Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:48

KoffieNT

banaan

Jammer dat de blauwe uitgesteld is. 15 juni zou ik nog niet eens zo erg vinden, maar een hele maand vertraging zou ook jammer zijn.

Ik heb nu Ben en heb een VodafoneS3-abo besteld, Vodafone annuleerd mijn (maandelijks opzegbare) Ben-abo. Is het nu zo dat ik volgende week wel de simkaart van Vodafone zou kunnen krijgen en dat het abo al in gaat zonder dat ik de telefoon heb? Want dat zou ik uiteraard niet zo eerlijk vinden. Of wachten ze tot de telefoon leverbaar is en leveren ze de telefoon+simkaart dan in een keer?

Deze vraag in de zin van; wat als het laatste waar is en het Ben-abo gewoon stop wordt gezet voordat ik m'n nieuwe Vodafoonkaartje heb.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Zojuist met de Friends & Family afdeling van Vodafone gebeld, er werd mij ten eerste vertelt dat ze de eerste twee tot drie weken alleen de witte versie kunnen leveren. Wat ze ook zei was dat ik de accessoires pakket wel krijg, dit terwijl me vorige keer werd verteld dat dit niet het geval was. Weet iemand hoe het zit met die accessoires pakket, krijg je nog per email een bevestiging of staat er iets in het contract?

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:16
Inmiddels ook bericht gehad van Typhone en ook van hun de bevestiging :(
Zoals beloofd houden we u op de hoogte over de levering van uw Samsung Galaxy S3 i9300 Blue.
De Samsung Galaxy S3 i9300 White verwachten wij komende dinsdag te kunnen versturen. Samsung heeft vandaag echter aangekondigd dat de release van de Samsung Galaxy S3 i9300 Blue in Europa wordt uitgesteld. De verwachte nieuwe leverdata is week 24. Het spreekt voor zich dat wij ons gehele internationale netwerk aanspreken om u zo snel mogelijk uw Samsung Galaxy S3 i9300 Blue toe te versturen.

Indien u niet langer kunt wachten op uw nieuwe toestel, bieden wij u graag de Samsung Galaxy S3 i9300 White aan. U kunt uw toestel dan komende week reeds verwachten.

Wat moet u doen naar aanleiding van deze e-mail?
Indien u graag de witte Samsung Galaxy S3 i9300 wilt ontvangen kunt u een reply sturen op deze e-mail waarin u aangeeft hiervoor te kiezen. Wij zullen deze dan zo snel mogelijk versturen. Indien wij geen reactie van u ontvangen, zullen wij de Samsung Galaxy S3 i9300 Blue zo snel mogelijk toe sturen.
Dit wordt dus nog ruim een week langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Swoooon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:51:
Zojuist met de Friends & Family afdeling van Vodafone gebeld, er werd mij ten eerste vertelt dat ze de eerste twee tot drie weken alleen de witte versie kunnen leveren. Wat ze ook zei was dat ik de accessoires pakket wel krijg, dit terwijl me vorige keer werd verteld dat dit niet het geval was. Weet iemand hoe het zit met die accessoires pakket, krijg je nog per email een bevestiging of staat er iets in het contract?
Ik ging de Friends&Family eens vergelijken met de standaard Vodafone website...

Vergeleken de Bel+SMS+Web Vaak € 50 looptijd 24 maanden

Friends&Family: 37,50 euro per maand voor de hele looptijd + 69,99 voor toestel
Standaard website: 50 euro per maand en eerste 6 maanden gratis + 69,99 voor toestel

Conclusie.. beide 900 euro abbonementskosten voor 24 maanden en gelijke bedrag voor het toestel.
Wat nou aantrekkelijke korting via Friends & Family.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459824

Hoe zit het nu precies bij KPN?
Met dat verlagen van je tegoed. Ik snap het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Niet online
hars73 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Ik ging de Friends&Family eens vergelijken met de standaard Vodafone website...

Vergeleken de Bel+SMS+Web Vaak € 50 looptijd 24 maanden

Friends&Family: 37,50 euro per maand voor de hele looptijd + 69,99 voor toestel
Standaard website: 50 euro per maand en eerste 6 maanden gratis + 69,99 voor toestel

Conclusie.. beide 900 euro abbonementskosten voor 24 maanden en gelijke bedrag voor het toestel.
Wat nou aantrekkelijke korting via Friends & Family.. 8)7
Klopt, als het goed is zijn alleen de abonnementen die op de standaard Vodafone website maar 4 maanden korting krijgen voordeliger. Want op alle F&F abbo's krijg je dus 25% korting, wat dus gelijk staat de 6maanden korting actie.

Dus als het goed is zijn alleen de volgende abbo's voordeliger bij F&F(waarbij je op de standaard website dus maar 4maanden 'gratis' zijn)
  • BSW Regelmatig 45 (200min/200mb)
  • BSW Vaak 37,50 (90min/500mb)
  • BSW Vaak 42,50 (160min/500mb)
  • BSW Altijd 42,50 (90min/1000mb)

[ Voor 7% gewijzigd door Swoooon op 25-05-2012 14:01 ]

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-06 00:25
Bij studentmobiel zeggen ze dus dat de blauwe versie 4 weken vertraagd is. Nu gaat mijn abonnement (vodafone) dus een maand eerder in dan dat ik mijn toestel heb. Zou het mogelijk zijn om iets met vodafone te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008

Skullbone schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:10:
Bij studentmobiel zeggen ze dus dat de blauwe versie 4 weken vertraagd is. Nu gaat mijn abonnement (vodafone) dus een maand eerder in dan dat ik mijn toestel heb. Zou het mogelijk zijn om iets met vodafone te regelen?
Nee zodra je de je hebt verlengd bij Vodafone en het is goedgekeurd start je abonnement.
Heb mijn microsimkaart nu anderhalve week binnen en het telefoonnummer werkt al, dus ook de betaling.
Hun gaan er normaal vanuit dat als je telefoon plus abonnement neemt dat de telefoon binnen 24 uur bezorgt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dus ik krijg dadelijk een microsim die in de S3 past, maar niet in mijn huidige SGS? En m'n huidige BenSimkaart kan ik natuurlijk niet meer gebruiken. hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-06 19:54

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Nee zodra je de je hebt verlengd bij Vodafone en het is goedgekeurd start je abonnement.
Heb mijn microsimkaart nu anderhalve week binnen en het telefoonnummer werkt al, dus ook de betaling.
Hun gaan er normaal vanuit dat als je telefoon plus abonnement neemt dat de telefoon binnen 24 uur bezorgt wordt.
Als je verlengt ga je toch geen dubbele abonnementkosten betalen? Je krijgt wel een nieuwe sim, maar totdat je oude nummer geporteerd wordt heeft die nieuwe sim toch gewoon een eigen telefoonnummer? En als je die nieuwe sim dan toch gebruikt betaal je volgens mij 'buiten-de-bundel' tarieven. Toch? Zo was het volgens mij in het verleden altijd wel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hars73 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:30:
[...]

Als je verlengt ga je toch geen dubbele abonnementkosten betalen? Je krijgt wel een nieuwe sim, maar totdat je oude nummer geporteerd wordt heeft die nieuwe sim toch gewoon een eigen telefoonnummer? En als je die nieuwe sim dan toch gebruikt betaal je volgens mij 'buiten-de-bundel' tarieven. Toch? Zo was het volgens mij in het verleden altijd wel dacht ik.
Zoals ik het zag zie hierboven ging het over een nieuw abonnement, bij velenging maakt het volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KoffieNT schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:26:
Dus ik krijg dadelijk een microsim die in de S3 past, maar niet in mijn huidige SGS? En m'n huidige BenSimkaart kan ik natuurlijk niet meer gebruiken. hmm
Juist ik weet niet of er een adapter leverbaar is voor een microsimkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:24:
[...]

Ik heb mijn simkaart inderdaad ook al binnen, en mijn nummerbehoud is ook al goedgekeurd. Het nieuwe abbo zou 31 mei ingaan. Ik wacht nog even een reactie van studentmobiel/vodafone af, maar het zit er dus in dat ik een maand voor niks betaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Skullbone schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Ik heb mijn simkaart inderdaad ook al binnen, en mijn nummerbehoud is ook al goedgekeurd. Het nieuwe abbo zou 31 mei ingaan. Ik wacht nog even een reactie van studentmobiel/vodafone af, maar het zit er dus in dat ik een maand voor niks betaal |:(
Dat zit er wel zeker in en best triest eigenlijk dat je nu gestraft wordt voor het feit dat je een pre-order bent aangegaan. Ik hoop dat Samsung Nederland voor die mensen nog een goedmakertje regelt of e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miki schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:59:
[...]

Dat zit er wel zeker in en best triest eigenlijk dat je nu gestraft wordt voor het feit dat je een pre-order bent aangegaan. Ik hoop dat Samsung Nederland voor die mensen nog een goedmakertje regelt of e.d.
Ik vrees het ergste, eigenlijk wel een lachertje zitten we al met een nieuw betalend abonnement en simkaart die niet in een andere telefoon past maar geen S3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:01
Kom op hej, je koopt voor paar euro een adapter voor een microsimkaart. Kan je hem gewoon gebruiken in je oude toestel.
@miki: gestraft omdat je de eerste wil zijn? Nee hoor, zo werkt het al jaren. Zodra je simkaart geleverd is en actief is gaat je abonnement in. Ik heb niet gecheckt maar het staat ongetwijfeld in de kleine lettertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ah kijk, ik wist niet dat je een adaptertje kon kopen :), dat scheelt al vast. Maar alsnog zou ik het niet eerlijk vinden als het abo al in gaat zonder dat ik de reden van het abonnement kan gebruiken; de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
Arjant2 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:35:
Kom op hej, je koopt voor paar euro een adapter voor een microsimkaart. Kan je hem gewoon gebruiken in je oude toestel.
@miki: gestraft omdat je de eerste wil zijn? Nee hoor, zo werkt het al jaren. Zodra je simkaart geleverd is en actief is gaat je abonnement in. Ik heb niet gecheckt maar het staat ongetwijfeld in de kleine lettertjes.
Ik zeg niet dat de telecom provider je straft, maar dat Samsung wel eerder aan haar leveranciers had kunnen melden dat de blauwe versie later komt. Dat ze geen genoeg blauwe kunnen leveren komt niet zomaar uit de lucht vallen. Door slechte communicatie van Samsung zijn mensen contracten aangegaan met de illusie de blauwe S3 op de launch dag te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik geloof dat de blauwe versie vertraging heeft vanwege een productiefout; iets met het achterklepje? Niet omdat ze de aantallen niet zouden aankunnen, want dat zou je idd van te voren kunnen zien aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opper!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 14:05
Een microsimkaart past overigens ook zonder adapter in je telefoon met normaal simslot. Althans in mijn Samsung Galaxy S1 werkt het zonder problemen.

Ik vraag me overigens af of de vertraging echt alle leveranciers zal treffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:01
Dat is helaas niet zo bij alle toestellen hoor.
@miki: ook niet persoonlijk bedoelt maar in dit topic en ook het andere S3 topic wordt er geklaagd dat mensen wel hun sim maar niet het toestel hebben. Is natuurlijk vervelend, alleen is wel gebruikelijk dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-06 23:33
Bij Castle kan je een gratis een microsimadapter krijgen als je abo eerder ingaat dan dat de telefoon wordt geleverd:
Helaas is de eerste levering van de Samsung i9300 Pebble Blue landelijk uitgesteld naar eind volgende week. Dit is een indicatie, als we meer nieuws hebben dan sturen we direct een update. We kunnen u helaas per mail of telefonisch dus geen aanvullende informatie verstrekken.
Gezien de beperkte levering van de Samsung i9300 White is het ook niet mogelijk om de kleur om te zetten.
Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u hebben gekozen voor een nieuw nummer of mocht uw nummer bijna omgezet worden, dan kunnen we de simkaart alvast versturen.
We kunnen wanneer nodig gratis een microsimadapter meesturen.
Als u een simkaart en/of microsimadapter wilt ontvangen dan kunt u reageren op deze mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:32
Ik heb zojuist gehoord van studentmobiel dat het 3-4 weken uitgesteld is.
Kan overstappen op de witte en heb hem dan volgende week binnen.
Zit enorm te twijfelen ivm de glimmende (?) achterkant van de witte S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
wikacota schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:27:
Ik heb zojuist gehoord van studentmobiel dat het 3-4 weken uitgesteld is.
Kan overstappen op de witte en heb hem dan volgende week binnen.
Zit enorm te twijfelen ivm de glimmende (?) achterkant van de witte S3
Ik heb ook net die mail gehad, wel raar dat ze 3-4 weken zeggen terwijl het bij anderen maar 2 weken is. Misschien dat als je vroeg gepreordered hebt je hem eerder krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
Skullbone schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Ik heb ook net die mail gehad, wel raar dat ze 3-4 weken zeggen terwijl het bij anderen maar 2 weken is. Misschien dat als je vroeg gepreordered hebt je hem eerder krijgt?
Ochtend na het event van Samsung heb ik hem besteld dus dat lijkt me sterk dat er zoveel eerder hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was vandaag niet de dag dat de S3 officieel voorgesteld zou worden via een persevenement in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skullbone
wikacota schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:36:
[...]

Ochtend na het event van Samsung heb ik hem besteld dus dat lijkt me sterk dat er zoveel eerder hebben besteld.
Ik bedoel dat die 3-4 weken ruim genomen is en dat ze misschien eerder leveren aan mensen die hem vroeg besteld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
Achja ik heb hem omgewisseld voor de witte.
Voorkeur ging uit naar blauw maar vind wit ook wel wat hebben.
reviews bekeken en vond hem toch niet zo flets als op sommige foto's.
Volgende week hopelijk dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Ik heb hem net bij een niet nader te noemen winkel kunnen aanschouwen, en even mee gespeeld. Ik ben overgehaald en heb hem met het Vodafone €55 abonnement gekocht. Mag hem echter pas dinsdag op komen halen :(

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:37:
Was vandaag niet de dag dat de S3 officieel voorgesteld zou worden via een persevenement in Nederland?
25 mei stond wel op het scherm van een 'gelekte foto' van de S3, misschien dat je het daarmee verwart?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xp7amrkr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 20:54:
Ik heb hem net bij een niet nader te noemen winkel kunnen aanschouwen, en even mee gespeeld. Ik ben overgehaald en heb hem met het Vodafone €55 abonnement gekocht. Mag hem echter pas dinsdag op komen halen :(
Niet nader te noemen winkel??????
Is dat topsecret of????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:29:
[...]

Is dat topsecret of????
Aangezien de telefoon nog niet verkocht mag worden is het toch prima dat hij dit zo zegt. Misschien kan de winkel er een probleem mee krijgen.

Ik was 2 weken terug al overtuigt door uitgebreid te spelen met een pre-production model. Ook vind ik de blauwe er veel beter uitziet dan de witte dus wacht ik daar wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
  • Laatst online: 22-05 13:32
Vraagje bij vodafone mag je dan verlagen na 6 maanden? Is het dan niet goedkoper om een duurder abonnement te nemen en deze dan te verlagen na de 6 maanden actie periode zoals deze berekening.

47,50 per maand
1000 mb en 160 minuten.
na 6 maanden 90 minuten en 1000 mb.

prijs telefoon 154,99

42,50 * 18 = 765
765 + 154,99 = 919,99

+ 20 euro overstappen naar goedkoper abonnement.

919,99 + 20 = 939,99
939,99 / 24 = 39,16625 per maand gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Anoniem: 440008 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:29:
[...]

Is dat topsecret of????
Meer met betrekking tot sluipreclame of weet ik veel wat... (Tweakers policy)

Ik had mijzelf vorige week bij Belcompany te Zoetermeer op een lijst laten zetten dat zodra ze hem binnen hebben ik langs kon komen om hem te bezichtigen. Kreeg vandaag een belletje dat ik kon komen kijken, maar dat ik hem dinsdag pas kon kopen, vandaar.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlckSpdr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:37:
Vraagje bij vodafone mag je dan verlagen na 6 maanden? Is het dan niet goedkoper om een duurder abonnement te nemen en deze dan te verlagen na de 6 maanden actie periode zoals deze berekening.

47,50 per maand
1000 mb en 160 minuten.
na 6 maanden 90 minuten en 1000 mb.

prijs telefoon 154,99

42,50 * 18 = 765
765 + 154,99 = 919,99

+ 20 euro overstappen naar goedkoper abonnement.

919,99 + 20 = 939,99
939,99 / 24 = 39,16625 per maand gemiddeld
Na mijn weten mag je na 6 maanden 1 maal een stap verlagen, maar daar zijn wel kosten aan verbonden dus of je er veel mee opschiet is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xp7amrkr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:41:
[...]

Meer met betrekking tot sluipreclame of weet ik veel wat... (Tweakers policy)

Ik had mijzelf vorige week bij Belcompany te Zoetermeer op een lijst laten zetten dat zodra ze hem binnen hebben ik langs kon komen om hem te bezichtigen. Kreeg vandaag een belletje dat ik kon komen kijken, maar dat ik hem dinsdag pas kon kopen, vandaar.
Okay wel leuk dat je hem in ieder geval even beet hebt gehad, ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Die zijn meegerekend met de 20 euro. Zo kom ik wel het goedkoopste uit voor wat ik wil. 1000 mb internet. en een beetje bellen.

[ Voor 17% gewijzigd door BlckSpdr op 25-05-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr

xp7amrkr

De enige echte!

Ik ben er erg te spreken over. Het wordt voor mij een overstap van de S1 naar de S3, wat naast een performance winst ook vooruitgang in formaat is. Ik wou hem gewoon echt fysiek in de hand gehad hebben voordat ik een contract van €1000 over 2 jaar aanga. Ik heb op de foto's de witte altijd het mooist gevonden, en zodra ik hem ijn de hand had wist ik genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xp7amrkr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 21:46:
Ik ben er erg te spreken over. Het wordt voor mij een overstap van de S1 naar de S3, wat naast een performance winst ook vooruitgang in formaat is. Ik wou hem gewoon echt fysiek in de hand gehad hebben voordat ik een contract van €1000 over 2 jaar aanga. Ik heb op de foto's de witte altijd het mooist gevonden, en zodra ik hem ijn de hand had wist ik genoeg!
Heb nu de S2 ook een fijn toestel kleur zwart.
Ik heb nu ook gekozen voor wit ben heel benieuwd nog nooit gehad.
Maar als ik jou zo hoor moet het wel goed zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het blijft natuurlijk persoonlijk of je het toestel fijn vind. Ik vind het ronde ontwerp wat minder mooi maar het ligt wel lekker in de hand. Ik ben alleen wel iemand met grote handen en groot is het toestel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 15-06 23:31
Wat ik weet mbt de blauwe S3 is dat deze wél in eerste instantie was verzonden naar de winkels.
Echter hebben de winkels meteen een terug roep actie vanuit Samsung gekregen met de mededeling dat het achterklepje niet voldeed aan de eisen die Samsung stelt.
Alle blauwe klepjes "moeten" dan ook worden vernietigd...

Tevens had ik hem bij de BelCompany laten vasthouden (Wit), echter vandaag even gebeld met de telefonische verkoop van Vodafone, en krijg nu het toestel gratis met het 55 euro abo en ook de 1e 6 maanden 100% korting _/-\o_ _/-\o_

Ohja, en als het goed is staat de koerier dinsdag hier op de stoep.. :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:40
Zou Hi niet de mensen even moeten informeren dat de blauwe versie is vertraagd? Ik kreeg geen enkel bericht. Gisteren kon ik niet bellen omdat ik geen tijd had, en op mail werd ook niet gereageerd. Wat een service,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Gisteren de S3 verlengd bij vodafone kom van een Nokia E72. Kwam er daarna achter dat het abonnement gelijk was omgezet. Dus vandaag even gebeld om me oude abonnement terug te laten zetten. Was gelukkig geen probleem en kan nu dus het nieuwe abonnement pas inlaten gaan als ik de telefoon binnen heb. Werd mij ook nog verteld dat ik een microsim opgestuurd zou krijgen. Dus goed geregeld allemaal. Ook werd er mij verteld dat de levertijd ongeveer eind juni wordt nog even wachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ik werd zonet ook gebeld door iemand van het vodafone kantoor. (omdat ik me abbo had opgezegd)
die kon me iets meer korting geven.

bel + sms + web altijd 37,50 per maand. (4 maanden gratis)
100 euro voor het toesten bij betalen.

of bel + sms + web altijd 42,50 per maand. (6 maanden gratis)
50 euro voor het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:23:
ik werd zonet ook gebeld door iemand van het vodafone kantoor. (omdat ik me abbo had opgezegd)

50 euro voor het toestel
Ik neem aan dat je voor het 42,50 abo gaat dan
kom je 35 euro voordeliger uit. ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-06 22:00
Ik heb vandaag mijn abonnement bij Hi verlengd. Ben uiteindelijk voor de blauwe S3 gegaan :D. Met studentenkorting kom ik op een best redelijke prijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik heb hem net ook even in mijn handen gehad. en wat is dat ding licht zeg. kom ook van een Note vandaan.
Ze hebben hem al liggen maar ze konden hem niet meegeven al twijfelde ze wel maar ze wouden geen gezeik.
Dinsdag 10 uur ligt die klaar ook al zegt samsung pas vanaf 12 uur. yeahhh

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Misschien leuke actie, bij een Phone House in Amsterdam krijgen de eerste 200 klanten vanaf dinsdag met een S3 150 euro cashback op de S3. Met en zonder abonnement. Los kost het toestel dan 550 euro. En met abonnement is het dan helemaal voordelig :) :)

Zie: https://www.facebook.com/...3849008780&type=1&theater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:23
In de kleine lettertjes lees ik "Cashback voucher"? Ofwel een kaartje van 150 euro dat je alleen daar uit kan geven? Koop ik hem liever bij de BCC voor 574 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door AppieNL op 27-05-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
'Cashback Voucher' impliceert volgens mij toch echt dat je geld terug krijgt, en niet dat het om een tegoedbon gaat. Echter zal het wel even duren voordat je je cash binnen hebt. Het zou mij niets verbazen als je de voucher direct naar Samsung moet sturen in plaats van naar de PhoneHouse, aangezien het een soort combi winkel is van beide merken.

Ik ben overigens net ook voor het eerst tegen de lage prijs bij BCC aangelopen. Jammer dat die vermelding niet in de Pricewatch vermeld staat. Voor die € 25,- verschil met de bovengenoemde actie hoef je dan niet massaal in de rij te staan in de hoop bij de eerste 200 bezoekers te horen. Gewoon even oppikken tijdens mijn middag pauze, in plaats van een halve dag vrij te moeten nemen. Bij een winkel kopen heeft toch nog altijd lichtelijk mijn voorkeur. Weet ik tenminste zeker dat ik niet met een DOA toestel zit. Laat die jongen in de winkel hem wel even aan zetten voordat ik betaal.

Overigens heeft de Belcompany ook een redelijke deal die niet in de Pricewatch staat; De telefoon plus het accessoire pakket ter waarde van €100,- euro samen voor €630,-. De flipnote cover lijkt mij ideaal, en een extra batterij kit is natuurlijk altijd handig. En dan heb je de accessoires van Samsung zelf, in plaats van 'van de markt'.

Ik ben erg benieuwd of we dinsdag ook daadwerkelijk de 'witte' kunnen kopen, of dat de voorraad alsnog voortijdig op zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-06 15:50

Lapras

Ice beam

Hoewel ik ergens het gevoel heb genaaid te worden, ben ik toch voor de Hi lease actie voor de blauwe gegaan. Ben benieuwd wanneer ie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

-Edwin- schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:16:
Ik heb vandaag mijn abonnement bij Hi verlengd. Ben uiteindelijk voor de blauwe S3 gegaan :D. Met studentenkorting kom ik op een best redelijke prijs uit.
Je krijgt toch een nieuw contract wanneer je een ander toestel neemt?
Verlengen doe je stilzwijgend met met behoud van je huidige (oude) abbo.

Gefeliciteerd met je S3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben eigenlijk benieuwd of de web shops hun voorraad om uit te gaan leveren nu al in huis hebben. Zo ja omdat het vandaag ook zondag is? Of zouden ze morgen pas bevooraad worden ? Ben benieuwd ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404761

De kans is groot dat veel retailers hun stock al binnen hebben. Amazon bijvoorbeeld verstuurt de mijne naar verwachting morgen vanuit de UK. Hopelijk hebben ze de blauwe versie gewoon liggen...
Logistiek gezien doen ze het ruim voor tijd, dus de shops hebben hun voorraden al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Anoniem: 84457 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:31:
[...]

Je krijgt toch een nieuw contract wanneer je een ander toestel neemt?
Verlengen doe je stilzwijgend met met behoud van je huidige (oude) abbo.

Gefeliciteerd met je S3!
Haha, ik heb inderdaad een nieuw contract. Bedankt! Het is nu afwachten tot ergens midden juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

alwaysleft schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:14:
Misschien leuke actie, bij een Phone House in Amsterdam krijgen de eerste 200 klanten vanaf dinsdag met een S3 150 euro cashback op de S3. Met en zonder abonnement. Los kost het toestel dan 550 euro. En met abonnement is het dan helemaal voordelig :) :)

Zie: https://www.facebook.com/...3849008780&type=1&theater
Is er ieman die even rond 11 uur kan aangeven hoe storm het loopt daaro. Ik moet helaas werken maar ben wel in Adam, dus misschien kan ik er langs gaan...

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458810

Ik heb vorige week ook de SGS3 White besteld, bij Hi.

ik kom dan uit op 34.50 euro per maand (de eerste 12 maanden, 50% korting)
en het andere jaar word het 60 euro per maand.. opzich redelijk te doen omdat verzekering enz. erbij zit!
nu hopen dat hij morgen keurig netjes wordt afgeleverd bij m'n huis.. ben de BB ondertussen wel meer dan zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06 23:33
Ik heb ook even rondgekeken wat voor mij de beste deal zou zijn met de S3. Ik wil sowieso een 1 jaar abo. Als ik op de Vodafone website kijk ben ik alleen veel duurder uit dan op Studentenmobiel.nl. Enig idee hoe dit komt?

Bij Studentenmobiel:
Vodafone 1 jaar 55 euro
3 maand gratis
267 bijbetalen

9 * 55 + 267 + 30 (adm. kosten) = €792,-

Lijkt me dus opzich wel prima. Ik lees alleen allemaal mensen die korting hebben kunnen krijgen bij Vodafone. Was dit op een nieuw contract of een verlenging? En alleen met 2 jaar of ook met 1 jaar? Is het slim om nog te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

BartvP schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:53:
Overigens heeft de Belcompany ook een redelijke deal die niet in de Pricewatch staat; De telefoon plus het accessoire pakket ter waarde van €100,- euro samen voor €630,-. De flipnote cover lijkt mij ideaal, en een extra batterij kit is natuurlijk altijd handig. En dan heb je de accessoires van Samsung zelf, in plaats van 'van de markt'.
Hetzelfde pack heeft bij vodafone een warde van 89 euro
Dit is de inhoud trouwens. Die extra batterij maakt het itnressant...

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 28-05-2012 13:37 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeroen04 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:34:
Ik heb ook even rondgekeken wat voor mij de beste deal zou zijn met de S3. Ik wil sowieso een 1 jaar abo. Als ik op de Vodafone website kijk ben ik alleen veel duurder uit dan op Studentenmobiel.nl. Enig idee hoe dit komt?

Bij Studentenmobiel:
Vodafone 1 jaar 55 euro
3 maand gratis
267 bijbetalen

Lijkt me dus opzich wel prima. Ik lees alleen allemaal mensen die korting hebben kunnen krijgen bij Vodafone. Was dit op een nieuw contract of een verlenging? En alleen met 2 jaar of ook met 1 jaar? Is het slim om nog te bellen?
opzich is dat heel goed te doen.. zeker omdat het een 1 jarig abbo is. Maar even bellen kan natuurlijk nooit kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47
Anoniem: 458810 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:30:
Ik heb vorige week ook de SGS3 White besteld, bij Hi.

ik kom dan uit op 34.50 euro per maand (de eerste 12 maanden, 50% korting)
en het andere jaar word het 60 euro per maand.. opzich redelijk te doen omdat verzekering enz. erbij zit!
verzekering zit er niet bij in....alleen als hij stuk gaat door een fabricagefout kun je hem binnen 4 uur repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:34:
[...]

verzekering zit er niet bij in....alleen als hij stuk gaat door een fabricagefout kun je hem binnen 4 uur repareren.
Klopt, maar bedoel daarmee te zeggen dat ik de verzekering erbij gekocht heb voor 8 euro per maand extra! dus dat de prijs inclusief verzekering mee valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar iemand enig idee wanneer de Witte SGS3 via Hi geleverd word?
op internet staat de 29e in huis.. maar kreeg een email waarin stond dat ik de dag van te voren een email of sms zou krijgen als hij bezorgd werd.

en die email heb ik uiteraard nog niet gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458810 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:21:
Maar iemand enig idee wanneer de Witte SGS3 via Hi geleverd word?
op internet staat de 29e in huis.. maar kreeg een email waarin stond dat ik de dag van te voren een email of sms zou krijgen als hij bezorgd werd.

en die email heb ik uiteraard nog niet gehad :P
Ben ook wel benieuwd hier ook een witte S3 via Gsmwijzer.
Maar volgens mij is het vandaag een feestdag, dus zal er weinig verzonden worden.
Ik zou ook een mail krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:30:
[...]

Ben ook wel benieuwd hier ook een witte S3 via Gsmwijzer.
Maar volgens mij is het vandaag een feestdag, dus zal er weinig verzonden worden.
Ik zou ook een mail krijgen.
Gewoon hopen dat hij morgen geleverd word! zal niet.. maar toch, het zou wel leuk zijn als hij er morgen is :) ben benieuwd wanneer iedereen hem binnen krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Ja godverdomme heb ik het toestel bij 4launch besteld voor €599.
Blijkt die bij de BCC €574 te kosten.
Pfffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

batentje_kaitos schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:33:
Pfffffffffffff
die 25 euro meer of minder.. maak je niet zo druk :p

als ik heel mijn abbo bij elkaar optel kom ik uit op..;
12 x 34.50 = 414
12 x 60.00 = 720

totaal bedrag van 1134 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Laatst online: 27-06-2022
Pfffffffffffff
Je kan er natuurlijk vergif op innemen dat de S3 de komende weken/maanden goedkoper zal worden.

Als je 'm voor een goeie prijs wil moet je even wachten, als je de eerste wil zijn moet je je er bij neerleggendat je de hoofdprijs betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343022

Pfffffffffffff
Daar heb ik 'm besteld ;) Weet iemand iets van de levertijden van bcc? Witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343022 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:39:
[...]

Daar heb ik 'm besteld ;) Weet iemand iets van de levertijden van bcc? Witte versie.
nope.. denk dat het gewoon afwachten word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een vraagje.

Ik heb nu een vodafone abbo, deze loopt 22 juni af, deze heb ik ook al opgezegd.

Kan ik nu dan een nieuw abbo nemen bij studentenmobiel met vodafone abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 15:16
Anoniem: 40554 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:25:
ff een vraagje.

Ik heb nu een vodafone abbo, deze loopt 22 juni af, deze heb ik ook al opgezegd.

Kan ik nu dan een nieuw abbo nemen bij studentenmobiel met vodafone abbo?
Zou moeten kunnen, geen nummerbehoud dan.

En misschien moet je het abonnement zelfs op een andere naam of adres neerzetten, maar dat kun je waarschijnlijk gewoon aan studentmobiel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nummerbehoud wil ik toch niet.
Ik wil een nieuw nummer, ik wordt best wel vaak gebeld en dan zoeken ze één of andere ali ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-04 09:43
Hebben anderen al iets gehoord over de levering?
Ik heb aankomende donderdagochtend een bezorger op de stoep staan die de telefoon aflevert. Ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nou bij Vodafone zijn ze rap heb nu mijn microsimkaart zonder S3 uiteraard bijna anderhalve week in huis.
En de eerste afrekening is ook al binnen. Hoop dat ze de telefoon ook zo snel uitleveren via Gsmwijzer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 17:35:
Nou nou bij Vodafone zijn ze rap heb nu mijn microsimkaart zonder S3 uiteraard bijna anderhalve week in huis.
En de eerste afrekening is ook al binnen. Hoop dat ze de telefoon ook zo snel uitleveren via Gsmwijzer..
Haha wees blij dat je iets heb.. ik kan nogsteeds mijn bestelling niet 'volgen' ondanks ik wel emails heb gehad met een ordernummer! hoop dat ik morgen/overmorgen alles in 1 keer binnen krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458810 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:03:
[...]

Haha wees blij dat je iets heb.. ik kan nogsteeds mijn bestelling niet 'volgen' ondanks ik wel emails heb gehad met een ordernummer! hoop dat ik morgen/overmorgen alles in 1 keer binnen krijg :P
Ja dat is waar.
Ik dek dat het woensdag gaat worden, morgen verzendingen in orde maken.
Woensdag een drukke dag voor post.nl en tnt goed voor de wergelegenheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Jeroen04 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:34:

Bij Studentenmobiel:
Vodafone 1 jaar 55 euro
3 maand gratis
267 bijbetalen

Ik vind het wel meevallen hoor, volgens mij hebben ze bij vodafone de afgelopen tijd ook wat verandert aan de prijzen. Als ik uit ga van 1 jaar en verlenging kom ik uit op (via de vodafone site zelf):

Bel sms web altijd (1gb) 42,50:
42,5 x 10 + 380 =€ 805

Toestel kost +/- 600 dus je betaald 200eu voor het abo over 1 jaar. Ik denk niet dat je een sim only abo kan vinden dat per maand minder dan 20eu kost waar je 90 belminuten en 1gb data voor krijgt...

En ja, verlengen is duurder, maar ik wil graag mijn nummer behouden.

BSWA 47,50 is nog goedkoper:
47,50 x 9 + 355 = €782,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:17:
[...]

Ja dat is waar.
Ik dek dat het woensdag gaat worden, morgen verzendingen in orde maken.
Woensdag een drukke dag voor post.nl en tnt goed voor de wergelegenheid. ;)
Dat denk ik ook ja.. toch wel benieuwd wat iedereen ervan vind uiteindelijk, en wat ik er van vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458810 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Dat denk ik ook ja.. toch wel benieuwd wat iedereen ervan vind uiteindelijk, en wat ik er van vind :P
Het lijkt wel of sinterklaas komt haha..
Nog even geduld..Ze zeggen wel eens geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440008 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:41:
[...]

Het lijkt wel of sinterklaas komt haha..
Nog even geduld..Ze zeggen wel eens geduld is een schone zaak
Zo kun je het wel noemen ja.. Haha maar je heb gelijk! Geduld is zeker een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 16:23:

50 euro voor het toestel
Hmmm dus over 2 jaar eerst abbo opzeggen, dan onderhandelen. ;)

Na 12 jaar klant kwam ik niet verder dan bel + sms + web altijd 47,50 per maand. (6 maanden gratis) en 100,- voor t toestel. Dacht dat toen de rek qua korting er wel uit zat, niet dus. ;)

Feli, mooie deal!

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 09:43
peakaboo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:25:
[...]

Toestel kost +/- 600 dus je betaald 200eu voor het abo over 1 jaar. Ik denk niet dat je een sim only abo kan vinden dat per maand minder dan 20eu kost waar je 90 belminuten en 1gb data voor krijgt...
Dan ben je niet goed op de hoogte van sim-only abbo's

http://www.kpn.com/mobiel/simonly_abonnement.cat

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Waar in die link staat er dan een abo voor 20 euro per maand met 1GB internet? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie alleen maar dure stront met 2mbps down en 0,1 up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Prijs zit bij het laagste abo al dicht tegen de 20 euro, maar bekijk even het geheel.

Databundel is klein, ik wil toch minimaal 500mb om er zeker van te zijn dat ik niet over mijn limiet ga. 1GB is wenselijk. Minuten maken me niet veel uit, 60-90 min per maand is zat, zoveel bel ik niet.

Daarnaast, de kwaliteit van KPN zal best in orde zijn qua snelheid en bereik. Maar max 2.0mbps? Ook een beetje mager.

+20 euro aansluitkosten nog eens erbij...

Buiten dat, krijg je een nieuw nummer, ik heb liever nummer behoud. Dus kortom: Toestel los kopen + sim only = niet goedkoper. Tenminste, ik heb nog nergens kunnen ontdekken dat het kan....

[ Voor 3% gewijzigd door peakaboo op 28-05-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 09:43
AppieNL schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:36:
[...]

Waar in die link staat er dan een abo voor 20 euro per maand met 1GB internet? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie alleen maar dure stront met 2mbps down en 0,1 up.
Je hebt gelijk. Was in de veronderstelling dat alle data abbo's van kpn een 1GB limiet hadden. Was dus zelf niet zo goed op de hoogte. Toch kan je je datalimiet vrij eenvoudig en goedkoop verhogen als ik me niet vergis. Zou je dan een abbo van 100min nemen kom je toch redelijk dicht in de buurt lijkt me.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
peakaboo schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:58:

Buiten dat, krijg je een nieuw nummer, ik heb liever nummer behoud. Dus kortom: Toestel los kopen + sim only = niet goedkoper. Tenminste, ik heb nog nergens kunnen ontdekken dat het kan....
Lukt alleen mensen die vorig jaar voor de hele prijsstijging onzin in de zomer van 2011 een sim only hebben afgesloten. Toevallig ben ik 1 van die mensen :), maar zelfs daarvoor moet ik dan nog een S3 voor zo'n 540 euro op de kop tikken wil ik uitkomen rond de 800 euro van jou deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305478

Via de veelbesproken Friends and Family site van Vodafone kan je ook een sim-only abonnement krijgen: 15,50 voor 1GB internet en 90 minuten. Doe dat met een los toestel en je bent goedkoper uit denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
800 voor een 1 jarig abonnement is niet heel goedkoop hoor. Ik zit bij Hi en heb ook een 1 jarig abonnement voor 800 euro met de S3 genomen. Merkte sowieso dat er weinig verschil zit in prijs tussen de providers. Alleen Tele2 was met +/- 740 euro echt goedkoper, maar dan moest ik langer wachten en krijg je het T-Mobile netwerk met 3.6 mbps ipv 7.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157974

Ik zie dat je op de website van bcc de telefoon niet kunt afhalen. Betekent dat dat het geen zin heeft om te bellen of ze hem al in huis hebben morgen (dinsdag)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Actie bij hi loopt nog tot morgen.

Ben benieuwd wat de prijs daarna is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Hij kost trouwens 574,- euro bij de bcc
Waarom staat de bcc eigenlijk niet in de pricewatch?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-06 17:12
Le_Freak ! schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:28:
Hij kost trouwens 574,- euro bij de bcc
€559 bij gsmtrack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:52
-Edwin- schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:38:
800 voor een 1 jarig abonnement is niet heel goedkoop hoor. Ik zit bij Hi en heb ook een 1 jarig abonnement voor 800 euro met de S3 genomen. Merkte sowieso dat er weinig verschil zit in prijs tussen de providers. Alleen Tele2 was met +/- 740 euro echt goedkoper, maar dan moest ik langer wachten en krijg je het T-Mobile netwerk met 3.6 mbps ipv 7.2.
Je bent vergeten de afkoop erbij te tellen ;-) Je koopt bij Hi geen toestel maar leased hem.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 305478 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:26:
Via de veelbesproken Friends and Family site van Vodafone kan je ook een sim-only abonnement krijgen: 15,50 voor 1GB internet en 90 minuten. Doe dat met een los toestel en je bent goedkoper uit denk ik?
Plus ook nog eens onbeperkt smsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hier in the Phone House in Maastricht hebben ze alleen de witte. Belcompany hetzelfde. Ruimschoots op voorraad:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Laatst online: 17-06 14:06
Idee wat ze kosten bij die winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCFMK
  • Laatst online: 05-06 08:45
Telefoonkopen.nl in zutphen (onderdeel van vodafone) heeft er 3 op voorraad (nu nog 2 hehe) voor €630.
Ik heb ze trouwens alle 3 gezien, en elk scherm heeft een net iets andere tint. De een is wat groenig, en de andere 2 hebben een wat blauwe tint. Op een witte achtergrond tenminste...
Dus let daar op als je er 1 koopt.

Maar eerlijk is eerlijk, vergeleken met mijn Gio die ik er even naast heb gelegd, is het niet bepaald wit te noemen.

Hij voelt wel géwéldig aan, is lekker plat en ik vind het plastic er gelikt uitzien!

[ Voor 4% gewijzigd door LCFMK op 29-05-2012 10:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Nou bcc den haag wisten niet veel en.hadden nog niks in de winkel.. mediamarkt den haag ook nog niks... alleen maar ja misschien vammiddag...

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Golf2vr6 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:59:
[...]

Je bent vergeten de afkoop erbij te tellen ;-) Je koopt bij Hi geen toestel maar leased hem.
Ehm, 800 is inclusief afkoop hoor. Zonder afkoop betaal ik 592 in 1 jaar.
Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste