Zit er nog verschil tussen blue en pebble blue? zie veel webshops beide aanbieden maar kan nergens wat terugvinden over een evt. verschil.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Ben benieuwd en kan niet wachten tot ik dat pareltje in handen krijg!
Heb je informatie van deze actie ergens op internet? Kan het nergens vinden.. Heb ook nog een SGS die ik opzich wel kan inleverenHunter23 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 01:01:
Vandaag nog even snel voor sluitingstijd langs de BC geweest. Ze hadden nog 1 blauwe.
Direct meegenomen. Kreeg voor mijn oude sgs nog 175 euro. Vond ik een zeer schappelijke prijs.
Prima service en wat een geweldige telefoon.
In het vervolg kijk ik wel eerst even nog beter voor ik wat vraag :x
[ Voor 7% gewijzigd door Bobmeister op 18-06-2012 12:31 ]
Verwijderd
Noem mij, net zoals de medewerker zelf bijna deed, een mierenneuker maar 40 euro blijft 40 euro.
Iemand toevallig tips hoe ik alsnog deze 40 euro korting kan krijgen?
Dit terwijl Vodafone telefonisch aangaf de blauwe variant al twee weken te leveren. De medewerker van de winkel gaf hierop aan dat er een recall was geweest voor de blauwe variant. Dat klopt op zich, enige punt is: dat is alweer een tijdje geleden; momenteel is de blauwe bij andere winkels ook gewoon leverbaar en bij Vodafone zelf dus ook. Bullshitverhaal dus.
Al met al gaf Vodafone telefonisch aan dat de levertijd tussen de vijf en tien werkdagen zou zijn. Stuk beter dan een maand. Retentiekorting was telefonisch overigens hetzelfde als in de winkel, dus daar hoef je het ook niet voor te laten.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 17:01 ]
Ik later even chatten via hun site, zegt die kerel, sorry, we hebben nog geen blauwe S3's ontvangen en kan ook niet zeggen wanneer dat wel gebeurd.
Ook nog een mail van ze gekregen dat ze binnen twee weken alle orders geleverd zouden hebben.
Maanden wacht je dan op zo'n ding en dan nog heb je niks. Ben het wachten zat.
Ik wil alleen met Vodafone zelf zaken; heb een schurft aan middle men die niets toevoegen.sphere schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:23:
@TimMer: bij telefoonkopen.nl hadden ze zondag nog een blauwe. Heb hem in mijn hand gehad. Maar goed, ik wilde een in een verzegelde doos. Deze kwam uit de vitrine.
Maar bedankt voor de tip!
[ Voor 4% gewijzigd door TimMer op 18-06-2012 17:54 ]
Dat is inderdaad vervelend. Ik had een blauwe besteld bij GSM.nl echter daar gaat het niet erg goed mee zie http://www.twinklemagazin...tiviteiten-stil/index.xmlDespen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:26:
Ik weet niet wat het is, maar BelCompany zit gewoon dik te liegen. Bel ik, zeggen ze dat ze een hele stapel blauwe S3's hebben liggen, dus ik zeg goed dus mijne kan elk moment binnen komen, natuurlijk zegt de andere kant van de lijn. Prima.
Ik later even chatten via hun site, zegt die kerel, sorry, we hebben nog geen blauwe S3's ontvangen en kan ook niet zeggen wanneer dat wel gebeurd.
Ook nog een mail van ze gekregen dat ze binnen twee weken alle orders geleverd zouden hebben.
Gelukkig nog niets betaald, maar ook nog niets ontvangen.
Vandaag een Bel Company gebeld, ze hadden er nog op 1 voorraad. Deze laten reserveren. Vandaag ging het maken van de order niet goed ivm een storing in het systeem. (hoeveel geluk kun je hebben..)
Morgen hopelijk de order afronden en hopen dat het nummerbehoud een beetje opschiet.
dit zijn toch twee compleet andere zaken?Despen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:26:
Ik weet niet wat het is, maar BelCompany zit gewoon dik te liegen. Bel ik, zeggen ze dat ze een hele stapel blauwe S3's hebben liggen, dus ik zeg goed dus mijne kan elk moment binnen komen, natuurlijk zegt de andere kant van de lijn. Prima.
de informatie die je van iemand rechtstreeks vanuit een winkel krijg is betrouwbaarder dan die van iemand van de website. diegene kan niet ff in ieders filiaal kijken.
morgen op naar BC, hoop er een blauwe te scoren!
Oh shit, daarom kreeg ik maar geen order update! Heb hem nu besteld bij Studentmobiel. Scheelde zelfs nog 40 euro vergeleken met anderhalve week geledenjeroen210 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:55:
[...]
Ik had een blauwe besteld bij GSM.nl echter daar gaat het niet erg goed mee zie http://www.twinklemagazin...tiviteiten-stil/index.xml
Gelukkig nog niets betaald, maar ook nog niets ontvangen.
All that you know, is at an end
Jullie raden het al, nu ben ik nog steeds niet gebeld, en ik geloof ook niet dat ze dat vandaag nog gaan doen. Dat wordt morgen naar Hi/MTV terugbellen met de vraag of ze mij nou wel of niet als klant willen behouden. Als het zo doorgaat is het heel snel 25 juli, vooral met vakantie ertussen, en kan ik beter overstappen naar wat goedkopers.
EDIT: Hi gaat morgen mijn telefoon leveren, ze zeggen dat om een of andere reden de annulering niet was doorgevoerd en andere bla bla. Na het terugsturen duurt het ongeveer 2 weken voordat ik naar MTV kan. Ik heb bedankt en gezegd dat ze een klant kwijt zijn. Over 2 weken ga ik 2 weken op vakantie, dus voordat ik het weet is het 25 juli. De aanbiedingen van Vodafone en Tele2 zijn toch veel beter dan die van MTV, vooral bij 1 jarige abonnementen.
[ Voor 23% gewijzigd door -Edwin- op 18-06-2012 19:38 ]
Online is een andere voorraad dan de winkels. Het beste kun je gewoon even bellen naar de winkel bij je in de buurt en vragen of ze er nog een voor je hebben liggen. Als je nog een oud toestel hebt kun je die ook direct in de winkel inruilen.Despen schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:26:
Ik ben toch malle pietje niet!
Vmu
Waar besteld? Nieuw, verlenging?thvers schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:00:
Yes, tussen 11 en 16:30 komt de s3 binnen, helaas ben ik niet thuis
En daardoor langer wachten op de blauwe?TimMer schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:53:
[...]
Ik wil alleen met Vodafone zelf zaken; heb een schurft aan middle men die niets toevoegen.
Maar bedankt voor de tip!
Hoezo een schurft hekel aan middle men?
BC en TK zijn immers van Vodafone.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
4 maanden. 2 maanden is bij nummerbehoud bij overstap naar een andere provider.Awsom schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:55:
Weet iemand hoe veel maanden je van te voren kunt verlengen bij Vodafone? De ene link zegt 4 maand, de andere 3 en weer een andere 2...
Bij verlaging van de abonnenten worden niet kortingen met terugwerkende kracht gefactureerd. Wanneer je verlaagt gaat het gewoon pas vanaf dat moment in. De opmerking geldt als je bijvoorbeeld een Veronica aanbieding neem met 24 maanden korting.The Legend schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:49:
Ik zat net nog eens naar wat VF acties te kijken i.c.m. de optie die hier vaker geopperd is: het na 6 maanden verlagen van je abo voor €20. Nu staat er op de VF site dat je kunt verlagen, maar dat eventuele acties en kortingen komen te vervallen. Dat betekent logischerwijs ook de 6 maand korting die je hebt gekregen. De mensen die hier op 'gokken', houden die er wel rekening mee dat je weliswaar prima kunt verlagen na 6 maanden, maar dat je vervolgens wel 6 maanden abokosten met terugwerkende kracht moet gaan betalen omdat je actie '6 maand 100% korting' is komen te vervallen?
Naar mijn weten kun je echter pas na 6 maanden na een actieperiode verlagen, dit betekent dus eigenlijk 12 maanden na ingang van je abonnement.
http://help.vodafone.nl/c...231&cat_lvl1=6&cat_lvl2=8
Kan ik mijn abonnement verlagen?
Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20.
- je abonnement is aangesloten of
- je contract is verlengd
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.
Wil je precies weten wat er mogelijk is met jouw aansluiting of heb je je keuze gemaakt? Stuur dan een e-mail naar een van onze medewerkers.
Dat is de blauwe, kreeg alleen te horen dat hij momenteel niet leverbaar is dus even een paar weken wachten.
Witte hebben ze wel liggen en abbo gaat wel al in maar omdat ik de telefoon nog niet heb moet ik achteraf even reclameren hierover en krijg ik het teveel betaalde over de periode dat ik te telefoon nog niet had terug.
Netjes geregeld dus.
Vodafone vervoert voornamelijk met GLS, het bedrijf waar ik werk is een dropoff point namelijk. Een en al ellende. Vodafone vult geen gegevens in van de klant, ze zetten alleen een * neer. Verder krijgen klanten nooit de T&T code die ze moeten krijgen en de chauffeurs doen niet eens meer moeite om aan te bellen bij de consument. Een en al drama naar mijn mening.Morgion schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:12:
Heeft iemand enig idee welke koeriersdienst Vodafone gebruikt. Vrijdag heb ik namelijk de verzendbevestiging gekregen per mail, maar een Track & Trace-code is niet beschikbaar (Heb dit nagevraagd bij VF). Vandaag ook geen bezorger aan de deur gehad en ook niks in de brievenbus.
Verwijderd
Netwerk is goed maar voor service moet je niet bij ze zijn en ze proberen echt duidelijk elke cent uit je te persen die ze kunnen. Als je even niet oplet dan ben je zo genaaid.Goman schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:05:
Ik heb gisteren de s3 besteld bij tele2, 250 min/sms 1,5 gb internet voor 42,50 per maand en de eerste 9 maanden 50% korting en toestel kostte 10 euro, volgens mij een goede deal. Maar heeft iemand hier ervaring met de levertijd van tele2?
Als er staat dat kortingen komen te vervallen, dan betekent dat toch niet alleen korting die je nog moet krijgen, maar ook korting die je al hebt gekregen. Zo staat het er toch echt. Zie:McAwesome schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:09:
[...]
Bij verlaging van de abonnenten worden niet kortingen met terugwerkende kracht gefactureerd. Wanneer je verlaagt gaat het gewoon pas vanaf dat moment in. De opmerking geldt als je bijvoorbeeld een Veronica aanbieding neem met 24 maanden korting.
Naar mijn weten kun je echter pas na 6 maanden na een actieperiode verlagen, dit betekent dus eigenlijk 12 maanden na ingang van je abonnement.
Het kan natuurlijk zijn dat Vodafone het niet zo uitlegt, maar zoals het hier staat moet je gewoon je korting terugbetalen. Het is natuurlijk ook vreemd dat zo'n regel alleen zou gelden voor toekomstige kortingen. Mensen die 24 maanden 25% korting krijgen zijn dan hun korting kwijt en als je 6 maand 100% korting hebt gehad (= feitelijk hetzelfde) dan zou er niets aan het handje zijnsphere schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:24:
Lijkt me beter dat mensen zich baseren op bronnen.
http://help.vodafone.nl/c...231&cat_lvl1=6&cat_lvl2=8
[...]

Als je voor de normale aanbieding gaat, dus de eerste 6 maanden 100% korting mag je na 6 maanden verlagen en hoef je niets terug te betalen.The Legend schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:55:
[...]
Als er staat dat kortingen komen te vervallen, dan betekent dat toch niet alleen korting die je nog moet krijgen, maar ook korting die je al hebt gekregen. Zo staat het er toch echt. Zie:
[...]
Het kan natuurlijk zijn dat Vodafone het niet zo uitlegt, maar zoals het hier staat moet je gewoon je korting terugbetalen. Het is natuurlijk ook vreemd dat zo'n regel alleen zou gelden voor toekomstige kortingen. Mensen die 24 maanden 25% korting krijgen zijn dan hun korting kwijt en als je 6 maand 100% korting hebt gehad (= feitelijk hetzelfde) dan zou er niets aan het handje zijn
Je mag elke 6 maanden verlagen. Wel eenmalig 20 euro kosten.
Als je 24 maanden 25 % korting hebt, dat zijn de friends en family aanbiedingen dan mag je wel verlagen maar vervalt je 25 % korting voor het pakket wat een stap lager ligt gedurende de rest van die 18 maanden van je contract.
Ik heb zelf een friends en family contract afgesloten en als je dat doet moet je dus gewoon niet verlagen of
niet voor een friends en family contract kiezen.
Zie ook hier: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
whoops wrong topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 19-06-2012 09:56 ]
Tesla M3LR '21
Zonder Track&Trace-code is het niet ideaal nee. De bezorger maakte me zowaar wakker.

Ik heb gebeld met het ALGEMENE BC nummer wat op hun site staat, en niet met een aparte BC winkel.McAwesome schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:02:
[...]
dit zijn toch twee compleet andere zaken?
de informatie die je van iemand rechtstreeks vanuit een winkel krijg is betrouwbaarder dan die van iemand van de website. diegene kan niet ff in ieders filiaal kijken.
morgen op naar BC, hoop er een blauwe te scoren!
Zit nu echter op werk, "durf" niet de sim-kaart erin te steken, lijkt me handiger om eerst thuis een backup van mijn "oude" galaxy Gio te maken, somehow .....
Heb je deze informatie van Vodafone, of werk je er misschien, dat je dit zo zeker weet? Als je namelijk leest wat er op de website staat vind ik je uitspraak nogal stellig namelijkLe_Freak ! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 08:56:
[...]
Als je voor de normale aanbieding gaat, dus de eerste 6 maanden 100% korting mag je na 6 maanden verlagen en hoef je niets terug te betalen.
Je mag elke 6 maanden verlagen. Wel eenmalig 20 euro kosten.
Als je 24 maanden 25 % korting hebt, dat zijn de friends en family aanbiedingen dan mag je wel verlagen maar vervalt je 25 % korting voor het pakket wat een stap lager ligt gedurende de rest van die 18 maanden van je contract.
Ik heb zelf een friends en family contract afgesloten en als je dat doet moet je dus gewoon niet verlagen of
niet voor een friends en family contract kiezen.
Zie ook hier: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/2402
Annuleren duurt een week (en nieuwe contract aanvragen kunnen geweigerd worden in de tussentijd). Ze verwachten stock deze week dus we wachten maar even. We zijn door de weeks toch niet thuis voor contractafhandeling aan de deur dus we plannen op de het weekend. *hopes up*
Verwijderd
je kunt hem toch gewoon zonder sim gebruiken?Ted038 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:04:
Heb vanochtend mijn blauwe "castle" S3 opgehaald bij GLS depot. 11 mei besteld bij Castle dus, ordernummer 48185.
Zit nu echter op werk, "durf" niet de sim-kaart erin te steken, lijkt me handiger om eerst thuis een backup van mijn "oude" galaxy Gio te maken, somehow .....
backup maken thuis kan nooit kwaad, maar je kunt zeker je nieuwe telefoon gewoon gebruiken?
Van My Vodafone:Awsom schreef op maandag 18 juni 2012 @ 18:55:
Weet iemand hoe veel maanden je van te voren kunt verlengen bij Vodafone? De ene link zegt 4 maand, de andere 3 en weer een andere 2...
Hoe kan ik mijn abonnement verlengen?
Je kunt je abonnement online verlengen via 'Mijn aanbod'. Dat kan vanaf 4 maanden voor het einde van je contract. Je kunt kiezen uit flinke kortingen op bijvoorbeeld een nieuw toestel of op de maandelijkse abonnementskosten.
Wil je weten of jij je abonnement al kunt verlengen? Bekijk de einddatum van je contract bij 'Persoonlijke gegevens' in My Vodafone. Loopt je abonnement binnen 4 maanden af, dan kun je in My Vodafone meteen doorklikken naar jouw aanbiedingen.
Als je je abonnement verlengt, vervallen eventuele acties en kortingen die bij je oude contract geldig zijn.
Waarom de meneer van de post een apparaat van 600 euro in een normale brievenbus legt is mij echt een raadsel.
Ik heb dus ook niet getekend voor ontvangst, wat mij betreft geef ik aan dat ik niks heb en wil ik er nog een
Maar of dat zo werkt...
Zolang jij niet getekend heb kunnnen ze je niets maken. Maar als ik jou was zou ik een melding maken van de koerier bij postnl, want dit vind ik (persoonlijk) belachelijk voor woorden!advena schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:20:
Vanmorgen mijn S3 ontvangen, wel een beetje appart. De doos was in de brievenbus gedaan (Ja, dat past, maar IEDEREEN kan deze open maken...)
Waarom de meneer van de post een apparaat van 600 euro in een normale brievenbus legt is mij echt een raadsel.
Ik heb dus ook niet getekend voor ontvangst, wat mij betreft geef ik aan dat ik niks heb en wil ik er nog een
Maar of dat zo werkt...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Het kan wel op zich dat jij meldt dat je nog geen toestel hebt ontvangen, maar denk dat ze dan wel je huidige toestel als gestolen opgeven ofzo via imei nr, tenzij ze hier niet achter komen dan heb je wel geluk.advena schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:20:
Vanmorgen mijn S3 ontvangen, wel een beetje appart. De doos was in de brievenbus gedaan (Ja, dat past, maar IEDEREEN kan deze open maken...)
Maar of dat zo werkt...
[ Voor 3% gewijzigd door mafiatounes op 19-06-2012 14:02 ]
Multiple pc builds in progress
7 Juni contract verlengd.
Mijn S3 was ook bij andere mensen in de flat afgeleverd toen ik niet thuis was, mag toch ook niet?advena schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:20:
Maar of dat zo werkt...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Telefonisch? Online? Blauw? Wit?frenzy500 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:45:
Zojuist verzend bevestiging gehad van Vodafone.![]()
7 Juni contract verlengd.
Galaxy SIII Blue
Vodafone - Online - Verlenging
Verlengd op 30 mei 2012
Blauwe SGS3
KPN - verlenging (zat eerst bij hi)
Verlengd op 6 juni 2012
Ik hoop dat ze m bij de buren mogen afgeven/of in de schuur mogen leggen (dat ga ik postnl wel verzoeken middels briefje op de deur).
OnlineAry schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:02:
[...]
Oh, nee ik bedoelde heb je em online of telefonisch verlengd?
Okay, thanks! Heb em zelf namelijk ook 7 juni online verlengd, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben. Woohoo, misschien komt de mijne binnenkort ook wel!
Lekker duidelijk allemaal.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Misschien is het het handigst om dan even langs een MM ofzo te gaan? Van te voren even bellen of ze een showmodel hebben, dan kan je het zelf in het echt zien. Voor zover ik weet is er maar 1 soort blauw, dus "pebble blue" en "metallic blue" is gewoon hetzelfde.Phusebox schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:25:
Staan er nu eigenlijk ergens duidelijke foto's van wat je krijgt als je een blauwe nu koopt? Heb geprobeerd te googlen maar wordt er niet wijs uit, zie foto's van toestellen die zo blauw zijn als tijdens presentatie, zie foto's van meer grijze toestellen en dan zijn er nog foto's met een blauwe voorkant en grijze achterkant?
Lekker duidelijk allemaal.
Bel+SMS+Web €42.50 met 90 minuten en 1GB data. De telefoon is gratis en je betaald de eerste 6 maanden niets bij Vodafone. Het betreft wel een Vodafone variant.
Abonnomentskosten: €42.50*18=€765 + 30 aansluitkosten =
€795
Edit Linkje: http://www.pdashop.nl/pro...=-1&template=ServicePlans
[ Voor 32% gewijzigd door melvinnie op 19-06-2012 15:33 ]
Kans is groot! Zodra ik hem binnenkrijg zal ik foto's makenAry schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:23:
[...]
Okay, thanks! Heb em zelf namelijk ook 7 juni online verlengd, vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben. Woohoo, misschien komt de mijne binnenkort ook wel!
Vodafone Vaak 37,50 abonnement (500 mb), eerste 6 maanden €0 en het toestel kostte 95,-. 95+(18*37,50) = 770 + 30 aansluit kosten = 800 euro. An sich wellicht aan de dure kant, maar dat maakt me verder niet heel veel uit.
Tesla M3LR '21
Als gevolg van een storing is actuele zendinginformatie tijdelijk niet beschikbaar. Ook het wijzigen van de bezorging is hierdoor niet mogelijk. Wij werken aan een oplossing. De bezorging vindt plaats volgens het reguliere schema.

Het gaat om een sim-only pebble blue besteld op 4 juni.
Verwijderd
Nog even geduld dan wordt het wachten beloond veel plezier alvast.Markus29 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:16:
Ik heb vanmiddag van 4Launch de verzendbevestiging gehad, dus ik snel naar track and trace van postNL. Krijg ik dit:
[...]
Het gaat om een sim-only pebble blue besteld op 4 juni.
22-05 telefonisch besteld. Blauw. Verlenging.
Ik krijg de ene keer te horen dat ie nageleverd wordt, en de andere keer "op = op". Geen idee, dus.Toppertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:41:
Iemand al wat gehoord over het Vodafone Accesoirepakket? Ik heb de telefoon nu een week, maar nog niks gehoord over het pakket...
22-05 telefonisch besteld. Blauw. Verlenging.
Vriend van me heeft op dezelfde manier een "gratis" Nokia N9 gehad. Heeft hem opgegeven als niet ontvangen en kreeg z'n geld terug. Sukkels bij de post die zooi gewoon in een brievenbus stoppen (of zoals bij die vriend, gewoon op de deurmat) terwijl er voor getekend moet worden, mag je afbranden wat mij betreft. Gratis foon go! Of 2 voor de prijs van 1, wat je wiladvena schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:20:
Maar of dat zo werkt...
[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 19-06-2012 18:45 ]
Verlenging MTV 11 mei
totale kosten over 2 jaar zijn 845 met 90bel/180sms + 1GB@7,2Mb/s
Nu alleen nog de microsimkaart activeren alleen die werkt niet echt mee
Ik heb eerder verlengd (24 mei) en nog steeds helemaal niks. Gaat nergens meer over.volkoren schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 14:55:
Hier ook een verzend bevestiging!
Galaxy SIII Blue
Verlengd op 30 mei 2012
Ps4/switch gamer
Heb zaterdag online een contact formulier ingevuld over de levering.--> linkNinTeNdO_FrEaK schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:48:
[...]
Ik heb eerder verlengd (24 mei) en nog steeds helemaal niks. Gaat nergens meer over.
Geen reactie gehad maar wel vandaag een mail dat hij morgen geleverd wordt.
Ps4/switch gamer
Verlengd op 15 mei 2012
Krijg hem als het meezit morgen binnen, alleen nog geen track en trace code gehad. Wel bevestiging via mail dat hij verzonden is vandaag.
Ik kreeg ook geen track & trace. Werd gewoon de volgende dag bezorgd.kokkie20 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:08:
Galaxy SIII Blue
Verlengd op 15 mei 2012
Krijg hem als het meezit morgen binnen, alleen nog geen track en trace code gehad. Wel bevestiging via mail dat hij verzonden is vandaag.
Ja klopt, ik heb het hier uitvoerig met vodafone over gehad.The Legend schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:32:
[...]
Heb je deze informatie van Vodafone, of werk je er misschien, dat je dit zo zeker weet? Als je namelijk leest wat er op de website staat vind ik je uitspraak nogal stellig namelijk
Dan ben ik nu benieuwd wat jij dan op de website gelezen hebt wat betrekking heeft op de friends en family aanbieding.
Of wat jij gelezen hebt over de normale aanbieding wat niet klopt met mijn verhaal.
Geachte *******
Zoals eerder met u afgesproken zal uw bestelling met ordernummer *****woensdag 20 juni 2012 tussen 12:30 uur en 18:00 uur bij u worden aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Aflevering zal plaatsvinden op het volgende adres:
**** ** **
Naar verwachting zal de koerier tussen 13:30 uur en 15:30 uur bij u arriveren. Houd er s.v.p. rekening mee dat dit een geschatte tijd is. Het daadwerkelijke tijdstip kan afwijken.
Erg blij met de snelle levering en ook contact via e-mail gaat razendsnel, ik had een vraag over het accessoire pakket en ik kreeg binnen een half uur een e-mail terug. Helaas geen pakket voor mij....
Ik haal het volgende gewoon van Vodafone.nl als antwoord op de vraag: kan ik mijn abonnement verlagen?Le_Freak ! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:42:
[...]
Ja klopt, ik heb het hier uitvoerig met vodafone over gehad.
Dan ben ik nu benieuwd wat jij dan op de website gelezen hebt wat betrekking heeft op de friends en family aanbieding.
Of wat jij gelezen hebt over de normale aanbieding wat niet klopt met mijn verhaal.
Dit geldt dus niet specifiek voor VF F&F abonnementen oid. Als je dit leest zoals het er staat dan houdt dit toch in dat verlagen betekent dat kortingen vervallen. Het zou vervolgens erg onlogisch en onwaarschijnlijk zijn als vervolgens alleen kortingen vervallen die je nog moet krijgen. Het doel van zo'n bepaling is immers om dit soort constructies (duur abonnement nemen zodat het toestel goedkoper wordt om vervolgens het abonnement na de actieperiode te verlagen) te voorkomen.Kan ik mijn abonnement verlagen?
Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:
• je abonnement is aangesloten of
• je contract is verlengd
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20.
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.
Ik probeer hier overigens niet m'n gelijk te halen ofzo
Wat ook voor de friends en familiy geldt is dat je je korting over de resterende 18 vervalt.The Legend schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:32:
[...]
Ik haal het volgende gewoon van Vodafone.nl als antwoord op de vraag: kan ik mijn abonnement verlagen?
[...]
Dit geldt dus niet specifiek voor VF F&F abonnementen oid. Als je dit leest zoals het er staat dan houdt dit toch in dat verlagen betekent dat kortingen vervallen. Het zou vervolgens erg onlogisch en onwaarschijnlijk zijn als vervolgens alleen kortingen vervallen die je nog moet krijgen. Het doel van zo'n bepaling is immers om dit soort constructies (duur abonnement nemen zodat het toestel goedkoper wordt om vervolgens het abonnement na de actieperiode te verlagen) te voorkomen.
Ik probeer hier overigens niet m'n gelijk te halen ofzomaar ik wil alleen maar aangeven dat tenzij je 'zwart-op-wit' hebt van VF dat bovenstaande niet van toepassing is, ik er niet vanuit zou gaan dat je na 6 maanden je abo kan verlagen zonder enige verdere consequenties.
Snap niet waar jij leest dat de kortingen die je in die 6 maanden gehad hebt moet terugbetalen?
Jij geeft je eigen interpretatie eraan.
Maar nogmaals ik weet het 100% bel vodafone maar
Effe bellen. Bij mij (ook MTV) werkte de site ook niet, maar na even bellen met de klantenservice was het zo geregeld.thvers schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:34:
Telefoon hier ook eindelijk binnen!
Verlenging MTV 11 mei
totale kosten over 2 jaar zijn 845 met 90bel/180sms + 1GB@7,2Mb/s
Nu alleen nog de microsimkaart activeren alleen die werkt niet echt mee
Le_Freak ! schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:41:
[...]
Wat ook voor de friends en familiy geldt is dat je je korting over de resterende 18 vervalt.
Snap niet waar jij leest dat de kortingen die je in die 6 maanden gehad hebt moet terugbetalen?
Jij geeft je eigen interpretatie eraan.
Maar nogmaals ik weet het 100% bel vodafone maar
Ik snap niet dat jullie niet snappen dat ik dat zo leessphere schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:59:
Zoals The Legend het uitlegt (dus niet hoe het in de praktijk wordt toegepast) moet je ook wel ontsnapt zijn uit een begeleid fietsen project om uberhaupt te downgraden. Twintig euro betalen om al je korting alsnog te mogen terugstoren in ruil voor iets lagere maandlasten. Yeah right
Overigens is een bepaling zoals ik hem interpreteer helemaal niet ongebruikelijk. Zo werkt het bij energiecontracten ook vaak. Als je binnen je jaarcontract wil overstappen kan dat prima, volgens mij betaal je 50 euro boete. Maar daarnaast geldt dat eventuele kortingsacties vervallen. Heb je een welkomstbedrag gekregen bij het aangaan van het abo dan moet je dat terugbetalen. Heb je kortingstarieven ipv een welkomstbedrag dan betaal je met terugwerkende kracht het 'normale' tarief over je verbruik.
Heel ongewoon is dit dus niet. Maar goed, we dwalen te ver af voor dit topic
[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 19-06-2012 23:15 ]
Korting die je al gekregen heb hoef je niet terug te betalen.sphere schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:18:
Maar je snapt natuurlijk wel dat deze optie totaal nutteloos is als hij wordt toegepast zoals jij het interpreteert.
Als je na 4 maanden je abo veranderd van bijvoorbeeld bel+sms+web vaak 50 naar een andere vorm dan vervalt de rest van de korting. (de resterende 2 maanden) Je hoeft dan niet die 4 maanden terug te betalen.
Bij friends and family is het zo en zo niet slim om je abo te veranderen omdat daar de korting over de gehele looptijd is.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
He he, we zijn erMegapaul schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:36:
[...]
Korting die je al gekregen heb hoef je niet terug te betalen.
Als je na 4 maanden je abo veranderd van bijvoorbeeld bel+sms+web vaak 50 naar een andere vorm dan vervalt de rest van de korting. (de resterende 2 maanden) Je hoeft dan niet die 4 maanden terug te betalen.
Bij friends and family is het zo en zo niet slim om je abo te veranderen omdat daar de korting over de gehele looptijd is.
Ok dan wacht ik het gewoon straks even afToppertje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:34:
[...]
Ik kreeg ook geen track & trace. Werd gewoon de volgende dag bezorgd.
Verwijderd
Heb gebeld met de klantenservice, maar die weten van niets en beweren dat het niet op de order staat en ik het niet heb besteld? Bij het bestellen heb ik het toch zeker aangevinkt en tot mijn verbazing stodn het niet bij de order. De klantenservice verzekerde mij dat het gewoon werd meegestuurd
Ik voel me nu echt belazerd door belcompany
Heb je via de website besteld? Zo ja, wanneer? Ik wacht ook nog geduldigVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:10:
Mijn bestelling bij belcompany met de pebble blue is net bezorgd. Zit het accesoirespakket er niet bij.
Heb gebeld met de klantenservice, maar die weten van niets en beweren dat het niet op de order staat en ik het niet heb besteld? Bij het bestellen heb ik het toch zeker aangevinkt en tot mijn verbazing stodn het niet bij de order. De klantenservice verzekerde mij dat het gewoon werd meegestuurd
Ik voel me nu echt belazerd door belcompany
Over het accesoirepakket las ik in deze tweet dat ze vanaf gisteren worden verstuurd: https://twitter.com/5t0n05/status/214654141178454016
Ik heb zelf 11 juni besteld. Nog niets gehoord verder.Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:14:
Ja, via de website op 8 juni.
Verwijderd
Vind het echt schandalig, weet zeker dat het erbij stond met bestellen, alleen dus later niet op de order.
Geachte heer ....
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Hierbij willen wij u informeren dat de order zoals u deze heeft geplaatst bij ons is binnengekomen als een order zonder het accessoires pakket.
Alleen een Samsung Galaxy SIII Blauw en een bijbehorende simkaart.
Wij kunnen deze daarom helaas niet naleveren.
Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Dit zou je kunnen nachecken op je Orderbon.pdf die bij de bevestigingsmail zat. Bij mij staat er "Artikelnummer: 100035 Samsung starterskit Galaxy SIII blauw"Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:51:
Ik krijg net het onderstaande mailtje.
Vind het echt schandalig, weet zeker dat het erbij stond met bestellen, alleen dus later niet op de order.
[...]
6/9/2012 telefonisch nieuw abbo bij Vodafone
edit: nu maar hopen dat accessoire pakket erbij zit!
[ Voor 23% gewijzigd door Gotez op 20-06-2012 14:07 ]
Helaas, staat niks over accessoire pakket, iemand hier iets al over gehoord verder bij vodafone? (wordt nagestuurd?)
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Dat staat er bij mij dus niet bij. Ik vond het al vreemd er daarom heb ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice. Bij het bestellen zelf stond het dus wel op de site!whatzert schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:54:
[...]
Dit zou je kunnen nachecken op je Orderbon.pdf die bij de bevestigingsmail zat. Bij mij staat er "Artikelnummer: 100035 Samsung starterskit Galaxy SIII blauw"
Het klopt zoals Megapaul aangeeft!sphere schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:04:
Het draait gewoon om de vraag of die eerste 6 maanden gratis zijn of dat je 100% korting krijgt. Maar goed gewoon bellen of vragen bij BC.
Gisteren sgs3 meegenomen bij BC icm verlenging. Door de verkoper werd ook aangegeven dat je na 6 maanden direct kan verlagen.
'Vroeger' bij de oude abonnementen mocht het volgens mij pas na 6 maanden na evt acties.

Verwijderd
Thx, dan ga ik het ook zo doenMcAwesome schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:50:
[...]
Het klopt zoals Megapaul aangeeft!
Gisteren sgs3 meegenomen bij BC icm verlenging. Door de verkoper werd ook aangegeven dat je na 6 maanden direct kan verlagen.
'Vroeger' bij de oude abonnementen mocht het volgens mij pas na 6 maanden na evt acties.
[ Voor 5% gewijzigd door The Legend op 20-06-2012 15:52 ]