Wij hebben het volgende probleem bij Vodafone:
Mijn vriendin heeft op 30 MEI de witte S3 besteld. Tot op de dag van vandaag heeft ze nog niks ontvangen.
Ook de simkaart kregen we pas na veel bellen een aantal dagen te laat eindelijk door de brievenbus.
Haar abonnement ging in op 2 juli
Nu heeft ze echt al wel ruim 6 keer gebeld en wordt ze elke keer opzij gezet met weer een standaard praatje/leugen.
Op 14 juni heeft ze een bericht gekregen dat ze zeer binnenkort een telefoontje zou krijgen van de chauffeur om een afspraak te maken voor levering. Elke keer belden we weer op naar de klantenservice om te vragen waar dat telefoontje dan wel blijft? Elke keer beloven ze weer dan wat dat ze het zullen noteren in 'het systeem' en weer zeer spoedig wat te horen krijgen. Vervolgens wacht je 1 a 2 weken en hoor weer je niks! En dan bel je en leg je je verhaal uit en dan weten ze weer helemaal van niks!

De weken vliegen zo lekker voorbij en je schiet niks op...
Na aanleiding van al deze ongemakken hebben we een klacht gestuurd naar klantenservice en die dan dit zegt:
Bedankt voor u reactie via mail waarin dat u vraagt naar de status van u order.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Wegens grote drukte is het ons niet gelukt uw e-mail eerder te beantwoorden.
Als ik u gegevens erbij neem dan zie ik dat u het toestel inmiddels heeft ontvangen en dat u onze klantenservice heeft gebeld om het simkaartje te laten activeren.
Ik wens u veel belplezier met u nieuwe toestel.
WELK TOESTEL?
Dan bel je weer hun op daarover en zeggen ze weer dat het hun TE TECHNISCH wordt!
Ik kan nu nog wel miljoen dingen opnoemen, maar het punt is nu wel duidelijk lijkt me. Het is zo gewoon zo vervelend dat je elke keer weer een andere onwetende koe aan de telefoon hebt.
Ik geloof dat als je hem nu gewoon besteld bij Vodafone hij gewoon binnen een paar dagen op je deurmat ligt..
Iemand enig idee wat wij hieraan kunnen doen, behalve wachten, wachten en wachten? Persoonlijk hebben we er nog weinig vertrouwen in dat ie binnen een maand komt of überhaupt als het zo doorgaat en dat kan echt gewoon niet!!
Is het mogelijk om het abonnement nog te beëindigen? Ja het nummerbehoud raak je vast kwijt, maar ach.