Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Anoniem: 374475 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 00:21:
[...]

zekers alleen dit is een abbo met 200mb internet...
500mb is de tel hier 150 euro met zelfde abonnement..
tx..
Dit is toch echt je vodafone 37,50 abo. Welk abo zat je dan naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-06 13:58
Nikeee schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:04:
[...]

Niemand die mij verder kan helpen?
Je bent niets vergeten:) Op de Vodafone site staan de voorwaarden: http://www.vodafone.nl/Vo...l+sms+web_1_juli_2012.pdf

Daar zie je staan dat je dus echt onbeperkt kunt SMS-en, tenzij je er misbruik van maakt. Die buitenbundel kosten bedragen €0,30 per minuut als je teveel gaat bellen. Een tip is om de My Vodafone app te downloaden. Daarmee kun je makkelijk je verbruik inzien.

Hoe het met het bereik in die steden zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:06
mvkdev schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:51:
Samsung verdient goed, net als Apple, en daar willen de providers ook een graantje van mee pikken. Laten we hopen dat ze het geld steken in: het verbeteren van het netwerk..

[...]

Vandaag een S3 aangeschaft bij de Phonehouse, helaas konden ze hem nog niet meegeven ivm nummerbehoud (zeiden ze, is dat altijd zo?)

Met volgende abbo (37,50EUR per maand gemiddeld, betaalde 25eur sim only bij kpn):

[...]

Iemand enig idee hoe lang ze doorgaans bezig zijn met vrijgeven van nummer voor verhuizing bij KPN?
Als alle gegevens juist zijn ingevuld dan kan nummerbehoud van kpn/hi/telfort soms wel binnen 15 min zijn goedgekeurd. Normaal gesproken is het met 3 werkdagen.

Als er een fout is gemaakt zoals verkeerde simkaartnummer dan duurt het zo en zo langer.

[ Voor 12% gewijzigd door Megapaul op 30-07-2012 21:54 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
mvkdev schreef op zondag 29 juli 2012 @ 23:51:
Samsung verdient goed, net als Apple, en daar willen de providers ook een graantje van mee pikken. Laten we hopen dat ze het geld steken in: het verbeteren van het netwerk..

[...]

Vandaag een S3 aangeschaft bij de Phonehouse, helaas konden ze hem nog niet meegeven ivm nummerbehoud (zeiden ze, is dat altijd zo?)

Met volgende abbo (37,50EUR per maand gemiddeld, betaalde 25eur sim only bij kpn):

[...]

Iemand enig idee hoe lang ze doorgaans bezig zijn met vrijgeven van nummer voor verhuizing bij KPN?
Als het nummerbehoud niet wordt goedgekeurd (meestal omdat de datum of simkaartnummers niet kloppen) keurt Vodafone de hele aanvraag af, tot het nummerbehoud geregeld is. Als je als winkel zijnde het toestel dan al meegegeven hebt en het wordt afgekeurd, loopt de winkel kans dat ze geen provisie krijgen omdat er geen aansluiting is.

Bij T-Mobile is het zo dat bij een afgekeurd nummerbehoud het abonnement gewoon alsnog ingaat, maar dan met een nieuw nummer. De provisie loop je dan niet mis, en het toestel kan dan wel veilig worden meegegeven.

Zoals Megapaul het al aangegeven kan een portering binnen een kwartier al goedgekeurd zijn. Als winkel zijnde laat je die klant niet een kwartier of langer wachten maar stuur je ze naar huis en bel je ze op als je aan het einde van de dag alle aanvragen even hebt nagekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:17

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:38:
20 mei de blauwe besteld bij Studentmobiel (Vodafone 300min/3000sms/500mb)
21 mei contract ontvangen bij SM.
25 mei de melding van SM dat de blauwe vertraagd is (ze gingen uit van 3-4 weken)
11 juni (gisteren) melding van SM dat het nummerbehoud is aangevraagd (van Ben, naar Vodafone in mijn geval), heb ook een smsje van Vodafone gehad dat ze de nummerbehoudaanvraag hebben ontvangen. Volgens SM kan dit 5-10 werkdagen in beslag nemen.
12 juni (vandaag) melding (smsje van Vodafone) dat Ben mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd en het Vodafone-abo op 11 juli in zal gaan.
15 juni de telefoon ontvangen
op 11 juli is mijn Vodafone abonnement ingegaan. Toen ik inlogde op Vodafone.nl zag ik dat ik nog 135minuten over had en nog 360mb internet. Ik dacht, ze zullen het wel vanaf de kalendermaand rekenen, maar dan nog vond ik 135 wel een raar getal. Ook die 360 vond ik aan de lage kant. Ik heb hier verder niets mee gedaan.

Ik logde vanavond in op Vodafone (nieuwe maand) en toen zag ik dat ik 100% van mijn minuten overhad: 200 minuten. Ik heb het 300 minuten abonnement, dus daar klopt iets niet. Ik heb nu Vodafone een mailtje gestuurd om me duidelijkheid te geven. Ik heb het gevoel dat ze me doorsturen naar S-mobiel, dus dan klop ik daar even aan.

Toen ik zonet in mijn contract en al mijn mails van Studentmobiel en Vodafone keek, staat daar ook alleen aangegeven dat ik het 'Bel+Sms+Web500 50euro-abonnement' heb. Doemdenken: Als er ergens bij hun staat dat het 50 euro abonnement is dat je 3 minuten, 12smsjes en 4mb internet hebt, dan weet ik niet hoe ik moet bewijzen dat ik toch echt het 300-minuten abo heb aangeklikt.

Ik hoop dat dit goed afloopt..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
thobe schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:00:
[...]

Als het nummerbehoud niet wordt goedgekeurd (meestal omdat de datum of simkaartnummers niet kloppen) keurt Vodafone de hele aanvraag af, tot het nummerbehoud geregeld is. Als je als winkel zijnde het toestel dan al meegegeven hebt en het wordt afgekeurd, loopt de winkel kans dat ze geen provisie krijgen omdat er geen aansluiting is.

Bij T-Mobile is het zo dat bij een afgekeurd nummerbehoud het abonnement gewoon alsnog ingaat, maar dan met een nieuw nummer. De provisie loop je dan niet mis, en het toestel kan dan wel veilig worden meegegeven.

Zoals Megapaul het al aangegeven kan een portering binnen een kwartier al goedgekeurd zijn. Als winkel zijnde laat je die klant niet een kwartier of langer wachten maar stuur je ze naar huis en bel je ze op als je aan het einde van de dag alle aanvragen even hebt nagekeken.
Vodafone kan in principe aanvragen van KPN/Hi binnen een half uur keuren, mits op werkdagen.
T-Mobile / Tele2 en MVNO's duren langer, want geen directe connectie in het aanvraagproces.

Het niet meegeven van een toestel is puur ter beveiliging van de telecomwinkel. Aanvraag afgekeurd dan krijg je van Vodafone een rekening voor het toestel.

Meer dan 60% van de aanvragen gaat wel een paar dagen overeen voordat ze goedgekeurd zijn, zelfs de KPN varianten. Zakelijk verschilt.

[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 02-08-2012 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190385

Iemand ervaring met deze?

Opmerkingen?
Ik bestel vanuit België, dus ik kies voor vooruitbetaling.
Kan iemand bevestigen dat dit wel degelijk een sim-lock vrij toestel is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467378

http://www.d5avenue.com/smart-touch-tel/samsung-galaxy-s3
Prijs: € 554,95
Levertijd: 3 tot 5 dagen

Op dit moment op voorraad, direct leverbaar!
Simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 01:01
Even vraagje:

De Vodafone versie zal vast Vodafone branded zijn (extra vodafone software e.d.) of niet ?
Kan iemand dit bevestigen ?

Heb voor de prijs di je moet betalen geen zin in een branded versie waarbij je van software updates weer van Vodafone afhankelijk bent.

Of andere manieren op aan een S3 te komen met stock rom icm Voadafone abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:40

Toppertje

www.davideografie.nl

easydisk schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 17:57:
Even vraagje:

De Vodafone versie zal vast Vodafone branded zijn (extra vodafone software e.d.) of niet ?

Heb voor de prijs di je moet betalen geen zin in een branded versie waarbij je van software updates weer van Vodafone afhankelijk bent.

Of andere manieren op aan een S3 te komen met stock rom icm Voadafone abonnement ?
Ja dat kan ik wel bevestigen, er zitten een aantal vodafone "apps" op die (uiteraard) behoorlijk nutteloos zijn.
Overigens: apps zijn in android makkelijk te verbergen.

Mijn huidige en laatste firmware versie: PDA:LF1 / PHONE:LF1 / CSC:LF1 (VDF).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:13

jerry_a

doei

Even vraagje:

Ik heb hem bij de Belcompany vandaan. Unbranded.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:40

Toppertje

www.davideografie.nl

jerry_a schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:03:
[...]

Ik heb hem bij de Belcompany vandaan. Unbranded.
Ik heb hem inderdaad direct bij vodafone besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:01

Fordman

Fordman

Even vraagje:

Als je bij de pdashop bij de S3 kijkt en je selecteert Vodafone, dan kun je een simlockvrij of een Vodafone uitvoering kiezen. De Vodafone uitvoering is een beetje voordeliger.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457821

S3 T-Mobile Prepaid bij de Mediamarkt in Arnhem voor 499€.

Volgens mij zijn de prepaids van tmobile simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:17

KoffieNT

banaan

Zijn er mensen die omstreeks 20 mei een Galaxy S3 bij studentmobiel hebben besteld inc een abonnement (in mijn geval; Vodafone) en nu ze het abonnement hebben en inloggen op MyVodafone (of wat het moge zijn) en het niet overeenkomt met wat ze hebben aangeklikt op Studentmobiel.nl?

Mocht je hetzelfde probleem als ik hebben en dit lezen, stuur me even een DM. Ik zit namelijk met dit probleem en ik heb het gevoel dat het niet goed zal komen.

Ik heb Vodafone een email gestuurd met 2 vragen (waarvan vraag 2 dit probleem, het hoofdprobleem) en in de reply wordt antwoord gegeven op vraag 1 en vraag 2 wordt vrolijk genegeerd. Ik heb ook Studentmobiel gemaild (gisteren) en daar verwacht ik nog antwoord op.
Vraag 2 was namelijk: Ik heb op studentmobiel een 300minuten-abo gekocht en wanneer ik inlog op MyVodafone, zie ik dat ik er 200 heb.

Eigenlijk maakt de datum van bestellen niet uit. Kloppen bij jullie de belminuten/smsjes/mb's die jullie besteld hebben bij Studentmobiel? Zo niet, dm me even :).

[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 07-08-2012 10:37 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
Anoniem: 457821 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:37:
S3 T-Mobile Prepaid bij de Mediamarkt in Arnhem voor 499€.

Volgens mij zijn de prepaids van tmobile simlockvrij.
Er worden ook gewoon 'normale' simlockvrij meegegeven. Blauw en wit zijn op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459824

Wat is op dit moment goedkoopste optie voor SIII, heb nu zelf vodafone, en bij verlengen ben ik duurder uit, tenzij ik de friends and family actie gebruik.
29.75 * 24
105
AdministratieKosten van 30 geloof ik.

Iemand andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 459824 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:51:
Wat is op dit moment goedkoopste optie voor SIII, heb nu zelf vodafone, en bij verlengen ben ik duurder uit, tenzij ik de friends and family actie gebruik.
29.75 * 24
105
AdministratieKosten van 30 geloof ik.

Iemand andere alternatieven?
Bij een verlenging heb je zo en zo geen aansluitkosten. Ik weet dat je bij Belcompany dezelfde prijs krijgt bij verlenging als bij een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megapaul schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Bij een verlenging heb je zo en zo geen aansluitkosten. Ik weet dat je bij Belcompany dezelfde prijs krijgt bij verlenging als bij een nieuw abonnement.
Helaas niet echt mooie aanbiedingen, zoals bij nieuwe klanten, gsmeasy etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Net even gebeld met Hi, ik mag sinds vandaag verlengen en was even benieuwd wat ik (als zeer trouwe klant van al bijna 14 jaar) van aanbieding zou krijgen.

De eerste 4 maand €53 daarna €75,50. Ja dat is inclusief toestellease zei de behulpzame dame.... En voor 1 jaar.... Ik zei, dat is even duur als een nieuwe klant, ja meneer maar u betaald geen aansluitkosten......nee zei ik, dat klopt, ik hoef ook geen aardappelen af te reken bij de AH als ik die niet in mijn boodschappenkar doe!

Hi wordt Doei....

Echt heel erg hoe de providers met hun klanten omgaan.

Zit nu te denken om over te stappen naar Vodafone, of heeft iemand een andere sugestie? Volgens mijn berekening is Sizz namelijk ook wel aantrekkelijk?

1 jaar Sizz lover:

500 mb/275 belminuten
6x 22,50 + 6x 45,00 + 25,00 aansluitkosten + 265,00 voor een toestel (is bij pdashop.nl, gekozen omdat je dan kan kiezen tussen een branded en niet branded toestel) = totaal €695,-

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Even vraagje:

Ik heb er bij het bestellen (telefonisch) expliciet naar gevraagd of hij un/branded was.
De verkoper ging het navragen bij een collega die zelf een S3 van Vodafone had.
Hij verzekerde mij dat hij unbranded en vanilla was.....

Ik hoop dat hij gelijk heeft :|

Iemand trouwens ervaring met de verwachte levertijd?
7-8-2012 kreeg ik een orderbevestiging van mijn abbo, maar over de telefoon geen woord.
Ik verwacht toch wel een kleine week

[ Voor 10% gewijzigd door Oxellaar op 09-08-2012 11:49 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 08:25
Megapaul schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 21:28:
[...]

Kopen via marktplaats, ik heb die van mij daar gekocht voor 400 een pebleblue met een orgineel flipcover van Samsung ( was overigens net 2 weken oud ) dus met goed zoeken kom je een heel eind :+

Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oxellaar schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:46:
[...]

Ik heb er bij het bestellen (telefonisch) expliciet naar gevraagd of hij un/branded was.
De verkoper ging het navragen bij een collega die zelf een S3 van Vodafone had.
Hij verzekerde mij dat hij unbranded en vanilla was.....

Ik hoop dat hij gelijk heeft :|

Iemand trouwens ervaring met de verwachte levertijd?
7-8-2012 kreeg ik een orderbevestiging van mijn abbo, maar over de telefoon geen woord.
Ik verwacht toch wel een kleine week
Ook net gebeld, mij werd ook verzekerd dat hij unbranded is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Ik heb op 16 juli mijn Vodafone ABO verlengt en gevraagd hoelang ik erop moest wachten, klantenservice vertelde dat de S3 op voorraad was en dat met een kleine week ik het toestel wel in huis had. Vandaag , dus bijna 4 weken later heb ik maar eens naar de status van mijn bestelling gevraagd en er is mij verteld dat zijn collega vergeten is om de verlenging in te zetten dus er is geen echte order, hij vertelde dat die het nu in het systeem gaat zetten zodat ik binnen 10 dagen het wel in huis moet hebben. Ik heb toen keurig gezegd bespaart u de moete en zet de verlenging maar niet in het systeem dan ga ik wel naar een Belcompany zodat ik hem meteen meekrijg. Hij vond het jammer dat ik hem niet bij hun bestelde en heeft toen het gesprek beëindigt. Ik ben 2 uur later naar de Belcompany gegaan om te verlengen maar hun kregen dit niet voor elkaar omdat Vodafone mijn order toch heeft doorgezet. :-(. Wanneer ze hem bij me thuis aanbieden ga ik het toestel wel weigeren, wat een zooitje daar bij VF. Weet iemand hoelang het duurt wanneer je een order canceld je weer een nieuwe aanvraag kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 195854 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 19:47:
Ik heb op 16 juli mijn Vodafone ABO verlengt en gevraagd hoelang ik erop moest wachten, klantenservice vertelde dat de S3 op voorraad was en dat met een kleine week ik het toestel wel in huis had. Vandaag , dus bijna 4 weken later heb ik maar eens naar de status van mijn bestelling gevraagd en er is mij verteld dat zijn collega vergeten is om de verlenging in te zetten dus er is geen echte order, hij vertelde dat die het nu in het systeem gaat zetten zodat ik binnen 10 dagen het wel in huis moet hebben. Ik heb toen keurig gezegd bespaart u de moete en zet de verlenging maar niet in het systeem dan ga ik wel naar een Belcompany zodat ik hem meteen meekrijg. Hij vond het jammer dat ik hem niet bij hun bestelde en heeft toen het gesprek beëindigt. Ik ben 2 uur later naar de Belcompany gegaan om te verlengen maar hun kregen dit niet voor elkaar omdat Vodafone mijn order toch heeft doorgezet. :-(. Wanneer ze hem bij me thuis aanbieden ga ik het toestel wel weigeren, wat een zooitje daar bij VF. Weet iemand hoelang het duurt wanneer je een order canceld je weer een nieuwe aanvraag kan plaatsen?
Wanneer willen ze het toestel bij je aanbieden?
Ga uit van een verwerkingstijd van (minimaal) 48 uur.
Wat krijg je in myvodafone te zien als einddatum contract?

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 09-08-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

http://www.belsimpel.nl/s...m=71886&cntd=1#aanb_10649

wat vinden jullie van deze aanbieding? volgens mij kom je uit op 553 voor het toestel plus jaar abbo. best goeie deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 20:07
MantaMania schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:18:
http://www.belsimpel.nl/s...m=71886&cntd=1#aanb_10649

wat vinden jullie van deze aanbieding? volgens mij kom je uit op 553 voor het toestel plus jaar abbo. best goeie deal toch?
Goeie deal vind ik zelf ook, althans had deze van gsmwijzer gisteren gepost. Dan kom je op 559.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwlekkerkerk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 14:51
Ik ben vandaag teruggekomen van vakantie. Op 2 augustus is mijn abbonoment van 2 jaar afgelopen. Voor de vakantie gaf de verkoper van Belcompany aan dat de inruil actie nog wel door zou lopen. Nu zie ik hem echter nergens meer op hun website staan. Kan iemand bevestigen of deze actie nog loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Zojuist en mail van Vodafone ontvangen dat mijn S3 verzonden is.
Voor de rest totaal geen informatie, lekker is dat.
Volgens mij werkt Vodafone met GLS?
Hoe groot is de kans dat ik hem morgen in huis heb of levert GLS niet in het weekend?

Sowieso ben ik niet echt blij met GLS, dichtstbijzijnde ophaalpunt is 52km bij mij vandaan :X
Omdat ik geen trace code heb zit ik morgen dus aan huis vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gisteren besteld bij friends and family, nog geen informatie over wanneer de verzending plaats vind.
wel is me abbonement al overgezet, en ben ik mijn belminuten en mb's kwijt die ik nog had staan.

Is dit normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:20

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vraagje, is het al zeker dat een soortgelijke actie als in Hellevoetsluit in Capelle plaats gaat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Megapaul schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 22:54:
[...]

Wanneer willen ze het toestel bij je aanbieden?
Ga uit van een verwerkingstijd van (minimaal) 48 uur.
Wat krijg je in myvodafone te zien als einddatum contract?
Ik krijg nog een belletje voor het afspreken van een bezorgdatum en tijd, wanneer ik inlog op MyVodafone
staat er als einddatum 15 september 2012. Het nieuwe abonnement is al actief en mijn tegoed van de vorige abo is WEG ! Ik dacht dat de nieuwe pas start na de einddatum, nu betaal ik de eerste 12 mnd 25 en de laatste 13 ( omdat het abonnement eerder is ingegaan) 50€ , dat is toch niet eerlijk. Het is maar dat ik 1 maand 25 € meer moet betalen en het gaat me niet om die 25€ maar om het hele handelen van Vodafone. En als ik kijk naar mijn aanbieding kan ik gek genoeg wel alweer verlengen! ? Terwijl ze hem pas hebben verlengt. |:( heel vreemd allemaal wat ze daar doen, zal maandag even bellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 11-08-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 20:10
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:44:
Vraagje, is het al zeker dat een soortgelijke actie als in Hellevoetsluit in Capelle plaats gaat vinden?
Ik hoorde de verkopers een beetje "klagen" over de drukte in Hellevoetsluis en die zeiden ook zoiets van: "Ja, en volgende week opent er een in een veel grotere stad, waar het waarschijnlijk nog drukker gaat worden." Ik denk dat er hier dus ook een actie gaat komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Vandaag werden in Hellevoetsluis werden mensen die voor de actie van gisteren kwamen verwezen naar Capelle. Er werd wel bij gemeld dat de acties anders kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sigis schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:16:
Vandaag werden in Hellevoetsluis werden mensen die voor de actie van gisteren kwamen verwezen naar Capelle. Er werd wel bij gemeld dat de acties anders kunnen zijn.
Wat voor een droeftoeter ben je als je het vandaag nog gaat proberen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
In de vrij korte tijd dat ik er was zijn er minimaal 4 mensen geweest die probeerden de actie van gisteren (of nu eergisteren) te krijgen. Sommige mensen zijn dan nog verontwaardigd dat ze het niet meer krijgen. Dan ben je pas echt een "droeftoeter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Anoniem: 195854 schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 17:52:
[...]

Ik krijg nog een belletje voor het afspreken van een bezorgdatum en tijd, wanneer ik inlog op MyVodafone
staat er als einddatum 15 september 2012. Het nieuwe abonnement is al actief en mijn tegoed van de vorige abo is WEG ! Ik dacht dat de nieuwe pas start na de einddatum, nu betaal ik de eerste 12 mnd 25 en de laatste 13 ( omdat het abonnement eerder is ingegaan) 50€ , dat is toch niet eerlijk. Het is maar dat ik 1 maand 25 € meer moet betalen en het gaat me niet om die 25€ maar om het hele handelen van Vodafone. En als ik kijk naar mijn aanbieding kan ik gek genoeg wel alweer verlengen! ? Terwijl ze hem pas hebben verlengt. |:( heel vreemd allemaal wat ze daar doen, zal maandag even bellen.
Als je van van een laag abonnement naar een hoger abonnement verlengt dan gaat je nieuwe abonnementsvorm gelijk in. Als je dus nog bv 2 maanden looptijd heb van je oude abonnement. Dan heb je 12 mnd 25 en 14 mnd 50,-.
Als je van een hoog naar een laag abonnent verlengt dan gaat de aanpassing pas in op de oude einddatum.
Wat betreft de melding dat je kan verlengen dit komt waarschijnlijk doordat het bij hun nog niet verwerkt is.

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 12-08-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 11:42

Jumpiefox

Hoi ?

De T-mobile aanbieding gemist (onderweg een ongelukje gehad doh..) Nog steeds opzoek naar een alternatief maar ik weiger gewoon zo een belachelijk dure abbo te nemen, maar zelfs de sim only's + los kopen is prijzig geworden.

KPN Klonk ff interessant, helemaal met dat onbeperkt bellen dan kom ik op 80e uit wat ik wel ok vind (onbeperkt bellen naar alle nmrs) maar dat lease gedoe vertrouw ik niet helemaal. Betaal je 21e voor het toestel per maand om dan na 2jaar nog ff 300-400e te moeten aftikken voordat ie echt van jou is? Die zijn echt gek geworden. Als het toestel dan gewoon van jou werd had ik het zeker wel gedaan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Niks ernstigs hoop ik? Dat ongeluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Jumpiefox schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:38:
De T-mobile aanbieding gemist (onderweg een ongelukje gehad doh..) Nog steeds opzoek naar een alternatief maar ik weiger gewoon zo een belachelijk dure abbo te nemen, maar zelfs de sim only's + los kopen is prijzig geworden.
Zo gek veel duurder is het niet geworden in mijn geval.

Ik had een 2 jaar Vodafone 200min / 1000MB met een SGS1
Gratis internetbundel 24 maanden
24*27.50 = €660,-
Daarbij nog €155 voor de SGS1 is samen €815,-
815/24 = €33.96 per maand

Nu heb ik een verlenging naar:
2 jaar 90min / 1000MB 42.50 en een SGSIII natuurlijk ;)
Dus 12 maanden 50% korting
12*21.25 + 12*42.50 = €765,-
Daarbij nog €80 voor de SGSIII is samen €845,-
845/24 = €35.21 per maand

Ik heb straks wel minder belminuten, maar 90minuten is zat voor mij.
Afgelopen twee jaar nooit boven de 60min per maand gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Jumpiefox schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 18:38:

KPN Klonk ff interessant, helemaal met dat onbeperkt bellen dan kom ik op 80e uit wat ik wel ok vind (onbeperkt bellen naar alle nmrs) maar dat lease gedoe vertrouw ik niet helemaal. Betaal je 21e voor het toestel per maand om dan na 2jaar nog ff 300-400e te moeten aftikken voordat ie echt van jou is? Die zijn echt gek geworden. Als het toestel dan gewoon van jou werd had ik het zeker wel gedaan.
In Capelle aan de IJssel is waarschijnlijk de zeventiende een soortgelijke actie. :)

Waarschijnlijk alleen niet met onbeperkt internet voor 25 euro per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 12-08-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Iemand nog een update over een eventuele actie in Capelle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:52:
Iemand nog een update over een eventuele actie in Capelle?
Wat ik gehoord heb: deze keer S3 en Xperia S. Moet even zoeken waar ik dat gezien had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:00

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

danielkraak schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:03:
[...]

In Capelle aan de IJssel is waarschijnlijk de zeventiende een soortgelijke actie. :)

Waarschijnlijk alleen niet met onbeperkt internet voor 25 euro per maand.
ik heb al een paar keer getracht te verlengen met die prijzen van hellevoetsluis, maar ze doen/kunnen het niet. Het beste wat ze kunnen aanbieden icm een S3 is 60 euro per mnd, en 12 mnd 50% _/-\o_ _/-\o_ 8)7
Waardeloos, en dat voor een trouwe klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:06
Deze flyer is van de openingsactie in Capelle a/d IJssel.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:23
^ valt wel een beetje tegen, toestel prijs voor s3 is duurder geworden?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

70e tel + 30e aansluitkosten (ook @ verlengen..vage constructie) + 30e tank = 130e aan kosten. 25e goedkoper per maand als normaal voor 12 maanden = 300e voordeel - 130e aan kosten = 170e voordeel - 70e (verlengen via gsm web dan krijg je de phone gratis) = 110e voordeel / 12maanden = 9.1e voordeel per maand.

Valt eigenlijk best mee als ik het op die manier nareken hehe, ging er in eerste instantie van uit dat je bij verlengen geen aansluitkosten betaald maar wel dus (ze zeggen je abonnement dan op en je sluit als het ware een nieuw abonnement af vandaar de aansluitkosten) en de tel is 40e duurder geworden.

Wordt gewoon weer via gsmweb.nl verlengen voor mij, wacht nog wel ff de Iphone 5 release af, misschien dat er dan nog een leuke aanbieding voor de S3 langskomt.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:23

knakworst

Get more sats!

Jumpiefox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 05:42:
70e tel + 30e aansluitkosten (ook @ verlengen..vage constructie) + 30e tank = 130e aan kosten. 25e goedkoper per maand als normaal voor 12 maanden = 300e voordeel - 130e aan kosten = 170e voordeel - 70e (verlengen via gsm web dan krijg je de phone gratis) = 110e voordeel / 12maanden = 9.1e voordeel per maand.

Valt eigenlijk best mee als ik het op die manier nareken hehe, ging er in eerste instantie van uit dat je bij verlengen geen aansluitkosten betaald maar wel dus (ze zeggen je abonnement dan op en je sluit als het ware een nieuw abonnement af vandaar de aansluitkosten) en de tel is 40e duurder geworden.

Wordt gewoon weer via gsmweb.nl verlengen voor mij, wacht nog wel ff de Iphone 5 release af, misschien dat er dan nog een leuke aanbieding voor de S3 langskomt.
130 euro aan kosten zit al telefoon bij in. Vervolgens trek je nog een keer telefoon af. Het is dus 180 euro voordeel zou ik zeggen, en wel 24 maanden lang, 7,50 per maand. Voor 180 euro heb ik op zich wel een paar uurtjes over.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Het nog was nog vroeg :+

Eerste jaar:
12x25e = 250e + 70e(tel) + 30e(aansluitkosten) + 30e(tank, niet voor iedereen)= 380
Tweede jaar:
12x25e = 250e
totaal: 630e

Verlengen
eerste jaar:
12x25e = 250e
tweede jaar:
12x50e = 600e
totaal: 850e

Lekkere aanbieding dus, desondanks de hogere prijs van de tel hehe. Tenzij ik weer scheef heb lopen rekenen :+

Verschil:

• Krishhh
  • Laatst online: 06:47
Jumpiefox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:16:
Het nog was nog vroeg :+

Eerste jaar:
12x25e = 250e + 70e(tel) + 30e(aansluitkosten) + 30e(tank, niet voor iedereen)= 380
Tweede jaar:
12x25e = 250e
totaal: 630e

Verlengen
eerste jaar:
12x25e = 250e
tweede jaar:
12x50e = 600e
totaal: 850e

Lekkere aanbieding dus, desondanks de hogere prijs van de tel hehe. Tenzij ik weer scheef heb lopen rekenen :+

Verschil:
24*25= 600
Toestel= 70
aanskst= 30
tot= 700

avg p/m= 29,17 over 2 jaar

PSN: TheKrish

• Figo112
:*) lol

[ Voor 40% gewijzigd door Figo112 op 16-08-2012 12:34 ]

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Epic fail.
No comment, ik ga maar stil in een hoekie wezen...had het niet eens door. Brain lag.
Anyway goede aanbieding! en morgen vrij, als ik een lift kan regelen ga ik er zeker heen.

Anoniem: 340819

Zojuist een s3 bij belsimpel besteld met 1 jarig vodafone abbo. 500 mb en 90 belminuten. Kost 6 maanden 18,75 en de andere 6 maanden 37,50. 220 euro bijbetalen. En nu wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_eek
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-06 20:33
Anoniem: 340819 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:01:
Zojuist een s3 bij belsimpel besteld met 1 jarig vodafone abbo. 500 mb en 90 belminuten. Kost 6 maanden 18,75 en de andere 6 maanden 37,50. 220 euro bijbetalen. En nu wachten :)
Misschien is dat wel slimmer dan de 2 jaar aanbieding van t mobile. De prijzen van mobiel internet kunnen in een jaar snel veranderen.

Met de introductie van 4g gaan de abonnementen toch op de schop. Met die hoge snelheden ga je misschien wel per minuut betalen ipv per byte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die aanbieding kost met aansluitkosten en toestel meegerekend toch bijna 50 euro per maand. Dan moet je het tweede jaar een zeer goedkoop abonnement vinden wil je het gemiddelde weer terug naar de 30 euro krijgen. De T-mobile aanbieding is gemiddeld bijna 30 euro per maand (incl aansluitkosten en toestel kosten S3).
Voordeel van T-mobile zijn dan de lagere kosten en de grote hoeveelheid belminuten. Voordeel van Vodafone is het betere bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hoe is de wachtrij in Capelle, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:53
BounceMeister schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:44:
Die aanbieding kost met aansluitkosten en toestel meegerekend toch bijna 50 euro per maand. Dan moet je het tweede jaar een zeer goedkoop abonnement vinden wil je het gemiddelde weer terug naar de 30 euro krijgen. De T-mobile aanbieding is gemiddeld bijna 30 euro per maand (incl aansluitkosten en toestel kosten S3).
Voordeel van T-mobile zijn dan de lagere kosten en de grote hoeveelheid belminuten. Voordeel van Vodafone is het betere bereik.
Als je bij Ben bijvoorbeeld een simonly neemt het 2e jaar, 250/min/sms met 500mb kost ook maar €15,- dus uiteindelijk betaal je dan totaal iets van rond de €30,- pm (over 2 jaar gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:06:
Hoe is de wachtrij in Capelle, iemand enig idee?
Valt nu mee heb ik begrepen, ga er zelf over een uurtje naar toe. Verwacht wel binnen een halfuur geholpen te zijn, prima te doen dus...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Boobybandit schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:39:
[...]

Valt nu mee heb ik begrepen, ga er zelf over een uurtje naar toe. Verwacht wel binnen een halfuur geholpen te zijn, prima te doen dus...
Ik ook over een uurtje zoiets.

Ik ga voor de Xperia S :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05 11:54
Wil er ook zo heen, iemand enig idee tot hoe laat men open is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:03
De vorige openingen waren allemaal op vrijdag, zodat er tot 9 uur mensen geholpen konden worden. Nu zal dat niet heel anders zijn, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Ja, als jullie allemaal vanavond gaan, is het toch nog druk!
Wat moet je allemaal meenemen?

[ Voor 21% gewijzigd door BounceMeister op 17-08-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zou niet gaan als ik jullie was. Ik was er een uurtje geleden en toen ik aan kwam werd iedereen die ongeveer tegelijk met mij aan kwam geadviseerd 'weg te gaan'. De SIII's zijn op. We kregen allemaal een flyer van pijnacker mee (dezelfde acties als vandaag). Dus doe geen moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Dus pijnacker heeft dezelfde abonnementen en dezelfde telefoons voor dezelfde prijs?
Op 12 september toch?
Wat is het adres?

[ Voor 8% gewijzigd door BounceMeister op 17-08-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BounceMeister schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 20:27:
Dus pijnacker heeft dezelfde abonnementen en dezelfde telefoons voor dezelfde prijs?
Op 12 september toch?
Wat is het adres?
http://i.imgur.com/uVvGO.jpg

Sorry voor de kwaliteit :p

Edit: Ik zie net op de flyer dat de maandkosten voor de SIII in Pijnacker 27,44 zijn in tegenstelling tot 24,44 in capelle a/d ijssel en Hellevoetsluis.. maar er staat toch ook echt 50% korting op de flyer en 50% van 49.99 is toch echt geen 27.44... de acties worden steeds duurder zo :S

Ik heb echt spijt dat ik in Hellevoetsluit geen S3 gekocht heb.. stond 3.5 uur, was binnen de T-Mobile store en heb uiteindelijk niks gekocht :(

[ Voor 43% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-08-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
^waarom ben je uberhaupt dan geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Figo112 schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:15:
^waarom ben je uberhaupt dan geweest?
Was samen met mijn neef geweest, had niets te doen die dag. Hij heeft er wel een gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 21:06:
[...]

http://qr.ai/i/dnf5mu6vb74fo3jf

Sorry voor de kwaliteit :p

Edit: Ik zie net op de flyer dat de maandkosten voor de SIII in Pijnacker 27,44 zijn in tegenstelling tot 24,44 in capelle a/d ijssel en Hellevoetsluis.. maar er staat toch ook echt 50% korting op de flyer en 50% van 49.99 is toch echt geen 27.44... de acties worden steeds duurder zo :S

Ik heb echt spijt dat ik in Hellevoetsluit geen S3 gekocht heb.. stond 3.5 uur, was binnen de T-Mobile store en heb uiteindelijk niks gekocht :(
Thanx. Jammer dat het wéér duurder is geworden. Het lijkt erop dat ze de internetbundel nu voor 50% meerekenen. Bij elkaar alweer 100 euro duurder dan Hellevoetsluis. Op een gegeven moment vraag je je dan af of je daar zo lang voor in de rij wilt staan.
Ik ga in ieder geval eens kijken of er andere abonnementen zijn die voordeliger uitkomen. Want 420 minuten is best wel veel voor mij. Vooral het internet en de telefoon vind ik belangrijk, en een niet te hoge maandlast uiteraard. Met 180 minuten kom ik ook wel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BounceMeister schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Thanx. Jammer dat het wéér duurder is geworden. Het lijkt erop dat ze de internetbundel nu voor 50% meerekenen. Bij elkaar alweer 100 euro duurder dan Hellevoetsluis. Op een gegeven moment vraag je je dan af of je daar zo lang voor in de rij wilt staan.
Ik ga in ieder geval eens kijken of er andere abonnementen zijn die voordeliger uitkomen. Want 420 minuten is best wel veel voor mij. Vooral het internet en de telefoon vind ik belangrijk, en een niet te hoge maandlast uiteraard. Met 180 minuten kom ik ook wel rond.
Inderdaad... Maarja, op de flyer is 49.99 euro doorgehaald en daarvoor in plaats 27.44 euro gezet met de tagline 50% korting. Nou als 27.44 50% is neem ik aan dat 100% 54.88 euro is.

Wat er bovenop komt is dat nu de prijzen voor Pijnacker al vast staan (zie flyer). Op 5 september kondigen Nokia en Microsoft hun WP8 toestellen aan, Google heeft dan ook een conferentie met Motorola en Apple heeft hun event op 12 september waar zij waarschijnlijk de volgende iPhone aankondigen. Het lijkt mij dan erg onlogisch dat de prijzen zo hoog zijn op 12 september, al deze evenementen zouden juist de prijs moeten drukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
27,44 is inclusief onbeperkt interneren voor 50%, net als in Maastricht.
In Hellevoetsluis kreeg je die er gratis bij, naar ik begreep door een foutje in de flyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Sigis schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:15:
27,44 is inclusief onbeperkt interneren voor 50%, net als in Maastricht.
In Hellevoetsluis kreeg je die er gratis bij, naar ik begreep door een foutje in de flyer.
Oh, ik dacht dat het foutje van de flyer de prijs van het toestel was. Waarom was de prijs in Maastricht 130, in Hellevoetsluis 30 en in Capelle/Pijnacker 70 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Volgens mij was de 130 van Maastricht met een kleiner abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Volgens mij was de 130 van Maastricht met een kleiner abo.
Capelle en Pijnacker komt omdat de bijbetaling bij t-mobile in de tussentijd omhoog is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Blijkbaar is een goede flyer maken erg lastig. ;) Toch jammer dat het duurder geworden is doordat de toestellen "duurder" zijn geworden bij T-Mobile. Mobiele telefonie is al zo duur geworden de laatste tijd.

Ik ben net een doolhof van vage abo constructies en verkapt toetsel-lease gezeur (wat ik dus niet wil) doorgegaan bij diverse sites en providers, maar heb nog geen goed alternatief gevonden. Ook een S3 los aanschaffen en combineren met een sim-only komt duurder uit.
Moet ik dan toch in de rij gaan staan in Pijnacker, of zou er toch nog een mooi alternatief zijn of komen?

[ Voor 13% gewijzigd door BounceMeister op 18-08-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Wat is trouwens ook niet snap, als die 24,97 een drukfout was in Hellevoetsluis, hoe komt het dan dat het in Capelle ook 24,97 was? Weer een drukfout? Nee joh, ze zien gewoon dat er mensen van buiten de regio komen en verhogen de prijzen.

@BounceMeister:

Wat je zou kunnen doen is de Xperia S halen en hem direct in de verkoop te gooien. Je vangt er wel +/- 300 euro voor. Dat geld kun je investeren in een SIII. Bij V&A zie ik er een staan voor 470 euro nieuw. Je zou dan circa 170 euro uit je eigen zak moeten betalen, over 24 maanden is dat ongeveer 7 euro per maand. Tel dat op bij de 17.44 van de abo van Xperia S en je betaalt circa 24 euro per maand. Kom je ongeveer op hetzelfde uit.

Maarja, het hangt af van de prijs waarvoor je de Xperia kwijt kunt.

[ Voor 6% gewijzigd door HollovVpo1nt op 18-08-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Ben gisteren bij de Belcompany geweest om wat vragen te stellen over het overstappen in oktober naar Vodafone of Sizz. Toen vroeg de medewerker wanneer mijn abbo precies verliep, ik zei 8 december. De verkoper zei dan kan ik u nu al eventueel een abbonement laten afsluiten...huh? Ja dat is sinds kort ingegaan meneer....

Dat wist ik dus niet, wat inhoud dat je nu dus bij elke provider binnen 4 maanden voor het eind van je huidig contract kan overstappen naar een nieuwe provider.

Ik ben later naar de coolblue shop gegaan in gronigen om te vragen hoe het daar zit (omdat ik daar graag het toestel wil halen ivm de goeie service, NL toestel en de keuze om een simlockvrije of Vodafone/Sizz uitvoering te nemen). Daar was men nog niet op de hoogte en men twijfelde uiteraard ook een beetje aan mijn verhaal. Een medewerker heeft daarop met Vodafone gebeld en bevstigde inderdaad dat je nu 4 maand voor het eind van je contract kan overstappen naar een andere provider.

Doe er je voordeel mee mensen, vooral nu er goede aanbiedingen zijn bij Vodafone/Sizz, 50% korting voor een half jaar of 1 jaar bij een 2jarig abbonement. Ik zit zelf aan ee Sizz lover abbo te denken van een jaar. Kom ik in totaal op €695,- dan heb ik 500 MB, 275 belminuten en het eerste jaar 100% korting op de smsBloks. Dat is gemiddeld €33,75 per maand.

Ik wacht nog even tot de zwarte versie er is of voordat men de nieuwe actie aankodigd bij Vodafone en deze minder intresant is dan de actie die nu loopt.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
^als je met minder minuten kan, dan is 1 jaar vodafone goedkoper dan die sizz abo. Kom je net onder de 600 euro uit aan totale kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Is er een tweaker die mij misschien kan helpen aan een Friends & Family actiecode?? Dat zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Master Jeff schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:08:
Is er een tweaker die mij misschien kan helpen aan een Friends & Family actiecode?? Dat zou geweldig zijn!
*

[ Voor 6% gewijzigd door Sheva op 28-08-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Er zullen ongetwijfeld zakelijke abonnee's hier zijn :) Nu wachten of iemand ons wil helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik heb er zat! Dm me mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Let wel op bij deze actie van Vodafone Friends & Familiy:

"Let op: indien je wilt overstappen van een andere provider naar Vodafone met behoud van je mobiele nummer, houd er dan rekening mee dat de overstap datum niet verder dan 2 maanden in de toekomst mag liggen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 12:04
Geen garanties, maar ik kwam wel een stuntprijs tegen:-knip- oplichting

Wil er even bij zeggen, if it seems to good to be true....

[ Voor 43% gewijzigd door eBait op 21-08-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

eBait schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:22:
Geen garanties, maar ik kwam wel een stuntprijs tegen: http://flb-mode.com/index...%2Fproduct&product_id=462

Wil er even bij zeggen, if it seems to good to be true....
Ja dat is natuurlijk regelrechte oplichting... paypal accepteren we even niet ;)
Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ugh, waarom is dat een stuntprijs? Hij is 40 euro goedkoper dan de laagste prijs op pricewatch.. Is dat zo veel? Ik weet het niet hoor, heb geen gevoel voor die prijzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor het doorschuiven van een mobieltje verdient de goedkoopste aanbieder 10-20 euro gok ik. Dus ja, 40 euro is heel veel. Verder ken ik niet veel kledingwinkels die in een sociale woningbouwflat ook high-end Apple en Samsung producten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:08
Vreemd voor een 1 jarig abbo, dan is hij dus 110,- euro duurder of is er iets wat ik over het hoofd zie?
Via Belsimpel

Bel+SMS+Web Regelmatig 45 200 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel internet 200 MB (7.2 Mb/s)
€45,00
€22,50 6 mnd.
Toestel €179,-

Via F&F Vodafone

Bel+SMS+Web Regelmatig 45
van € 45,00 voor € 31,50
Toestel € 284,99

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

knakworst schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:00:
Voor het doorschuiven van een mobieltje verdient de goedkoopste aanbieder 10-20 euro gok ik. Dus ja, 40 euro is heel veel. Verder ken ik niet veel kledingwinkels die in een sociale woningbouwflat ook high-end Apple en Samsung producten verkopen.
Haha ik ging mij alleen om de prijs, het gebeuren er omheen doet mij ook vermoeden dat het een scam is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Bad Brains schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:48:
[...]

Vreemd voor een 1 jarig abbo, dan is hij dus 110,- euro duurder of is er iets wat ik over het hoofd zie?
Via Belsimpel

Bel+SMS+Web Regelmatig 45 200 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel internet 200 MB (7.2 Mb/s)
€45,00
€22,50 6 mnd.
Toestel €179,-

Via F&F Vodafone

Bel+SMS+Web Regelmatig 45
van € 45,00 voor € 31,50
Toestel € 284,99
Ik zie hem alleen met 185,- bijbetalen. Dat is bij een nieuw abbonement, F&F geldt ook bij verlengen. Verleng je dan is de telefoon bij Belsimpel een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:08
Sheva schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:37:
[...]

Ik zie hem alleen met 185,- bijbetalen. Dat is bij een nieuw abbonement, F&F geldt ook bij verlengen. Verleng je dan is de telefoon bij Belsimpel een stuk duurder.
Voor mij zou het gaan om een nieuw abonnement, maar ik zag toch echt 285,- staan. Vreemd.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb trouwens weer wat Friends and Family codes voor de liefhebbers, dus als jullie me dm'en met jullie mailadres komt het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Bad Brains schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:04:
[...]

Voor mij zou het gaan om een nieuw abonnement, maar ik zag toch echt 285,- staan. Vreemd.
Bij F&F kan dat goed kloppen, ik had het over Belsimpel..

[ Voor 4% gewijzigd door Sheva op 28-08-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:40
alwaysleft schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:08:
Heb trouwens weer wat Friends and Family codes voor de liefhebbers, dus als jullie me dm'en met jullie mailadres komt het goed ;)
Ik zou graag een F&F code ontvangen want sta op het punt een Vodafone abbonement af te sluiten :). Ik kan alleen niet vinden hoe ik een DM bericht stuur (wie kan me helpen)?
Of kan je mij een DM sturen, volgens mij heb ik die optie nu aangezet binnen mijn profiel.

Volgens mij is het gelukt met de DM.

[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 22-08-2012 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 17:44

Jimbolino

troep.com

knakworst schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:00:
Het kan ook import zijn uit een ander land...

Ik heb mijn S3 gekocht voor 400 euro. Was door een of andere gozer geïmporteerd uit Letland. Als een persoon dat kan, kan een bedrijf dat ook. Vrij verkeer van goederen enzo :)

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 08-06 20:07
Wat is op het moment de goedkoopste aanbieding voor 1 jarig contract?

Zoek een abbo met weinig miniuten, 90 zou al genoeg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288324

G.Scholtens schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:05:
Wat is op het moment de goedkoopste aanbieding voor 1 jarig contract?

Zoek een abbo met weinig miniuten, 90 zou al genoeg moeten zijn.
http://www.belsimpel.nl/s...-iii-i9300-black/Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:01

dbzfan

Nee.

Ik wil van Hi overstappen naar Vodafone (12x25 euro en dan 12x50 euro).
Van Hi mag ik al overstappen (4 maanden van te voren). Maar mag dit ook van vodafone? In principe krijg ik toch het toestel nu mee, en gaat m'n abonnement pas op 5 dec in? (mijn einde contractdatum). Ik heb nu trouwens een normale sim.. kan ik die dan gewoon verknippen naar microsim en die dan in m'n S3 stoppen?

En zou ik nu ook al kunnen overstappen naar eventueel Belsimpel? Of is dat mijn mijn constructie niet mogelijk?
Zijn er meer mensen hier die meerdere maanden voor aflopen van hun abonnement over zijn gestapt naar Belsimpel?

[ Voor 22% gewijzigd door dbzfan op 27-08-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Ik denk dat Vodafone je graag als klant wil binden, dus ik neem aan dat het geen probleem is om je telefoon eerder op te halen(In het verleden is het me wel een gelukt). Microsim kun je bij Vodafone gratis krijgen. Je vragen mbt Belsimpel kan ik niet beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zou niet weten waarom je een toestel 4 maanden van tevoren zou willen. In smartphone tijd is dat best lang. Wie weet is de GS3 dan goedkoper of is er een beter model voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 20:15

@r!k

It is I, Leclerq

dbzfan schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:51:
Ik wil van Hi overstappen naar Vodafone (12x25 euro en dan 12x50 euro).
Van Hi mag ik al overstappen (4 maanden van te voren). Maar mag dit ook van vodafone? In principe krijg ik toch het toestel nu mee, en gaat m'n abonnement pas op 5 dec in? (mijn einde contractdatum). Ik heb nu trouwens een normale sim.. kan ik die dan gewoon verknippen naar microsim en die dan in m'n S3 stoppen?

En zou ik nu ook al kunnen overstappen naar eventueel Belsimpel? Of is dat mijn mijn constructie niet mogelijk?
Zijn er meer mensen hier die meerdere maanden voor aflopen van hun abonnement over zijn gestapt naar Belsimpel?
Als je je nummer wilt behouden kun je pas twee maanden van tevoren overstappen naar een andere provider.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste