Ik heb zojuist de S3 (zwart) besteld op
www.studentmobiel.nl met een Vodafone abonnement.
In mijn
vorige post noemde ik de bedragen op en wat voor geldverschil er tussen de 3 providers zit waar ik tussen twijfelde. Ik heb nu besloten om voor de duurste te gaan, Vodafone.
Toen ik op de website de abonnementen van Vodafone aan het vergelijken was viel me iets op, wat me bij T-mobile ook op viel, namelijk dat sommige (hogere) abonnementen, goedkoper uitvallen dan lagere.
Het 160minuten/3000smsjes/500mb-abo kost namelijk 967euro in totaal over 2 jaar en het 200minuten/3000smsjes/500mb-abo kost 957euro in totaal over 2 jaar. Deze laatste heb ik dan ook besteld

.
Ik heb met bepaalde dingen wel geleerd dat ik gewoon niet voor het goedkoopste moet gaan, omdat ik me er heel erg aan zou storen als het internet het weer eens niet (snel) deed. Na een boel vergelijkingen kwam ik tot de conclusie dat Vodafone wel iets beter zou moeten zijn dan T-mobile (en Tele2), dus daar ben ik nu voor gegaan

.
Ik heb nog wel een vraag: Mijn huidige provider is Ben, een Sim-only-abo. Op het contract moet ik vermelden wanneer de Einddatum van het contract van de oude provider (Ben) is. Vodafone zegt het Ben-abonnement voor me op, dus wat moet ik hier nu invullen?
Ik heb een maandelijks opzegbaar abonnement, dus vandaag + 1 maand = 20juni? Er is dus nog niks opgezegd op dit moment zeg maar, dus ik weet niet wat ik er mee moet.
[
Voor 5% gewijzigd door
KoffieNT op 20-05-2012 20:00
]