten - 2jr
7e - 24e maand 55,00 : 18 x 50,00 = 900,00
2e hands verkoop na 2 jaar: -/- 200,00
Totaal: 700,00
+ onbeperkt SMS'en
+ bijna 4 keer snellere data downloadsnelheid
Bij het laatste voorbeeld ga ik er vanuit dat je de SGS3 na 2 jaar kunt verkopen voor 200 euro en dat je dan een SGS5 gaat kopen.
Deze Vodafone prijzen gelden gewoon bij BelCompany, daar liggen de toestellen gewoon op voorraad en heb je hem direct in je hand.
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 30-05-2012 14:47 ]
Beetje ouwehoeren met telefonisch medewerker en natuurlijk van te voren een beetje op inet gekeken waar hij met abo wat ik wilde koste. Bij algebeld was het goedkoopste maar daar moest ik dan nog leveringskosten en afsluitcentjes betalen (bijna 50 euro). Heb dus rechtstreeks gehandeld omdat ik geen zin had in extra kosten. Telefoon kon hij niet goedkoper dan 260 euro maken, wel 5 euro p/m korting op abo geven. Als je zomaar om korting vraagt zul je het niet snel krijgen, je moet wel goede redenen geven zoals ik hem aangeven heb dat het bij algebeld goedkoper is dan via mtv zelf. Hij heeft toen op de site van algebeld gekeken en mij de aanbieding gedaan.Ewivis schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
[...]
hoe heb je dat gefixed want dat vind ik wel een hele mooie aanbieding... Op de website kan ik dit zo niet regelen
[ Voor 9% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-05-2012 14:54 ]
Ze konden mij melden dat op het moment de levertijd van de Witte en de Blauwe 2 weken is.
1000mb @ 7.2
Onbeperkt SMSen
0 minuten (Ik bel bijna nooit, heb berekend dat ik niet boven de 5epm uitkom in de meeste gevallen)
Toestellease
Studentenkorting
Voor een totaal bedrag voor 762 euro over 2 jaar
Jammer daarna geen telefoon meer, maar dan kies ik toch weer een nieuwe...
Helaas konden ze mij geen verdere korting aanbieden en bieden zij ook geen "starterskit" aan
Edit: Als ik naar de vergelijking van Robbertwebbe hierboven kijken dan kan ik voor 115euro (0.15*600+25) mijn SGSIII overnemen en deze weer voor 200 verkopen, dan scheelt het mij nog eens 85 euro! Oftewel Robbertwebbe, ik vind je vergelijking waardeloos...
[ Voor 21% gewijzigd door advena op 30-05-2012 14:57 ]
Verwijderd
ik niet, ik moet bij kpn blijven.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Je bent toch niet verplicht je toestel bij Hi te kopen???
Als ik met vodafone naar de andere kant van het gebouw loop op het werk heb ik Belgisch netwerk.
Zit ik thuis in de tuin, duits netwerk.
T-mobile heeft altijd overal belgisch netwerk. Dure bezigheid word het dan.
Alleen KPN heeft altijd gewoon NL bereik met H+ internet snelheid.
en daarbij heb ik in 8 jaar tijd (prepaid en abbo) slechts 2x een storingkje gehad van een dag ofzo. Probleem met mijn abbo was ook in een uurtje verholpen.
Alleen dat leasen... je toestel dik betalen en dan ook nog moeten inleveren?
maar dat een abbo van €22,95 zoals ik nu heb er niet meer inzit is me ook wel duidelijk
Apart, op de site staat gewoon een heel groot plaatje, bij pre-order gratis accessoire set.Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
[...]
Telefonisch werd me verteld dat dat alleen voor nieuwe klanten was, en dan alleen online. Ik gok dat als je klantwaardering hoog genoeg is ze em er vast bij willen gooien bij een verlenging, maar das bij mij helaas niet het geval.
Dit staat er letterlijk:
Samsung Galaxy S III
Bij elke bestelling hoort een gratis Samsung accessoire-pakket t.w.v. € 89 (op=op)
Levering vanaf week 24
http://www.vodafone.nl/galaxys3/
Ps4/switch gamer
Dat is alleen via de Hi Website he... Niet via je toestel.advena schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:49:
Onbeperkt SMSen
Klopt, maar alleen online en alleen voor nieuwe klanten; dus geen verlengingen.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:53:
[...]
Apart, op de site staat gewoon een heel groot plaatje, bij pre-order gratis accessoire set.
Dit staat er letterlijk:
Samsung Galaxy S III
Bij elke bestelling hoort een gratis Samsung accessoire-pakket t.w.v. € 89 (op=op)
Levering vanaf week 24
http://www.vodafone.nl/galaxys3/
Meen je niet?!!advena schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:49:
Zojuist telefonisch de SIII besteld bij Hi!
Ze konden mij melden dat op het moment de levertijd van de Witte en de Blauwe 2 weken is.
1000mb @ 7.2
Onbeperkt SMSen
0 minuten (Ik bel bijna nooit, heb berekend dat ik niet boven de 5epm uitkom in de meeste gevallen)
Toestellease
Voor een totaal bedrag voor 732 euro over 2 jaar
Jammer daarna geen telefoon meer, maar dan kies ik toch weer een nieuwe...
Helaas konden ze mij geen verdere korting aanbieden en bieden zij ook geen "starterskit" aan
Dat is achterlijk duur voor GEEN belminuten + het toestel is niet van jouw mits je hem niet afkoopt en dat zou extreeeeeeem zonde zijn als je er al 700+ euro in hebt lopen pompen van iets wat niet van jouw is.
MTV is ook KPN en daar kun je gewoon kopen ipv leasen, verlengen kan gewoon via hij klantenservice die maken dan MTV contract op. Zie mijn vorige posts om het toestel goedkoper te krijgenVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:51:
[...]
ik niet, ik moet bij kpn blijven.
Als ik met vodafone naar de andere kant van het gebouw loop op het werk heb ik Belgisch netwerk.
Zit ik thuis in de tuin, duits netwerk.
T-mobile heeft altijd overal belgisch netwerk. Dure bezigheid word het dan.
Alleen KPN heeft altijd gewoon NL bereik met H+ internet snelheid.
en daarbij heb ik in 8 jaar tijd (prepaid en abbo) slechts 2x een storingkje gehad van een dag ofzo. Probleem met mijn abbo was ook in een uurtje verholpen.
Alleen dat leasen... je toestel dik betalen en dan ook nog moeten inleveren?
maar dat een abbo van €22,95 zoals ik nu heb er niet meer inzit is me ook wel duidelijk
Dat heet Hi Eindeloos smsen en is totaal iets anders dan Via de website!robertwebbe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Dat is alleen via de Hi Website he... Niet via je toestel.
Hi Eindeloos sms'en tot 3000 sms'jes per (kalender)maand voor €5 per maand.
Inbegrepen bij Hi Large
[ Voor 17% gewijzigd door advena op 30-05-2012 15:01 ]
Geldt dit ook voor nieuwe klanten?Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:58:
[...]
MTV is ook KPN en daar kun je gewoon kopen ipv leasen, verlengen kan gewoon via hij klantenservice die maken dan MTV contract op. Zie mijn vorige posts om het toestel goedkoper te krijgen
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Belminuten kan ik er voor 5euro per maand (75minuten) (2,50 eerste 12maanden) bijplakken en erafhalen!xSoul schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:56:
[...]
Meen je niet?!!
Dat is achterlijk duur voor GEEN belminuten + het toestel is niet van jouw mits je hem niet afkoopt en dat zou extreeeeeeem zonde zijn als je er al 700+ euro in hebt lopen pompen van iets wat niet van jouw is.
Daarnaast kan ik voor +/- 115 euro de telefoon overkopen dan. Dan zit ik nog steeds net onder de prijs van Vodafone!
[ Voor 60% gewijzigd door Ary op 30-05-2012 15:03 ]
Nog wat correcties en aanmerking op deze vergelijking.robertwebbe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:46:
Ik snap niet waarom Hi nu zo interessant is. Om inzicht te krijgen heb ik twee vergelijkingen gemaakt.
1) Als je maandelijkse totaalnota rond de 55 euro is:
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Large (1GB) + 1000 minuten of SMS berichten per maand - 2jr
Eerste 12 maanden 46,00 : 12 x 46,00 = 552,00
13 - 24e maand 92,00 : 12 x 92,00 = 1104,00
Afkoop toestel 15% : 0,15 x 600 = 90,00
Totaal 1.746,00
- geen onbeperkt SMS
- slechts 1000 minuten bellen en niet onbeperkt
Samsung Galaxy S III i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Altijd (1 GB) + 200 belminuten - 2jr
+ onbeperkt SMS'en
2) Of een iets goedkopere variant:
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Medium (500MB) + 75 minuten of SMS per maand - 2jr
Eerste 12 maanden 23,50 : 12 x 23,50 = 282,00
13 - 24e maand 47,00 : 12 x 47,00 = 564,00
Toestel gaat retour naar Hi na 2 jaar
Totaal 846,00
- geen onbeperkt SMS'en
- slechts 75 minuten bellen en niet onbeperkt
- slechts 2 Mbps download snelheid
Samsung Galaxy S III i.c.m. Vodafone Bel + SMS + Web Vaak (500 MB) + 200 belminuten - 2jr
7e - 24e maand 55,00 : 18 x 50,00 = 900,00
2e hands verkoop na 2 jaar: -/- 200,00
Totaal: 700,00
+ onbeperkt SMS'en
+ bijna 4 keer snellere data downloadsnelheid
Bij het laatste voorbeeld ga ik er vanuit dat je de SGS3 na 2 jaar kunt verkopen voor 200 euro en dat je dan een SGS5 gaat kopen.
Deze Vodafone prijzen gelden gewoon bij BelCompany, daar liggen de toestellen gewoon op voorraad en heb je hem direct in je hand.
bij een hoger Hi abbo voor data zit er onbeperkt smsen, en de hoogste is gratis van Hi naar Hi bellen.
Dan snap ik echt niet waarom je in vergelijking 1 in godsnaam 1000 belminuten meeneemt. Neem dan ook gewoon 300 minuten en een hoger data abbo.
Daarnaast in optie 2, geef je het toestel nou niet terug, maar koop je hem af, dus: Nieuwwaarde na 2 jaar is ongeveer 400 euro * 0.15 = 60 euro. Verkoop voor 200 euro (zoals je vodafone) dan hou je nog 140 euro over.
Dan kom je dus gelijk uit! oké, 6 euro duurder.
Bij de HI-winkel kreeg ik te horen dat het om 15% van de nieuwwaarde op moment van het afsluiten van het abonnement gaat, dus 600€ give or take.Koen87 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Nog wat correcties en aanmerking op deze vergelijking.
bij een hoger Hi abbo voor data zit er onbeperkt smsen, en de hoogste is gratis van Hi naar Hi bellen.
Dan snap ik echt niet waarom je in vergelijking 1 in godsnaam 1000 belminuten meeneemt. Neem dan ook gewoon 300 minuten en een hoger data abbo.
Daarnaast in optie 2, geef je het toestel nou niet terug, maar koop je hem af, dus: Nieuwwaarde na 2 jaar is ongeveer 400 euro * 0.15 = 60 euro. Verkoop voor 200 euro (zoals je vodafone) dan hou je nog 140 euro over.
Ik heb dit bij de klantenservice na gevraagd om duidelijke uitleg. Toen vroeg ik dus of het dan de nieuwwaarde was van het toestel op dat moment. Daar werd ja gezegd.Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:06:
[...]
Bij de HI-winkel kreeg ik te horen dat het om 15% van de nieuwwaarde op moment van het afsluiten van het abonnement gaat, dus 600€ give or take.
Vandaar mijn berekening. Toen heb ik dus ook dat voorbeeld van 400 euro gezegd, waarmee zij instemde.
Gewoon opnieuw bellen met verlengen zou je het ook mee moeten krijgen, persoonlijk kreeg ik elke keer het accessoires pakket aangeboden en ik moest ook verlengen alleen wel met het gebruikelijke "maar op=op"Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Klopt, maar alleen online en alleen voor nieuwe klanten; dus geen verlengingen.
Verder zijn na gisteren bij Vodafone als het goed is enkele prive abbo's toestelprijzen verlaagd, de F&F actie verwijderd en de zakelijk prijzen zijn hetzelfde gebleven.
[ Voor 18% gewijzigd door Swoooon op 30-05-2012 15:17 ]
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Voor de duidelijkheid, op hun website staat:Koen87 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:11:
[...]
Ik heb dit bij de klantenservice na gevraagd om duidelijke uitleg. Toen vroeg ik dus of het dan de nieuwwaarde was van het toestel op dat moment. Daar werd ja gezegd.
Vandaar mijn berekening. Toen heb ik dus ook dat voorbeeld van 400 euro gezegd, waarmee zij instemde.
''Hoe wordt het overnamebedrag van mijn toestel bepaald?
Wil je het toestel aan het einde van je contract houden, dan kun je hem overnemen. De prijs die we dan voor het toestel vragen bedraagt de dan geldende 2e hands-waarde van het toestel. Wij weten echter nu niet wat de waarde tegen het einde van je contract zal zijn.
Onze ervaring is dat de 2e-hands waarde van een 2 jaar oud toestel ongeveer 15% bedraagt van de nieuwwaarde van het toestel op het moment toen je het toestel hebt gekregen.
Nogmaals, dit is een schatting. Op het moment dat je verlengbaar bent, zal de 2e-hands waarde waarvoor je het toestel kunt overnemen, bekend zijn''
Dit houdt dus in dat ze schatten dat het 15% is van de huidige waarde. In hun algemene voorwaarden staat het zelfs nog klantvriendelijker;
"Hi kan de Contractant de mogelijkheid bieden het Mobiele Randapparaat voor een door Hi aan te geven
prijs te kopen in plaats van het conform lid 3 te retourneren."
en
"...is de Contractant een bedrag aan Hi verschuldigd ter waarde van de
in redelijkheid door Hi vastgestelde waarde van het Mobiele Randapparaat..."
Ik ben dus lekker in de maling genomen aan de telefoon, de voorwaarden zijn dus iets minder vriendelijk....Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:18:
[...]
Voor de duidelijkheid, op hun website staat:
Wil je het toestel aan het einde van je contract houden, dan kun je hem overnemen. De prijs die we dan voor het toestel vragen bedraagt de dan geldende 2e hands-waarde van het toestel. Wij weten echter nu niet wat de waarde tegen het einde van je contract zal zijn.
Onze ervaring is dat de 2e-hands waarde van een 2 jaar oud toestel ongeveer 15% bedraagt van de nieuwwaarde van het toestel op het moment toen je het toestel hebt gekregen.
Nogmaals, dit is een schatting. Op het moment dat je verlengbaar bent, zal de 2e-hands waarde waarvoor je het toestel kunt overnemen, bekend zijn''
Dit houdt dus in dat ze schatten dat het 15% is van de huidige waarde. In hun algemene voorwaarden staat het zelfs nog klantvriendelijker;
"Hi kan de Contractant de mogelijkheid bieden het Mobiele Randapparaat voor een door Hi aan te geven
en
Zet je wel aan het denken...
Helaas zit ik dus weer in een typisch gebied waarbij T-mobile en Vodafone gewoon bagger zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Koen87 op 30-05-2012 15:21 ]
Verwijderd
Ik vindt het maar natte vingerwerk bij Hi.Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:18:
[...]
Voor de duidelijkheid, op hun website staat:
en
Dus je neemt het toestel nu en dan moet je ook maar gissen wat dat ding waard is aan het einde van je contract. Je zit dus heel de looptijd met de vraag wat het toestel na je contract nog moet kosten.

Ben ik blij dat ik vodafone heb gewoon de prijs die er staat niet meer en niet minder.
Idd, vooral aangezien je met Hi niet bepaald goedkoper uit bent.. als het nou zo was dat je over de gehele looptijd zo'n 100 euro goedkoper uit was vond ik het nog wel redelijk.Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:21:
[...]
Ik vindt het maar natte vingerwerk bij Hi.
Dus je neemt het toestel nu en dan moet je ook maar gissen wat dat ding waard is aan het einde van je contract. Je zit dus heel de looptijd met de vraag wat het toestel na je contract nog moet kosten.![]()
Ben ik blij dat ik vodafone heb gewoon de prijs die er staat niet meer en niet minder.
Surfin' paradise!
Verwijderd
Ik heb online verlengd, waar staat volgens jou dat het alleen voor nieuwe klanten is? Zelfs op mijn bestelbevestiging staat het op het plaatje gratis pakket.Ary schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Klopt, maar alleen online en alleen voor nieuwe klanten; dus geen verlengingen.
Ps4/switch gamer
Dank voor je opmerking. Ik dacht dat onbeperkt SMS'en bij Hi alleen via de website kon maar blijkbaar vanaf Hi Large ook vanaf toestelKoen87 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Nog wat correcties en aanmerking op deze vergelijking.
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Large (1GB) + 150 minuten of SMS berichten per maand - 2jr
Eerste 12 maanden 28,50 : 12 x 28,50 = 342,00
13 - 24e maand 57,00 : 12 x 57,00 = 684,00
Afkoop toestel 15% : 0,15 x 600 = 90,00 (geschat!)
Totaal 1.116,00
+ onbeperkt SMS berichten
- slechts 150 minuten bellen en niet onbeperkt
- beperkte keuze in bel, sms en databundelcombinatie
+ onbeperkt naar Vodafone + Sizz nummers bellen en 200 minuten naar andere aanbieders
Behoorlijk jammer dat je bij VF veel moet bijbetalen als je een klein belbundel wilt.
[ Voor 14% gewijzigd door mister_S op 30-05-2012 15:54 ]
ツ
Dat er mensen zijn die dat voor een smartphone + abbo overhebben zeg
Over een jaar is ie al weer zwaar verouderd en dan zit je er nog een jaar aan vast.
Dan liever een simlock vrij toestel en zelf de abbo kosten in de hand houden.
Die berekening is inderdaad beter! Nog een aantal aanpassingen waardoor dit voor sommigen iets anders uit kan vallen:robertwebbe schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:46:
[...]
Dank voor je opmerking. Ik dacht dat onbeperkt SMS'en bij Hi alleen via de website kon maar blijkbaar vanaf Hi Large ook vanaf toestelOok de belminuten heb ik wat reëler gesteld op 150. Dan kom ik nu op deze vergelijking:
Samsung Galaxy S III i.c.m. Hi Large (1GB) + 150 minuten of SMS berichten per maand - 2jr
Eerste 12 maanden 28,50 : 12 x 28,50 = 342,00
13 - 24e maand 57,00 : 12 x 57,00 = 684,00
Afkoop toestel 15% : 0,15 x 600 = 90,00 (geschat!)
Totaal 1.116,00
- slechts 150 minuten bellen en niet onbeperkt
- beperkte keuze in bel, sms en databundelcombinatie
+ onbeperkt naar Vodafone + Sizz nummers bellen en 200 minuten naar andere aanbieders
Studentenkorting: 24*3.5 = 84
Toestel inleveren: = 90
Totaal: 174
Totaal 2 jaar : 1116-174= 942.
Maar dan is inderdaad de snelheid lager, het toestel geen eigendom en een aantal belminuten minder.
Echter speelt dan toch de netwerkdekking voor sommigen wél weer een rol.
Voor mij speelden inderdaad de kwaliteit van Hi, studentenkorting en de verlengtermijn een rol (bij Hi verlengen = nu mobiel, anders 4 maanden wachten tot einde contract en verlengen overstappen naar Vodafone). Lease heeft niet mijn voorkeur, maar neem het voor lief.RomanII schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:57:
[...]
Die berekening is inderdaad beter! Nog een aantal aanpassingen waardoor dit voor sommigen iets anders uit kan vallen:
Studentenkorting: 24*3.5 = 84
Toestel inleveren: = 90
Totaal: 174
Totaal 2 jaar : 1116-174= 942.
Maar dan is inderdaad de snelheid lager, het toestel geen eigendom en een aantal belminuten minder.
Echter speelt dan toch de netwerkdekking voor sommigen wél weer een rol.

Contact gehad met Hi?Ulysses schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:04:
Ha WIN uiterlijk overmorgen heb ik mijn SGS3 wit, met geluk morgen al!![]()
Nou geduldig wachten nog maar dus. Wel steeds meer mensen krijgen van Hi een bericht dat ie morgen geleverd wordt. Hebben KPN/HI/MTV mobile niet hetzelfde magazijn?
Yep, MTV is van KPN/Hi. En lees ff mijn eerdere post over onderhandelen over toestel prijs.mister_S schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:54:
Gebruikt MTV gewoon de normale KPN netwerk? Weet iemand hoe je zo snel mogelijk een pre-order bij Hi opzegt? Gewoon opbellen en zeggen dat het niet meer hoeft? Dat leasen wordt nu wel erg vaag en ik vind het niet kunnen dat mensen niet even worden gemaild/gebeld.
Behoorlijk jammer dat je bij VF veel moet bijbetalen als je een klein belbundel wilt.
Nee met Belcompany, en mijn spaargeld tijdelijk aangevroten zodat ik meteen geld heb, dan stort het ik bedrag wel terug zodra Belcompany Webshop dat ook heeft gedaan.
Kon echt niet langer wachten, mijn vriendin d'r Smartphone is overleden, krijgt zij mijn SGS1 - beide weer multimediaal bereikbaar
update:
Morgenochtend om 9:30 heb ik mijn SGS3
[ Voor 5% gewijzigd door Ulysses op 30-05-2012 19:14 ]
Die eerste 2 maanden geld terug? Bij mij werd er duidelijk gezegd dat ik de abo korting de eerste 2 maanden niet ontvang of op mijn rekening krijg omdat ik dan 0 euri abo heb en dus de korting over 10 maanden krijg.damkoning schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:26:
vanmiddag abbonement besteld bij MTV mobile.
1 jaar
abbo kosten: 10* 32,50 €325,-
toestel : 1*369 €369,-
totaal: €694,-
eerste 2 maanden krijg ik 10 euro terug gestord.
dus voor 1 jaar plus toestel zijn de kosten €674,-
Daarnaast 1 gig aan internet @ 7 mbps + 100 belminuten
is dat een goede aanbieding. Kan eventueel nog annuleren... Iemand daarnaast enig idee wanneer MTV mobile/kpn/hi weer toestellen heeft om uit te leveren. Website vemeld momenteel een levertijd van 2/5 dagen!
Gewoon op 2 weken rekenen, kan het alleen maar meevallen.....(en dan natuurlijk stiekem op 2-5 dagen hopen)damkoning schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:07:
net MTV mobile gebeld. Wat de medewerkster mij wist te vertellen is dat ik gewoon geduldig de 2 tot 5 dagen levertijd moet afwachten. Daarnaast wist ze me ook te vertellen dat ze ze gewoon nog helemaal niet op vooraad hebben de witte nog de zwarte....
Nou geduldig wachten nog maar dus. Wel steeds meer mensen krijgen van Hi een bericht dat ie morgen geleverd wordt. Hebben KPN/HI/MTV mobile niet hetzelfde magazijn?
[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 30-05-2012 16:14 ]
Ik krijg ook de eerste 2 maanden 10 euro gestort. En ik heb bijna dezelfde aanbieding gekregen als damkoning. Alleen kreeg ik ook nog zo'n 70 euro korting op het toestel. Totaal zo'n 605 euro.Golf2vr6 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:11:
[...]
Die eerste 2 maanden geld terug? Bij mij werd er duidelijk gezegd dat ik de abo korting de eerste 2 maanden niet ontvang of op mijn rekening krijg omdat ik dan 0 euri abo heb en dus de korting over 10 maanden krijg.
[...]
Gewoon op 2 weken rekenen, kan het alleen maar meevallen.....(en dan natuurlijk stiekem op 2-5 dagen hopen)
Verwijderd
Ben aan het zoeken maar kan nergens vinden. Of is dit een setje wat door Vodafone zelf is samengesteld?
Oh. Dan ga ik maar weer eens bellen met de klantenservice van VodafoneAry schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:01:
Bij Vodafone zelf is het toestel nu btw gratis bij Vaak50 en Altijd55. Ik heb mijn order maar geanuleerd; de levering is toch vertraagd en toen moest ik bij dat abonnement 55€ bijbetalen voor een blauwe. Order wordt nu voor me geannuleerd en kword teruggebeld wanneer ik ee nnieuwe kan plaatsen.
Dat kreeg ik telefonisch te horenNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:38:
[...]
Ik heb online verlengd, waar staat volgens jou dat het alleen voor nieuwe klanten is? Zelfs op mijn bestelbevestiging staat het op het plaatje gratis pakket.

Exact hetzelfde verhaal hier. Heb daarom mijn order gecancelled. Nu moet ik ongeveer een week wachten tot ik weer opnieuw kan verlengen (moet eerst verwerkt worden o.i.d.)whatzert schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:48:
[...]
Oh. Dan ga ik maar weer eens bellen met de klantenservice van Vodafone. Ik moest 55 euro bijbetalen bij een BSW Altijd 55 abonnement... en een accessoire pakket konden ze mijn op dat moment niet toezeggen.
Weet er trouwens iemand een winkel in Utrecht of Eindhoven waar ze hem als demo-exemplaar in de winkel hebben staan? Heb het op het moment erg druk en alleen donderdag heel even tijd om te kijken maar niet om voor sluitingstijd alle winkels af te gaan
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Mediamarkt Hoofddorp had er wel 1, maar die lag achter. Even gevraagd en toen issie em gaan halen voor me. Waarsch ook de MM in Utrecht/Eindhoven!martijnve schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:43:
SamsungNL zegt zelf op hun facebook begin juni.
Weet er trouwens iemand een winkel in Utrecht of Eindhoven waar ze hem als demo-exemplaar in de winkel hebben staan? Heb het op het moment erg druk en alleen donderdag heel even tijd om te kijken maar niet om voor sluitingstijd alle winkels af te gaan