Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
volgens track & trace is het pakketje afgeleverd (ik denk bij de buren of in de schuur, want ik ben nog op mn werk) met als het goed is de volgende inhoud:
- blauwe galasy s3
- accessoirespakket
- micro-sim

Ik vraag me alleen af of ik vanaf mijn werk de nieuwe micro sim alvast kan activeren. Ik moest hiervoor bellen naar algebeld.nl en dit zou dan circa een kwartier duren. En als ik mijn nieuwe sim activeer, is dan direct mijn oude sim gedeactiveerd?

edit: nog even gebeld met algebeld.nl en op internet gezocht. Ik kan blijkbaar ook online activeren (bij KPN in ieder geval), dus dat ga ik vanavond proberen. Het is dan inderdaad zo dat de oude sim gedeactiveerd is bij het activeren van nieuwe.

[ Voor 21% gewijzigd door Phoenixx2000 op 20-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-09 22:18
Phoenixx2000 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:56:
[..]

En als ik mijn nieuwe sim activeer, is dan direct mijn oude sim gedeactiveerd?
Dat vraag ik me dus ook af... Ik wil graag m'n oude SIM in mijn SGS1 blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

whatzert schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af... Ik wil graag m'n oude SIM in mijn SGS1 blijven gebruiken.
Voor zover ik weet kan je maar 1 sim geactiveerd hebben voor je nummer, tenzij het een speciale duo-sim betreft. Toen ik een nieuwe simkaart kreeg ivm verbindingsproblemen werkte de oude zodra ik de nieuwe geactiveerd had niet meer. Ik weet niet hoe dat zit met micro-sim, maar gók dat het hetzelfde werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whatzert schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:10:
[...]

Yes wordt meteen gedeactiveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Vandaag is mijn S3 volledig als verassing geleverd! Had helemaal geen mail ontvangen dat ie geleverd zou worden. Dat is pas leuk thuiskomen zeg!

Heb em donderdag 7 juni online verlengd bij Vodafone.

[ Voor 3% gewijzigd door Ary op 20-06-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb de mijne binnengekregen via Coolblue, ze hielden mij netjes op de hoogte van de levertijd en vandaag kwam hij aan. Levering was binnen een dag en de telefoon werkt echt super! Echt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Sorry verkeerde draadje

[ Voor 81% gewijzigd door Le_Freak ! op 20-06-2012 23:43 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ary schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:25:
Vandaag is mijn S3 volledig als verassing geleverd! Had helemaal geen mail ontvangen dat ie geleverd zou worden. Dat is pas leuk thuiskomen zeg!

Heb em donderdag 7 juni online verlengd bij Vodafone.
Vodafone lijkt er nu voldoende te hebben. Toch hebben ze een erg rare volgorde van uitleveren.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 01:40:
[...]

Vodafone lijkt er nu voldoende te hebben. Toch hebben ze een erg rare volgorde van uitleveren.
Voldoende blauwe bedoel je?
Witte hebben ze er namelijk genoeg kreeg ik te horen.
Ik heb zelf een friends en family abbo afgesloten en kreeg toch echt te horen dat ik een paar weken moest wachten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb mijn telefoon binnen. Alleen met aanmelden op google heeft hij alles geinstalleerd wat op mijn android tablet stond en niet wat op mijn android telefoon stond. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:03
Toevallig heb ik vanmiddag mijn abonnement met 1 stap verlaagd bij Vodafone. Ik had nog niets gelezen over de 20 euro die je moet betalen. Aangezien mij de verlaging over de resterende 5 mnd ( 4 euro x 5 mnd) niets op zou leveren heb ik nog even gebeld met de klantenservice, of ik het verlagen niet terug kan draaien.

De mevrouw vertelde mij dat het verlagen KOSTENLOOS is en dat het waarschijnlijk een FOUT (lees ontmoediging om te verlagen) is op de website. Ook vertelde ze mij erbij dat ik de kosten mocht terug vragen als het me wel geld zou kosten. Zoals die mevrouw mij vertelde kost het verlagen dus niets.

Daarnaast heb ik nog even gevraagd hoe het zit met verlagen en acties op maanden in het verleden. Bijvoorbeeld:
2 jarig abonnement 6 mnd 100% korting. Verlaag je de bundel na 6 mnd, dan hoef je niet de kosten te betalen, omdat die maanden zijn verlopen. Verlaag je de bundel echter na 6 mnd en is de korting 12 mnd 50%, dan vervalt wel de kortingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Net ook de blauwe S3 binnen gekregen, afgelopen dinsdag besteld vandaag binnen met nummer behoud bij GsmWijzer. In het pakket zat er ook een gratis Microsim cutter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Kan iemand mij vertellen wat de verlengingstermijn nu is bij Vodafone? Wil namelijk graag verlengen voor een Galaxy S III. Op sommige plaatsen lees ik 2 maanden op andere plaatsen 4 maanden. Mijn abonnement loopt tot 24 oktober. Abonnement is wel van juni 2010 want toen heb ik al overgesloten..

[ Voor 9% gewijzigd door boaty op 21-06-2012 22:25 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

boaty schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:25:
Kan iemand mij vertellen wat de verlengingstermijn nu is bij Vodafone? Wil namelijk graag verlengen voor een Galaxy S III. Op sommige plaatsen lees ik 2 maanden op andere plaatsen 4 maanden. Mijn abonnement loopt tot 24 oktober. Abonnement is wel van juni 2010 want toen heb ik al overgesloten..
4 Maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 16:58
Als 24 oktober de overstap datum is geweest dan is dat je startdatum van je vodafone abonnement.
en dan binnen 4 maanden dus vanaf 25 juni kan je verlengen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Kijk aan dat is mooi. Dan gaat er snel een Galaxy S III komen. Kan niet wachten :P.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:58

Gotez

42

Gisteravond geleverd. 6/9/2012 telefonisch nieuw abbo bij Vodafone

Geen accessoire pakket. Is er al meer info over wanneer deze geleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Nog even contact gehad met belcompany. Ze verwachten iedereen volgende week uit te kunnen leveren via hun eigen koerier dienst of TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkoren
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 14:54
Misschien praktisch voor mensen die hebben verlengd bij Vodafone icm Galaxy S3 Blue.
Mijn toestel is afgelopen dinsdag geleverd, krijg vandaag dit bericht van de Klantenservice:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van u bestelling.

Allereerst onze excuses voor onze late reactie op uw e-mail. Omdat het drukker is dan verwacht hebben we helaas niet eerder kunnen reageren.
Na het controleren van u gegevens zie ik dat uw bestelling inmiddels verwerkt is succesvol afgeleverd bij u.
Uit coulance voor het lang wachten op uw bestelling krijgt u van mij 1 maand extra gratis abonnementskosten.

Ik wens u veel bel plezier met uw toestel.

Sterkte voor iedereen die zijn toestel nog moet krijgen :)

Galaxy SIII Blue
Vodafone - Online - Verlenging
Verlengd op 30 mei 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
Je moet dus 1 maand langer betalen?

Gratis kosten.... ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

boaty schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:21:
Kijk aan dat is mooi. Dan gaat er snel een Galaxy S III komen. Kan niet wachten :P.
Houd er wel rekening mee dat als je verlengt bij Vodafone de nieuwe abonnementsvoorwaarden meteen ingaan. De einddatum is wel een/twee jaar na je huidige einddatum.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djryan87
  • Laatst online: 19-08 21:12
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:29:
Vanmiddag klantenservice Hi gebeld en gezegd dat het hele idee van toestel leasen mij niet aanstaat. Doorverbonden naar afdeling 'opzeggingen' waar ik zeer vriendelijk werd geholpen. Ik had de keuze uit MTV of KPN:

Het is 1 jarig KPN geworden.
229 voor het toestel (kreeg 70 euro persoonlijke korting)
Begin met Personal Sim Bel-SMS-WebXL 1000, Kost mij de eerste 2 maanden per maand 25 euro (is actie).€12,5.
Dan 1 maand 90 euro.
Daarna kan ik na 3 maanden mijn abbo naar beneden bijstellen, ongeacht mijn keuze krijg ik 12,5 korting per maand gedurende resterende looptijd.

Daarbij heb ook de optionele extra internet bundel bundel genomen van 5 euro voor 250 MB. Deze gaat pas in op moment dat je data verbruik boven je bundel komt, komt je data verbruik niet boven je bundel dan betaal je die 5 euro niet. Maar ik ga er vanuit deze niet nodig te hebben!

Kortom voor 1 jaar betaal ik, afhankelijk van mijn abonnement keuze (200 minuten of 275 minuten), 616,5 591,5 of 661,5 636,5 euro. Prima.

Levertijd blauw was maximaal 2 weken.

Edit; Was vergeten dat ik ook gedurende de eerste 2 actie maanden €12.5 korting krijg. Beide totaal bedragen heb ik dus vermindert met 25 euro.
Ik had gister mijn huidige 1-jarige KPN Personal Sim 100 (2010) online opgezegd. Contractperiode was al sinds eind januari verlopen, wachtte op de S3 sindsdien. Opzegtermijn van een maand natuurlijk.

Was van plan om 1-jarig Vodafone 42,50 euro abo af te sluiten. Na zo'n standaard mailtje dat ze je toch als klant willen behouden, toch maar ff duidelijk gemaakt dat verlengaanbod via hun erg duur was vergeleken met de concurrentie (KPN: 959,95 euro 8)7, Vodafone: 829,99 euro en Vodafone 42,50 euro via Studentmobiel: 660,50 euro).

Zojuist na contact met de klantenservice een soortgelijke constructie als bovenstaand gesloten. Ben nu over de hele periode € 629.95 kwijt, en geen aansluitkosten en gedoe met nummerbehoud. Niet verkeerd lijkt me :) Ik heb gekozen voor de blauwe versie, krijg het de 28e binnen als het goed is, maar goed ff afwachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:09
djryan87 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:02:
[...]

Ik had gister mijn huidige 1-jarige KPN Personal Sim 100 (2010) online opgezegd. Contractperiode was al sinds eind januari verlopen, wachtte op de S3 sindsdien. Opzegtermijn van een maand natuurlijk.

Was van plan om 1-jarig Vodafone 42,50 euro abo af te sluiten. Na zo'n standaard mailtje dat ze je toch als klant willen behouden, toch maar ff duidelijk gemaakt dat verlengaanbod via hun erg duur was vergeleken met de concurrentie (KPN: 959,95 euro 8)7, Vodafone: 829,99 euro en Vodafone 42,50 euro via Studentmobiel: 660,50 euro).

Zojuist na contact met de klantenservice een soortgelijke constructie als bovenstaand gesloten. Ben nu over de hele periode € 629.95 kwijt, en geen aansluitkosten en gedoe met nummerbehoud. Niet verkeerd lijkt me :) Ik heb gekozen voor de blauwe versie, krijg het de 28e binnen als het goed is, maar goed ff afwachten :O
Heb je het wel zwart op wit laten zetten, want ik ben door een andere provider wel eens de boot ingegaan. Die mensen kunnen mooi praten maar uiteindelijk geen mooie deal! (was wel een x aantal jaartjes terug toen dat gebeurde!)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
wat is momenteel de beste aanbieding dan ?? ik heb al een beetje gezocht en ben best wel beperkt per provider omdat het ontvangst hier niet helemaal top is. heb bij KPN dus gekeken met dat duurste naar goedkoper/goedkoopste abonnement. en kwam dan op 860 euro uit voor een 1 jarig abonnement. maar heb het gevoel dat het nog goedkoper kan wie kan me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Staar je niet alleen blind op de prijs. Als voorbeeld neem ik Vodafone Bel+SMS+Web met 500 MB databundel, onbeperkt gratis SMS, onbeperkt gratis bellen naar alle Vodafone & Sizz nummers + 200 minuten naar andere netwerken, dan kom je op 900 euro ( 0 aanschaf + (6 mnd x 0) + (18 mnd x €50,00)).
Voor die 40 euro meer krijg je 2 jaar flink wat voordeel. Kijk daarnaast ook naar de snelheden van mobiel internet en hoe de berekening van belminuten gaat (altijd per hele minuten). Als je deze bij een BelCompany haalt dan krijg je ook nog een unbranded toestel.

[ Voor 47% gewijzigd door robertwebbe op 22-06-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
syntesia schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:46:
wat is momenteel de beste aanbieding dan ?? ik heb al een beetje gezocht en ben best wel beperkt per provider omdat het ontvangst hier niet helemaal top is. heb bij KPN dus gekeken met dat duurste naar goedkoper/goedkoopste abonnement. en kwam dan op 860 euro uit voor een 1 jarig abonnement. maar heb het gevoel dat het nog goedkoper kan wie kan me helpen.
Hoe is je Vodafone dekking waar je woont?
Deze aanbieding vind ik zelf wel interessant namelijk: alwaysleft in "Aanbiedingentopic Mobile"
Als de desbetreffende link niet werkt: sphere in "Aanbiedingentopic Mobile"

[ Voor 46% gewijzigd door Scipionyx op 22-06-2012 16:56 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:13
robertwebbe schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:55:
Staar je niet alleen blind op de prijs. Als voorbeeld neem ik Vodafone Bel+SMS+Web met 500 MB databundel, onbeperkt gratis SMS, onbeperkt gratis bellen naar alle Vodafone & Sizz nummers + 200 minuten naar andere netwerken, dan kom je op 900 euro. Voor die 40 euro meer krijg je 2 jaar flink wat voordeel. Kijk daarnaast ook naar de snelheden van mobiel internet en hoe de berekening van belminuten gaat (altijd per hele minuten).
het zit zo, ik bestel hem voor iemand die voornamelijk op wifi zit en rond de 150 mb verbruikt per jaar en minder dan 200 minuten belt. dus snelheid is leuk maar als hij al een beetje kan internetten is het al prima.

Ben nu trouwens uitgekomen op MTV mobile waarbij ik met een 1 jarig abonnement op 820 euro uit kom voor 1 jaar. en vodafone is sowieso geen optie want het bereik is hier beroerd en heb nou juist vandaag zijn order geannuleerd omdat hij ook 3 weken al wacht op zn toestel en ze steeds met valse beloftes komen.

maar ik kijk nog verder !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 01:56
Zo ik ben sinds de uur gelukkige eigenaar van de Samsung Galaxy S3.

Heb hem gekocht bij Belcompany, daar was hij maar €584,99 en tsja als ik op internet kijk de prijzen is dit gewoon super prijs. Ik heb tevens de blauwe Galaxy S3 want wit vind ik niet mooi.

Dus als je hem goedkoop los wilt kopen en de blauwe wilt zou ik kijken bij de Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog mijn gelijk gekregen. Belcompany stuurt binnen 6 weken een starterspakket op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:32:
Toch nog mijn gelijk gekregen. Belcompany stuurt binnen 6 weken een starterspakket op.
Mooi om te horen dat het alsnog goed is afgehandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
djryan87 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:02:
[...]

Tip, bij Belcompany hanteren ze bij verlenging dezelfde prijzen als bij een nieuwe klant. :)
Je ziet bij heel veel online winkels dat je met een verlenging duurder uit ben dan met een nieuw abo van Vodafone. Bij Belcompany dus niet. Je bent zelfs goedkoper uit omdat je als bestaande klant geen aansluitkosten heb en een evt klantwaarde waardoor je korting hoger kan uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Maandag geannuleerd bij GMS.nl en nieuwe bestelling gedaan bij Studentmobiel. Woensdag hadden zij m'n ondertekende contract binnen via post en donderdag had ik m'n blauwe S3 in huis. Nice!
Ben van KPN naar Vodafone gegaan. 1 jaar 160 minuten, 3000 sms, 1GB data.

Kreeg van GSM.nl nog een paar laatste geautomatiseerde e-mailtjes over dat ze mijn contractovername in behandeling gingen nemen, maar het waren stuiptrekkingen - toen ik ze nogmaals mailde dat ik al geholpen was en wilde annuleren kreeg ik dit terug:

Elders Websales BV heeft haar verkopen gestaakt. Per direct zijn de websites GSM.nl, Bestelmaar.nl en Zakelijkvoordelig.nl niet langer beschikbaar voor een scherp aanbod. Mail zal niet meer worden uitgelezen of behandeld evenals telefonisch zijn we niet meer bereikbaar. Vanuit onze kant excuses voor mogelijke ongemakken.

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08

gdl

linkkrw schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:47:
Zo ik ben sinds de uur gelukkige eigenaar van de Samsung Galaxy S3.

Heb hem gekocht bij Belcompany, daar was hij maar €584,99 en tsja als ik op internet kijk de prijzen is dit gewoon super prijs. Ik heb tevens de blauwe Galaxy S3 want wit vind ik niet mooi.

Dus als je hem goedkoop los wilt kopen en de blauwe wilt zou ik kijken bij de Belcompany.
Een prijs van 585 Eur vind ik niet terug op hun website, heb je korting gekregen of is dat alleen in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
gdl schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Een prijs van 585 Eur vind ik niet terug op hun website, heb je korting gekregen of is dat alleen in de winkels?
Blauwe samsung Galaxy S3 heb ik los gekocht voor mijn zoon €549 bij de phonehouse winkel op 13-6 :) Was een promotie aanbieding en kreeg tevens een ek t-shirt erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 23-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

zo ik ben ook de gelukige bezitter van een Samsung Galaxy S3 I9300PHNALE4,
gekocht bij studentenmobiel erg goeie service 14 juni besteld 15 juni binnen,
maar heb hem vandaag pas opgehaald,
bij postkantoor, was een week op vakantie vandaar. Tele2 Abonnement 250min 500mb,
bijbetalen telefoon 125 euro, niet slecht dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jillesvdv
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Vandaag mijn blauwe Galaxy besteld bij de Belcompany. Ik ben gegaan voor het abonnement van 42,50- met een looptijd van 2 jaar. Dan moet ik nog 50,- euro bijbetalen (ipv 100,- vanwege klantwaarde) en ik krijg dan nog 175,- terug van mijn oude Galaxy. Best een prima deal al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
gdl schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:54:
[...]

Nee geen korting, stond echt op het kaartje €584,99 (of 95). Ik heb de mijne gehaald bij de Belcompany in Zwolle. Ik zie nu idd dat op hun site €649 staat. Denk inderdaad dat de winkelprijzen verschillen.

Ik had gekeken bij KPN, op hun site €590 en in de winkel €650... dus ja ook beetje raar. Zeker als ik aan hun vraag als de prijzen gelijk zijn op hun site met de winkel en dan ja op antwoorden.
Dan moet ik nog 50,- euro bijbetalen (ipv 100,- vanwege klantwaarde) en ik krijg dan nog 175,- terug van mijn oude Galaxy. Best een prima deal al zeg ik het zelf.
Dat is erg laag.. mijne had een scheurtje boven aan in het plastic. En tsja is al 12 maanden oud en krijg ik op marktplaats nog €225,- voor. Zanzoo geeft zelfs €260,98 voor maar ja dat plastic scheurtje word denk ik niet geaccepteerd zelfs als dit totaal niet op te merken is.

[ Voor 57% gewijzigd door V-rg op 23-06-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net een op GSMeasy te kijken en die hebben een geweldige Vodafone aanbieding...

Vodafone 1200 minuten + onbeperkt sms + 4000mb abonnement voor 0 euro per maand en de Samsung Galaxy S3 is gratis....

Abonnement: 6 maanden 100% korting!
Abonnement: Van €140,- voor €0,-.

http://www.gsmeasy.nl/com...ndelid=&f_id=1248&callme=

Net besteld:
Vodafone Bel - SMS - Web Extreem 4000 MB 140.00 (0.-) (verlenging) (2 jaar)
- Abonnement: 6 maanden 100% korting!
- Abonnement: Van €140,- voor €0,-.
- Aansluitkosten: Geen
Samsung Galaxy S III (Metallic blue)
GoFun cheque t.w.v. 40 euro GRATIS
Verzendkosten GRATIS

Prijs van deze aanbieding incl. BTW € 40.00

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 23:48 . Reden: Bestelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Eehm volgens mij betaal je bij dat abbo de eerste 6 maanden 0 euro en daarna 18 maanden 140 euro.
Ik hoop en gun het je echt dat het gratis is, maar zoals ik het lees ga je straks flink betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
alucard.erbacam schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:54:
Eehm volgens mij betaal je bij dat abbo de eerste 6 maanden 0 euro en daarna 18 maanden 140 euro.
Ik hoop en gun het je echt dat het gratis is, maar zoals ik het lees ga je straks flink betalen.
Nee dat wordt gwwoon betalen!

En die 6 maanden is alleen de 1ste 6, de 18 maanden daarna 140 euro per maand haha.

Dat is 2520!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan staat het verkeerd op hun website, want waar je de abonnementen selecteer staat onder Per maand 0,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:58:
Dan staat het verkeerd op hun website, want waar je de abonnementen selecteer staat onder Per maand 0,00
Dat staat ook op de Vodafone website. Maar dat is alleen de 1ste 6 maanden......
Auw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:58:
de 1e 6 maanden gratis en daara de normale prijs a € 140,- p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:59:
[...]

Dat staat ook op de Vodafone website. Maar dat is alleen de 1ste 6 maanden......
Auw!
Klopt, maar bij andere abonnementen staat dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor de zekerheid GSMeasy de orderbevestigingsemail gereplyed met de vraag wat nu het maand bedrag is, omdat er 0,00 euro op hun website staat... mocht dit 140 euro zijn dan staat dit daar niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:01:
[...]

Klopt, maar bij andere abonnementen staat dit niet.
Gast als jij serieus denkt dat je nu voor eenmalig 40 euro 2 jaar lang een mega uitgebreid abbo gratis hebt en ook nog eens een gratis Galaxy SIII moet je in je verdere leven ook maar geen investeringen doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Als je je abonnementsvorm heb geselecteerd en je scroll naar beneden op die pagina dan zie je in de rechter kolom de prijzen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:02:
Ik heb voor de zekerheid GSMeasy de orderbevestigingsemail gereplyed met de vraag wat nu het maand bedrag is, omdat er 0,00 euro op hun website staat... mocht dit 140 euro zijn dan staat dit daar niet duidelijk.
Het is de 1ste 6 maanden gratis en daarna €140 per maand. Ben je nou echt zo dom |:(

Bovendien staat het wel onduidelijk op de website. Maar elke domme boer(in) snap natuurlijk dat het alleen de 1e 6 maanden geld. :)

[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 24-06-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:05:
Als je je abonnementsvorm heb geselecteerd en je scroll naar beneden op die pagina dan zie je in de rechter kolom de prijzen staan.
Net onder de abonnementsvormen staat:
U heeft gekozen: Vodafone Bel - SMS - Web Extreem 4000 MB 140.00 (0.-) (2 jaar) + Samsung Galaxy S III + Officieel KNVB Oranje Shirt - Maat L + gratis koerierslevering + GoFun reischeque t.w.v € 40

en daaronder staat:
Informatie over deze aanbieding

Abonnement: Internetsnelheid 14.40 mbit

en in het popup venster van 'Alle informatie over dit Vodafone abonnement':

Vodafone Bel - SMS - Web Extreem 4000 MB 140.00 (0.-) (2jr)
Algemeen | Tarieven | Bundels | Voorwaarden

Kosten per maand:€ 0.00

Aansluitkosten:€ 30.00

Maandelijks tegoed:1,200 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bel ze a.s. maandag wel eventjes op om 10 uur. Dan zal het abonnement ook nog wel niet aangevraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:09:
[...]

Net onder de abonnementsvormen staat:
U heeft gekozen: Vodafone Bel - SMS - Web Extreem 4000 MB 140.00 (0.-) (2 jaar) + Samsung Galaxy S III + Officieel KNVB Oranje Shirt - Maat L + gratis koerierslevering + GoFun reischeque t.w.v € 40

en daaronder staat:
Informatie over deze aanbieding

Abonnement: Internetsnelheid 14.40
Staat bij alle 2 jarige abonnementen. Abonnement: van X bedrag voor €0. Staat zelfs bij de 1 jarige abonnementen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat het weer zo'n actie was van gsmeasy. Een aantal maanden geleden hadden ze een actie met de HTC One X met een vodafone abo van 1 jaar waar de HTC gratis was (ook bij de lagere abo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Even een mededeling van mijn kant: vandaag bij Belcompany een blauwe S3 gehaald icm Vodafone 1 jarig verlening (1e 3 maanden geen abbo-kosten), 500MB, 160min, onbeperkt sms en €270 voor toestel zelf. :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:15:
Ik bel ze a.s. maandag wel eventjes op om 10 uur. Dan zal het abonnement ook nog wel niet aangevraagd zijn.
Echt? Kunnen de opmerkingen van deze jongeman verwijderd worden? En kan er hier even een modje ingrijpen?
We zitten hier niet met een stelletje simpele zielen op dit forum.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
Scipionyx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:57:
Even een mededeling van mijn kant: vandaag bij Belcompany een blauwe S3 gehaald icm Vodafone 1 jarig verlening (1e 3 maanden geen abbo-kosten), 500MB, 160min, onbeperkt sms en €270 voor toestel zelf. :)
Kreeg je iets van korting ofzo? Door klantwaardering?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Nou, ik heb het wel over klantwaardering gehad idd. Ben namelijk al flink wat jaar vaste klant bij Belcompany. Helaas leverde het niets meer op dan een lach op het gezicht van de verkoper. "Nee meneer, klinkt raar maar daar kunnen we weinig mee. We krijgen zelf niet eens meer korting."
Geen idee of dat waar is natuurlijk..

Hoe dan ook, de verkoper ging akkoord met een hoesje (twv €20) wat ik later kon ophalen. Ze waren op dat moment op.
De verkoper deed niet aan (extra) 'compensatie voor het lange wachten' (:P) door een storing.

En toen, bij de allerlaatste handeling wat gedaan moest worden, vlak voor het pinnen, vroeg de verkoper mij of ik voor korting wou gaan of voor het hoesje. Korting was €50,-. Ik ben natuurlijk voor de korting gegaan. Anders was het toestel 319,99 geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:23
wimpie007 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Gast als jij serieus denkt dat je nu voor eenmalig 40 euro 2 jaar lang een mega uitgebreid abbo gratis hebt en ook nog eens een gratis Galaxy SIII moet je in je verdere leven ook maar geen investeringen doen :'(
Dit lol. Sorry maar GameSpel's "aanbieding" is echt het meest domme wat ik ooit heb gelezen. 40 euro voor 2 jaar rofl. Als een aanbieding te mooi lijkt om waar te zijn, is die dat meestal ook (of de aanbieding duidelijk is of niet, maakt niet uit). Gelukkig ben je nog vrij om binnen 2 weken dit soort acties te annuleren. Bedankt for the laugh though GameSpel :)

[ Voor 4% gewijzigd door AppieNL op 24-06-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-08 09:29
Iemand enig idee wat de levertijd bij Vodafone is als ik nu verleng? Ben al bij de BelCompany binnen gelopen maar die hadden 4 blauwe liggen die gereserveerd waren. Ze had ook nog even rond gebeld maar overal waren ze al gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlckSpdr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:59:
Iemand enig idee wat de levertijd bij Vodafone is als ik nu verleng? Ben al bij de BelCompany binnen gelopen maar die hadden 4 blauwe liggen die gereserveerd waren. Ze had ook nog even rond gebeld maar overal waren ze al gereserveerd.
Wat dacht je van een simpel telefoontje naar Vodafone? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Was ik ook van plan maar kan niet op een zondag. Dus dacht vraag het hier even. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlckSpdr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 21:59:
Was ik ook van plan maar kan niet op een zondag. Dus dacht vraag het hier even. ;)
Je zou toch zeggen dat het grootste leed geleden moet zijn, anders even kijken bij een webshop.
Ik heb hem bij Gsmwijzer besteld ben zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BlckSpdr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:59:
De meeste phonehouse hebben de blauwe in voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlckSpdr
Was inderdaad ook bij de phonehouse geweest maar doordat ik wil verlengen koste de mobiel 470 in plaats 320 vond ik iets te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
BlckSpdr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:38:
Was inderdaad ook bij de phonehouse geweest maar doordat ik wil verlengen koste de mobiel 470 in plaats 320 vond ik iets te veel van het goede.
Zo dat is veel. Ik heb voor mijn zoon de blauwe los gekocht voor €549 :9 bij phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Vandaag mijn deal met Vodafone rondgemaakt, betaal 199 voor het toestel en 9 maanden 42,50 abonnement. Kom ik totaal op € 581,50 voor toestel plus een jaar lang abonnementskosten. Lang leve trouwheidspremie, of hoe je het ook wil noemen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jillesvdv
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Phusebox schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:39:
Vandaag mijn deal met Vodafone rondgemaakt, betaal 199 voor het toestel en 9 maanden 42,50 abonnement. Kom ik totaal op € 581,50 voor toestel plus een jaar lang abonnementskosten. Lang leve trouwheidspremie, of hoe je het ook wil noemen.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Volgens de site is het toestel dan nog 319,99. En mij is verteld dat de klantwaarde van 50,- alleen telt bij een 2-jarig abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Jillesvdv schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:43:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Volgens de site is het toestel dan nog 319,99. En mij is verteld dat de klantwaarde van 50,- alleen telt bij een 2-jarig abonnement?
Nou ik moet ook nog maar eerst de bevestiging zien... Maar klantwaarde is ook bij iedereen anders natuurlijk, en ik had ook nog wat openstaande klachten die niet afgehandeld waren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

Scipionyx schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:57:
Hier eentje van vergelijkbare aard;
Afgelopen zaterdag naar de Belcompany geweest en heb daar mijn abo voor 1 jaar verlengd met een Vodafone Vaak €50 (200min + 500MB) abo. De S3 (blauw) was €285, maar ik kreeg nog €175 voor mijn 2 jaar oude Galaxy S. Omgerekend is dat dus €560 voor het eerste jaar, prima deal leek me zo :)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Vandaag de blauwe S3 bij Conrad besteld!!!

3-7-2012 is hij weer leverbaar daar.
Maar....
Via de e-mail een 10% korting code gehad....

srry, dit is misschien niet echt de bedoeling ;) al staat er wel een levertijd... Ben er gewoon happy mee :)

[ Voor 72% gewijzigd door HellStorm666 op 26-06-2012 10:00 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 08:22
HellStorm666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:24:
Vandaag de blauwe S3 bij Conrad besteld!!!

3-7-2012 is hij weer leverbaar daar.
Maar....
Via de e-mail een 10% korting code gehad....
Kan ik fout zijn , maar als ik op de blauwe klik kost ie 490 euro - 10 % korting = 448 euro !!!!

Klopt dat ???

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

katerke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:
[...]

Kan ik fout zijn , maar als ik op de blauwe klik kost ie 490 euro - 10 % korting = 448 euro !!!!

Klopt dat ???
Dat klopt,
Daar heb ik m voor gekocht.

Een of andere aanbieding denk ik.
€549,- is de normale prijs nu (of €560,- voor de blauwe).
Door een actie oid zit ie nu dus op €490,- ... redelijk aanneembaar, €60,- korting als actie op €550,- is niets extreems.... en dan een dikke 10% via kortingscode, welke iedereen kan gebruiken.

aka, voor €448,- een blauwe S3.....

En nu hopen dat ze inderdaad gaan leveren... en er niet andere zijn welke het verpesten voor de rest door er meer dan 1 te kopen...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
katerke schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:37:
[...]

Klopt dat ???
Kortingscode 020658 en 020598-00 en 020593 erbij levert nog 17 euro extra korting op! :D Ik kom uit op 426 euro!

Voor gratis horloge erbij: 776932-89
Gratis mini voetbal: 361018

Jammer, "U heeft het maximale aantal kortingscodes overschreden. Maak alstublieft een keuze voor een positie."

[ Voor 27% gewijzigd door whatzert op 26-06-2012 14:05 . Reden: Nog meer korting :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

whatzert schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:06:
[...]

Kortingscode 020658 en 020598-00 erbij levert nog 15 euro extra korting op! :D Ik kom uit op 426 euro!
Ohw, jammer dat ik die laatste code niet ook nog had :D...
Achja, nu ook happy..
Voor een leuk en reeel bedrag een S3.

m'n HD2 was ook erg aan vervanging toe, dus kwam mooi uit.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:40
Die extra kortingen werken bij mij niet, omdat ik maar één kortingscode mag gebruiken volgens Conrad. Maar wel besteld trouwens, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggrolls
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-08 16:48
Ik wou het ook bestellen, maar las dit bij de productomschrijving:

"Let op het betreft hier een Duitstalig product. U kunt in de meeste gevallen de taal wijzigen in het menu. Indien de GSM een toetsenbord heeft, betreft het hier een QWERTZ toetsenbord."

Maakt dit veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
HellStorm666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:08:
[...]

Ohw, jammer dat ik die laatste code niet ook nog had :D...
Achja, nu ook happy..
Voor een leuk en reeel bedrag een S3.

m'n HD2 was ook erg aan vervanging toe, dus kwam mooi uit.
:) Heb je gelijk in, deze prijs is inderdaad super. 650 euro hier in Saturn Brugge is véél te hoog voor een product die zo snel verouderd. Nu nog mijn vrouwke bereiken, mijn bank staat niet tussen de betaalmogelijkheden. Heb haar visa nodig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:40
Eggrolls schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:24:
Ik wou het ook bestellen, maar las dit bij de productomschrijving:

"Let op het betreft hier een Duitstalig product. U kunt in de meeste gevallen de taal wijzigen in het menu. Indien de GSM een toetsenbord heeft, betreft het hier een QWERTZ toetsenbord."

Maakt dit veel uit?
Nou dat lijkt me niet. Het is een Android-toestel. Als je daar gewoon Nederlands op selecteert zou het goed moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 19:15
supersniper schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:25:
[...]

Nou dat lijkt me niet. Het is een Android-toestel. Als je daar gewoon Nederlands op selecteert zou het goed moeten komen.
Eens. Keyboard moet ook goedkomen, ik kan op mijn Nederlandstalige anroid toestel nu ook Duits woordenboek kiezen compleet met qwertz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
Ik gebruik azerty, normaal zou dat ook geen probleem mogen zijn denk ik. Mijn toestel (galaxy s9000 is een Nederlands toestel) heb ik ook ingesteld in azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Vergeet niet dat je altijd Nederlandse Firmware erop kan zetten :)

Maar ik zie bij Conrad voor €649,- staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
linkkrw schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:32:
Vergeet niet dat je altijd Nederlandse Firmware erop kan zetten :)

Maar ik zie bij Conrad voor €649,- staan?
De witte is nog wel 649. Het gaat om de blauwe: http://www.conrad.nl/ce/n...ra-Blauw/1801015&ref=list

[ Voor 19% gewijzigd door whatzert op 26-06-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
En nog 2,5 % cashback via Shopkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Lijkt me wel verstandig om deze Conrad aktie niet aan de grote boom te hangen...
Als te veel mensen hem bestellen, gaan ze mischien stappen ondernemen mocht t toch een fout zijn...

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
HellStorm666 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:14:
Lijkt me wel verstandig om deze Conrad aktie niet aan de grote boom te hangen...
Als te veel mensen hem bestellen, gaan ze mischien stappen ondernemen mocht t toch een fout zijn...
Te laat. Het staat in het Tweakers forum, dat is een behoorlijk grote boom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Maar als we t gewoon in dit topic houden, en niet verspreiden naar waar dan ook, moet het best goed komen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katerke
;)

Inderdaad, als niemand vandaag op andere forums plaatst moet dit wel lukken. Korting is enkel vandaag !!!!

Ofwel zijn er al o zo veel van verkocht dat de prijs inderdaad omlaag gaat

[ Voor 30% gewijzigd door katerke op 26-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Volgens mij kunnen ze zich moeilijk beroepen op een fout, aangezien het prijsverschil met de normale prijs daarvoor veel te klein is. Zelfs als de prijs een fout is kan de gemiddelde consument dat niet zien.

* edit: beroepen kunnen ze zich natuurlijk wel, ik denk alleen dat ze in een rechtbank weinig kans van slagen hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Sigis op 26-06-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

441 betaalt voor een Conrad GSIII incl 10% korting plus nog te ontvangen 2,5 % korting via shopkorting >:)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Hrm, kan niet vinden waar ik de coupon in moet vullen 8)7

edit: never mind

[ Voor 14% gewijzigd door sphere op 26-06-2012 15:24 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:01
Even terug naar de homepage en op winkelmandje klikken rechtsboven, dan krijg je wel de mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Dat is een koopje inderdaad! S3 voor 441,- maar...... ik wil 'm in het wit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Ik had dat ook al...
Had m liever in t wit gehad....

Maarja, de blauwe is ook wel mooi :) en voor dat prijsverschil is ie nog mooier :)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Nou levertermijn onbekend, je kon gewoon alsnog bestellen na het negeren van de melding dat hij niet op voorraad was, maar even afwachten wat er gebeurt :P

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 14:55

BPP

Wat is die couponcode van 50 euro dan? Ik zie alleen een paar van 17 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Staat op de homepage een grote button ;) klik daarop en hij voegt de 10% korting toe aan je winkelwagentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

sphere schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:43:
Nou levertermijn onbekend, je kon gewoon alsnog bestellen na het negeren van de melding dat hij niet op voorraad was, maar even afwachten wat er gebeurt :P
Levering in de week van 3/7 toch staat er bij...

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Zie screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/8647/s3conrad.png
Afbeeldingslocatie: http://img580.imageshack.us/img580/3140/s3conrad2.png

[ Voor 35% gewijzigd door sphere op 26-06-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Ik heb exact t zelfde (was de eerste die bestelde via Conrad met die prijs)
Ordernummer, Datum (van vandaag), Totaalprijs (€392,- bij mij, geen idee hoe dat komt), en een knop bewerken... de rest is blanco.

Wat is daar mis mee dan?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
die totaal prijs staat bij mij in mijn order ook ineens op 392, raar systeem.... gaat iets mis met die kortingscode.
Maar ik zie ook verder geen probleem. Neem aan dat er vanaf 3 juli gewoon geleverd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

ps, staat bij bewerken.. Verzendklaar 3/7/2012, 1 stuks.

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste