Daar is mijn antwoord van Bart.De release van het jaar! PC Call of duty: Black Ops 2 Nuketown Edition is vanaf nu te bestellen bij Bart Smit!
Speelt weer als vanouds, helaas alleen nog de combat training kunnen doen, nog even en dan kan de multiplayer gespeeld worden.. Vanaaf maar eens bezig gaan met de single player dan heb ik dat maar vast gehad.
Hier nog een fan! Ik ben benieuwd wat de BO2 tegenhanger van de Famas uit MW2 wordt. Als je eenmaal gewend bent aan een burst shot, wil je niets anders meer!baronruud schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:59:
[...]
+1 ziet er goed, ben ik ook een fan van!
Ik zeg deze:Odysseus253 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:08:
[...]
Hier nog een fan! Ik ben benieuwd wat de BO2 tegenhanger van de Famas uit MW2 wordt. Als je eenmaal gewend bent aan een burst shot, wil je niets anders meer!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uUNg4FIFdlo]
edit:
Stats van de SMR zijn wel om van te watertanden (embedden werkt om een of andere reden niet).
http://www1.blackopsii.com/images/weapons/smr-3.jpg
[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2012 14:26 ]
Helemaal top, die M8A1. Red Dot Sight erop, en gaan!
Die SMR is ook leuk, maar gaat waarschijnlijk gepaard met kramp in m'n vinger na 15 min spelen.
Die SMR is ook leuk, maar gaat waarschijnlijk gepaard met kramp in m'n vinger na 15 min spelen.
Ik vind de recoil op de wapens toch nog erg matig hoor, Black Ops had het wat mij betreft beter. Maybe dat ik het mis heb hoor
Deze email/sms kreeg ik ook vandaag, met een link erbij. Ze doen alleen net alsof je 'VIP' zou worden en het spel sowieso zou hebben (had al eerder hun gemaild). Maar de link die erin zit is gewoon naar hun website naar het artikel

Zag dat het spel gisteren avond al te bestellen was, dus heb het toen al gedaan. Hun slome mailtje van vandaag had ik dus niks aan
Gewoon rapid fire gebruiken.Odysseus253 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:35:
Helemaal top, die M8A1. Red Dot Sight erop, en gaan!

@Srdevil, Ik moet je wel zeggen dat als je via bart smit besteld ( denk dat je dat bedoeld met Bart ) volgens mij versturen ze hem dan per post naar het filiaal dat je hebt aangegeven. Had dat vorig jaar ook met MW3. Was toen om 13.00 klaar omdat ik een halve dag vrij had genomen op stage en kwam er toen achter dat ik hem pas om 16.00 op kon halen bij het filiaal omdat de pakket post dan pas kwam. Dus let hierop
Als ik de footage met de MP7 zie.... ctrl-c ctrl-vvinom schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:36:
Ik vind de recoil op de wapens toch nog erg matig hoor, Black Ops had het wat mij betreft beter. Maybe dat ik het mis heb hoor

Hopelijk doet dat ding niet zo veel schade.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Als dit zo is cancel ik de order weer lol. Dat schiet toch niet op, waarom shippen ze niet gewoon direct, ze hebben die game echt wel al binnen.destroye schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:56:
@Srdevil, Ik moet je wel zeggen dat als je via bart smit besteld ( denk dat je dat bedoeld met Bart ) volgens mij versturen ze hem dan per post naar het filiaal dat je hebt aangegeven. Had dat vorig jaar ook met MW3. Was toen om 13.00 klaar omdat ik een halve dag vrij had genomen op stage en kwam er toen achter dat ik hem pas om 16.00 op kon halen bij het filiaal omdat de pakket post dan pas kwam. Dus let hierop
Normaal gesproken kunt u de bestelling, indien deze voor 13:00 uur is geplaatst
en er zitten geen artikelen bij met een afwijkende levertermijn, de volgende
werkdag na 16:00 uur afhalen in het filiaal.
Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een e-mail met
daarin de pakketcode(s) waarmee de bestelling te volgen is via TNT Track &
Trace. Zo kunt u zelf uw pakket volgen en weet u zeker wanneer de bestelling in
het Bart Smit filiaal aanwezig is om af te halen.

Zal wel ff mailen/bellen, to be sure.
edit:
https://sd.bartsmit.com/%...x?ClickType=2&NodeID=1100Zodra uw bestelling is afgerond, wordt deze door ons magazijn ingepakt voor verzending. U ontvangt een track-en-trace code via de e-mail. Omdat de game pas op 13 november bij u bezorgd mag worden, is deze track-en-trace code pas te volgen vanaf 12 november om 8 uur ’s avonds, de dag dat de game ons magazijn verlaat. Eerder zal de code niet actief zijn. Let op: kiest u voor aflevering in de winkel dan zal deze op 13 november in de loop van de dag afgeleverd worden en is dus niet al op te halen tijdens een nachtelijke opening.
Right, cancellen die handel, schiet lekker op dit hahaha.
[ Voor 22% gewijzigd door Vraaag op 07-11-2012 15:13 ]
Wat ik toen wel als advies mee heb gekregen is dat als je hem gewoon s' ochtens wil ophalen dan moet je naar de winkel en alles wat op de site aan extra's erbij staat krijg je ook als je hem in de winkel besteld
Die extra's maken me niet uit, gaat om de prijs.destroye schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:20:
Wat ik toen wel als advies mee heb gekregen is dat als je hem gewoon s' ochtens wil ophalen dan moet je naar de winkel en alles wat op de site aan extra's erbij staat krijg je ook als je hem in de winkel besteld
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar als het om de prijs gaat, waarom bestel je dan bij bart smit?
42,99 in de pre-order online bij bart smit.. En dacht hem dan in de ochtend op te halen, maar dat gaat dus mooi niet door.bram1984 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:50:
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar als het om de prijs gaat, waarom bestel je dan bij bart smit?
(en ik wil wel de pre-order versie, anders mis je nuketown). Maar weer besteld bij Gamesync, dan wacht ik het postmevrouwtje wel af.
[ Voor 16% gewijzigd door Vraaag op 07-11-2012 15:57 ]
Volgensmij als je hem bij de winkel besteld krijg je hem volgensmij ook voor 42,99 hoor.
Correction: Yesterday I said that FPS would be capped at 120 for ranked matches. The cap will actually be 200 FPS for ranked matches. This cap is needed to prevent monster rigs from degrading dedicated server performance. Frag on, please. #blackops2 #pc
Je snapt het echt niet hè?RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:11:
Nee, je kan niet uit een lijst kiezen.
Waar het op neerkomt is dat je hetzelfde systeem hebt als in mw3 en dan heet het opeens dedicated servers. In de praktijk heb je dezelfde ellende als in mw3 je kan zelf de map niet kiezen en cheaters hebben vrij spel
maw dezelfde ellende als in mw3.
Je moet idd net als bij de MW serie via Find Game (al dan niet met party) op zoek gaan naar een bepaald type game, echter in tegenstelling tot de MW reeks wordt je niet via p2p rechtstreeks verbonden de PC van een andere speler maar wordt je verbonden met een dedicated Treyarch controlled server. Omdat de game dus op een server plaatsvind en niet meer op de PC van een speler is het lastiger om the cheaten (niet onmogelijk want ook in MW1, BO1, COD2 en BF3 kan/kon het)
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik snap het heel goed, het is gewoon matchmaking excact zoals in mw3 en of het nu via p2p gaat of via controlled server boeit voor geen meter.Frentik schreef op woensdag 07 november 2012 @ 16:31:
[...]
Je snapt het echt niet hè?
Je moet idd net als bij de MW serie via Find Game (al dan niet met party) op zoek gaan naar een bepaald type game, echter in tegenstelling tot de MW reeks wordt je niet via p2p rechtstreeks verbonden de PC van een andere speler maar wordt je verbonden met een dedicated Treyarch controlled server. Omdat de game dus op een server plaatsvind en niet meer op de PC van een speler is het lastiger om the cheaten (niet onmogelijk want ook in MW1, BO1, COD2 en BF3 kan/kon het)
Je hebt zelf niks in de hand wat cheaters in de hand werkt + het feit dat je op kutservers komt met een ping van boven de 100+ enz.......
Je kan het zo inpakken als jezelf wil maar het is compleet shit voor de echte gamer zoals ik.
Na je laatste zinnetje heb ik maar besloten om niet inhoudelijk te reageren, *proest*!
Inderdaad, je bent jezelf nu belachelijk aan het maken...voor de echte gamer! Haha.
Verwijderd
Als ik de filmpjes zie lijkt BO2 een stuk sneller dan BO1 te zijn. Even als vergelijking mijn stats van de laatste 2 CoDs. In beide CoDs heb ik vergelijkbare tactieken gebruikt al speelde ik vaker met parties en vaker Domination (met BB, CG en Dogs die elke ronde wel geregeld werden) in BO1.
BO1 652 uur 110k kills. SPM 286. (2,8 kills p/m)
MW3 383 uur 85k kills. SPM 299. (3,7 kills p/m)
MW3 is bijna anderhalf keer zo snel als BO1. Dat bevalt me ergens wel maar anderzijds vond ik het feit dat je wat moest kunnen om dik te scoren in BO1 fijner dan de MP7/PP90/Striker spam uit MW3 (al beviel die uiteindelijk ook wel).
Wat is de algemene gedachte BO2 even snel als MW3 of meer richting BO1?
MW3 is bijna anderhalf keer zo snel als BO1. Dat bevalt me ergens wel maar anderzijds vond ik het feit dat je wat moest kunnen om dik te scoren in BO1 fijner dan de MP7/PP90/Striker spam uit MW3 (al beviel die uiteindelijk ook wel).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 17:59 ]
Ik hoop meer riching BO 1, de snelheid in die game vond ik heerlijk.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:56:Wat is de algemene gedachte BO2 even snel als MW3 of meer richting BO1?
Het mag van mij wel iets rustiger, alhoewel ik vaak aan het sprinten ben.
Mijn twijfels om de game te halen ligt nu nog bij het quickscopen, als je dat een beetje beheerst is het easy killen.
Maar vind het wat lame.
Heb het in MW3 ook een paar keer gedaan, maar voelde me bijzonder hypocriet
Ik denk dat dat nog bepaald moet worden. Op de filmpjes die je nu ziet rent iedereen als een malle in het rond, maar dat is ook maar omdat de bots niet de acuratesse en het inschattingsvermogen van menselijke tegenspelers hebben. Ik denk dat de uiteindelijke snelheid ietsje hoger ligt dan BO1 omdat ze het campen tegengaan dmv bvb de ghost perk (die niet activeert als je stilzit), en de snipers, maar dat de snelheid iets láger ligt dan je nu op de filmpjes ziet.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:56:
Als ik de filmpjes zie lijkt BO2 een stuk sneller dan BO1 te zijn. Even als vergelijking mijn stats van de laatste 2 CoDs. In beide CoDs heb ik vergelijkbare tactieken gebruikt al speelde ik vaker met parties en vaker Domination (met BB, CG en Dogs die elke ronde wel geregeld werden) in BO1.
en @Vraaag, bedankt voor de info. Net even Bart Smit gemaild om te vragen of ik mijn bestelling kan omzetten van ophalen -> versturen. Als ik hem toch niet eerder dan 16:00 kan ophalen kunnen ze 'm net zo goed opsturen (post komt om 14:00 meestal).destroye schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:56:
@Srdevil, Ik moet je wel zeggen dat als je via bart smit besteld ( denk dat je dat bedoeld met Bart ) volgens mij versturen ze hem dan per post naar het filiaal dat je hebt aangegeven.
Daarnaast ga ik 'm dinsdag overdag toch niet spelen want zoals het elke keer gaat ligt steam toch de hele dag plat. Ik ga 'm om 21:30 wel proberen als ik thuis ben uit m'n werk.
RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:02:
Je kan het zo inpakken als jezelf wil maar het is compleet shit voor de echte gamer zoals ik.
offtopic:

Maar enlighten me: wat is in jouw ogen een echte gamer??
[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 07-11-2012 19:54 ]
Tuurlijk is dat niet hetzelfde, 1 centrale server die als host dient waarop de spelers connecten of een speler die ook tegelijkertijd host is met de voordelen van dien etc.RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:02:
[...]
Ik snap het heel goed, het is gewoon matchmaking excact zoals in mw3 en of het nu via p2p gaat of via controlled server boeit voor geen meter.
Je hebt zelf niks in de hand wat cheaters in de hand werkt + het feit dat je op kutservers komt met een ping van boven de 100+ enz.......
Volgens PCDEV unlocked is ie ook pas speelbaar na 19:30, dan unlocked ie op steam.srdevil schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:20:
[...]
en @Vraaag, bedankt voor de info. Net even Bart Smit gemaild om te vragen of ik mijn bestelling kan omzetten van ophalen -> versturen. Als ik hem toch niet eerder dan 16:00 kan ophalen kunnen ze 'm net zo goed opsturen (post komt om 14:00 meestal).
Daarnaast ga ik 'm dinsdag overdag toch niet spelen want zoals het elke keer gaat ligt steam toch de hele dag plat. Ik ga 'm om 21:30 wel proberen als ik thuis ben uit m'n werk.

Bij intertoys is er maandag op dinsdag nachtverkoop, lijkt me stug dat die dan niet speelbaar zou zijn?Vraaag schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:58:
[...]
Volgens PCDEV unlocked is ie ook pas speelbaar na 19:30, dan unlocked ie op steam.
Deze map nog niet langs zien komen. 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9t3ZVomP2L0]
edit: Die target finder is wel een beetje n00b hoor. Beetje categorie heartbeat sensor.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9t3ZVomP2L0]
edit: Die target finder is wel een beetje n00b hoor. Beetje categorie heartbeat sensor.
[ Voor 31% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2012 21:29 ]
Alsof de doelen al niet makelijk genoeg te zien zijn. Denk dat het wel meevalt. Je FOV wordt wel enorm krap met die sights.bram1984 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:25:
[video]
Ik vind mezelf idd een echte gamer, iemand die zelf wil kiezen hoe hij zijn instellingen wil hebben zonder allerlei sancties opgelegt te krijgen zoals beperkte fov instellingen enz.....
De huidige generatie gamers weten nog niet eens wat fov en een config is
dus die vreten alles wat de makers uitbrengen en hebben niet eens in de gaten als ze op een 100+ ping server zitten. Maar goed mijn niveau ligt ook een stuk hoger dan de gewone gamer 
Let maar op mijn woorden zodra de game uit is wat voor ellende je krijgt met dit systeem.
Let erop dat je niet teveel begint te flamen, niks mis met een discussie maar onderbouw het dan wel.
De huidige generatie gamers weten nog niet eens wat fov en een config is
Let maar op mijn woorden zodra de game uit is wat voor ellende je krijgt met dit systeem.
Let erop dat je niet teveel begint te flamen, niks mis met een discussie maar onderbouw het dan wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2012 22:53 ]
Je kon in Black ops 1 gewoon je FOV aanpassen hoor. Zal in Black ops2 niet veel anders zijn, is al bekend gemaakt dat ze een hoop functies door de gebruikers laten instellen op grafisch gebied (FOV doormiddel van een third party app).RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:
Ik vind mezelf idd een echte gamer, iemand die zelf wil kiezen hoe hij zijn instellingen wil hebben zonder allerlei sancties opgelegt te krijgen zoals beperkte fov instellingen enz.....
De huidige generatie gamers weten nog niet eens wat fov en een config isdus die vreten alles wat de makers uitbrengen en hebben niet eens in de gaten als ze op een 100+ ping server zitten. Maar goed mijn niveau ligt ook een stuk hoger dan de gewone gamer
Je spreek jezelf trouwens wel een beetje tegen, eerste benoem jezelf een echte gamer, en dan heb je het over het niveau en gewone gamers, Gamers zijn gamers toch
Jammer dit soort zinnen...RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:
Maar goed mijn niveau ligt ook een stuk hoger dan de gewone gamer
Is de "Tiger" group trouwens nog steeds bij elkaar?
Heb al weer een paar toegevoegd op steam, maar vroeg me af in welke mate er nog samen gespeeld werd.
Er hoeft geen olie op het vuur gegooid te worden.RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:
De huidige generatie gamers weten nog niet eens wat fov en een config isdus die vreten alles wat de makers uitbrengen en hebben niet eens in de gaten als ze op een 100+ ping server zitten. Maar goed mijn niveau ligt ook een stuk hoger dan de gewone gamer
En wat heeft FOV met dedi's te maken? Iets met van de hak op de tak springen en niet meer weten waar je nu precies over zeikt? FOV kun je overigens gewoon zonder gebruik van tools aanpassen in BO2.

[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 07-11-2012 22:53 ]
Ingame kan je de fov verhogen tot 80 (in bo1 was het 90). 3rd party programma's zijn niet de bedoeling. Zie een twitter overzicht die Asgaro hier neerzette.Sn0wblind schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:24:
[...]
Je kon in Black ops 1 gewoon je FOV aanpassen hoor. Zal in Black ops2 niet veel anders zijn, is al bekend gemaakt dat ze een hoop functies door de gebruikers laten instellen op grafisch gebied (FOV doormiddel van een third party app).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ziet er allemaal goed uit tot nu toe. Het is alweer een tijdje geleden dat ik van plan was om een COD-game op de dag van release te gaan halen.bram1984 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:25:
[video]
Ik vind wel dat de punten die veroverd moeten worden hier erg kort bij elkaar liggen. Wordt dit de standaard voor BO2? Dat zou ik persoonlijk een beetje jammer vinden.
Mag je achterwege laten.
Wat ik al aangeef; het is een beetje zeiken om het zeiken, maar goed, daar ben je een ekte gamert voor.Gundogan schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:55:
[...]
Ingame kan je de fov verhogen tot 80 (in bo1 was het 90). 3rd party programma's zijn niet de bedoeling. Zie een twitter overzicht die Asgaro hier neerzette.
[ Voor 34% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2012 00:15 ]
Ik zal het anders uileggen
ik maak me er altijd makkelijk vanaf.
Here we go:
Bij normale dedicated servers kan je gewoon uit een lijst een server kiezen waar je op wil spelen, vaak is daar een admin aanwezig, zodra er ge-cheat of ge-hacked wodt zoals men dat tegenwoordig zegt wordt deze meestal gelijk gebanned. (blijft de server lekker clean) en het voordeel van een lage ping.
Bij BO-2 gaat het via een matchmaking systeem zoals in mw3 enz... het nadeel is dat er binnen no-time cheaters (hackers) opzitten zonder dat deze gebanned worden. Een ander nadeel is dat je in een lobby geplaatst wordt met een veel hogere ping. En of dat nu op een p2p is of controlled server maakt helemaal niks uit de cheaters kunnen vrijuit spelen. En lange wachttijden.
Here we go:
Bij normale dedicated servers kan je gewoon uit een lijst een server kiezen waar je op wil spelen, vaak is daar een admin aanwezig, zodra er ge-cheat of ge-hacked wodt zoals men dat tegenwoordig zegt wordt deze meestal gelijk gebanned. (blijft de server lekker clean) en het voordeel van een lage ping.
Bij BO-2 gaat het via een matchmaking systeem zoals in mw3 enz... het nadeel is dat er binnen no-time cheaters (hackers) opzitten zonder dat deze gebanned worden. Een ander nadeel is dat je in een lobby geplaatst wordt met een veel hogere ping. En of dat nu op een p2p is of controlled server maakt helemaal niks uit de cheaters kunnen vrijuit spelen. En lange wachttijden.
Had Black Ops tips staan op de loading screens? Want dit haat ik dus...
Het is hier geen 9gag.
Het is hier geen 9gag.
[ Voor 27% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2012 00:13 ]
Hahaha 
Jij bent duidelijk geen echte gamer Asgaro als je persé de tips wilt lezen!
Jij bent duidelijk geen echte gamer Asgaro als je persé de tips wilt lezen!
[ Voor 82% gewijzigd door vinom op 08-11-2012 00:13 ]
100 score voor 1 kill in domination 
En 200 voor de neutrale B vlag. I LIKE!!
En 200 voor de neutrale B vlag. I LIKE!!
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Aeon, dat is veronderstel ik een knipoog naar de discussie van hierbovenvinom schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:53:
Hahaha
Jij bent duidelijk geen echte games Asgaro als je persé de tips wilt lezen!
Ik wou er niet aan deelnemen, maar goed, één ding moet van m'n hart...
knip
[ Voor 18% gewijzigd door Sn0wblind op 08-11-2012 00:14 ]
Je kan gewoon uit een server lijst een server kiezen hoor in Black Ops2, dit is al bekend gemaakt door Treyarch, je kan alleen zelf geen servers opzetten om veiligheids redenen. Dit kan dus zelfs cheaten tegengaan.RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:22:
Ik zal het anders uileggenik maak me er altijd makkelijk vanaf.
Here we go:
Current ETA for Steam preloading to begin: Friday, Nov 9, 3pm PST. #BlackOps2 #PC
En als die admins nou van cheaten houden....RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:22:
Ik zal het anders uileggenik maak me er altijd makkelijk vanaf.
Here we go:
Hihihi,RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:
ik moest hier zo om lachen dat ik een nat scheetje liet! (wat een kletspraat)
/ontopic
ik hoop wel dat de snelheid gelijk is aan BO1. Al moet ik zeggen dat ik MW3 de laatste tijd wel heel erg waardeer...
Nadeel is wel de SMG spray spam die je overal tegenkomt... Dat was in BO1 een stuk beter. Daar had je bv nog wat de perk dat je onzichtbaar was op de radar enzo... bij MW3 is het run and gun
Wel baal ik dat er geen dedicated servers zijn... dit was zo goed in BO1 en dat matchmaking is gewoon bagger omdat je soms een paar minuten naar een zoek scherm zit te gluren....
[ Voor 13% gewijzigd door Jedi Geub op 08-11-2012 09:29 ]
/off topic, lijkt erop dat modje een drukke avond heeft gehad in dit topic.
/on topic, nja de snelheid maakt me niet uit maar hoop gewoon niet dat ze het te makkelijk maken voor noobs waar je telkens gepanicknifed of noobshot wordt, nu in MW3 vind ik dat zo irritant
/on topic, nja de snelheid maakt me niet uit maar hoop gewoon niet dat ze het te makkelijk maken voor noobs waar je telkens gepanicknifed of noobshot wordt, nu in MW3 vind ik dat zo irritant
Er zijn wel dedicated servers, *zucht*. Ik heb bij BO1 alléén maar gezeik gelezen van mensen die gekicked werden omdat ze te goed speelden.Jedi Geub schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:27:
[...]
Hihihi,
ik moest hier zo om lachen dat ik een nat scheetje liet! (wat een kletspraat)
/ontopic
ik hoop wel dat de snelheid gelijk is aan BO1. Al moet ik zeggen dat ik MW3 de laatste tijd wel heel erg waardeer...
Nadeel is wel de SMG spray spam die je overal tegenkomt... Dat was in BO1 een stuk beter. Daar had je bv nog wat de perk dat je onzichtbaar was op de radar enzo... bij MW3 is het run and gun
Wel baal ik dat er geen dedicated servers zijn... dit was zo goed in BO1 en dat matchmaking is gewoon bagger omdat je soms een paar minuten naar een zoek scherm zit te gluren....
Verwijderd
Dat is niet zeiken. Dat is via een omweg zggen dat ze gamers van het hoogste niveau zijn.bram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:56:
[...]
Er zijn wel dedicated servers, *zucht*. Ik heb bij BO1 alléén maar gezeik gelezen van mensen die gekicked werden omdat ze te goed speelden.
Ge-panicknifed worden (def. Let): Niet opletten terwijl je dicht bij een tegenstander staat die wel let en daardoor sneller reageert dan jij.
Panicknife bestaat niet. Kritiek op de Commandolunge range is terecht maar dat een knife wint op 1 meter is feit bij CoD.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 10:04 ]
Whahhaahaa natuurlijkRoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:

Ziet er goed uit, net als de meeste maps. Ze mogen wel iets groter van mij, maar dat moet je miss niet verwachten van cod.
Steam/XBL: Avioto
hehe nou sorry hoor maar panic knife bestaat echt wel, ik heb er zelf ook soms last van.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:00:
[...]
Dat is niet zeiken. Dat is via een omweg zggen dat ze gamers van het hoogste niveau zijn.
Ge-panicknifed worden (def. Let): Niet opletten terwijl je dicht bij een tegenstander staat die wel let en daardoor sneller reageert dan jij.
Panicknife bestaat niet. Kritiek op de Commandolunge range is terecht maar dat een knife wint op 1 meter is feit bij CoD.
je rent een hoekje om en je verwacht niet dat er iemand staat en uit schrik knife je.
dat is panic knife, heeft niets met jouw beschrijving te maken
Als je daar iemand mee killed is je reactie snelheid toch juist goed? Dan ben je toch juist geen noob?Martin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:26:
[...]
hehe nou sorry hoor maar panic knife bestaat echt wel, ik heb er zelf ook soms last van.
je rent een hoekje om en je verwacht niet dat er iemand staat en uit schrik knife je.
dat is panic knife, heeft niets met jouw beschrijving te maken
In de snelheid kan het juist inschatten van de afstand wanneer te knifen echter soms een probleem zijn voor mensen, die dan vaak in de lucht knifen.
zeg niet dat het noob is, vind het alleen irritant13tha1pi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:49:
[...]
Als je daar iemand mee killed is je reactie snelheid toch juist goed? Dan ben je toch juist geen noob?
In de snelheid kan het juist inschatten van de afstand wanneer te knifen echter soms een probleem zijn voor mensen, die dan vaak in de lucht knifen.
noobshots vind ik noob, die gasten die gewoon spray for life spelen en geluk hebben dat ze mij killen
net als commando knife -> onrealistishe afstanden voor knifen
Je moet zo maar denken als die noobs jou killen met een spray shot dan waren ze op dat moment beter dan jou!!
Verwijderd
Ik ben het ermee eens dat de knife te krachtig is in CoD. Zou liever de twee keer bash van CoD1 en 2 zien dan de oneknife=1 kill van nu zien.
Panicknife bestaat gewoon niet. Je hebt mensen met reactiesnelheid en mensen die zeggen dat panicknife vervelend is.
Overigens is hipfire in veel gevallen (zeker met een SMG) de beste optie. Heeft niks met noob zijn te maken.
Ik ben je overigens niet aan aan het vallen hierover of je aan het betichten van noob zijn.
Panicknife bestaat gewoon niet. Je hebt mensen met reactiesnelheid en mensen die zeggen dat panicknife vervelend is.
Overigens is hipfire in veel gevallen (zeker met een SMG) de beste optie. Heeft niks met noob zijn te maken.
Ik ben je overigens niet aan aan het vallen hierover of je aan het betichten van noob zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 11:09 ]
snelle reactie en schrikreactie is verschillendVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:00:
Ik ben het ermee eens dat de knife te krachtig is in CoD. Zou liever de twee keer bash van CoD1 en 2 zien dan de oneknife=1 kill van nu zien.
@13tha1pi, ben ik het niet mee eens, ik kan ook met een MP7 rapid fire en steady aim rond gaan lopen omdat het dan makkelijk is en je de spray toch wel raakt, maar dat zegt niet dat je beter bent dan iemand op dat moment want je kan ook gewoon geluk hebben, ik gebruik dan liever een acr met stalker zodat ik scoped sneller kan lopen en veel meer kills kan binnen halen dan die sprayers, enige waarmee dat leuk was is in MW2 met de UMP.45
Dat zou toch eens mooi zijn he! Toen was het nog eens een afgang als iemand je gebashed had en was het een uitdaging. Kreeg je gelijk "lol" op de chat. Nu is het idd een beetje richten vanaf een metertje gelijk een kill. edit: volgens mij als je de speler goed raakte was 1 keer bashen voldoendeVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:00:
Samen met vele kill en death streaks is dat gemaakt om het leuk te maken voor de wat mindere spelers. En daar is COD ook weer groot door geworden.
Persoonlijk speel ik liever op een soort van promod omgeving. Ik hoop echt dat ze dat nog eens maken! Lijkt me eigenlijk wel aangezien ze zich meer willen richten op de esports.
[ Voor 4% gewijzigd door wolverine3141 op 08-11-2012 11:15 ]
Dan is het ook gewoon een knaken server, kicken voor rule violation vind ik ok, te goed spelen?bram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:56:
[...]
Er zijn wel dedicated servers, *zucht*. Ik heb bij BO1 alléén maar gezeik gelezen van mensen die gekicked werden omdat ze te goed speelden.
True je word snel gekickt voor wh/aimbot, wat erg irritant is, maargoed, In BO1 is het "dont like the rules? leave, and pick another server". In BO2 wordt het dan "dont like the rules .. ehh .. the game? leave and go play BO1"
Ooit CoD4 gespeeld Bram? daar mochten tubes, en juggernaut ook niet, werd je nooit gekickt voor cheaten, omdat PB de cheaters wel pakte. Maarja omdat MW2/MW3 zo verbaggert is met matchmaking en een crappy anti cheat systeem, word je in BO1 regelmatig gekickt voor wh/aimbot.
Maarja, k meen te herinneren dat je een console gamer ben, en ja weten het voordeel niet van dedi's
cod 1 blijft idd baas, heb daar heel veel uurtje mee verspilt maar dat was het waard, vooral in de map depot en de echte sniper mappen, in de close range mappen die je ook wel had had ik toch wel de KAR of de Molin of de Lee Enflield, met de M1 was ik jammer genoeg niet zo goed(vond het niet kunnen herladen na 1 schot zo irritant dat ik hem meestal niet eens koos.13tha1pi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:11:
[...]
Dat zou toch eens mooi zijn he! Toen was het nog eens een afgang als iemand je gebashed had en was het een uitdaging. Kreeg je gelijk "lol" op de chat. Nu is het idd een beetje richten vanaf een metertje gelijk een kill. edit: volgens mij als je de speler goed raakte was 1 keer bashen voldoende
Samen met vele kill en death streaks is dat gemaakt om het leuk te maken voor de wat mindere spelers. En daar is COD ook weer groot door geworden.
Persoonlijk speel ik liever op een soort van promod omgeving. Ik hoop echt dat ze dat nog eens maken! Lijkt me eigenlijk wel aangezien ze zich meer willen richten op de esports.
maar in depot ging ik altijd op de watertoren liggen en zodra ze naar boven wouden klimmen stond ik ze boven al op te wachten om ze naar beneden te knifen
on topic: hoop ook dat ik tegen een beetje goede spelers kom de eerste paar weken, niet dat ik dan veelste hoog kom qua KD en zo
Cheaters heb je ook in COD4 alleen in veel mindere mate. Het is wel zo dat sinds MW2 het cheaten heel erg is geworden waardoor mensen tegenwoordig heel snel gaan roepen dat iemand cheat. Dat is erg jammer! Zelfs als er een UAV actief is waardoor je weet dat er iemand aankomt word je soms beschuldigt dat je wh hebt.Zen!th schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:17:
[...]
Ooit CoD4 gespeeld Bram? daar mochten tubes, en juggernaut ook niet, werd je nooit gekickt voor cheaten, omdat PB de cheaters wel pakte. Maarja omdat MW2/MW3 zo verbaggert is met matchmaking en een crappy anti cheat systeem, word je in BO1 regelmatig gekickt voor wh/aimbot.
De panic knife wordt eigenlijk gezien als de tegenstander schrikt van dat hij beschoten wordt en dan meteen de knife knop indruk en die nog raakt ook terwijl diegene al 3 kogels heeft mogen ontvangen, maar nogsteeds die knife dash kan maken. Heb daar zelf ook wel een hekel aan. Een knife instakill tegenover een kogel is 1 ding maar als diegene al doorzeeft is met lood maar nogsteeds die sprint kan trekken raak je toch wel geirriteerd13tha1pi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:49:
[...]
Als je daar iemand mee killed is je reactie snelheid toch juist goed? Dan ben je toch juist geen noob?
yay eindelijk iemand die het met me eens is.Sn0wblind schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:33:
[...]
De panic knife wordt eigenlijk gezien als de tegenstander schrikt van dat hij beschoten wordt en dan meteen de knife knop indruk en die nog raakt ook terwijl diegene al 3 kogels heeft mogen ontvangen, maar nogsteeds die knife dash kan maken. Heb daar zelf ook wel een hekel aan. Een knife instakill tegenover een kogel is 1 ding maar als diegene al doorzeeft is met lood maar nogsteeds die sprint kan trekken raak je toch wel geirriteerd.
wie gaat proberen om Blops2 dinsdag gelijk te halen zodra ze kunnen?
Martin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:31:
Die indruk gaf je welMartin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:51:
[...]
zeg niet dat het noob is, vind het alleen irritant.
noobshots vind ik noob, die gasten die gewoon spray for life spelen en geluk hebben dat ze mij killen
net als commando knife -> onrealistishe afstanden voor knifen
Mee eens hoor, dat hele knifen zou eigenlijk niet eens moeten kunnen zodra er 1 kogel word geraakt.Sn0wblind schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:33:
[...]
De panic knife wordt eigenlijk gezien als de tegenstander schrikt van dat hij beschoten wordt en dan meteen de knife knop indruk en die nog raakt ook terwijl diegene al 3 kogels heeft mogen ontvangen, maar nogsteeds die knife dash kan maken. Heb daar zelf ook wel een hekel aan. Een knife instakill tegenover een kogel is 1 ding maar als diegene al doorzeeft is met lood maar nogsteeds die sprint kan trekken raak je toch wel geirriteerd.
Jullie hebben het denk ik voornamelijk over MW2 met commando perk? Andere COD's viel het wel mee toch? Je past je speelstijl er natuurlijk ook wel op aan dus misschien valt het niet meer op. (afstand houden met hipfire)
Ik ga hem gelijk halen... Pre order staat al 3 maanden bij GameMania klaar.
En bij G2Play de Season Pass besteld (voordeliger t.o.v. Steam).. Alleen nog de Digital Deluxe versie kopen, kan nu niet Steam zegt dat ik de game niet heb. Iemand nog verder dat probleem??
En kan nu ook helaas niet pre-loaden! Maar kan hem toch pas tijdens lucnh (12.00/13.00) halen, i.v.m. stage. En dan nog wachten tot 16.30, maar ga waarschijnlijk eerder stoppen omte kunnen gamen.
En bij G2Play de Season Pass besteld (voordeliger t.o.v. Steam).. Alleen nog de Digital Deluxe versie kopen, kan nu niet Steam zegt dat ik de game niet heb. Iemand nog verder dat probleem??
En kan nu ook helaas niet pre-loaden! Maar kan hem toch pas tijdens lucnh (12.00/13.00) halen, i.v.m. stage. En dan nog wachten tot 16.30, maar ga waarschijnlijk eerder stoppen omte kunnen gamen.
Nee dat kan dus niet, er zit geen server browser in. linkSn0wblind schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:17:
[...]
Je kan gewoon uit een server lijst een server kiezen hoor in Black Ops2, dit is al bekend gemaakt door Treyarch, je kan alleen zelf geen servers opzetten om veiligheids redenen. Dit kan dus zelfs cheaten tegengaan.
Er bestaat dus idd een kans dat je in een hoge ping server komt, ligt er aan hoeveel servers er beschikbaar zijn. We zullen het zien, afwachten maar.
Ik zie vooral meer voordelen dan nadelen aan het systeem. Geen raar gekick etc. Met genoeg spelers is de kans op slechte ping server vrij klein.gstoffers schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:47:
[...]
Nee dat kan dus niet, er zit geen server browser in. link
Er bestaat dus idd een kans dat je in een hoge ping server komt, ligt er aan hoeveel servers er beschikbaar zijn. We zullen het zien, afwachten maar.
Tja is afwachten...
Ik denl dat het he beste brengt van twee werelden..
Matchmaking op Dedicated Servers.
Weet iemand of we Ping Bars of Ping Numbers zien?
Ik denl dat het he beste brengt van twee werelden..
Matchmaking op Dedicated Servers.
Weet iemand of we Ping Bars of Ping Numbers zien?
Ik zie ook wel voordelen moet ik zeggen. Denk ook aan bv dat een match altijd begint met de juiste aantal spelers en allemaal tegelijkertijd. En je had nog wel eens dat de teams behoorlijk unbalanced waren als er mensen weggingen, nu worden er automatisch nieuwe spelers bijgezet.
Dus het matchmaking systeem op eigen servers van Treyarch lijkt mij wel een goede combi.
Dus het matchmaking systeem op eigen servers van Treyarch lijkt mij wel een goede combi.
over 1e gedeelte: ja ik formuleerde het verkeerd, maar vaak zijn het wel de mindere spelers in de server die panic knifen, de wat meer pro spelers die houden wat meer afstand en zullen je neer schieten because they are awesome.13tha1pi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:46:
[...]
[...]
Die indruk gaf je wel![]()
[...]
Mee eens hoor, dat hele knifen zou eigenlijk niet eens moeten kunnen zodra er 1 kogel word geraakt.
Jullie hebben het denk ik voornamelijk over MW2 met commando perk? Andere COD's viel het wel mee toch? Je past je speelstijl er natuurlijk ook wel op aan dus misschien valt het niet meer op. (afstand houden met hipfire)
2e gedeelte: de commando perk van MW2 lijken ze in het gewone knifen van MW3 verwerkt te hebben, bij MW2 stond ik nog wel eens met me knife lucht te slicen meerdere keren achter elkaar, maar dan had ik wel de kill na 3 keer knifen ofzo >.<
CoD4 kortstondig op de PC gespeeld ja, maar niet intensief. Ik ken de voordelen van dedi's maar ik wijs slechts naar het veelvuldig gejank van PC spelers hier op Tweakers ten tijde van BO1: mensen werden gekicked om de meest domme redenen. Ook de nadelen ken ik zodoende.Zen!th schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:17:
[...]
Dan is het ook gewoon een knaken server, kicken voor rule violation vind ik ok, te goed spelen?
True je word snel gekickt voor wh/aimbot, wat erg irritant is, maargoed, In BO1 is het "dont like the rules? leave, and pick another server". In BO2 wordt het dan "dont like the rules .. ehh .. the game? leave and go play BO1"
Maarja, k meen te herinneren dat je een console gamer ben, en ja weten het voordeel niet van dedi's
@Martin0:
Das wel een beetje bullshit hoor. Hoe vaak kom je nu een knife runner tegen in MW3? Ik nagenoeg nooit. Was in deel 2 wel anders (ik krijg nog steeds een waas voor mijn ogen als ik aan de onbalans uit die game denk).
[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2012 11:55 ]
over het algemeen is de range van je knife in MW3 veel groter dan die in MW2, daarnaast charge je vaak bij MW3 6 meter naar voren als je wilt knifen[b]bram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:53:
@Martin0:
Das wel een beetje bullshit hoor. Hoe vaak kom je nu een knife runner tegen in MW3? Ik nagenoeg nooit. Was in deel 2 wel anders (ik krijg nog steeds een waas voor mijn ogen als ik aan de onbalans uit die game denk).
Nou, dan speel ik een hele andere game dan jij. De commando lunge is veel groter in MW2.Martin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:59:
[...]
over het algemeen is de range van je knife in MW3 veel groter dan die in MW2, daarnaast charge je vaak bij MW3 6 meter naar voren als je wilt knifen
Ik moet het ook (opnieuw) oneens zijn met jou Martin0.
Jup, we staan nog in elkaars vriendenlijst en spelen bijna dagelijks samen (met andere GoT'ters, niet persé tigers). Zit je toevallig al in de GoT BO groep?S.J_84 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:36:
Is de "Tiger" group trouwens nog steeds bij elkaar?
Heb al weer een paar toegevoegd op steam, maar vroeg me af in welke mate er nog samen gespeeld werd.
Ahum, wil je niet zo generaliseren?RoaDHouse schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:17:
De huidige generatie gamers weten nog niet eens wat fov en een config isdus die vreten alles wat de makers uitbrengen en hebben niet eens in de gaten als ze op een 100+ ping server zitten.

ik had het niet over de commando, ik had het over de normale rangebram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:02:
[...]
Nou, dan speel ik een hele andere game dan jij. De commando lunge is veel groter in MW2.
Hier reageer ik anders op.Martin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:53:
[...]
2e gedeelte: de commando perk van MW2 lijken ze in het gewone knifen van MW3 verwerkt te hebben, bij MW2 stond ik nog wel eens met me knife lucht te slicen meerdere keren achter elkaar, maar dan had ik wel de kill na 3 keer knifen ofzo >.<
daarmee bedoel ik te zeggen dat je 6 meter naar voren basht als je knifed in mw3, en de range van je normale knife omstandigheden zijn ook groter dan die in MW2(zonder commando perk) of MW gewoon
Jaaa bram, ik snap je punt
Ik word net door een admin gebanned van zen server in BO1, omdat ik een VAC ban heb in MW2 (voor t hosten van roll-the-dice).
T moet niet gekker worden, stelletje lamo's
Misschien is t nieuwe in BO2 toch wel beter, dedi's zonder "!#@$#@%" admins die niet snappen wat een VACban inhoud
Ik word net door een admin gebanned van zen server in BO1, omdat ik een VAC ban heb in MW2 (voor t hosten van roll-the-dice).
T moet niet gekker worden, stelletje lamo's
Misschien is t nieuwe in BO2 toch wel beter, dedi's zonder "!#@$#@%" admins die niet snappen wat een VACban inhoud
@Martin0:
Zoals ik al zei: dan speel ik echt een andere game dan jij. Ik knife vaak genoeg mis op 2 meter afstand in MW3 en heb totaal nog nooit last gehad van tegenstanders die mij op grote afstand knifen.
Zoals ik al zei: dan speel ik echt een andere game dan jij. Ik knife vaak genoeg mis op 2 meter afstand in MW3 en heb totaal nog nooit last gehad van tegenstanders die mij op grote afstand knifen.
Wat een bladiebla...
In mw2 kon je rustig potjes knife only spelen. Wat, zelfs bij blops kon je rustig met je balistic en tomahawk prima vermaken. mw3 is dat er echt niet bij...
Heb in ieder geval super veel zin om dit weekend flink te bossen met bo2. Wat een heerlijke game (wel al aantal uurtjes gameplay zitten kijken). Levels zien er goed uit. Wapens moet je zelf uitvinden natuurlijk maar hoorde dat die MSCS ofzoiets wel weer eens de nieuwe AK74u gaat worden, dan pak ik uiteraard een andere..
Toch grappig om te zien dat Eagles eerst het blops topic vol aan het gooien was en nu lekker eigen forumpje hebben.
In mw2 kon je rustig potjes knife only spelen. Wat, zelfs bij blops kon je rustig met je balistic en tomahawk prima vermaken. mw3 is dat er echt niet bij...
Heb in ieder geval super veel zin om dit weekend flink te bossen met bo2. Wat een heerlijke game (wel al aantal uurtjes gameplay zitten kijken). Levels zien er goed uit. Wapens moet je zelf uitvinden natuurlijk maar hoorde dat die MSCS ofzoiets wel weer eens de nieuwe AK74u gaat worden, dan pak ik uiteraard een andere..
Toch grappig om te zien dat Eagles eerst het blops topic vol aan het gooien was en nu lekker eigen forumpje hebben.
nja ik zeg ook niet dat het constant voorkomt want wordt ook vaak op 2 meter of minder geknifed maar af en toe dan staan ze een behoorlijk eind van je van daan(6m is miss wat overdreven) maar dan chargen ze gewoon helemaal naar je toe en als jij het probeert dan knife je airbram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:20:
@Martin0:
Is dat panic knifen niet meer iets van de console? (schrikreactie stick indrukken) Ik maak het namelijk amper mee op de pc met MW3.
edit: ik had dus ook nog nooit gehoord van panic knifen eerlijk gezegd maar kennelijk klagen er meer mensen over
edit2: en wie weet is de knife range misschien wel groter op de console? Want serieus Martin0 de pc versie van MW3 heeft geen irritante knifers. Of je laat ze te veel dichtbij komen of rent om hoekjes heen ipv lopen waardoor je te laat bent.
edit: ik had dus ook nog nooit gehoord van panic knifen eerlijk gezegd maar kennelijk klagen er meer mensen over
edit2: en wie weet is de knife range misschien wel groter op de console? Want serieus Martin0 de pc versie van MW3 heeft geen irritante knifers. Of je laat ze te veel dichtbij komen of rent om hoekjes heen ipv lopen waardoor je te laat bent.
[ Voor 63% gewijzigd door wolverine3141 op 08-11-2012 13:33 ]
het is ook iets van de console aangezien je aim ook knife is(indrukken) teminste bij xbox13tha1pi schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:28:
Is dat panic knifen niet meer iets van de console? (schrikreactie stick indrukken) Ik maak het namelijk amper mee op de pc met MW3.
edit: ik heb het niet alleen over knifen als ik om een hoekje loop/ren, maar ook op rechte stukken waardoor ze enorm naar voren lanceren.
[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 08-11-2012 14:07 ]
Echt geen last op de PS3, maar goed. Kunnen we weer OT gaan? Dit gaat niet meer over BO2.
In de mail:
"Beste prijswinnaar,
Gefeliciteerd met het ticket dat je hebt gewonnen voor het Call of Duty: Black Ops II Launch Event."
Leuk!
De uitnodigingen zijn blijkbaar verstuurd. Had gehoopt de game nog wat goedkoper daar mee te kunnen nemen, maar dat lijkt niet het geval te zijn...
Iemand meer info over dit Event???
Behalve de standaardtekst, van BN-ers die langskomen en surprises..
"Beste prijswinnaar,
Gefeliciteerd met het ticket dat je hebt gewonnen voor het Call of Duty: Black Ops II Launch Event."
Leuk!
De uitnodigingen zijn blijkbaar verstuurd. Had gehoopt de game nog wat goedkoper daar mee te kunnen nemen, maar dat lijkt niet het geval te zijn...

Krijgen we nu Ping Bars of Ping Numbers (PC)?
En hoe kan je die Digital Deluxe bestellen op steam. Ik krjg retail dinsdag (niet via steam gekocht). Dinsdag krijg je dan ook meteen die Seasons Pass?
En hoe zit het met pre-loaden (van de niet Steam versie)?
En hoe kan je die Digital Deluxe bestellen op steam. Ik krjg retail dinsdag (niet via steam gekocht). Dinsdag krijg je dan ook meteen die Seasons Pass?
En hoe zit het met pre-loaden (van de niet Steam versie)?
Hier kun je alles erover vinden: https://www.google.nl/sea...call+of+duty+launch+eventatomix9 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:18:
In de mail:
"Beste prijswinnaar,
Leuk!![]()
De uitnodigingen zijn blijkbaar verstuurd. Had gehoopt de game nog wat goedkoper daar mee te kunnen nemen, maar dat lijkt niet het geval te zijn...![]()
Scherp!bram1984 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:50:
[...]
Hier kun je alles erover vinden: https://www.google.nl/sea...call+of+duty+launch+event

Had meer gehoopt op inhoudelijke info, die niet direct ergens vermeld staat.....
Wat is trouwens het nut van een nachtelijke verkoop als de game pas om 19:30 wordt vrijgegeven?
Ik bestel hem dan maar liever voor een paar euro meer als je toch moet wachten tot je kunt spelen.
Ik bestel hem dan maar liever voor een paar euro meer als je toch moet wachten tot je kunt spelen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Eh consoles? Combat Training? Zombies? Single player?
Hmm oh ja...
had het over de PC versie waarbij je afhankelijk bent van Steam.
Niet dat ik hem ga halen en thuis erachter kom dat ik hem niet kan spelen omdat Steam hem tegenhoudt...
had het over de PC versie waarbij je afhankelijk bent van Steam.
Niet dat ik hem ga halen en thuis erachter kom dat ik hem niet kan spelen omdat Steam hem tegenhoudt...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Tja, die events worden voornamelijk voor de overgrote doelgroep gehouden: de console spelers.
Verwijderd
Dude. Prone hoort rechterstick.Martin0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:31:
[...]
het is ook iets van de console aangezien je aim ook knife is(indrukken) teminste bij xbox
Dit is OT want algemeen advies over CoD.
Dude, wat? Heb ik wat gemist? Kun je pas vanaf 19:30 online ofzo? Nèèèhhh toch? Toch?Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:12:
Wat is trouwens het nut van een nachtelijke verkoop als de game pas om 19:30 wordt vrijgegeven?
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Verwijderd
Op de PC ja. Op PS3 en Xbox direct als je een schijfje hebt.Vince22 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:25:
[...]
Dude, wat? Heb ik wat gemist? Kun je pas vanaf 19:30 online ofzo? Nèèèhhh toch? Toch?
Ooooh. /care
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Officiele IGN livestream + Q&A: http://www.twitch.tv/ignlive
Streaming vanop de console zal werken via Youtube: http://www.vg247.com/2012...ce-is-powered-by-youtube/
Geen woord over of dit ook naar PC komt...
Wel toevallig: net ook vandaag kondigt EA iets gelijkaardigs aan: zij gaan niet met Youtube in zee, maar wel met http://www.twitch.tv/
Alle PC games van EA zullen kunnen gestreamed worden door in-game die functie aan te zetten: http://www.origin.com/new...in-the-next-origin-update
Geen woord over hoe het op consoles is.
Streaming vanop de console zal werken via Youtube: http://www.vg247.com/2012...ce-is-powered-by-youtube/
Geen woord over of dit ook naar PC komt...
Wel toevallig: net ook vandaag kondigt EA iets gelijkaardigs aan: zij gaan niet met Youtube in zee, maar wel met http://www.twitch.tv/
Alle PC games van EA zullen kunnen gestreamed worden door in-game die functie aan te zetten: http://www.origin.com/new...in-the-next-origin-update
Geen woord over hoe het op consoles is.
Echt? Dus dan kan k hem beter dinsdag halen. Fijn dat k dit ff lees. Dikke teleurstelling anders.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:38:
[...]
Op de PC ja. Op PS3 en Xbox direct als je een schijfje hebt.
Voor de geinteresseerde mijn bevindingen van de MP:
- Het 10-points systeem is een goede toevoeging. Ik kan door mijn secondary weapon te laten vallen, nu 3 attachments gebruiken. Ook mijn 2de granaat lever ik in, waardoor ik een tweede Perk 1 kan kiezen. Al met al denk ik dat dit voor de variatie heel goed is.
- De algehele nieuwe stijl van menu / Create-a-Class ziet er goed uit. Na 3/4 iteraties eindelijk vernieuwing.
- Killstreaks, zover ik heb kunnen testen, goede functies. Besturen van Turret is leuk!
- Het allerbelangrijkste, en alleen daarom al een topper, het rewarden van teamplay. Dus; Als je je team helpt, word je hier voor beloont met punten. Deze punten tellen ook mee voor je killstreaks. Heb HardPoint gespeelt, en als je beetje teamplay doet, tikken de punten snel aan. Dit is alleen maar goed voor de ego's die er rond lopen.
Ik roep het al jaren, maar niemand ondersteunt mij vaak in mijn mening;
Ik vind Treyarch (op COD4 dan) betere games afleveren dan IW. Ze durven te vernieuwen, en dingen aan te pakken.
Al met al heb ik weer zin in vele online potjes, want ik (en vrienden om mij heen) waren snel uitgekeken op MW3. Weer meer van hetzelfde, en zag er uit als MW 2.5. (Wat weer MW1.5 was hehe)
Props voor Treyarch dus!
- Het 10-points systeem is een goede toevoeging. Ik kan door mijn secondary weapon te laten vallen, nu 3 attachments gebruiken. Ook mijn 2de granaat lever ik in, waardoor ik een tweede Perk 1 kan kiezen. Al met al denk ik dat dit voor de variatie heel goed is.
- De algehele nieuwe stijl van menu / Create-a-Class ziet er goed uit. Na 3/4 iteraties eindelijk vernieuwing.
- Killstreaks, zover ik heb kunnen testen, goede functies. Besturen van Turret is leuk!
- Het allerbelangrijkste, en alleen daarom al een topper, het rewarden van teamplay. Dus; Als je je team helpt, word je hier voor beloont met punten. Deze punten tellen ook mee voor je killstreaks. Heb HardPoint gespeelt, en als je beetje teamplay doet, tikken de punten snel aan. Dit is alleen maar goed voor de ego's die er rond lopen.
Ik roep het al jaren, maar niemand ondersteunt mij vaak in mijn mening;
Ik vind Treyarch (op COD4 dan) betere games afleveren dan IW. Ze durven te vernieuwen, en dingen aan te pakken.
Al met al heb ik weer zin in vele online potjes, want ik (en vrienden om mij heen) waren snel uitgekeken op MW3. Weer meer van hetzelfde, en zag er uit als MW 2.5. (Wat weer MW1.5 was hehe)
Props voor Treyarch dus!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.