Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
trueKAMi schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:27:
Blauwe S3 besteld bij studentmobiel op 7 juni. Vandaag bericht dat het pakket verzonden is. Er staat niet specifiek bij dat ook de telefoon in het pakket zit of alleen sim-kaartje, maar zie bij track and trace dat het pakket voor 500 euro verzekerd is. Dikke kans dus dat de mobiel er wel bij in zit.

Ik moet zeggen, met al die berichten hier valt het me reuze mee dat hij zo snel deze kant op. Verzonden precies 7 dagen na besteldatum. Maar mij hoor je niet klagen!
Dan hebben ze toch flink wat van die dingen ontvangen. De mijne is gisteren verzonden die ik op 22-5 besteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
GT-R schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:59:
[...]

Kun je me vertellen wanneer jij je bestelling had geplaatst en wanneer je contract was goedgekeurd? Heb je overigens voor nummerportatie gekozen? Ik probeer nu te ontrafelen hoe Castle de wachtlijst heeft samengesteld. Ik ben volgens de laatste berichtgeving "bijna" aan de beurt.
12-5 13:30 uur bestelling geplaatst, 12-5 16:22 uur contract goedgekeurd, 6-6 nummerbehoud goedgekeurd (kon pas nummer portering doen vanaf 30-5 namelijk)

Wat zijn jouw datums dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:57
Nou, ik heb ook maar weer eens een mail de deur uit gedaan in de richting van de Vodafoneklantenservice. We hebben inmiddels nieuwe klanten en zakelijke klanten gezien die het toestel (het gaat hier uiteraard om de blauwe variant) vrijwel onmiddelijk opgestuurd krijgen. Verder is er ook al melding gemaakt door zowel mensen die online, als mensen die telefonisch besteld hebben, dat hun toestel al bezorgd of onderweg is. Hoogste tijd om aan de bel te trekken dus.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het delen van de gegevens m.b.t. de bestellingen en leveringen.
Ik hou jullie uiteraard ook op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:33:
Fijn voor je trueKAMi, laat je a.u.b. ook weten of het toestel een Nederlands toestel was en naast simlockvrij ook unbranded? Alvast bedankt en veel plezier ermee! :)
Zal ik doen. Morgen wordt hij (pas) tussen 17:30 en 19:30 volgens postnl site.

Als het goed is stel je de taal van het toestel in bij de eerste keer opstarten. Is bij mij tot nu toe op elk android toestel zo geweest, dus het zou niet uit moeten maken uit welk land het toestel komt.
Zelfde geldt volgens mij voor simlock. Als je een toestel niet direct bij een provider besteld, maar bij gewoon een site die voor alle providers verkoopt (studentmobiel), heb je eigenlijk nooit een simlock op je toestel. Zou voor zo'n toko ook moeilijk te regelen zijn, omdat ze dan voordat ze elk toestel de deur uit doen er een sim-lock op moeten zetten voor de juiste provider. Ik heb het iig laatste jaren niet meer meegemaakt dat ik toestel met sim-lock kreeg. Zelfde geldt voor "branded" telefoons.

Beschouw je vragen dus maar als beantwoord, maar ik zal dit nog wel even voor je bevestigen morgenavond. (Hoop dat er geen simlock op zit, aangezien het abbonement (T-mobile) voor mijn vriendin is, en het toestel voor mij. En ik zit bij Hi 8)7 )

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, trueKAMi! :)

Klopt, dat zou niet moeten uitmaken voor het simlockvrij zijn. Maar ik heb het al eens met een N95 8 GB meegemaakt dat ik een simlockvrije, maar branded telefoon kreeg uit Italië. Helaas was deze ook branded op de behuizing (wel een andere webwinkel). Nou viel het logo mee, was niet erg opvallend, dus ik heb het er toen bij laten zitten. Firmware updates waren geen gelukkig probleem.

Ik las in een van de reacties dat iemand bang was dat er problemen zouden zijn met firmware updates en locatie-instellingen onder Android. Wat betreft locatie-instellingen lijkt het me geen probleem, maar firmware updates weet ik niet. Vooral wat betreft branded telefoons met eigen bloatware en dergelijke. Nu ben ik een Android-noob, maar ik kan me voorstellen dat provider-eigen firmwares roet in het eten zouden kunnen gooien.

Eerst maar eens even kijken bij de Mediamarkt vanavond en dan zien we wel verder. Succes ermee in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Morgion schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:10:
Nou, ik heb ook maar weer eens een mail de deur uit gedaan in de richting van de Vodafoneklantenservice. We hebben inmiddels nieuwe klanten en zakelijke klanten gezien die het toestel (het gaat hier uiteraard om de blauwe variant) vrijwel onmiddelijk opgestuurd krijgen. Verder is er ook al melding gemaakt door zowel mensen die online, als mensen die telefonisch besteld hebben, dat hun toestel al bezorgd of onderweg is. Hoogste tijd om aan de bel te trekken dus.
Iedereen in ieder geval bedankt voor het delen van de gegevens m.b.t. de bestellingen en leveringen.
Is dat zo? Ik meen me 1 persoon te herinneren die em zakelijk heeft besteld en de telefoon idd gelijk ontving. De persoon die vandaag meldde de blauwe te ontvangen (Gotez?) had em 21-5 besteld, best een vroege pre-order dus.

Ik heb em zelf pas vorige week besteld (7 juni) dus ik denk dat ik nog wel even mag wachten. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:38:
20 mei de blauwe besteld bij Studentmobiel (Vodafone 300min/3000sms/500mb)
21 mei contract ontvangen bij SM.
25 mei de melding van SM dat de blauwe vertraagd is (ze gingen uit van 3-4 weken)
11 juni (gisteren) melding van SM dat het nummerbehoud is aangevraagd (van Ben, naar Vodafone in mijn geval), heb ook een smsje van Vodafone gehad dat ze de nummerbehoudaanvraag hebben ontvangen. Volgens SM kan dit 5-10 werkdagen in beslag nemen.
12 juni (vandaag) melding (smsje van Vodafone) dat Ben mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd en het Vodafone-abo op 11 juli in zal gaan.

Ik verwacht dus eigenlijk deze week nog wel een mailtje van SM dat de blauwe onderweg is naar mij en ik hem alvast kan gebruiken met Bennie :D.
Zojuist de mail ontvangen van SM dat ie onderweg is. Hij zou morgen hier moeten zijn. Ik denk dat ik de Vodafone simkaart ergens tegen 11 juli zal ontvangen :).

Tot nu toe, ondanks de vertraging, ben ik tevreden over de gang van zaken. Prima mailcontact gehad met SM, verder ook alles duidelijk en ze hebben zich netjes aan de 3-4 weken vertraging-voorspelling kunnen houden.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:21

Bestla

Kvinne

Ook hier een mail van GSMWeb dat de Samsung S3 Blauw nu eindelijk op de post is gedaan. Morgen of uiterlijk zaterdag eindelijk een nieuwe smartphone ipv die -O- LG Chic die ik ooit kocht via iBood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-07 23:54
Morgion schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:10:
Ik heb vandaag ook weer gebeld met Vodafone. Ik vond het ook al vreemd dat zakelijke en nieuwe klanten de telefoon wel gewoon kregen. Deze medewerker vond het niet zo netjes van VF dat andere klanten wel eerder de telefoon kregen. Verder vertelde deze meneer (deze keer wel een capabel iemand! :*) ) dat het ook nog wel eventjes kon duren, want de voorraad die ze deze week hadden gekregen was alweer op. Ik vroeg of ik volgende week wel een telefoon zou kunnen verwachten, maar ook dit was niet zeker. Ik had ook nog afgelopen maandag gebeld met VF over het accessoires pakket, toen werd mij verteld dat dit niet bij mij order zat en ik terug kon bellen zodra de telefoon binnen was om alsnog zo'n pakket te krijgen. Nouja daar ga ik natuurlijk niet vanuit dat dat zou lukken, aangezien de regel is op=op.

Voor de rest was ik al niet zo blij dat de abonnement werden aangepast in prijs, net zoals het toestel (scheelt ongeveer 140 euro). Ik heb daarom vandaag maar mijn pre-order laten annuleren, aangezien ik me behoorlijk genaaid voel. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik dan mijn oude abonnement terug kreeg die dan binnenkort zou aflopen. Dit wordt gelukkig ook terug gezet.

Nu ga ik nog maar even bedenken wat ik ga doen. Of naar een andere provider, of naar een winkel waar de telefoon gewoon op voorraad is en kopen met abonnement of misschien maar weer opnieuw verlengen bij vodafone, maar dan telefonisch (die mensen krijgen het toestel toch eerder).

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel langer het zou duren voordat ik het toestel heb. Stel, een winkel heeft het toestel gewoon op voorraad (wat ik al hier en daar gelezen had), dan kan ik gewoon volgende week met m'n S3 spelen terwijl ik misschien nog 1,5 - 2 weken had kunnen wachten op mijn pre-order :/ .. Lekker slecht van VF.

Nog even voor de duidelijkheid, ik had online verlengd op 18-mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Begrijp niet dat de Vodafone mensen niet gewoon de Belcompany inlopen...

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
Hij schijnt daar toch op voorraad te zijn? Of iig het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 23:03

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

edgarf28 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:57:
[...]

12-5 13:30 uur bestelling geplaatst, 12-5 16:22 uur contract goedgekeurd, 6-6 nummerbehoud goedgekeurd (kon pas nummer portering doen vanaf 30-5 namelijk)

Wat zijn jouw datums dan als ik vragen mag?
10 mei 2012 om 02:09 bestelling geplaatst, 12 mei 2012 11:47 contract goedgekeurd en geen nummer behoud.
Mijn eerste abonnementskosten zijn reeds afgeschreven van mijn rekening en over twee weken de tweede periode. Ik heb verder geen informatie wanneer mijn toestel geleverd zal worden.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
sphere schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:25:
Begrijp niet dat de Vodafone mensen niet gewoon de Belcompany inlopen...
Het gaat mij met name om dat accessoirespakket. Naar mijn weten was die alleen online te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-imm
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
Seb1990 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:19:
[...]

Ik heb vandaag ook weer gebeld met Vodafone. Ik vond het ook al vreemd dat zakelijke en nieuwe klanten de telefoon wel gewoon kregen. Deze medewerker vond het niet zo netjes van VF dat andere klanten wel eerder de telefoon kregen. Verder vertelde deze meneer (deze keer wel een capabel iemand! :*) ) dat het ook nog wel eventjes kon duren, want de voorraad die ze deze week hadden gekregen was alweer op. Ik vroeg of ik volgende week wel een telefoon zou kunnen verwachten, maar ook dit was niet zeker. Ik had ook nog afgelopen maandag gebeld met VF over het accessoires pakket, toen werd mij verteld dat dit niet bij mij order zat en ik terug kon bellen zodra de telefoon binnen was om alsnog zo'n pakket te krijgen. Nouja daar ga ik natuurlijk niet vanuit dat dat zou lukken, aangezien de regel is op=op.

Voor de rest was ik al niet zo blij dat de abonnement werden aangepast in prijs, net zoals het toestel (scheelt ongeveer 140 euro). Ik heb daarom vandaag maar mijn pre-order laten annuleren, aangezien ik me behoorlijk genaaid voel. Ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik dan mijn oude abonnement terug kreeg die dan binnenkort zou aflopen. Dit wordt gelukkig ook terug gezet.

Nu ga ik nog maar even bedenken wat ik ga doen. Of naar een andere provider, of naar een winkel waar de telefoon gewoon op voorraad is en kopen met abonnement of misschien maar weer opnieuw verlengen bij vodafone, maar dan telefonisch (die mensen krijgen het toestel toch eerder).

Ik vraag me eigenlijk af hoeveel langer het zou duren voordat ik het toestel heb. Stel, een winkel heeft het toestel gewoon op voorraad (wat ik al hier en daar gelezen had), dan kan ik gewoon volgende week met m'n S3 spelen terwijl ik misschien nog 1,5 - 2 weken had kunnen wachten op mijn pre-order :/ .. Lekker slecht van VF.

Nog even voor de duidelijkheid, ik had online verlengd op 18-mei.
Meen je dat? Ik heb 'namelijk 21 mei verlengd en krijg 'm morgen binnen. Wat een naaiers zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

T-imm schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:35:
Het gaat mij met name om dat accessoirespakket. Naar mijn weten was die alleen online te krijgen.
Goed punt. Kost daar 40 eurie. Had graag zelf ook zo'n draadloze lader gehad.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
T-imm schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:37:
[...]

Meen je dat? Ik heb 'namelijk 21 mei verlengd en krijg 'm morgen binnen. Wat een naaiers zeg...
... Nja des te beter maar dat ik geannuleerd heb.. Wat een prutsers... Volgens mij is het gewoon totale bullshit die pre-ordering daar. Ik weet niet of ik nog wel wil verlengen bij Vodafone, maarja hi doet aan dat stomme leasen. Ik denk dat ik maar gewoon langs een belcompany ga en dan toch maar ga verlengen bij vodafone. Op zich is het wel prima, zolang je maar geen service nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seb1990 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:46:
[...]

... Nja des te beter maar dat ik geannuleerd heb.. Wat een prutsers... Volgens mij is het gewoon totale bullshit die pre-ordering daar. Ik weet niet of ik nog wel wil verlengen bij Vodafone, maarja hi doet aan dat stomme leasen. Ik denk dat ik maar gewoon langs een belcompany ga en dan toch maar ga verlengen bij vodafone. Op zich is het wel prima, zolang je maar geen service nodig hebt.
Ik had eerst 14-05-2012 ook met Vodafone gebeld over het hoe en wat. Nog niet wetende dat het hele probleem met de blauwe versie zou ontstaan. Ik wilde een witte versie. Er werd toen al moeilijk gedaan over leveringen die meer dan een maand konden duren. Mijn oude abonnement loopt nog door tot eind juli. Ik heb toen de verbinding maar verbroken, en naar de website van GsmWijzer gesurft. Daar kon ik een Vodafone abonnement afsluiten (nog met de oude voorwaarde) alleen wel een nieuw nummer.Heb dat gedaan, laat ik het oude nummer gewoon doorlopen met mijn nieuwe S3 en het nieuwe telefoonnummer gaat richting mijn zus. En de Service van GsmWijzer Prima 14-05-gebeld 15-05 alles gefaxt 21-05 simkaart in de bus 30-05 telefoon al binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Levertijd bij de Phone House is 1 dag. Ze leveren vanuit bestelling zowel vanuit de winkel als de webshop.
De prijs die ik betaal voor een (blauwe) SIII incl. twee-jarig KPN-abonnement* is 759 euro**.

*Het KPN-abo is 650 min/sms en 1,25GB internet voor 77,50 (eerste 8 maanden a 25 euro), waarbij de laatste 16 maanden 100 min/sms (a 30 euro).
**8 mnd*25 + 16 mnd*30 + 49 bijbetalen toestel (149-100 groupon korting, zie marktplaats voor coupon) + 30 aansluitkosten = 320 + 360 + 49 + 30 = 759 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
Zo, daar ga ik dan ook maar eens voor kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
emcea schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:12:
Levertijd bij de Phone House is 1 dag. Ze leveren vanuit bestelling zowel vanuit de winkel als de webshop.
De prijs die ik betaal voor een (blauwe) SIII incl. twee-jarig KPN-abonnement* is 759 euro**.

*Het KPN-abo is 650 min/sms en 1,25GB internet voor 77,50 (eerste 8 maanden a 25 euro), waarbij de laatste 16 maanden 100 min/sms (a 30 euro).
**8 mnd*25 + 16 mnd*30 + 49 bijbetalen toestel (149-100 groupon korting, zie marktplaats voor coupon) + 30 aansluitkosten = 320 + 360 + 49 + 30 = 759 euro.
dus als je net gewend bent aan de 650 minuten dan krijg je daarna maar 100 min per maand ? wat een raar abonnement.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:55:
[...]

Ik had eerst 14-05-2012 ook met Vodafone gebeld over het hoe en wat. Nog niet wetende dat het hele probleem met de blauwe versie zou ontstaan. Ik wilde een witte versie. Er werd toen al moeilijk gedaan over leveringen die meer dan een maand konden duren. Mijn oude abonnement loopt nog door tot eind juli. Ik heb toen de verbinding maar verbroken, en naar de website van GsmWijzer gesurft. Daar kon ik een Vodafone abonnement afsluiten (nog met de oude voorwaarde) alleen wel een nieuw nummer.Heb dat gedaan, laat ik het oude nummer gewoon doorlopen met mijn nieuwe S3 en het nieuwe telefoonnummer gaat richting mijn zus. En de Service van GsmWijzer Prima 14-05-gebeld 15-05 alles gefaxt 21-05 simkaart in de bus 30-05 telefoon al binnen..
Valt me steeds meer op. Als je iets goed geregeld wilt krijgen en een beetje redelijke service zul je het via een andere partij moeten regelen, zoals BelCompany of GSMWijzer. Vind het triest dat het zo moet. Dit geld overigens niet alleen met VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

emcea schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:12:

Dat had je dan beter via studentmobiel kunnen doen. S3 gratis bij alle 2 jarige kpn xl abo's ;)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Hier ook een samsung galaxy 3 blue besteld via studentenmobiel.nl .

Alleen heb ik geen papieren bankafschriften meer alleen van onze gezamenlijke rekening.
En toevallig heb ik gisteren nieuwe inlogggevens aangevraagt via mijn bank wat een aantal werkdagen gaat duren. Nu vroeg ik me af als ze dat wel accepteren. Want de Papieren die ik heb meeverzonden oa contract
+ ID+ bankafschrift is niet hetzelfde als waar het geld word afgeschreven .

Maar er stond vermeld dat mijn adres gegevens + naam op de bankafschrift moet staan, dat staat er maar ook ook mijn vriendin z,n naam.

Zou ik dus moeten wachten tot ik mijn inloggevens krijg en dan een uitdraai moeten maken of zou het voldoende moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emcea
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-09 13:18
Le_Freak ! schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:26:
[...]

dus als je net gewend bent aan de 650 minuten dan krijg je daarna maar 100 min per maand ? wat een raar abonnement.
Dat klopt. Na 8 maanden niet meer bellen omdat het kan ;)
Voor mij betreft het een extra/tweede nummer, dus stap ik over als mijn belminuten op zijn.
TheFruitNerd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Dat had je dan beter via studentmobiel kunnen doen. S3 gratis bij alle 2 jarige kpn xl abo's ;)
Niet echt vergelijkbaar aangezien het abonnement anders is (minder belminuten/data), maar ik reken dan uit: 4mnd*25+20mnd*35+30 aansluitkosten = 100 + 700 + 30 = 730.
Daarnaast geen gedoe met lange(re) levertijden.
Prijstechnisch heb je gelijk, maar het laatste argument telt in mij het zwaarst :)

[ Voor 6% gewijzigd door emcea op 14-06-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
martijn24 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:46:
Hier ook een samsung galaxy 3 blue besteld via studentenmobiel.nl .

Alleen heb ik geen papieren bankafschriften meer alleen van onze gezamenlijke rekening.
En toevallig heb ik gisteren nieuwe inlogggevens aangevraagt via mijn bank wat een aantal werkdagen gaat duren. Nu vroeg ik me af als ze dat wel accepteren. Want de Papieren die ik heb meeverzonden oa contract
+ ID+ bankafschrift is niet hetzelfde als waar het geld word afgeschreven .

Maar er stond vermeld dat mijn adres gegevens + naam op de bankafschrift moet staan, dat staat er maar ook ook mijn vriendin z,n naam.

Zou ik dus moeten wachten tot ik mijn inloggevens krijg en dan een uitdraai moeten maken of zou het voldoende moeten zijn?
Je moet toch gewoon 1 cent pinnen bij de koerier? Bankafschrift is dan niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Tegen mij werd gezegd dat iedereen die boven de 18 was em kon aannemen met ID en handtekening
Dat omdat ik mij telefonisch al gelegitimeerd had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 11:26

TheFruitNerd

iets met fruit

emcea schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:47:
[...]

Dat klopt. Na 8 maanden niet meer bellen omdat het kan ;)
Voor mij betreft het een extra/tweede nummer, dus stap ik over als mijn belminuten op zijn.

[...]

Niet echt vergelijkbaar aangezien het abonnement anders is (minder belminuten/data), maar ik reken dan uit: 4mnd*25+20mnd*35+30 aansluitkosten = 100 + 700 + 30 = 730.
Daarnaast geen gedoe met lange(re) levertijden.
Prijstechnisch heb je gelijk, maar het laatste argument telt in mij het zwaarst :)
Had inderdaad met de hoeveelheid data even geen rekening gehouden 8)

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Wolly schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:48:
[...]

Je moet toch gewoon 1 cent pinnen bij de koerier? Bankafschrift is dan niet nodig.
Ik kreeg de contract via studentenmobiel per email en daarin stond dat ik een geldig legitimatie+
ondertekende contract + een duidelijke kopie van een recente bankafschrift of uitdraai internetbankieren.LET OP: rekeningnummer moet op naam van de contractant staan.

Dat laatste gaat dit niet invm aanvragen inloggegevens , dus heb ik van onze gezamenlijke bankafschrift de laatste meegedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door CallmeGod op 14-06-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

martijn24 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:55:
Ik kreeg de contract via studentenmobiel per email en daarin stond dat ik een geldig legitimatie+
ondertekende contract + een duidelijke kopie van een recente bankafschrift of uitdraai internetbankieren.

Dat laatste gaat dit niet invm aanvragen inloggegevens , dus heb ik van onze gezamenlijke bankafschrift de laatste meegedaan.
Je kan tijdens het bestellen op de site kiezen of je moeite doet (allemaal zooi invullen tekenen gedoe) of dat je het langs laat brengen door een koerier (0,00 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
sphere schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 21:57:
[...]

Je kan tijdens het bestellen op de site kiezen of je moeite doet (allemaal zooi invullen tekenen gedoe) of dat je het langs laat brengen door een koerier (0,00 euro).
OMG dat heb ik dus over het hoofd gezien 8)7 8)7 8)7

kan ik het niet meer veranderen?

Bijv de bestelling te annuleren en alsnog door koerier te laten bezorgen?

[ Voor 9% gewijzigd door CallmeGod op 14-06-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batentje_kaitos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Vandaag was ik bij de T-Mobile winkel in Maastricht en zag dozen van de blauwe Galaxy S3 in overvloed dus binnen nu en een week zou dus denk ik iedereen zijn telefoon binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 16:13
Ik begrijp het hier niet helemaal: iedereen wil zsm zijn S3 binnen hebben. Vervolgens gaat iedereen de telefoon online bestellen... 8)7 Het is toch algemeen bekend dat bestellers bij webshops de telefoon later krijgen?! Webshops krijgen aan het begin meestal dezelfde hoeveelheid telefoons als fysoeke shops, maar hebben veel meer klanten..... Ga anders naar een fysieke winkel als The PhoneHouse;die hebben voldoende S3s. Mocht het duurder dan een webshop zijn; veel werknemers gaan mee in die prijs, vooral franchisers. Die mogen namelijk veel meer dan werknemers in gewone shops.
Op die manier had ik in ieder geval mijn S2 als 1 van de eersten met dezelfde aanbieding ;) en ook nog eens ondersteuning van een shop naast de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durazno schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:41:
Ik begrijp het hier niet helemaal: iedereen wil zsm zijn S3 binnen hebben. Vervolgens gaat iedereen de telefoon online bestellen... 8)7 Het is toch algemeen bekend dat bestellers bij webshops de telefoon later krijgen?! Webshops krijgen aan het begin meestal dezelfde hoeveelheid telefoons als fysoeke shops, maar hebben veel meer klanten..... Ga anders naar een fysieke winkel als The PhoneHouse;die hebben voldoende S3s. Mocht het duurder dan een webshop zijn; veel werknemers gaan mee in die prijs, vooral franchisers. Die mogen namelijk veel meer dan werknemers in gewone shops.
Op die manier had ik in ieder geval mijn S2 als 1 van de eersten met dezelfde aanbieding ;) en ook nog eens ondersteuning van een shop naast de deur.
Helaas werkt het niet zo. Als er een gelijkmatige verdeling was over alle shops vanuit Samsung kon ik het wel begrijpen maar alle shops (ook fysieke) kopen bulk in naarmate ze denken te kunnen verkopen. Verder heb je genoeg online retailers die ook fysieke winkels hebben (coolblue) waar je terecht kan als je problemen hebt. Het verhaal gaat helaas niet op.

Het gezeik wat je de afgelopen dagen hebt gezien gaat gelukkig maar over een retailer (Castle) waar problemen mee zijn. Het verhaal van Castle vertaalt zich gelukkig niet naar de andere retailers en ik krijg morgen om 9 uur mijn S3 aan huis bezorgd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Vandaag de blauwe gekocht bij de mediamarkt. 599 ze hadden ze pas net binnen (stonden nog niet in de winkel)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond bij Mediamarkt Cruquius de blauwe gehaald: 609 euro en er waren zeker nog een stuk of tien nadat ik de mijne had gepakt. Witte stonden er ook nog. Vandaag binnengekomen, kreeg een belletje omdat ik daar een paar dagen geleden om had gevraagd.

Toch maar mijn contract verlengd bij T-Mobile. Niet de goedkoopste optie, maar zit nu maar een jaar vast aan het contract en ben toch nog wat goedkoper uit dan telefoon los kopen en een SIM Only-contract afsluiten. Bovendien met micro-SIM de deur uit (had ik nog niet), die binnen de kortste keren was geactiveerd.

Daarnaast: als er ooit iets mocht gebeuren met mijn telefoon (wat ik niet hoop), kan ik er makkelijk even heen gaan.

Dus als er nog mensen zijn die nog naarstig op zoek zijn naar een blauwe: betere prijs dan de webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advena
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 15:24
Het gezeik alleen bij Castle?

Kijk maar eens op het Forum van Hi

Er is een topic van 500+ reacties ofzo over het niet ontvangen van de telefoon, Witte krijgen terwijl er een blauwe besteld is of andersom!
Ze zijn een boel van de pre-orders "vergeten" daar hebben ze ook excuses voor gegeven...
Ondertussen worden er her en der compleet willekeurig lijkt het wel telefoons verzonden
Op Reviva (Bestelstatus) staat bij de meeste mensen nog steeds "Niet op voorraad" Terwijl ze na het bellen wel een Track & Trace hebben gekregen, en de telefoon wordt dan ook bezorgd
Bij sommige mensen staat de datum nog op 15-5 een volle maand geleden...

Volgens mij zijn op dit moment bij Hi de meeste problemen van alle winkels!

En dan is dit nog wel eens direct de provider! Geen tussenpersoon...
Ik zou direct al meer vertrouwen hebben in Hi dan in Castle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Met dank aan mregeling heb ik nu ook een mooie abonnement kunnen regelen :)
Bel+SMS+Web Altijd € 55 2 jaar ? € 55,00 € 41,25
+ gratis galaxy s 3 (De blauwe)

De bundel bestaat uit 200 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 1 GB internet op je mobiel en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten

Ik ben er blij mee :)
Nu hopelijk gauw me telefoon binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Belcompany is hij nu 585,-
(Blue slecht leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Ik zie net dat je bij de BelCompany evenveel moet betalen bij verlengen als bij een nieuw contract. Dat is de eerste keer dat ik dat zie. Maandag daar maar eens binnenstappen i.p.v de Vodafone winkel :)

Ben nog aan het twijfelen of ik mijn huidige toestel moet inleveren (HTC Desire). Het is toch wel handig om een backup toestel te hebben, maar aan de andere kant is de korting ook leuk (wat zou betekenen dat het toestel "gratis" is). Bovendien gaat deze nu al bijna 2 jaar mee en heb ik hem nog nooit op hoeven te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ik ga dat ook doen, maar bij mij worden de volume knoppen toch wel gaar (aan/uit een beetje) en heel soms betrap ik hem op een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
sphere schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:38:
Ik ga dat ook doen, maar bij mij worden de volume knoppen toch wel gaar (aan/uit een beetje) en heel soms betrap ik hem op een reset.
Zelfde probleem hier, maar heb het met alle knoppen. Twijfel nog wel of ik ehm in de winkel ga inleveren (lekker makkelijk) voor €65,- of ga verkopen op marktplaats waar ik er zo te zien makkelijk 100€ voor kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

PetersNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:13:
Zelfde probleem hier, maar heb het met alle knoppen. Twijfel nog wel of ik ehm in de winkel ga inleveren (lekker makkelijk) voor €65,- of ga verkopen op marktplaats waar ik er zo te zien makkelijk 100€ voor kan vangen.
Volgens mij is de inruilkorting 125 bij BC. Zie ook de folder.

Ik denk aan BSW Vaak 18 * 42,5 + 20 - 125 = 660 = 27,5 (p/m)

Dat is dus downgrade na 6 maanden van BSW Vaak 50.

[ Voor 3% gewijzigd door sphere op 15-06-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
sphere schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:
[...]

Volgens mij is de inruilkorting 125 bij BC. Zie ook de folder.

Ik denk aan BSW Vaak 18 * 42,5 + 20 - 125 = 660 = 27,5 (p/m)

Dat is dus downgrade na 6 maanden van BSW Vaak 50.
Volgensmij maak jij een rekenfoutje ;)

18 * 42,50 = 765 + 105 (toestel) = 870 - 125 (cashback) = 745 = €31/mnd verdeeld over 2 jaar.

Mijn toestel heeft overigens wel veel krassen aan de voorkant (scherm is krasvrij) en de achterkant valt er zo af. Vraag me af wat ik er nog voor terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Nee, je vergeet het downgraden. Je combineert verkeerde data. Het toestel is gratis bij BSW Vaak 50. Maar dat betaal je nooit, want je downgrade na 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
sphere schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:54:
Nee, je vergeet het downgraden. Je combineert verkeerde data. Het toestel is gratis bij BSW Vaak 50. Maar dat betaal je nooit, want je downgrade na 6 maanden.
Kan dat? Dan is het wel heel aantrekkelijk :D

edit:
BSW Altijd heeft nog een optie tussen zitten voor €47,50 waarbij ik €69,99 voor het toestel moet betalen. Samen met de kosten voor het downgraden (€20) scheelt me dat €15 totaal.. niet echt de moeite waard.

[ Voor 25% gewijzigd door Lunaticc op 15-06-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:24
Het gezeik alleen bij Castle?

Er is gelukkig geen "gezeilk" alleen een iets langere levertijd. Ook niet leuk uiteraard, maar die paar extra dagen trek ik nog wel (kan voor iedereen uiteraard verschillend zijn).

Nu ben ik van nature vrij begripvol en "begrijp" waarom het wat langer duurt en dat Castle daar weinig aan kan doen. Heb zelf bewust bij Castle besteld omdat deze toen de beste aanbieding had, oa 80 euro goedkoper dan de daarna goedkoopste concurrent met het per 15 mei aflopende vodafone-aanbieding.

Als je me nu vraagt wat ik liever heb, 80 euro of week ofzo extra wachten, dan wist ik het ook nu wel.(kan voor iedereen uiteraard verschillend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

KoffieNT schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:06:
20 mei de blauwe besteld bij Studentmobiel (Vodafone 300min/3000sms/500mb)
21 mei contract ontvangen bij SM.
25 mei de melding van SM dat de blauwe vertraagd is (ze gingen uit van 3-4 weken)

11 juni melding van SM dat het nummerbehoud is aangevraagd (van Ben, naar Vodafone in mijn geval), heb ook een smsje van Vodafone gehad dat ze de nummerbehoudaanvraag hebben ontvangen. Volgens SM kan dit 5-10 werkdagen in beslag nemen.
12 juni melding (smsje van Vodafone) dat Ben mijn nummerbehoud heeft goedgekeurd en het Vodafone-abo op 11 juli in zal gaan.

14juni mail ontvangen van SM dat ie onderweg is. Hij zou morgen hier moeten zijn. Ik denk dat ik de Vodafone simkaart ergens tegen 11 juli zal ontvangen :).
Heb hem net binnen :D. Mooi ding, de grootte valt me nog mee. Iets meer dan een centimeter langer dan mijn Splus en net geen centimeter breder.

Ik gebruik hem nu met mijn oude simkaart/abonnement van Ben. Ik heb er wel de nieuwe simkaart van Vodafone bij gekregen, maar ik neem aan dat ik die pas 11 juli kan gaan gebruiken.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkdejong
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:19
Vorige week (verlenging abbo) blauwe besteld via Vodafone website, vandaag bericht dat de telefoon onderweg is naar de koeriersdienst en begin volgende week zal worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
Net langs een vodafone winkel gegaan, daar hadden ze nog een blauwe liggen. Moet zelf nog even wachten tot mijn pre-order annulering is verwerkt, daarna kan ik hem zo in de winkel ophalen! Ook ben ik nu ~250 euro goedkoper uit dat met mijn pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

henkdejong schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:17:
Vorige week (verlenging abbo) blauwe besteld via Vodafone website, vandaag bericht dat de telefoon onderweg is naar de koeriersdienst en begin volgende week zal worden afgeleverd.
De klantenservice geeft aan dat zei en de webwinkel 2 verschillende voorraden hebben.

Neemt niet weg dat dit best wel matig over blijft komen voor iedereen die er al een tijd op wacht.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Ik zit met smart te wachten op de koerier die onderweg schijnt te zijn volgens de T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ok dit is absurd:

Vodafone gebeld met vast toestel en gezegd dat ik van KPN naar Vodafone wil overstappen en gevraagd of de S3 blauw voorradig was.

Dat was zo. Gevraagd naar leveringsproblemen: Die waren er niet meer.

Opgehangen en gebeld met eigen mobiel naar klantenservice en gevraagd waar mijn S3 blijft. Die staat in het systeem en wordt snel verzonden. Hoe snel is snel? Binnen 2 weken werd mij verteld.

Gevraagd waarom ik als ik een nieuwe klant ben deze wel direct kan ontvangen? Geen antwoord.

Bah. :(

[ Voor 3% gewijzigd door MrJ op 15-06-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Dat is wel erg raar

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 15-06-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Laatst online: 16-03 11:12
Bestla schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:41:
Ik zit met smart te wachten op de koerier die onderweg schijnt te zijn volgens de T&T code.
Same here, spannend ;)

Is het trouwens bij een verlenging zo dat als je je nieuwe (micro-)simkaart krijgt, je die meteen kunt gebruiken? Heeft die simkaart ook meteen jouw eigen telefoonnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 20:54

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Zo raar is het niet hoor je moet wel klanten binnen halen, hoe je het doet maakt ze niet uit zolang je het doet. Zelfs als ze erom moeten liegen. En waarschijnlijk krijgt die nieuwe klant ook te horen dat hij 2 weken later z'n toestel ontvangt.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Morfang schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:45:
[...]

Same here, spannend ;)

Is het trouwens bij een verlenging zo dat als je je nieuwe (micro-)simkaart krijgt, je die meteen kunt gebruiken? Heeft die simkaart ook meteen jouw eigen telefoonnummer?
Weet ik niet, ik had mijn oude sim al laten overzetten naar microsim in de Vodafonewinkel. En het gaat bij mij om een los gekocht toestel met omgezet abo van scherp naar bel+sms+web.

Lijkt me dat jij dus geen contacten en dergelijke op je sim hebt staan.Maar je kunt hem wel meteen gebruiken. Wil je de oude contacten erbij, even naar de winkel van je provider.

Nog even raar : Leugens vertellen tegen klanten is voor mij een nogo. Nu heb ik ook VF, omdat zij de enige zijn die hier goede dekking heeft. Bij KPN moest ik buiten gaan staan, in het huis viel de verbinding weg.

Dus ik zit wel een beetje vast aan VF

[ Voor 32% gewijzigd door Bestla op 15-06-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MrJ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 14:42:
Ok dit is absurd:

Vodafone gebeld met vast toestel en gezegd dat ik van KPN naar Vodafone wil overstappen en gevraagd of de S3 blauw voorradig was.

Dat was zo. Gevraagd naar leveringsproblemen: Die waren er niet meer.

Opgehangen en gebeld met eigen mobiel naar klantenservice en gevraagd waar mijn S3 blijft. Die staat in het systeem en wordt snel verzonden. Hoe snel is snel? Binnen 2 weken werd mij verteld.

Gevraagd waarom ik als ik een nieuwe klant ben deze wel direct kan ontvangen? Geen antwoord.

Bah. :(
Order zojuist cancelled. Heb er genoeg van zo.

Ik heb een reservering uitstaan bij een BC, ga hem daar tzt wel halen. Ben ik nog goedkoper uit ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
-

[ Voor 99% gewijzigd door Lunaticc op 15-06-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Vandaag eindelijk mijn SGS3 van Hi binnen gekregen (blauw).
Heeft maar 15 dagen vertraging opgelopen x) ..

Maar wat een prachttoestel zeg!
Mijn vorige toestel is een HTC HD2 en das toch echt een wereld van verschil :D

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seb1990
MrJ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:13:
[...]

Order zojuist cancelled. Heb er genoeg van zo.

Ik heb een reservering uitstaan bij een BC, ga hem daar tzt wel halen. Ben ik nog goedkoper uit ook. :)
Dat is inderdaad wel zo verstandig, ik was het ook helemaal zat. Nu vandaag langs de winkel gegaan en heb 'm meteen en nog 250 euro goedkoper uit ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Iemand behoefte aan een stuntaanbieding met de witte Galaxy S3?

Nou hier komt die:

90 belminuten plus 3000 smsjes plus 1 GB abo van Vodafone bij pdashop.nl 1 jarig.

Toestel is 259 euro.

259 euro plus 30 euro aansluitkosten= 289 euro.

9 keer 42,50= 382,50.

382,50 + 289 euro=671,50 :) :9~ O+ :P 8)7

Hier te bestellen: http://www.pdashop.nl/pro...&template=ProviderContent

Galaxy S3 is direct leverbaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 15-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
alwaysleft schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:31:
Iemand behoefte aan een stuntaanbieding met de witte Galaxy S3?

Nou hier komt die:

90 belminuten plus 3000 smsjes plus 1 GB abo van Vodafone bij pdashop.nl 1 jarig.

Toestel is 259 euro.

259 euro plus 30 euro aansluitkosten= 289 euro.

9 keer 42,50= 382,50.

382,50 + 289 euro=671,50 :) :9~ O+ :P 8)7

Hier te bestellen: http://www.pdashop.nl/pro...&template=ProviderContent

Galaxy S3 is direct leverbaar :)
Als ik mijn huidige toestel inlever kom ik uit op €745 voor 2 jaar met hetzelfde abonnement ;)
€660 als ik genoeg heb aan 500mb, dat ben ik nu aan het berekenen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Laatst online: 16-08 18:29
Darkfreak schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:43:
Vandaag eindelijk mijn SGS3 van Hi binnen gekregen (blauw).
Heeft maar 15 dagen vertraging opgelopen x) ..

Maar wat een prachttoestel zeg!
Mijn vorige toestel is een HTC HD2 en das toch echt een wereld van verschil :D
Mag ik vragen wanneer jij hem besteld hebt? en of het verlenging of een nieuw abbo betrof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Iemand die hem toevallig ook bij GSM.NL besteld heeft?

Ik ben benieuwd of hun al een levering blauwe toestellen hebben binnen gekregen. Helaas zijn ze telefonisch op dit moment niet bereikbaar om het na te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Lunaticc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Als ik mijn huidige toestel inlever kom ik uit op €745 voor 2 jaar met hetzelfde abonnement ;)
Tsja, dit is gewoon erg goedkoop die actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

:( :( :( :( :( :( :( :( :( @ PostNL :r

Kijk nog even waar de koerier blijft, dus ik check T&T.
WAT! ik niet thuis? Ik heb laptopogen van het internetten aan de eetafel met uitzicht naar voor en achter, dus ik zie alles. Hier is geen pakketbezorger aan de deur geweest.

Dat is nu al de zoveelste keer, dat ik thuis blijf en geen pakket krijg. :-( Het U was niet thuis briefje ontbreekt ook nog ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bestla op 15-06-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorinchemmer
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09-2023
Lunaticc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:45:
[...]

Je krijgt wel een aparte versie van het toestel zie ik.
je krijgt de Vodafone versie.
Als je de simlockvrije versie wilt hebben is hij duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
Zojuist de verzendbevestiging in de mail gekregen. Vodafone, online verlenging, pre-order bevestiging 17 mei. verzendbevestiging 15 juni, bezorging ?? juni.
Mijn klacht staat echter nog steeds open. Ze zijn nog niet van me af.

[ Voor 18% gewijzigd door Morgion op 15-06-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Laatst online: 16-08 18:29
Nou ik ben weg bij HI, elke keer een ander verhaal aan horen bij de "klanten" service. word er onderhand erg moe van. Het wachten is jammer maar oke, maar als ze je dan niet eens duidelijkheid geven wanneer je het toestel ongeveer binnen krijgt.

Bij de een is het: "wordt vandaag verzonden", bij de ander duurt een week en meerdere malen onbekend en nu net zelfs dat ze eerst gaan wachten tot dat ze genoeg voorraad hebben om de gehele order uit te leveren wat nog een paar weken kan duren.

Ondertussen heb ik een T&T code doe het niet doet samen met een status over de bestelling sinds 11/06 die luidt: Gereed maken in magazijn.

Dinsdag naar de belcompany (20m van mijn werk af) waar ze weer toestellen binnen krijgen om maar daar de s3 te halen via vodafone.

oja besteld op 11 mei, iemand die na die tijd heeft besteld en hem al wel binnen heeft?

[ Voor 5% gewijzigd door thvers op 15-06-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Yeah! Zojuist (eindelijk) een mailtje gekregen van Castle.nl dat mijn blauwe S III a.s. maandag of dinsdag verstuurd zal worden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gorinchemmer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:27:
[...]

Je krijgt wel een aparte versie van het toestel zie ik.
je krijgt de Vodafone versie.
Als je de simlockvrije versie wilt hebben is hij duurder
Vodafone versie is ook simlockvrij, alleen branded. Branded is zo op te lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Laatst online: 16-03 11:12
Weet niet of dit het goede topic is, ik kan in ieder geval geen centraal MTV Mobile topic vinden.

Zojuist mijn S3 binnengekregen, de blauwe versie. Er zit een nieuw microsimkaartje bij, die ik op de website kan activeren. Telefoonnummer invoeren en simkaartnummer, en klaar is kees. Nou, dus niet. Krijg elke keer de foutmelding "er is een technische fout opgetreden".

Hebben meer mensen dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
alwaysleft schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:49:
[...]

Vodafone versie is ook simlockvrij, alleen branded. Branded is zo op te lossen!
Branded wil in dit geval toch gewoon zeggen dat Vodafone een aparte softwareversie voor de SGS3 heeft hè? Even flashen straks en klaar. Hoef je in de toekomst ook minder lang op updates te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
sphere schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:54:
Had dit al bijna afgesloten, maar iemand wees me er op dat het verlagen alleen mogelijk is met abonnementsvormen die op dat moment gevoerd worden. Als er dus nieuwe vormen worden geïntroduceerd in de tussentijd, zit je wel vast aan die €50 per maand. Mijn huidige abonnement loopt nog 4 maanden door. Dat betekend dat ik moet hopen dat ze over 10 maanden nog dezelfde abonnementen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:24
edgarf28 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:31:
Yeah! Zojuist (eindelijk) een mailtje gekregen van Castle.nl dat mijn blauwe S III a.s. maandag of dinsdag verstuurd zal worden! >:)
mijn "castle" S3 is al onderweg met GLS, via track&trace eens volgen of deze morgen bezorgd wordt, of deze het weekend wordt overgetild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Lunaticc schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:38:
Had dit al bijna afgesloten, maar iemand wees me er op dat het verlagen alleen mogelijk is met abonnementsvormen die op dat moment gevoerd worden. Als er dus nieuwe vormen worden geïntroduceerd in de tussentijd, zit je wel vast aan die €50 per maand. Mijn huidige abonnement loopt nog 4 maanden door. Dat betekend dat ik moet hopen dat ze over 10 maanden nog dezelfde abonnementen aanbieden.
Kan ik niet zinnig commentaar op leveren. Zou ik even bij BC navragen. Downgrade is mogelijk na 6 maanden, dus voor mij januari 2013. Kan je er wat over vinden op de Vodafone site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Morgen komt mijn Samsung galaxy 3 binnen 8)

vandaag besteld om half 1, ik ga voor de witte :*)

Kpn 275 belminuten/sms + 750 MB+ 4mnd 25,- euro daarna 45 pm

Gratis toestel , ben heel benieuwd zal wel een verschil zijn tegenover de S1 die ik nu bezit :P

edit: voor de mensen die het willen weten via studentenmobiel.nl

[ Voor 11% gewijzigd door CallmeGod op 15-06-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Good catch.

Zit je op 1000/24 = 41,67 per maand. Niet slecht, zeker niet. Misschien dat ik dan ook maar naar KPN ga.

Iemand ervaring qua netwerk VF vs KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Morgion schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Branded wil in dit geval toch gewoon zeggen dat Vodafone een aparte softwareversie voor de SGS3 heeft hè? Even flashen straks en klaar. Hoef je in de toekomst ook minder lang op updates te wachten.
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
MrJ schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:36:
Good catch.

Zit je op 1000/24 = 41,67 per maand. Niet slecht, zeker niet. Misschien dat ik dan ook maar naar KPN ga.

Iemand ervaring qua netwerk VF vs KPN?
Ja ik ben niet bekend met VF netwerk maar zit al 2 jaar via simyo bij KPN en nog nooit
in de steek gelaten de snelheid die ik krijg 14400Kbps/2000kbps is zeker een plus punt.

ik kreeg net een berichtje via studentenmobiel.nl dat mijn order tussen half9 en half 10 geleverd wordt.
Kijk dit is nou service !! complimenten voor studentenmobiel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Vandaag nog even snel voor sluitingstijd langs de BC geweest. Ze hadden nog 1 blauwe.
Direct meegenomen. Kreeg voor mijn oude sgs nog 175 euro. Vond ik een zeer schappelijke prijs.
Prima service en wat een geweldige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAwesome
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
Hunter23 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 01:01:
Vandaag nog even snel voor sluitingstijd langs de BC geweest. Ze hadden nog 1 blauwe.
Direct meegenomen. Kreeg voor mijn oude sgs nog 175 euro. Vond ik een zeer schappelijke prijs.
Prima service en wat een geweldige telefoon.
Ik ga ook van die actie gebruik maken, 175 euro is toch een mooi bedrag!
Kun je zeggen welk abonnement je heb afgesloten? Maakt het nog uit welk abonnement je neemt of krijg je standaard die 175 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
cornekleyer schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Ik ga ook van die actie gebruik maken, 175 euro is toch een mooi bedrag!
Kun je zeggen welk abonnement je heb afgesloten? Maakt het nog uit welk abonnement je neemt of krijg je standaard die 175 euro?
Volgens mij is daar geen relatie tussen. Ik heb bij VF een verlenging aangevraagd.
Het gaat om het 42,50 p/m van Bel+sms+web altijd (1gb) voor 2 jaar. Moest nog wel even 104,99
afrekenen bij de kassa. De 175 wordt later terug gestort op je rekening.
Maar 175 euro is zeker een nette prijs. Ik wilde hem eigenlijk verkopen via V&A maar
de gemiddelde prijs lag daar iets lager :P, gelijk gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Hunter23 op 16-06-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:33:
Fijn voor je trueKAMi, laat je a.u.b. ook weten of het toestel een Nederlands toestel was en naast simlockvrij ook unbranded? Alvast bedankt en veel plezier ermee! :)
Toestel gisteren binnen gekregen van studentmobiel. (besteld op 7-6)
Het toestel dat ik binnen kreeg was Nederlands, simlockvrij en unbranded. Het toestel kwam samen met een T-Mobile abbo.

Tot nu toe erg tevreden mee. WOW wat is hij snel en vloeiend. Ik keek een HD film in een pop-up venstertje, terwijl ik shadowgun speelde. Ding is niet plat te krijgen, beide bleven vloeiend doorgaan. _/-\o_

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
trueKAMi schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:58:
[...]

Toestel gisteren binnen gekregen van studentmobiel. (besteld op 7-6)
Het toestel dat ik binnen kreeg was Nederlands, simlockvrij en unbranded. Het toestel kwam samen met een T-Mobile abbo.
Hoe kun je zien of het toestel branded is? Als er software van Vodafone bijvoorbeeld op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ook heb ik mijn Samsung Galaxy vanmorgen gekregen om half 9.
Kreeg gisteren netjes een bericht ( studentenmobiel) dat mijn telefoon wordt geleverd tussen half 9 en 10.
half 9 ging de telefoon dat de koerier er over 10 min hier was.

En ja hoor 10 min later tekenen , en telefoon ontvangen( wit)

Telefoon is heeel snel wat een verschil tegenover mijn S1 :*)

Ik moet nog wel even wachten dat ik deze telefoon helemaal in gebruik kan nemen invm nummer behoud!

[ Voor 24% gewijzigd door CallmeGod op 16-06-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

thvers schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:45:
[...]
Mag ik vragen wanneer jij hem besteld hebt? en of het verlenging of een nieuw abbo betrof?
Het was een verlenging.
8 mei had ik de bestelling opgegeven :).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McAwesome
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
Hunter23 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Hoe kun je zien of het toestel branded is? Als er software van Vodafone bijvoorbeeld op staat?
bijvoorbeeld bij opstarten zie je dan een vodafone logo, of software van vodafone en soms een logo op de telefoon zelf, niet zeker is of dat ook zo is bij de galaxy s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
McAwesome schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 15:08:
[...]

bijvoorbeeld bij opstarten zie je dan een vodafone logo, of software van vodafone en soms een logo op de telefoon zelf, niet zeker is of dat ook zo is bij de galaxy s3.
bedankt voor je antwoord. Ik heb hem mijn telefoon gehaald bij de BelCompany. Er staat wel het een en ander software op van VF, maar nergens logo's tijdens opstarten of op de behuizing. Ben er sowieso superblij mee. Hoop dat de rest van de telefoons snel binnen komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
sphere schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:57:
[...]

Kan ik niet zinnig commentaar op leveren. Zou ik even bij BC navragen. Downgrade is mogelijk na 6 maanden, dus voor mij januari 2013. Kan je er wat over vinden op de Vodafone site?
Ik heb hem binnen _O_

Oude abonnement wat ik had kwam gewoon te vervallen. Heb nu een BSW Vaak €50 abonnement. Over 6 maanden kan ik dus gewoon downgraden naar €42,50. Toestel gratis en ook nog eens €125 terug gekregen voor mijn Desire.

Nu eerst maar eens verder spelen en een hoesje bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mijn abo loopt pas in November af, maar aangezien verlengen voor mij niet loont ga ik volgende week een nieuw abonnement afsluiten bij VF. Belsimpel heeft wel een prima pakket voor me, 37.50 p. maand, eerste 6 maanden 0,- en 95,- voor het toestel. Dan maken die resterende maanden van m'n huidige abonnement ook niet veel uit dus :)

Moet zeggen dat er wel goede sites voorbij zijn gekomen in dit topic!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Lunaticc schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:31:
Ik heb hem binnen _O_

Oude abonnement wat ik had kwam gewoon te vervallen. Heb nu een BSW Vaak €50 abonnement. Over 6 maanden kan ik dus gewoon downgraden naar €42,50. Toestel gratis en ook nog eens €125 terug gekregen voor mijn Desire.

Nu eerst maar eens verder spelen en een hoesje bestellen :D
Ik zou gisteren binnenlopen bij BC, maar is niet gelukt. Morgen maar even. Hoop dat de back knop aan de rechterkant niet te irritant is als je een HTC Desire gewend bent. Zal eens in het ervaringen topic trollen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Vandaag bij de Phonehouse een blauwe S3 opgehaald. Ze hadden m donderdag al liggen en voor me vastgehouden tot vanmorgen.

Ik heb hem uiteindelijk gecombineerd met een nieuw T-Mobile Smart Plus 300 abonnement (met 500 mb internetbundel). De eerste 12 maanden a 19,95 en de laatste 12 maanden a 39,95 p.m.

De eenmalige kosten waren 129,00 waar 120 euro afging vanwege een groupon-voucher a 120 euro. Gevonden via marktplaats.. Zeker de moeite waard om even te kijken.

Totaal komt dit neer op 724 euro waarbij ik ook nog een flip-cover a 35 euro kreeg van de verkopert. Geen slechte deal volgens mij. Het is nog even te bezien of ik het met 500 mb red maar dat kan tussentijds nog opgehoogd worden voor 4,95 per maand extra. Eerst maar even kijken hoever ik hiermee kom.

Nu door naar ..[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie..

BTW. Het toestel is erg indrukwekkend en razendsnel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag klantenservice Hi gebeld en gezegd dat het hele idee van toestel leasen mij niet aanstaat. Doorverbonden naar afdeling 'opzeggingen' waar ik zeer vriendelijk werd geholpen. Ik had de keuze uit MTV of KPN:

Het is 1 jarig KPN geworden.
229 voor het toestel (kreeg 70 euro persoonlijke korting)
Begin met Personal Sim Bel-SMS-WebXL 1000, Kost mij de eerste 2 maanden per maand 25 euro (is actie).€12,5.
Dan 1 maand 90 euro.
Daarna kan ik na 3 maanden mijn abbo naar beneden bijstellen, ongeacht mijn keuze krijg ik 12,5 korting per maand gedurende resterende looptijd.

Daarbij heb ook de optionele extra internet bundel bundel genomen van 5 euro voor 250 MB. Deze gaat pas in op moment dat je data verbruik boven je bundel komt, komt je data verbruik niet boven je bundel dan betaal je die 5 euro niet. Maar ik ga er vanuit deze niet nodig te hebben!

Kortom voor 1 jaar betaal ik, afhankelijk van mijn abonnement keuze (200 minuten of 275 minuten), 616,5 591,5 of 661,5 636,5 euro. Prima.

Levertijd blauw was maximaal 2 weken.

Edit; Was vergeten dat ik ook gedurende de eerste 2 actie maanden €12.5 korting krijg. Beide totaal bedragen heb ik dus vermindert met 25 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:12
Bah, gisteravond zou ik gebeld worden door Hi om te verlengen naar MTV. Ik moet namelijk wachten totdat mijn oude verlenging bij Hi geannuleerd is. Blijkt dat het nu maandag is geworden. En daarna weer wachten totdat de blauwe S3 kan worden geleverd. Ik ben te ongeduldig hiervoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 12:16
Lunaticc schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:31:
[...]
Over 6 maanden kan ik dus gewoon downgraden naar €42,50.
Weet je dat wel zeker? Volgens mij kan je alleen tussentijds wijzigen naar een duurdere variant namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

bob-nwk schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:25:
[...]

Weet je dat wel zeker? Volgens mij kan je alleen tussentijds wijzigen naar een duurdere variant namelijk..
Na 6 maanden mag je bij VF 1 stap omlaag, voor €20,-.

Eigenlijk complete onzin, vind ik. Een beetje coulance richting de klant zou mogelijk moeten zijn, wisselen tussen abonnementen hoort eigenlijk geen doodzonde te zijn. Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:29:
-knip-

Levertijd blauw was maximaal 2 weken.
Ik heb vandaag nog 2 blauwe mogen verkopen :) Waren de eerste blauwe die we binnen hebben gekregen. (KPN winkel) Wel erg mooi in het blauw, had ik niet verwacht eerlijk gezegd :o

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ary schreef op zondag 17 juni 2012 @ 00:59:
Eigenlijk complete onzin, vind ik. Een beetje coulance richting de klant zou mogelijk moeten zijn, wisselen tussen abonnementen hoort eigenlijk geen doodzonde te zijn. Oh well.
Is toch logisch? Uiteindelijk is het een kwestie van muntjes. Als iedereen het duurste abonnement nam voor een gratis phone om vervolgens te downgraden tot 5 euro per maand kon het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Hoewel mijn abonnement op mijn sim-only is afgelopen, blijf ik nu per maand 14,26 betalen voor 300 belminuten en onbeperkt internet bij telfort (fup). Eigenlijk wilde ik ergens verlengen met een S3 erbij, maar als ik goed bekijk ben ik denk ik goedkoper uit om mijn toestel los te kopen?
14,26*24=342.24
Telefoon nieuw kost op dit moment 568,- (incl verzendkosten, redcoon)
Dus in het ergste geval ben ik dan 910,24 euro in totaal kwijt, 37,93 per maand (300 minuten + onbeperkt internet zonder een opzegtermijn van 24 maanden met per direct maandelijk opzegbaar)

Ik verwacht dat de telefoon nog wel iets goedkoper zal worden naarmate hij beter leverbaar is? Of zal dat wel meevallen? En ik verwacht dat hij straks nieuw_gebruikt (dus nieuwe via particulieren op marktplaats, bijv. via verlenging gekregen) zo'n 450 euro zal gaan kosten. Mocht ik dat voor elkaar krijgen, dan zal het dus worden:
342.24+450=792.24 euro in totaal
33,- euro per maand

Ik neem aan dat dit allemaal wel haalbaar meot zijn toch wat ik hier beschrijf?
Ik dacht ik laat dit hier ff weten, misschien dat het voor andere ook voordeliger is om het huidige abonnement te laten doorlopen en het toestel los te kopen. Ik wilde zelf eigenlijk ook verlengen tot ik tot deze conclusie kwam. Of is er iets waar ik geen rekening mee heb gehouden? :)
Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste