Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Mijn vriend zit nu al een poosje bij vodafone en mag nu zijn abbo verlengen. Hij wil graag de samsung Galaxy S3 er bij. Nu werd hij gebeld door een miep vandaag. Met absurd hoge prijzen kwa abbo & mob bij betalen.
Dan werd het 37,50 voor 1 jaar en de mobiel prijs 300 plus euro (eerste zes maanden 50% korting). En anders 2 jarig abbo 37,50 (12 maanden 50% korting) en mobiel prijs 180 euro.
De miep ging niet in op eventueel klant voordeel omdat hij al zo lang een trouwe klant is bij Vodafone.
Wat is nu verstandiger, overstappen naar een andere provider of een ander soort abbo? Iemand tips?
Alvast bedankt.
Overstappen, alle providers vergelijken en kiezenVerwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:11:
Hallo,
Mijn vriend zit nu al een poosje bij vodafone en mag nu zijn abbo verlengen. Hij wil graag de samsung Galaxy S3 er bij. Nu werd hij gebeld door een miep vandaag. Met absurd hoge prijzen kwa abbo & mob bij betalen.
Dan werd het 37,50 voor 1 jaar en de mobiel prijs 300 plus euro (eerste zes maanden 50% korting). En anders 2 jarig abbo 37,50 (12 maanden 50% korting) en mobiel prijs 180 euro.
De miep ging niet in op eventueel klant voordeel omdat hij al zo lang een trouwe klant is bij Vodafone.
Wat is nu verstandiger, overstappen naar een andere provider of een ander soort abbo? Iemand tips?
Alvast bedankt.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Via twitter gisteravond maar de vraag gesteld of ik hem terug kan sturen. Want ik verwacht immers een toestel zonder al die troep. Daar moet ik nog een antwoord op krijgen. Hij/zij zou dit gaan navragen. Als ik niet snel een antwoord krijg, ga ik wel even bellen.
Hebben meer mensen dit? Hebben jullie hem gewoon gehouden of teruggestuurd? Ik zie een post dat het toestel simlock vrij & unbranded is maar dat geloof ik niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Swift92 op 06-09-2012 11:51 ]
Toestellen van Vodafone zelf zijn vaak branded. Wel simlockvrij Soms zijn ze niet branded dat komt als er bijvooreeld weinig voorraad is. (vraag bij vodafone om een vanilla versie = zonder toevoegingen)Swift92 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:57:
Hey, dinsdag had ik mijn SG3 ontvangen van de Vodafone Friends and Family shop. Gisteravond had ik hem even aangezet zonder SIM om te kijken of alles werkt. Na alles ingesteld te hebben ga ik naar het menu... En toen stonden allemaal apps van Vodafone. Ik dacht nee he heb ik ergens overheen gelezen dat je een Vodafone branded toestel krijgt. Nou nee.. heb nog eens de actievoorwaarden doorgelezen en daar staat dus niks over een branded toestel. Ook op de factuur of andere mails staat niks over Vodafone troep. Alleen staat er VF achter GS3 maar weet ik veel dat het dan een VF toestel is.
Via twitter gisteravond maar de vraag gesteld of ik hem terug kan sturen. Want ik verwacht immers een toestel zonder al die troep. Daar moet ik nog een antwoord op krijgen. Hij/zij zou dit gaan navragen. Als ik niet snel een antwoord krijg, ga ik wel even bellen.
Hebben meer mensen dit? Hebben jullie hem gewoon gehouden of teruggestuurd? Ik zie een post dat het toestel simlock vrij & unbranded is maar dat geloof ik niet.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Wtf, waarom is het ca. 100 euro duurder als je voor verlenging kiest ipv nieuw abonnement bij het Vodafone abo?
Ik ga vodafone maar eens bellen dat als ze mij als long time klant willen houden ze me de beste deal mogelijk mogen geven.
Blijft ook bizar hoeveel duurder het is geworden in 2 jaar. Ik betaal nu 32.50 voor 200 min + 1 gig, had er destijds de toen nieuwe Galaxy S bij. Dat abo heet nu Bel+SMS+Web Altijd 55 en kost 55e p/m met de S3. Ik had toen ook 1e jaar korting. Zelfde product dus 70% duurder in 2 jaar. Dat helpt de inflatie wel....
[ Voor 45% gewijzigd door Hertog_Martin op 07-09-2012 04:29 ]
volgens mij is het juist erg scherp via belsimpel:Hertog_Martin schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 04:17:
[...]
Wtf, waarom is het ca. 100 euro duurder als je voor verlenging kiest ipv nieuw abonnement bij het Vodafone abo?
Ik ga vodafone maar eens bellen dat als ze mij als long time klant willen houden ze me de beste deal mogelijk mogen geven.
Blijft ook bizar hoeveel duurder het is geworden in 2 jaar. Ik betaal nu 32.50 voor 200 min + 1 gig, had er destijds de toen nieuwe Galaxy S bij. Dat abo heet nu Bel+SMS+Web Altijd 55 en kost 55e p/m met de S3. Ik had toen ook 1e jaar korting. Zelfde product dus 70% duurder in 2 jaar. Dat helpt de inflatie wel....
1e jaar betaald je maar 50% dus zit je op 27,50 en geen 55 euro.
daarbij vind ik deze voor mij zelf erg scherp, nog niet goedkoper gezien ook niet via de friends and family.
U krijgt: 140 min
+ Onbeperkt SMS en MMS
+ Mobiel internet 500 MB (7.2 Mb/s)
€21,25 per maand
na 12 mnd. €42,50
[ Voor 24% gewijzigd door MantaMania op 07-09-2012 10:18 ]
Phew mocht inderdaad het toestel retour sturen. Duurt alleen wel 2 weken ofzo voor ik de Vanilla versie krijg. Maarja dat heb ik er dan wel voor over.Megapaul schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:05:
[...]
Toestellen van Vodafone zelf zijn vaak branded. Wel simlockvrij Soms zijn ze niet branded dat komt als er bijvooreeld weinig voorraad is. (vraag bij vodafone om een vanilla versie = zonder toevoegingen)
Dat is een zeer nette aanbieding. Zit er nog ergens een addertje onder het gras of is het echt €26 per maand de hele 2 jaar? ik kan het niet zo even 1,2,3 vinden.cnsmr schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:44:
Bij Ritel ook een mooie aanbieding: Galaxy S3 met Tele2 Voordeelbundel 500 + 500 mb internet voor 26,25 pm (2 jaar) en aansluitkosten. Totaal inclusief aansluitkosten en verzenden 665,85 (24 * 26,25 + 31,90 + 3,95)
Het is idd 26,25 per maand.......wow, wat een aanbieding!! Let wel op, ieder smsje gaat buiten de bundel.....cnsmr schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:44:
Bij Ritel ook een mooie aanbieding: Galaxy S3 met Tele2 Voordeelbundel 500 + 500 mb internet voor 26,25 pm (2 jaar) en aansluitkosten. Totaal inclusief aansluitkosten en verzenden 665,85 (24 * 26,25 + 31,90 + 3,95)
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 08-09-2012 15:45 ]
Addertje onder het gras is 500 minuten bellen of mb..IseT schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:29:
[...]
Dat is een zeer nette aanbieding. Zit er nog ergens een addertje onder het gras of is het echt €26 per maand de hele 2 jaar? ik kan het niet zo even 1,2,3 vinden.
Dan heb je 1 gb. Bij 500 mb is hij ook gratis.alwaysleft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:43:
[...]
Het is idd 26,25 per maand.......wow, wat een aanbieding!! Let wel op, ieder smsje gaat buiten de bundel.....
Edit: edit gemist
Sms-en heb je mobile voip app voor, 5 cent per sms.
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 08-09-2012 15:55 ]
Klopt, let wel op. Ieder smsje is 30 cent buiten de bundel, handig om zo een 50 sms bundel af te sluiten. Heb je dus 500 mb/minuten bellen plus 50 smsjes voor 28,75 per maand.knakworst schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:54:
[...]
Dan heb je 1 gb. Bij 500 mb is hij ook gratis.
Ja, maar je verstuurd altijd wel een paar smsjes per maandknakworst schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:54:
[...]
Dan heb je 1 gb. Bij 500 mb is hij ook gratis.
Edit: edit gemist![]()
Sms-en heb je mobile voip app voor, 5 cent per sms.
Hoe lang loopt die actie nog?knakworst schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:36:
Geweldige aanbieding. Ik zie dat het in het kader van de opening van een nieuwe winkel in Rotterdam is maar je kan hem ook online afsluiten.
yep, tele 2 is tmobile netwerkLightning89 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 17:30:
Interessante aanbieding alleen wat moe tik met 500minuten zonder SMS, dan kom ik alsnog over de €30,- per maand (Wat mijn grens is). En helaas t-mobile netwerk?
Ik heb gegoogled maar volgens mij is het echt 500 belminuten EN 500 mb.alwaysleft schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 15:52:
[...]
Addertje onder het gras is 500 minuten bellen of mb..
Verwijderd
Moet ik eerst mijn abonnement bij tmobile opzeggen?
En nummerbehoud?
Over die 500mb kan ik niets terugvinden dat het in je bundel zit. Dus het lijkt me buiten je bundel dus 500min en 500mb
"Bij een VoordeelBundel 500 betaal je 2 jaar lang geen €37.50 p/mnd maar slechts €18.75 p/mnd!
In VoordeelBundel 500 Medium zit 500 MB data tegoed voor slechts €7.50 p/mnd."
18.75+7.50 = 26.25
- Ben benieuwd of het internet + bellen/sms is of écht alleen internet + bellen. Op de tele 2 site staat namelijk bij wat abonnementen 350 min/sms bijv, naast het datalimiet.
- Eens informeren of ik mijn abonnement later in kan laten gaan, aangezien mijne nog een tijdje door loopt en ik daar niets over kan vinden.
Als ik meer weet zet ik het hier wel neer..
Verwijderd
Had eigenlijk hetzelfde als jij, gewoon bellen, dan wordt alles in orde gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:22:
Vraagje, ik heb nu een abonnement via tmobile tot medio oktober en ik wil graag deze s3 actie via ritel online bestellen.
Moet ik eerst mijn abonnement bij tmobile opzeggen?
En nummerbehoud?
Over die 500mb kan ik niets terugvinden dat het in je bundel zit. Dus het lijkt me buiten je bundel dus 500min en 500mb
Snelheid: 3,6 mbit
Minuten: 500
Kleuren: Alleen wit en blauw, nog geen andere.
SMS: Geen, helaas.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 10:41 ]
Vind het ook zonder de SMS een prima aanbieding. Als je per se SMS wilt versturen neem je een bundel.
Bij de VoordeelBundel 500 Medium aanbieding van Ritel kost het toestel inmiddels €39,-knakworst schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:29:
Dus bij de kleine bundel ook 3,6 mbit?
Vind het ook zonder de SMS een prima aanbieding. Als je per se SMS wilt versturen neem je een bundel.
Daarover gesproken; heeft iemand nog een goede scan van de openings actie in pijnacker waarbij de kleine letters te lezen zijn?
Is bij voordeelbundel 500 medium ook 3,6 mbit snelheid???noakes schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:36:
[...]
Bij de VoordeelBundel 500 Medium aanbieding van Ritel kost het toestel inmiddels €39,-
Wie kan dit navragen?
Is unbranded, heb ik al nagevraagd. Ga nu navragen wat snelheid internet is bij voordeelbundel medium..milenko79 schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:18:
Weet iemand al of het bij Ritel om een unbranded toestel gaat?
Toevallig ook een nederlands toestel, of europees?alwaysleft schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:19:
[...]
Is unbranded, heb ik al nagevraagd. Ga nu navragen wat snelheid internet is bij voordeelbundel medium..
nederlandsmilenko79 schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:26:
[...]
Toevallig ook een nederlands toestel, of europees?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
Toestel is 135 euro.
Zit je op 855 euro na 2 jaar, bij tele 2 aanbieding met 50 smsjes zit je op 840 euro. Voordeel van Vodafone is betere dekking en veel sneller internet. Ik wist het wel, Vodafone dus ;)En geen aansluitkosten ala 30 euro...
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 10-09-2012 16:33 ]
edit:
Ik zie nu dat ze 39 euro vragen bij het goedkope abonnement. Ik heb een verzendbevestiging van mijn bestelling, dus diegenen die tijdig besteld hebben hebben 39 euro voordeel.
edit 2: stond hierboven ook al
Overigens kun je met 1 mbit gewoon prima internetten op je smartphone. Ik heb nu 384 kbit en dat werkt ook prima. Het is meer de latency die vervelend kan zijn op drukken stations etc.
[ Voor 112% gewijzigd door knakworst op 10-09-2012 17:18 ]
Pas vanaf 2 mbit kan je fatsoenlijk internetten op je mobiel...knakworst schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:07:
Ik kom uit op 726 euro, het is 24* 2,50 extra. Verschil van EUR 130 dus, nog steeds behoorlijk wat.
edit:
Ik zie nu dat ze 39 euro vragen bij het goedkope abonnement. Ik heb een verzendbevestiging van mijn bestelling, dus diegenen die tijdig besteld hebben hebben 39 euro voordeel.
edit 2: stond hierboven ook al![]()
Overigens kun je met 1 mbit gewoon prima internetten op je smartphone. Ik heb nu 384 kbit en dat werkt ook prima. Het is meer de latency die vervelend kan zijn op drukken stations etc.
Bij de goedkoopste aanbieding met 50 smsjes zit je op 760 euro idd. Maar voor 95 euro extra heb je 1GB internet bij Vodafone en wel internet waar je wat mee kan namelijk 14,4 mbit....Zou mij die 95 euro waard zijn..En veel betere dekking. Bij deze aanbieding geld, goedkoop is duurkoopknakworst schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:07:
Ik kom uit op 726 euro, het is 24* 2,50 extra. Verschil van EUR 130 dus, nog steeds behoorlijk wat.
edit:
edit 2: stond hierboven ook al![]()
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 10-09-2012 17:51 ]
Mijn abo gaat op 24 september in, hopelijk krijg ik het toestel nog voor die tijd.
Zijn er meer mensen die dit bericht hebben gekregen? Of zijn er mensen die de blue versie bij Vodafone pasgeleden nog hebben gekregen?
Ik heb in de week van 3 sept een Pebble blue GS3 ontvangen van VF. Dit was een VF versie. Deze mocht ik terugsturen en de klantenservice zei dat het 2-3 weken duurt voor ik een Vanilla versie kan verwachten. Dusja het kan wel even duren.
Niemand die hier antwoord op heeft? Dan ben ik bang hem te moeten laten schietenDropshot89 schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:53:
Ik wilde gebruik maken van de openingsactie bij T-mobile in Pijnacker, alleen zou ik graag de 'titanium grey' versie krijgen. Ik gok dat die woensdag de 12e nog niet voorradig zijn. Weet iemand hoe ik alsnog aan de grijze versie zou kunnen komen? (zie ook: http://gsm.t-mobile.nl/tm...02%20&icmp=home_s3_gr_sel)
De wijzen komen uit het Oosten!
Omdat enig zelfonderzoek verwacht wordt?Dropshot89 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:37:
[...]
Niemand die hier antwoord op heeft? Dan ben ik bang hem te moeten laten schieten
http://imageupper.com/i/?S0200010010011X1346099515447928
Verwijderd
Bel even, laat mij het antwoord dan ook even wetenNoepZor schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:33:
Weet iemand of de grijze S3 te krijgen is met een vodafone abonnement of eventueel KPN? Ik heb het niet zo op T-Mobile, vanwege alle ellende wat ik er over heb gelezen in de media.
Hier staat dat alleen T-mobile hem momenteel aanbiedt(nog niet op voorraad).
Iemand die toevallig nog 2 vodafone family & friends codes ergens heeft liggen of weet hoe ik daar aan kan komen? Gelijk 1 voor ut meisie mee bestellen hehe.
The first casualty in war is always the truth...
Hij wordt niet als optie aangegeven op de website van Vodafone.Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 17:10:
[...]
Bel even, laat mij het antwoord dan ook even weten
Hier staat dat alleen T-mobile hem momenteel aanbiedt(nog niet op voorraad).
dm me je mail adres, ik heb zat codesJumpiefox schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:59:
Lang gewacht op de Iphone5...vind het toch niks dus is de keuze simpel gemaakt het wordt een S3! Fijne toestel, met lekker veel vrijheid.
Iemand die toevallig nog 2 vodafone family & friends codes ergens heeft liggen of weet hoe ik daar aan kan komen? Gelijk 1 voor ut meisie mee bestellen hehe.
dm me je mail adres, en het is deze actie https://directsales.vodafone.nl/friendsfamilyG.Scholtens schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:37:
Wat houd die F&F actie precies in van vodafone? Heeft iemand misschien nog een code voor mij?
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 15-09-2012 13:19 ]
Zit even te kijken naar de site van gsmwijzer.nlalwaysleft schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:18:
[...]
dm me je mail adres, en het is deze actie https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Als ik daar een VF 1 jarig abbo afsluit.
B+S+W 500mb 4 maanden € 18,75 i.p.v. € 37,50
Toestelprijs 237euro.
Kijk ik via https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402 dan is het
Als ik daar een VF 1 jarig abbo afsluit.
B+S+W 500mb 26,25 voor 12 maanden
Toestelprijs 329euro
(Heb hierbij nog geen code ingevuld, dus weet niet of het dan goedkoper word)
Verwijderd
Deze maand zijn de telefoons bij F&F duurder geworden t.o.v. een maand eerder, dus zou graag een verhoging van de prijzen vóór zijn deze keer.
Ik vindt het toch wel een heel aantrekkelijke actie....korting gedurende de gehele abbonementperiodealwaysleft schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 13:18:
[...]
dm me je mail adres, en het is deze actie https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Hopen dat alwaysleft snel online is en mij ook een code gunt
Anders is het op naar de Vodafone winkel en kijken of een medewerker "vrienden" wil worden
Let wel op dat het alleen de contractsperiode is, niet de abonnementsperiode. Dus na 1 (of 2) jaar overstappen of verlengen, anders betaal je de volle mep.richajax schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ik vindt het toch wel een heel aantrekkelijke actie....korting gedurende de gehele abbonementperiode![]()
Hopen dat alwaysleft snel online is en mij ook een code gunt![]()
Anders is het op naar de Vodafone winkel en kijken of een medewerker "vrienden" wil worden
Quote: "Je krijgt een flinke extra korting op de standaard abonnementsprijzen gedurende de hele looptijd van je contract."
Ik blijf altijd maar 1 jaar, BounceMeister.....daarna verlengen of overstappen.BounceMeister schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:04:
[...]Dus na 1 (of 2) jaar overstappen of verlengen, anders betaal je de volle mep.
Bedankt iig voor de verheldering
Die van.... voor... prijzen zijn dus je gele contract geldig? Want dan is die aanbieding zeker wel interrsant.richajax schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:50:
[...]
Ik vindt het toch wel een heel aantrekkelijke actie....korting gedurende de gehele abbonementperiode![]()
Hopen dat alwaysleft snel online is en mij ook een code gunt![]()
Het is de gehele looptijd(contractsperiode). Zie ook de berekening van alwaysleft.G.Scholtens schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:00:
Kan iemand mij antwoord geven op bovenstaande vraag?
alwaysleft schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:30:
Dan is dit toch een betere aanbieding, Galaxy S3 voor 29,75 per maand heb je 90 belminuten onbeperkt smsen en 1 GB plus 14,4 Mbit.![]()
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
Toestel is 135 euro.
Zit je op 855 euro na 2 jaar, bij tele 2 aanbieding met 50 smsjes zit je op 840 euro. Voordeel van Vodafone is betere dekking en veel sneller internet. Ik wist het wel, Vodafone dus ;)En geen aansluitkosten ala 30 euro...
[ Voor 52% gewijzigd door hmartino op 16-09-2012 16:44 ]
Alvast bedankt
MTV Mobile is KPN. Bereik is dus goedZmokkie schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:22:
ik zit er aan te denken om 1 oktober (ivm nummerbehoud) een S3 te kopen met MTV mobile 300 belminuten en 1 gb internet. Kosten 50 euro per maand, eerste 4 maanden geheel gratis. Looptijd 2 jaar. Het toestel is dan 12 euro. Kan iemand mij vertellen of MTV mobile goed bereik heeft en of de snelheid van internet goed is? Ik heb al 10 jaar vodafone maar ben erg ontevreden over het internet.
Alvast bedankt
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
1 jarig abbonement, 45e per maand, 420belminuten, gratis bellen naar andere vodafone klanten en onbeperkt nationaal smsen, toestel 209e. (mijn blackberry verkocht voor 175e)
Eis was 1 jaar..houd er niet van om 2 jaar vast te zitten aan een abbonement hehe, volgend jaar de s3 verkopen en weer een nieuwe kopen, kost je dan maar een paar tientjes hehe.
The first casualty in war is always the truth...
Volgens mij is dat 300 belminuten en niet 420 belminuten toch? Of heb je voor de 200MB bundel gekozen?Jumpiefox schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:42:
Zo bestelling via de vodafone shop (friends and family) is gedaan:
1 jarig abbonement, 45e per maand, 420belminuten, gratis bellen naar andere vodafone klanten en onbeperkt nationaal smsen, toestel 209e. (mijn blackberry verkocht voor 175e)
Eis was 1 jaar..houd er niet van om 2 jaar vast te zitten aan een abbonement hehe, volgend jaar de s3 verkopen en weer een nieuwe kopen, kost je dan maar een paar tientjes hehe.
[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 17-09-2012 19:53 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het lukt mij niet om via friends and family te bestellen omdat ik een aktiecode nodig heb. Kan iemand hier wellicht aan komen? Ik heb namelijk 2 abonnementen die op de 19e en 21e aflopen(beetje stom van mij). Mocht iemand deze codes hebben, please dm me.Jumpiefox schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:42:
Zo bestelling via de vodafone shop (friends and family) is gedaan:
Verwijderd
Stuur maar een DM. Ik heb zojuist de Galaxy SIII Blue besteld met een Bel+SMS+Web Altijd € 55 2 jaar voor 38,50 per maand (VF F&F) gedurende de gehele contractperiode, 29,- bijbetaald om 14:00 besteld, om 15:00 telefoon van de koerierhmartino schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:58:
[...]
Het lukt mij niet om via friends and family te bestellen omdat ik een aktiecode nodig heb. Kan iemand hier wellicht aan komen? Ik heb namelijk 2 abonnementen die op de 19e en 21e aflopen(beetje stom van mij). Mocht iemand deze codes hebben, please dm me.Alvast ontzettend bedankt.
Krijg nou wat. Ik heb 8 dagen geleden besteld bij vodafone en nog steeds niks gehoord dat de telefoon al bij hun binnen is en verstuurd kan wordenVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:50:
[...]
Stuur maar een DM. Ik heb zojuist de Galaxy SIII Blue besteld met een Bel+SMS+Web Altijd € 55 2 jaar voor 38,50 per maand (VF F&F) gedurende de gehele contractperiode, 29,- bijbetaald om 14:00 besteld, om 15:00 telefoon van de koerier, word morgen geleverd
, ben benieuwd hoe die bevalt na al jaren Apple iPhone.
Ik ga morgen eens even bellen en kijken hoe dat zit. Wil toch wel graag snel de telefoon binnen hebben
De Galaxy s3 is al zoveel goedkoper dan de iPhone 5 ooit zal zijn. De s3 heeft al prima prijzen, zie maar deze prijzen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:58:
denken jullie nu de iphone 5 uit is er providers gaan 'stunten' met de s3 om weer te concurreren? en zou dat op zeer korte termijn gebeuren of tijdens kerst of zo?
Verwijderd
Was zelf ook enigzins verbaast, bij de bestelling werd er gezegt dat die niet op voorraad was en dat het enkele weken ging duren... Maar goed een uur later dus al de koeriersdienst aan de lijnMuerte.Diablo schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:00:
[...]
Krijg nou wat. Ik heb 8 dagen geleden besteld bij vodafone en nog steeds niks gehoord dat de telefoon al bij hun binnen is en verstuurd kan worden
Ik ga morgen eens even bellen en kijken hoe dat zit. Wil toch wel graag snel de telefoon binnen hebben
Dus nog even afwachten en dan heb ik de telefoon eindelijk binnen:D
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
sm150 is 835,- en sm250 is 820,- totaal. Of heb ik ergens een rekenfout gemaakt?
Dit dus.
Weet niet op wie je reageert maar quoten is dan redelijk handig.FunkyTrip schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:42:
Huh? Ben ik nou goedkoper uit met smartmix 250?
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
sm150 is 835,- en sm250 is 820,- totaal. Of heb ik ergens een rekenfout gemaakt?
Deze berekening had ik via belsimpel.
Smartmix 250 2 jaar 570,- (inc toestel 83) 120,- internet 200mb totaal 690,-
Smartmix 350 2 jaar 628,- (inc toestel 43) 120,- internet 200mb totaal 748,-
Wordt allemaal al aantrekkelijker alhoewel ik normaal nooit voor een 2 jaars abbo zou gaan.
Is tele2 ook T-(insert scheldwoord) mobile? Heb veel last gehad van dekking met deze mensen (echter laatste jaar bij Ben geen last van gehad op schijnbaar hetzelfde netwerk)
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Tweejarig Sim-only van Telfort besteld voor 15 euro per maand (300 bel, 100 sms en 500mb).
Totale kosten per maand wordt dan (380+15x24):24= 30,83
Ik had graag bij Vodafone gebleven maar ze zijn gewoon ongelofelijk duur, ook voor bestaande klanten.
Zeer netjes, met name de aanschafprijs van de telefoon. Ik ben dan bij Vodafone gebleven met 1 abonnement(, moet nog een 2e verlengen). De telefoon was binnen 1 werkdag bezorgt.baba420 schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:32:
Splinternieuwe S3 met bon gekocht via Marktplaats voor 380 euro.
Tweejarig Sim-only van Telfort besteld voor 15 euro per maand (300 bel, 100 sms en 500mb).
Totale kosten per maand wordt dan (380+15x24):24= 30,83
Ik had graag bij Vodafone gebleven maar ze zijn gewoon ongelofelijk duur, ook voor bestaande klanten.
Geen slechte deal dacht ik zo.
Iemand enig idee over de levertijd? Stap over van Hi (abo loopt 9 oktober af), dus zal eerst moeten wachten op goedkeuring nummerbehoud..
Er zijn betere deals geweest, ook bij F&F(Vorige maand nog). Nu is het geen gekke deal als je kijkt naar snelheid en netwerk, maar het kon/kan beter.mefjoew schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
Zojuist besteld bij Vodafone via de F&F-actie. Twee-jarig Abonnement met 140 belminuten en 1 gig databundel (snelheid max 14,4 mb/s). Betaal per maand €33,25 en moet voor het toestel €99,95 aftikken. Totaal dus €898,-.
Iemand enig idee over de levertijd? Stap over van Hi (abo loopt 9 oktober af), dus zal eerst moeten wachten op goedkeuring nummerbehoud..
Levertijd is vrij snel. Tel besteld op zaterdag, dinsdag had ik hem ontvangen. (teruggestuurd, gevraagd voor vanilla, ging niet goed blablabla) Toen ik eindelijk een bevestiging kreeg dat ze hem hadden ontvangen belde ik even met de vraag wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten en kreeg binnen 2 dagen de vanilla GS3 thuis gestuurd (afgelopen vrijdag ontvangen).mefjoew schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
Maarja ik zat al bij Vodafone dus weet niet hoe het gaat bij overstappen.
[ Voor 23% gewijzigd door Swift92 op 24-09-2012 07:19 ]
In de post boven die van jou vermeld ik dat ik de telefoon in 1 werkdag thuis had (vodafone, ff actie). Maw indien je de telefoon in het weekend heb besteld, dan kan je deze al dinsdag via de koerier thuis verwachten. Zij kwamen bij mij al rond 9.45 uur.mefjoew schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
Zojuist besteld bij Vodafone via de F&F-actie. Twee-jarig Abonnement met 140 belminuten en 1 gig databundel (snelheid max 14,4 mb/s). Betaal per maand €33,25 en moet voor het toestel €99,95 aftikken. Totaal dus €898,-.
Waaraan kun je zien of je een Vanilla krijgt(Geen Vodafone apps)? Bij mij staat het wel bij de orderstatus, maar zelf checken kan geen kwaad..Swift92 schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:06:
[...]
Levertijd is vrij snel. Tel besteld op zaterdag, dinsdag had ik hem ontvangen. (teruggestuurd, gevraagd voor vanilla, ging niet goed blablabla) Toen ik eindelijk een bevestiging kreeg dat ze hem hadden ontvangen belde ik even met de vraag wanneer ik mijn nieuwe toestel kon verwachten en kreeg binnen 2 dagen de vanilla GS3 thuis gestuurd (afgelopen vrijdag ontvangen).
Maarja ik zat al bij Vodafone dus weet niet hoe het gaat bij overstappen.
Ik kreeg een mailtje met bevestiging van levering met de tekst (wist niet eens dat het dan om een branded toestel ging maar goed):Sheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:25:
[...]
Waaraan kun je zien of je een Vanilla krijgt(Geen Vodafone apps)? Bij mij staat het wel bij de orderstatus, maar zelf checken kan geen kwaad..
Sam. Galaxy SIII I9300 16GB BLU VF
In de andere mails zie ik het niet staan. Bij de andere Galaxy S3 kreeg ik een brief erbij waar echt Vanilla achter stond.
Overigens geen voorkeur aangegeven voor een Vanilla-toestel. Heb ook geen ervaring, dus weet niet in hoeverre dat een must is. Zijn de bijgeleverde Vodafone-apps anders niet vrij simpel te freezen met Titanium??
Iemand hier die daar meer van weet?
Te bestellen bij T-mobileToettoetdaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:54:
Ik wacht eigenlijk op de SGS3 Titanium Grey, maar komt die eigenlijk wel naar Nederland?
Iemand hier die daar meer van weet?
Ow vet! Alleen dat betekend dan wel dat ik weg zou moeten bij Vodafone...
Klopt. Ik geloof dat de telefoon exclusief bij t-mobile is in grey (althans in NL)Toettoetdaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:30:
[...]
Ow vet! Alleen dat betekend dan wel dat ik weg zou moeten bij Vodafone...
Bandicoot in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 13% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 15:35 ]
Dat is wel jammer, want mijn huidige SGS gebruik ik vaak met tethering, en die 3,6mb van t-mobile schiet mij daar toch echt iets te kort...hmartino schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:34:
[...]
Klopt. Ik geloof dat de telefoon exclusief bij t-mobile is in grey (althans in NL)
Bandicoot in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
Hopelijk hebben zij hem maar tijdelijk exclusief.
Wellicht kan je een deal maken met iemand die bij t-mobile besteld en een blauwe of witte wilt hebben. Waarna je ruilt met diegene?Toettoetdaan schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:38:
[...]
Dat is wel jammer, want mijn huidige SGS gebruik ik vaak met tethering, en die 3,6mb van t-mobile schiet mij daar toch echt iets te kort...
Hopelijk hebben zij hem maar tijdelijk exclusief.
Bel vodafone op en wellicht kunnen ze je een antwoord geven
[ Voor 6% gewijzigd door hmartino op 24-09-2012 15:43 . Reden: bellen toegevoegd ]
Verwijderd
als ik nu kijk op de site dan staat er bij dat abonnement toestelprijs 119,-mefjoew schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:34:
edit: nvm ik keek verkeerd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 11:50 ]