Kreeg net een mail van Gsmwijzer dat ik vorige week ipv de blauwe versie de witte wilde ivm leverings problemen. Dit was okay, maar ik had liever een mailtje gehad dat hij vandaag op de post zou gaan ...
Vodafone klantenservice kon mij net geen indicatie geven van de levertijd van de blauwe variant. Reden van vertraging was het vervangen van het "omhulsel".
Gelukkig kon mijn abonnement terug worden gezet naar mijn oude, zodat ik nog even oneindig data heb (oude Bel+SMS+Web).
Gelukkig kon mijn abonnement terug worden gezet naar mijn oude, zodat ik nog even oneindig data heb (oude Bel+SMS+Web).
Heb dit even gegoogled maar kom er niet helemaal uit. Deze 'Friends and Family' is alleen voor personeel van vodafone? Hoe kunnen wij normale mensen hier gebruik van maken? Dit ziet er namelijk wel voordelig uit.Anoniem: 305478 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:26:
Via de veelbesproken Friends and Family site van Vodafone kan je ook een sim-only abonnement krijgen: 15,50 voor 1GB internet en 90 minuten. Doe dat met een los toestel en je bent goedkoper uit denk ik?
Had jij hem al besteld en zo ja, wanneer en hoe (internet, telefonisch)? Ik heb namelijk ook de blauwe besteld bij Vodafone, maar achteraf weet ik niet of ik zo blij ben met de deal.whatzert schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:31:
Vodafone klantenservice kon mij net geen indicatie geven van de levertijd van de blauwe variant. Reden van vertraging was het vervangen van het "omhulsel".
DJI Mini 2
Ik had hem 24 mei telefonisch besteld: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38292457Morgion schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Had jij hem al besteld en zo ja, wanneer en hoe (internet, telefonisch)? Ik heb namelijk ook de blauwe besteld bij Vodafone, maar achteraf weet ik niet of ik zo blij ben met de deal.
Er werd toen aangegeven dat ik 7 dagen na het ontvangen van het toestel nog van de aankoop kon afzien, mits de doos ongeopend blijft. Volgens mij kun je gewoon telefonisch afzeggen: 0800-0200-043 .
Ik heb het gewoon via internet geregeld en ik zit inmiddels ruimschoots over die termijn van 7 dagen heen.whatzert schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:46:
[...]
Ik had hem 24 mei telefonisch besteld: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38292457
Er werd toen aangegeven dat ik 7 dagen na het ontvangen van het toestel nog van de aankoop kon afzien, mits de doos ongeopend blijft. Volgens mij kun je gewoon telefonisch afzeggen: 0800-0200-043 .
DJI Mini 2
De "actie" wordt dan een stuk soberder; je moet de eerste 6 maanden alleen het leasebedrag voor het toestel betalen, internet en belbundel is dus eerste 6 maanden gratis. En laat nou net de leaseprijs bijna altijd het duurst zijn. Dus als je naar Hi wil moet je vandaag nog toeslaanMars18 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:22:
Actie bij hi loopt nog tot morgen.
Ben benieuwd wat de prijs daarna is.
Ok, maar bij mij werd erbij vermeld dat dit alleen geldt "na het ontvangen van het toestel".Morgion schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:
[...]
Ik heb het gewoon via internet geregeld en ik zit inmiddels ruimschoots over die termijn van 7 dagen heen.
Ik vond deze trouwens op Twitter: http://yfrog.com/esrm3hoj
In dat geval ben ik blij dat Samsung heeft besloten om de backcovers te vervangen, want dat is natuurlijk geen gezicht.whatzert schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:00:
Ik vond deze trouwens op Twitter: http://yfrog.com/esrm3hoj
DJI Mini 2
Kan helaas niet,Durazno schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:53:
[...]
De "actie" wordt dan een stuk soberder; je moet de eerste 6 maanden alleen het leasebedrag voor het toestel betalen, internet en belbundel is dus eerste 6 maanden gratis. En laat nou net de leaseprijs bijna altijd het duurst zijn. Dus als je naar Hi wil moet je vandaag nog toeslaan
Mag pas 4-7 verlengen...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vodafone staat nu dat ze week 24 uitleveren ipv ein mei. wel irritant dat ze geen statusupdates geven, en het lukt mij niet om mijn order via hun site op te vragen (krijg wit scherm).
Ps4/switch gamer
Je hebt het natuurlijk ook in een andere browser geprobeerd.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:30:
en het lukt mij niet om mijn order via hun site op te vragen (krijg wit scherm).
Bij Hi hetzelfde geval, geen enkel update of bericht. Is de klantenservice zaterdag open? Of in de avonden? Op email krijg ik ook geen enkel antwoord.
MTVMobile zegt nu opeens 10 tot 15 dagen voor de witte versie. Uiteindelijk valt het met die snelle leverbaarheid na de launch weer reuze tegen.
Waar heb je die informatie vandaan? Ik heb op 8 mei de blauwe besteld bij MTV Online, nog niks gehoord...BPP schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:42:
MTVMobile zegt nu opeens 10 tot 15 dagen voor de witte versie. Uiteindelijk valt het met die snelle leverbaarheid na de launch weer reuze tegen.
Hier hetzelfde verhaal. Besteld via internet en bevestiging gehad via mail (heel summier overigens), maar op de website (My Vodafone) blijft de orderstatuspagina blanco, zowel in Firefox als in IE. Ik mag toch wel stellen dat dit enigszins onder de maat is voor de maatstaven der internetverkoop anno 2012.NinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:30:
Vodafone staat nu dat ze week 24 uitleveren ipv ein mei. wel irritant dat ze geen statusupdates geven, en het lukt mij niet om mijn order via hun site op te vragen (krijg wit scherm).
DJI Mini 2
Zo heb mijn s3 klokslag 12.00 gekocht. De verkoper wou echt op de seconde wachten.
Kan wel zeggen nu waar ik hem gekocht heb. Bel Company den haag. Dacht dat ze nog wat hadden. Dus wees snel. Prijs 630 euro los.
Ben nu al helemaal weg van wat een mooi apparaat zeg.
Succes
Kan wel zeggen nu waar ik hem gekocht heb. Bel Company den haag. Dacht dat ze nog wat hadden. Dus wees snel. Prijs 630 euro los.
Ben nu al helemaal weg van wat een mooi apparaat zeg.
Succes
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Als je dan ook even verteld waar je dat gedaan hebt.darkphoenix schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:49:
Zo heb mijn s3 klokslag 12.00 gekocht. De verkoper wou echt op de seconde wachten.
dat zou wel handig zijn......

Om 12 uur bij The Phone House in Sittard geweest, hebben de witte Galaxy S3 op voorraad.
Echter kon ik hem niet meekrijgen door een fout in het systeem van KPN (heb Hi abo) en moet ik dus wachten tot het opgelost is
Echter kon ik hem niet meekrijgen door een fout in het systeem van KPN (heb Hi abo) en moet ik dus wachten tot het opgelost is
Iemand die weet of ie al in Rotterdam verkrijgbaar is?
Hier hetzelfde probleem. Ik heb het aangegeven bij de klantenservice, maar dat probleem blijkt dus te kloppen omdat de systemen nog niet goed zijn gekoppeld. Ik word nu via e-mail op de hoogte gehouden.Morgion schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:48:
[...]
Hier hetzelfde verhaal. Besteld via internet en bevestiging gehad via mail (heel summier overigens), maar op de website (My Vodafone) blijft de orderstatuspagina blanco, zowel in Firefox als in IE. Ik mag toch wel stellen dat dit enigszins onder de maat is voor de maatstaven der internetverkoop anno 2012.
Staat toch bel company den haag..... spui straat.Patryk schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:02:
Om 12 uur bij The Phone House in Sittard geweest, hebben de witte Galaxy S3 op voorraad.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Zojuist een e-mail ontvangen van Hi:
Beste klant,
Nogmaals bedankt voor je bestelling van de Samsung Galaxy S3 bij Hi.
Dit mooie toestel zou 29 mei geïntroduceerd worden bij Hi, maar dit is voor de blauwe variant niet gelukt.
Wegens de enorme wereldwijde vraag en de beperkte productiecapaciteit van Samsung, lukt het Samsung waarschijnlijk pas om dit toestel pas half Juni aan ons te leveren.
Je ontvangt bericht van ons zodra we het toestel op voorraad hebben.
Groeten van Hi
Beste klant,
Dit mooie toestel zou 29 mei geïntroduceerd worden bij Hi, maar dit is voor de blauwe variant niet gelukt.
Wegens de enorme wereldwijde vraag en de beperkte productiecapaciteit van Samsung, lukt het Samsung waarschijnlijk pas om dit toestel pas half Juni aan ons te leveren.
Groeten van Hi
Ik heb vandaag Vodafone gebeld, daar kreeg ik te horen dat ik in de loop van deze week bericht zou krijgen en dat de levering van de blauwe SGS3 2-3 vertraagd is ongeveer.
2-3 dagen of weken?Ary schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:44:
Ik heb vandaag Vodafone gebeld, daar kreeg ik te horen dat ik in de loop van deze week bericht zou krijgen en dat de levering van de blauwe SGS3 2-3 vertraagd is ongeveer.
Het was toch 2-3 jaren?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Gebeld met gsmtrack.nl. Ze verwachten het toestel deze week binnen te krijgen. Uitleveren doen ze op basis van fifo. Niet specifiek gevraagd naar de blauwe variant.
Gebeld met gsmweb.nl. Daar kunnen ze de blauwe variant per 12 juni leveren. Staat nu ook op de website aangegeven.
Gebeld met gsmweb.nl. Daar kunnen ze de blauwe variant per 12 juni leveren. Staat nu ook op de website aangegeven.
Kortom, Blauw is definitief later en het is niet zo dat deze slechts in beperkte mate direct leverbaar is.
Of zijn er toch mensen die de blauwe variant in hun bezit hebben?
Of zijn er toch mensen die de blauwe variant in hun bezit hebben?
Zojuist van GSM Wijzer binnen gekregen. (Even het ordernummer 4 cijfers van weggehaald.)
Beste S. van Andel,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
Uw order (Ordernummer: 65xxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- EWP My GSM Care verzekeringspakket (binnen 30 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung Galaxy S3
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
Beste S. van Andel,
Uw order (Ordernummer: 65xxxx) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 358 50 64.
Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.
Handige links en informatie over uw product:
- EWP My GSM Care verzekeringspakket (binnen 30 dagen na factuurdatum)
- Elektronische NL handleiding van de Samsung Galaxy S3
- Aftersales informatie over garantie en reparatie van uw toestel
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Met vriendelijke groet,
Aangezien de achterkant een losse klepje is op de S3, zou men niet verwachten dat men daar allerlei anderen variaties van kleuren in uit zal brengen tzt?
I've visited the Mothership @ Cupertino
Ja kloptRomanII schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:00:
@Speeder1988 De witte variant?
en de mijne is via studentmobiel ook verzonden (witte) morgen hele dag voor de deurbel liggenspeeder1988 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:55:
*knip
*knip*
Iemand al iets van Hi gehoord? Heb een witte besteld, maar nog altijd 'Artikel(en) niet op voorraad'..
Levertijd op de site is inmiddels ook 2-5 dagen.
Zie mijn bericht op de vorige pagina, deze email heb ik vanochtend ontvangen:ilhanko schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:26:
Iemand al iets van Hi gehoord? Heb een witte besteld, maar nog altijd 'Artikel(en) niet op voorraad'..
Edit: Maak hier uit op dat zij over de witte geen bijzonderheden te vermelden hebben, maar op de site staat inderdaad een levertijd van 2-5 dagenBeste klant,
Groeten van Hi
[ Voor 8% gewijzigd door RomanII op 29-05-2012 14:31 ]
Anoniem: 283748
Is deze aanbieding nog geldig, en zo ja, heb je ook een linkje? Kan 'm nergens vinden en het klinkt op zich vrij interessantBartvP schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:53:
Overigens heeft de Belcompany ook een redelijke deal die niet in de Pricewatch staat; De telefoon plus het accessoire pakket ter waarde van €100,- euro samen voor €630,-. De flipnote cover lijkt mij ideaal, en een extra batterij kit is natuurlijk altijd handig. En dan heb je de accessoires van Samsung zelf, in plaats van 'van de markt'.
Ze bieden de starterskit voor de SGS3 aan voor 39,99 (normaal 89,99). Toestel los kost 630. Dan kom je samen uit op 670.
Anoniem: 283748
Die kwam ik inderdaad ook tegen, dat maakt het eigenlijk een stuk minder interessant. Spijtig.KontI schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:54:
Ze bieden de starterskit voor de SGS3 aan voor 39,99 (normaal 89,99). Toestel los kost 630. Dan kom je samen uit op 670.
Hoe zit het trouwens met lease toestellen en custom firmware ? blijft dit mogelijk? of verboden? kon het zo snel niet vinden in de voorwaarden
Een goedemiddag allen,
Net spontaan bij Belcompany binnen gelopen in Muiden.
Daar hadden ze de witte SGS III op voorraad.
Ik heb een 2-jarig abbonement van B+S+W van Vodafone á €42,50 p.m. afgesloten (1e 4 maanden gratis).
Voor de telefoon heb ik tevens €139,99 bij moeten betalen.
5 juni is de nummer portering uitgevoerd (Ik kom van pre-paid af).
Bij de Belcompany heb ik nog nagevraagd over de accessoires actie. De medewerkers wisten van niks. De actie is dus niet (meer) geldig. Wel kon je inderdaad voor €39,99 i.p.v €89,99 de starterskit erbij kopen.
Zo, nu even uitpakken en kijken wat android nu precies allemaal inhoudt. Zal wel wennen zijn, ik had een N97 met symbian ^^.
Mvrgr,
4Power
Net spontaan bij Belcompany binnen gelopen in Muiden.
Daar hadden ze de witte SGS III op voorraad.
Ik heb een 2-jarig abbonement van B+S+W van Vodafone á €42,50 p.m. afgesloten (1e 4 maanden gratis).
Voor de telefoon heb ik tevens €139,99 bij moeten betalen.
5 juni is de nummer portering uitgevoerd (Ik kom van pre-paid af).
Bij de Belcompany heb ik nog nagevraagd over de accessoires actie. De medewerkers wisten van niks. De actie is dus niet (meer) geldig. Wel kon je inderdaad voor €39,99 i.p.v €89,99 de starterskit erbij kopen.
Zo, nu even uitpakken en kijken wat android nu precies allemaal inhoudt. Zal wel wennen zijn, ik had een N97 met symbian ^^.
Mvrgr,
4Power
Nu leverbaar zag ik bij studentmobiel.nl per direct en ook pdashop.nl van Coolblue!
vanmiddag abbonement besteld bij MTV mobile.
1 jaar
abbo kosten: 10* 32,50 €325,-
toestel : 1*369 €369,-
totaal: €694,-
eerste 2 maanden krijg ik 10 euro terug gestord.
dus voor 1 jaar plus toestel zijn de kosten €674,-
Daarnaast 1 gig aan internet @ 7 mbps + 100 belminuten
is dat een goede aanbieding. Kan eventueel nog annuleren... Iemand daarnaast enig idee wanneer MTV mobile/kpn/hi weer toestellen heeft om uit te leveren. Website vemeld momenteel een levertijd van 2/5 dagen!
1 jaar
is dat een goede aanbieding. Kan eventueel nog annuleren... Iemand daarnaast enig idee wanneer MTV mobile/kpn/hi weer toestellen heeft om uit te leveren. Website vemeld momenteel een levertijd van 2/5 dagen!
Ik heb bijna dezelfde aanbod gekregen, alleen kreeg ik ook nog eens 70 euro korting op het toestel. Dus 300 ipv 370.damkoning schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:26:
vanmiddag abbonement besteld bij MTV mobile.
1 jaar
hmm balen. Ik probeerde nog wat van de toestelprijs af te lullen maar lukte niet om dat me klantwaarde te laag lag.... Beetje vreemd aangezien ik 2 jaar terug een factuur kreeg over de 2000,-. Ach ja gewoon hopen dat hij snel geleverd wordt en op de webshops heb geen aanbieding kunnen vinden die bij deze in de buurt kwam....
Anoniem: 40554
hebben we ook kans dat het toeste/abbonomenten binnenkort goedkoper wordt met de s3?
of zal dat wel een tijdje gaan duren?
Anoniem: 133816
Hier dan even een korte vraag, iemand al iets vernomen van de Samsung Galaxy S III 64GB levertijden?
Ik weet dat er bijna niks over bekend is, maar mischien heeft iemand hier wat over gelezen/gehoord?
thx
Ik weet dat er bijna niks over bekend is, maar mischien heeft iemand hier wat over gelezen/gehoord?
thx
Ik denk dat de s3 iets goedkoper zal worden zodra hij goed leverbaar is en overal op voorraad ligt. Veel zal het niet zijn denk ik, de s2 daalde ook heel geleidelijk aan in nieuwprijs.Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:35:
hebben we ook kans dat het toeste/abbonomenten binnenkort goedkoper wordt met de s3?
is gsmtrack.nl nu de goedkoopste met €559,- voor een los toestel?
waarom staat gsmtrack niet bij de Pricewatch?
In de Pricewatch staan is niet gratis.Mip schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:43:
is gsmtrack.nl nu de goedkoopste met €559,- voor een los toestel?
Anoniem: 458810
Ik heb ook nog niks van Hi gehoord.. geen email helemaal niks.
En ook bij mij staat er nog dat de "Artikelen niet op voorraad'' zijn.. maar de laatste update was dan ook nog van 24 mei.
iemand van Hi die wel een berricht heeft gehad over de witte sgs3?
En ook bij mij staat er nog dat de "Artikelen niet op voorraad'' zijn.. maar de laatste update was dan ook nog van 24 mei.
iemand van Hi die wel een berricht heeft gehad over de witte sgs3?
Ik heb wat rond gemailed en volgens mij heeft echt niemand de blauwe kleur. Dat wordt dus 2 weken wachten...
Whole lot of stars ***
Heb vandaag mijn toestel bij de Belcompany opgehaald. Vodafone Altijd €55 abbo voor twee jaar, gratis toestel. Heerlijk ding, erg content mee!
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Phone House Maastricht en Belcompany Sittard zeiden 3de week juni dat de S3 blauw komtRudios schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:20:
Ik heb wat rond gemailed en volgens mij heeft echt niemand de blauwe kleur. Dat wordt dus 2 weken wachten...
Als de prijs van de s3 net zo snel daalt als die van de HTC One X kan je hem met 2 maanden voor iets meer dan 525 euro los kopen... Tis maar net de vraag of je zolang wilt wachtenjoentjebe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:08:
[...]
Ik denk dat de s3 iets goedkoper zal worden zodra hij goed leverbaar is en overal op voorraad ligt. Veel zal het niet zijn denk ik, de s2 daalde ook heel geleidelijk aan in nieuwprijs.
Als ik kijk naar wat verschillende zaken hun klanten vertellen wordt het de 2e of inderdaad de 3e week van juni. Nog zo'n 3 weken wachten dus.alwaysleft schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:44:
[...]
Phone House Maastricht en Belcompany Sittard zeiden 3de week juni dat de S3 blauw komt
Ik zit serieus te denken om de overstap te maken van Vodafone naar KPN. Betere abo's en vooral ook betere dekking (hoewel Vodafone zo slecht niet is). Mijn abo loopt echter pas eind oktober af. Een overstap naar een andere provider kan vaak pas twee maanden voor het einde van het contract. Weet iemand of het ook mogelijk is om een bestelling te plaatsen, die twee maanden "uitstel" te pakken en dan de laatste maanden te kiezen voor dubbele abokosten? Hoe zou dat werken met nummerbehoud?
Ik ben toch malle pietje niet!
De redactie van de "buren"[small](hardware.info)[/small] hadden Samsung BeNeLux gevraagd wanneer de 32GB en 64GB versie uitkomt. Het antwoord was dat voorlopig alleen de 16GB beschikbaar zal zijn in Europa. En dat later wellicht de overige versies zullen uitkomen. Volgens HWI zal Samsung ervoor kiezen om deze versies uit te brengen op het moment dat de interesse voor de S III wat zakt. Overigens zou ik niet verheugen op de grotere geheugencapaciteit van de S III aangezien Samsung een bedenkelijke reputatie heeft op het "uitbrengen" hiervan.Anoniem: 133816 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:57:
Hier dan even een korte vraag, iemand al iets vernomen van de Samsung Galaxy S III 64GB levertijden?
thx

[ Voor 6% gewijzigd door Ram-G-maN op 29-05-2012 22:38 ]
Natuurlijk, zowel chrome, opera als IE, zie ook het bericht van morgion, hem lukt het ook niet. Redelijk kansloos, in mijn orderbevestiging kan ik geen eens terugvinden dat ik een galaxy s3 besteld heb.bas-r schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:41:
[...]
Je hebt het natuurlijk ook in een andere browser geprobeerd.
Ps4/switch gamer
Ik heb het idee dat de webXL abonnementen van KPN niet meer bij studentmobiel staan, of kijk ik verkeerd?
Ik ga waarschijnlijk een Vodafone abo nemen, 1 jarig BSW 500 MB voor 60,-. Dan moet ik nog 231 euro bij betalen. Heb m nog negens voor die prijs gezien bij dit abo. Ben alleen nog benieuwd naar die webXL abo's want daar is het internet volgens mij een stuk sneller dan bij andere abo's van KPN.
Ik ga waarschijnlijk een Vodafone abo nemen, 1 jarig BSW 500 MB voor 60,-. Dan moet ik nog 231 euro bij betalen. Heb m nog negens voor die prijs gezien bij dit abo. Ben alleen nog benieuwd naar die webXL abo's want daar is het internet volgens mij een stuk sneller dan bij andere abo's van KPN.
Een vriendin van me heeft een dergelijke constructie gehad. Ze kreeg van haar nieuwe provider een simkaart met een ander telefoonnummer gedurende de tijd dat het nummer niet geporteerd kon worden... Maar als ik me niet vergis zat ze wel binnen die twee maanden.The Legend schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:
Ik zit serieus te denken om de overstap te maken van Vodafone naar KPN. Betere abo's en vooral ook betere dekking (hoewel Vodafone zo slecht niet is). Mijn abo loopt echter pas eind oktober af. Een overstap naar een andere provider kan vaak pas twee maanden voor het einde van het contract. Weet iemand of het ook mogelijk is om een bestelling te plaatsen, die twee maanden "uitstel" te pakken en dan de laatste maanden te kiezen voor dubbele abokosten? Hoe zou dat werken met nummerbehoud?
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik heb het idee dat de twee maanden termijn puur de termijn is waarbinnen je naadloos kan overstappen met nummerbehoud zonder dubbele kosten. Het zal KPN en Vodafone natuurlijk een zorg zijn als ik twee maanden eerder een contract afsluit, zolang ik maar betaal. Ik vraag me alleen af of je dus ook bijvoorbeeld per 1 juni een contract kan afsluiten waarbij je aangeeft per 1 augustus te willen porteren waarna je vanaf 1 augustus aan KPN betaald en tot eind oktober ook aan Vodafone. Op die manier heb ik de S3 wat eerder, betaal ik zo min mogelijk dubbel en ben ik van Vodafone af
Anoniem: 305478
Simpel. Ga bijvoorbeeld eens naar Creyfs, druk op een willekeurige baan, zet er een willekeurige naam neer, en laat alles blanco, verstuur en je krijgt een mail van Creyfs. Onderaan staat dat zij partner zijn van Vodafone en klik daarop en dan ontvang je een code waarmee je er gebruik van kan maken.Appeh schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:36:
[...]
Heb dit even gegoogled maar kom er niet helemaal uit. Deze 'Friends and Family' is alleen voor personeel van vodafone? Hoe kunnen wij normale mensen hier gebruik van maken? Dit ziet er namelijk wel voordelig uit.
En er zullen wel meer manieren zijn.
Dat gaat niet je moet binnen 60 dagen zitten anders kan je niet je nummer meenemen.The Legend schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:01:
Ik heb het idee dat de twee maanden termijn puur de termijn is waarbinnen je naadloos kan overstappen met nummerbehoud zonder dubbele kosten. Het zal KPN en Vodafone natuurlijk een zorg zijn als ik twee maanden eerder een contract afsluit, zolang ik maar betaal. Ik vraag me alleen af of je dus ook bijvoorbeeld per 1 juni een contract kan afsluiten waarbij je aangeeft per 1 augustus te willen porteren waarna je vanaf 1 augustus aan KPN betaald en tot eind oktober ook aan Vodafone. Op die manier heb ik de S3 wat eerder, betaal ik zo min mogelijk dubbel en ben ik van Vodafone af
Achteraf nummerbehoud is niet mogenlijk.
Bij hi/kpn gaat na 60 dagen je tijdelijke nummer gewoon in.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Anoniem: 133816
Bedankt voor je reactieGT-R schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:34:
[...] (knip)
Volgens HWI zal Samsung ervoor kiezen om deze versies uit te brengen op het moment dat de interesse voor de S III wat zakt. Overigens zou ik niet verheugen op de grotere geheugencapaciteit van de S III aangezien Samsung een bedenkelijke reputatie heeft op het "uitbrengen" hiervan.Zie de 16GB i9100 S II die nooit uitkwam maar wel was aangekondigd en de Galaxy Nexus 32GB (non-US msp) die ook nooit is verschenen maar wel was aangekondigd.
Alleen de S i9000 verscheen in zowel 8GB als 16GB vlak na de release. Dat laatste heb ik momenteel in bezit.
Aangezien dat Apple 11 juni zijn persconferentie gaat houden, en hopelijk dat Samsung snel met een terug antwoord moet komen (64GB GSIII)*
Geef ik Samsung tijd tot eind juni om deze modellen uit te brengen, en als ze dat nog niet hebben gedaan ,dan haal ik toch maar die 16GB. En doe ooit een update aanschaf van 64GB versie

Ok, helder. Dan toch maar Vodafone verlengen volgende maand denk ik. Tot eind augustus met m'n Desire is nog wel langMegapaul schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:12:
[...]
Dat gaat niet je moet binnen 60 dagen zitten anders kan je niet je nummer meenemen.
Achteraf nummerbehoud is niet mogenlijk.
Bij hi/kpn gaat na 60 dagen je tijdelijke nummer gewoon in.
Zie dat ik nu toch kan verlengen al met deze actie nog.Durazno schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:53:
[...]
De "actie" wordt dan een stuk soberder; je moet de eerste 6 maanden alleen het leasebedrag voor het toestel betalen, internet en belbundel is dus eerste 6 maanden gratis. En laat nou net de leaseprijs bijna altijd het duurst zijn. Dus als je naar Hi wil moet je vandaag nog toeslaan
Wat raden jullie me aan? Ik wil toch graag de S3 hebben. En bij HI blijven.
Totaal maandbedrag* €52,00 €26,00
12 maanden 50% korting op basisbundel, bel/sms bundel en Hi ToestelLease
Deze loopt nog tot vandaag.
Kan niet wachten, toch maar besteld
Heb geen verzekering van 8 euro per maand genomen, mij gewoon te duur
[ Voor 10% gewijzigd door Mars18 op 30-05-2012 07:53 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zijn er hier mensen die een witte hebben besteld/gekocht en dit voorlief hebben genomen, maar eigelijk een blauwe wilde? Ik ben dat wachten beu. En van mijn reserve Nokia koelkast wordt ik niet vrolijk van.
Whole lot of stars ***
Anoniem: 330860
Iemand een statusupdate over de beschikbaarheid in belgie ?
Ik zie dat PDAshop spreekt over 15 juni terwijl hij in .NL al beschikbaar is :x
Ik zie dat PDAshop spreekt over 15 juni terwijl hij in .NL al beschikbaar is :x
Anoniem: 458810
Dit is wat ik ontvangen heb van Hi een paar minuten terug:
Hi Danique,Bedankt voor je reactie.Je geeft aan dat je wilt weten of de Samsung Galaxy S III, Ceramic White ook slecht leverbaar is. Ik heb dit voor je nagekeken. Hierover is helaas nog niets bekend. Sorry voor het
ongemak.Groeten van Hi,ArjanKlantenservice Hi
Hi Danique,Bedankt voor je reactie.Je geeft aan dat je wilt weten of de Samsung Galaxy S III, Ceramic White ook slecht leverbaar is. Ik heb dit voor je nagekeken. Hierover is helaas nog niets bekend. Sorry voor het
ongemak.Groeten van Hi,ArjanKlantenservice Hi
Oeps, khad gisteren gepost dat ik van Vodafone te horen heb gekregen dat mijn blauwe SGS3 met "2-3" vertraagd was; dat is dus 2-3 weken! Excuus voor de slordigheid.
Heeft er iemand ervaring met http://gsmsensation.com? Op deze site wordt de Galaxy s3 voor €429.00 aangeboden.
Dit lijkt mij wel erg goedkoop..Meestal als iets 'te mooi is om waar te zijn' is het niet waar natuurlijk.
Dit lijkt mij wel erg goedkoop..Meestal als iets 'te mooi is om waar te zijn' is het niet waar natuurlijk.
Gloeiende *(&#)@!&!)($)! 
BelCompany vond het te lastig om mijn order van een blauwe om te zetten naar een witte, daarom heb ik er nu nog steeds geen. Klantenservice is volgens mij ook een beetje overspoeld met vragen, want ik kreeg hele rare mailtjes terug. Dus zonet gebeld: Maakt niet echt uit of ik een blauwe of een witte wil, de witte zijn allemaal al uitgeleverd en nieuwe laten nog 14 dagen op zich wachten en de blauwe duurt nog zeker 2 weken... Ja ):| Daarvoor betaal je dan de hoofdprijs met een pre-order. Wat een ballenbende zeg- *snif* -*teleurstelling*
BelCompany vond het te lastig om mijn order van een blauwe om te zetten naar een witte, daarom heb ik er nu nog steeds geen. Klantenservice is volgens mij ook een beetje overspoeld met vragen, want ik kreeg hele rare mailtjes terug. Dus zonet gebeld: Maakt niet echt uit of ik een blauwe of een witte wil, de witte zijn allemaal al uitgeleverd en nieuwe laten nog 14 dagen op zich wachten en de blauwe duurt nog zeker 2 weken... Ja ):| Daarvoor betaal je dan de hoofdprijs met een pre-order. Wat een ballenbende zeg- *snif* -*teleurstelling*
Ken ik jou?
Alleen al naar de prijs kijken van die Canon EOS 7D en ik heb meteen al een vermoeden dat het fake is.
Canon EOS 7D kost € 1.199 nieuwprijs.
Op de website verkopen ze het voor maar liefst € 879
Ook valt er qua betrouwbaarheid of überhaupt de website niks te vinden op Google. Ik persoonlijk zou de kans niet wagen.
Canon EOS 7D kost € 1.199 nieuwprijs.
Op de website verkopen ze het voor maar liefst € 879
Ook valt er qua betrouwbaarheid of überhaupt de website niks te vinden op Google. Ik persoonlijk zou de kans niet wagen.
Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar die site ziet er idd nogal dubieus uit.Bakk3 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:15:
Heeft er iemand ervaring met http://gsmsensation.com? Op deze site wordt de Galaxy s3 voor €429.00 aangeboden.
Geen Thuiswinkel Waarborg logo oid, geen adres als contactgegevens en bovendien erg lage prijzen.
Mja, in their defense, zij konden er natuurlijk ook niets aan doen dat de blauwe een defect hebben. En de witte zijn al op natuurlijk. That said, blijft klote, had zelf ook écht zin in mn mooie blauw SGS3Ulysses schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:19:
Gloeiende *(&#)@!&!)($)!
Ik heb 2 jaar terug de overstap gemaakt van KPN naar T-Mobile en heb 2 maanden uitstel gekregen voor een actie abo, nummerbehoud was helemaal geen probleem.The Legend schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:15:
... Weet iemand of het ook mogelijk is om een bestelling te plaatsen, die twee maanden "uitstel" te pakken en dan de laatste maanden te kiezen voor dubbele abokosten? Hoe zou dat werken met nummerbehoud?
De vraag is, is dit een echte Samsung met garantie?Bakk3 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:15:
Misschien een partij met foute blauwe achterkant?
Is er op wat voor manier ook iets te achterhalen of en wat hieraan mankeert?
De prijs is goed.
Ziet er *niet* betrouwbaar uit. Bij "Contact us" een mooi formuliertje, bij "Shipping & Returns" geen enkele info en bij "Conditions of Use" ook niet. Nergens staat hoe je ze kan bereiken en waar ze zitten.Le_Freak ! schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:34:
[...]
De vraag is, is dit een echte Samsung met garantie?
Misschien een partij met foute blauwe achterkant?
Is er op wat voor manier ook iets te achterhalen of en wat hieraan mankeert?
De prijs is goed.
Hier de whois-data: http://www.whoismind.com/whois/gsmsensation.com.html
Domein is via een proxy-bedrijf aangemaakt.. NIET bestellen dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Ary op 30-05-2012 09:41 ]
Al bericht gehad wanneer die geleverd wordt? PS Witte?
Fivel schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:27:
Net besteld bij gsmtrack.nl, ben benieuwd wanneer ik de telefoon zal ontvangen.
ツ
Jongens, niet zo naïef, de oplichting druipt van de site af. Als je bij zoiets besteld kan ik absoluut geen medeleven hebben als je niks krijgt.
[ Voor 14% gewijzigd door Rudios op 30-05-2012 09:40 ]
Whole lot of stars ***
Hmmm wat duurt dat wachten toch lang...

Inderdaad, zeker als je naar de datum bij de Whois gegevens kijkt:Rudios schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:39:
[...]
Jongens, niet zo naïef, de oplichting druipt van de site af. Als je bij zoiets besteld kan ik absoluut geen medeleven hebben als je niks krijgt.
Domain Name: GSMSENSATION.COM
Created on: 08-Mar-12 Expires on: 08-Mar-13
Last Updated on: 08-Mar-12
Administrative Contact:
Private, Registration GSMSENSATION.COM@domainsbyproxy.com
Domains By Proxy, LLC
DomainsByProxy.com
15111 N. Hayden Rd., Ste 160, PMB 353
Scottsdale, Arizona 85260
United States
YayGeachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw klantnummer: *
Order datum: 25-05-2012
Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
06 * Samsung Galaxy S III 16GB WHT VF 1 25-05-2012
Postpaid micro simcard 88K 0 30-05-2012
Sam. Galaxy SIII I9300 16GB WHT Vanila 1 30-05-2012

Even niets...
En heb het pakketje binnenspeeder1988 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:42:
[afbeelding]
Welke provider?
Weet iemand al of die ergens los bij mediamarkt verkrijgbaar is?
ツ
Voor de mensen die hebben gewacht op een prijsverlaging.
Momenteel is hij bij Belcompany (Vodafone) gratis te krijgen icm B-S-W Vaak 2 Jaar | 500MB | 50euro/per maand.
Momenteel is hij bij Belcompany (Vodafone) gratis te krijgen icm B-S-W Vaak 2 Jaar | 500MB | 50euro/per maand.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn tijdsaanduiding is tussen 14:00 en 16:00 dus ik moet nog even wachtenspeeder1988 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:42:
[afbeelding]
Heb hem ook gezien, maar hij is vrij duur voor de data die je krijgt en je zit er 2 jaar aan vast.DutchCrownNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:59:
Voor de mensen die hebben gewacht op een prijsverlaging.
200 min - onbeperkt sms - 500 MB (2-jaar)
30,00 - Aansluitkosten
0,00 - Toestelprijs
0,00 - Eerste 6 maanden (actietarief)
900,00 - Overige 18 maanden
-------------------------------------------
930,00 - Totaal over de gehele periode
Er zijn goedkopere abonnementen, maar als je nog veel smst. Dan is onbeperkt smsen mooi meegenomen.
Een 'statement' van Hi over de levering:
Ik heb een witte besteld, dus hier kunnen we nog niks mee... Maar goed, gewoon afwachten (hoe 'zwaar' het ook is).Hi,
We zien meerdere vragen over de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S3. Graag willen we iedereen van een antwoord voorzien.
Zoals het er nu uitziet kunnen we de witte toestellen vooralsnog gewoon leveren. Samsung heeft laten weten dat de vraag naar de blauwe toestellen wereldwijd zo groot is, dat zij de productie op dit moment niet aan kunnen. Hierdoor komt er naar verwachting ook vertraging op de levering van de blauwe toestellen vanuit Hi. Op dit moment is nog niet bij ons bekend wanneer de voorraad wordt aangevuld. Zodra wij meer nieuws vanuit Samsung ontvangen, dan laten wij het je weten.
Groetjes,
Christy
Heeft iemand al wat van castle binnengehad?
Anoniem: 333350
Zie net dat de prijs bij GSMTrack.nl sinds vanochtend van €559,- naar €589,- is aangepast...
Order geannuleerd bij Belcompany Webshop - ik kan hem hier in de buurt gewoon afhalen 
Puntje is wel: Tenzij ik mijn spaargeld ga plunderen, moet ik even wachten tot ik het geld terug heb. ABN<=>Rabo ... dat kan een weekje duren. Maar heb met de lokale winkel afgesproken dat zij hem ASAP klaar hebben liggen zodra ik het geld heb.
Puntje is wel: Tenzij ik mijn spaargeld ga plunderen, moet ik even wachten tot ik het geld terug heb. ABN<=>Rabo ... dat kan een weekje duren. Maar heb met de lokale winkel afgesproken dat zij hem ASAP klaar hebben liggen zodra ik het geld heb.
Ken ik jou?
Als zij tegen die tijd niet ook uitverkocht zijnUlysses schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:49:
Order geannuleerd bij Belcompany Webshop - ik kan hem hier in de buurt gewoon afhalen